röökin alotus:)

12vtytteli

joo eli oon 12v tyttö ja tossa viimevikol maistoin eka kertaa röökii:) ja täl viikol muutaman oon polttanu ja aion alkaa polttaa vakituisest:) haluun kysyy et mite vedetää henkee? ku kaveri sano et hengitä sisää ku poltat mut onks se nii yksinkertast ku en osannu ainakaa viel kai oikei:O mut sit viel merkist et oon maistanu sinine lm punane lm ja chesterfeld.. sinine lm oli hyvää mut noi toiset ei ollu. eli aion polttaa sinine lm ja mun kaverin isobroidi joka on 16 mut näyttää jotai 18 voi hakee ku se hakee mun kaverilleki ku maksaa sille hakist. mut paljo toi sinine lm maksaa ja saako sitä mist paikois vaik ärrält? joo kiiz jos neuvotte ja ei pliis saarnoi ku tiiän et röökist tulee sairauksii mut ne on mun keuhkot ja päätös:)

64

1631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LOL :-)

      Trolli!

      • 12v tytteli

        lol, taidat ite olla:)


      • suarnooja
        12v tytteli kirjoitti:

        lol, taidat ite olla:)

        Tämä maa lopettaa tupakoinnin n. 10 vuoden sisällä.

        Lain avulla.

        Silloin olet kusessa, koska olet addikti.

        Addikti nikotiinille.

        Älä aloita!


    • sällitälli

      18-vuotiaana nuorena miehenä joka on polttanut kolmisen vuotta sanon että älä pliis aloita. Raha palaa savuna ilmaan vain että voit pitää addiktiota yllä, josta ei edes ole minkäänlaista hyötyä muuta kuin hyvin väliaikainen hyvänolontunne (joka häviää kun poltat kauemmin; tämä euforian tila sai minutkin aloittamaan, mutta kolmen vuoden jälkeen en edes tunne sitä pahemmin).
      No, vastauksena kysymykseesi, normaalin kokoinen aski sinistä lämää maksaa nykyään 5,50€ (hinnat nousevat koko ajan, by the way) ja sitä saa ostettua sanoisin että ihan jokaisesta ruokakaupasta ja kioskista.

      • sällitälli

        Ja kysymykseesi "miten vedetää henkee"... miten olet vielä elossa? Vedät sen savun vaan keuhkoihisi. Ei ole mitään rakettitiedettä.


      • 12vtyttö
        sällitälli kirjoitti:

        Ja kysymykseesi "miten vedetää henkee"... miten olet vielä elossa? Vedät sen savun vaan keuhkoihisi. Ei ole mitään rakettitiedettä.

        ok, kiitos:)


      • kyllä Kannattaa aloittaa
        12vtyttö kirjoitti:

        ok, kiitos:)

        Tuossa iässä kannattaa aina aloittaa menthol savukkeita suosittelen lämpimästi


    • dimbo36

      Jätä aloittamatta, oikeesti.
      Lapsena on helppo aloittaa, ihan sen takia että näyttää vanhemmalta sekä vähän kovemmalta kuin muut. Eikö niin?
      Sitä ajattelee että "voin lopettaa koska haluan" -niin itsekin ajattelin. Mutta ei onnistunut...
      Olen polttanut 20 vuotta, nyt olen toista viikkoa ilman... argh!
      Matematiikkaa tähän väliin:
      Eli tupakkiaskin hinta oli tosiaan 90- luvulla alhaisempi mut lasketaan tämän päivän mukaan ja hiukan ylöspäin.
      Ensimmäinen viisi vuotta 2-askia viikossa: 5x2x52x5=2600euroa.
      Seuraavat kymmenen vuotta 5-askia viikossa: 5x5x52x10=13000euroa.
      Viimeiset viisi vuotta 6 isoa askia viikossa: 6,5x6x52x5=10140euroa.
      Eli rahaa on mennyt alta 20000euroa. Bonuksia joita olen saanut tupakoinnista: Hampaat tiukasta harjauksesta huolimatta on keltaiset, iho on harmaa ja näytän omasta mielestäni vanhalta, perittynä huono ääreisverenkierron kanssa sormeni tärisee kuin vanhoilla mummoilla. Extraboonuksena: Äiti (poltti ehkä 25v elämässään) -kuoli mallitupakoitsijan tavoin keuhkosyöpään 61vuotiaana vuonna 2011. Ei hyvä.

      • liian korkea

        dimbo 36:lle

        älä unohda tupakan hemoklobiinia nostavaa vaikutusta.

        Koska häkä ottaa hapen tilan, aivot luulevat veressä olevan liian vähän punasoluja.

        Litteissä luissa alkaa punasolutuotanto.

        Ja tupakka kun vielä supistaa verisuonia, on tulpan saanti koko ajan lähempänä.

        Tupakoijilla on korkea hemoklobiini.


    • tupakkaa tupakkaa

      älä edes aloita. vähentää hedelmällityyttä, rypistää(kuivaa) ihon, vaatteet(oikeasti) haisee, henki haisee, tyylitöntä ja siihen keksisi vaikka minkälaisen listan huonoja puolia, mutta ei yhtään hyvää puolta.
      Se on rumaa, jos nätillä 12v tytöllä olis tupakka kädessä. Tai joku teiniäiti työntää rattaita tai odottaa lasta tupakka kädessä.

      • tupakka.

        ja säästyt siltä mitä kaikille käy kun ne sitten oikeasti joskus lopettaa, HELPOSTI LIHOO MONEN MONTA KILOA!


      • 12vtytteli
        tupakka. kirjoitti:

        ja säästyt siltä mitä kaikille käy kun ne sitten oikeasti joskus lopettaa, HELPOSTI LIHOO MONEN MONTA KILOA!

        joo eli alotin kunnol ja valitsin vihreen chesterfeldin tosi hyvää ja viel aika halpaa:)


      • Tsempoit
        12vtytteli kirjoitti:

        joo eli alotin kunnol ja valitsin vihreen chesterfeldin tosi hyvää ja viel aika halpaa:)

        hieno homma! siitä se lähtee.


      • isacelliot69
        12vtytteli kirjoitti:

        joo eli alotin kunnol ja valitsin vihreen chesterfeldin tosi hyvää ja viel aika halpaa:)

        Sä olet hyvä tyttö juuri tuollaisia rakastan


      • tyttöressu
        12vtytteli kirjoitti:

        joo eli alotin kunnol ja valitsin vihreen chesterfeldin tosi hyvää ja viel aika halpaa:)

        12vtytteli:lle

        Aikasi vain on halpaa.

        Elinaikasi terveenä.


    • sosiaalinen lasku

      Älä aloita. Elämme vuotta 2014, eikä kukaan edes koulussa pieniä valkoroskaperheiden nassikoita lukuunottamatta pidä tupakointia "kovana juttuna". Sanoisin että saat jo ylä-asteella ja viimeistään toisella asteella (amiksessa tai lukiossa) täydellisen luuserin ja valkoroskan maineen. Kukaan poika ei halua suudella tuhkakuppia (olettaen että olet hetero) ja tytötkin pitävät vähintään parin metrin hajuraon.
      Saatat ihan oikeasti tulla kohtaamaan kohtelua, joka vastaa sitä kuinka spitaalisia tavattiin aikoinaan kohdella. Tästä hyvästä saatkin sitten maksaa tuhansia euroja vuodessa monikansallisille suuryrityksille, jotka riistävät kehitysmaiden asukkaita minkä parhaansa mukaan kerkeävät. Ei kannata.
      t. entinen "spitaalinen" ja nykyisin kunnioitettu

    • Ja kaltaisiasi riittää

      Siinä kans yks muutaman vuoden kuluttua tapaansa katuva selittelijä, jonka matikkapää on nolla. Ei tajuu mihin katosi omakotitalon hinta, mitä kustantaa keuhkosairauksien hoito, miksi hengitys vinkuu, miksi räkää tulee keuhkousta jne. Jne.

    • 13w tyttö jostai päi suo

      Joo itse alotin sinun iässä olen kylläkin vasta 13 en suosittele sun alittavan kyllä Sä vielä pystyt lopettaa ittekki lopetin muutamaksi kuukaudeksi kunnes menin seiskalle röökii oli tarjolla joka puolella ja oli helppo saaha oon polttanut vakituisesti jo 5kk ja olen koukussa jos en saa yhtenä päivänä röökii päähän koskee niin paljon et tuntuu kuin dynamiitti ois räjähtäny pään sisäs nyttenkin on hirvee pää kipu enkä Tiiä mikä auttas mutta sinuna en alottaiskaan puhun ihan omasta kokemuksesta tupakasta on haittaa ei mitään hyötyy mut en tulee sinua kieltämäänkään mut en suosittele!

      • raamattu vs koraani

        Et ole niin kovassa fyysisessä koukussa kun ITSELLESI uskottelet.


    • hyiyäk

      Oon itte 13 ja oon vetänny pari röökii enkä aatllu enää maistuu ihan paskalta oikeesti ei saatana ;( Älä oikeesti alota hyi yäk := sama ku heittäsit rahaa järveen oikesti ei mitän järkee -_-

      • 12vtyttönen

        oon alottanu jo, harkittuani ensin:) rööki on hyvää ja polttaminen coolia. myös vinkin kaikille että jos oot alottamas mut et tiedä merkkii ni chesterfeld vihree on hyvä, ei liia vahvaa hyvän makusta ja maksaa vaa 5,20aski


      • hueheuehuhue
        12vtyttönen kirjoitti:

        oon alottanu jo, harkittuani ensin:) rööki on hyvää ja polttaminen coolia. myös vinkin kaikille että jos oot alottamas mut et tiedä merkkii ni chesterfeld vihree on hyvä, ei liia vahvaa hyvän makusta ja maksaa vaa 5,20aski

        Paljonko poltat päivässä ja vedätkö henkeen? Tuleeko oireita, jos olet polttamatta?


      • tupakoitsija
        12vtyttönen kirjoitti:

        oon alottanu jo, harkittuani ensin:) rööki on hyvää ja polttaminen coolia. myös vinkin kaikille että jos oot alottamas mut et tiedä merkkii ni chesterfeld vihree on hyvä, ei liia vahvaa hyvän makusta ja maksaa vaa 5,20aski

        Vittu että säälittävää lesoo jollai röökin poltolla :'DD onko nyt kova olo? Onks äitis ylpee?


      • toinen tupakoitsija
        tupakoitsija kirjoitti:

        Vittu että säälittävää lesoo jollai röökin poltolla :'DD onko nyt kova olo? Onks äitis ylpee?

        Samaa mieltä


      • tyttö12v
        toinen tupakoitsija kirjoitti:

        Samaa mieltä

        kysymykseen vastaan et vedän henkee enkä oo huomannu mitää vierotusoireit viel paitsi et tekee mieli usein mut ei mtn hermostumist tai päänsärkyy ym :)


      • ggadfgds
        tyttö12v kirjoitti:

        kysymykseen vastaan et vedän henkee enkä oo huomannu mitää vierotusoireit viel paitsi et tekee mieli usein mut ei mtn hermostumist tai päänsärkyy ym :)

        Paljonko poltat päivässä?


      • tyttö12 v
        ggadfgds kirjoitti:

        Paljonko poltat päivässä?

        no koulus menee ain välitunneil ja sit jos lähen kavereiden kaa hengailee ni menee vähä enemmä mut yleensä ei mee ihan koko aski yhes päiväs, semmone 10-15:)


      • asafasdfsd
        tyttö12 v kirjoitti:

        no koulus menee ain välitunneil ja sit jos lähen kavereiden kaa hengailee ni menee vähä enemmä mut yleensä ei mee ihan koko aski yhes päiväs, semmone 10-15:)

        Miltä tuntuu olla tupakoitsija nyt? :) Alkaako nikotiinin vaikutus tuntua jo jossain, onko riippuvuusoireita tai muuta? Mikä on vanhempiesi suhtautuminen tähän uuteen harrastukseesi?


      • asdasdasdasdasdasa
        tyttö12v kirjoitti:

        kysymykseen vastaan et vedän henkee enkä oo huomannu mitää vierotusoireit viel paitsi et tekee mieli usein mut ei mtn hermostumist tai päänsärkyy ym :)

        tuo että tekee mieli tupakkaa on jo yksi riippuvuusoire. Hermostuminen ja päänsärky tulee sitten myöhemmin kun poltat enemmän, sitten riippuvuus on jo syventynyt.


      • 12tyttö
        asdasdasdasdasdasa kirjoitti:

        tuo että tekee mieli tupakkaa on jo yksi riippuvuusoire. Hermostuminen ja päänsärky tulee sitten myöhemmin kun poltat enemmän, sitten riippuvuus on jo syventynyt.

        tuntuu hyvältä:) porukat ei tiedä


      • edistystä :)
        12tyttö kirjoitti:

        tuntuu hyvältä:) porukat ei tiedä

        meinaatko sä ruveta joskus polttaa enemmänki ku 10-15 päiväs, esimerkiks koko askin tai reilu askin?


      • vieläkin
        tyttö12v kirjoitti:

        kysymykseen vastaan et vedän henkee enkä oo huomannu mitää vierotusoireit viel paitsi et tekee mieli usein mut ei mtn hermostumist tai päänsärkyy ym :)

        tyttö12v:lle

        "viel" oli hyvä ilmaus.


    • oot tyhhhhmääää

      12vtytteli:lle

      Et tiedä mihin koukkuun ja kammottaviin seurauksiin joudut.

      Hautasin just työkaverini.

      Se jäi koukkuun.

      Henkee vedetään raittiissa ilmassa ilman tupakkaa.

      Et ole kokenut läheltä tupakan ongelmia...kuolemaa tekevää.

      Pari keskaria viikossa ei ole yhtä paha.

      • 12tytteli

        tiedän terveyshaitat. on vain niin coolia polttaa:)


    • 'coolia polttaa'

      Jotenkin tuntuu siltä että tämä tytteli on pelkkä trolli.

      • 12vtytteli

        onhan se ihan coolia:) älkää jaksako noita provojuttuja


    • 12vtytteli

      kertokaa joku pliis saaks chesu vihreet isona askina ja jos ni paljo maksaa? Kiitti etukäteen:)

      • Saa toki yrittää

        Trollihan tämä. Toimittajatäti siinä kerää lööppiä kasaan. Ei jatkoon.


      • 12vtytteli
        Saa toki yrittää kirjoitti:

        Trollihan tämä. Toimittajatäti siinä kerää lööppiä kasaan. Ei jatkoon.

        chillaa:)


    • 12vtytteli

      HEI saako chesu vihreet isoo askii ja mitä maksaa

      • Huoh..

        Saa ja maksaa terveyden


      • SnusMieluummin

        Saa ja maksaa 6.30€


    • -15.7.75

      Polta sitä North Statea, sese on herkkua. Ei mitään tollasta vihreetä paskaa josta kertyy "vettä" keuhkoihin.

      vanha kunnon nortti!

      ja kun tuossa tokaisit, että 5,20€ halpa... *____* itse muistan joskus kun osti nesteeltä; sai askin kessua ja kahvi munkin 10 markalla, joka on nykyrahassa 1,80€.... että siinä sulle 'halpaa'

      T. 20 vuotta polttanut..

      • 12vtytteli

        oon kerran maistanu nort statee, yks kaveri oli pölliny niit kolme sen faijalt ja otin pari imasuu ja se oli pahaa, sellast vahvaa


    • 12vtytteli

      Oikeesti oon 58 v toimittaja.

    • Ilmainen asunto

      Kaikki tupakoijat ovat säälittäviä tapauksia !
      Tuhoavat oman terveytensä, haisevat pahalle, sabotoivat ympärillä olevia, ja tuhoavat meidän yhteistä ilmakehää !
      Kaiken lisäksi se terva ja nikotiini keuhkoissa maksaa elin-iän aikana vähintääkin kaksion verran !
      Naiset säälittää vielä enemmän kuin miehet, lasta odotottaessaan monet naiset vetää tupakkaa, tuhotaan tuon pienen viattoman elämä jo ennen kuin lapsi on syntynytkään !
      Edelleen naisista, hehän maksavat vielä enemmän tyhmyydestään kun pitää ostaa kaiken lisäksi rypynesto voiteita ettei näyttäisi niin vanhalta minkä tupakka aiheuttaa !
      Tule järkiisi "Tytteli" , olet sitten 12 tai 58 vuotias !

      • teinitytteli12v

        oon 12 ja toi aikasempi joka sano 58 oli trolli. ja tiiän terveyshaitat mut on mukavaa kavereiden kans sauhutella. ja sitäpaitsi vedän nykyää poskisauhuu ku henkeenveto aiheutti päänsärkyy


      • köpöööhfg
        teinitytteli12v kirjoitti:

        oon 12 ja toi aikasempi joka sano 58 oli trolli. ja tiiän terveyshaitat mut on mukavaa kavereiden kans sauhutella. ja sitäpaitsi vedän nykyää poskisauhuu ku henkeenveto aiheutti päänsärkyy

        Mitäs meinaat kun jäät vanhemmilles kiinni? Ja se on 100% varmaa!


      • teinitytteli12v
        köpöööhfg kirjoitti:

        Mitäs meinaat kun jäät vanhemmilles kiinni? Ja se on 100% varmaa!

        no sanon vaan et se on mun asia eikä kuulu niille. sitäpaitsi ei ees oo kovin epäterveellist ku vedän poskisauhuu


      • Eroon päässyt
        teinitytteli12v kirjoitti:

        no sanon vaan et se on mun asia eikä kuulu niille. sitäpaitsi ei ees oo kovin epäterveellist ku vedän poskisauhuu

        Nyt hankit 25 sentin letkunpätkän jolla lasketaan kusta päästä, jos noin typeriä,puhuu
        https://a816-nycquits.nyc.gov/SiteCollectionDocuments/pdf/smoke/reverse-damage-posters.pdf

        Gimma haluu addiktiksi, poskisavuillahan kaikki aloittaa

        Oliskohan tuompäivittäistavarakauppa tai Philip morris noita filosofioitaan esittmässä nuorille
        Uusia tupakoijia tarvitaan kuolleiden tilalle....


      • Throat medicine
        Eroon päässyt kirjoitti:

        Nyt hankit 25 sentin letkunpätkän jolla lasketaan kusta päästä, jos noin typeriä,puhuu
        https://a816-nycquits.nyc.gov/SiteCollectionDocuments/pdf/smoke/reverse-damage-posters.pdf

        Gimma haluu addiktiksi, poskisavuillahan kaikki aloittaa

        Oliskohan tuompäivittäistavarakauppa tai Philip morris noita filosofioitaan esittmässä nuorille
        Uusia tupakoijia tarvitaan kuolleiden tilalle....

        Marlborosta pikku yskää ja kurkkusyöpä ja bassoääni

        http://www.nysmokefree.com/Subpage.aspx?P=50&P1=5070#NewVoiceClub


      • 23väijä
        Throat medicine kirjoitti:

        Marlborosta pikku yskää ja kurkkusyöpä ja bassoääni

        http://www.nysmokefree.com/Subpage.aspx?P=50&P1=5070#NewVoiceClub

        Kerran jos vedät niin vedä vittu henkee saatana äläkä mitään vitun poskareita! Voi vittu teiän muksujen kaa


    • kalle laitela

      mitä vittuu te oikee sekoilette. tupakan polttaminen vaan pidentää ikää ja tupakointi on sikäliki terveellistä koska tupakassa on paljon vitamiineja !

      • vituapinatsaatana

        Mitä helevettiä työ oikein pelleilette? Amfetamiinia tai kokaiinia sen olla pitää niin loppuu ne ongelmat.köysi tietysti vielä nopeampi tapa.


    • Polttaja

      Mieti, että valitset itsellesi tavan jonka avulla jäät paitsi tavallisesta elämästä. Muut lähtee aamuisin lenkille, kuntosalille tai ylipäänsä tekemään jotain liikunnallista. Heräät aamulla paskan maku suussa ja ainoa urheilullinen tapahtuma on etsiä tupakka-askia. Vituttaa niin maan perkeleesti kun ei sytkää löydy mistään. Vihdoinkin, puoli tuntia olet etsinyt paskanmakusuussa ja tupakkahuulilla sytkää. Pääset tupakille, makuaisti turtuu ja paskanmaku katoaa mystisesti suusta, ainakin hetekellisesti. Tietenkin tupakanhimo oli niin järkyttävän vahva, että et viitsinyt kun laittaa kylpytakin päälle lähtiessäsi ulos parvekkeelle. Vähän voi täristä kylmyydestä, kurkkuun sattuu ja tupakka on nyt vaan saatava loppuun. Olo on kuin pystyyn kuolleella muumiolla sen aikaa kun nikotiini on vahvimmillaan. Kuvitelkaa paradoksi, olo on kuin pystyyn kuollut muumio ---> Tunnin päästä nikotiinin vaikutus loppuu eikä ollakkaan niin pystyyn kuolleita muumioita ---> VItuttaa niin maan perkeleesti, että on pakko saada tupakkaa ---> käydään tupakilla ja olo on taas kuin pystyyn kuolleella muumiolla. Tästä rumbasta maksat tuhansia euroja. Tunnettuahan on kans se, että kaikkein köyhimmät polttaa tupakkaa kaikkein eniten. Siis tupakan hinta on moninkertaisesti kalliimpaa keskivertotupakoitsijalle.

      • Satuilut sikseen

        Ihme brobagandaa... Eihän tota usko erkkikään.


    • :'D vai :'(

      Voi jeesus... 12vuotias... Sähän olet ihan pelkkä lapsi vielä etkä tajua elämästä oikeasti yhtikäs mitään vielä ainakaan 3:n vuoteen.

      Tupakka on ehkä kaikkein vastenmielisin tuote ikinä. Hyi helvetti, miltä se haisee ja sen haistaa sun hengityksestä ja vaatteista. Kaiken lisäksi aivan tupakointi on aivan naurettavan näköistä ennen murrosiän loppua ja sen jälkeen lähinnä vain surullista. Ei oikein tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, kun näkee jonkun finninaamasen teinipojan tai meikkilissun kessu huulessa. Ja trust me, tupakointi näkyy sinusta jo 18vuotiaana hyvinkin selkeästi. Haluatko oikeasti näyttää elämäsi parhaassa iässä joltain Ron Jeremyn ja Muumimamman kadonneelta lapselta?

    • ei o kukkia hatussa

      Mitä välii. Joku sano että ku pussaa tupakoivaa niin ku tuhkakuppia nuolis. Hakee vain kaverin ku röökaa. Ompa ainaki yks yhteinen harrastus.

      • 12vtytteli

        juu:) mun poikaystäväkin polttaa


      • Snuskungenkeisari
        12vtytteli kirjoitti:

        juu:) mun poikaystäväkin polttaa

        Kokeile nuuskaa, se vasta herkkua on. Ja on muuten "vähän" enemmän nikotiinia


      • ei o kukkia hatussa
        12vtytteli kirjoitti:

        juu:) mun poikaystäväkin polttaa

        älä tyydy yhteen! Tuon ikäiset tuppaa räjähtämään ennen ku ovat edes huulille päässeet. Mut ku otat monta ja teet junan niin jossaki vaiheessa saat jotakin itelleski.


    • 21v

      vittu olet vitun tyhmä jos jo 12v alotat tupakan polton en ite tajuu mitä hienoa siinä tupakan poltossa on ja jos on pakko jotain imeä ni mielummin vaikka nikotiinitonta sähkötupakkaa!

    • kaikkee_sitä!

      Mitäs täällä jahkaat. Senku rupeet, jos elämäntehtäväs sinne suuntaan näyttää!

      Kummaa jahkailua. On niitä kaiken ikäisiä jouduttu hoitelemaan, kuka mihinkin. Vielä en ole nähny nuohoojaa rassaamassa tupakoitsijan keuhkoputkia. Ehkä sekin vielä tulee.

      Rupee vain kokeilee. Tekee minkä haluaa. Täältä mitään kunnon neuvoa tule, paitsi tämä minulta tässä. .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe