Miten suhtaudutte......

Kunhan kysyn

...Romanian ja Bulgarian mustalaisiin, siis noihin jotka kerjää ja varastelee? Huonontaako heidän tekonsa Suomen ja Ruotsin mustalaisten asemaa eli onko muu väestö alkanut kritisoida myös teitä?

11

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roth äijä

      Miten suhtaudut Putiniin, joka on sodanlietsoja Venäjältä, mutta suomen sukuinen

      • Hagertin paskahousu

        Onko Putinin suomen sukuinen ? Ilmamkos hän haikailee suomeen päin, on varmaan ikävä hänellä, kotimahaansa. No, kyllä hän kohta tulee.


      • Satu Nyman
        Hagertin paskahousu kirjoitti:

        Onko Putinin suomen sukuinen ? Ilmamkos hän haikailee suomeen päin, on varmaan ikävä hänellä, kotimahaansa. No, kyllä hän kohta tulee.

        Johan sie jutun heitit, Putin suomalaisverta, hah.
        Todista se jotenki. Kas kun et sanonu että kaaleen sukua.

        Galesko tsales mostula treistavel....


      • Arvoo kuks
        Satu Nyman kirjoitti:

        Johan sie jutun heitit, Putin suomalaisverta, hah.
        Todista se jotenki. Kas kun et sanonu että kaaleen sukua.

        Galesko tsales mostula treistavel....

        Nyman ei taida ymmärtää hanteista yms


      • hyöli mui
        Satu Nyman kirjoitti:

        Johan sie jutun heitit, Putin suomalaisverta, hah.
        Todista se jotenki. Kas kun et sanonu että kaaleen sukua.

        Galesko tsales mostula treistavel....

        Minä arvelen, että tuo Satu on Nymanneja, ja arvelen, että hää on mies. maan hin hyöli posta, iek hin mui. Hai, tiijätkö mistä suomailaiset ovat tulleet tänne ? Aivan hyvin voi olla suomalais verta suonissa. Arvelen,että nuo romanit ovat Indian takaa tulleet. Oot sie Satu hieno ihminen


      • Satu Nyman
        Arvoo kuks kirjoitti:

        Nyman ei taida ymmärtää hanteista yms

        No kuule, kyllä tiedän ja ymmärrän, ne hantit ja marit sun muut suomalaisten heimot ja tiedän myös senkin että nimenomaan Putinin aikana heidän etuja on leikattu eikä omaa kieltä sais taaskaan puhua. Samoin on Putin kohdellut Viron ja Venäjän välillä olevia setukaisia. Se suomalainen näyttelijä joka asui ja kiersi Venäjää ristiin rastiin, toi sitä asiaa varovasti esiin kun ei täysin voinut puhua ettei tule ongelmia kuvauksissa.
        Niin että elähä sie vedä johtopäätöksiä muista!


      • Satu Nyman
        hyöli mui kirjoitti:

        Minä arvelen, että tuo Satu on Nymanneja, ja arvelen, että hää on mies. maan hin hyöli posta, iek hin mui. Hai, tiijätkö mistä suomailaiset ovat tulleet tänne ? Aivan hyvin voi olla suomalais verta suonissa. Arvelen,että nuo romanit ovat Indian takaa tulleet. Oot sie Satu hieno ihminen

        No ei oo kuule suomalaiset vain Uralin mutkasta tulleet, kyllä on sekoittunut skandinaaveja ja keskieurooppalaisiakin joukkoon. Olin koulussa hyvin kiinnostunut näistä asioista ja opettaja kertoi mielellään lisääkin ja toi kirjoja tutkittavaksi. Voipihan se olla niinkii että ihmetteli romanitytön intoa koulunkäyntiin, mene tiedä.
        Nymanien sukuja on enempiki, osa Ruotsissa, Satuja muitaki kuin minä. Minulla ei vaan mitään hävettävää ettenkö omaa nimeä voisi käyttää. Rehellinen pitää olla niin kehtaa.


      • Svenks
        Satu Nyman kirjoitti:

        No ei oo kuule suomalaiset vain Uralin mutkasta tulleet, kyllä on sekoittunut skandinaaveja ja keskieurooppalaisiakin joukkoon. Olin koulussa hyvin kiinnostunut näistä asioista ja opettaja kertoi mielellään lisääkin ja toi kirjoja tutkittavaksi. Voipihan se olla niinkii että ihmetteli romanitytön intoa koulunkäyntiin, mene tiedä.
        Nymanien sukuja on enempiki, osa Ruotsissa, Satuja muitaki kuin minä. Minulla ei vaan mitään hävettävää ettenkö omaa nimeä voisi käyttää. Rehellinen pitää olla niin kehtaa.

        Siis täällä itämaisessa maassa oli skandinaaveja ja ruottalaasia sekä Keski-Euroopasta porukkaa. Ns suomalaiset tulivat venäjän puolelta itämaahan


    • Työläis kaalee

      Kyllähän myö muuten heimoveljiistä tykättääis mutta tahtovaat ulkomaan eläväät viiä meiään työt.

      • katkera

        Miunkin kulman veivät, missä minä aina polteskelin. hyi hävittömiä.


    • jaska.

      sihko rat...ja TAVES BAHTALO..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe