(lenkki)kavereita hyvinkäältä

mixxic

Heippa! Olen itse 20 vuotias flikka ja kokeilen jos tätä kautta saisin uuden ihanan kaverin hyvinkään alueelta. Tänään illalla huomasin kuinka tylsää on käydä yksin kävelyllä, joten pääsääntöisesti etsin ihan vain lenkkiseuraa ja jos synkkaa niin miksei myös ihan hengailukaveria. :) olen toiveikas että joku ihana ihminen ottaisi yhteyttä ja pääsisin tästä yksinäisyydestä pois. :)
Laita spostia mulle päin, niin voin antaa itsestäni tarkempia tietoja :) [email protected]

19

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmhmm

      Mitäköhän takaa-ajatuksia sinulla on? Luulisi että löytyisi ennestään joku kaveri jonka kanssa lenkkeillä. Tosin kirjoituksesi suomi24 -sivustolle paljastaa, että et ole ihan tavallinen neitokainen, vaan joku hieman ernu jolla ei ole kavereita.

      • outo olet

        Sinun kirjoituksesi suomi24 -sivustolle paljastaa, että et voi kovin hyvin.
        Tasapainoisella ihmisellä ei ole tarvetta ilkeillä noinkin positiivisille aloituksille.


    • tosi epäilyttävää

      Ja aloittaja on myös peukuttanut itseään, se sanoo jo paljon. itseään peukuttavat ovat kuulemma narsismista kärsiviä henkilöitä.

      • noloa

        Ketjun aloittajasta en tiedä, mutta sinun omapeukuttelusi on kyllä lähtenyt täysin lapasesta.


      • peukutteletteko te

        hyvinkääläiset paljonkin SINNE minne ei aurinkokaan paista? Miten on sinun laitasi?


    • mixxic

      En ole peukuttanut omaa aloitusta. Olen muuttanut hyvinkäälle noin vuosi sitten ja täällä on selvästikin jokaisella jo oma pieni kaveriporukka (mistä poikaystäväni jo alussa kertoikin) mihin on vaikea lyöttäytyä mukaan. Nyt alkoi vasta oikeasti ymmärtämään sen kuinka yksinäinen olo täällä voi ihmisellä olla. Mulla on kiva poikakaveri täällä, kenen perässä muutinkin tänne, hänellä kuitenkin itsellään on ihan omat kaverit keiden kanssa on hengannut jo koko ikänsä.... haluaisin muitakin kavereita kuin poikaystävän. Mulla on tosi kivoja työkavereita ja koulukavereita mutten osaa olla heidän kanssa vapaa-ajalla, meillä on kuitenkin niin erilainen näkemys kaikkeen... ja koska olen löytänyt poikaystävänikin täältä suomi24:sta niin ajattelin että miksei kaveriakin... en voi käsittää kuinka täällä voi pyöriä noin kapeakatseinen ihminen.

      • hmmhmm

        Olet siis tutustunut poikaystävääsikin vieläpä suomi24 sivustolla?
        Olet kertonut jo riittävästi. Kiitos ei.


    • Mies73

      Kysymys on kyllä ihan hyvä. Millä tässä kaupungissa tutustuu uusiin ihmisiin? Jos käy vain kaupoilla/ulkona syömässä. Vaikka kävisi ravintoloissakin, niin yleensä kaikkialla ihmiset ovat omissa porukoissaan. Sama juttu taitaa olla koko Suomessa.

    • :| -mies

      Mun nähdäkseni hyvinkäällä tutustuu uusiin ihimisiin vain kännissä ja ravintoloissa tms.... Mutta näin yksinäisenä absolutistina nekin mahikset meni siinä sitten... Kun mihinkään ei viitsisi yksin mennä ja... ja mitä ideaa lähteä juomaan ne pepsimaxit ulos? No ei mitään.

    • n21

      Enpä ole minäkään kehenkään täällä asuessani tutustunut. Yksinäistä on...

    • harrastakaa

      No ei missään maassa ystäviä kapakoista etsitä. Ihmiset tutustuvat toisiinsa harrastusten parissa. Myös töissä tutustutaan ihmisiin, kyllä kapakka on heikoin paikka oikeasti kehenkään tutustua.

    • En kapakoi

      Mikä ihme tarve ihmisillä on tutustua uusiin ihmisiin Hyvinkäällä? Itse olen asunut siellä hyvänmatkaa toistakymmentä vuotta enkä tunne ketään. Talossa sanon huomenta tai jotain muuta niille, jotka tunnen ulkonäöltä.

      Jos asuu Hyvinkäällä, niin siellä asuu vain siksi, ettei ole varaa asua Helsingissä, jossa on työ ja muut aktiviteettit. Niin, ja aktiviteetteja ja tuttaviahan saattaa olla myös muualla riippuen siitä, mitä missäkin on.

      Ei ihminen turpeeseen ole sidottu. Asuminen on vain asumista, ei mitään elämää suurempaa.

      Ja yksin voi kyllä lähteä ulos lenkille tai mine sitten haluaakin lähteä, ei Hyvinkää ole mitenkään erityisen vaarallinen paikka.

    • HK-boy

      Voin tulla ketjun avaajalle esittelemään omaa 20 cm pitkää ja suonikasta lenkkiäni.

      Se on kuin sykähtelevä versio HK:n blööstä.

    • Snellman

      "Se on kuin sykähtelevä versio HK:n blööstä. "

      Hahahah Jauhokulli :D :D :D

    • väärä paikka sille

      Ei taida aloittaja erehtyä toista kertaa kyselemään lenkkikaverin perään.

    • voi murhe

      Voi voi miten surullinen määrä aborttilaatua taas vauhdissa. Uskon että ap löytää kivoja kavereita. Jotain muuta kautta.

      • Mies73

        Ihmettelen vain miten tässä kaupungissa tutustuu uusiin ihmisiin ja saa uusia frendejä.. Helppohan se on sanoa että ala harrastaa. Kapakoissa ei tule käytyä ja ruokakaupassa, pizzeriassa, kirjastossa, Willassa, Anttilassa, lenkillä jne ei tutustu. Kaikki pyörii omissa porukoissaan. Sitäpaitsi nykyaikana ei monella ole edes lukemattomien YTden jälkeen duunia. Tutustu siinä sitten..


    • se sosiaalinen

      No onko kait työttömillekin jotain työttömien rientoja ? Tai ehkä jossain leipäjonossa voi tutustua. Työlliset pelaa golfia, pesäpalloa ja muita harrastuksia joissa tutustuu ihmisiin. Ei tietenkään lenkillä tutustu, kun siellä nylkätään yksin. Pitää mennä erilaisiin juoksutapahtumiin, maratooneihin ym. niissä sosiaalinen ihminen tutustuu helposti saman henkisiin.
      On toki ihmisiä jhotka ei saa suutaan auki, ei sellaiset tutustu missään kehenkään.
      Tutustuminen vaatii sosiaalisen luonteen.
      Esim. kansalaisopistojen erilaisilla kursseilla tutustuu helposti, noin esimerkkinä.

      • Epäsosiaalinen68

        Hyvinkäällä tutustuu pelaamalla golfia, pesäpalloa tai juoksemalla maratonin.. Jep jep..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe