Ärsytää tosi paljon

Yhdyssnat eritysesti

Minuta ärsytää tosi pljon jos joku ei osa kirjotaa oiken suomen kieltä. Olen mielestäin tosi hvä kelipoliisi.

22

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menikö oikein???

      Eli esimerkiksi linjauto, kuormauto, tilauto, alaste,

      • Äitingielen ope.

        Lauda tuurin saat heti ja kympin.


      • Yhdysana okein

        Okein hvä. Ei ärstä tämönen keli.


      • Yhtyssnoa
        Äitingielen ope. kirjoitti:

        Lauda tuurin saat heti ja kympin.

        Mula lautatuuri kakisa ineisa. Yhdesän ladatuuria. Okein arvatu. Kitos? Hvä ope.


      • Oikein ja väärin.
        Yhdysana okein kirjoitti:

        Okein hvä. Ei ärstä tämönen keli.

        Minuva ärjyttää itsedyytydys asijat. Kun en saada harrastaa kun en tietä onko se dumputus vai tumputus, sanoin kaverille kerran lähen dumputtaa, se nauroi. Meni halu.


      • Yhtyntäsana
        Oikein ja väärin. kirjoitti:

        Minuva ärjyttää itsedyytydys asijat. Kun en saada harrastaa kun en tietä onko se dumputus vai tumputus, sanoin kaverille kerran lähen dumputtaa, se nauroi. Meni halu.

        Kanataa makustela asiata. Jos tuntu hvältä ei kanata välitä mitä kveri sano.


      • Yhtyntäsana
        Yhtyntäsana kirjoitti:

        Kanataa makustela asiata. Jos tuntu hvältä ei kanata välitä mitä kveri sano.

        Niin tai sit Kanataa makustela asiata. Jos tuntu hvältä ei kanata välitä mitä kveri sano.


      • Loto voittajin maa.
        Yhtyntäsana kirjoitti:

        Niin tai sit Kanataa makustela asiata. Jos tuntu hvältä ei kanata välitä mitä kveri sano.

        mää olin kanrian saarila lomala olin opas, opetin soumen kielti turistelle ko he unohdivat finladin kolomen päiväloman jälkeen. Jundit suomesta ei ymmärrä suommen kielet.

        minun nimi börker perkkele.


      • Keliopi
        Loto voittajin maa. kirjoitti:

        mää olin kanrian saarila lomala olin opas, opetin soumen kielti turistelle ko he unohdivat finladin kolomen päiväloman jälkeen. Jundit suomesta ei ymmärrä suommen kielet.

        minun nimi börker perkkele.

        Melestäni ole ketyskelpone. kanata jatkua opastomintaa. Huraa?


    • Oikein ja väärin

      Niin tai sitten Minuva ärjyttää itsedyytydys asijat. Kun en saada harrastaa kun en tietä onko se dumputus vai tumputus, sanoin kaverille kerran lähen dumputtaa, se nauroi. Meni halu.

      • Yhdntäsano

        Kanataa makustela asiata uudellen. Jos tuntu hvältä ei kanata välitä mitä kveri sano. Melestäni kanattaa jatkaa dumbutsta.


    • Yhdyntäsano

      Niin tai sit dumbutsta.

    • missä päin

      Etsiskelen myötähäpeäjää ja punkassa makaavaa nuorta ukkoa. Enenaikaisesti vanhentunutta. Varmaan näyttääkin ihan kurpalta se punkka ukkoa hokeva. Että mihinkä päin suuntaan tästä.

      • pikakorjaus

        No ei helvatassa mä nyt sitä tarkottanu vaan sitä toista. :) Hänen piti tehdä joku esitelmä punkassa makaavasta ukosta joka ei päivän aikana kovin montaa kertaa ylös nouse. Usein hän kirjoitteleekin sieltä punkasta käsin. Hänelle pitäis antaa sitä lautaatturia oikeen monta ällää


      • EHHEH!

        HEHHEH niin tai punkassa, nii´i HEHHEH


      • Yhtyssanta

        Kanataa mmelestäni sunata länten. Selä asu tomi länten. Kulema etsi suo.


      • ailantinen
        Yhtyssanta kirjoitti:

        Kanataa mmelestäni sunata länten. Selä asu tomi länten. Kulema etsi suo.

        Mielenkiinto yltyy ja nousee AINA jos tietää että joku etsii. Ajattele jos ei kukaan viitsisi etsiä. Sellainen hälläväliä meininki.


      • Kanatakiroita
        pikakorjaus kirjoitti:

        No ei helvatassa mä nyt sitä tarkottanu vaan sitä toista. :) Hänen piti tehdä joku esitelmä punkassa makaavasta ukosta joka ei päivän aikana kovin montaa kertaa ylös nouse. Usein hän kirjoitteleekin sieltä punkasta käsin. Hänelle pitäis antaa sitä lautaatturia oikeen monta ällää

        Tateiu ei korvaa okeinkiroitusta. Ei kanata esitää pervomsnsia.


    • Yhtyssanta

      Kanataa mmelestäni sunata länten. Selä asu tomi länten. Kulema etsi suo.

    • Kylmät kädet

      Yhdyssanavirheet ainakin meikäläinen välttää siten, että katon vaan silmämääräisesti, kumpi muoto näyttää paremmalta.

      Yhdys sana virheet ainakin meikäläinen välttää siten, että katon vaan silmä määräisesti, kumpi muoto näyttää paremmalta.

    • siiv Ari

      penis.

    • ön kielii

      Kyl öikein vöi kirjöittää jös ösää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe