Auton varustelu ilmaiseksi

Kapitalistiriistäjä

Olen jo pitkään saanut varusteltua ja koristeltua uudet rahti moduulini ilmaiseksi varsin helpolla ja yksinkertaisella tavalla. Otan uuteen sora moduliini nuoren lippispää nulikan kuskiksi kuukauden koeajalla. Tälle järjen jättiläiselle annan luvan asentaa uuteen ajokkiinsa lisävoloja, karjarautoja pystyputkia ja ledejä mielin määrin ja tietysti omalla rahallaan. Kun kuukauden päästä moduuli on lähes näyttelukunnossa, annan lippispää nulkille kenkää ja otan kokeneemman ja nöyrääkin nöyremmän talousvaikeuksissa rypevän, lähes hampaattoman kuskin töihin. Näin se vaan menee :=)

13

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuosta asiasta olen samaa mieltä. Mutta voisit hakea apua mielikuvitusmaailmastasi pääsyyn, koska selvästikään et ole se miksi itseäsi luulet. Sinänsä ihan näppäriä pikku kirjoituksia rustaat.

    • Saksanseisojavoimaa

      Sulla joku fetissi hampaattomia miehiä kohtaan? Kummallista kun täällä aina valitat että sulle tulee aina hampaattomia kavereita töihin mutta kuitenkin itse niitä firmaasi etsit ja palkkaat! Kun näitä provoja kirjoittelet niin kannaltasi olisi parempi että ne edes osittain tukisivat toisiaan. Ristiriidat kirjoituksissasi on erittäin selvästi huomattavissa. Virtuaalisen firmasi johtajaksikin olet liian tyhmä. Et osaa kirjoittaa provojakaan uskottavasti.

      • Man on paskin veturi

        joku ihme niissä provoissa kuitenkin suakin kiehtoo, kun jokaikiseen vastaat ja kommentoit. No, sitähän provon kirjoittaja haluaakin, huomiota ja sitä idiootti annat sitä.

        Toisaalta tuo kirjoitus kuulostaa hyvinkin todenperäiseltä.


      • Saksanseisojavoimaa
        Man on paskin veturi kirjoitti:

        joku ihme niissä provoissa kuitenkin suakin kiehtoo, kun jokaikiseen vastaat ja kommentoit. No, sitähän provon kirjoittaja haluaakin, huomiota ja sitä idiootti annat sitä.

        Toisaalta tuo kirjoitus kuulostaa hyvinkin todenperäiseltä.

        Oliko sinulla jo koulussa ongelmia lukemasi kirjoituksen ymmärtämisessä vai oletko ryypännyt tenun kanssa älysi vielä huonommaksi kuin apukoulussa ollessasi?


    • Saksanseisojavoimaa

      Miten minun kiehtomiset liittyy siihen että Kapirunkkarin kirjoitukset on ristiriidassa toistensa kanssa? Ja sinä se täällä kommentoit jatkuvasti niitä kirjoituksia jotka yrittää herättää palstan porukkaa kiinnittämään huomiota vakiprovoilijoiden kirjoituksiin. Miksi siis itse tänne kirjoittelet jos kerran tiedät että provoilijat vastauksista saavat lisää vettä myllyynsä? Eikö edellinenkin kirjoituksesi olisi kannattanut jättää kirjoittamatta että Kapirunkkuprovolla olisi edes yksi kannustava kirjoitus vähemmän?

      • TyönJohtaja

        Kun sinä olisit jättänyt kirjoituksesi pois tässä aloituksessa, olisi kaksi mitäänsanomatonta kirjoitusta provolla vähemmän.
        Olet juuri idiooteista idiootein, tartut jokaiseen typerään provoon typerine kommenteinesi. Eli, joku näissä provoissa sinua raasua kiehtoo.
        Jos kapitalistiriistäjän kuljetusliike takoo rahaa uusilla ja isoilla soramoduuleilla, niin miksi än ei saisi siintä kertoa täällä. Samoin, jos hän fiksuna osaa käyttää vähempiosaisia hyväkseen, on sekin asia mielestäni hyvä jakaa kaikkien kateellisten tietoon, ihan jo opetusmielessä. Katsele sinä netistä rekka-vaunujen kuvia ja näprää ryppyistä piliäsi ja anna miesten keskustella aikuisten asioista.


      • Saksanseisojavoimaa
        TyönJohtaja kirjoitti:

        Kun sinä olisit jättänyt kirjoituksesi pois tässä aloituksessa, olisi kaksi mitäänsanomatonta kirjoitusta provolla vähemmän.
        Olet juuri idiooteista idiootein, tartut jokaiseen typerään provoon typerine kommenteinesi. Eli, joku näissä provoissa sinua raasua kiehtoo.
        Jos kapitalistiriistäjän kuljetusliike takoo rahaa uusilla ja isoilla soramoduuleilla, niin miksi än ei saisi siintä kertoa täällä. Samoin, jos hän fiksuna osaa käyttää vähempiosaisia hyväkseen, on sekin asia mielestäni hyvä jakaa kaikkien kateellisten tietoon, ihan jo opetusmielessä. Katsele sinä netistä rekka-vaunujen kuvia ja näprää ryppyistä piliäsi ja anna miesten keskustella aikuisten asioista.

        Tuo on totta. Mua vaan niin risoo, kun tuo Kapitaali keksii jonkun hyvän jutun, jota itse olen miettinyt kirjoittaa tänne, mutta en ole oikein uskaltanut. Sitten Kapitaali sen kirjoittaa pirun hyvin ja se saa paljon huomiota.


      • Kapitalistiriistäjä
        Saksanseisojavoimaa kirjoitti:

        Tuo on totta. Mua vaan niin risoo, kun tuo Kapitaali keksii jonkun hyvän jutun, jota itse olen miettinyt kirjoittaa tänne, mutta en ole oikein uskaltanut. Sitten Kapitaali sen kirjoittaa pirun hyvin ja se saa paljon huomiota.

        Heh, luuseri! Voisin oieastaan palkata sinut Kuljetusliikkeeseeni, jotta voisin antaa sinulle kenkää heti. Syyksi riittäisi, epäsiisteys, arkuus ja huonot hampaat.
        Olen aina kulkenut omia polkujani, siksi johdat todella suurta ja valtavaa tulosta tekevää, 28 moduulia sisällään pitävää Kuljetusliikettä. Laisesi arat ja takarivistä huutajat eivät kertakaikkiaan pärjää kuljetusalalla, ei edes apumiehen hanttina.


      • Kapitalistriistäjä
        Kapitalistiriistäjä kirjoitti:

        Heh, luuseri! Voisin oieastaan palkata sinut Kuljetusliikkeeseeni, jotta voisin antaa sinulle kenkää heti. Syyksi riittäisi, epäsiisteys, arkuus ja huonot hampaat.
        Olen aina kulkenut omia polkujani, siksi johdat todella suurta ja valtavaa tulosta tekevää, 28 moduulia sisällään pitävää Kuljetusliikettä. Laisesi arat ja takarivistä huutajat eivät kertakaikkiaan pärjää kuljetusalalla, ei edes apumiehen hanttina.

        Ja vastaus kysymykseen niin kyllä huonohampainen rekkakuski saa viisarini värähtämään. Huonohampaisilla on tavallista pehmeämmät huulet ja se taas tuntuu hyvältä kun hampin kanssa 110 Scaniani hytissä nautimme toistemme läheisyydestä. Terävät hampaat saattavat aiheuttaa kipuja "uroslihassani". Tästä syystä olen hankkinut firmaani pelkästään huonohampaisia poikia ja sellaisia jotka haluavat osan palkastaan "poikapainina" rekan hytissä. Säästän siitä syystä satoja Euroja vuodessa ja saan siten ostettua pari pinnoitettua Barumia Scaniaani.


      • Kapitalistriistäjä
        Kapitalistiriistäjä kirjoitti:

        Heh, luuseri! Voisin oieastaan palkata sinut Kuljetusliikkeeseeni, jotta voisin antaa sinulle kenkää heti. Syyksi riittäisi, epäsiisteys, arkuus ja huonot hampaat.
        Olen aina kulkenut omia polkujani, siksi johdat todella suurta ja valtavaa tulosta tekevää, 28 moduulia sisällään pitävää Kuljetusliikettä. Laisesi arat ja takarivistä huutajat eivät kertakaikkiaan pärjää kuljetusalalla, ei edes apumiehen hanttina.

        Muistattehan myös sen että käyttämiäni muita nimimerkkejä ovat Saksanseisojavoimaa, Kalle Kapitaali ja joskus myös Iso Fyrkka. Näillä vastailen omiin kirjoituksiini jotta saisin tukea väitteilleni. Arvatkaa muuten mitkä tässä ketjussa ovat Kapitalistiriistäjän lisäksi minun käyttämiäni?


      • seurannut
        Kapitalistriistäjä kirjoitti:

        Muistattehan myös sen että käyttämiäni muita nimimerkkejä ovat Saksanseisojavoimaa, Kalle Kapitaali ja joskus myös Iso Fyrkka. Näillä vastailen omiin kirjoituksiini jotta saisin tukea väitteilleni. Arvatkaa muuten mitkä tässä ketjussa ovat Kapitalistiriistäjän lisäksi minun käyttämiäni?

        Se on hienoa, kuinka sivupersoonasi kehittyvät. Kapitalistiriistäjänä kirjoitit alkuaikoina jopa melkein uskottavia juttuja, mutta vuosi vuodelta jutut alkavat mennä älyttömämmiksi. Saksanseisojavoimaa taas oli alussa läpituntia puolusteleva, 80 tuntia viikossa puurtava ruskeakielinen pelle. Nykyään Saksanseisojavoimaa kirjoittaa usein ihan tolkun juttuja.


      • jakomielirauti
        seurannut kirjoitti:

        Se on hienoa, kuinka sivupersoonasi kehittyvät. Kapitalistiriistäjänä kirjoitit alkuaikoina jopa melkein uskottavia juttuja, mutta vuosi vuodelta jutut alkavat mennä älyttömämmiksi. Saksanseisojavoimaa taas oli alussa läpituntia puolusteleva, 80 tuntia viikossa puurtava ruskeakielinen pelle. Nykyään Saksanseisojavoimaa kirjoittaa usein ihan tolkun juttuja.

        Jakomielitauti


      • eeäx yrittäjä
        jakomielirauti kirjoitti:

        Jakomielitauti

        Juu. Avohoito ei sovi kapille eikä sen sivupersoonille


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe