Vartalon hyväksyminen?

pyöreähkö

Hyväksyttekö vartalonne sellaisena kun se on?
Jos ette , mikä vialla ?

Toki laihempi voisin olla mutta ihan hyvä näinkin.. :)

Itse olen 158cm/73kg eli kyllä ylipainoinen mutta se ei elämiseeni vaikuta.

Ihannepaino itselläni olisi 60-65kg johon pyrin pikkuhiljaa.

Muiden pituus/paino ja mielipide onko hyvä vai pitäisikö laihtua/lihoa ?

Muistakaa että jokaisen vartalo on täydellinen.. oli pyöreä tai laiha , pitkä tai lyhyt

15

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö15v

      165cm ja 48kg, oon ihan tyytyväinen sinänsä, ei mulla koskaan mitään itsetunto-ongelmia ole silleen ollut. Ihannepaino olis varmaan joku 52kg johon pyrin tälleen pikkuhiljaa reenaten :)

    • Paino hyppelee

      166cm, aamuisin 57kg ja päivällä 60kg :D oon iha tyytyväine mut ois sitä kiva olla 2-3kg laihempi.

    • tyytymätön

      Itellä on kans pittuutta toi 158cm ja painoa 72kg ja se vituttaa aivan sairaasti... :(

    • juumievaaoonmie123

      175cm tai vastaavaa pitkä, 82 kiloinen, vähän pyöreä en lihava, oon poika,

      • nallepuhji

        183 ja 86kg :( oon lihava mut yritän pudottaa johki 70kg:) en oo tyytyväinen kroppaani mut tuun toimee sen kaa:D ja oon siis poika


    • Poika966

      180/85

      yritän saada lisää painoa

    • 19v

      180/102 olen tyytyväinen, mies

    • ylipaino ylivoimaa

      Ikää nyt 15 ja puoli vuotta. Painan 115 kg olen selvästi ylipainoinen. Itseäni on lapsuudessa ylipaino haitannut henkisesti. Kuitenkaan laihdutusyritykset eivät ole onnistuneet, koska aina langennut johonkin hyvään. Pituutta 0n reilut 180 ja olen todella rahvasrakenteinen joka vaikuttaa painooni. Monet kutsuneet kaapiksi :) XD tosiaankin ysiluokalla ja eipä ketään oo vielä uskaltanut tulla päätään aukomaan. Luonteeltani aika lepposa. Nykyisin todella hyvin tottunut painoon eikä se enään kovin edes haittaa. Ajatelkaa millaista elämä olisi kukkakeppinä.... pahoittelut kirjoitusvirheistä.

      • ylipaino ylivoimaa

        Niin ja vielä lisäyksenä että olen poika


      • jaaaahaasssh

        iso luisuus on tekosyy, kato röntkenis laiheliinii verrattuna, saman kokoiset löytyy.


    • Auttakkaa!!!:/

      Oonko teijän mieledtä yli painonen? 164 cm, 54 kg

    • 20+14

      160/67 tyttö oon

      • sufvilo

        Auttakaa!!:/ et ole mun mielestä ainakaa ylipainoinen pikemminkin hoikka kuin mikä :)
        Ite nykyisin 157,5cm ja paino on n.51kg.Tyytyväinen olen, koska parisen vuotta sitten tilanne oli eri sain kuitenkin laihdutettua terveellisellä tyylillä n.5,5kg,josta on tullut takaisin n.2kg pituuskasvun mukana siis ja kasvua tapahtunu siitä ajasta n.5cm. Ja olen siis 16vuotias tyttö
        Ja treenaan paljon navettatyöt, jolloin voin syödäkkin kohtuu paljon,itse asiassa syön aika paljon enemmän kuin muut mun luokkalaiset.. Vaikka olenkin pienin,välillä vähän kummastuttaa mutta jokainen syököön miten haluaa :D


      • ok?
        sufvilo kirjoitti:

        Auttakaa!!:/ et ole mun mielestä ainakaa ylipainoinen pikemminkin hoikka kuin mikä :)
        Ite nykyisin 157,5cm ja paino on n.51kg.Tyytyväinen olen, koska parisen vuotta sitten tilanne oli eri sain kuitenkin laihdutettua terveellisellä tyylillä n.5,5kg,josta on tullut takaisin n.2kg pituuskasvun mukana siis ja kasvua tapahtunu siitä ajasta n.5cm. Ja olen siis 16vuotias tyttö
        Ja treenaan paljon navettatyöt, jolloin voin syödäkkin kohtuu paljon,itse asiassa syön aika paljon enemmän kuin muut mun luokkalaiset.. Vaikka olenkin pienin,välillä vähän kummastuttaa mutta jokainen syököön miten haluaa :D

        13v pituus on 160 ja paino jotai 43 iha ok varmaa


    • Tyytyväinen

      Oon koht 15v tyttö ja oon 164cm pitkä ja painan 45kg:D Hyväksyn todellaki mun vartalon koska oon hoikka just sopivasti, tanssijan kroppa:))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe