Naiselle!

Mies väärän koivun t

https://www.youtube.com/watch?v=R9Xoulxa59Q
Nainen
Ei kelle vaan sille yhdelle . . .
Mieheltä
Joka uskoo että on . . . asiat ovat kesken.
Jos kuulisin sen sinulta itseltäsi ettei meidän välillä ole mitään. se olisi OK.
En usko että vastaat.

52

881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+14

      Paitsi että meidän välillä on vielä jotain :) Tohon ois sopinu myös se Juha Tapion Jossain täällä :) Se on/ oli meidän biisi myös mitä me laulettiin eräässä baarissa menneenä toukokuisena iltana :) Silloin siellä tuli myös se Anna Abreun Kylmästä lämpimään

    • %*><

      Mieheltä keltä kelle naiselle

      Vastausoikeen% huono täällä

    • 4321

      On. Meidän välillä on jotain.

    • Vastausta ei tuu

      Ei oo häneltä tiedän

    • Vahvoja tunteita

      Kumpa voitaisiin vielä selvittää asiat. Tunnen edelleen paljon. En sano muuta kun en ole varma kenelle tää menee.

    • väsynytkö

      Olen nyt liian poikki... kaikki kadoksissa, haahuilen unessa...Huoh.

    • mies joka ei sanonut

      Asuu eri paikkakunnalla kuin minä.
      Kai minun vaan täytyy hänet unohtaa jatkaa elämääni.
      Vaikka sattuu niin hel...

      • väsynytkö

        Helpottavaahan tuo olis... Tarkoitan, että helpompi unohtaa, kun tietää että liian kaukana...


      • ``````````

        oletko sä nyt tän ketjun aloittaja???????????????????????????????


    • tää epätietosuus

      Ei ole kaukana, itse asiassa noin 20 minuuttia henkilö autolla.
      Kakkihan on suhteellista, niin kun tuo matkakin, ei ole matkasta kiinni.

      • väsynytkö

        Niin, tai vaikka oltaisiin naapureita (heh), matka olisi liian pitkä...


      • 20 min

        Kyllä meidän välillä on jotain, mutta sinä olet viileee,,etkä uskalla? Olen yrittänyt vihjailla kaikenlaista.. tyhmäääkin.


      • joo justiinsa
        20 min kirjoitti:

        Kyllä meidän välillä on jotain, mutta sinä olet viileee,,etkä uskalla? Olen yrittänyt vihjailla kaikenlaista.. tyhmäääkin.

        Miten niin naapureita . . . mitä tarkoitat . . . jotain sellaista . . . muka vihjeitä on kyllä tullut tietoon. Vaan en tiedä niiden toden peräsyyttä.
        Ai... minä viileä kait se nyt on toisin päin?
        Noh ... oli se kyllä aika tyhmää ja minä kävin pihassa ajattelin mikä sillä tytöllä on hätänä. Minä tyhmä.


      • väsynytkö
        20 min kirjoitti:

        Kyllä meidän välillä on jotain, mutta sinä olet viileee,,etkä uskalla? Olen yrittänyt vihjailla kaikenlaista.. tyhmäääkin.

        Niin, jotain elämää suurempaa ;D Minäkö viileä.. hmmm.. ehkä aluksi joo... jos on liian helposti lähestyttävä, ei tuu mitään miesten kanssa! Hän ei ole minulle vihjannut IRL yhtään mitään, katseellaan kiusannut vaan ;))


      • väsyttää ja ketuttaa
        väsynytkö kirjoitti:

        Niin, jotain elämää suurempaa ;D Minäkö viileä.. hmmm.. ehkä aluksi joo... jos on liian helposti lähestyttävä, ei tuu mitään miesten kanssa! Hän ei ole minulle vihjannut IRL yhtään mitään, katseellaan kiusannut vaan ;))

        Oot ärsyttävä, vaan ei tässä mitään järkeä oo. Hitto kun ei osaa tehdä muuta kun istua tässä koneen äärellä. Hyvää yötä, sille yhdelle naiselle


      • väsynytkö
        väsyttää ja ketuttaa kirjoitti:

        Oot ärsyttävä, vaan ei tässä mitään järkeä oo. Hitto kun ei osaa tehdä muuta kun istua tässä koneen äärellä. Hyvää yötä, sille yhdelle naiselle

        Kiitos samoin! Ärsyttää, miten tällaiseen järjettömyyteen voi upota... Ja tilanteen suhteen on erittäin kädetön olo! Hän jää mun mieleen Mr. Mysteerinä, joka sai tän neidin sydämen ottamaan muutamia lisälyöntejä, hapen puutteestakin ehkä joinakin hetkinä kärsi... niin uskomaton juttu kaikin puolin! Hyvää yötä! :))


      • Mies kyselee
        väsynytkö kirjoitti:

        Kiitos samoin! Ärsyttää, miten tällaiseen järjettömyyteen voi upota... Ja tilanteen suhteen on erittäin kädetön olo! Hän jää mun mieleen Mr. Mysteerinä, joka sai tän neidin sydämen ottamaan muutamia lisälyöntejä, hapen puutteestakin ehkä joinakin hetkinä kärsi... niin uskomaton juttu kaikin puolin! Hyvää yötä! :))

        Onko neiti nyt, netissä? Jos on niin hyvää iltaa :)
        Ja miten päiväsi on mennyt?


      • Nainen vastaa
        Mies kyselee kirjoitti:

        Onko neiti nyt, netissä? Jos on niin hyvää iltaa :)
        Ja miten päiväsi on mennyt?

        Juu, palauttelen... Ihan jees, antoisaa työtä ja mukavaa porukkaa... ei kuitenkaan hirveesti jää extra energiaa. Mitäs miehelle, riittikö työmaalla korjattavaa?


      • Ja sit vasta mies
        Nainen vastaa kirjoitti:

        Juu, palauttelen... Ihan jees, antoisaa työtä ja mukavaa porukkaa... ei kuitenkaan hirveesti jää extra energiaa. Mitäs miehelle, riittikö työmaalla korjattavaa?

        Jotain sellaista, täytyy mennä :(


      • Prööööööt30

        Kakki henkilö auto menee vaan huomenna kouluun tekemään kirjoitusharjoituksia.


      • ei ymmärrä
        Prööööööt30 kirjoitti:

        Kakki henkilö auto menee vaan huomenna kouluun tekemään kirjoitusharjoituksia.

        Kuka ketä missä milloin?


    • Kesken

      Näin juuri minäkin ajattelen eräästä miehestä. Luovuttaisin jos olisin varma että välillämme ei ole mitään mutta olen aistivinani voimakkaan jännitteen, halun tulla lähelle, intohimon joka veisi puutkin juurineen. Jotain on kesken.

    • Joukkotapaaminen

      Täällä teitä uskovia riittää.

    • Jotain jäi kesken

      Voimakkaita tunteita täälläkin ja tuntuu, että jotain jäi kesken, mistä olisi pitänyt ottaa selvää...ja vinkiksi tähän olisi sopinut Tapion Tsneh, kyseistä artistia on kuunneltu yhdessä.

      • 20+14

        Nimimerkki Jotain jäi kesken: ootkos m vai n? Mä oon tosiaan tota kyseistä artistia kuunnellu kaipaamani miehen kanssa :)


      • Jotain jäi kesken
        20+14 kirjoitti:

        Nimimerkki Jotain jäi kesken: ootkos m vai n? Mä oon tosiaan tota kyseistä artistia kuunnellu kaipaamani miehen kanssa :)

        Olen myös kuunnellut miehen kanssa ko. artistia, toivottavasti ei saman ;) eli olen nainen...


    • nainen hämeestä

      No meidän asiat ei edes alkaneet...

      Ja jos oikeasti täällä odotat "häneltä" vastausta, niin kannattaa kai kohdistaa pikkuisen paremmin nää viestit.

    • häme pimatsu

      nimimerkki: vahvoja tunteita.
      olen miettinyt että ehkä ois pitäny sulle jotain vastata ,mutta jostain syystä niin en ole tehnyt....aattelin vain että ehkä ajan kanssa vähenee tunteet jos vaan jättää mitään vastaamatta niinkun mua ei oliskaan...
      en tiedä oletko kyseinen henkilö,mutta meillä oli hauskaa irl ja puhelimitse;)

    • miksi mun kaupunki?

      Kiitos. Olen lopettanut täällä palstalla käynnit ja kommentoinnit, ne vie liikaa aikaa ja mulla on liikaa keskeneräisiä asioita. Tulin katsomaan vain ja pakko kirjoittaa jotain tähän. Haluan sut kokonaan kaikilla mahdollisilla tavoilla, jos olet hän.

    • häme pimatsu

      voitkoyhtään kertoa millane se sun tuntema nainen oli??
      no vaikea sanoo olenko hän....vähän epäilys herää mut jos en kummiskaan....no luulen että tähän tämä jää kun ei koskaan täälä tiedä kuka vastaa valitettavasti.
      voitko esim.ikää paljastaa?

    • usko mitä haluat

      Miten voisin ettei mitään ole, kun kumpikin varmasti tietää että on. Miten voisin kertoa että on, kun yhdessä päätettiin ettei ole. Voihan loppuun puitu keskeneräisyys!

    • häme pimatsu

      niinpä;)

    • nainen03

      On kyllä vaikea sanoa onko meidän välillä jotain vai ei. Ainakin tää eräs mies kiehtoo mua, aika paljonkin. Hänestä en vain tiedä. Joskus tuntuu siltä kuin hänen tekisi mieli kovastikin sanoa jotain, mutta jättää kuitenkin sanomatta.

    • Askeleen päässä
    • Ap...mies

      ei näistä enää ota selvää ......n pappikaan
      Täytys olla aika kieroon kasvanut joka noistakin ottaa selvän.
      Et enpä tiedä, hiton turhaa tämä on ja turhauttavaa aivan suuoraan sanottuna.

      Hyvää iltaa kaikille epä toivoisille :D

    • ikävä jäi

      Minä joskus lähetin tämän biisin eräälle miehelle s-postissa.
      En tiedä, onko ap juuri hän. Tuskinpa. En usko, että tämä ko. mies edes muistaa minun olemassaoloani, tuntuu hänen elämässään olevan kokoaika sellainen kiirus. Ajattelin siirtyä sivuun, kun en tuntunut mahtuvan niihin kuvioihin.

    • sama tunne

      Kesken jääneet asiat kannattaa selvittää,on helpompi jatkaa.Mutta jos yhteyttä,ei saa toiseen enään,se on vaikeaa sitten.

    • Maan ja taivaan

      Kysy häneltä suoraan. Uskomuksesi voi olla luuloa, ainakin se on epätietoa. Meidän vlillä on yksipuoliset tunteeni ( Ja niitähän on laidasta laitaan. Ystävyyden tunteesta järisyttävään intohimoon asti, hui )

    • vääräsäärikö

      Mikä koivu?ei ymmärrä

    • yhteenkasvaneet
      • lepänlehdykäiset

        Väärä koivu lienee leppä, eiks' juu? Kaksi vanhaa leppää, joiden juuret yhteen kasvaneet!


    • alla-auringon

      Meidän välillä on jotain tärkäetä..

      • tsnehtsneh

        Niin on... <3


    • ikivanhaleppä

      En mitään, en ketään enemmän kuin sua........

      • aitorakkaus2014

        Et ole vielä ;)


    • Vastaan-tietämättä

      kuka olet, ja odotan että kerrot kuka olet. Turhaa kai odotan, mutta koskaan en heittä toivoa siitä että olet Hän.

      • bedOnFire

        Ootko viestien aloittaja?


    • nlahti

      Yksi Neito Lahdestakin on täällä vierailemassa samoilla ajatuksilla. Ompa meitä paljon..

    • tyhmätihmiset

      Ihan vitun vanha ketjunaloitus. Katsokaa päivämäärää ennenkuin lähdette jonkun minnasmile:n kelkkaan.

    • vastasitaiei

      et voi tietää sitä kaiken keskeltä. ikävää että osa selvittelee asioitaan näin.

    • harhaaskeleita

      En uskonut minäkään että koskaan tälläiseen vastaisin, mutta mutta..
      On jotain kesken, oikeastaan on jotain mitä ei koskaan kunnolla päätetty!
      Siksi kai eräs ajatuksissa kummittelee.
      Kaikesta huolimatta

    • taximen

      taxin katolla vilkkuu ... yön ainoa valopilkku ..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe