Yllätys !!!!!!

olen hyvin

paskaperseinen

31

651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole hyvin

      myös.

    • olen hyvin

      älykäs ja ihmettelen miksi kunnanjohtajaa saa ja uskaltavat noin törkeästi haukkua ja herjata yhdessä ketjussa?

    • olen hyvin

      surullinen

    • olen hyvin

      surullinen

    • olen hyvin

      surullinen.

    • olen hyvin

      surullinen

    • olen hyvin

      paskaperseinen

    • olen hyvin

      myös.

    • olen hyvin

      surullinen

    • olen hyvin

      älykäs

    • oeln olen

      olen

    • olen hyvin

      oleleva

      • upea_kunnanjohtaja

        Ihan mahtava KUNNANJOHTAJA joka ottaa rötökset kartalle eikä alistu KEPUN juoneihin ei pidä suosia Kunnantouhuissakkan joka menee rötösten puolelle
        ihan upeat paljastukset jotka tutkitaan
        Hänen erovaatimukset kuivuu kokoon kuin Lapinmiehen kivekset hääyönä
        Jatka samaan malliin koko pitäjänkansa joka ei hyväksy kieroilua missään asiassa
        Elä vaan lähde missään oloissa pois olet koko pitäjän asukkaiden suosiossa jotka ei hyväksy mitään epäkieroilua kepulla aina ketunhäntä kainalossa sillähän on pitkät perinteet


      • Totttuus tää on
        upea_kunnanjohtaja kirjoitti:

        Ihan mahtava KUNNANJOHTAJA joka ottaa rötökset kartalle eikä alistu KEPUN juoneihin ei pidä suosia Kunnantouhuissakkan joka menee rötösten puolelle
        ihan upeat paljastukset jotka tutkitaan
        Hänen erovaatimukset kuivuu kokoon kuin Lapinmiehen kivekset hääyönä
        Jatka samaan malliin koko pitäjänkansa joka ei hyväksy kieroilua missään asiassa
        Elä vaan lähde missään oloissa pois olet koko pitäjän asukkaiden suosiossa jotka ei hyväksy mitään epäkieroilua kepulla aina ketunhäntä kainalossa sillähän on pitkät perinteet

        Sen täytyy olla rehellinen ja hyvä kunnanjohtaja,kun se yritetään raivata pois.


    • olen hyvin

      surullinen

    • olen hyvin

      kunnonjohtaja

    • olen hyvin

      HOIDOSSA MIELISAIRAALASSA !@

    • olen hyvin

      surullinen.

    • olen hyvin

      viihdyttäjä

    • olen olen

      olen

    • olen surullisen

      iloinen

    • olen hyvin

      surullinen.

    • olen hyvin

      myös

    • olen hyvin

      paskapeseinen

    • tutkijat

      Läheiset sukulaisuussuhteet alkaa pikkuhiljaa näkyä

    • Pakkojamassa

      Kaikki valtuuston jäsenet ovat jotenkin kytköksissä Palosaariin joko sukulaisina, työntekijöinä, tuttavina jne.
      Ei ollut valinnanvaraa, miten toimia. Lopputulos on tämä.

    • Saas nähdä

      Onhan se näinki, ettei se kunnanjohtaja yksin ole tätä "velliä" keitellyt. Kyllä siellä soppakattilan äärellä on ollut useampikin hämmentäjiä.
      Sitten, kun alkaa paljastumaan vähän sitä sun tätä eri toimijoiden taholta, niin sitten sitä ollaan kuravellit housussa ja syytellään toisia julkisessa mediassa.
      Sie alotit en mie, se on sinun syy...sie tehtit sitä ja tätä jne.
      Varsinainen asian ydin mistä kaikki alkoi on tainut unohtua jo aikaa... mutta eiköhän nuo meidän pollarit tutki nämä asiat nyt tarkoin.

    • olen hyvin

      surinen

    • Paskaperse itekki

      Paskaperseiden Kittilä

    • paskapese

      No mitä sielä valtuustossa sitten taphtuikaan?? Yle areenan lähetyksessä.

    • olen hyvin

      paskaperseinen..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe