Toinen nainen

petetty5

Jos miehenne/vaimonne on teille uskoton, haluisitteko, että teille kerrottaisiin tilanne? Jatkaisitteko sen jälkeen suhdetta?

12

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin ajattelen

      Kyllä haluaisin tietää, mutta en keneltäkään muulta kuin omalta puolisoltani. Kertapanon voisin antaa anteeksi pitkin hampain, pidempi aikaisen suhteen paljastuttua se olisi eron paikka. Pettäjä monesti selittää, että se oli vaan seksiä. En vaan millään jaksa uskoa, että pitkä salasuhde olisi vain seksiä. Varmati on oltava tunteita mukana tai sitten mä olisin nainut ääliön ja tunteettoman ihmisen.

    • ...

      Riippuu suhteen yleisestä tilasta: jos ei ole mitään yhteistä muutenkaan enää miksi jatkaa? Jos vain toinen haluaa jatkaa, onko järkee? Jos molemmat haluaa parempaa yhteistä tulevaisuutta tapahtuneesta huolimatta ja on valmiita tekemään töitä yhteisen hyvän eteen, miksei?

    • ………...

      Jos en huomaa mitään, en halua, että kerrotaankaan.

      Täytyy kyllä sanoa, että kun mieheni löysi toisen naisen, sitä ei voinut olla huomaamatta. Äkkiä piti viipyä baarireissulla aamuun saakka ja kotiin palatessa mukana tuli parfyymipilvi. Hetkeen en ottanut asiaa puheeksi, kun mietin, mitä itse tekisin. Siinä ehdin sitten kuulla monenmoista tekosyytä yöjuoksuille, huomata uusien alusvaatteiden ja potenssipillereitten hankinnat ja tietysti salaiseksi muuttuneen kännykän mysteerin. Myönsi kyllä heti, kun otin asian puheeksi.

      En jatkanut suhdetta. Mies olisi mielellään jäänyt, olisi kuulemma ollut mukavaa asua tutussa kodissa ja käydä viettämässä laatuaikaa rakastajattaren kanssa.

    • rakas kakkaampi rak.

      Heh heh, minäpä olen miesystävän kanssa päivittäin vaikka hänellä on toiselta paikkakunnalta naikkonen jolle olen ilmoittanut kolmesti, että tiedoksi vaan, minä olen täällä ja ollut jo vuosia. hehehehee. En välitä. Antaa naikkosen luulla että meillä on pänks, mutta yksi tuollainen ei meidän liittoa heilauta heheheee,, en välitä siitä
      Olen sanonut sille ,että hoitaa alapäänsä kun hänellä on noinkin laaja tuo reviiri hehehee

      • oksetatte

        Reikä umpeen tollaiselta!!! Tajuatko mitä teet? Toivottavasti sairas paska ukkosi jättää sen "kolmannen pyörän" rauhan jotta saatte olla mussukkasi kanssa ihan kahden ettekä saastuta maailmaa enempää!


    • ettäsellastajoo

      Ehdottomasti kyllä haluaisin tietää.
      Ja ei, en jatkaisi suhdetta sen jälkeen. Pettäminen on yksi asia, mitä en ikinä hyväksy.

    • totuus kiitos

      Kyllä haluaisin tietää ja pitää kertoa ihan senkin vuoksi että ymmärtää monia asioita suhteessa paljon paljon paremmin, ei syyttele turhaan itseään tai jää miettimään pettiks vai ei pettiks vai ei...

    • sain tietää ja akka lähti samantien!

      • näinpäin

        Sain tietää ja ukko jäi. Annettu anteeksimuttei unohdu.


      • ensyöpossua
        näinpäin kirjoitti:

        Sain tietää ja ukko jäi. Annettu anteeksimuttei unohdu.

        ..ei oilisi kannattanut..uskoton on aina sika,piste.


    • vähän riippuu

      jos miehellä olisi rahaa ja mun lisäkseni muita mutta kohtelisi mua hyvin voisin sellaisen kanssa olla kevytsuhteessa pari vuotta, mutta en tosissaan, riippuu mitä miehellä olis tarjota, mitä en ole vielä kokenut.jos olisi naimisissa ei ei, tarkoitan nyt muita naisjuttuja mun ohessa.

      • rysän päältä kiinni

        Tiijetään että ukolla on toinen ja se toinenkin tietää että tiedän. Kyllä minä ymmärrän mikä siinä miehessä makiaa on. Ei vaan oo ohtaa tulla itellään kertomaan kummallakaan. Olkoonpahan, saunokoot, syökööt ja nukkukoot. Ei se minulta pois oo, päin vastoin , alan olla helpottunut - saan rauhassa yöni maata ym.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1863
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1426
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe