Saarnaaja, miljoona kavaltaja Jalovaara joutui putkaan!

noin hihhulit

Meni akalla hermot kun piti poliisi kuulustelussa kertoa
mihin on jemmannut varastamansa miljoonan!

103

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki mulle

      Viiden vuoden kakku tekisi terää näille talousrikollisille.

      • synti ja armo

        Jos ylipäätään tehny ko rikoksen,niin hän vastaa,elä sinä jaksa murehtia ku omas elämässäsikin syntiä on.


      • kato kato

        Jaa, mietipä elämääsi eteenpäin kun luet seuraavan.
        Ja toivottavsati otat Jeesuksen sydämmeesi asumaan.

        19 Oli rikas mies, joka pukeutui purppuraan ja hienoihin pellavavaatteisiin ja eli joka päivä ilossa loisteliaasti.
        20 Mutta eräs köyhä, nimeltä Lasarus, makasi hänen ovensa edessä täynnä paiseita
        21 ja halusi ravita itseään niillä muruilla, jotka putosivat rikkaan pöydältä. Ja koiratkin tulivat ja nuolivat hänen paiseitansa.
        22 Niin tapahtui, että köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan. Ja rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.
        23 Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan.
        24 Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'
        25 Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.
        26 Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.'
        27 Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon
        28 -sillä minulla on viisi veljeä-todistamaan heille, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan'.
        29 Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä'.
        30 Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen'.
        31 Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."


      • Robert McKeancy

        Mielestäni tämäkin Suomen poliisin laatima avauskirjoitus haluaa vääristää Pirkko Jalovaaran saarnaus toimintaa. Ja vaikka virkapoliisimme ei kykene koneeltaan nostamaan Saarnaaja Pirkko Jalovaaran pidätyksestä kertovaa uutisointia palstallemme, niin mainittakoon että Helsingin poliisi on käyttänyt pidätys oikeuttaan saadakseen tutkia Pirkko Jalovaaran saarnaus toiminnan yhteydessä kerättyjen varojen sijoituksia. Niin katson että varmaankin piakkoin saamme asiasta varmuuden virallisen media toiminnan kautta.


    • bbfjfkxxjkxkkfkdkn

      Kuulusteluissa kannattaa aina vaan tyytyä sanomaan, ettei halua vastata kysymyksiin. Kyytien provosointiin on aivan turhaa ja tarpeetonta lähteä mukaan, kuten tämäkin tapaus osoittaa.

      • kumpi ja kampi

        Jumala näkee,kytät ovat Jumalan asettama esivalta Raamatun mukaan.Minne ite olet matkalla?


    • se ahneus

      Sehän on totta, että monenlaisten järjestöjen varjolla kerätään suuria summia yksityiseen käyttöön.
      Jalovaara ei varmaan ole ainoa eikä viimeinen.

      • syntinen

        ja vastaa ite synneistänsä,niin myös sinä vastaat synneistäsi ite.


      • 3Timo
        syntinen kirjoitti:

        ja vastaa ite synneistänsä,niin myös sinä vastaat synneistäsi ite.

        No ainakaan MINÄ en vastaa "synneistäni" YHTÄÄN KENELLEKÄÄN, koska en usko koko synnin käsitteeseen, saati satukirjaan jossa siitä puhutaan! :)


      • usi100
        3Timo kirjoitti:

        No ainakaan MINÄ en vastaa "synneistäni" YHTÄÄN KENELLEKÄÄN, koska en usko koko synnin käsitteeseen, saati satukirjaan jossa siitä puhutaan! :)

        Niin,Raamattu sanoo ettei usko ole joka miehen(ja myöskään ei joka naisen), kehoitankin uskomaan,koskapa kerran tulet tuomiolle joko armosta Taivaaseen tai sit se toinen paikka,josta ei enää tullakaan takaisin.Usko rakas ystävä mua!


      • Sinun käsityksesi
        3Timo kirjoitti:

        No ainakaan MINÄ en vastaa "synneistäni" YHTÄÄN KENELLEKÄÄN, koska en usko koko synnin käsitteeseen, saati satukirjaan jossa siitä puhutaan! :)

        Asiasta on vielä sillä tasolla, josta uskossa olevat ovat nousseet jo tuhansia vuosia sitten, kun totesivat sellaisen täysin järjettömäksi pimeydeksi.
        '
        Eikö "timo" ole vieläkään tajunnut, että TOTUUS ja VIISAUS on sinun käsityksesi ulkopuolella, eikä sinussa ???


      • pia 20-vuotta uskos
        Sinun käsityksesi kirjoitti:

        Asiasta on vielä sillä tasolla, josta uskossa olevat ovat nousseet jo tuhansia vuosia sitten, kun totesivat sellaisen täysin järjettömäksi pimeydeksi.
        '
        Eikö "timo" ole vieläkään tajunnut, että TOTUUS ja VIISAUS on sinun käsityksesi ulkopuolella, eikä sinussa ???

        Käsityksiä voi olla aivan mitä tahans ja mistä tahansa.
        Myös Niinsitön Saulin käytös muuttui, kun tsunamin jälkeen sai armosta Jumalan tulla uskoon Jeesukseen, ei enää kylmää kokoomuslaista ollenkaan, tarkkailepa ja tarkasti.Itseni Jeesus vapautti mpäihteistä vajaa kaksikyt vuotta sitten ja tiedän et jokajannun ja plikan sydän levoton jos ei saanu syntejään anteeksi,puuttuu sellainen perusvarmuus ja turvallisuus sydämmestä.Nyt kun Jeesus antanu levon ja rauhan sydämmeeni,ei pelota muu kun pelkään Jumalaa oikeessa suhteessa,eli et Hänellä on valta hukuttaa ja armosta myös armahtaa ja pelastaa,pelastaa Hän kyl jokaisen tahtosi,mut ku meille jästiåääjukuri Suomalaisille ei kelpaa pelastus hevin,täytyy kovaan maailmaan hakata urakalla monesti päätään,ennenkun on valmis nöyrtymään ja pyytämään esim näin; jos oikeesti olet Jeesus olemassa ja rakastat mua,anna syntini anteeksi ja pese sovinto verelläsi sydämmeni puhtaaksi synnistä , ja tule mun sydämmeeni asumaan ja muuta mut.Mikäli sydämmestäsi näin rukoilit,varmaaa on, et muutoksen tulet kokemaan,kokeile et pety.
        Älä ole pelkuri ja pelkää muitten mielipiteitä, itehän me itsestämme vastaamme,eikö näin.Jeesus on Herrani ja oikea kuninkaani! Siunaan sua Jeesuksen nimessä.


      • Oisiko mahdollista
        pia 20-vuotta uskos kirjoitti:

        Käsityksiä voi olla aivan mitä tahans ja mistä tahansa.
        Myös Niinsitön Saulin käytös muuttui, kun tsunamin jälkeen sai armosta Jumalan tulla uskoon Jeesukseen, ei enää kylmää kokoomuslaista ollenkaan, tarkkailepa ja tarkasti.Itseni Jeesus vapautti mpäihteistä vajaa kaksikyt vuotta sitten ja tiedän et jokajannun ja plikan sydän levoton jos ei saanu syntejään anteeksi,puuttuu sellainen perusvarmuus ja turvallisuus sydämmestä.Nyt kun Jeesus antanu levon ja rauhan sydämmeeni,ei pelota muu kun pelkään Jumalaa oikeessa suhteessa,eli et Hänellä on valta hukuttaa ja armosta myös armahtaa ja pelastaa,pelastaa Hän kyl jokaisen tahtosi,mut ku meille jästiåääjukuri Suomalaisille ei kelpaa pelastus hevin,täytyy kovaan maailmaan hakata urakalla monesti päätään,ennenkun on valmis nöyrtymään ja pyytämään esim näin; jos oikeesti olet Jeesus olemassa ja rakastat mua,anna syntini anteeksi ja pese sovinto verelläsi sydämmeni puhtaaksi synnistä , ja tule mun sydämmeeni asumaan ja muuta mut.Mikäli sydämmestäsi näin rukoilit,varmaaa on, et muutoksen tulet kokemaan,kokeile et pety.
        Älä ole pelkuri ja pelkää muitten mielipiteitä, itehän me itsestämme vastaamme,eikö näin.Jeesus on Herrani ja oikea kuninkaani! Siunaan sua Jeesuksen nimessä.

        Oishan tuon tsunamin voinut syvyyspommeillakin aikaansaada !


      • näin se menee

        Mistähän se SKP:kin aikoinaan rahansa sai ...kannattajiltaanko? Ja kaikki ole pelkkää utopiaa....kommunismia ei ollutkaa olemassa!


    • salaliitossa kaikki

      Voi kun olet väärässä. Sehän on salaliitto ja ajojahti. Jalovaara on syytön ja niin on Aarnio ja Auer. Meillä harrastetaan salaliittoa joka puolella ja otetaan syyttömiä kiinni ja syytteeseen. Ettäs tiedät.

      • 1 or -1

        entäs sun iänkaikkisuutesi laita,miten on kumpaan paiukkaan olet matkalla,kultaista keskititä kun ei valitettavasti ole.


      • järkyttävää menoa

        Jalovaara on jo syyllistnyt valtavaan petokseen uskon varjolla, ja se on erittäin paha asia Jumalan silmissä. Petosta on jo häne valhekristillisyydellä, jossa houkutellaan ihmisiä okkultistiseen menoon jossa ei ole mitään tekemistä kaikkivaltiaan Jumalan kanssa vaan sen pääpaholaisen kanssa. Ja näitä tällaisia on pilvin pimein , ja monet pitävät niitä vielä uskovina. Huiputettuja on paljon paljon...


      • OOtahan kun
        järkyttävää menoa kirjoitti:

        Jalovaara on jo syyllistnyt valtavaan petokseen uskon varjolla, ja se on erittäin paha asia Jumalan silmissä. Petosta on jo häne valhekristillisyydellä, jossa houkutellaan ihmisiä okkultistiseen menoon jossa ei ole mitään tekemistä kaikkivaltiaan Jumalan kanssa vaan sen pääpaholaisen kanssa. Ja näitä tällaisia on pilvin pimein , ja monet pitävät niitä vielä uskovina. Huiputettuja on paljon paljon...

        Sinunkin kirjat avataan- mitähän koetat selittää sillä hetkellä :))


      • realy king
        järkyttävää menoa kirjoitti:

        Jalovaara on jo syyllistnyt valtavaan petokseen uskon varjolla, ja se on erittäin paha asia Jumalan silmissä. Petosta on jo häne valhekristillisyydellä, jossa houkutellaan ihmisiä okkultistiseen menoon jossa ei ole mitään tekemistä kaikkivaltiaan Jumalan kanssa vaan sen pääpaholaisen kanssa. Ja näitä tällaisia on pilvin pimein , ja monet pitävät niitä vielä uskovina. Huiputettuja on paljon paljon...

        Valitettavasti olet asiassa väärässä,sorry vaan.Jeesus on realy king !!!


      • Kiitos Jeesus
        OOtahan kun kirjoitti:

        Sinunkin kirjat avataan- mitähän koetat selittää sillä hetkellä :))

        Kun kuule Jeesuksen veri pesi ja pesee munkin synnit puhtaaksi, ni mun kohal ei kadotustuomiota ole, tottakai satikutia vääristä teoistani saan, mutten kadotustuomiota,mietipä ystäväni sitä,eikös sullekin kelpaisi Jumalan armo Jeesuksessa,oikeesti häh,tule ja kiireenvilkkaa Taivastielle,matkalle Taivaaseen,rip-rap !!!


      • Näinpäin

        Jalovaara ei ole kuin korkeintaan salaliitossa Aueria vastaan niinkuin muutkin sionistit!


    • jumalakäskivarastaa

      Jumalan arvosta hänkin kai varasti rahoja.

      • uskova1

        älä rienaa.


    • Röyhkimykset

      Kuminaamainen hymy ja hullunkiiltoa silmissä, tuollaisia ei saada kuriin, ennenkuin fyysisesti otetaan kiinni ja viedään putkaan.

      Pystyvät manipuloimaan hyväuskoisia mielin määrin.

      Elinkautinen tuollaisille!

      • elämänrangaistus

        Ei kuin Nevada tai Texas tyyliin rangaistus.


      • Taivaaseen
        elämänrangaistus kirjoitti:

        Ei kuin Nevada tai Texas tyyliin rangaistus.

        Jos Pirkko katunu ja tehny parannuksen jos ylipäätään syyllistyny asiaan,lopullinen tuomio ei ole se toinen paikka vaan armosta Taivas.Miten sun laita on???


      • where you are???

        Missä sinä vietät iänkaikkisuutesi?


      • 3Timo
        where you are??? kirjoitti:

        Missä sinä vietät iänkaikkisuutesi?

        Mä vietän iänkaikkisuuteni maapallo nimisellä planeetalla pyrkien tekemään mahdollisimman vähän rikoksia, joita jotkut kutsuu synneiksi! :)

        Entäs missä sä LUULET viettäväsi iänkaikkisuutes? :)


      • höpöhöpöhöö
        Taivaaseen kirjoitti:

        Jos Pirkko katunu ja tehny parannuksen jos ylipäätään syyllistyny asiaan,lopullinen tuomio ei ole se toinen paikka vaan armosta Taivas.Miten sun laita on???

        Mitä hän olisi katunut? Luettele!


      • olkp
        höpöhöpöhöö kirjoitti:

        Mitä hän olisi katunut? Luettele!

        jos syylilsiyny esitettyyn rikkeeseen,syntiänsä katunu.


      • Jhs101
        3Timo kirjoitti:

        Mä vietän iänkaikkisuuteni maapallo nimisellä planeetalla pyrkien tekemään mahdollisimman vähän rikoksia, joita jotkut kutsuu synneiksi! :)

        Entäs missä sä LUULET viettäväsi iänkaikkisuutes? :)

        Taivaassa vietän ite iankaikkisuuteni,omistan lahja uskon Jeesukseen.
        Syntiä olet itekin tehny,usko pois.


    • PIRKKO PUTKASSA

      Olen antantu Pirkon työhön rahaa ja olen kaiken aikaa olettanut rahojen menenvän hänen käyttöönsä.

      Yllätyksenä minulle, tuli tieto, että varainkerulupaan, hän oli valehdellut auttavansa varattomia.

      Pirkon kokouksessa en ole minä eikä kukaan parantunut millään tavoin - se on huuhaata.

      • höpölöpö

        Mitään ole antanut.


      • tos on 100

        elä sano huuhaata; Jeesus voi ja tahtoo parantaa tänäkin päivänä.


      • dfhdfyhdryhde
        tos on 100 kirjoitti:

        elä sano huuhaata; Jeesus voi ja tahtoo parantaa tänäkin päivänä.

        fghdfhfh


    • RÖYHKEÄ NARSISTI
    • Syntisä'kki

      Pirkko on autuas, wanhurskas Jumalan karitsa. Puhdas kuin pulmunen.

      • a ja o

        Synnitön heittäköön ekan kiven.


      • 3Timo
        a ja o kirjoitti:

        Synnitön heittäköön ekan kiven.

        Ei vaan "syntinen" heittäköön ton rikollisen vankilaan miettimään rikoksiaan! :)


      • kvöcböcmbmbfb

        Jumala ei vastaa syntisen huutoon, näin sanoo Raamattu. Mitä se mahtaneekaan tarkoittaa......Jumala vastaa syntisen huutoon silloin, kun hän kääntyy JUmalan puoleen, että saisi palastuksen ja syntinsä anteeksi. Pirkko on vuosikausia rukoillut sairaiden puolesta ja sairaat ovat parantuneet....siis Jumala on vastannut Pirkon huutoon! Kyllä Jeesus Kristus on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti....hän paransi silloin, kun oli maan päällä lihallisena ihmisenä(myös 100%Jumala samalla)siitä seuraa, että myös tänään hän parantaa sairaita! Ainoa kerta joloin hän ei parantanut, oli se, kun hän sanoi, että heidän epäuskonsa tähden hän ei voinut tehdä yhtäkään tunnustuekoa!Rikkaat hän lähettää tyhjinä pois mutta köyhille hän antaa armonsa!


    • se siitä

      Uskominen on kallista, halvemmalla pääsee kun ei usko satuihin.

      • Aneilla autuaaksi ?

        Olisi kannattanut Pirkonkin vaan suoraan kertoa, että tarvitsee rahaa ja annetut tahat menevät pääasiassa elämisen rahoittamiseen ja erilaisiin kuluihin sekä eläkemaksuihin. Ja, jos saaduilla rahoilla on monta ottajaa, niin ihmekös tuo, että milli eli miljoona äkkiä kuluu.
        Pirkko on koulutukseltaan ekonomi, joten taitaa tuntea rahamaailman menon paremmin kuin kansalaiset keskimäärin.


      • nähny olen

        Jep, satuihin ei kannata uskoa, sadut ei tee esim. narkkia vapaaksi, Jeesus tekee.
        Olen 3 krt nähny omin silmin kun Jeesus paransi rullatuolista kävelemään ihmisen, kerran nähny kun Jeesus antoi vajaa 10 vuotiaalle,syntymästä saakka sokeana ollelle näön,sadut ei näitä tee eikä lääkärit,vaan ja yksin Hän, jolla on oikea valta ja joka Rakastaa jokikistä, eli Jeesus Kristus, meidän syntiemme tähden teurastettu verikaritsa,kiitos Jeesus !!!


    • MONEY MONEY !

      Pirkko saa moneen saarnaan aiheet tästä PUTKAREISSUSTAAN ! miten hän sananjulistajana on joutunut KÄRSIMÄÄN !

      Se taas saa ihmiset atamaan hänelle ENEMMÄN RAHAA !

      Pirkon seuraava kirja on MYYNTI MENESTY !

      RAHA MAAILMAA PYÖRITTÄÄ !

      • onneksi kieltävät

      • sinne vaan heti

      • vankilan lepakot

        Haluaisin kuulla minkä saarnan aiheen se saa aikaiseksi kokemastaan vessaharja raiskauksesta.


      • Jeesus uskova
        sinne vaan heti kirjoitti:

        Vankilassa akalla on aikaa saarnata seinille.

        No,et sinä sinne joudu asista,et elä puutu bsulle kuulumattomiin.Jok ikinen vastaa synneistänsä ite,et sä joudu Jalovaaran synneistä vastaa,mikäli täs asias on tehny syntiä,varmasti katunu ja tehny parannuksen,tee säkin suhteessa Jeesukseen parannus.


      • uskova100%
        onneksi kieltävät kirjoitti:

        Eikös Pirkolle ole tullut kielto, ei pääse saarnaamaan, ei ainakaan kaikkilla paikkakunnilla?
        Pietarsaari, Kallio , Espoo, kuopio, varkaus jne ei ole asiaa..

        http://www.kirkkojakaupunki.fi/uutiset/pirkko-jalovaaralle-portti-kielto-kallion-kirkkoon

        http://yle.fi/uutiset/kohusaarnaaja_jalovaara_ei_paase_puhumaan_kuopiossa_ja_varkaudessa/6513320

        Kieltäisivät harhaoppipiispat ja harhaoppipapit saarnaamasta.Avioliitto on vaan ja ainoastaa miehen ja naisen välinen asia,lue sanasata.


      • ylös vai alas???

        huolehdi vaan ja ainoastaan omista asioistasi.Missä ite vietät iäisyytesi???


      • hyss kaveri
        vankilan lepakot kirjoitti:

        Haluaisin kuulla minkä saarnan aiheen se saa aikaiseksi kokemastaan vessaharja raiskauksesta.

        elä herjaa,Jeesus näkee ja kuulee.Oikeesti kehoitan sua vaikenemaan,kun et tiedä mikä totuus asiassa on.


      • jumalan totuus
        hyss kaveri kirjoitti:

        elä herjaa,Jeesus näkee ja kuulee.Oikeesti kehoitan sua vaikenemaan,kun et tiedä mikä totuus asiassa on.

        Mitä herjaamista se nyt oli. Totesin vain mitä se herra jumala on Jalovaaran varalle järjestänyt vankilaan. Jumalan tahtoa ja suunnitelmaahan se kaikki on, vai mitä ?


      • lku1
        jumalan totuus kirjoitti:

        Mitä herjaamista se nyt oli. Totesin vain mitä se herra jumala on Jalovaaran varalle järjestänyt vankilaan. Jumalan tahtoa ja suunnitelmaahan se kaikki on, vai mitä ?

        jospa huolehdit vaan ja ainoastaan omista synneistäsi ja tee parannus käänny Jeesuksen tykö.


      • vankilan lepakot
        hyss kaveri kirjoitti:

        elä herjaa,Jeesus näkee ja kuulee.Oikeesti kehoitan sua vaikenemaan,kun et tiedä mikä totuus asiassa on.

        Ei herjaa kun VESSAHARJAA tai saattaa se olla vaikka karhupumppu tai shampoo pullokin.


      • luepa tämä
        vankilan lepakot kirjoitti:

        Haluaisin kuulla minkä saarnan aiheen se saa aikaiseksi kokemastaan vessaharja raiskauksesta.

        Vankilan lepakoille terkkuja, luepa;

        Roomalaislle 1: 21-32

        21 koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.
        22 Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet
        23 ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.
        24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
        25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
        26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
        27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
        28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
        29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
        30 ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,
        31 vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;
        32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.


      • mahtavaa elämää
        vankilan lepakot kirjoitti:

        Ei herjaa kun VESSAHARJAA tai saattaa se olla vaikka karhupumppu tai shampoo pullokin.

        Ja lepakko, muistapa seuraava; uskova ihminen on Jumlan silmäterä, eikä uskovan ihmisen hiuskarvakaan tipahda Jumalan sallimatta.
        Kerran eräs Lappeenrantalainen ex narkki ja linnakundi ja katutappelija tuli uskoon Jeesukseen, rukoillen aina lähti kadulle keromaan parhaasta mahdollisuudesta, eli Jeesuksesta Kristuksesta.Ja niin monta tappelua kokeneena ja iskuja saaneena aiemmin sitten u´skoon tultuaan kun siis lähti kadulle evankelioimaan, toinen mies oli huitaisemassa ja lujaa päin näköä, uskoon tulleen ex katutappaelija näki ja koki kun silmäinsä edssä nyrkki pysähti kun seinään, lyöjä ihmeissään,miksei saanut tajua lyötyä kankaalle.Niinpä niin lepakko, mietipä tätä kun lepakko juutujsasi uskovalle koetat tehdä,sul voi tulla nolo kun et välttämäti onnistukaan lepakoimaan.Anna lepakko elämäsi Jeesukselle ja hylkää lepakko syntisi,Jeesus antaa sulle terveen seksuaali elämän avioliittossa miehen kanssa,kuten Jumala oikeesti tarkoittanutkin.


    • jhgtrfdey

      Rankkaa kusetusta koko seiska kanava!

      • paras tv 7

        Olet ikävä kyllä törkeen väärässä.Ite en aio muuta kanavaa juuri katsoakaan.


    • Rahnat pois vaan
    • maksakoot idiootit

      Aina hihhuleita on kusetettu jonkun jessen pelottelulla!

      • varmaakin varmepi

        hihhuli,what you mean? esim. hihhuli se se vast onki joka ei ota tosissaan et on kumpiki paikka olemssa hyvä ja paha.Missä ite vietät iäisyytesi,mieti sanan hihhuli käyttäjä elämääsi kuoleman jälkeen,kehoitus vahva sulle.Jeesus on tie totuus ja elämä,jos Taivaaseen haluat.


      • Ple!
        varmaakin varmepi kirjoitti:

        hihhuli,what you mean? esim. hihhuli se se vast onki joka ei ota tosissaan et on kumpiki paikka olemssa hyvä ja paha.Missä ite vietät iäisyytesi,mieti sanan hihhuli käyttäjä elämääsi kuoleman jälkeen,kehoitus vahva sulle.Jeesus on tie totuus ja elämä,jos Taivaaseen haluat.

        Jeesus tarkoittaa Zunkkaporin kielellä persereikää!
        On totta, että ihminen on persreikäriippuvainen!
        Vessassa aina muistan Jeesusta!
        Hartaushetkeni!


      • o ja a
        Ple! kirjoitti:

        Jeesus tarkoittaa Zunkkaporin kielellä persereikää!
        On totta, että ihminen on persreikäriippuvainen!
        Vessassa aina muistan Jeesusta!
        Hartaushetkeni!

        etkö immeinen ajattele ku päästät sylkesi ja kielesi tollaista puhumaan.Varotan sua; Jeesus näkee ja kysyn,missä ajattelet viettää iäisyytesi???


      • justiinpa niin
        varmaakin varmepi kirjoitti:

        hihhuli,what you mean? esim. hihhuli se se vast onki joka ei ota tosissaan et on kumpiki paikka olemssa hyvä ja paha.Missä ite vietät iäisyytesi,mieti sanan hihhuli käyttäjä elämääsi kuoleman jälkeen,kehoitus vahva sulle.Jeesus on tie totuus ja elämä,jos Taivaaseen haluat.

        Minkä hemmetin iäisyyden???
        Mihin taivaaseen???


    • outolintu*

      Seuraa rahaa.
      Jokaisen rikkaan historiassa on rikos.

      • tos on

        Jokainen on pois poikennut ja tarttee Jeesuksen synninsovitustyötä.Mut jos uskova lankee,hänen kaduttua lankeemustaan saa synnit anteeksi.Parannus kuuluu uskovankin ihmisen elämään,kun langennut pyytää anteeksi ja tekee asiasta parannuksen.


      • 3Timo
        tos on kirjoitti:

        Jokainen on pois poikennut ja tarttee Jeesuksen synninsovitustyötä.Mut jos uskova lankee,hänen kaduttua lankeemustaan saa synnit anteeksi.Parannus kuuluu uskovankin ihmisen elämään,kun langennut pyytää anteeksi ja tekee asiasta parannuksen.

        Joo mut onneks meillä maapallolla elävillä on myös sellanen juttu kuin LAKI, koska sun jumalas rankasee (jos rankasee) ihmisiä vasta niitten kuoleman JÄLKEEN! :)
        Mut laki onneks rankasee niitä jo sillon kun ne elää, ja jää kiinni mistälie väärinteoistaan! ;) Joten: kumpi keino on sun mielestä parempi? Ja jos sanot että laki, niin: kuinkas sun kaikkivoipa ha kaikkitietävä jumalas ei sitten keksiny lakia?! (Muuta kuin ne 10 melko itsestäänselvää, ja suoraansanoen suorastaan naivia!? :/ )


    • kann. katsoa

      Voin kyllä uskoa, mutta ei ole tullut mieleenkään, että olisin antanut rahojani esim. juuri Jalovaaran tapaisille henkilöille.
      Ainoa paikka missä annan johonkin hyvään tarkoitukseen rahaa on kirkon kolehtikeräys. Siellä on tarkka kontrolli, eikä rahat mene välikäsille.

    • samanpituset jalat

      Pelastusta torvet soi
      Pelastusta eurolla...PUM.PUM.PUM.

      • vastuu on

        elä herjoo immeinen,vastoot Jumalalle sanoistasi.


      • uskova

        no suntyyllisiä pellejä on muailma pullollaan, älä kuitenkaan herjaa Jumalaa ikänä, varoitan voimakkaasti.


    • realy 10

      Mitäs ite kerrot ku sulta viimeisellä tuomiolla kysytään,onko Jeesus sydämmesi Herra? Jos on,niin ei hätää pääset Taivaaseen jos et tiedä tai osoo sannoo,ni se huonompi vaihtoehto.Toivon et näämme Taivaassa.Siunausta elämääsi !!!

    • Ple!

      Halleluujaa!
      Halleluujaa!
      Halleluujaa!
      Halleluujaa!
      Halleluujaa!
      Halleluujaa!
      Halleluujaa!
      Halleluujaa!
      Halleluujaa!

      • usko Jeesukseen

        Jumalle me kaikki kerran vastaamme synneistämme,jos tarkoitat Herralle ylistystä halleluja sanomalla,mahtavaa,jos pilkkaat mene itseesi.


    • tosi on

      Meneekö sul hermot syntiesi kanssa???elä tuomitse ku et varmaa faktaa tiä.Isä tietää ja näkee.

    • 3Timo

      Ei muuta ku lisää nais-(woodoo)pappeja käärimään hölmöjen rahat liiveihinsä!

      Eivätpähän pääse käyttelemään rahojaan muihin hölöyksii!
      Herkkäuskoiset pöljäkkeet!

      • usko pois

        Kyl oot Timo pihalla ku lumiukko hengellistä asioista, usko Herraan Jeesukseen niin pelastut.


    • Nauran makoisasti
    • ttkkl

      Jos lie mennyt toimituskuluiihin, kun kierrellyt keräämässä nuita rahoja!

      • Mitä ihmettä

        Ettei vaan israeliin? Toiv ees venäläiset älysivät hyötyä tuosta hiukan :)!


      • I love Israel
        Mitä ihmettä kirjoitti:

        Ettei vaan israeliin? Toiv ees venäläiset älysivät hyötyä tuosta hiukan :)!

        Israel on Jumalan silmäterä ja erikoisasemassa, koeta jo hyväksyä asia !


    • pahoittelen

      Jumalaan ja Jeesukseen uskomisessa ei ole mitään pahaa. Ikävä vain, että aina löytyy henkilöitä jotka pilaavat hyviä asioita omanvoitonpyynnillään, kuten on käynyt myös nyt puheenaolevan saarnaajan kohdalla.

      • Huono seura 8

        Onkohan tuo hyvää seuraa: on homoja huijareita ja kavaltajia näissä näkyvissä saarnaajissa ja huorintekijöitä avionrikkojia ... Vähän huonoa esim nuorille saarnaajat antavat !


      • montaa sorttia
        Huono seura 8 kirjoitti:

        Onkohan tuo hyvää seuraa: on homoja huijareita ja kavaltajia näissä näkyvissä saarnaajissa ja huorintekijöitä avionrikkojia ... Vähän huonoa esim nuorille saarnaajat antavat !

        Unohdit mainita alkoholistit ja avohoito potilaat. Ei silti yleistettä kaikkia uskovaisia kuitenkaan, tuo alakerran mummo vaikuttaa ihan normaalilta ja Reiska töistä on vähän omanlaisensa mutta muuten ok... no muita ei nyt tule kyllä mieleen kuin enemmänkin näitä kadulla jumalansanaa kita ammollaan huutavia esimerkkejä.


      • Heaven is true
        Huono seura 8 kirjoitti:

        Onkohan tuo hyvää seuraa: on homoja huijareita ja kavaltajia näissä näkyvissä saarnaajissa ja huorintekijöitä avionrikkojia ... Vähän huonoa esim nuorille saarnaajat antavat !

        Olet oikeessa,ja uskovana hävettää heidän puolestaan.
        Käsittääkseni Herra puhdistaa uskovia ihan näihin lopun oikean lopun ajan mittelöihin,et me oltaisiin puhtaita ja moitteettomia Jeesusken saapuessa ja
        kun sodat rupeaa rytisee ja kansa nousee kansaa vastaan,niinkuin Raamastussa on kirjoitettu lopunajoista ni uskovat todella tekee työtään hengellisellä kentällä ja ihmisiä vieläkin pelastuu Jumalan armosta,koska Jumala vaikutta uskovissa tahtoa jatekemistä,että Hänen oikea hyvä tahtonsa tapahtuisi.Usko Jeesukseen, se kannattaa.


    • katuvainen toivottav

      Juu itekki ottanu jeesuksen sydämeen jo ajat sitte. Ollu yhtä vuoristorataa ja on tullu syntiä tehtyä sen jälkeenkin. Uskon silti että jumala armahtaa kun katuu. Jeesuksen armo on niin suuri. Vaikka ihmiset ei annakkaan anteeksi niin jeesus antaa. Mutta joo usko on mennyt näihin rahankerääjiin kyllä enkä siksi anna rahaa mihinkää tommosiin. Oma usko riittää...vaikka pitäs tehä parannus monesta asiasta kylläkin.

      • Älä pilkkaa

        Oot tehny itellesi vaan siitä armosta semmosen tekosyyn tehdä edelleen syntiä. se armo ei ole sitä varten!


      • kanssamatkaaja10

        aamen, väkevä kanssa matkaaj siunaan sua Jeesuksen nimessä ja maahan vuotaneessa Jeesuksen sovintoveressä.Kerran vajavaisuus lakkkaa ja syntiä ei Taivaaseen pääse,ole turvallisella mielellä ja pidä uskosi ja pyhity,nähdään Taivaassa kanssamatkaaja!!!


      • parannusta kansalle
        Älä pilkkaa kirjoitti:

        Oot tehny itellesi vaan siitä armosta semmosen tekosyyn tehdä edelleen syntiä. se armo ei ole sitä varten!

        Uskova ei saa tahallan tehdä syntiä.Jos tekee,parannus tehtävä ja pian.


    • epäil.tuomas

      Jos tähän rahankeräykseen liittyvän epärehellisyyden yleensä voisi antaa anteeksi, niin pitäisi lähteä siitä, että koko vastuu on kuulijalla, eli siis lahjoittajalla.
      Itse tekijällä ei näin ollen olisi mitään vastuuta, vaan kaikki on lahjoittajan ymmärtämyksen varassa.
      En nyt muista sitä lain termiä tarkkaan, mutta jotenkin siihen tapaan se oli, että jos joku käyttää hyväkseen toisen ymmärtämättömyyttä saadakseen hyötyä itselleen tuomittakoon niin ja niin.
      Tämä tapaus aiheuttaa kyllä erittäin paljon ajattelemista ja kysymyksiä.

    • täytyy ihmetellä

      Hihhulit kuuntelevat silmät pyöreinä ja suu auki kun saarnaaja höpisee joistakin demoneista, sielunvihollisista tai vastaavista menninkäistä. Kaiken huippu on se, kun kuulijat vielä maksavatkin siitä.

      • We can go Heaven

        Raamatussa on mm efesolaiskirjeessä muistaakseni luvussa 5 selkeästi sanottu; meillä ei ole taistelu verta ja lihaa, vaan hallituksia ja hennkiolentoja vastaan,lue niin käsität äläkä omasta päästäsi veistele juttujasi ja uskomuksia.
        Eli on Jumala ja on Saatana,on hyvä ja on paha ,on Taivas ja on Helvetti.On ikuisuus,määränpää,jonka täällä maan päällä ollessamme valitsemme henkilökohtaisest.Uskoa Jeesukseen, niin pääset Taivaaseen.


      • Efesolaisille 6

        Sorry mainitsin et Efesolaislle 5, mutta tarkistin,lue demoneista efesolaislle 6.

        11 Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
        12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
        13 Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
        14 Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska,
        15 ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.
        16 Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,
        17 ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.
        18 Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta;
        19 ja minunkin puolestani, että minulle, kun suuni avaan, annettaisiin oikeat sanat rohkeasti julistaakseni evankeliumin salaisuutta,


    • miksi valehtelet

      Tämä asia on jo sinullekin selitetty....rahat eivät ole menneet Pirkon elämiseen!

      • Elä valehtele

        700. 000 kiinteistöt Pirkolla osoittavat niitten menneen hiukan hänellekin :)? Ekonomi tuntee myös lain tavall paremmin lupineen !


    • ----

      Lopun ajat on ihan selkeästi menossa kun uskovia jahdataan oikein viranomaisten toimesta. Ja täälläkin rienataan uskovia.

      • Unohtuko tärkein

        Jumala jahtaa: sillä et voi rakastaa Jumalaa JA MAMMONAA . Toista olet rakastava toista vihaava!


      • Piiirkko valeville
        Unohtuko tärkein kirjoitti:

        Jumala jahtaa: sillä et voi rakastaa Jumalaa JA MAMMONAA . Toista olet rakastava toista vihaava!

        Älkää kootko maanpäälle aarteita ! Rikas meni murheissaan kotiinsa .helpompi on kamelin...


    • On tosi

      Ups. Että silleen.

      • ihmejuttuja

        Eikö ole vähän kummallista
        vastakkainasettelua mammona ja rakkaus

        - no onhan noissa lauluissakin Luojalle pyyntö, että
        kuolleisiin luihin elämä suo. Toki kai suotavaa että
        muussakin kehossa olisi elämää ja tuntoa,
        vaikkapa sydämenlyönnit.
        Jotta jotenkin edes pystyisi havannoimaan ja jäsentämään
        maailmaa aistiensa turvin.
        Onhan toi mammonan ja materian siirtelykin kohteesta toiseen ihmisten suorittamaa työtä - mikä siinä mättää että jatkuvasti ihmiset on kulttuuritörmäyskurssilla - onko se just tota taistelua hallituksia ( esivaltaa ja lakia) ja kaikenlaisia pimeydenjoukkoja vastaan ( en nyt muita muista kuin rapistelevat hiiret ja valoa kohti lentelevät hyönteiset).
        Miksi niin monet tuntevat itsensä huijatuiksi uskonnoista puhuttaessa?


      • Takasin järki
        ihmejuttuja kirjoitti:

        Eikö ole vähän kummallista
        vastakkainasettelua mammona ja rakkaus

        - no onhan noissa lauluissakin Luojalle pyyntö, että
        kuolleisiin luihin elämä suo. Toki kai suotavaa että
        muussakin kehossa olisi elämää ja tuntoa,
        vaikkapa sydämenlyönnit.
        Jotta jotenkin edes pystyisi havannoimaan ja jäsentämään
        maailmaa aistiensa turvin.
        Onhan toi mammonan ja materian siirtelykin kohteesta toiseen ihmisten suorittamaa työtä - mikä siinä mättää että jatkuvasti ihmiset on kulttuuritörmäyskurssilla - onko se just tota taistelua hallituksia ( esivaltaa ja lakia) ja kaikenlaisia pimeydenjoukkoja vastaan ( en nyt muita muista kuin rapistelevat hiiret ja valoa kohti lentelevät hyönteiset).
        Miksi niin monet tuntevat itsensä huijatuiksi uskonnoista puhuttaessa?

        Irtosko nyt jalat maasta?


    • PersIslamKokKepuBoik

      PetosjytkyKokoomuksen Teekutsuliike luikahti sinne, Brittien äärikonservatiivien kainaloon, leikkaamaan kaikkien suomalaisten perusturvaa ja toimeentuloa. Sellaista veroparatiiseista junailtua kansanpetosta, jotkut erehtyivät viime eduskuntavaaleissa äänestämään.

      Tätä kansaa voi pettää kerran, toista kertaa EI tule.

      • Helvettii uhkaa

        Maata eivät peri ahneet ei varkaat...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe