Naiskriteerit

Millainen nainen miellyttää ulkonäöltäöän? Pitääkö olla missi vai pitääkö olla persevä reitevä ja kuppikoko noin C ?

40

1305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m27v

      Omalla kohdallani naisen ulkonäkö ei ole Se tärkein. Vaan olemus ja yleensäkin minkälainen persoona on.

    • mies..
      • timantinkova atm

      • sansinghi

      • Persee

      • Perseiden herra

        Jaa-a. Nainen ottaa itsestään kuvia ja julkaisee häpeilemättä oman elämänsä supermallina. Djeez mikä narsku ja lutka. Söpöhkö on, mutta lutkamaisuus tekee rumaksi kauniimmatkin kasvot. Olen muuten kerran pannut tuon näköistä.


      • Über Perse
        Perseiden herra kirjoitti:

        Jaa-a. Nainen ottaa itsestään kuvia ja julkaisee häpeilemättä oman elämänsä supermallina. Djeez mikä narsku ja lutka. Söpöhkö on, mutta lutkamaisuus tekee rumaksi kauniimmatkin kasvot. Olen muuten kerran pannut tuon näköistä.

        Ja lutka siis oli, tuskin muuten olisi minulle antanut.


      • huhhuvoi
        timantinkova atm kirjoitti:

        Katsoin kuvat läpi. Minua viehätti enemmän tässä kuvassa oleva tyttö: http://bashny.net/uploads/images/00/00/35/2013/04/30/e4225aed25.jpg

        Naamastaan juuri sellainen, joka minulle sopisi.

        ymmärtääköhän nämä että teinityttöjä kuvassa... ei ole nainen vaan tyttö vasta :)

        Ja vieläpä ihan suomalaisen näköisiä tyttöjä, mutta "miehet" ei tajua, että kun tytöt ovat päässeet heidän ikään, niin ovat hivenen isompia ja kaksoisleukakin löytyy... ja ehkä pari lastakin...
        ja sitten yhtäkkiä eivät olekaan enää viehättäviä, vaikka samoja tyttöjä ovatkin?


      • yksinäinen harakka
        timantinkova atm kirjoitti:

        Katsoin kuvat läpi. Minua viehätti enemmän tässä kuvassa oleva tyttö: http://bashny.net/uploads/images/00/00/35/2013/04/30/e4225aed25.jpg

        Naamastaan juuri sellainen, joka minulle sopisi.

        Noi kuvien neidot taitavat olla melko nuoria ja eikös tuollainen omien kuvien levittely ja jakaminen netissä ole teineillä nyt muodissa. Pidetään kaikenmaailman vaateblogeja yms.. Eipä se kenestäkään vielä lutkaa tee jos tahtoo omia kuvia levitellä ja olisi noista likoista jo ainestakin jonkin sortin malleiksikin! Todennäköisesti jotain mallikuvia noi ovatkin..


    • Mun nainen vois yhtä hyvin olla vaikka karvainen siperialainen painija kukkamekossa. Kavereistahan tässä puhuttiin?

      Ihanan retroja ne mekot muuten.. Mutta pitäis olla sitten vaaleat hiukset. :/

    • Ei muovia

      Ihan mikä tahansa kelpaisi paitsi tuollainen ruma muoviämmä kuten Kim Kardashian

      • yksinäinen harakka

        En kanssa ymmärrä tuota Kardashianin siskosten palvontaa. Heissä ei ole tippaakaan luonnollisuutta.


      • Truthandnothingbut
        yksinäinen harakka kirjoitti:

        En kanssa ymmärrä tuota Kardashianin siskosten palvontaa. Heissä ei ole tippaakaan luonnollisuutta.

        Silti varmaan panisit.


    • rento ja rempseä

      Minun naiseni saisi olla selväjärkinen ihminen, joka ei olisi narsisti ja ymmärtäisi seksin päälle. Ei alistaisi tossun alle. Mielellään ei käytä päihteitä sekä ei polta tupakkaa. Sitten muuten koulutuksilla ja työpaikalla ja ulkonäöllä ei ole niinkään väliä kunhan on sisältä kaunis ja eikä ole pettämässä heti kunhan silmä välttää. Semmonen kiva rento ja rempsee nainen olisi kiva, joka jaksaa nauraa ja eikä pingottaa joka asiasta olisi kiva. Kaikkein tärkein asia olisi, että tullaan hyvin juttuun sillä mitä siihen vaikuttaa kaunis ulkonäkö jos on sisältä täysi kusipää ja missi ulkonäöltä, kysynpähän vaan? Kyllä se on kuulkaas niin, että enempi merkitsee mitä ihminen on sisältä kuin ulkoapäin ja niin edelleen. Olkaa te muut mitä mieltä tahansa thats it !!!!

    • 10+1

      Mua miellyttää sellainen nörtin oloinen, silmälasit plussaa ja sit en oikein innostu blondeista. Sais olla vaik pikkusen tukevakin, kunhan nyt ei kamalan lihava. Sellaisista barbinuken näköisistä en oikein viehäty. Rintojen koolla ei oo oikein mitään välii, kunhan nyt ei ois ihan olemattomat, tai liian isot/riippuvat.

    • mies_yksin1

      Pitää olla iso päärynä pylly, paksut reidet, naaman näöllä ei väliä, kiltti, rehellinen, luotettava, yhden miehen nainen ikää 40 - 55v ja olisi Itä-Suomesta.

    • karju1

      Laiha nainen, pienet rinnat, pieni peppu, lempeä.

    • 3+9

      Koska kysyttiin pelkästään ulkonäköön liittyviä asioita niin laitetaanpa jonkinlainen lista:
      - 0-6 vuotta nuorempi kuin itse
      - Lyhyt (itse olen pitkä, mutta tykkään lyhyistä naisista) ja siro
      - Pienirintainen (A- tai B-kuppi)
      - Pitää kehonsa hoikkana syömällä oikein ja kuntoilemalla... itse kuntoilen joka päivä ja syön erittäin terveellisesti
      - Söpö
      - Hieman nörttimäinen

    • Tärkeintä että pitää itsestään huolta ja että on samoja harrastuksia tai kiinnostuksenkohteita.

      • 17+5

        Miksi pitää olla samoja harrastuksia? Jos nainen harrastaa vaikka balettia tai mies vapaaottelua niin ei välttämättä osu harrastukset yhteen


      • 17+5 kirjoitti:

        Miksi pitää olla samoja harrastuksia? Jos nainen harrastaa vaikka balettia tai mies vapaaottelua niin ei välttämättä osu harrastukset yhteen

        Koska niitä on sitten mukava harrastaa yhdessä ja voi tukea toista harrastuksessaan. Tietenkään kaikkien harrastusten ei ole pakko olla täysin samoja.


      • 17+5
        ccta kirjoitti:

        Koska niitä on sitten mukava harrastaa yhdessä ja voi tukea toista harrastuksessaan. Tietenkään kaikkien harrastusten ei ole pakko olla täysin samoja.

        Tuokin on näkökulma asiaan, mutta ainakin mielestäni on parempi jos kumpikin harrastaa erilaisia harrastuksia. Antaa erilaista näkökulmaa ja keskustelun aiheita, kun harrastukset eroavat toisistaan. Itselläni on ainakin ollut se ongelma, ettei nainen välttämättä ole samalla tasolla kanssani esim. lenkkeilyssä jolloin harrasteen teho kärsii pahasti jos harrastan sitä hänen kanssaan yhdessä.


    • valvaltava

      No nipo nipo, mutta paksut reidet ja iso pylly eivät ole pahitteeksi. Turha nipottaa noiden kanssa.

    • Perse(v)istä pitävä

      Pitää olla persevä missi kuppikko noin C tai mielellään yli muttei sentään H.

    • yxinäinen halaaja

      Ei liian lihava eikä laiha, tissit kokoa c tai d, ei vaan niin väliä, kunhan ei kaikille jaa.

    • Bang me a Big Bang!

      Sellainen ilmeikäs persoonallinen tähtisilmä, jossa on jotain kissamaista. Sirot ja pehmeät piirteet ovat yleensä plussaa ja semmoiset kauniisti naisen kokonaisuuteen muodoltaan ja väriltään istuvat hiukset aiheuttavat helposti ohi kulkiessa tahatonta olan yli vilkuilua ja osittain siihen kissamaisuuteen vedoten pitkät/pitkähköt kynnet ovat mielestäni seksikkäät.
      Missit edustavat mielestäni enenemässä määrin turhan yksimuottista kauneuskäsitystä ja kyseinen kauneuskäsitys on lähtökohtaisestikin mielestäni varsin omituinen tyystin turhine pituus- ja painorajoituksineen.
      Kuppikoko on aivan yks hailee ja rehellisesti sanottuna kahden osapuilleenkaan samankokoisen naisen persaukset näyttävät minun silmissäni lähes aina identtisiltä (ja todetaan nyt tasa-arvon nimissä että sama pätee miehiinkin, vaikka sattuneesta syystä heikäläisten perseet eivät kiinnosta minua senkään vertaa), joten en ole koskaan oikein ymmärtänyt mitä se tarkoittaa kun edellytetään että potenttiaalisella kumppanilla pitäisi olla "hyvä perse"; jos ja kun kumppanistani pidän niin pidän varmasti hänen takapuolestaankin, mutten usko että se koskaan olisi ulkoisesti viehättävien piirteiden kärjessä.
      Mitä olen Suomi24sa aiemmin itse aihetta sivunnut ja keskustelua seuraillut, niin varmaan olen nyt taas kerran jonkun neropatin mielestä kaappihomo, kun en pidä naisten ulkonäössä vetävänä niitä samoja asioita ja piirteitä joista juuri hän sattuu pitämään...

      • thetruth

        Ei kaappihomo, mutta jos ei leveä lantio viehätä, se on ihan rappiollista makua.
        Jotkut ovat pylly-, toiset tissimiehiä, toiset molempia, mutta jos ei ole kumpaakaan, niin kyllä siinä joku vika on. Joku kiero fetissi ihan saletisti löytyy ...


      • Bang me a Big Bang!
        thetruth kirjoitti:

        Ei kaappihomo, mutta jos ei leveä lantio viehätä, se on ihan rappiollista makua.
        Jotkut ovat pylly-, toiset tissimiehiä, toiset molempia, mutta jos ei ole kumpaakaan, niin kyllä siinä joku vika on. Joku kiero fetissi ihan saletisti löytyy ...

        "Ei kaappihomo, mutta jos ei leveä lantio viehätä, se on ihan rappiollista makua."
        Millä perusteella? Mitä rappiollisia seurauksia tuon mainitsemasi mieltymyksen puutteesta tiedät kenellekkään ikinä tulleen?

        "Jotkut ovat pylly-, toiset tissimiehiä, toiset molempia, mutta jos ei ole kumpaakaan, niin kyllä siinä joku vika on."
        Tuo on juuri se v-mäinen stereotypia, joka minua on aina näissä keskusteluissa ärsyttänyt.
        Mikä järki tuossa on, että joka heteromiehellä pitäisi olla jompikumpi noista kahdesta fetissistä, tai tässä "on jotain vialla"?
        Eikö mies muka saisi olla kiinnostunut mielitietyssään niiden sijaan jostain yksilöllisemmistä ominaisuuksista, tai vaan yksiselitteisesti ihailla tätä kokonaisvaltaisesti ilman mitään yksittäisiin ruumiinosiin kohdistuvaa partialismia?
        Minä en omakohtaisesti väitä, että takamus tai rinnat olisivat minulle ihastukseni kohteiden ulkonäön kannalta yhdentekeviä, mutten ole koskaan pitänyt yksiäkään maitorauhasia tai yhtään takapuolta itsessään hyvännäköisinä, vaan ainoastaan osaa niistä ihmisistä joiden vartalosta löytyvät nuo kyseiset ruumiinosat.

        "Joku kiero fetissi ihan saletisti löytyy ..."
        Mikä mielestäsi on "kiero fetissi" ja mikä mielestäsi tekee yhdestä fetissistä toista kieromman? Onko esim jalkafetissi mielestäsi jotenkin kierompi, kuin maitorauhasfetissi ja jos on niin millä perusteella?


      • Anonyymi
        Bang me a Big Bang! kirjoitti:

        "Ei kaappihomo, mutta jos ei leveä lantio viehätä, se on ihan rappiollista makua."
        Millä perusteella? Mitä rappiollisia seurauksia tuon mainitsemasi mieltymyksen puutteesta tiedät kenellekkään ikinä tulleen?

        "Jotkut ovat pylly-, toiset tissimiehiä, toiset molempia, mutta jos ei ole kumpaakaan, niin kyllä siinä joku vika on."
        Tuo on juuri se v-mäinen stereotypia, joka minua on aina näissä keskusteluissa ärsyttänyt.
        Mikä järki tuossa on, että joka heteromiehellä pitäisi olla jompikumpi noista kahdesta fetissistä, tai tässä "on jotain vialla"?
        Eikö mies muka saisi olla kiinnostunut mielitietyssään niiden sijaan jostain yksilöllisemmistä ominaisuuksista, tai vaan yksiselitteisesti ihailla tätä kokonaisvaltaisesti ilman mitään yksittäisiin ruumiinosiin kohdistuvaa partialismia?
        Minä en omakohtaisesti väitä, että takamus tai rinnat olisivat minulle ihastukseni kohteiden ulkonäön kannalta yhdentekeviä, mutten ole koskaan pitänyt yksiäkään maitorauhasia tai yhtään takapuolta itsessään hyvännäköisinä, vaan ainoastaan osaa niistä ihmisistä joiden vartalosta löytyvät nuo kyseiset ruumiinosat.

        "Joku kiero fetissi ihan saletisti löytyy ..."
        Mikä mielestäsi on "kiero fetissi" ja mikä mielestäsi tekee yhdestä fetissistä toista kieromman? Onko esim jalkafetissi mielestäsi jotenkin kierompi, kuin maitorauhasfetissi ja jos on niin millä perusteella?

        Älä välitä noista yksinkertaisten jutuista. Ei ne taj6a vaikka selittäisit. Jotkut ovat luonnostaan yksinkertaisempua kuin toiset.


      • bulllshit

        "Lukuisat viimeaikaiset tutkimukset evoluutiopsykologian alalla ovat osoittaneet että kasvojen ja vartalon puoleensavetävyydellä on huomattava vaikutus ihmisen parinvalinnassa."

        Jaa-a- Että huippututkija tässä todistaa jotain, minkä jokainen täysipäinen tajuaa muutenkin.

        " Kauneuskäsitys ei ole vain sosiaalisesti rakentunut mielivaltainen konstruktio"

        Mitä höpsismiä tämä nyt on. Siis tottahan tuo on, mutta mitä sitä väitöskirjoissa todistetaan, kun osoitettu ja satatuhatta kertaa ennenkin?


      • bullsshitt
        bulllshit kirjoitti:

        "Lukuisat viimeaikaiset tutkimukset evoluutiopsykologian alalla ovat osoittaneet että kasvojen ja vartalon puoleensavetävyydellä on huomattava vaikutus ihmisen parinvalinnassa."

        Jaa-a- Että huippututkija tässä todistaa jotain, minkä jokainen täysipäinen tajuaa muutenkin.

        " Kauneuskäsitys ei ole vain sosiaalisesti rakentunut mielivaltainen konstruktio"

        Mitä höpsismiä tämä nyt on. Siis tottahan tuo on, mutta mitä sitä väitöskirjoissa todistetaan, kun osoitettu ja satatuhatta kertaa ennenkin?

        Kirjoittaa väitöskirja aiheesta, että itse asiassa uusi fysikaalinen tutkimus osoittaa, että maanpinnasta suurin osa on valtamerten täyttämää ja että kuu ei olekaan juustoa .


    • fdzdrzm zn
    • Naisen pitäisi olla rehellinen, mukava, ok ulkonäöltään ja itsenäinen. Ei tarvitse olla mikään nykyaikaisen länsimaisen kauneusihanteen mukainen supermalli vaan ihan perus suominaiset on mielestäni yleensä nättejä.

      Olemus, ilmeet, eleet ja äänenpainot ratkaisee kiinnostunko vai enkö. Siksi nettitreffit ovat ainakin tähän asti olleet poissuljettuja minulta. Jotenkin asiat on aina vain tapahtuneet, jossain illanistujaisissa on joku kaverin kaveri tai kaverin sisko, yksi asia johtaa toiseen jne... Nyt olen ollut kauan putkeen sinkkuna ja asia ottaa päähän. Ehkä se netti olisi sitä nykyaikaa =)

    • halimössyä

      1.) Itsetietoisuus (ei tarkoita itsevarmuutta)
      2.) Sosiaalinen älykkyys (ei tarkoita sosiaalisuutta)
      3.) Kykenevä itsenäiseen ajatteluun

      Nam.

    • Tahvo Tumpelo

      Minulla on naishaave sellainen ,että liikoja ei painossa hirveästi saa olla .Olenhan minä katellut yhtä ,mutta kun tuo välimatka on niin pitkä, niin siitä varmaan mitään tule . Jerevaniin on täältä vähän matkaa. Olisi kiva tavata hänet ja hänen ihanan pikkusiskonsa. Minulla on niin huono kielitaito ,etten saisi puhuttua hänelle vaikka olisi valmis seurustelun käsikirjoitus ,josta minä lukisin vuorosanat hänen lauseittensa väliin. Terveiset muuten Jerevanin yliopistoon eräälle näyttelijä opiskelijalle.

    • Anonyymi

      Ei tarvitse olla missi, mutta isot tissit pitää olla. Peppu mieluummin vähän iso kuin liian pieni. Lihaa hyvä olla hiukan luiden ympärillä, mutta laihakin kelpaa. Naama voi olla vähän rumakin jos muuten hyvä paketti.

    • Anonyymi

      Riippuu miehestä eli ei kannata kysellä täältä katkeroituneilta yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Varteenotettava Nainen
      Itsevarma
      Luotettava
      Rehellinen
      Leikkisä
      Seksikäs
      Riidaton

      Ulkoisesti eduksi luetaan
      Naisellinen
      Nuorekas
      Siro
      Seksikäs

      Se tärkein vetovoima joka klousaa pariutumispäätöksen on sitä sisäistä säteilyä joka vaikuttaa samalla taajuudella kahden ihmisen välillä.

      No No osastolle pääsee
      Teennäisyys
      Narsismi
      Pinnallisuus

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe