Ulkonäkö

Wihrlwind

Missä asioissa kiinnitätte ensimmäisenä naisessa huomioon? Mikä "naistyyppi" on teidän mieleen? Itse olen femme ja pidän femme/butch tyylisistä ;)

9

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaanpa nyt sitten

      Ulkonäkö on aika toissijainen juttu, persoonalla ja olemuksella sitäkin enemmän vaikka toki sisin, ajatukset yms. vaikuttavat olemukseen ja heijjastuvat myös sitakautta ulkonäössäkin.

      Omaa naistyyppiäni on vaikea selittää, pidän maskuliinisista naisista jotka kuitenkin tunnistaa naiseksi. Ei niinkään mikään butch... Hieman jätkämäinen, taiteelisuudella höystetty, hyväsydämminen, ystävällinen, rohkea, vahva, suojeleva etc. :)

      • 11+13

        Kasvot, silmät ja hymy.

        Ja komppaan tota olemusasiaa, huomaan kiinnittäväni siihen huomiota nopeasti. Olemus, elekieli, asennot ja muu sellainen on aika iso osa ulkoista olemusta ja heijastelevat helposti myös persoonaa, joka kuitenkin on se tärkeämpi juttu.

        Naisellisuus viehättää, mutta sanottakoon, että mulle naisellisuus ei ole yhtä kuin mekko ja meikkiä ja äijämäisyys yhtä kuin miesten paita päällä. Se lähtee jostain muualta.


      • vastaanpa nyt sitten
        11+13 kirjoitti:

        Kasvot, silmät ja hymy.

        Ja komppaan tota olemusasiaa, huomaan kiinnittäväni siihen huomiota nopeasti. Olemus, elekieli, asennot ja muu sellainen on aika iso osa ulkoista olemusta ja heijastelevat helposti myös persoonaa, joka kuitenkin on se tärkeämpi juttu.

        Naisellisuus viehättää, mutta sanottakoon, että mulle naisellisuus ei ole yhtä kuin mekko ja meikkiä ja äijämäisyys yhtä kuin miesten paita päällä. Se lähtee jostain muualta.

        Niimpä. :)
        Itse tietysti myös näytän tytöltä/naiselta, mutta ennen kaikkea koen itseni naiselliseksi siksi, että olen hoivaava luonne, lämmin, vahva ja hieman äidillinenkin. Huolehdin käytännön asioista kuten ruuasta etc. Tykkään vaan pitää huolta toisesta. :>


    • Boom Clap

      Femme minäkin ja toiset femmet herättää palon ;D Kiinnitän ulkonäköön ja luonteeseen, siihen miten ihminen käyttäytyy muiden seurassa.

    • 2➕ 16

      Olen femme ja tykkään maskuliinisista naisista. Haluan olla suhteessa se "nainen", joten poikamaiset vetoaa muhun.

    • ralph

      Ihan ensimmäisenä kiinnitän huomion ulkoasuun; että on puhtaat vaatteet,
      hiukset siistit ja hyvä ryhti.
      Sitten vasta yksityiskohdat, nätti hymy, hyvä peppu...

    • mirrow

      Kokonaisuus ensin. Ehdottomasti kuitenkin oltava naisellinen. Sitten tulee silmät, ilmeet ja eleet, kasvot noin muuten, hymy, huulet, ääni, hiukset, peppua aika harvoin tiirailen, mielestäni miesten hommaa se, mielummin sitten vyötäröä tai puseroa;) Silmät ovat sielun peili.

    • Sasaman

      Lihavaa en huolis, enkä myöskään mitään lihaskimppua.

    • näin täällä

      Pakko sanoa pinnallisuuden uhallakin, että vaikka itse olen enemmän poikamainen kuin tyttömäinen, viehätyn toisista poikatytöistä. =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe