Naisasialuuseri eläkkeelle

Mielestäni Naisasialuuseri voisi hyvin jäädä hyvin jo eläkkeelle, kun hänellä on ainakin omasta mielestään se nuoruusikä jo kaukana takana ja muutenkin naisasialuuseri on aina sitä mieltä, että miten sitä yli kolmekymppiset ovat jo niin vanhoja miehiä ja naisia.

Laitoin tossa eilen eräässä keskustelussa linkin Andrea Pirlon kuvaan, josta naisasialuuseri totesi, että "kuvassa on joku vanha äijä". En tiedä sitä, että tunnistiko naisasialuuseri tosta kuvasta Pirloa, mutta joka tapauksessa Pirlo on syntynyt vuonna 1979, eli siis 35-vuotias ja näin ollen siis n. 3-5 vuotta naisasialuuseria vanhempi.

Muutenkin naisasialuuseri on tästä ikäasiasta aina sitä mieltä, että ihmisellä ei ole enää teini-iän jälkeen mitään elämää, eli hänen mielestä se nuoruusikä onkin ohi ihmisellä jo parikymppisenä tai viimeistään 25-vuotiaana, jolloin alkaa hänen mielestä jo se keski-ikä ja sitten vanhuusikä jo heti yli kolmekymppisenä.

Kuitenkin silti suurin osa ihmisistä tekee ja kokee elämässään kaikenlaista vielä yli kolmekymppisenä ja vanhempanakin. Monet perustavat perheen vasta kolmekymppisenä ja saavat ensimmäisen lapsen kolmekymppisenä.

Lisäksi monet elävät vielä yli kolmekymppisenä sinkkuina ja käyvät usein baareissa ja lähtevät vaikka jopa pidemmille ulkomaan matkoille.

Tosin naisasialuuseri sitä tuskin tulee elämässään yhtään mitään enää tekemään tai saavuttamaan, kun hän on jo vuosien ajan tuntenut itsensä niin vanhaksi. Voisi vaikka jäädä kokonaan pois työelämästäkin ja antaa siellä tilaa nuoremmille.

Toiset ne viettää vanhuusvuosiaan silloin, kun toisilla on vasta ne parhaat nuoruusvuodet edessäpäin. No se on ihan jokaisen oma valinta.

51

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekaisin täs menee

      Jees....nettielämä on oikeasti ihan sekoa.

      Ihmiset kuvittelee ihan älyttömiä.
      tietenkin elämää on jäljellä koko elämä.

    • ohnoes

      Harvempi nainen kiinnostuu yli kolmekymppisestä neitsytsetämiehestä, jolla ei ole ollut suhteita, eikä muutakaan elämää. Asiaa ei myöskään auta jos mies vielä tuon ikäisenä horisee jostain nuoruusvuosista kun naiset kuitenkin tykkäävät kypsemmistä miehistä. Mies antaa itsestään vähän mt-ongelmaisen kuvan kun ei ole aikuistunut normaalisti.

      Myöskään baarissa ei enää käydä niin usein tuossa iässä. Nainen saattaakin pitää vielä kolmekymppisenä baareihin hinkuvaa miestä jonain alkoholistina kun kaikki ajatukset vain pyörivät baareilun ympärillä. Muutkin pakkomielteet kuten ainainen jauhaminen laivaristeilyista, joilla ei kuitenkaan ole koskaan käyty, antaa miehestä hyypiömäisen kuvan. Miehen kavereidenkin puute herättää omat epäilyksensä.

      Seksikin olisi tärkeää parisuhteessa. Mitä nainen tekee miehellä, jolla ei seiso kunnolla ja jota seksi ei itseasiassa edes kiinnosta? Luultavasti pitää miestä myös vähän outona jos tämä pitää hiuksiaan tärkeämpänä kuin toimivaa kyrpää.

      Sekin, että mies vielä noinkin vanhana asuu yksiössä on pitkä miinus. Kyllä varttuneella miehellä pitäisi jo olla kunnon kokoinen asunto. Toisaalta alle 30 neliöinen yksiö sopii hyvin miehen nuorekkaaseen profiiliin.

      • Kyllä se hyvälaatuinen ja tuuhea tukka on vaan se kaikkein tärkein asia siinä miehen ulkonäössä, koska kaljuna/kaljuuntuneena miehenä sitä ei pystyisi edes naisia löytämään. Joten ei siis kannata yhtään vähätellä sitä hiusten merkitystä siinä miehen ulkonäössä.


      • Unohtui muuten mainita sulle se, että mä kun asun yli 60 neliön kaksiossa, joten luulisi sen kokoinen asunto naisille jo kelpaavan. Tosin jos olisin vieläkin parempituloisempi, niin voisin muuttaa ihan näin sinkkuna vaikka 80 neliön kolmiohuoneistoon, niin ei ainakaan kukaan ajattelisi negatiivista siitä, että asuisin liian pienessä asunnossa.


      • vuokraisäntä
        DarkFear kirjoitti:

        Unohtui muuten mainita sulle se, että mä kun asun yli 60 neliön kaksiossa, joten luulisi sen kokoinen asunto naisille jo kelpaavan. Tosin jos olisin vieläkin parempituloisempi, niin voisin muuttaa ihan näin sinkkuna vaikka 80 neliön kolmiohuoneistoon, niin ei ainakaan kukaan ajattelisi negatiivista siitä, että asuisin liian pienessä asunnossa.

        Totta jupiset. Yhteiskuntahan sinun vuokrasi on aina suurimmalta osin maksanut.


      • Pitkätukat ON

        homoja!


      • 20+16
        DarkFear kirjoitti:

        Unohtui muuten mainita sulle se, että mä kun asun yli 60 neliön kaksiossa, joten luulisi sen kokoinen asunto naisille jo kelpaavan. Tosin jos olisin vieläkin parempituloisempi, niin voisin muuttaa ihan näin sinkkuna vaikka 80 neliön kolmiohuoneistoon, niin ei ainakaan kukaan ajattelisi negatiivista siitä, että asuisin liian pienessä asunnossa.

        Aika moni ajattelee negatiivisesti yli 30-vuotiaasta miehestä joka ei ole vieläkään ostanut omaa asuntoaan... vielä negatiivisemmin kuin yli 30-vuotiaasta miehestä joka asuu yksiössä, mutta omistaa sen.


      • Onko niissä pitkätukkahipeissä muka sitten jotain vikaa, kun siihen malliin heistä puhut? No vastaan sun puolestasi. Totta kai niissä sun mielestä on jotain vikaa, kun sä oot itse ahdasmielinen persupaskajuntti, militaristi ja fasisti!!!!!!

        Niin ja sitten itse asiaan, eli kyllä varmaan kaljut miehet myös naisia löytävät, mutta yleensä kaikki ne kaljuista miehistä pitävät naiset ovat myös just niitä ahdasmielisiä persujuntteja ja asevelvollisuutta kannattavia fasisteja, jotka eivät hyväksy sitä miehen sivarivalintaa.

        Sitten taas ne pitkätukkaisista miehistä pitävät naiset ovat yleensä aina niitä suvaitsevaisia ja avarakatseisia vihervasemmistolaisia, jotka vastustavat mm. yleistä asevelvollisuutta, turkistarhausta, lihansyöntiä yms.

        Sulta kun mä en tule ikinä kysymään yhtään mitään vinkkejä mihinkään asiaan, sillä sä oot todistanut olevasi just yleistä asevelvollisuutta kannattava ahdasmielinen persujuntti, fasisti ja militaristipaska!!!!!!

        Mä kun taas olen itse suvaitsevainen, avarakatseinen, sivistynyt, nykyaikainen, kansainvälinen ja EUROOPPALAINEN MIES!!!!!!!


      • vuokraisäntä kirjoitti:

        Totta jupiset. Yhteiskuntahan sinun vuokrasi on aina suurimmalta osin maksanut.

        Ja vitut ole, sillä mä kun maksan vuokrani aina itse, kuten maksoin myös kämppäni vuokratakuut.


      • Jens_
        DarkFear kirjoitti:

        Onko niissä pitkätukkahipeissä muka sitten jotain vikaa, kun siihen malliin heistä puhut? No vastaan sun puolestasi. Totta kai niissä sun mielestä on jotain vikaa, kun sä oot itse ahdasmielinen persupaskajuntti, militaristi ja fasisti!!!!!!

        Niin ja sitten itse asiaan, eli kyllä varmaan kaljut miehet myös naisia löytävät, mutta yleensä kaikki ne kaljuista miehistä pitävät naiset ovat myös just niitä ahdasmielisiä persujuntteja ja asevelvollisuutta kannattavia fasisteja, jotka eivät hyväksy sitä miehen sivarivalintaa.

        Sitten taas ne pitkätukkaisista miehistä pitävät naiset ovat yleensä aina niitä suvaitsevaisia ja avarakatseisia vihervasemmistolaisia, jotka vastustavat mm. yleistä asevelvollisuutta, turkistarhausta, lihansyöntiä yms.

        Sulta kun mä en tule ikinä kysymään yhtään mitään vinkkejä mihinkään asiaan, sillä sä oot todistanut olevasi just yleistä asevelvollisuutta kannattava ahdasmielinen persujuntti, fasisti ja militaristipaska!!!!!!

        Mä kun taas olen itse suvaitsevainen, avarakatseinen, sivistynyt, nykyaikainen, kansainvälinen ja EUROOPPALAINEN MIES!!!!!!!

        Mikä tekee sinusta Darkki kansainvälisen? Tukholmassa käyntikö?

        Kerro!


      • Jens_ kirjoitti:

        Mikä tekee sinusta Darkki kansainvälisen? Tukholmassa käyntikö?

        Kerro!

        No vaikka nämä asiat tekevät musta kansainvälisen:

        - Olen käynyt ulkomailla.

        - Kannatan EU-jäsenyyttä.

        - Voisin muuttaa ulkomailla ja jäädä sinne asumaan.

        - Vastustan yleistä asevelvollisuutta.

        - En ole isänmaallinen suomalainen.

        - En arvosta ollenkaan suomalaisia vanhoja perinteitä, kuten talvisotaa, armeijan suorittamista ja yleistä asevelvollisuutta.

        - Kannatan maahanmuuttoa Suomeen.

        - Voisin itse seurustella ulkomaalaisen naisen kanssa.

        - Pidän hyvänä asiana sitä, jos suomalaiset pariutuvat ulkomaalaisten kanssa ja hankkivat heidän kanssa lapsia.

        - Pidän Suomen monikulttuurisoitumista hyvänä asiana.

        - Vihaan KAIKKIA ahdasmielisiä persujuntteja ja muita fasisteja, jotka vastustavat näitä asioita, joita mä just itse kannatan, eli melkein kaikkia tämän palstan miespuolisia kirjoittajia.

        Tässä sitä olikin aika hyviä pointteja, jotka tekevät musta sen kansainvälisen ja EUROOPPALAISEN MIEHEN, jota just mm. naisasialuuseri ei ole koskaan ollut, eikä tule koskaan olemaankaan sen hänen oman ahdasmielisyytensä ja persujunttiutensa takia.


      • ATMaisteri
        DarkFear kirjoitti:

        Onko niissä pitkätukkahipeissä muka sitten jotain vikaa, kun siihen malliin heistä puhut? No vastaan sun puolestasi. Totta kai niissä sun mielestä on jotain vikaa, kun sä oot itse ahdasmielinen persupaskajuntti, militaristi ja fasisti!!!!!!

        Niin ja sitten itse asiaan, eli kyllä varmaan kaljut miehet myös naisia löytävät, mutta yleensä kaikki ne kaljuista miehistä pitävät naiset ovat myös just niitä ahdasmielisiä persujuntteja ja asevelvollisuutta kannattavia fasisteja, jotka eivät hyväksy sitä miehen sivarivalintaa.

        Sitten taas ne pitkätukkaisista miehistä pitävät naiset ovat yleensä aina niitä suvaitsevaisia ja avarakatseisia vihervasemmistolaisia, jotka vastustavat mm. yleistä asevelvollisuutta, turkistarhausta, lihansyöntiä yms.

        Sulta kun mä en tule ikinä kysymään yhtään mitään vinkkejä mihinkään asiaan, sillä sä oot todistanut olevasi just yleistä asevelvollisuutta kannattava ahdasmielinen persujuntti, fasisti ja militaristipaska!!!!!!

        Mä kun taas olen itse suvaitsevainen, avarakatseinen, sivistynyt, nykyaikainen, kansainvälinen ja EUROOPPALAINEN MIES!!!!!!!

        "Sitten taas ne pitkätukkaisista miehistä pitävät naiset ovat yleensä aina niitä suvaitsevaisia ja avarakatseisia vihervasemmistolaisia, jotka vastustavat mm. yleistä asevelvollisuutta, turkistarhausta, lihansyöntiä yms."

        Uskon vihdoin että olet aito vasemmistolainen. Vain vasemmistolaisen mielestä vastustaminen ja suvaitsemattomuus on suvaitsevaisuutta ja avarakatseisuutta. Aito vasemmistolainen hyväksyy vain omat arvonsa ja vihaa niistä poikkeavia arvoja. Kuten yksiöitä, kaljuja, persuija, somaleja, jne.


      • ATMaisteri kirjoitti:

        "Sitten taas ne pitkätukkaisista miehistä pitävät naiset ovat yleensä aina niitä suvaitsevaisia ja avarakatseisia vihervasemmistolaisia, jotka vastustavat mm. yleistä asevelvollisuutta, turkistarhausta, lihansyöntiä yms."

        Uskon vihdoin että olet aito vasemmistolainen. Vain vasemmistolaisen mielestä vastustaminen ja suvaitsemattomuus on suvaitsevaisuutta ja avarakatseisuutta. Aito vasemmistolainen hyväksyy vain omat arvonsa ja vihaa niistä poikkeavia arvoja. Kuten yksiöitä, kaljuja, persuija, somaleja, jne.

        Joo kyllä mä ihan aito vasemmistolainen olen aatteiltani, mutta en mä silti ole sanonut koskaan sellaista, ettenkö muka hyväksyisi mm. yksiöitä, kaljuja tai somaleita.

        Kyllä mulla on ihan täysi oikeus siitä raivostua, jos tai kun mua aina väitetään täällä joksikin sellaiseksi mitä mä en ole. Paras olisi se, jos kukaan ei tulisi vittuillaakseen väittämään mua joksikin sellaiseksi mitä mä en ole, niin ei sitten tarvisi mun siinä hermojani menettää.

        Eli on siis näiden muka haukkuvien kusiaivojen syytä tämäkin asia.


    • ATMaisteri

      Siten voisit alkaa viettämään niitä parhaita nuoruusvuosia vaikka käymällä baareissa ja matkoilla. Vai onko vuokrakaksiossa istuminen ja palstalle kirjoittelu eurooppalaisten, menestyneiden nuorten miesten tapa viettää elämänsä kevättä?

      Tällä menolla vuonna 2024 kirjoittelet palstalle kuinka ne miehen parhaat nuoruusvuodet on vasta nelikymppisenä.

      • No ei sitä kyllä yksin viitsi koskaan mihinkään baareihin tai ulkomaan matkoille lähteä, kun kuitenkin kaikki ihmiset ajattelisivat siitä nuoren miehen yksinolosta vaan kaikkea negatiivista.

        Aina sitä mieluummin aikaansa kotona viettää, kun että lähtisi koskaan yksin mihinkään.


      • ATMaisteri
        DarkFear kirjoitti:

        No ei sitä kyllä yksin viitsi koskaan mihinkään baareihin tai ulkomaan matkoille lähteä, kun kuitenkin kaikki ihmiset ajattelisivat siitä nuoren miehen yksinolosta vaan kaikkea negatiivista.

        Aina sitä mieluummin aikaansa kotona viettää, kun että lähtisi koskaan yksin mihinkään.

        Noin minun 70-vuotias naapurikin aina sanoo.

        On kuulemma silloin nuoruudessa matkaillut ja juossut naisten perässä tansseissa riittävästi.

        Mutta ehkäpä hän nyt elää parhaita nuoruusvuosiaan.


      • Ai että mistä tiedän vai? No ihan siitä mä sen tiedän, kun ihmiset ovat suoraan mulle sen kertoneet. Muistan kun joskus nuorempana kävin yksin baareissa, niin kyllä sitä illan aikana monet tulivat kyselemään siitä yksinolosta ja monien mielestä se kun on outoa ja epänormaalia, jos nuori mies käy yksin baareissa ilman ketään kavereita.

        Samaa ovat sanoneet myös työkaverini useissa eri työpaikoissa, sillä heidän mielestä nuorten miesten kuuluu myös käydä siellä baareissa, laivaristeilyillä ja ulkomaan matkoilla yhdessä kavereiden kanssa, eikä yksin lähteä sinne hortoilemaan. Se kun on vaan kaikkien mielestä säälittävää ja yksinäisen luuserimiehen merkki, jos sitä nuori mies käy yksin baarissa, laivaristeilyillä tai ulkomaan matkoilla.

        Eipä sitä pysty itse noin vaan päättämään, etteikö enää miettisi ollenkaan sitä, että mitä kaikkea ne muut ihmiset oikein ajattelevat.


      • ohnoes
        DarkFear kirjoitti:

        Ai että mistä tiedän vai? No ihan siitä mä sen tiedän, kun ihmiset ovat suoraan mulle sen kertoneet. Muistan kun joskus nuorempana kävin yksin baareissa, niin kyllä sitä illan aikana monet tulivat kyselemään siitä yksinolosta ja monien mielestä se kun on outoa ja epänormaalia, jos nuori mies käy yksin baareissa ilman ketään kavereita.

        Samaa ovat sanoneet myös työkaverini useissa eri työpaikoissa, sillä heidän mielestä nuorten miesten kuuluu myös käydä siellä baareissa, laivaristeilyillä ja ulkomaan matkoilla yhdessä kavereiden kanssa, eikä yksin lähteä sinne hortoilemaan. Se kun on vaan kaikkien mielestä säälittävää ja yksinäisen luuserimiehen merkki, jos sitä nuori mies käy yksin baarissa, laivaristeilyillä tai ulkomaan matkoilla.

        Eipä sitä pysty itse noin vaan päättämään, etteikö enää miettisi ollenkaan sitä, että mitä kaikkea ne muut ihmiset oikein ajattelevat.

        Myönnät siis olevasi säälittävä luuserismies?


      • ,,,
        ohnoes kirjoitti:

        Myönnät siis olevasi säälittävä luuserismies?

        Eikö se kerro riittävästi, että DarkFear plussailee omia kommenttejaan?


      • ohnoes kirjoitti:

        Myönnät siis olevasi säälittävä luuserismies?

        Mitä väliä sillä on, että mitä mä myönnän, sillä pointti oli tässä nyt se, että niinhän se asia just on, että kun KAIKKI ihmiset ajattelevat aina kaikkea negatiivista siitä nuoren miehen yksinolosta ja yksin liikkumisesta.

        Eli en siis todellakaan mitenkään turhan takia välttele sitä yksin matkustamista ja yksin baareissa käymistä.


      • 17+8
        DarkFear kirjoitti:

        Ai että mistä tiedän vai? No ihan siitä mä sen tiedän, kun ihmiset ovat suoraan mulle sen kertoneet. Muistan kun joskus nuorempana kävin yksin baareissa, niin kyllä sitä illan aikana monet tulivat kyselemään siitä yksinolosta ja monien mielestä se kun on outoa ja epänormaalia, jos nuori mies käy yksin baareissa ilman ketään kavereita.

        Samaa ovat sanoneet myös työkaverini useissa eri työpaikoissa, sillä heidän mielestä nuorten miesten kuuluu myös käydä siellä baareissa, laivaristeilyillä ja ulkomaan matkoilla yhdessä kavereiden kanssa, eikä yksin lähteä sinne hortoilemaan. Se kun on vaan kaikkien mielestä säälittävää ja yksinäisen luuserimiehen merkki, jos sitä nuori mies käy yksin baarissa, laivaristeilyillä tai ulkomaan matkoilla.

        Eipä sitä pysty itse noin vaan päättämään, etteikö enää miettisi ollenkaan sitä, että mitä kaikkea ne muut ihmiset oikein ajattelevat.

        Teetkö kaiken sen mukaan miten muiden mielestä asiat pitää tehdä? Esim. jos täällä palstalla alettaisiin kertoa sinulle miten sinun pitää toimia, niin alatko noudattamaan?


      • 17+8 kirjoitti:

        Teetkö kaiken sen mukaan miten muiden mielestä asiat pitää tehdä? Esim. jos täällä palstalla alettaisiin kertoa sinulle miten sinun pitää toimia, niin alatko noudattamaan?

        No kyllä sitä sen oman huonon itsetunnon vuoksi haluaa tehdä kaikki asiat just siten, kun muut ihmiset haluavat, ettei joutuisi sen negatiivisen ajattelun kohteeksi.

        Kyllä mä varmaan alkaisin noudattamaan niitä tällä palstalla saatuja vinkkejä/käskyjä, jos jotkut alkaisivat kertomaan siitä, että miten mun pitäisi elämässäni toimia.

        Olisi siinä hyvänä puolena ainakin se asia, että ei sitten muut ihmiset ajattelisi mitään negatiivista tai syrjisi mua joidenkin "väärien" valintojen takia.


      • YTM:n neuvot
        DarkFear kirjoitti:

        No kyllä sitä sen oman huonon itsetunnon vuoksi haluaa tehdä kaikki asiat just siten, kun muut ihmiset haluavat, ettei joutuisi sen negatiivisen ajattelun kohteeksi.

        Kyllä mä varmaan alkaisin noudattamaan niitä tällä palstalla saatuja vinkkejä/käskyjä, jos jotkut alkaisivat kertomaan siitä, että miten mun pitäisi elämässäni toimia.

        Olisi siinä hyvänä puolena ainakin se asia, että ei sitten muut ihmiset ajattelisi mitään negatiivista tai syrjisi mua joidenkin "väärien" valintojen takia.

        Miksi et ala jo tällä hetkellä toteuttaa palstan muiden ihmisten toiveita?

        Miksi et lähtisi tänään yksin baariin jos muut määräävät sinut sinne meneväksi?

        Muutatko poliittisen kantasi perussuomalaiseksi mikäli se tekee sinut suosituksi palstalla? Olet jo tällä hetkellä sekä tummaihois- että homokielteinen.


      • YTM:n neuvot kirjoitti:

        Miksi et ala jo tällä hetkellä toteuttaa palstan muiden ihmisten toiveita?

        Miksi et lähtisi tänään yksin baariin jos muut määräävät sinut sinne meneväksi?

        Muutatko poliittisen kantasi perussuomalaiseksi mikäli se tekee sinut suosituksi palstalla? Olet jo tällä hetkellä sekä tummaihois- että homokielteinen.

        No eipä ole kyllä kukaan mua edes vaatinut mitään toteuttamaan, kun aina on kaikki mua täällä vaan pilkkaamassa ja homoksi haukkumassa, että arvaa vaan, että kuinka paljon sellainen mua oikein vituttaa.

        No en mä kyllä sentään suostuisi sitä omaa poliittista kantaani muuttamaan, en varsinkaan persu-myönteiseksi, koska muutenhan mun pitäisi olla itsekin kaikin puolin aivan päinvastainen persoona.


    • Janne36.

      "Harvempi nainen kiinnostuu yli kolmekymppisestä neitsytsetämiehestä, jolla ei ole ollut suhteita, eikä muutakaan elämää. Asiaa ei myöskään auta jos mies vielä tuon ikäisenä horisee jostain nuoruusvuosista kun naiset kuitenkin tykkäävät kypsemmistä miehistä. Mies antaa itsestään vähän mt-ongelmaisen kuvan kun ei ole aikuistunut normaalisti."


      Joopajoo.....
      Näihin tällaisiin provop askaviesteihin ei kannata ottaa mitään kantaa.
      Ne kannattaa tästä lähtien huomata jo ekasta lausekkeesta.
      Jos joku alkaa viesteissään sekoilemaan ja sättimään vasta 30-50 vuotiaita miehiä siitä sun tästä, niin kirjoittajalla viiraa ja pilke silmäkulmassa yrittää v ittuilla jollekulle lukijalle.

      Eli jätetään omaan arvoonsa.
      Suomi24 on tunnettu lässytyspalsta jossa provoaminen on arkipäivää.

      "Tällä menolla vuonna 2024 kirjoittelet palstalle kuinka ne miehen parhaat nuoruusvuodet on vasta nelikymppisenä. "

      Kaikilla ei parhaat ajat ole siinä iässä missä sinä ne katsot parhaiksi, tämä tosin vaatii henkilöltä älykkyyttä mitä kaltaisellasi puusilmällä ei ole... te soperratte aina nuoruuden vuosista vaikka nuoruushan nyt on aika hyvin laaja ihmisen elämässä.
      Mitä h elvetin väliä saati eroa on esim. miten vietät vuosiasi 20 vuotiaana tahi 40 vuotiaana?
      Se riippuu itsestäsi vai mitä?
      Provoa nyt vähän lisää taas...

      • J36.

        "No ei sitä kyllä yksin viitsi koskaan mihinkään baareihin tai ulkomaan matkoille lähteä, kun kuitenkin kaikki ihmiset ajattelisivat siitä nuoren miehen yksinolosta vaan kaikkea negatiivista."


        Voisin periaatteessa lähteä ottamaan sopivat humalat sinun kanssa joskus baariin, niin ei tarvitse mennä sinne yksin.
        Sitten on helpompi tutkia baarielämää ja ottaa samalla huikkaa ja fiilishän tunnetusti nousee siinä sitten ja ties vaikka rohkenisi jutella naisienkin kanssa.

        Enpä ole baareissa itse käynytkään varmaan kuin kerran elämässä.


      • ..................
        J36. kirjoitti:

        "No ei sitä kyllä yksin viitsi koskaan mihinkään baareihin tai ulkomaan matkoille lähteä, kun kuitenkin kaikki ihmiset ajattelisivat siitä nuoren miehen yksinolosta vaan kaikkea negatiivista."


        Voisin periaatteessa lähteä ottamaan sopivat humalat sinun kanssa joskus baariin, niin ei tarvitse mennä sinne yksin.
        Sitten on helpompi tutkia baarielämää ja ottaa samalla huikkaa ja fiilishän tunnetusti nousee siinä sitten ja ties vaikka rohkenisi jutella naisienkin kanssa.

        Enpä ole baareissa itse käynytkään varmaan kuin kerran elämässä.

        Vaan eipä ole ollut sulla niitä naisia myöskään. ;)


    • Molemmat trollit

      joutaisivat eläkkeelle tältä palstalta

    • SekaSikiö

      Kunhan elää sitä elämää koko elämänsä itse parhaimmakseen katsomallaan tavalla kykyjensä mukaan.
      Lapset elää lapsuutta, nuoret nuoruutta, aikuiset aikuisuutta, vanhukset vanhuutta ja sitten kuolevat.
      Jokaisella on omat näkemyksensä kuinka jonkin ikäisenä on hyvä elää ja toimii sen mukaan. Mitä muut ovat arvostelemaan, jos toinen haluaa perustaa perheen kaksikymppisenä ja toinen nelikymppisenä. Tai haluaako perustaa ollenkaan.

    • Janne36.

      "Vaan eipä ole ollut sulla niitä naisia myöskään. ;)"

      Miten se minusta huonomman tekee?
      Mielestäni olen erittäin onnistunut, sillä parikymppisenä löysin elämänkumppanin.
      Sinkkuna oleminen kertoisi taas siitä, että epäonnistuu jatkuvasti.
      Mielestäni sinkkuudesta pitäisi pyrkiä eroon ja mitä nopeammin se onnistuu, sitä onnellisempi ihminen on kun on saavuttanut tavoitteensa pariutumisen suhteen.

      • ..................

        Eipä sulla ainakaan parikymppisenä vielä mitään elämänkumppania ollut. Paljastui toisessa ketjussa jo se että valehtelet. Väitit olleesi v.-98 22-vuotias vaikkei se ole mitenkään mahdollista jos olet syntynyt v.-78. Keksit koko jutun ja piste.


      • asdasdasddas

        Olet siis edelleen onnellisesti suhteessa ja teillä on jälkikasvua?


      • ....................
        asdasdasddas kirjoitti:

        Olet siis edelleen onnellisesti suhteessa ja teillä on jälkikasvua?

        Janne tuskin on päässyt/onnistunut jälkikasvua koskaan siittämään kun on tuommoinen maaninen lasten ja nuorten vihaaja. Taisi se parikymppisenä hankittu nainenkin olla sen 10 vuotta Jannea itseään vanhempi. Ei Janne nuoria naisiakaan niin paljon haukkuisi jos sellaisilta joskus olisi saanut.


    • Finan myyjä

      Olen yli 30 vuotiaan saanut enemmän pil.lua kuin sain alle 30 vuotiaana. Että kyllä ne parhaat vuodet oon elänyt yli 30 vuotiaana.

    • Janne36.

      "Eipä sulla ainakaan parikymppisenä vielä mitään elämänkumppania ollut. Paljastui toisessa ketjussa jo se että valehtelet. Väitit olleesi v.-98 22-vuotias vaikkei se ole mitenkään mahdollista jos olet syntynyt v.-78. Keksit koko jutun ja piste. "

      En keksinyt.
      Enkä jaksa tarkentaa.

      "anne tuskin on päässyt/onnistunut jälkikasvua koskaan siittämään kun on tuommoinen maaninen lasten ja nuorten vihaaja. Taisi se parikymppisenä hankittu nainenkin olla sen 10 vuotta Jannea itseään vanhempi. Ei Janne nuoria naisiakaan niin paljon haukkuisi jos sellaisilta joskus olisi saanut. "

      Toki sitä pikkuh uoria piruuttaan haukkuu, ovathan ne sellaisia itkupillejä että 30 kauniit hienostuneet paremman piirin naiset niitä keljuttaa kun eivät itse pysty samaan/pääse samaan asemaan.
      Yleensä tavan pelimiehetkin alkavat aina 30 :)

      Provoa sinä vaan, minä kerron faktaa :)

      • ..................

        Ei nainen 3-kymppisenä mitenkään parempi ole kuin 2-kymppisenä. Silloin sitä vaan ollaan rupsahtaneempia.


    • Janne36.

      3-kymppisenä on oikea nainen. 2-kymppinen pelkkä tyttö.

      Ymmärrän kyllä että 20 vuotias poika ei sitä myönnä koska ei saisi vielä 10 vuoteen hienostunutta ja kaunista naista.

      Rupsahtaminen tuskin tapahtuu 3-kymppisellä :)

      Heh heh heh heh :) Kiukuttaako?

      • Janne36 *pelimies*

      • .................

        "Ymmärrän kyllä että 20 vuotias poika ei sitä myönnä koska ei saisi vielä 10 vuoteen hienostunutta ja kaunista naista."

        - Etkä sinä ole voinut enää kymmeneen vuoteen saada nuorta naista. Meillä on se ero että siinä missä minulla on elämä vielä edessä sinulla se alkaa jo olla takana.

        "Rupsahtaminen tuskin tapahtuu 3-kymppisellä :) "

        Ei se tietenkään yhdessä yössä tapahdukaan mutta kyllä 3-kymppisessä näkyy paljon sellaista ajanpatinaa mitä ei vielä 10 vuotta nuoremmissa.


      • ................

    • Janne36 *pelimies*

      "Eipä onnistuisi läskinen persnaama suomijuntti J.Jokinenkaan Lily Allenia pokaamaan. "


      Uskoisin että onnistuisin.
      Sinusta en uskoisi.
      Se vaatii munaa ja rohkeutta :)

      "- Etkä sinä ole voinut enää kymmeneen vuoteen saada nuorta naista. Meillä on se ero että siinä missä minulla on elämä vielä edessä sinulla se alkaa jo olla takana."


      No ovathan nuo 30veet aika nuoria ja hienostuneempia, kauniimpia kuin pissikset :)
      Hyvin menee ja elämää riittää :)

      ps. Alkoiko kiukuttamaan kun pistit nimeni?

      hehheh :D

      • ................

        "Uskoisin että onnistuisin.
        Sinusta en uskoisi.
        Se vaatii munaa ja rohkeutta :)"

        - Se vaatisi myös statusta, rahaa ja ulkonäköä joita sinulla ei riittävästi löydy.


      • ATMaisteri

        "No ovathan nuo 30veet aika nuoria ja hienostuneempia, kauniimpia kuin pissikset :)"

        Aika harvassa on nuorekkaat ja hienostuneet kolmekymppiset. HKin keskustasta varmasti löytyy sellaisia fitnessjuristisinkkuja, mutta kaikkialla muualla valtaosa 30 naisista edustaa mammatyyliä. Lyhyet hiukset, lökäverkkarit ja totta kai 10-20kg ylipainoa. Sitten laiskistuneet sohvaperunat selittelevät kuinka onhan ne liikakilot naisellisia ja elämän jäljet seksikkäitä.


    • Janne36 *pelimies*

      Löytyy kyllä :)

      • J36 *pelimies*

        ""Eipä onnistuisi läskinen persnaama suomijuntti J.Jokinenkaan Lily Allenia pokaamaan. ""


        Unohtui vielä mainita että se vaatii myös pelimiehen ikää, kokemusta, taitoa, karismaa :)

        Vaikea kuvitella katkeran 25v klopin sellaista omaavan :)


      • ..................
        J36 *pelimies* kirjoitti:

        ""Eipä onnistuisi läskinen persnaama suomijuntti J.Jokinenkaan Lily Allenia pokaamaan. ""


        Unohtui vielä mainita että se vaatii myös pelimiehen ikää, kokemusta, taitoa, karismaa :)

        Vaikea kuvitella katkeran 25v klopin sellaista omaavan :)

        Riippuu taas... Jos puhutaan 30-vuotiaista puumanaisista niin eipä sinun kaltaisellasi yli-ikäisellä pelurilla ole sellaisia kohtaan oikein mitään mahdollisuuksia.

        Unohdit lisäksi mainita ulkonäön. Kauniskasvoinen valkkaajapoika on aina enemmän naisten mieleen kuin rumahinen pelimies joka pystyy metsästämään pelkkien supliikkitaitojensa jne. varassa.


    • J36 *pelimies*

      Niin no.... rakkailla lapsilla on paljon nimiä, miten haluaa kutsuttavan :)

      Sitten tuosta yli-iästä sanoisin, että ei tuo 36v oikein riitä siihen :)
      Pakko kai sanoa vain faktat, että menee 36v sopii juuri pelimies ikään :)

      Vai vielä "kauniskasvoinen valkkaajapoika".

      Entäs sitten me miehekkäät miehet ? :)

      Kjäh kjäh :)

      • .................

        Määrittele miehekäs? Sehän on nimittäin aika monen eri tekijän summa.

        Eikä sillä pelkällä miehekkyydellä vielä pitkälle pötkitä vaan tarvitaan myös sellaista tietynlaista esteettisyyttä ja kauneutta jota tuskin kaltaisestasi 120-kiloisesta plösönaamasta löytyy. Sitten vasta sitä naista voi saadakin.


    • Janne36 *pelimies*

      "Aika harvassa on nuorekkaat ja hienostuneet kolmekymppiset. HKin keskustasta varmasti löytyy sellaisia fitnessjuristisinkkuja, mutta kaikkialla muualla valtaosa 30 naisista edustaa mammatyyliä. Lyhyet hiukset, lökäverkkarit ja totta kai 10-20kg ylipainoa. Sitten laiskistuneet sohvaperunat selittelevät kuinka onhan ne liikakilot naisellisia ja elämän jäljet seksikkäitä. "


      Sitä samaahan sinäkin sohvaperuna lässyttelet.
      Tännehän nyt voi sanoa mitä huvittaa.

      Kuva tosin kertoo enemmän kuin 1000 sanaa :)

      • janne36 *pelimies*

        Täytyy tästä lähteä salille, sitten naisten pariin.

        Kahtellaan taas joskus, näkemisiin :)


        Runoritari lähtee ratsastamaan !


    • J36 *pelimies*

      "Eikä sillä pelkällä miehekkyydellä vielä pitkälle pötkitä vaan tarvitaan myös sellaista tietynlaista esteettisyyttä ja kauneutta jota tuskin kaltaisestasi 120-kiloisesta plösönaamasta löytyy. Sitten vasta sitä naista voi saadakin. "


      Jaahas, jaahas vai sillä lailla, sillä lailla :)

      No meitä on moneksi, lycka till :)

      Mutta nyt -> menox sano Annie Lennox! ;)


      Kopsuti, kopsuti!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe