Vippi tai laina vinkkejä

Mobiiliton

Sellainen tilanne että kahden kuukauden päästä olisi taas luottotiedot puhtaat, mutta tarvitsisi pikavipin tai käyttölainan jotta saisin auton töissä käymiseen.

Sain töitä jotka pitäisi kohta aloittaa, mutta ilman autoa menee todella vaikeaksi.

Rahan tarve olisi 300€ - 700€ mutta tuo merkintä, kuten kaikki varmaan tietää, tekee vaikeaksi vipin tai lainan hakemisen noista useimmista firmoista, olisiko vinkkejä mistä kannattaisi hakea? Useamman kuukauden takaisinmaksu ajan tarvitsisi myös.

Turha tulla moralisoimaan luottotietojen menetyksestä, koska en itse ole niitä toiminnallani menettänyt. Nimissäni tehtiin tyhmyyksiä, ja eräs porsaanreikä antoi nimeni tahraantua siitä huolimatta. Kaikki raha asiani olen aina hoitanut kuten pitänytkin. Ei tästä enempää.

7

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+9

      Luottotiedot voi menettää VAIN omaa hölmöyttään.

      • Mobiiliton

        Voi sinun naiiviuttasi, kertoisin tarinani tarkemmin mutta se yksilöisi minut aika rankasti. Lisäänpä vielä että olin alaikäinen kun tämä vääryys tapahtui.


    • 11+10

      Luottotiedoton ei saa lainaa miltään lainayhtiöltä, paitsi Vippipojilta http://www.vippipojat.com/ , mutta he vaativat vakuuden ja korko on korkea.

      Joku random hyväntekijä saattaisi vipata sinulle, mutta se on epätodennäköistä.

    • Mobiiliton

      Vippipojista olen lukenutkin, ei vaan tosiaan ole mitään niin arvokasta antaa vakuudeksi.

      Pitää varmaan yrittää päästä julkisilla paikan päälle ensimmäisen kuukauden tai kaksi ja ostaa palkallaan menopeli. Auto vaan olisi helpottanut asiaa kummasti, joten päätin kysellä.

      • SeesamAuki

        Se on niin valitettavaa ja ymmärrän jos tekee mieli kaataa seinä.

        Mietin millä perusteilla pientet rahoitusyritykset luottoja lainoja myönnetään kun itse hain työttömänä lainaa puolivuotta sitten ja sain mut nyt en saa.
        Puoli vuotta sitten olin niin "kuses*a" et en saanut mitään todellista hyötyä itselleni lainasta vaan ottajat rahalle oli valmiiksi tiedossa. Ehdinkö edes nähdä sitä.
        Mut tilanne nyt on se et saisin lainasta itsekkin jo vihdoin hyödyn ja lainaa ei tipu.


      • 14+2
        SeesamAuki kirjoitti:

        Se on niin valitettavaa ja ymmärrän jos tekee mieli kaataa seinä.

        Mietin millä perusteilla pientet rahoitusyritykset luottoja lainoja myönnetään kun itse hain työttömänä lainaa puolivuotta sitten ja sain mut nyt en saa.
        Puoli vuotta sitten olin niin "kuses*a" et en saanut mitään todellista hyötyä itselleni lainasta vaan ottajat rahalle oli valmiiksi tiedossa. Ehdinkö edes nähdä sitä.
        Mut tilanne nyt on se et saisin lainasta itsekkin jo vihdoin hyödyn ja lainaa ei tipu.

        Tarkennan mitään paria satasta kuukaudeksi en huoli pyykikööt p*rsreikänsä niihin. Enemmin haittaa kuin hyötyä.


    • 12+13

      Samoja piirteitä rahapelejä tarjoavien otteissa, peliriippuvaisia hoidellaan ja pidellään tyytyväisinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe