Marinkylässä tapahtunut?

tietoakiitos

Tänään oli marinkylässä valkoisen talon luona suuri määrä poliiseja, näytti olevan valkosissa haalareissakin (mahd. henkirikos?), kuulemma narkkarien asuttama talo ollut...

76

8183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepujeesi

      Sellanen pienempi 1 kerroksinen omakotitalo?

      • tietoakiitos

        Juu, vieressä pieni vihreä talo joka ilmeisesti tyhjillään.


    • haamujengi 1%ers.

      siellä oli kummitus kuulema.
      poliisin haamuosasto kävi tutkimassa.

    • tappo

      Henkirikos siellä on tapahtunut eilen keskiviikkona.

      Kaakkois-Suomen poliisilaitos tutkii Inkeroisissa tapahtunutta epäiltyä henkirikosta, jossa uhrina on paikkakuntalainen mieshenkilö.

      Poliisin sai asiasta tiedon Keskiviikkona 17.9.

      Asian johdosta poliisi on suorittanut kiinniottoja.Tekotavasta tai tekoajasta poliisi ei tutkinnan tässä vaiheessa kerro enempää.

    • jkdfls

      missäpäin kylää sijaitsee?

    • huhheijjaa

      Marinkylässä, kosken lähellä... Huhhuh mihkäpäin tämäkin kylä on menossa.

    • kottero

      Kenelläkään tietoa uhrista ja tekijöistä? Kuulemma olisi se kotkassa tytön siepannut pedofiilikin ollut talossa?

    • Mape 44

      Hurjaa on talossa meininki ollutkin, ambulanssa kantanut usein yliannostuksen uhria pihamaalla ja elämä jo ulospäinkin näyttänyt todella kurjalta. Oli vain ajan kysymys..

      • Inksalainen

        Missä päin Marinkylää kyseinen talo sijaitsee


      • Lodkjfeio
        Inksalainen kirjoitti:

        Missä päin Marinkylää kyseinen talo sijaitsee

        Pommi Tommilla kävi käry...


      • Mape 44
        Inksalainen kirjoitti:

        Missä päin Marinkylää kyseinen talo sijaitsee

        Piirteenkoskentien risteyksessä.


    • siitä vaan

      Onpahan varmuudella pari sekopäätä pois kuvioista, tapettu ja tappaja, ei tule ikävä tuollaisia luusereita!

    • antidrugs

      Mitä/kuka lie siinä tynnyrissäkin pihalla poltettu kun ei ihan puun tuoksua savussa ollut mitä monena päivänä siinä on tulia pidelty. Nyky oikeusjärjestelmällä ne on kohta kaikki vapaana kun ei tiedä kuka sen murhan mahdollisesti tehnyt. Pääsevät hyvillä mielin jatkamaan rötöksiä kun saaliin jaolla vähemmän sakkia

    • jooo o

      Helvetin kouvolan päättäjät kun inkeroisiin kaikki saatanan narkit yrittää majoittaa.. jokaiselle betonisaappaat ja kymeen.. ihan tarpeeksi varkauksia ym. aiheuttaneet täällä.

    • Inksalainen

      Kattelin tänään ku ohi ajoin että mitäs sinivuokot bostailee, mut nythän se sit selviskin.

    • TIEDÄNMISTÄPUHUN

      Se tuskin on päättäjien vika missä narkit majailee,tai yleensäkään että joku narkkaa,Suomalainen on vaan niin paskahousu että vetää pään himmeeksi heti huumeilla tai viinalla kun alkaa ahdistaa.

      Inksassa on huumeita ollut aina ,ja bisnes on poliisin suojelema koska kaikki vähänkin järkeä käyttävät tietää keltä siellä niitä huumeita saa jos haluaa!

      Inksassa huumeiden myynti,varastetun tavaran myynti,alaikäsiin sekaantuminen ym muu paska on AINA katsottu läpi sormien.

      AVATKAA SILMÄT. NARKOMAANIT OVAT AINA OLLEET JA TULEVAT AINA OLEMAAN INKSAN KATUKUVAA. JA MIKSI? TUSKIN JARI AARNIO ON AINOA "POKAA"SUOJELEVA POLIISI??!!

    • Minäkin tiedän

      Mun silmien eteen jos tulee yksikin narkkari kukkoilee niin silloin kyyti on kylmää!!! olen muutamaan otteeseen nitä hylkiöitä jo kouluttanut.
      kaikkien inksalaisten ois hyvä näyttää näille pelleille ettei täällä tollaset hillu!!!

    • niintaas

      Iltalehden uutisoinnin mukaan 31v tekijä pidätetty ja 2 muuta päästetty vapaaksi... hieno homma taas, kohta ne saatanan piripäät on taas rötöstelemäs.

    • Bestis

      Tynnyriin, ei kai ne sitä siellä polttaneet? :D

      • nnnnnnnnnnnnn123123

        Oliko tuo poltettu tynnyrissä?ruumis siis?


      • sairasta12

        Poltettu oli joo, kaveri oli ilmeisesti tapettu jo yli viikko sitten ja viikon aikana raatoa polttanu ne narkkarit siellä.


    • hhhhh

      Paskat lehden mukaan maanantaina tapettu.

      • siitähä

        8. syyskuuta tapettu, ja poliisit kävivät 17.9


      • 25.60e/vrk
        siitähä kirjoitti:

        8. syyskuuta tapettu, ja poliisit kävivät 17.9

        Marinkylästä sanottiin senkin lottovoittajan olevan. Puolueellisia ovat pelien jumalatkin jos ennestää varakkaalle henkilölle potti meni.

        Wanha urbaanilegenta tietää; raha tulee rahan luokse, sippihenkilöltä kynitään ne viimeisetkin sentit.


    • Cathar

      Jokaisella on omaisia/oikeita ystäviä.
      Myös tällä uhrilla. Joten kummitelkoon sille kuka päätti sen päivät ja kavereille kans!
      Hyviä ja levollisia unia..... Hih!

      • .....

        Kuka sen PommiSalmen tappo? Siitä ei ole puhuttu mitään eikä kavereista ketkä tynnyrin äärellä nuotiota piti..


      • sellastahh
        ..... kirjoitti:

        Kuka sen PommiSalmen tappo? Siitä ei ole puhuttu mitään eikä kavereista ketkä tynnyrin äärellä nuotiota piti..

        I Mänttäri


    • lkj.-kibn

      mut voittiko se lotossa ja sitten tuli kuolema.

    • tietoo

      kuka on l mänttäri

    • vaiko

      Siis tarkoitatteko V Mänttäri?

      • tottapuhutaa

        ei, vaan I Mänttäri


    • tietoa..,.-

      Sanokaas nyt suoraan se etunimi.

    • ehkäpä

      mielestäni se on v mänttäri

      • mitö

        v niinkuin ville vai?
        vai veikko, veijo, valtteri, vihtori?

        typerää arvuuttelua..


    • 1+1=2

      Uhri näkyy olleen ainakin Facebookissa erään V. Mänttärin kavereita.

    • nimiä

      mikä on uhrin nimi

      • oikeinkirjoitus..

        sarri halmi


    • Hirttäjä

      Ja meno jatkuu entisenä, joku hutsu jääny huumeissa kiinni moottoripyörällä kaahailusta marintiellä. Ajais nyt saa'ana ees hengiltä ittesä, mut ei !!

      • Kyläl Puhutaa

        Että S..T. olisi poistunut ns. tuonpuoleiseen .....?


    • Hirttäjä

      Taas tapettu inksassa joku? Tällaisen news flashin kuulin.

    • ukkeli1234

      MIssä ja koska taas uhri?

    • yyzas

      Siis tapettu vai muutenvaan kuollu?

    • posso

      Aina ei oo kaikki mitä puhutaan ! mut ei tarvi ku pikkusen nii jutut lähtee ! ai piharakennus purus poltto puiksi menos ? Mitäköhän vuokranantaja tuumaa ?

    • mie en oo inksast

      nimenomaa kaikki ei oo niinku puhutaa!!! mikähän on virallinen selitys piharakennukselle?? ja kuinka moni tuntee talon asukkaan, syytetyn ja uhrin? on meinaa sellast paskaa mitä tääl kirjotetaa

      • Ahöhmitä

        No ei kai kukaan nyt kehtaa tunnustaa tuntevansa tollasia idiootteja nistejä! Suomessa saa apua jos haluaa, mutta nämä taitavat olla valintansa tehneet...


    • minun tuttu

      talon asukas on hoidossa

    • säkä

      No ei muuten ole !

      • Me kaikki

        Rukoilkaammw talon asukkaan puolesta,että löytäisi Jeesuksen Kristuksen ja saisi syntinsä sovitettua ja anteeksi,amen


      • liekö totta
        Me kaikki kirjoitti:

        Rukoilkaammw talon asukkaan puolesta,että löytäisi Jeesuksen Kristuksen ja saisi syntinsä sovitettua ja anteeksi,amen

        kaveri kertoi että oli saanut ratiksella jonkun kohtauksen perjantaina,loppujen lopuksi piti tilata ambulanssi ja kuusaan mäellä on lepositeissä psykalla nyt


    • kuussa

      Joo mut olikohan vuokraaja ? Hyvä keino olla ottamatta vastaan häätöä kun on " pipi" jee kyl ne osaa !

    • pollepää

      ei o kuusaanmäel, on muuttaas pois, lopettanut kaman vedon. Ja tämä on fakta,

      • inksa

        Toivottavasti tosi kauas.Sen päivän ku näen,et muuttaa pois,niin poksautan shamppanjan,jos toisenkin.


      • mie ja muut

        on siellä jotakin liikennettä tänään ollut,ajoin pari kertaa ohi.en sitten tiedä,jos harrin kamoja haettu.surullista,että tähän päädyttiin,p.m. ollut aika ajoin hyvässä kuosissa vuosien varrella.ei ne asiat kuitenkaan muuttamalla parane ja luulen,että painajaiset jatkuvat,vaikka eri osote :( enkä usko,et olis tää asukas lopettanu,ei ne koskaan.taukoja.toivotaan,et tän tauon aikana,käsittäs,mihin on ollu osallisena ja kertois tietyt asiat eteenpäin.varmasti rankkaa,ainoa pelastus on Jumala


      • joop1
        mie ja muut kirjoitti:

        on siellä jotakin liikennettä tänään ollut,ajoin pari kertaa ohi.en sitten tiedä,jos harrin kamoja haettu.surullista,että tähän päädyttiin,p.m. ollut aika ajoin hyvässä kuosissa vuosien varrella.ei ne asiat kuitenkaan muuttamalla parane ja luulen,että painajaiset jatkuvat,vaikka eri osote :( enkä usko,et olis tää asukas lopettanu,ei ne koskaan.taukoja.toivotaan,et tän tauon aikana,käsittäs,mihin on ollu osallisena ja kertois tietyt asiat eteenpäin.varmasti rankkaa,ainoa pelastus on Jumala

        mistäs sie tiiät missä kunnossa se p.m on ollu? ja harrihan ei tuossa talossa asunut vaan juurikin kyseinen p.m.


    • pipipoi21

      juu anjalaan eli homma jatkuu

      • Talon asukas

        Jaahas ja mihinkähän päin anjalas mie oon muuttanu??? Ois kiva tietää? Olen muuttanu pois. Mulla ei oo osuutta pommin kuolemaan, mie en halunnu. Kellekään mitään pahaa. En käyny varkais koitin myös estää muita mut en onnistunu.... Olen pahoillani. Viimiset tulet tuun viel pommin muistolle polttamaan. Ja nää on niin hurjii paska puheit mitä täält oon lukenu. Ottaisitte oikeesti selvää asioista. Mie menetin hyvän ystävän. Antakaa rauha mulle surra. Kiitos


      • Anonyymi
        Talon asukas kirjoitti:

        Jaahas ja mihinkähän päin anjalas mie oon muuttanu??? Ois kiva tietää? Olen muuttanu pois. Mulla ei oo osuutta pommin kuolemaan, mie en halunnu. Kellekään mitään pahaa. En käyny varkais koitin myös estää muita mut en onnistunu.... Olen pahoillani. Viimiset tulet tuun viel pommin muistolle polttamaan. Ja nää on niin hurjii paska puheit mitä täält oon lukenu. Ottaisitte oikeesti selvää asioista. Mie menetin hyvän ystävän. Antakaa rauha mulle surra. Kiitos

        Pommi oli munkin kaveri ja hyvä tyypi mutta tää tappaja voisi itse tappaa itsensä, kunnon rotta


    • jorkki123

      Kukas talon asukas tääl kirjottelee samoin narkkei työ ootte saatte kyl maistaa omaa lääkettä vitun nistit sossun ja kelan rahoin vaa elättä ja varastatte lisää et saatte rahaa tullaa koht laittaa teijät porukal ruotuu.

    • minä

      no tervetuloa

    • vituttaa000

      onkos teillä aseita marinkylässä vai selviääkö pelkillä nyrkyillä jos tuun laittaa teijät ruotuu

    • kyläjulli..

      Ei noille retkille kysellä vastapuolelta, mitä teil on. Sinne mennään, niillä eväillä mitä on. Joutavat tuhisiat kyselee hölmöjä.

    • onkotietoa

      onko narkkarit taaas muuttaneet autokoulun viereiseen taloon kun yks ilta siin oli auto pihas ja ihmisii sisäl

    • utelijaska

      Onko mitään uusia hyviä juoruja?

    • guagmire

      Joo, nusasin äitiäsi. Hän piti siitä ja laukesin hänen kasvoillensa.

      • yks faija

        Ootko sokee, se 73v. Tekikö hyvää. Voi kiesus


    • kunm

      samassa talossa ei narkomaanina vttu mitä paskaaaa

      • 3-1=2

        Ja huomenna tule H.S:n tappajille pari vuotta kakkua ja päänsilitykset päälle.


    • rankoo

      Joo noo kertoohan se jotain kieroutuneisuudesta jos ensin hakkas ja sitte vei vejaan ja riisui alasti ja sitoi ja kahlitsi - eikö?

      Mut tämä tapahtui jo ainaskin viikkoo aikaisemmin ennen kuin teko paljastui.

      Ja siinä vaiheessa ruumis oli muoviin käärittynä auton takapenkillä?

      Kuka tuollaista tekee, ansaitsee saman kohtalon, ja vielä kivuliaamman ja tuskaisemman.

    • mullekin riittää jo

      Kyläpartiota kokoon ja narkit helvettiin täältä inksasta.

    • Vituttaa noi narkit.

      Suurin huumeidentuoja asuu vieläkin inksassa alkukirjaimet P.R saanu aikanaan monia petos ym. syytteitä..miksi vielä vapaana???? reilu 40v partasuu joka leikkii koti isää...

      • narkkienkaveri

        Molon Olli hyysää noita narkkeja.


      • patapatalaataata

        olisi kiva kuulla hepusta lisää!


    • takkakuka

      olisikohan kaveri jo siviilissä keksimässä jotain uutta paskaa??

    • Ollinpalli

      Voi ziisus mitä vatulointia, ei ole muuta tekemistä ku kytätä ja kysellä räkä naamasta valuen!

    • tiirituuteli

      Onko näkynyt? Teot alkaa kai olla sovitettu?

    • Muuuuuuu

      Mitenhän on lähtenyt vapaus käyntiin? Joko heiluu kylillä nenänalus valkosena :)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      5
      1217
    Aihe