Lihava ei kelpaa treffeille

Mietelmiä

Suomi24 palstoilta on saanut lukea paljon siitä, miten lihava nainen ei kelpaa treffeille. Ei lihavan kannata edes yrittää.
Kaupungilla katselin ohimeneviä pariskuntia ja monessakin pariskunnassa nainen saattoi olla lihava. Hän kuitenkin kelpaa miehelle, koska ovat edelleen yhdessä. Nainen on saattanut olla laiha suhteen alussa, mutta nyt on lihonut. Mies ei kuitenkaan ota eroa sen takia että oma nainen on hieman pyöristynyt. Tässä kohtaa on se mitä en tajua. Treffeillä se nainen ei onnistu saamaan kumppania. Miksi? Koska hän on lihava? Kuitenkin monet pariskunnat elävät onnellisesti yhdessä vaikka puoliso onkin lihava.

Te joilla on lihava nainen kuvitelkaa tilanne:
Olet sinkkumies. Joku puolituntematon lihava nainen pyytäisi sinua treffeille. Hän on ihastunut sinuun ja kuvittelee että olet hänen elämänsä mies. Lähtisitkö?

Samaa olen kysynyt täällä Suomi24 ja oikeastaan kukaan ei lähtisi. Kuitenkin suhteen aikana pyöristynyt nainen on mukava kumppani. Mitä eroa sillä sitten on että treffeille ei lähdetä lihavan kanssa vaikka kuitenkin kumppanista saattaa tulla sellainen?

364

11892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on..

      Sehän on fakta, että parisuhde lihottaa ihmistä. Molempia sukupuolia, mutta jostain syystä suhteellisesta vielä enemmän naista (mieshän saattaa jo alunperin olla monesti muutenkin lihavampi). Ehkä kyse sitten on kliseisesti siitä, että kun et enää ole "markkinoilla", niin eipä siinä sitten enää niin väliä. Luotetaan siihen, että jos suhde ottaa tuulta alleen, niin ihminen kuitenkin kiintyy toisessa muihin asioihin kuin pelkkään ulkokuoreen. Kuten toimivan suhteen tullessa kyseeseen tapahtuukin

      Jos taas olet sinkku, niin ulkonäkö paineet ovat aivan eri luokkaa. Niin moni kiinnittää kuitenkin ensimmäisenä huomion ulkonäköön, koska mitään muuta ei alussa ole tiedossa

      • nainen 40v

        Olen ollut nykyisen mieheni kanssa 17v yhdessä. Lihottu ollaan ehkä pari kiloa.

        Teemme herkullisia ruokia ja harrastamme kaikenlaista, myös urheilua! Mitään sipsipussimääriä emme syö. Kun tekee hyvää ruokaa, ei tee ees mieli jatkuvasti syödä hiilarirasvapommeja.

        Toki joskus ostetaan suklaata, munkkeja, jädeä ym... mutta ei usein.

        Emme tunnusta olevamme pinnallisia ihmisiä. Ylipaino on myös terveyskysymys.

        Mitä ap:n ongelmaan tulee niin eiköhän meistä jokainen etsi tasoistaan seuraa. Eli jos olet miss maailma, ei jollain peräkammarin juntilla ole paljon mahkuja hien hajuineen ja toisin päin.

        Vakka kantensa valitsee - oli kyse painosta, varallisuudesta, poliittisesta suuntautumisesta, vapaa-ajan käytöstä, uskonnosta tms.


      • IkisinkkuDeittaaja

        Olen myös samaa aihetta pohtinut useasti sillä itse ollessani sopusuhtainen tai hieman lihaksikkaampi 180/83 tumma hiuksinen mies en yleensä saa nettideiteillä huomiota muita kun lihavilta naisilta. Ainoat avaus viestit tulee juurikin lihavilta mutta sopusuhtaisilta ja hoikilta ei ainoatakaan. Asia on niin selkeä että en ole voinut olla pohtimatta sitä että en yksinkertaisesti naamaltani kelpaa sillä jos näin olisi ottaisi tottakai minuun yhteyttä myös normaali vartaloiset naiset. Eli toisinsanoen kun lihavilla ei ole kysyntää tyytyvät he edes johonkin jos saisivat ja näin lähestyvät minua. Jos tämä lihava nainen olisikin hoikka ei hän kiinnostuisi minusta ja taas jos aloittaisin suhteen lihavan kanssa jättäisi hän minut aivan varmasti heti jos hän laihduttaisi ihanne painoon ja miehet alkaisivat kuolaamaan.
        Tästä syystä mielestäni saan olla kranttu seurani suhteen eli haen vain hoikkaa tai normaali vartaloista naista. Jos tällainen nainen osoittaa kiinnostusta minuun vaikka hänellä olisi satoja muitakin ottajia niin kyllähän hänen kiinnostus silloin olisi aitoa. Lihavien kiinnostus on ainoastaan minuun tyytymistä paremman puutteessa ei aitoa.


      • törmännytmielisairaa

        En huolisi sairaalloisen ylipainoista jo monista käytännön syistäkin (esim.kävely yhdessä vaikka kaupungilla on hänelle rasksta) mutta pieni pyöreys ei haittaa. Asuin ennen "sporttisen" naisen kanssa, ja käytännössä joka ikinen päivä piti lähteä tunneiksi jonkin liikuntaharrastuksen pariin. Siis ei haittaisi normaalimäärät esim.pari-kolme-neljä kertaa mutta hän asettti vielä älyttömiä tavoitteita mm.euroopanmestaruuskilpailuista ym. Siinä kärsi sitten juoma,-ja syömäpuolikin, mihinkään ei voitu lähteä koskaan kun piti nillittää kaikesta jne. Raivo oli silmitöntä jos treeneihin ei päässyt vaikka viikkoon, ja minua syyteltiin siitä jos ei mennyt itse treeneihin kun vaikka oltiin oltu baarissa hyvin harvoin, niin krapulssa ei voi treenata ja se on minun syyni ja minun pitäisi ntaa tilaa hänelle, treenata maailmanmestaruuskisoihin ym..Hullu etsiköön toisen hullun,mieluummin pullukka joka on normaali ja rento!!


      • mies kaks ysi
        nainen 40v kirjoitti:

        Olen ollut nykyisen mieheni kanssa 17v yhdessä. Lihottu ollaan ehkä pari kiloa.

        Teemme herkullisia ruokia ja harrastamme kaikenlaista, myös urheilua! Mitään sipsipussimääriä emme syö. Kun tekee hyvää ruokaa, ei tee ees mieli jatkuvasti syödä hiilarirasvapommeja.

        Toki joskus ostetaan suklaata, munkkeja, jädeä ym... mutta ei usein.

        Emme tunnusta olevamme pinnallisia ihmisiä. Ylipaino on myös terveyskysymys.

        Mitä ap:n ongelmaan tulee niin eiköhän meistä jokainen etsi tasoistaan seuraa. Eli jos olet miss maailma, ei jollain peräkammarin juntilla ole paljon mahkuja hien hajuineen ja toisin päin.

        Vakka kantensa valitsee - oli kyse painosta, varallisuudesta, poliittisesta suuntautumisesta, vapaa-ajan käytöstä, uskonnosta tms.

        Niin, ensinnäkin, Suomi24 treffit tai ylipäätään nettideitti ei ole oikea paikka tehdä päätöksiä minkään asian suhteen.Oma näkemys kun on nettideitistä se että sieltä löytää tietyn tyyppisiä ihmisiä ja ikävä kyllä, se fiksumpi puolisko on jossain. Nettideitissä kun ulkoiset asiat painavat todella paljon koska ei pääse ns. aistimaan toista ihmistä.

        Ja tuossapa on se vastaus miksi näet lihavia naisia komeillakin miehillä - koska ne ihmiset todella arvostavat ja näkevät jotain enemmän ja syvempää toisissaan.

        Itse en seurustele mutta vastaampa silti - kyllä lähtisin pyöreän naisen kanssa deiteille jos vaikuttaisi mukavalta.Kauniinkaan naisen kanssa en lähtisi jos tuntuisi tyrkyltä, kovalta tai yms. itselleni sopimattomalta heti kättelyssä.


      • Sinkkumies.
        IkisinkkuDeittaaja kirjoitti:

        Olen myös samaa aihetta pohtinut useasti sillä itse ollessani sopusuhtainen tai hieman lihaksikkaampi 180/83 tumma hiuksinen mies en yleensä saa nettideiteillä huomiota muita kun lihavilta naisilta. Ainoat avaus viestit tulee juurikin lihavilta mutta sopusuhtaisilta ja hoikilta ei ainoatakaan. Asia on niin selkeä että en ole voinut olla pohtimatta sitä että en yksinkertaisesti naamaltani kelpaa sillä jos näin olisi ottaisi tottakai minuun yhteyttä myös normaali vartaloiset naiset. Eli toisinsanoen kun lihavilla ei ole kysyntää tyytyvät he edes johonkin jos saisivat ja näin lähestyvät minua. Jos tämä lihava nainen olisikin hoikka ei hän kiinnostuisi minusta ja taas jos aloittaisin suhteen lihavan kanssa jättäisi hän minut aivan varmasti heti jos hän laihduttaisi ihanne painoon ja miehet alkaisivat kuolaamaan.
        Tästä syystä mielestäni saan olla kranttu seurani suhteen eli haen vain hoikkaa tai normaali vartaloista naista. Jos tällainen nainen osoittaa kiinnostusta minuun vaikka hänellä olisi satoja muitakin ottajia niin kyllähän hänen kiinnostus silloin olisi aitoa. Lihavien kiinnostus on ainoastaan minuun tyytymistä paremman puutteessa ei aitoa.

        Haahaahaa. Nainen ei lähde treffeille jos miehellä on vaikka 5-10 kg liikaa painoa joka voi johtua vaikka lihaksista. Nainen pääsee treffeille jos haluaa mutta mies ei pääse. Jos nyt 30 kg liikaa painava nainen pyytäis mua treffeille niin antaisin kyllä pakit. Itse sentään salilla käyn ja kuntoilen. Sellanen lihava nainen ei jaksais edes lenkille lähteä eikä sellanen jaksa paljon muutakaan tehdä. Lihava on laiska koska ei jaksa itsestään huolehtia ja kyllä sen verran pitäis ainakin tehdä että ei liho.


      • kotiäiti...

        Miksiköhän nainen lihoo suhteessa???
        Jospa kyse onkin siitä että nainen hoitaa kodin ja lapset eikä ehdi kuntoilla ja huolehtia itsestään...kun mies käy aamulla työpaikan kuntosalilla...ehkä pyöräilee töihin...käy kaveriporukalla pelaamassa sählyä tmv
        Mitäs nainen tekee sillä välin... no saahan siinä siivotessakin hien pintaan ;-)

        Itselläni vielä raskausaika toi kiloja jonkun verran eikä niitä kaikkia kerennyt laihduttaa enne seuraavaa raskautta :-(

        Varmaan tuosta "markkinoilla" olostakin vois jotain todeta, mutta en nyt tällä kertaa viitsi


      • amatsooni??
        Sinkkumies. kirjoitti:

        Haahaahaa. Nainen ei lähde treffeille jos miehellä on vaikka 5-10 kg liikaa painoa joka voi johtua vaikka lihaksista. Nainen pääsee treffeille jos haluaa mutta mies ei pääse. Jos nyt 30 kg liikaa painava nainen pyytäis mua treffeille niin antaisin kyllä pakit. Itse sentään salilla käyn ja kuntoilen. Sellanen lihava nainen ei jaksais edes lenkille lähteä eikä sellanen jaksa paljon muutakaan tehdä. Lihava on laiska koska ei jaksa itsestään huolehtia ja kyllä sen verran pitäis ainakin tehdä että ei liho.

        hah...joo, juttelin netissä miehen kanssa...vaihdettiin kuvia ja sovittiin treffitedellisenä iltana mies laittoi viestiä että kuva oli muutaman vuoden takaa ja kiloja oli tullut jokunen lisää..
        no eipä se haitannut kun muuten mies tuntui mukavalta.
        Tavatessa paljastui että herra mahtui juuri ja juuri ratin ja penkin väliin...kuva oli 10v takaa ja painoa tullut lisää 30 kg...
        eihän sitä miestä olis edes ylettynyt suutelemaan!
        Käytiin treffeillä kerran mutta kun mies ei jaksanut edes kunnolla kävellä niin siinäpä se suhteen alku sitten oli...

        en minä muuten niitä kiloja katso...ja onhan se tiedossa että lihas painaa enemmän kuin rasva...miehen pitää olla kohtalaisen sopusuhtainen ja jaksaa myös liikkua jonkun verran

        Itse olen 175 cm ja vähän reilu 80 kg...eli periaatteessa vähän ylipainoinen n 5 kg ehkä? ...mutta onneksi kilot sattuneet "oikeisiin" paikkoihin eikä kukaan ole koskaan lihavaksi sanonut ;-)


      • sinkkulikka sentään
        Sinkkumies. kirjoitti:

        Haahaahaa. Nainen ei lähde treffeille jos miehellä on vaikka 5-10 kg liikaa painoa joka voi johtua vaikka lihaksista. Nainen pääsee treffeille jos haluaa mutta mies ei pääse. Jos nyt 30 kg liikaa painava nainen pyytäis mua treffeille niin antaisin kyllä pakit. Itse sentään salilla käyn ja kuntoilen. Sellanen lihava nainen ei jaksais edes lenkille lähteä eikä sellanen jaksa paljon muutakaan tehdä. Lihava on laiska koska ei jaksa itsestään huolehtia ja kyllä sen verran pitäis ainakin tehdä että ei liho.

        Painoni perusteella antaisit siis minulle pakit, koska ylipainoa on 30 kilon hujakoille. Eipä siinä mitään, mutta siellä salilla ja lenkkipolulla saatat silti joutua meikäläisen kanssa vastatusten. :)


      • kiltti mies.
        törmännytmielisairaa kirjoitti:

        En huolisi sairaalloisen ylipainoista jo monista käytännön syistäkin (esim.kävely yhdessä vaikka kaupungilla on hänelle rasksta) mutta pieni pyöreys ei haittaa. Asuin ennen "sporttisen" naisen kanssa, ja käytännössä joka ikinen päivä piti lähteä tunneiksi jonkin liikuntaharrastuksen pariin. Siis ei haittaisi normaalimäärät esim.pari-kolme-neljä kertaa mutta hän asettti vielä älyttömiä tavoitteita mm.euroopanmestaruuskilpailuista ym. Siinä kärsi sitten juoma,-ja syömäpuolikin, mihinkään ei voitu lähteä koskaan kun piti nillittää kaikesta jne. Raivo oli silmitöntä jos treeneihin ei päässyt vaikka viikkoon, ja minua syyteltiin siitä jos ei mennyt itse treeneihin kun vaikka oltiin oltu baarissa hyvin harvoin, niin krapulssa ei voi treenata ja se on minun syyni ja minun pitäisi ntaa tilaa hänelle, treenata maailmanmestaruuskisoihin ym..Hullu etsiköön toisen hullun,mieluummin pullukka joka on normaali ja rento!!

        Naisille se miehen ulkonäkö on se kaikkein tärkein asia joten ei nainen huoli lihavaa miestä vaikka nainen on itse lihava. On toki muutamia naisia jotka epätoivoissaan huolii jonkun juopon joka sohvalla makaa ja juo vaan olutta.
        Itse kyllä olen salila käynyt jo kauan mutta en ole yli 10 v treffeille päässyt vaikka en ole mitään missejä pyytänyt treffeille. Naiset kun vaan on sellaisia että huonosti kohteleva juoppo narsisti mies kelpaa mutta ei tälläinen joka ei ryyppää ja käy salilla.


      • nainen 40v kirjoitti:

        Olen ollut nykyisen mieheni kanssa 17v yhdessä. Lihottu ollaan ehkä pari kiloa.

        Teemme herkullisia ruokia ja harrastamme kaikenlaista, myös urheilua! Mitään sipsipussimääriä emme syö. Kun tekee hyvää ruokaa, ei tee ees mieli jatkuvasti syödä hiilarirasvapommeja.

        Toki joskus ostetaan suklaata, munkkeja, jädeä ym... mutta ei usein.

        Emme tunnusta olevamme pinnallisia ihmisiä. Ylipaino on myös terveyskysymys.

        Mitä ap:n ongelmaan tulee niin eiköhän meistä jokainen etsi tasoistaan seuraa. Eli jos olet miss maailma, ei jollain peräkammarin juntilla ole paljon mahkuja hien hajuineen ja toisin päin.

        Vakka kantensa valitsee - oli kyse painosta, varallisuudesta, poliittisesta suuntautumisesta, vapaa-ajan käytöstä, uskonnosta tms.

        empä tuota ole ajatellut että ulkonäöllä olisi väliä :D


      • Mässyn lässyn
        nainen 40v kirjoitti:

        Olen ollut nykyisen mieheni kanssa 17v yhdessä. Lihottu ollaan ehkä pari kiloa.

        Teemme herkullisia ruokia ja harrastamme kaikenlaista, myös urheilua! Mitään sipsipussimääriä emme syö. Kun tekee hyvää ruokaa, ei tee ees mieli jatkuvasti syödä hiilarirasvapommeja.

        Toki joskus ostetaan suklaata, munkkeja, jädeä ym... mutta ei usein.

        Emme tunnusta olevamme pinnallisia ihmisiä. Ylipaino on myös terveyskysymys.

        Mitä ap:n ongelmaan tulee niin eiköhän meistä jokainen etsi tasoistaan seuraa. Eli jos olet miss maailma, ei jollain peräkammarin juntilla ole paljon mahkuja hien hajuineen ja toisin päin.

        Vakka kantensa valitsee - oli kyse painosta, varallisuudesta, poliittisesta suuntautumisesta, vapaa-ajan käytöstä, uskonnosta tms.

        Miksi lihavat naiset haluaa aina niitä bodari miehiä. Naisia harvoin näkee salilla ja jos näkee niin ne ovat hoikkia. Lihavat naiset ei kehtaa tulla salille laihduttamaan huonon itsetunnon takia.


      • kiltti mies.
        amatsooni?? kirjoitti:

        hah...joo, juttelin netissä miehen kanssa...vaihdettiin kuvia ja sovittiin treffitedellisenä iltana mies laittoi viestiä että kuva oli muutaman vuoden takaa ja kiloja oli tullut jokunen lisää..
        no eipä se haitannut kun muuten mies tuntui mukavalta.
        Tavatessa paljastui että herra mahtui juuri ja juuri ratin ja penkin väliin...kuva oli 10v takaa ja painoa tullut lisää 30 kg...
        eihän sitä miestä olis edes ylettynyt suutelemaan!
        Käytiin treffeillä kerran mutta kun mies ei jaksanut edes kunnolla kävellä niin siinäpä se suhteen alku sitten oli...

        en minä muuten niitä kiloja katso...ja onhan se tiedossa että lihas painaa enemmän kuin rasva...miehen pitää olla kohtalaisen sopusuhtainen ja jaksaa myös liikkua jonkun verran

        Itse olen 175 cm ja vähän reilu 80 kg...eli periaatteessa vähän ylipainoinen n 5 kg ehkä? ...mutta onneksi kilot sattuneet "oikeisiin" paikkoihin eikä kukaan ole koskaan lihavaksi sanonut ;-)

        Minulla on ylipainoa varmaan n 8 kg. En usko että koskaan pääse treffeille. Salilla käyn kuitenkin ja kuntoilen ajan kuluksi. Kyllä minä 25 km lenkin pyörällä tunnissa poljen että kunto on ihan hyvvä. Profiilikuvani on pari kuukautta vanha mutta en ole suomi treffeistä 5 vuoteen saanut yhtään vastausta.


      • sdökflsdnkflsfsdfsd
        kiltti mies. kirjoitti:

        Minulla on ylipainoa varmaan n 8 kg. En usko että koskaan pääse treffeille. Salilla käyn kuitenkin ja kuntoilen ajan kuluksi. Kyllä minä 25 km lenkin pyörällä tunnissa poljen että kunto on ihan hyvvä. Profiilikuvani on pari kuukautta vanha mutta en ole suomi treffeistä 5 vuoteen saanut yhtään vastausta.

        Voiko olla niin että ei ne naiset niitä kiloja katso, ellei niitä ole aivan hirveät määrät ylimääräistä, tai se, että ei naiset oikeasti vaadi sitä että miehen tulisi olla komea kuin hollywood stara.

        Onhan noi kivoja ominaisuuksia, mutta jos toista pitäisi katsoa seuraavat 30 vuotta, ja ainoa ominaisuus mikä viehättää, on ulkomuoto niin aika heppoisella pohjalla mennään.

        Ehkäpä niitä naisia kiinnostaa mielenkiintoinen ihminen jolla on omia ajatuksia ja huumorintajua. Nimimerkki "kiltti mies" ei ainakaan minulle sellaista mielikuvaa anna, ennemminkin sellainen perässä vedettävä tyyppi joka ei päätä itse mistään asioista.

        Tämä ihan vaan arvauksena naisten mielihaluista, itse olen mies.


      • sdlfnksldfsldfnsdfsd
        kiltti mies. kirjoitti:

        Naisille se miehen ulkonäkö on se kaikkein tärkein asia joten ei nainen huoli lihavaa miestä vaikka nainen on itse lihava. On toki muutamia naisia jotka epätoivoissaan huolii jonkun juopon joka sohvalla makaa ja juo vaan olutta.
        Itse kyllä olen salila käynyt jo kauan mutta en ole yli 10 v treffeille päässyt vaikka en ole mitään missejä pyytänyt treffeille. Naiset kun vaan on sellaisia että huonosti kohteleva juoppo narsisti mies kelpaa mutta ei tälläinen joka ei ryyppää ja käy salilla.

        Ai, "kiltti mies" oli kirjoittanut toisenkin kirjoituksen, tällä kertaa huomattavasti katkeramman makuista tekstiä.

        Olen nyt 100% varma siitä että ongelmasi ei ole naisten silmissä se ylipaino, vaan jokin muu.


      • ällöttävää
        Mässyn lässyn kirjoitti:

        Miksi lihavat naiset haluaa aina niitä bodari miehiä. Naisia harvoin näkee salilla ja jos näkee niin ne ovat hoikkia. Lihavat naiset ei kehtaa tulla salille laihduttamaan huonon itsetunnon takia.

        Lihavilla naisilla on kiire syödä. Lihavana pysyminen vaatii kovaa työtä. Jos ei syö --> laihtuu


      • n.25.hki
        IkisinkkuDeittaaja kirjoitti:

        Olen myös samaa aihetta pohtinut useasti sillä itse ollessani sopusuhtainen tai hieman lihaksikkaampi 180/83 tumma hiuksinen mies en yleensä saa nettideiteillä huomiota muita kun lihavilta naisilta. Ainoat avaus viestit tulee juurikin lihavilta mutta sopusuhtaisilta ja hoikilta ei ainoatakaan. Asia on niin selkeä että en ole voinut olla pohtimatta sitä että en yksinkertaisesti naamaltani kelpaa sillä jos näin olisi ottaisi tottakai minuun yhteyttä myös normaali vartaloiset naiset. Eli toisinsanoen kun lihavilla ei ole kysyntää tyytyvät he edes johonkin jos saisivat ja näin lähestyvät minua. Jos tämä lihava nainen olisikin hoikka ei hän kiinnostuisi minusta ja taas jos aloittaisin suhteen lihavan kanssa jättäisi hän minut aivan varmasti heti jos hän laihduttaisi ihanne painoon ja miehet alkaisivat kuolaamaan.
        Tästä syystä mielestäni saan olla kranttu seurani suhteen eli haen vain hoikkaa tai normaali vartaloista naista. Jos tällainen nainen osoittaa kiinnostusta minuun vaikka hänellä olisi satoja muitakin ottajia niin kyllähän hänen kiinnostus silloin olisi aitoa. Lihavien kiinnostus on ainoastaan minuun tyytymistä paremman puutteessa ei aitoa.

        kauniiden, hoikkien naisten ei tarvitse tehdä aloitteita, kun miehet tekevät niitä heille muutenkin niin paljon, eli jos postiin satelee päivittäin kymmeniltä kiinnostuneilta miehiltä postia ei kaikki naiset edes jaksa skrollailla ja etsiä oma-aloitteisesti niitä miehiä.

        plus monet kauniitkin naiset ovat ujoja ja epävarmoja eivätkä he uskalla lähestyä niitä komeita miehiä, varsinkaan, kun ei ole koskaan ollut tarvetta tehdä aloitetta se luo suuremman kynnyksen tehdä sellaisen.


      • ällötykset
        multi1971 kirjoitti:

        empä tuota ole ajatellut että ulkonäöllä olisi väliä :D

        rumat ajattelevat näin


      • Thums up xl
        mies kaks ysi kirjoitti:

        Niin, ensinnäkin, Suomi24 treffit tai ylipäätään nettideitti ei ole oikea paikka tehdä päätöksiä minkään asian suhteen.Oma näkemys kun on nettideitistä se että sieltä löytää tietyn tyyppisiä ihmisiä ja ikävä kyllä, se fiksumpi puolisko on jossain. Nettideitissä kun ulkoiset asiat painavat todella paljon koska ei pääse ns. aistimaan toista ihmistä.

        Ja tuossapa on se vastaus miksi näet lihavia naisia komeillakin miehillä - koska ne ihmiset todella arvostavat ja näkevät jotain enemmän ja syvempää toisissaan.

        Itse en seurustele mutta vastaampa silti - kyllä lähtisin pyöreän naisen kanssa deiteille jos vaikuttaisi mukavalta.Kauniinkaan naisen kanssa en lähtisi jos tuntuisi tyrkyltä, kovalta tai yms. itselleni sopimattomalta heti kättelyssä.

        Kyllä pulska nainen on ihana. Tulee nuoruus mieleen kun tapailin erästä "Katia" hän oli ihana nainen,tykästyin isompiin naisiin silloin ja vieläkin pidän sellaisista.
        On mitä ottaa kiinni,fyysistä kontaktia, lämpöä, tuntoa. Naisella pitää olla muotoja.


      • Almah
        IkisinkkuDeittaaja kirjoitti:

        Olen myös samaa aihetta pohtinut useasti sillä itse ollessani sopusuhtainen tai hieman lihaksikkaampi 180/83 tumma hiuksinen mies en yleensä saa nettideiteillä huomiota muita kun lihavilta naisilta. Ainoat avaus viestit tulee juurikin lihavilta mutta sopusuhtaisilta ja hoikilta ei ainoatakaan. Asia on niin selkeä että en ole voinut olla pohtimatta sitä että en yksinkertaisesti naamaltani kelpaa sillä jos näin olisi ottaisi tottakai minuun yhteyttä myös normaali vartaloiset naiset. Eli toisinsanoen kun lihavilla ei ole kysyntää tyytyvät he edes johonkin jos saisivat ja näin lähestyvät minua. Jos tämä lihava nainen olisikin hoikka ei hän kiinnostuisi minusta ja taas jos aloittaisin suhteen lihavan kanssa jättäisi hän minut aivan varmasti heti jos hän laihduttaisi ihanne painoon ja miehet alkaisivat kuolaamaan.
        Tästä syystä mielestäni saan olla kranttu seurani suhteen eli haen vain hoikkaa tai normaali vartaloista naista. Jos tällainen nainen osoittaa kiinnostusta minuun vaikka hänellä olisi satoja muitakin ottajia niin kyllähän hänen kiinnostus silloin olisi aitoa. Lihavien kiinnostus on ainoastaan minuun tyytymistä paremman puutteessa ei aitoa.

        Naamastasi en tiedä, mut ainuttakaan yhdyssanaa et osaa kirjoittaa. Ainakin mulla riittäisi se, etten lähtisi treffeille kanssasi.


      • ja sitten se arki
        Thums up xl kirjoitti:

        Kyllä pulska nainen on ihana. Tulee nuoruus mieleen kun tapailin erästä "Katia" hän oli ihana nainen,tykästyin isompiin naisiin silloin ja vieläkin pidän sellaisista.
        On mitä ottaa kiinni,fyysistä kontaktia, lämpöä, tuntoa. Naisella pitää olla muotoja.

        Noh, älä sitten ruikuta kun et mitään saa tehdä, lihavilla on huonompi itsetunto ja eivät todellakaan ole leppoisia.


      • selitys on laiskuus
        kotiäiti... kirjoitti:

        Miksiköhän nainen lihoo suhteessa???
        Jospa kyse onkin siitä että nainen hoitaa kodin ja lapset eikä ehdi kuntoilla ja huolehtia itsestään...kun mies käy aamulla työpaikan kuntosalilla...ehkä pyöräilee töihin...käy kaveriporukalla pelaamassa sählyä tmv
        Mitäs nainen tekee sillä välin... no saahan siinä siivotessakin hien pintaan ;-)

        Itselläni vielä raskausaika toi kiloja jonkun verran eikä niitä kaikkia kerennyt laihduttaa enne seuraavaa raskautta :-(

        Varmaan tuosta "markkinoilla" olostakin vois jotain todeta, mutta en nyt tällä kertaa viitsi

        Noh, kaikille ei tule raskauskiloja ja ne vähät lähtee imettämällä, puolen vuoden imetys on kahdeksan kiloa. Lasten kanssa voi liikkua, kotona ei ole pakko syödä koko aikaa, pelkkä liikunnan puute ei lihota, vaan se mitä suuhun pistää ja kuinka paljon. Ihminen tarvitsee, hoikka ihminen, jo tuhat kaloria pitämään itsensä lämpimänä. Huono selitys raskaudet ja kodinhoito, lasten kanssa voi mennä ulos, onhan noita nykyisin hölkkää varten tehtyjä rattaitakin.


      • 69+69
        Almah kirjoitti:

        Naamastasi en tiedä, mut ainuttakaan yhdyssanaa et osaa kirjoittaa. Ainakin mulla riittäisi se, etten lähtisi treffeille kanssasi.

        Niinjuu eli jos ei mitään muuta syytä femakkomaiseen katkeruuteen niin kirjoitusasu antaa sitten aiheen. Sinun kanssasi en lähtisi treffeille koska omaat islamistisen nimen. Kukaan terveyttään arvostava lähde ottamaan riskiä mahd itsemurhapommittajan kanssa. Vähemmästäkin tikityksestä nousee jo karvat pystyyn abc aseman mikro kahvia juodessa.


      • 6r783gw
        kotiäiti... kirjoitti:

        Miksiköhän nainen lihoo suhteessa???
        Jospa kyse onkin siitä että nainen hoitaa kodin ja lapset eikä ehdi kuntoilla ja huolehtia itsestään...kun mies käy aamulla työpaikan kuntosalilla...ehkä pyöräilee töihin...käy kaveriporukalla pelaamassa sählyä tmv
        Mitäs nainen tekee sillä välin... no saahan siinä siivotessakin hien pintaan ;-)

        Itselläni vielä raskausaika toi kiloja jonkun verran eikä niitä kaikkia kerennyt laihduttaa enne seuraavaa raskautta :-(

        Varmaan tuosta "markkinoilla" olostakin vois jotain todeta, mutta en nyt tällä kertaa viitsi

        Joo joo :D kärjistämällähän se pointti tulee paremmin esille.
        Semmoista ihmistä ei maailmassa ole joka ei ehdi kuntoilla.

        Käytät sen salkkareihin menevän puoli tuntia kuntopiiriin (esim punnertaminen, kyykyt, vatsa, selkä) tekemiseen ja siinä se on.
        Oot vaan katsos yksi niistä monista jotka ennemmin katsoo salkkarit kuin kuntoilee.

        Tää oli tietty vain esimerkki mutta erittäin hyvä sellainen.


      • Almah
        69+69 kirjoitti:

        Niinjuu eli jos ei mitään muuta syytä femakkomaiseen katkeruuteen niin kirjoitusasu antaa sitten aiheen. Sinun kanssasi en lähtisi treffeille koska omaat islamistisen nimen. Kukaan terveyttään arvostava lähde ottamaan riskiä mahd itsemurhapommittajan kanssa. Vähemmästäkin tikityksestä nousee jo karvat pystyyn abc aseman mikro kahvia juodessa.

        Joo, ristimänimeni on Almah, toden totta =) Taisit istua vessassa, kun aivoja jaettiin vai kuinka?


      • Ön keinöjä
        ja sitten se arki kirjoitti:

        Noh, älä sitten ruikuta kun et mitään saa tehdä, lihavilla on huonompi itsetunto ja eivät todellakaan ole leppoisia.

        Kyl läihä vöi öllä jös hälyää


      • älä kuvittele mitään
        amatsooni?? kirjoitti:

        hah...joo, juttelin netissä miehen kanssa...vaihdettiin kuvia ja sovittiin treffitedellisenä iltana mies laittoi viestiä että kuva oli muutaman vuoden takaa ja kiloja oli tullut jokunen lisää..
        no eipä se haitannut kun muuten mies tuntui mukavalta.
        Tavatessa paljastui että herra mahtui juuri ja juuri ratin ja penkin väliin...kuva oli 10v takaa ja painoa tullut lisää 30 kg...
        eihän sitä miestä olis edes ylettynyt suutelemaan!
        Käytiin treffeillä kerran mutta kun mies ei jaksanut edes kunnolla kävellä niin siinäpä se suhteen alku sitten oli...

        en minä muuten niitä kiloja katso...ja onhan se tiedossa että lihas painaa enemmän kuin rasva...miehen pitää olla kohtalaisen sopusuhtainen ja jaksaa myös liikkua jonkun verran

        Itse olen 175 cm ja vähän reilu 80 kg...eli periaatteessa vähän ylipainoinen n 5 kg ehkä? ...mutta onneksi kilot sattuneet "oikeisiin" paikkoihin eikä kukaan ole koskaan lihavaksi sanonut ;-)

        Jos olet 175cm nainen ja painat reilut 80 kg, olet ylipainoinen 15-20 kg, eli läski!


      • SaaLihoa
        Ön keinöjä kirjoitti:

        Kyl läihä vöi öllä jös hälyää

        Sanoin suhteen alussa puolisolleni että jos lihot niin lähden.
        Lähti itse kun alkoi lihoa.
        Sanoin niin seuraavallekin.
        Ei ole vielä alkanut lihoa.


      • 12+5
        Almah kirjoitti:

        Joo, ristimänimeni on Almah, toden totta =) Taisit istua vessassa, kun aivoja jaettiin vai kuinka?

        Ja sinä h.uoraamassa kun kielellistä ymmärrystä ilman pilkun viilausta opetettiin. Toiset ne ei vaan ymmärrä lukemaansa vaan lukevat ymmärtääkseen kielioppia.


      • NOÖF
        älä kuvittele mitään kirjoitti:

        Jos olet 175cm nainen ja painat reilut 80 kg, olet ylipainoinen 15-20 kg, eli läski!

        Luuletko oikeasti, että 15-20kg ylipainoinen? Mitä horiset.. 60-65kg pitäis olla vai??? Oot aika turhan vaativa, koska ei kaikille todellakaan tuolla pituudella se paino ole mitenkään hyvä.. Ehkä on jos on sellanen tikku ruuminrakenteeltaan.. Ja tuossa kohdassa ei ole lihasta paljoa, laiha läski se on.. Eriasia taas jos 80kg on täytty läskiä.. Miksi tuijotatte niin paljon painoon ihmiset!? Eikö tärkeintä ole miltä se nainen näyttää?


      • Hyvä näin
        törmännytmielisairaa kirjoitti:

        En huolisi sairaalloisen ylipainoista jo monista käytännön syistäkin (esim.kävely yhdessä vaikka kaupungilla on hänelle rasksta) mutta pieni pyöreys ei haittaa. Asuin ennen "sporttisen" naisen kanssa, ja käytännössä joka ikinen päivä piti lähteä tunneiksi jonkin liikuntaharrastuksen pariin. Siis ei haittaisi normaalimäärät esim.pari-kolme-neljä kertaa mutta hän asettti vielä älyttömiä tavoitteita mm.euroopanmestaruuskilpailuista ym. Siinä kärsi sitten juoma,-ja syömäpuolikin, mihinkään ei voitu lähteä koskaan kun piti nillittää kaikesta jne. Raivo oli silmitöntä jos treeneihin ei päässyt vaikka viikkoon, ja minua syyteltiin siitä jos ei mennyt itse treeneihin kun vaikka oltiin oltu baarissa hyvin harvoin, niin krapulssa ei voi treenata ja se on minun syyni ja minun pitäisi ntaa tilaa hänelle, treenata maailmanmestaruuskisoihin ym..Hullu etsiköön toisen hullun,mieluummin pullukka joka on normaali ja rento!!

        Niin juuri . Mulla se oli mies joka juoksi kesät ja hiihti talvet joka ikinen päivä. Sen lisäksi oli monet muut lajit kuntosalista golfiin. Minä hoidin lapset ja lenkillä kävin kun ehdin työni lisäksi. Tulihan siinä 10 kg ylimääräistä ja mies alkoi nimittelemään läskiksi. Vieraissa kulki monta vuotta tietämättäni, kunnes kertoi että nyt on löytänyt uuden naisen, joka juoksee kaverina. No mikäs siinä juoskaa pois sanoin ja otin lapset ja lähdin. Herralla on juoksukaverit vaihtuneet ja minä viihdyn ihan hyvin lasteni kans. Joskus olen tansseissa käynyt ja hakijoita on riittänyt, vaan tätä autuutta en hevillä vaihda.


      • Nyu
        n.25.hki kirjoitti:

        kauniiden, hoikkien naisten ei tarvitse tehdä aloitteita, kun miehet tekevät niitä heille muutenkin niin paljon, eli jos postiin satelee päivittäin kymmeniltä kiinnostuneilta miehiltä postia ei kaikki naiset edes jaksa skrollailla ja etsiä oma-aloitteisesti niitä miehiä.

        plus monet kauniitkin naiset ovat ujoja ja epävarmoja eivätkä he uskalla lähestyä niitä komeita miehiä, varsinkaan, kun ei ole koskaan ollut tarvetta tehdä aloitetta se luo suuremman kynnyksen tehdä sellaisen.

        Tuokaan ei taida ihan paikkaansa pitävää olla.. Olen nähnyt ilmiön kun todella kauniita naisia ei uskalleta edes lähestyä..


      • NOU:)
        kiltti mies. kirjoitti:

        Naisille se miehen ulkonäkö on se kaikkein tärkein asia joten ei nainen huoli lihavaa miestä vaikka nainen on itse lihava. On toki muutamia naisia jotka epätoivoissaan huolii jonkun juopon joka sohvalla makaa ja juo vaan olutta.
        Itse kyllä olen salila käynyt jo kauan mutta en ole yli 10 v treffeille päässyt vaikka en ole mitään missejä pyytänyt treffeille. Naiset kun vaan on sellaisia että huonosti kohteleva juoppo narsisti mies kelpaa mutta ei tälläinen joka ei ryyppää ja käy salilla.

        Aijaa, jos oikeasti olet kiltti mies joka käy salilla ja ei ryyppää, olet vastuuntuntoinen ja suostut ottamaan minun kaltaisen läskin 175/81kg (on kauniiksi kuitenkin kyllä kehuttu) niin miksei? Enpä ole koskaan ulkönäköä kauheasti katellut, kunhan on siisti eikä haise vanhalle viinalle ja hiki paskalle. Älä sinä viitti, oot pyöriny jossain väärissä paikoissa, tai tosiaan ongelmasi on joku ihan muu kuin ulkonäkö.. :o


      • Rautalangasta
        12+5 kirjoitti:

        Ja sinä h.uoraamassa kun kielellistä ymmärrystä ilman pilkun viilausta opetettiin. Toiset ne ei vaan ymmärrä lukemaansa vaan lukevat ymmärtääkseen kielioppia.

        Jos ei ole peruskoulussa oppinut edes oikeinkirjoitusta, ei voi olla kovin älykäs. Se tökkii ihmisessä, joka ei osaa kirjoittaa. Eri asia on tietysti lukihäiriö, mutta kun sen itsessään tietää, sen voi kertoa, jotta toinen ei luule kirjoitusvirheiden johtuvan ainoastaan tyhmyydestä. Kukapa tyhmän kanssa haluaisi seurustella?


      • Reipas Mies
        IkisinkkuDeittaaja kirjoitti:

        Olen myös samaa aihetta pohtinut useasti sillä itse ollessani sopusuhtainen tai hieman lihaksikkaampi 180/83 tumma hiuksinen mies en yleensä saa nettideiteillä huomiota muita kun lihavilta naisilta. Ainoat avaus viestit tulee juurikin lihavilta mutta sopusuhtaisilta ja hoikilta ei ainoatakaan. Asia on niin selkeä että en ole voinut olla pohtimatta sitä että en yksinkertaisesti naamaltani kelpaa sillä jos näin olisi ottaisi tottakai minuun yhteyttä myös normaali vartaloiset naiset. Eli toisinsanoen kun lihavilla ei ole kysyntää tyytyvät he edes johonkin jos saisivat ja näin lähestyvät minua. Jos tämä lihava nainen olisikin hoikka ei hän kiinnostuisi minusta ja taas jos aloittaisin suhteen lihavan kanssa jättäisi hän minut aivan varmasti heti jos hän laihduttaisi ihanne painoon ja miehet alkaisivat kuolaamaan.
        Tästä syystä mielestäni saan olla kranttu seurani suhteen eli haen vain hoikkaa tai normaali vartaloista naista. Jos tällainen nainen osoittaa kiinnostusta minuun vaikka hänellä olisi satoja muitakin ottajia niin kyllähän hänen kiinnostus silloin olisi aitoa. Lihavien kiinnostus on ainoastaan minuun tyytymistä paremman puutteessa ei aitoa.

        On suosittujen propagandaa ettei ylipainoinen nainen kelpaa. Ei niin niille suosituille miehille jotka voivat valita muotihottisnaisista sopivimman itselleen. Tähän naisten joukkoon pyrkii suurin osa kaikista naisista joilla paino, tissinkoko, peppu, pituus ja kauneus vain yltää. On selvää että ytm- miehen valinta on paras minkä vain naisen tulevaisuudelle.

        Jos et pärjää naamakomeudella, pitää häikäistä luonteella ja kipinällä.
        Statustakin saisi olla. Naamaa on aika vaikea vaihtaa ja miehillä ei ole kovin kummoisia stailaus mahdollisuuksiakaan. Jotain kuitenkin.

        Tätä en voi kuin ihmetellä että miksi näin Suomessa? Miksi naamakomeus on niin tärkeä että kropaltaan jopa urheilullisia miehiä jää ikisinkuiksi tai normi /- painoisten naisten huomioitta? Eikö naisilla ole itsetuntoa? Aina jokainen on riippuvainen siitä mitä koko tuttava-matriisi tulee ajattelemaan tästä miehestään.

        Sen sijaan naamakomea mies saa kyllä kivan naisen plösönäkin. Senkun vain mässää olutta ja roskaruokaa mmm. mmm.. ja kiva nainen pörrää tyylikkäänä lisää syömistä tuomaan. Kehrää vähän plösön miehensä vierelläkin sohjalla. Mies röyhtäisee. Parasta onnea.

        Sen sijaan rumaa ja lihavaa miestä ei ota kuin se juna-aseman kassi-alma kunnes löytää komeamman.


      • timmi äiti
        ällöttävää kirjoitti:

        Lihavilla naisilla on kiire syödä. Lihavana pysyminen vaatii kovaa työtä. Jos ei syö --> laihtuu

        Jokainen ihminen valitsee ihan itse oman elämäntapansa.
        Ihan turha ruikuttaa, että geenit, raskaudet, sairaudet lihottavat naisia / miehiä.

        Jos ei halua liikkua enemmän kuin kuluttaa, lihoo varmasti. Mikäli haluaa maata sohvalla pullamössöhiilareita syöden, siitä vaan. Jos taas haluaa pysyä parin lapsen jälkeen timmikunnossa, täytyy tehdä jotain.

        Olen muuten huomannut, että perheelliset miehetkin lihovat?

        Kaikkea hyvää kaikille!


      • lääkäri
        kotiäiti... kirjoitti:

        Miksiköhän nainen lihoo suhteessa???
        Jospa kyse onkin siitä että nainen hoitaa kodin ja lapset eikä ehdi kuntoilla ja huolehtia itsestään...kun mies käy aamulla työpaikan kuntosalilla...ehkä pyöräilee töihin...käy kaveriporukalla pelaamassa sählyä tmv
        Mitäs nainen tekee sillä välin... no saahan siinä siivotessakin hien pintaan ;-)

        Itselläni vielä raskausaika toi kiloja jonkun verran eikä niitä kaikkia kerennyt laihduttaa enne seuraavaa raskautta :-(

        Varmaan tuosta "markkinoilla" olostakin vois jotain todeta, mutta en nyt tällä kertaa viitsi

        Kaikki noihan KULUTTAA energiaa, vain ja ainoastaan SYÖMINEN lihottaa ja lisäksi vielä HUONO syöminen, vettä ja vihanneksia saat syödä mielin määrin.

        Ihminen tulee SYÖDÄ tullakseen lihavaksi, ei se muuten liho, jos ei syö laihtuu väkisin, tästä on hyviä esimerkkejä kaikki lihavuusleikkaukset eli yllättäen se pulkakin täti laihtuu ja vika ei olekkaan niissä geeneissä vaan siinä että ruokaa ei mahdu vatsaan kuin murto-osa entisestä.


      • no jaa
        SaaLihoa kirjoitti:

        Sanoin suhteen alussa puolisolleni että jos lihot niin lähden.
        Lähti itse kun alkoi lihoa.
        Sanoin niin seuraavallekin.
        Ei ole vielä alkanut lihoa.

        Kyllä tässä tapauksessa varmasti kannattikin lihoa!
        Jos ei muuten niin päästäkseen sinusta eroon.


      • HKI-mies-72
        NOÖF kirjoitti:

        Luuletko oikeasti, että 15-20kg ylipainoinen? Mitä horiset.. 60-65kg pitäis olla vai??? Oot aika turhan vaativa, koska ei kaikille todellakaan tuolla pituudella se paino ole mitenkään hyvä.. Ehkä on jos on sellanen tikku ruuminrakenteeltaan.. Ja tuossa kohdassa ei ole lihasta paljoa, laiha läski se on.. Eriasia taas jos 80kg on täytty läskiä.. Miksi tuijotatte niin paljon painoon ihmiset!? Eikö tärkeintä ole miltä se nainen näyttää?

        Nimimerkille NOÖF: haha, kiitos päivän nauruista. 175 cm pitkä nainen saa painaa enintään 65 kg, muutoin on jo liikaa läskiä. En minä ainakaan halua naista, jolla vatsamakkaroita ja roikkuvat, muodottomat rinnat. Ajatuskin jo kuvottaa. Lihasta puolestaan saa olla, muttei liikaa.


      • mek
        Hyvä näin kirjoitti:

        Niin juuri . Mulla se oli mies joka juoksi kesät ja hiihti talvet joka ikinen päivä. Sen lisäksi oli monet muut lajit kuntosalista golfiin. Minä hoidin lapset ja lenkillä kävin kun ehdin työni lisäksi. Tulihan siinä 10 kg ylimääräistä ja mies alkoi nimittelemään läskiksi. Vieraissa kulki monta vuotta tietämättäni, kunnes kertoi että nyt on löytänyt uuden naisen, joka juoksee kaverina. No mikäs siinä juoskaa pois sanoin ja otin lapset ja lähdin. Herralla on juoksukaverit vaihtuneet ja minä viihdyn ihan hyvin lasteni kans. Joskus olen tansseissa käynyt ja hakijoita on riittänyt, vaan tätä autuutta en hevillä vaihda.

        Olisit laittanut miehn kuriin ja sanonut että kummankin pitää päästä lenkille ja haratuksiin eikä vain toisen puolison ja se siitä. Itse olen mies ja mitat 204cm ja 125kg ja olen pitänyt kunnsotani huolta lekkeilemällä, koripallo ja kuntosalilla treenaamassa ja huomannut kuinak huonossa kunnossa samanikäiset kaverit ovat kun ei ole ole sitä lihakuntoa ja kiva tehdä mökillä polttopuita kun ei se puu paina mitaan ja se siitä. Ei se 5-15kg ylipäinoa pahaasia ole jos muuten kunnossa ja sen verran pitää treenata että 3 km cooperin testissa mene ja sehän menee helposti vaikka olen jo yli 50v mies. Naisenikin olen saanut houkuteltua salille kun ei muuta tehnyt kun käveli ja pyöräili.


      • elidioto
        SaaLihoa kirjoitti:

        Sanoin suhteen alussa puolisolleni että jos lihot niin lähden.
        Lähti itse kun alkoi lihoa.
        Sanoin niin seuraavallekin.
        Ei ole vielä alkanut lihoa.

        Taidat olla melkoisen pinnallinen imbesilli? Lihominen on terveysriski, mutta laihduttamalla siitä pääsee eroon, typeryydestä ei pääse näemmä pääse...


      • 11+5
        NOÖF kirjoitti:

        Luuletko oikeasti, että 15-20kg ylipainoinen? Mitä horiset.. 60-65kg pitäis olla vai??? Oot aika turhan vaativa, koska ei kaikille todellakaan tuolla pituudella se paino ole mitenkään hyvä.. Ehkä on jos on sellanen tikku ruuminrakenteeltaan.. Ja tuossa kohdassa ei ole lihasta paljoa, laiha läski se on.. Eriasia taas jos 80kg on täytty läskiä.. Miksi tuijotatte niin paljon painoon ihmiset!? Eikö tärkeintä ole miltä se nainen näyttää?

        Tuota, kyllähän tuo 80kg on ilmiselvää ylipainoa ellei ole joku himokehonrakentaja. Yleensä nyrkkisyyntö on [oma paino - 110 = ihannepaino] naisilla. Miehillä tuo on [oma paino - 100 = ihannepaino], tosin jos on paljon lihaksia niin painokin saattaa olla enemmän ja silti näyttää hyvältä.


      • 11+5
        11+5 kirjoitti:

        Tuota, kyllähän tuo 80kg on ilmiselvää ylipainoa ellei ole joku himokehonrakentaja. Yleensä nyrkkisyyntö on [oma paino - 110 = ihannepaino] naisilla. Miehillä tuo on [oma paino - 100 = ihannepaino], tosin jos on paljon lihaksia niin painokin saattaa olla enemmän ja silti näyttää hyvältä.

        Oma pituus piti siis sanoa, ei paino


      • amatsooni kakkonen
        sinkkulikka sentään kirjoitti:

        Painoni perusteella antaisit siis minulle pakit, koska ylipainoa on 30 kilon hujakoille. Eipä siinä mitään, mutta siellä salilla ja lenkkipolulla saatat silti joutua meikäläisen kanssa vastatusten. :)

        itse olen samoissa mitoissa kuin amatsooni ja yllä olevista epäilyistä huolimatta, kehtaan ja uskallan käydä salilla sekä lenkkipoluilla, tosin vain kävelen reippaasti.

        olen luvannut että jos minua vastaan tulee nämä "yök lihava ihminen" mielipiteen omaavat ihmiset, voivat rauhassa ja turvallisesti kääntää katseensa muualle kuin minuun. sillä lupaan että jos puuta päin kävelevät / tippuvat juoksumatolta soitan ensiavun paikalle enkä koske vaikka itsekkin ensiavun pystyisin antamaan 8)

        toivon todella että näitä ketjuja ei lue ketään teini-ikäinen joka pakertaa itsetunnon kanssa tässä ulkonäköpainoitteisessa maailmassa... on pian yksi anorektikko lisää..


      • kysympä vaan
        11+5 kirjoitti:

        Oma pituus piti siis sanoa, ei paino

        Miten tuo luuviulujen kehittämä kaava pätee kääpiöihin ??


      • sairas äiti
        timmi äiti kirjoitti:

        Jokainen ihminen valitsee ihan itse oman elämäntapansa.
        Ihan turha ruikuttaa, että geenit, raskaudet, sairaudet lihottavat naisia / miehiä.

        Jos ei halua liikkua enemmän kuin kuluttaa, lihoo varmasti. Mikäli haluaa maata sohvalla pullamössöhiilareita syöden, siitä vaan. Jos taas haluaa pysyä parin lapsen jälkeen timmikunnossa, täytyy tehdä jotain.

        Olen muuten huomannut, että perheelliset miehetkin lihovat?

        Kaikkea hyvää kaikille!

        Toivon että sairastut, silloinpa saat sanoa itsellesi "turha ruikuttaa" ja kokea miltä tuntuu. Jopa mieli muuttuu. Terveenä on helppo uhota ja syyllistää sairaita, jos ei ole älliä tipan vertaa.


      • jfkatuoaöth
        HKI-mies-72 kirjoitti:

        Nimimerkille NOÖF: haha, kiitos päivän nauruista. 175 cm pitkä nainen saa painaa enintään 65 kg, muutoin on jo liikaa läskiä. En minä ainakaan halua naista, jolla vatsamakkaroita ja roikkuvat, muodottomat rinnat. Ajatuskin jo kuvottaa. Lihasta puolestaan saa olla, muttei liikaa.

        No mutta tämähän on vain sinun omaa mieltymystäsi ja mielipide, et voi yleistää edellisen viestin tapaan, että "olet ylipainoinen niin ja niin paljon". Kyseisellä henkilöllä on viitiisen kiloa ylipainoa. Eri asia on se, että itse pidät alipainoisista.


      • haatipajtpa
        Nyu kirjoitti:

        Tuokaan ei taida ihan paikkaansa pitävää olla.. Olen nähnyt ilmiön kun todella kauniita naisia ei uskalleta edes lähestyä..

        Osa ei tietenkään uskalla, eikä kaikkien kannatakaan. Mutta jos kaunis nainen ei saa lähestymisyrityksiä, hän ei ole kaunis. ;)


      • niiiinpä
        Reipas Mies kirjoitti:

        On suosittujen propagandaa ettei ylipainoinen nainen kelpaa. Ei niin niille suosituille miehille jotka voivat valita muotihottisnaisista sopivimman itselleen. Tähän naisten joukkoon pyrkii suurin osa kaikista naisista joilla paino, tissinkoko, peppu, pituus ja kauneus vain yltää. On selvää että ytm- miehen valinta on paras minkä vain naisen tulevaisuudelle.

        Jos et pärjää naamakomeudella, pitää häikäistä luonteella ja kipinällä.
        Statustakin saisi olla. Naamaa on aika vaikea vaihtaa ja miehillä ei ole kovin kummoisia stailaus mahdollisuuksiakaan. Jotain kuitenkin.

        Tätä en voi kuin ihmetellä että miksi näin Suomessa? Miksi naamakomeus on niin tärkeä että kropaltaan jopa urheilullisia miehiä jää ikisinkuiksi tai normi /- painoisten naisten huomioitta? Eikö naisilla ole itsetuntoa? Aina jokainen on riippuvainen siitä mitä koko tuttava-matriisi tulee ajattelemaan tästä miehestään.

        Sen sijaan naamakomea mies saa kyllä kivan naisen plösönäkin. Senkun vain mässää olutta ja roskaruokaa mmm. mmm.. ja kiva nainen pörrää tyylikkäänä lisää syömistä tuomaan. Kehrää vähän plösön miehensä vierelläkin sohjalla. Mies röyhtäisee. Parasta onnea.

        Sen sijaan rumaa ja lihavaa miestä ei ota kuin se juna-aseman kassi-alma kunnes löytää komeamman.

        Eikö miehillä ole itsetuntoa, kun muu kuin missi ei kelpaa? ;)


      • vastakysymys
        kysympä vaan kirjoitti:

        Miten tuo luuviulujen kehittämä kaava pätee kääpiöihin ??

        Oliko kysymys älykääpiön esittämä? Vai jäätävän läskin, joka ei jaksa tehdä muuta kuin istua netissä, syödä ja lihoa?


      • Rento Reima

        ......Hai ei haittaa......Hmm. Kunhan hän..... käy...... kanssani vastatuuleen........ja on samalla....... sata luvulla kuin minäkin..........


      • hoitaja.
        Ön keinöjä kirjoitti:

        Kyl läihä vöi öllä jös hälyää

        Tämä sormettaja ääkkösääliö on luuviulu. Tiedän tapauksen.


      • kairaajA123
        NOÖF kirjoitti:

        Luuletko oikeasti, että 15-20kg ylipainoinen? Mitä horiset.. 60-65kg pitäis olla vai??? Oot aika turhan vaativa, koska ei kaikille todellakaan tuolla pituudella se paino ole mitenkään hyvä.. Ehkä on jos on sellanen tikku ruuminrakenteeltaan.. Ja tuossa kohdassa ei ole lihasta paljoa, laiha läski se on.. Eriasia taas jos 80kg on täytty läskiä.. Miksi tuijotatte niin paljon painoon ihmiset!? Eikö tärkeintä ole miltä se nainen näyttää?

        175 pitkälle naiselle ok paino on noin 65kg.Jos löytyy lihastaja salitaustaa niin paino voi olla 70kg,jopa 72kg.

        80kg on jo aika chubby.Tosin noin pitkällä ei ne pari ylimääräistä kiloa näy niin pahasti kuin 160cm:llä.


      • pilkun.n
        amatsooni kakkonen kirjoitti:

        itse olen samoissa mitoissa kuin amatsooni ja yllä olevista epäilyistä huolimatta, kehtaan ja uskallan käydä salilla sekä lenkkipoluilla, tosin vain kävelen reippaasti.

        olen luvannut että jos minua vastaan tulee nämä "yök lihava ihminen" mielipiteen omaavat ihmiset, voivat rauhassa ja turvallisesti kääntää katseensa muualle kuin minuun. sillä lupaan että jos puuta päin kävelevät / tippuvat juoksumatolta soitan ensiavun paikalle enkä koske vaikka itsekkin ensiavun pystyisin antamaan 8)

        toivon todella että näitä ketjuja ei lue ketään teini-ikäinen joka pakertaa itsetunnon kanssa tässä ulkonäköpainoitteisessa maailmassa... on pian yksi anorektikko lisää..

        "Toivon todella että näitä ketjuja ei lue ketään teini-ikäinen joka pakertaa itsetunnon kanssa tässä ulkonäköpainoitteisessa maailmassa... on pian yksi anorektikko lisää.."

        Se on kukaan,ei ketään.Ei tää vaikeeta oo.


      • ukdduyd
        kysympä vaan kirjoitti:

        Miten tuo luuviulujen kehittämä kaava pätee kääpiöihin ??

        Kysynpä vaan, ei kysympä vaan


      • siinäpä kysäri
        Thums up xl kirjoitti:

        Kyllä pulska nainen on ihana. Tulee nuoruus mieleen kun tapailin erästä "Katia" hän oli ihana nainen,tykästyin isompiin naisiin silloin ja vieläkin pidän sellaisista.
        On mitä ottaa kiinni,fyysistä kontaktia, lämpöä, tuntoa. Naisella pitää olla muotoja.

        Onko muoto samaa kuin läski??????


      • tiina h
        selitys on laiskuus kirjoitti:

        Noh, kaikille ei tule raskauskiloja ja ne vähät lähtee imettämällä, puolen vuoden imetys on kahdeksan kiloa. Lasten kanssa voi liikkua, kotona ei ole pakko syödä koko aikaa, pelkkä liikunnan puute ei lihota, vaan se mitä suuhun pistää ja kuinka paljon. Ihminen tarvitsee, hoikka ihminen, jo tuhat kaloria pitämään itsensä lämpimänä. Huono selitys raskaudet ja kodinhoito, lasten kanssa voi mennä ulos, onhan noita nykyisin hölkkää varten tehtyjä rattaitakin.

        Ottamatta kantaa naisten raskauskiloihin olen jo pidemmän aikaa ihmetellyt miksi niitä tulee myös sille perheen isukillekin? Onko hänkin ollut tiineenä vai olisiko sittenkin ölppää tullut otettua kori jos toinenkin?


      • mies treenaaja.
        nainen 40v kirjoitti:

        Olen ollut nykyisen mieheni kanssa 17v yhdessä. Lihottu ollaan ehkä pari kiloa.

        Teemme herkullisia ruokia ja harrastamme kaikenlaista, myös urheilua! Mitään sipsipussimääriä emme syö. Kun tekee hyvää ruokaa, ei tee ees mieli jatkuvasti syödä hiilarirasvapommeja.

        Toki joskus ostetaan suklaata, munkkeja, jädeä ym... mutta ei usein.

        Emme tunnusta olevamme pinnallisia ihmisiä. Ylipaino on myös terveyskysymys.

        Mitä ap:n ongelmaan tulee niin eiköhän meistä jokainen etsi tasoistaan seuraa. Eli jos olet miss maailma, ei jollain peräkammarin juntilla ole paljon mahkuja hien hajuineen ja toisin päin.

        Vakka kantensa valitsee - oli kyse painosta, varallisuudesta, poliittisesta suuntautumisesta, vapaa-ajan käytöstä, uskonnosta tms.

        Saa nainen lihoa mutta sitten pitää kans treenata jos lihoo liikaa. 20 kg on aivan liian paljon. 10 kg vielä ymmärrän mutta jos alkaa pizza maistumaan joka ilta eikä liiku niin sitten minä ainakin raahaan naisen väkisin salille. Jos minä treenaan ja hoidan kroppaa niin se on myös naisen tehtävä. Jokainen voi koittaa kuntoaan, 25 km pitäis polkea tunnissa. Jos ei pysty niin on liian huono kunto. Sen kun tekee vielä kesällä 29 helteessä niin sitten on kunto kohdillaan


      • selvis kellis
        mies kaks ysi kirjoitti:

        Niin, ensinnäkin, Suomi24 treffit tai ylipäätään nettideitti ei ole oikea paikka tehdä päätöksiä minkään asian suhteen.Oma näkemys kun on nettideitistä se että sieltä löytää tietyn tyyppisiä ihmisiä ja ikävä kyllä, se fiksumpi puolisko on jossain. Nettideitissä kun ulkoiset asiat painavat todella paljon koska ei pääse ns. aistimaan toista ihmistä.

        Ja tuossapa on se vastaus miksi näet lihavia naisia komeillakin miehillä - koska ne ihmiset todella arvostavat ja näkevät jotain enemmän ja syvempää toisissaan.

        Itse en seurustele mutta vastaampa silti - kyllä lähtisin pyöreän naisen kanssa deiteille jos vaikuttaisi mukavalta.Kauniinkaan naisen kanssa en lähtisi jos tuntuisi tyrkyltä, kovalta tai yms. itselleni sopimattomalta heti kättelyssä.

        kokeilin google ... Leon Russell Honky Tonk Woman ............ uuuuuuuuuuuuuuuutuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuub ............


      • raitis into
        ällötykset kirjoitti:

        rumat ajattelevat näin

        osoita --- etsi ---- leon russell ........... "honky tonk woman" ........ googlasin useita kiloja


      • Tanakkavarsi Kovas
        Almah kirjoitti:

        Naamastasi en tiedä, mut ainuttakaan yhdyssanaa et osaa kirjoittaa. Ainakin mulla riittäisi se, etten lähtisi treffeille kanssasi.

        etsi googlelta sitten Leon Russell Honky Tonk Woman


      • timmi äiti jatkaa
        sairas äiti kirjoitti:

        Toivon että sairastut, silloinpa saat sanoa itsellesi "turha ruikuttaa" ja kokea miltä tuntuu. Jopa mieli muuttuu. Terveenä on helppo uhota ja syyllistää sairaita, jos ei ole älliä tipan vertaa.

        sairas äiti,
        kiitos kohteliaista toivotuksistasi!
        En väittänyt olevani terve, juuri siksi minun pitää yrittää liikkua, voinnin mukaan ja syödä terveellisesti.
        Mikähän sairaus sinua lihottaa?

        Toivotan sinulle hyvää jatkoa ja positiivisempaa ajattelua kanssaihmisiä kohtaan!


      • Yrpä K. otsassa
        Ön keinöjä kirjoitti:

        Kyl läihä vöi öllä jös hälyää

        ön keinöjä. hanki v***u elämä


      • HÄLYÄTHÄN.
        Ön keinöjä kirjoitti:

        Kyl läihä vöi öllä jös hälyää

        Olepa hyvä ja mene pois nettisivustoilta sekoilemsta noine ääkkösiesi kera,sinultahan ei ole kukaan kysynyt yhtään mitään,Eisiis tarvitse vastata myöntävästi kuten sinä näyt tekevän.
        Paskanna nyt vaikka housuusi,vastaat varmasti:kyllä höysyynsä sää päskätää jös hälyää.


      • Witun läskit
        Ön keinöjä kirjoitti:

        Kyl läihä vöi öllä jös hälyää

        Kyllä pulläsörsää sää pännä jös hälyää, jä töiset jöytyy väikkä ei hälyä


      • puristelija
        ja sitten se arki kirjoitti:

        Noh, älä sitten ruikuta kun et mitään saa tehdä, lihavilla on huonompi itsetunto ja eivät todellakaan ole leppoisia.

        KokoNaisuus ratkaisee. Kyllä pullukkakin nainen voi olla varsin seksy pakkaus,
        itseasiassa huomattavasti parempi kuin laiha luuviulu, josta ei saa edes kunnon otetta. Luonnepuoli vaikuttaa myös paljon ihmisen seksikkyyteen. Jos nainen on tasapainoinen ja sinut itsensä kanssa, lihavuuskin on tasapainossa kaiken muun kanssa.


      • plösööö
        11+5 kirjoitti:

        Tuota, kyllähän tuo 80kg on ilmiselvää ylipainoa ellei ole joku himokehonrakentaja. Yleensä nyrkkisyyntö on [oma paino - 110 = ihannepaino] naisilla. Miehillä tuo on [oma paino - 100 = ihannepaino], tosin jos on paljon lihaksia niin painokin saattaa olla enemmän ja silti näyttää hyvältä.

        Onneksi ei tarvitse luottaa sun epämääräisiin laskukaavoihin, vaan BMI kertoo että 175cm nainen on normaalipainoinen vielä 76-kiloisena. 80kg eli 4kg ylipainoa ei vielä ole terveydelle haitallista (BMI alle 30) eikä se todellakaan haittaa liikkumista. Kyseessä on pinnallisuus eikä terveellisten elämäntapojen toivominen kumppanilta, kun lyödään faktat kehiin.


      • plösööö
        IkisinkkuDeittaaja kirjoitti:

        Olen myös samaa aihetta pohtinut useasti sillä itse ollessani sopusuhtainen tai hieman lihaksikkaampi 180/83 tumma hiuksinen mies en yleensä saa nettideiteillä huomiota muita kun lihavilta naisilta. Ainoat avaus viestit tulee juurikin lihavilta mutta sopusuhtaisilta ja hoikilta ei ainoatakaan. Asia on niin selkeä että en ole voinut olla pohtimatta sitä että en yksinkertaisesti naamaltani kelpaa sillä jos näin olisi ottaisi tottakai minuun yhteyttä myös normaali vartaloiset naiset. Eli toisinsanoen kun lihavilla ei ole kysyntää tyytyvät he edes johonkin jos saisivat ja näin lähestyvät minua. Jos tämä lihava nainen olisikin hoikka ei hän kiinnostuisi minusta ja taas jos aloittaisin suhteen lihavan kanssa jättäisi hän minut aivan varmasti heti jos hän laihduttaisi ihanne painoon ja miehet alkaisivat kuolaamaan.
        Tästä syystä mielestäni saan olla kranttu seurani suhteen eli haen vain hoikkaa tai normaali vartaloista naista. Jos tällainen nainen osoittaa kiinnostusta minuun vaikka hänellä olisi satoja muitakin ottajia niin kyllähän hänen kiinnostus silloin olisi aitoa. Lihavien kiinnostus on ainoastaan minuun tyytymistä paremman puutteessa ei aitoa.

        Hyvä pointti. Naisena oon huomannut että veemäisintä kohtelua saa niiltä ei-niin-hyvännäköisiltä miehiltä. Haukkuminen ja kettuilu johtuu yleensä huonosta itsetunnosta. Komeat on kilttejä ja kohteliaita myös lihaville naisille, koska niiden ei tarvitse hivellä egoaan tylyttämällä naisia. Ymmärrän kyllä että katkeroittaa, kun ruma/läski/köyhä mies ei saa piparia kirveelläkään, mutta lihava nainen saa aina jonkinlaista seuraa.


      • 9+17
        IkisinkkuDeittaaja kirjoitti:

        Olen myös samaa aihetta pohtinut useasti sillä itse ollessani sopusuhtainen tai hieman lihaksikkaampi 180/83 tumma hiuksinen mies en yleensä saa nettideiteillä huomiota muita kun lihavilta naisilta. Ainoat avaus viestit tulee juurikin lihavilta mutta sopusuhtaisilta ja hoikilta ei ainoatakaan. Asia on niin selkeä että en ole voinut olla pohtimatta sitä että en yksinkertaisesti naamaltani kelpaa sillä jos näin olisi ottaisi tottakai minuun yhteyttä myös normaali vartaloiset naiset. Eli toisinsanoen kun lihavilla ei ole kysyntää tyytyvät he edes johonkin jos saisivat ja näin lähestyvät minua. Jos tämä lihava nainen olisikin hoikka ei hän kiinnostuisi minusta ja taas jos aloittaisin suhteen lihavan kanssa jättäisi hän minut aivan varmasti heti jos hän laihduttaisi ihanne painoon ja miehet alkaisivat kuolaamaan.
        Tästä syystä mielestäni saan olla kranttu seurani suhteen eli haen vain hoikkaa tai normaali vartaloista naista. Jos tällainen nainen osoittaa kiinnostusta minuun vaikka hänellä olisi satoja muitakin ottajia niin kyllähän hänen kiinnostus silloin olisi aitoa. Lihavien kiinnostus on ainoastaan minuun tyytymistä paremman puutteessa ei aitoa.

        "Olen myös samaa aihetta pohtinut useasti sillä itse ollessani sopusuhtainen tai hieman lihaksikkaampi 180/83 tumma hiuksinen mies en yleensä saa nettideiteillä huomiota muita kun lihavilta naisilta. Ainoat avaus viestit tulee juurikin lihavilta mutta sopusuhtaisilta ja hoikilta ei ainoatakaan."

        Ne sopusuhtaiset ja hoikat saa niin törkeästi viestejä, ettei niillä ole paljon aikaa avauksia tehdä. Ja silloin kun ne niitä tekee, niin ne kohdistuu siihen ns. "parhaaseen" 5% miehistä. Eli nettimaailmassa on "hieman" vääristynyt asetelma noiden yhteydenottojen suhteen. Huomasin tämän kun otin ns. "tositarkoituksella" paketin jolla näkee myös vastapuolen tilastot vierailuista profiilissa, suosikkilisäyksistä ja vastaanotetuista / lähetetyistä viesteistä. Kauniilla mimmeillä noi luvut pyörii oikeasti sadoissa. Ihan tavallisillakin kymmenissä. Omalla kohdallani.... No yhden oma-aloitteisen viestin taisin saada puolen vuoden aikana. Kukaan ei lisännyt suosikiksi ja joskus talvella huvitti, kun en ollut pitkään aikaan kirjautunut sisään, ettei kukaan ollut edes vieraillut profiilissani kahteen kuukauteen. Pienellä modaamisella kuvien ja tekstin suhteen, kuusinkertaistin yhteydenotot yhdessä vuorokaudessa, mutta silti täytyy sanoa, että tuolla on täysin naisten markkinat.

        Itse aiheeseen. Suurinta osaa miehistä ei haittaa pieni ylipaino jos mimmi on muuten mukava ja ensivaikutelmaa ajatellen esim. kasvoiltaan kaunis. Ja parisuhteeseen vaaditaan muutakin kuin sitä ulkonäköä. Isompi ylipaino tai yleinen liikkumattomuus sen sijaan saattaa kertoa liian erilaisista elämänarvoista, jos liikunta ja siististi syöminen on miehen sydäntä lähellä. Silloinkin on kuitenkin jäljellä runsaasti niitä pizzaa veteleviä ukkoja joita ei itseäänkään liikunta nappaa. Tärkeintä on että samanlaiset ihmiset löytää toisensa täydentämään toisiaan.


      • vastakysymys
        niiiinpä kirjoitti:

        Eikö miehillä ole itsetuntoa, kun muu kuin missi ei kelpaa? ;)

        Miksi tyytyä huonoon, jos saa paremmankin? Läski ei ole niitä kaikkein kiihottavimpia sängyssä.


      • HKI-mies-72
        plösööö kirjoitti:

        Onneksi ei tarvitse luottaa sun epämääräisiin laskukaavoihin, vaan BMI kertoo että 175cm nainen on normaalipainoinen vielä 76-kiloisena. 80kg eli 4kg ylipainoa ei vielä ole terveydelle haitallista (BMI alle 30) eikä se todellakaan haittaa liikkumista. Kyseessä on pinnallisuus eikä terveellisten elämäntapojen toivominen kumppanilta, kun lyödään faktat kehiin.

        Vaikka naisella paino olisikin normaalipainon ylärajalla (sanotaan vaikka että bmi 24,5), on hän hyvin kaukana ihanteellisesta naisen vartalosta kauneusihanteiden mukaan, joka normaalilla, salilla käymättömällä on noin 20-22. Jos lihaksia on enemmän, tietysti paino saa olla korkeampo, mutta rasvaa ei saa koskaan olla niin paljoa, että on mahaa. Miehellä puolestaan kauneisihanteiden mukaan saa olla ylipainoakin (katsokaa joitakin hollywood-näyttelijöitä, kaikki läskit näyttelijät on aina miehiä). Miehen ihanteellinen painoindeksi on noin 24-30 lihaksista riippuen ja naisen 20-22 lihaksista riippuen.


      • HKI-mies-72
        SaaLihoa kirjoitti:

        Sanoin suhteen alussa puolisolleni että jos lihot niin lähden.
        Lähti itse kun alkoi lihoa.
        Sanoin niin seuraavallekin.
        Ei ole vielä alkanut lihoa.

        oikea asenne. miehen pitää ilmoittaa viimeistään heti naimisiin menon jälkeen (koska jostain syystä kaikilla naisilla tulee ahmimishäiriö tässä vaiheessa, mielen heikkouttako?) että jos naisen paino nousee 5 kiloa tai enemmän niin nainen laittaa kamppeet kasaan ja ulos miehen asunnosta. tämä on reilumpaa kuin se että mies purkaisi naisensa paino-ongelmista johtuvaa ahdistustaan itse naiseen ja hankkiutuisi tällä tavalla eroon naisesta. kyllä se on oikein naistakin kohtaan että sanotaan missä raja menee ennen kuin se ylitetään että nainen osaa välttää lihomistaan


      • LAIHUTA JO!

        LIHAVA-AKKA VOISIPA HYVINKINNIIN LAIHUTTAA, MIEHET LÖYVVÄ REIKKÄÄ MIHIN TÖKÄTÄ HIEROMASAUVVAANSA. REPPU YLÖS JA SIIHEN MENEE VOIMAT MÄSKISÄKIN PITELEMISEEN JA HYVÄNOLON TUNNE PITÄISSI SAAHA?


      • hjfhfhgj
        elidioto kirjoitti:

        Taidat olla melkoisen pinnallinen imbesilli? Lihominen on terveysriski, mutta laihduttamalla siitä pääsee eroon, typeryydestä ei pääse näemmä pääse...

        Pieni ylipaino ei ole terveysriski. Pieni alipaino on. Samoin painon jojottelu.


      • hjgjgjhg
        HKI-mies-72 kirjoitti:

        oikea asenne. miehen pitää ilmoittaa viimeistään heti naimisiin menon jälkeen (koska jostain syystä kaikilla naisilla tulee ahmimishäiriö tässä vaiheessa, mielen heikkouttako?) että jos naisen paino nousee 5 kiloa tai enemmän niin nainen laittaa kamppeet kasaan ja ulos miehen asunnosta. tämä on reilumpaa kuin se että mies purkaisi naisensa paino-ongelmista johtuvaa ahdistustaan itse naiseen ja hankkiutuisi tällä tavalla eroon naisesta. kyllä se on oikein naistakin kohtaan että sanotaan missä raja menee ennen kuin se ylitetään että nainen osaa välttää lihomistaan

        Reilumpaa on kertoa reilusti ennen häitä, jotta naiset tietävät olla menemättä kanssanne naimisiin.


      • hmfghgfh
        jfkatuoaöth kirjoitti:

        No mutta tämähän on vain sinun omaa mieltymystäsi ja mielipide, et voi yleistää edellisen viestin tapaan, että "olet ylipainoinen niin ja niin paljon". Kyseisellä henkilöllä on viitiisen kiloa ylipainoa. Eri asia on se, että itse pidät alipainoisista.

        Ei 65 kiloa olisi vielä tuon pituiselle virallisesti alipainoa mutta silloin hän olisi jo normaalipainon keskirajan alapuolella.

        Näitten tyyppien mielestä minunkin tulisi painaa 45 kiloa, mikä saa minut näyttämään ihan klonkulta :D No makunsa kaikilla. Toverinsa kuitenkin yrittävät minua iskeä, vaikka olenkin normaalipainoisena "ihan karsea läski" heidän nettikirjoitteluissaan.


      • sdgdsgdgg
        11+5 kirjoitti:

        Tuota, kyllähän tuo 80kg on ilmiselvää ylipainoa ellei ole joku himokehonrakentaja. Yleensä nyrkkisyyntö on [oma paino - 110 = ihannepaino] naisilla. Miehillä tuo on [oma paino - 100 = ihannepaino], tosin jos on paljon lihaksia niin painokin saattaa olla enemmän ja silti näyttää hyvältä.

        Se ettei ole ihannepainossa ei tarkoita, että on ylipainossa.


      • jhgfjhgjg
        HKI-mies-72 kirjoitti:

        Vaikka naisella paino olisikin normaalipainon ylärajalla (sanotaan vaikka että bmi 24,5), on hän hyvin kaukana ihanteellisesta naisen vartalosta kauneusihanteiden mukaan, joka normaalilla, salilla käymättömällä on noin 20-22. Jos lihaksia on enemmän, tietysti paino saa olla korkeampo, mutta rasvaa ei saa koskaan olla niin paljoa, että on mahaa. Miehellä puolestaan kauneisihanteiden mukaan saa olla ylipainoakin (katsokaa joitakin hollywood-näyttelijöitä, kaikki läskit näyttelijät on aina miehiä). Miehen ihanteellinen painoindeksi on noin 24-30 lihaksista riippuen ja naisen 20-22 lihaksista riippuen.

        Kauneusihanteet ovat kauneusihanteita. Ei teillä ole mitään sananvaltaa muiden vartaloihin ja sekös ärsyttää. Rasvaa saa olla juuri niin paljon tai vähän kuin sitä on.


      • haitaja.
        HÄLYÄTHÄN. kirjoitti:

        Olepa hyvä ja mene pois nettisivustoilta sekoilemsta noine ääkkösiesi kera,sinultahan ei ole kukaan kysynyt yhtään mitään,Eisiis tarvitse vastata myöntävästi kuten sinä näyt tekevän.
        Paskanna nyt vaikka housuusi,vastaat varmasti:kyllä höysyynsä sää päskätää jös hälyää.

        Luulee olevansa hauska. Luultavasti ei penaalin terävimpiä kyniä. Oikeasti voisi sanoa että jokseenkin varmasti yksi niistä tylsimmistä.


      • hjgjhgjhgj
        kairaajA123 kirjoitti:

        175 pitkälle naiselle ok paino on noin 65kg.Jos löytyy lihastaja salitaustaa niin paino voi olla 70kg,jopa 72kg.

        80kg on jo aika chubby.Tosin noin pitkällä ei ne pari ylimääräistä kiloa näy niin pahasti kuin 160cm:llä.

        Pitkälle (ja lyhyelle) naiselle ok paino on ihan mikä tahansa paino, jossa hän vain itse tuntee olonsa hyväksi.


      • jfhgfhgfhg
        plösööö kirjoitti:

        Hyvä pointti. Naisena oon huomannut että veemäisintä kohtelua saa niiltä ei-niin-hyvännäköisiltä miehiltä. Haukkuminen ja kettuilu johtuu yleensä huonosta itsetunnosta. Komeat on kilttejä ja kohteliaita myös lihaville naisille, koska niiden ei tarvitse hivellä egoaan tylyttämällä naisia. Ymmärrän kyllä että katkeroittaa, kun ruma/läski/köyhä mies ei saa piparia kirveelläkään, mutta lihava nainen saa aina jonkinlaista seuraa.

        Olen normaalipainoinen mutta näiden netti-misogynistien mielestä superläski. Silti ei ole ollut puutetta hyvännäköisistä miehistä. Enkä nyt puhu mistään seksiseurasta.

        Kyllä ruma/läski/köyhä mieskin saa seuraa, jos on hyvä tyyppi. Nämä katkerat naisvihaajat, eivät saa.


      • dgsdgsdg
        kiltti mies. kirjoitti:

        Naisille se miehen ulkonäkö on se kaikkein tärkein asia joten ei nainen huoli lihavaa miestä vaikka nainen on itse lihava. On toki muutamia naisia jotka epätoivoissaan huolii jonkun juopon joka sohvalla makaa ja juo vaan olutta.
        Itse kyllä olen salila käynyt jo kauan mutta en ole yli 10 v treffeille päässyt vaikka en ole mitään missejä pyytänyt treffeille. Naiset kun vaan on sellaisia että huonosti kohteleva juoppo narsisti mies kelpaa mutta ei tälläinen joka ei ryyppää ja käy salilla.

        Tai sitten yhdenkään naisen ei tarvitse tyytyä "kilttiin" mieheen, kun on oikeasti kilttejäkin tarjolla.


      • gfhgfhfhgfhf

      • 'laiha'
        ja sitten se arki kirjoitti:

        Noh, älä sitten ruikuta kun et mitään saa tehdä, lihavilla on huonompi itsetunto ja eivät todellakaan ole leppoisia.

        Laihallakin voi olla huono itsetunto ja eivätkä välttämättämä myöskään lepposia.

        Terveisin yksi sellainen


      • mielipide sivusta..
        Almah kirjoitti:

        Naamastasi en tiedä, mut ainuttakaan yhdyssanaa et osaa kirjoittaa. Ainakin mulla riittäisi se, etten lähtisi treffeille kanssasi.

        minun mielestäni taas on tosi ärsyttävää, ettei "mutta" -sanaa kirjoiteta kokonaan.. mut-mut-mut-mut..


      • ok :D
        ukdduyd kirjoitti:

        Kysynpä vaan, ei kysympä vaan

        Ok, eli 180cm mies on 80 kiloisen luuviulu.

        Ok......

        Tuo "luuviuluttelu" kuulostaa jo melkoiselta katkeruudelta tässä kohtaa.


      • ei niin yksinkert.
        hjgjhgjhgj kirjoitti:

        Pitkälle (ja lyhyelle) naiselle ok paino on ihan mikä tahansa paino, jossa hän vain itse tuntee olonsa hyväksi.

        Tunteeko ihminen myös silloin olonsa hyväksi jos painosta johtuen ei saa seuraa tai ainakaan haluamansa laista seuraa? Vaikka siis itseä ei muuten yli- tai alipaino haittaa.

        Jos seuran saannin vaikeus omaa oloa häiritsee, niin silloin asialle kannattaa tehdä jotain!


      • HKI-mies-72
        hjgjgjhg kirjoitti:

        Reilumpaa on kertoa reilusti ennen häitä, jotta naiset tietävät olla menemättä kanssanne naimisiin.

        kyllä jokaisella miehellä jotkut rajat on naisen lihomisessa, ei sillä ole merkitystä kenen miehen kanssa lihonut nainen on ollut naimisissa, kyllä se ero jossain vaiheessa tulee.


      • Seurustelija.
        nainen 40v kirjoitti:

        Olen ollut nykyisen mieheni kanssa 17v yhdessä. Lihottu ollaan ehkä pari kiloa.

        Teemme herkullisia ruokia ja harrastamme kaikenlaista, myös urheilua! Mitään sipsipussimääriä emme syö. Kun tekee hyvää ruokaa, ei tee ees mieli jatkuvasti syödä hiilarirasvapommeja.

        Toki joskus ostetaan suklaata, munkkeja, jädeä ym... mutta ei usein.

        Emme tunnusta olevamme pinnallisia ihmisiä. Ylipaino on myös terveyskysymys.

        Mitä ap:n ongelmaan tulee niin eiköhän meistä jokainen etsi tasoistaan seuraa. Eli jos olet miss maailma, ei jollain peräkammarin juntilla ole paljon mahkuja hien hajuineen ja toisin päin.

        Vakka kantensa valitsee - oli kyse painosta, varallisuudesta, poliittisesta suuntautumisesta, vapaa-ajan käytöstä, uskonnosta tms.

        Joz ei kelpaa lihavana niin eikö se ole syy laihduttaa. 20 kg laihtuu helposti puolessa vuodessa. Se on tekosyy jos ei jaksa tai on töitä liikaa. Laiskat ei menesty parisuhdemarkkinoillakaan.


      • Mies 40 vuotta.
        Sinkkumies. kirjoitti:

        Haahaahaa. Nainen ei lähde treffeille jos miehellä on vaikka 5-10 kg liikaa painoa joka voi johtua vaikka lihaksista. Nainen pääsee treffeille jos haluaa mutta mies ei pääse. Jos nyt 30 kg liikaa painava nainen pyytäis mua treffeille niin antaisin kyllä pakit. Itse sentään salilla käyn ja kuntoilen. Sellanen lihava nainen ei jaksais edes lenkille lähteä eikä sellanen jaksa paljon muutakaan tehdä. Lihava on laiska koska ei jaksa itsestään huolehtia ja kyllä sen verran pitäis ainakin tehdä että ei liho.

        En ole ylipainoinen mutta en ole koskaan päässyt treffeille. En ole edes seksiä harrastanut koskaan.


      • nainen xx
        kotiäiti... kirjoitti:

        Miksiköhän nainen lihoo suhteessa???
        Jospa kyse onkin siitä että nainen hoitaa kodin ja lapset eikä ehdi kuntoilla ja huolehtia itsestään...kun mies käy aamulla työpaikan kuntosalilla...ehkä pyöräilee töihin...käy kaveriporukalla pelaamassa sählyä tmv
        Mitäs nainen tekee sillä välin... no saahan siinä siivotessakin hien pintaan ;-)

        Itselläni vielä raskausaika toi kiloja jonkun verran eikä niitä kaikkia kerennyt laihduttaa enne seuraavaa raskautta :-(

        Varmaan tuosta "markkinoilla" olostakin vois jotain todeta, mutta en nyt tällä kertaa viitsi

        Mutta jos ostoskärryt on täysi limuja, karkkeja, sipsejä, pitsoja, hamppareita, makeita jugurttijälkkäreitä, valmisruokia, rasvaisia juustoja ynnä muuta niin ei se ole ihme että lihoo.

        Turha pistää lastensa syyksi jos itsellä ei ole itsekuria, sanoo


      • kysyn vaan.
        SaaLihoa kirjoitti:

        Sanoin suhteen alussa puolisolleni että jos lihot niin lähden.
        Lähti itse kun alkoi lihoa.
        Sanoin niin seuraavallekin.
        Ei ole vielä alkanut lihoa.

        Miksi naiset ei laihduta jos ovat lihavia kun eivät pääse treffeille. Ei ole paha rasti käydä puoli vuotta salilla jotta laihtuu??


      • Anonyymi
        kotiäiti... kirjoitti:

        Miksiköhän nainen lihoo suhteessa???
        Jospa kyse onkin siitä että nainen hoitaa kodin ja lapset eikä ehdi kuntoilla ja huolehtia itsestään...kun mies käy aamulla työpaikan kuntosalilla...ehkä pyöräilee töihin...käy kaveriporukalla pelaamassa sählyä tmv
        Mitäs nainen tekee sillä välin... no saahan siinä siivotessakin hien pintaan ;-)

        Itselläni vielä raskausaika toi kiloja jonkun verran eikä niitä kaikkia kerennyt laihduttaa enne seuraavaa raskautta :-(

        Varmaan tuosta "markkinoilla" olostakin vois jotain todeta, mutta en nyt tällä kertaa viitsi

        Juurikin näin!


      • Anonyymi
        IkisinkkuDeittaaja kirjoitti:

        Olen myös samaa aihetta pohtinut useasti sillä itse ollessani sopusuhtainen tai hieman lihaksikkaampi 180/83 tumma hiuksinen mies en yleensä saa nettideiteillä huomiota muita kun lihavilta naisilta. Ainoat avaus viestit tulee juurikin lihavilta mutta sopusuhtaisilta ja hoikilta ei ainoatakaan. Asia on niin selkeä että en ole voinut olla pohtimatta sitä että en yksinkertaisesti naamaltani kelpaa sillä jos näin olisi ottaisi tottakai minuun yhteyttä myös normaali vartaloiset naiset. Eli toisinsanoen kun lihavilla ei ole kysyntää tyytyvät he edes johonkin jos saisivat ja näin lähestyvät minua. Jos tämä lihava nainen olisikin hoikka ei hän kiinnostuisi minusta ja taas jos aloittaisin suhteen lihavan kanssa jättäisi hän minut aivan varmasti heti jos hän laihduttaisi ihanne painoon ja miehet alkaisivat kuolaamaan.
        Tästä syystä mielestäni saan olla kranttu seurani suhteen eli haen vain hoikkaa tai normaali vartaloista naista. Jos tällainen nainen osoittaa kiinnostusta minuun vaikka hänellä olisi satoja muitakin ottajia niin kyllähän hänen kiinnostus silloin olisi aitoa. Lihavien kiinnostus on ainoastaan minuun tyytymistä paremman puutteessa ei aitoa.

        Ei se välttämättä näin mene. Itse olen aina pitänyt määrätynlaisista poikamaisista miehistä. En vastoin yleistä trendiä ole koskaan tykästynyt pitkiin miehiin tai vaikuttunut isoista lihaksista saati miesmalleista. Olen ollut erittäin hoikka, sopusuhtainen ja ylipainoinen. Tietysti eri aikaan näitä kaikkia. Ja yllätys yllätys - kyllä minulla olisi ollut aina tarjontaa, ja voin rehellisesti myöntää että itseäni tasokkaampaa ulkonäöllisesti. Itsekin olen ihmetellyt että miten tuollainen mies minuun ihastui. Ei ole ollut 'pakko tyytyä ottamaan kenet tahansa'. Sinussakin voi nainen nähdä jotain sellaista mihin tykästyi, ja olisi luultavasti tykästynyt hoikempanakin. Ja pakko sanoa näin naisena että mielestäni moni mies menettää kultakimpaleen kun dissaa painon takia. Just saying!


      • Anonyymi
        IkisinkkuDeittaaja kirjoitti:

        Olen myös samaa aihetta pohtinut useasti sillä itse ollessani sopusuhtainen tai hieman lihaksikkaampi 180/83 tumma hiuksinen mies en yleensä saa nettideiteillä huomiota muita kun lihavilta naisilta. Ainoat avaus viestit tulee juurikin lihavilta mutta sopusuhtaisilta ja hoikilta ei ainoatakaan. Asia on niin selkeä että en ole voinut olla pohtimatta sitä että en yksinkertaisesti naamaltani kelpaa sillä jos näin olisi ottaisi tottakai minuun yhteyttä myös normaali vartaloiset naiset. Eli toisinsanoen kun lihavilla ei ole kysyntää tyytyvät he edes johonkin jos saisivat ja näin lähestyvät minua. Jos tämä lihava nainen olisikin hoikka ei hän kiinnostuisi minusta ja taas jos aloittaisin suhteen lihavan kanssa jättäisi hän minut aivan varmasti heti jos hän laihduttaisi ihanne painoon ja miehet alkaisivat kuolaamaan.
        Tästä syystä mielestäni saan olla kranttu seurani suhteen eli haen vain hoikkaa tai normaali vartaloista naista. Jos tällainen nainen osoittaa kiinnostusta minuun vaikka hänellä olisi satoja muitakin ottajia niin kyllähän hänen kiinnostus silloin olisi aitoa. Lihavien kiinnostus on ainoastaan minuun tyytymistä paremman puutteessa ei aitoa.

        Onpa hyvä, että odottelet sitten sitä hoikkaa.

        Hoh-hoijaa, onneksi lihavalla on mahdollisuus halutessaan aina laihduttaa, mutta huonommalla tulevaisuuden näkymällä ollaan kyllä liikenteessä tällaisella asenteella.

        Onnea maailman tuuliin!


      • Anonyymi

    • Ruma nainen

      Olen miettinyt ihan samaa. Yritetään onkia aina se kaikista suloisin, joka sitten parisuhteen edetessä muuttuu rumaksi. Ulkonäkö ei minulle ole se tärkein, koska se voi myös muuttua. Ei siinä enää aleta vaihtamaan kun sattuu vaikka onnettomuus jossa kasvot menevät?

      • et sillein

        On hiukan eri asia jos toisen terveys tai kasvot menevät pilalle onnettomuuden tai vakavan sairauden takia, kuin että joku 15-30 v nainen mässyttämällä saa itsensä "ruman" näköiseksi jos tätä sanaa nyt käytetään.

        Miksi aina vedetään joku neliraajahalvaantunut esimerkki kun puhutaan aivan eri asioiista?`

        Vihkikuvissakin morsiot ovat pulskempia kuin heidän omat 65vee äitinsä. turha vedota mihinkään halvaantumiseen ja onnettomuuteen kun itse on syönyt itsensä siksi mikä on.


    • väärä tavoitetaso

      Kelpaahan lihava niille kenelle kelpaa.

      Ongelmana tässä ilmeisesti on että lihava haluaa tasokkaammaksi kokemaansa seuraa joka hyvin usein asettaa omat kriteerinsä edellytystenä mukaan.

      Lihavana siis joko asetat tasosi realistiseksi tai otat itseäsi niskasta kiinni ja hoikistut.

      • ohhhoooh

        Nimenomaan erittäin hyvännäköistenkin miesten kainalossa voi nähdä pulskan naisen. Pulskana naisena sellaista en uskaltaisi ede lähestyä tasoni tietäen. Mutta silti toisella pulskalla on se saalis sormustettuna,


      • 4+16
        ohhhoooh kirjoitti:

        Nimenomaan erittäin hyvännäköistenkin miesten kainalossa voi nähdä pulskan naisen. Pulskana naisena sellaista en uskaltaisi ede lähestyä tasoni tietäen. Mutta silti toisella pulskalla on se saalis sormustettuna,

        No ne on olleet jo vuosia naimisissa. Se on aviomiehille jonkinlainen suojakeino että lihottaa muijansa sellaiseen kuntoon ettei pelimies-adonikset sitä ole heti viemässä ja kiusauksille alttiiksi saattamassa. Kun muijaa ei kukaan muu halua, niin sen saa pitää varmiten itsellään.


      • TEMIEHETOOTTEKYLLÄ
        4+16 kirjoitti:

        No ne on olleet jo vuosia naimisissa. Se on aviomiehille jonkinlainen suojakeino että lihottaa muijansa sellaiseen kuntoon ettei pelimies-adonikset sitä ole heti viemässä ja kiusauksille alttiiksi saattamassa. Kun muijaa ei kukaan muu halua, niin sen saa pitää varmiten itsellään.

        Joo oon huomannu.. Oon lihonnu suhteen aikana.. Ja ainakun yrittäny tolle mun miehelle ehdottaa, että ostetaan terveellisempää ruokaa ja lähetään lenkille, ni se vaa tiuskii, että "mä en sun diettejä rahota!"


      • TEMIEHETOOTTEKYLLÄ kirjoitti:

        Joo oon huomannu.. Oon lihonnu suhteen aikana.. Ja ainakun yrittäny tolle mun miehelle ehdottaa, että ostetaan terveellisempää ruokaa ja lähetään lenkille, ni se vaa tiuskii, että "mä en sun diettejä rahota!"

        No, et kai sinä miestä siihen tarvi, että syöt terveellisemmin ja käyt lenkillä???? Jos miestä ei kiinnosta, niin so what? Ite en moista "roskista" katselis päivääkään vaan nostaisin kytkintä ja nopeasti. Sinun! elämästäsi ja hyvinvoinnistasi on viime kädessä kuitenkin kyse, eikö vaan?


      • 13+12
        inkkupinkku-70 kirjoitti:

        No, et kai sinä miestä siihen tarvi, että syöt terveellisemmin ja käyt lenkillä???? Jos miestä ei kiinnosta, niin so what? Ite en moista "roskista" katselis päivääkään vaan nostaisin kytkintä ja nopeasti. Sinun! elämästäsi ja hyvinvoinnistasi on viime kädessä kuitenkin kyse, eikö vaan?

        Eikö hyvinvointia ole olla hyvässä naimisissa? Nyt kun tämä daami ehdotuksestasi nostaisi kytkintä, niin se olisi yksin, masentuisi, jatkaisi opittua elämäntapaansa ja jäisi yksin. Sitten epätoivoisena päätyisi jonkun hakkaajan ja kusettajan kynsiin kiusattavaksi tai kynittäväksi. Mikä teillä naisilla nykyään oikein on, kun ehdoin tahdoin pitää hakeutua vaikeuksiin?


      • zarazeeni
        13+12 kirjoitti:

        Eikö hyvinvointia ole olla hyvässä naimisissa? Nyt kun tämä daami ehdotuksestasi nostaisi kytkintä, niin se olisi yksin, masentuisi, jatkaisi opittua elämäntapaansa ja jäisi yksin. Sitten epätoivoisena päätyisi jonkun hakkaajan ja kusettajan kynsiin kiusattavaksi tai kynittäväksi. Mikä teillä naisilla nykyään oikein on, kun ehdoin tahdoin pitää hakeutua vaikeuksiin?

        Jos mies sanoo "mä en sun diettejä rahota!" ei ole "hyvässä naimisissa" Ja tiedätkö..kun nostaa kytkintä niin NAINEN! usein hiffaa, että yksin on varsin kivaa ;) Mies taas..no suurimmalla osalla niistä pitää olla joku "vellinkeittäjä"
        Usein naiset laihtuu eron jälkeen, eivät masennu. Sitten kun taas itsetunto nousee voi pitää hauskaa, saa matkaan miehen ku miehen ja pistää aamulla pihalle, ettei se jää sinne sohvalle parkumaan =) Joo,,ja kohta joku sanoo niitä valittuja nimiä mut so??? Ihanaa olla nainen


    • Pyöreä täti

      Voihan hoikistua sitten seurustellessa. Kiva olisi laihduttaa sen oman miehen tukemana. Mutta ei saa sitä miestä koska kaikki juoksevat lihavia karkuun.

      • juokse kiinni

        No laihduta ensin, juokse metsissä niiden miesten perässä ja syö vähemmän


    • er45

      Itse välttelin lihavia, koska ette tuota mitään väristyksiä. Ja monesti jopa vähän sellaisia puistatuksen tunteitakin.

      Kuitenkin, miten asiaa joskus ihan vakavastikkin, että entä jos? Jos tapaisin sellaisen pullukan, jossa olisi potentiaalia, vaikkakaan en kokisi häntä seksuaalisesti haluttavaksi. Hän olisi kuitenkin muuten sopiva mieleltään ja tavoiltaan.

      No siinä sitten testasin yhtä asiaa. Pokasin yhden pullukan, ihan vaan testimielellä - ei mitään vakavaa, ei mitään liian rentoa - kunhan siis molemmat katsetiin toisiamme hetki. Yritin omasta puolestani kannustaa häntä liikkumaan, koska liikuin itse aktiivisesti, ja lähes joka päivä. Yritin myös vaikuttaa ruokavalioon, siten että syöminen olisi terveellisempää, kuten olin itse aikanani opetellut ja tottunut siihen.

      No eihän siitä tullut mitään.

      Hän toki lähti seuraksi kerran kaksi ihan pienille lenkeille, ei mitään liian raskasta aluksi, vana ihan käveltiin. Mutta parin kerran jälkeen hänellä oli aina joku tekosyy olla lähtemättä. Milloin särki nilkkaa, milloin päätä, ja välillä vain väsytti.

      Eli ei liikuntaa... Laiskalle.

      Ja se syöminen. Kyselin vähän mitä kasviksia hän syö, niin vastaus oli - Ettei mitään. Joskus tomaattia tms. burgereissa. Yritin sitten tehdä muutamia hyviä salaatteja, ja tarjota niitä, ja hän pari kertaa niitä söi kohteliaisuudesta. Ja sitten sekin loppui. hänelle jäi kuulemma niistä nälkä, ja sitten iltapalaksi vedettiin perhepitsa - yksin.

      Eli tuo syöminenkin oli mahdotonta.

      Toki nuo saattoivat olal "liian rajuja muutoksia", mutta en kokenut että vastapuolella olisi ollut mitään halua muutokseen omassa tilanteessaan. Ja tästä kyllä keskusteltiin myös, ettei se ihan yllätyksenä tullut.

      Yritin pienin keinoin, mutta ei siitä siis mitään tullut.

      Hän on yhä pullukka, ja minä jatkan menoani muualla.

      Jos epäilet ettei pulskat löydä seuraa, niin on tuolla niitäkin jotka ottavat sellaisenkin. Itse en, mutta sehän ei ole teiltä mitenkään pois.

      Kysymys sinullepäin: Oletko varma ettet itse ole ronkeli miesten suhteen, koska et kelpuuta jotain pulskia miehiä tai muita peräkammarinpoikia itsellesi?

      • amatsooni??

        Minua henkilökohtaisesti ärsytti kun eräs treffiilmoon vastannut herra totesi ekassa lauseessa että tykkää sellaisista pyöreistä mitä minä olen! Mun mielestä ei mikään kohtelias keskustelun avaus!


      • amatsooni?? kirjoitti:

        Minua henkilökohtaisesti ärsytti kun eräs treffiilmoon vastannut herra totesi ekassa lauseessa että tykkää sellaisista pyöreistä mitä minä olen! Mun mielestä ei mikään kohtelias keskustelun avaus!

        ? Ja jos mies olisi sanonut, että hei, olet missityyppi, et olisi huolinut, koska hän olisi valehdellut? Vai oletko mahd. fatorektikko eli näet itsesi hoikkana, vaikket ole?


      • hgfhgfhfh
        inkkupinkku-70 kirjoitti:

        ? Ja jos mies olisi sanonut, että hei, olet missityyppi, et olisi huolinut, koska hän olisi valehdellut? Vai oletko mahd. fatorektikko eli näet itsesi hoikkana, vaikket ole?

        Ööh. Miksi tyypin olisi pitänyt kommentoida tuntemattoman ihmisen vartaloa mitenkään? Läskifetisistejä on hyvä vältellä siinä missä noita "tämä on ihannepaino"-tyyppejäkin.


    • Pyöreä täti

      Kuinkahan minä sitten voisin viestiä miehelle, että "joo, tulevaisuudessa aion laihduttaa ja yritänkin sitä nyt tälläkin hetkellä" Itse syön terveellisesti ja yritän liikkua aina kuin on ylimääräistä aikaa. Ei varmaan viitsi ihastukselle sanoa että "älä pelkää, jos minut huolit naiseksesi niin olen kohta laiha" :D jaksan kyllä kummallisesti liikkua paljon, vaikka en ulkoapäin siltä näytäkään.

      • ...

        No miten itse suhtautuisit mieheen, joka vastaavasti lupaa olevansa/tekevänsä tulevaisuudessa jotain, mitä ei nyt ole/tee jos vain alatte seurustelemaan? Uskoisitko, vai kytisikö sinussakin se epäillys, että näinköhän tulee tapahtumaan...


      • Pyöreä täti
        ... kirjoitti:

        No miten itse suhtautuisit mieheen, joka vastaavasti lupaa olevansa/tekevänsä tulevaisuudessa jotain, mitä ei nyt ole/tee jos vain alatte seurustelemaan? Uskoisitko, vai kytisikö sinussakin se epäillys, että näinköhän tulee tapahtumaan...

        Luottaisin häneen, mutta ei sillä väliä. Ei se yksi asia ole este ettenkö voisi seurustella, tuntuu vain että miehille täytyy olla kaikki kaunista naisessa. Jos joku pieni vika niin ei kelpaa...


      • Raaka totuus
        Pyöreä täti kirjoitti:

        Luottaisin häneen, mutta ei sillä väliä. Ei se yksi asia ole este ettenkö voisi seurustella, tuntuu vain että miehille täytyy olla kaikki kaunista naisessa. Jos joku pieni vika niin ei kelpaa...

        Ja vastavuoroisesti minä olen huomannut sen, että naiset eivät ole sen erilaisempia. Heillä on ihan samalla tavalla ulkonäkö- ja muita kriteereitä miehelle, jotka olisi ihan helposti eriteltävissäkin, mutta naiset pistävät sen kaiken kemian puuttumisen piikkiin.

        Eli suomeksi sanottuna, ensin lihavat naiset valittavat että kun heitä ei kukaan halua. Sitten kun asiaa lähemmin tarkastellaan, niin paljastuu että kyllä niitä haluajia olisi ollut useampikin, mutta ne eivät ole naiselle kelvanneet kun eivät ole olleet alfauroksia, ja siksi eivät edes rekisteröidy naisen mieheen, ja totuus siitä ettei kelpaa kenellekään, jatkuu ja jatkuu vaikkei sillä olekaan mitään tekemistä todellisuuden kanssa.


      • NÖÖF
        Raaka totuus kirjoitti:

        Ja vastavuoroisesti minä olen huomannut sen, että naiset eivät ole sen erilaisempia. Heillä on ihan samalla tavalla ulkonäkö- ja muita kriteereitä miehelle, jotka olisi ihan helposti eriteltävissäkin, mutta naiset pistävät sen kaiken kemian puuttumisen piikkiin.

        Eli suomeksi sanottuna, ensin lihavat naiset valittavat että kun heitä ei kukaan halua. Sitten kun asiaa lähemmin tarkastellaan, niin paljastuu että kyllä niitä haluajia olisi ollut useampikin, mutta ne eivät ole naiselle kelvanneet kun eivät ole olleet alfauroksia, ja siksi eivät edes rekisteröidy naisen mieheen, ja totuus siitä ettei kelpaa kenellekään, jatkuu ja jatkuu vaikkei sillä olekaan mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

        No enpä minä halua kuitenkaan vähä älyistä miestä.. Sen kun huomaa heti kun hetken juttelee vaan.. Kyse ei ole ulkonäöstä, vaan siitä, että vähä-älyiset miehet haluaa lihavia naisia.. Ja kuitenkin jos sellaisen kanssa suhteeseen rupeaa niin se mies sitten puhuu seläntakan kuinka läski hänen nainen onkaan, ja hyihyi.. Koska ovat vain epätoivoissaan ottaneet läskin, kun vähä-älyisyytensä ja vammaisuutensa takia eivät saa muita. Läski ei vie kuitenkaan naiselta halua keskustella miehen kanssa järkevistä asioista.. Kemia taas on toinen juttu, eikä sekään liity ulkonäköön..
        Mutta olet oikeassa, että jokut lihavat naiset eivät tosiaan melkeen ketään kelpuuta ja sitten itkevät..


      • rankka vertauskuva

        Seurusteluasioissa ei ole osamaksua tai luottokauppaa. Ihmissuhdekauppaan mennään käteiset mukana tai sovitaan enintään 14 päivän maksuajasta.

        Rankkaa, mutta niin se menee.


    • er45

      Hienoa että olet valinnut terveellisiä elämäntapoja, ne eivät varmasti ole pahaksi kenellekkään.

      Miten viestiä miehelle? On täysin mahdollista että kun noudatat hyviä elämäntapoja YHDEN VUODEN AJAN, niin olet täysin sellaisissa mitoissa että kukaan ei voi sinua sanoa pullukaksi.

      Eli käytä tuo vuosi itseesi, ja katso peiliin ensi vuonan tähän aikaan. Jos sielä näkyy normaalipainoinen tai hoikka nainen, olet onnistunut, ja aloita sitten tuo miesten lähestyminen. Silloin sinun ei tarvitse kertoa heille mitään vastaavaa eg. "että laihdun kohta". Ja miesten laatukin on varmaan parempi kun olet itse kunnossa.

      Jos sieltä peilistä katsoo edelleen pullukka - No silloin ei kannata miettiä myöskään että miten kerrot miehelle että laihtuisit kohta. Koska se ei varmaankaan onnistu.

      Ja huomautuksena nyt. Sinun ei tarvitse laihtua, tai kuntoilla. Saat olla laiha, pullukka tai jotain siltä väliltä ihan oman valinnan mukaan. Jos lähdet kuntoilemaan, niin tee se itsesi vuoksi, älä sen takia kun joku anonyymi palstalla antaa ohjeita.

    • laihduttanutN

      Entä jos laittaisit tavoitteeksi ensin laihduttaa xx kiloa ja sen jälkeen vasta kokeilla uudestaan nettideittailua? Jos olet jo pystynyt pudottamaan esimerkiksi 12 kiloa (3 kk:n urakka), niin voit paljon rehellisemmin sanoa, että olet siirtynyt uudenlaisiin elämäntapoihin.

      Ihminen, joka sanoo aikovansa tai yrittävänsä laihduttaa on yhtä epäuskottava kuin alkoholisti joka sanoo lopettavansa juomisen "sitten kun"...

    • Jahans jaa, kyllä mä vaan lähtisin. Oppia ikä kaikki ja mitä enemmän treffejä takana, sen sujuvammin juttu lentää.

    • 2+4=6

      Voi hyvänen aika!! Itselläni oli todella hauskoja ja ihania trffejä...vaikka mitat 168/87. Koskaan en yksin itseäni treffaillut. Enkä "tyytynyt" mihinkään vaan kävin ulkona hyvin erilaisten miesten kanssa...komeiden ja tavallisten miesten. Älykköjen ja älyttömien. Joskus tuntui huumaavalta ja joskus kuivalta. Seksiä en yhden illan sutinoissa ole harrastanut koskaan... eli helppo tai varma en ole ollut. Moni jopa kehui kauniiksi ja ihastui... joskus minäkin. Sitten kerran lähdin treffeille mieheni kanssa ja niillä treffeillä ollaan edelleen. Takana 14kk rakkautta.

      Ei kilot mitään estä, ellet anna niiden estää. Iloa ja positiivista mieltä mukaan. Nauti uusista kokemuksista ja tilanteista. Kaikille ihanaa syksyä!

    • hurray!

      Taas jälleen kerran yksi lihavuus-aiheinen ketju nostettu etusivulle suomi24 toimesta.

      • se on helppoa

        Ottaako noin koville? Miksi et laihduttaisi?


      • samat lässytykset
        se on helppoa kirjoitti:

        Ottaako noin koville? Miksi et laihduttaisi?

        Onko aiheet loppu, kun samat jutut väännetään esille 1-2 kk välein ?


    • uteIjas

      Kun otat laihan niin 50 kg lisää painoa tuottaa eri lopputuloksen kuin jo suhteen alussa 100kg painavalla.
      Sitä et ottanut huomioon?

      Ihmettelen kuitenkin miksi nykynaiset lihovat kun näin harvemmin kävi menneinä vuosikymmeninä.

      Minä olen 67v mies ja painoni on ollut varusmiesajasta asti jokseenkin sama.
      Nytkin painan jokseenkin kilon tarkkuudella sen mitä painoin kun sain sotilaspassini käteeni. Pituus/ paino 192/88

      • Tuo taitaa johtua

        siitä että nykynaisilla ei ole sitä 10 mukulaa kiljumassa helmoissa. Eikä liioin ole monellakaan navettaa jossa voisi elukoiden heinää roudatessa ja muutenkin niiden hyvinvoinnista huolehtiessa haihduttaa ne kilokalorit huomaamatta.

        Ja tuo oma painosi johtuu tasan tarkkaan geeneistäsi: Läpipaskot kaiken mitä syöt.


      • uteIjas
        Tuo taitaa johtua kirjoitti:

        siitä että nykynaisilla ei ole sitä 10 mukulaa kiljumassa helmoissa. Eikä liioin ole monellakaan navettaa jossa voisi elukoiden heinää roudatessa ja muutenkin niiden hyvinvoinnista huolehtiessa haihduttaa ne kilokalorit huomaamatta.

        Ja tuo oma painosi johtuu tasan tarkkaan geeneistäsi: Läpipaskot kaiken mitä syöt.

        Olen aina syönyt senmukaan kuin panoni/ liikuntatarpeeni edellyttävät. Pidän huolta kunnostani liikkumalla ja syömällä terveellisesti.
        En usko lihavuusgeeneihin. Kyllä minäkin lihoisin jos jäisin sohvalle löhöilemään ja elämään siten kuin lihavat naapurini.


      • lol lol
        Tuo taitaa johtua kirjoitti:

        siitä että nykynaisilla ei ole sitä 10 mukulaa kiljumassa helmoissa. Eikä liioin ole monellakaan navettaa jossa voisi elukoiden heinää roudatessa ja muutenkin niiden hyvinvoinnista huolehtiessa haihduttaa ne kilokalorit huomaamatta.

        Ja tuo oma painosi johtuu tasan tarkkaan geeneistäsi: Läpipaskot kaiken mitä syöt.

        geenit ei vaikuta


      • Uso vaan
        uteIjas kirjoitti:

        Olen aina syönyt senmukaan kuin panoni/ liikuntatarpeeni edellyttävät. Pidän huolta kunnostani liikkumalla ja syömällä terveellisesti.
        En usko lihavuusgeeneihin. Kyllä minäkin lihoisin jos jäisin sohvalle löhöilemään ja elämään siten kuin lihavat naapurini.

        Et muuten lihoisi. Geenit eivät ole mikään uskonasia. Jotkut ihmiset vaan läpipaskoo kaiken mitä syö. Siis joku laiha hinttarikin voi vetää uskomattoman hevosmiehen annoksen eikä liiku lainkaan. Eikä silti liho. Sitten taas joku on aktiivinen ja liikkuu aivan helvetisti mutta kilot on kuin paska junttilan tuvan seinässä. On ja pysyy. Sen geeneistä johtuvan tulevaisuuden näkee jo suoraan siellä armeijaikäisissä naperoissa.


      • sopusuht. 45v
        Tuo taitaa johtua kirjoitti:

        siitä että nykynaisilla ei ole sitä 10 mukulaa kiljumassa helmoissa. Eikä liioin ole monellakaan navettaa jossa voisi elukoiden heinää roudatessa ja muutenkin niiden hyvinvoinnista huolehtiessa haihduttaa ne kilokalorit huomaamatta.

        Ja tuo oma painosi johtuu tasan tarkkaan geeneistäsi: Läpipaskot kaiken mitä syöt.

        Hetkinen...itsehän tuossa kiteytit juuri hyötyliikkunan tärkeyden. Sehän on monin paikoin loppunut täysin. Ja veikkaan, että nimimerkki uteljas on säilyttäny mittansa just siksi, että kuluttaa sen mitä syö, siihen mitään läpipaskaa tarvi, hyvänen aika. On toki joitain, joilla geeniperimä auttaa, mut harva. On vaan niin hiton helppo LUULLA tekevänsä asiat oikein =)


      • pillerit lihottaa

        Eiköhän yksi lihomisen syy löydy e-pillereistä. Hormoneja kun popsii vuosikymmeniä, niin varmasti lihoo.


      • KYLLÄJOO
        sopusuht. 45v kirjoitti:

        Hetkinen...itsehän tuossa kiteytit juuri hyötyliikkunan tärkeyden. Sehän on monin paikoin loppunut täysin. Ja veikkaan, että nimimerkki uteljas on säilyttäny mittansa just siksi, että kuluttaa sen mitä syö, siihen mitään läpipaskaa tarvi, hyvänen aika. On toki joitain, joilla geeniperimä auttaa, mut harva. On vaan niin hiton helppo LUULLA tekevänsä asiat oikein =)

        En voi syödä edes normaalia kotiruokaa koskaan jos haluan olla ihannepainossani.. On kokeiltu niin montaa eri painonhallinta menetelmää, ja dieettiä sun muuta.. Ensimmäinen mikä on toiminut painonhallinnan kannalta on ollut karppaus, mutta sillon aivot ei pelaa, ku ei saa tarpeeksi hiilareita.. Toinen mikä toiminut on ollut että syön pelkkää salaattia ja keittoa, välillä jtn ruisleipää ja hedelmiä.. Muuta ei sitten voikkaan syyä, ja pitää tosiaan urheilla joka päivä vielä päälle. Se on rääkkäystä.. Ei voi juoda kun jtn valkoviiniä jos haluaa bilettää ja muutoin vettä ja kahvia, teetä ja sitten kokoaika mennä johonkin juoksemaan vaikka on hirveä rasitusastma ja ei saa henkeä.. Kyllä kai siinä joku geenivikakin täytyy olla.. Tuota karppaus ja ties mitä alle 800kalorin diettejä, alle 500kalorin juttuja jne oon kokeillu, niiden lisänä kaikki liikunnat joka päivä niin että meinaa tunto lähtee.. Oishan se varmaan jonkun mielestä kivaa elämää, kun tärkeintähän on ettei vaan ole yhtään ylimääräsiä kiloja!! Ettei susta vaan tule ruma, ja laiska, ja inhottava itsekuriton löllykkä..


      • uteIjas
        KYLLÄJOO kirjoitti:

        En voi syödä edes normaalia kotiruokaa koskaan jos haluan olla ihannepainossani.. On kokeiltu niin montaa eri painonhallinta menetelmää, ja dieettiä sun muuta.. Ensimmäinen mikä on toiminut painonhallinnan kannalta on ollut karppaus, mutta sillon aivot ei pelaa, ku ei saa tarpeeksi hiilareita.. Toinen mikä toiminut on ollut että syön pelkkää salaattia ja keittoa, välillä jtn ruisleipää ja hedelmiä.. Muuta ei sitten voikkaan syyä, ja pitää tosiaan urheilla joka päivä vielä päälle. Se on rääkkäystä.. Ei voi juoda kun jtn valkoviiniä jos haluaa bilettää ja muutoin vettä ja kahvia, teetä ja sitten kokoaika mennä johonkin juoksemaan vaikka on hirveä rasitusastma ja ei saa henkeä.. Kyllä kai siinä joku geenivikakin täytyy olla.. Tuota karppaus ja ties mitä alle 800kalorin diettejä, alle 500kalorin juttuja jne oon kokeillu, niiden lisänä kaikki liikunnat joka päivä niin että meinaa tunto lähtee.. Oishan se varmaan jonkun mielestä kivaa elämää, kun tärkeintähän on ettei vaan ole yhtään ylimääräsiä kiloja!! Ettei susta vaan tule ruma, ja laiska, ja inhottava itsekuriton löllykkä..

        Minä en ehtisikään mitään painonhallintaa harrastamaan kun minulla mun muita liikuntaharrastuksia ettei lisäharrastuksille ole tilaa. Suuri osa liikunnastani on hyötyliikuntaa puita kerätessä ja pilkkoessa, pihatöissä ja talvella lumenluontia. Hiihtoa 2000km /talvi paitsi viime talvi jäi 200kmn.
        Kesällä Lapissa patikoimassa keskimäärin 5-6 viikkoa ulkomajoituksessa, käppäilyä 10-25km päivässä ja rinkassa painoa n.20kg.
        Määrät varmasti tulevat lähivuosina pienenemään iän karttuessa mutta onhan noissa hellittämisen varaa.


      • tdee-bmr
        Tuo taitaa johtua kirjoitti:

        siitä että nykynaisilla ei ole sitä 10 mukulaa kiljumassa helmoissa. Eikä liioin ole monellakaan navettaa jossa voisi elukoiden heinää roudatessa ja muutenkin niiden hyvinvoinnista huolehtiessa haihduttaa ne kilokalorit huomaamatta.

        Ja tuo oma painosi johtuu tasan tarkkaan geeneistäsi: Läpipaskot kaiken mitä syöt.

        Mihin ihmeeseen sinä navettaa tarvitset? Ja luuletko todellakin että heillä muutama vuosikymmen sitten oli jotkut "läpipaskomisgeenit"? No joo, ehkä heillä oli työ jossa "haihduttaa kalorit huomaamatta", mutta heillä oli myös paljon terveellisempi ja pienempi energian sisääntulo. Luenko tuosta oikein, että sinä kaipailet jonkinlaiselle keskitysleirille niukalla ravinnolla ja rankalla työllä? Eikö sinulla oikeasti ole tämän päivän huomattavasti vapaammassa yhteiskunnassa mahdollisuutta ja tahdonvoimaa vaikuttaa omiin valintoihisi?

        Totta on että tuo pappa on pitkä ja hänellä on suuri energiantarve, mutta hän myös syö ja liikkuu tarpeeksi siihen nähden, jos hänen painonsa on pysynyt taisaisesti tuossa 88kg paikkeilla. Paskapuhetta tuollaiset "läpipaskomisgeenit". Jos hänellä sellaiset olisi ja hänen kehonsa ei hyödyntäisi läheskään kaikkea energiaa mitä hän syö, hän kärsisi myös monista eri puutostiloista ja vähintäänkin osteoporoosista.

        Lakkaa puhumasta paskaa ja pistä se iltapäiväkahvimunkkivälipala pois.


      • bmr-tdee
        Uso vaan kirjoitti:

        Et muuten lihoisi. Geenit eivät ole mikään uskonasia. Jotkut ihmiset vaan läpipaskoo kaiken mitä syö. Siis joku laiha hinttarikin voi vetää uskomattoman hevosmiehen annoksen eikä liiku lainkaan. Eikä silti liho. Sitten taas joku on aktiivinen ja liikkuu aivan helvetisti mutta kilot on kuin paska junttilan tuvan seinässä. On ja pysyy. Sen geeneistä johtuvan tulevaisuuden näkee jo suoraan siellä armeijaikäisissä naperoissa.

        Laiha hinttari vetää hevosmiehen annoksen, ja annappa kun arvaan, kerta kuukauteen ystäväpiirissäsi ja ainoa kerta kun näet tämän henkilön syövän on jossain ravintolassa.

        Et taida ottaa huomioon sitä, että laiha hinttari muutoin saattaa syödä usein mutta erittäin niukasti, ja välillä unohtaa syödä ollenkaan.

        "Liikkuu helvetisti" on myös suhteellista. Hölkkääminen tasaisella on työhön nähden erittäin vähän energiaa vaativaa toimintaa, eikä oikeuta mitään 1500 kalorin illallista pelkästään energian perusteella, ei todellakaan. Tuhanteen kaloriin ~75kg elopainolla vaaditaan jo reipas juoksutahti ja 5KM. Oikeasti sellaista tahtia, että hiki tulee kylmälläkin kelillä.

        Uskomatonta miten jotkut avuttomat luuserit oikeasti uskovat että energiatarpeen vaihtelu pelkästään jonkin geenien ja aineenvaihdunnan perusteella olisi tuhansia kaloreita.


      • ¨¨¨¨¨¨
        uteIjas kirjoitti:

        Minä en ehtisikään mitään painonhallintaa harrastamaan kun minulla mun muita liikuntaharrastuksia ettei lisäharrastuksille ole tilaa. Suuri osa liikunnastani on hyötyliikuntaa puita kerätessä ja pilkkoessa, pihatöissä ja talvella lumenluontia. Hiihtoa 2000km /talvi paitsi viime talvi jäi 200kmn.
        Kesällä Lapissa patikoimassa keskimäärin 5-6 viikkoa ulkomajoituksessa, käppäilyä 10-25km päivässä ja rinkassa painoa n.20kg.
        Määrät varmasti tulevat lähivuosina pienenemään iän karttuessa mutta onhan noissa hellittämisen varaa.

        Olet selvästi joku elämäntapatyötön perämetsien poikamies. Ei kenelläkään normaalilla ihmisellä ole tuon kaiken vaativaa aikaa normi palkkatyön perään.


    • läskit kyykkyyn

      En pidä lihavista naisista.Piste!
      jos ei yhtään rotia syödään vaan itsensä sairaaksi,mitä sellaisella selkärangattomalla akalla tekee??!!

      • Uhgeeee

        Söikö lihapulla sun murot? Vai istuko se sun päälle? Toivottavasti istuu toistekin. Mäntti.


      • akkoja,ukkoja

        Sä et tiiä mistään mitään, jos ei tykkää se on ok, mutta ei kaikki oo selkärangattomia ei yhtään rotia akkoja


    • 1+1=100%

      En lähtisi lihavan kassa treffeille koska en itsekään ole lihava. Kyllä minusta parin pitää olla jotakuinkin sopusuhtainen, siis saman oloisia molemmat.

      • runggubercee

        Sinä ja sun käsi, sovitte toisillenne.


      • akkojajaukkoja

        Kerranki joku esittää asiansa asiallisesti :)


    • 8+15

      Taas tyhmää kitinää... Jos puolisoni ja lasteni äiti lihoisi suhteessamme jättäisinkö? EN. Jos puolisoni ja lasteni äiti vammautuisi ja joutuisi pyörätuoliin loppuelämäksi? EN. Painaa se parisuhde ja perhe niin paljon vaakakupissa.

      Hakisinko tieten tahtoen esim. baarissa seuraa lihavasta tai pyörätuolissa istuvasta naisesta? EN. Koska tällöin voin sen valinnan tehdä ennen kuin sitoumuksia ja suurta tunnetta tulee. Ja vaikea uskoa, että niitä tulisi, koska puuttuu jo heti alusta se kiinnostus ja kipinä.

    • tappimieheksi

      Enhän minäkään miehenä pahemmin kelpaa naisille koska olen vain 175 senttiä pitkä.

      Mutta itse menin lihavan naisen kanssa treffeille ja seurustelen lihavan kanssa.
      Pitää ottaa se jonka saan mutta tyytyväinen olen ollut. Hyvä muija on.

      • t.159cm

        waaaaat. :D perus suomi naiseen verrattunahan olet pitkä.


      • ? +
        t.159cm kirjoitti:

        waaaaat. :D perus suomi naiseen verrattunahan olet pitkä.

        mutta se ei riitä?


      • totuustorvi5445y

        Kaikki parisuhteessa olevat miehet on yli 175cm?

        Tyhmä sinä olet, ja se on vähän vaikeampi korjata.


    • KOMIA POIKA

      LÄSKI ON MURHAA ! EN ANNA LÄSKILLE ! LÄSKI HAISEE ! EN NAI MAITOVALASTA
      Tuossa hyviä T-paitapainatuksia.

      • Tasokas valas

        Kerran tuli muuten vastaan läski haisee paidalla varustettu pakkasen nussima pulkannaru. Minä ja mies revettiin aivan totaalisen paskaseen nauruun. Mies on 195cm ja 120kg, minä sotanorsu 169 ja päälle sadan pikkasen myös. Luikki se läpipaskoja ripakinttu jonnekin naama aivan punaisena karkuun meitä kauheita läskejä.

        Mikähän siinä muuten on, että kun olen noita perusduunaripersevako vilkkuu, kukkakeppi- mallisia sukkapaskalle käryäviä jokanaisen tosiunelmia joskus muutaman treffannut, niin ne hanakimmin väittävät lihavien haisevan? Kannattaisiko se nuuskapalli ja viikon räät kaivella sieltä nekusta pois ennen kun menee toisia haistelemaan, että tulisi edes jokin oikeanmoinen käsitys mille kukakin haisee. Ihan vaan pienenä mietelmänä tähän alykkääseen keskusteluun.


      • 10+5
        Tasokas valas kirjoitti:

        Kerran tuli muuten vastaan läski haisee paidalla varustettu pakkasen nussima pulkannaru. Minä ja mies revettiin aivan totaalisen paskaseen nauruun. Mies on 195cm ja 120kg, minä sotanorsu 169 ja päälle sadan pikkasen myös. Luikki se läpipaskoja ripakinttu jonnekin naama aivan punaisena karkuun meitä kauheita läskejä.

        Mikähän siinä muuten on, että kun olen noita perusduunaripersevako vilkkuu, kukkakeppi- mallisia sukkapaskalle käryäviä jokanaisen tosiunelmia joskus muutaman treffannut, niin ne hanakimmin väittävät lihavien haisevan? Kannattaisiko se nuuskapalli ja viikon räät kaivella sieltä nekusta pois ennen kun menee toisia haistelemaan, että tulisi edes jokin oikeanmoinen käsitys mille kukakin haisee. Ihan vaan pienenä mietelmänä tähän alykkääseen keskusteluun.

        Kuulostat niin katkeralta :D


      • KOMISTUS75
        Tasokas valas kirjoitti:

        Kerran tuli muuten vastaan läski haisee paidalla varustettu pakkasen nussima pulkannaru. Minä ja mies revettiin aivan totaalisen paskaseen nauruun. Mies on 195cm ja 120kg, minä sotanorsu 169 ja päälle sadan pikkasen myös. Luikki se läpipaskoja ripakinttu jonnekin naama aivan punaisena karkuun meitä kauheita läskejä.

        Mikähän siinä muuten on, että kun olen noita perusduunaripersevako vilkkuu, kukkakeppi- mallisia sukkapaskalle käryäviä jokanaisen tosiunelmia joskus muutaman treffannut, niin ne hanakimmin väittävät lihavien haisevan? Kannattaisiko se nuuskapalli ja viikon räät kaivella sieltä nekusta pois ennen kun menee toisia haistelemaan, että tulisi edes jokin oikeanmoinen käsitys mille kukakin haisee. Ihan vaan pienenä mietelmänä tähän alykkääseen keskusteluun.

        Hooohohohhooooooo !!!
        Jopas läskipariskuntaan kolahti....anteeksi.. LÄISKÄHTI pahasti osuma !!!!
        Läskimakkarat hautovat väleihinsä talimöhnää ja jos vahingossa joku poimu sotanorsun kääntyessä aukeaa, on valitön pako tai kaasunaamari tarpeen.
        Korjatkaa elämäntapanne, LÄSKIT.


    • C++

      Painolla ei kauheasti ole merkitystä, no alle 90 kiloa kuitenkin max. paino. Luonne on tuhat kertaa tärkeämpi, jos ihminen on sisäisesti ontto siis nykyajan muovinukke jota kiinnostaa vain Big Brother, shoppailu, fittness ym. aivoton toiminta ja joka Perjantai vielä pitää päästä bilettämään sanon ei kiitos ja etsi seuraava panomies tarpeitasi tyydyttämään. Eli naiseni ovat aina olleet nörttejä, jotka viihtyvät paremmin kotona, kuin lutkatoppi päällä yökerhoissa. Onneksi teitä nörttinaisia on vielä olemassa siitä suuret kiitokset.

    • Hmmm...

      Noh, on monia syitä miksei nainen tai mies kelpaa treffeille.

      Sanoisin, että pyöreä tai lihava nainen kelpaa treffeille keskimäärin siinä missä esimerkiksi lyhyt mies. Tai itse asiassa ehkä jopa paremmin.

      Jos eivät naiselle ole aina helppoa nämä treffailuasiat niin eivät ne totisesti ole monelle miehellekään.

    • saispas reissulla

      lihavahkot eivät pihtaa, faktaa!

      • näin on

        koska huono itsetunto ja haluavat rakkautta ja hellyyttä


      • NIIJUUJOO

        Ei oo fatkaa, minä oon lihava ja oon kauhea pihtari jos on syytä pihdata ;) Laihana oli huonompi itsetunto minulla ja sillon piti esitellä.


      • PeliEsko

        Totta!

        Jos on yhden illan seuraa vaille, on aina paras osoittaa huomiota pullukoille. Niiltä irtoo helpoiten, koska ne saa harvoiten.


    • vain tahdonvoimaa

      En lähtisi missään tapauksessa.

      Nykyiselle siipalle olen tehnyt selväksi, että jos oikeita lihavuuden oireita alkaa näkyä eikä niille heti tee jotain, niin se on sitten muutto eri osoitteisiin. En liho itse ja en hyväksy sitä puolisoltakaan. Sen verran pitää löytyä tahdonvoimaa ja puolisonsa kunnioitusta, ettei päästä itseään miksikään mätisäkiksi turpoamaan suhteen aikana.

    • Pinnallista

      sehän on niin että ulkonäköön ihastutaan ja luonteeseen rakastutaan. :) Olen kylläkin sitä mieltä ettei ulkonäön perusteella kannata tuomita ihmistä, rohkeasti vain yrittämään. Onni voi löytyä yllättävistä paikoista.

    • llll.......

      Lihavat naiset kuin miehetkin ovat ällöttäviä.

      Miksi ihminen päästää itsensä syöttöporsaaksi?

      Valitettavasti nykyään näkee kadulla isoja perxeitä ja mahoja.

      • Kiittäkäämme

        siitä Mr McDonaldsia


      • "naida saanhan sua"

        ei mutta ........ otappa google Leon Russell Honky Tonk Woman


    • glups

      Usein on kyse vain huonosta itsetunnosta. Olen itse hoikka 170-pitkä mies ja olen ollut lihavein kanssa treffeillä. Jatkoa ei ole seurannut sillä he tuntevat itsensä seurassani läskiksi.

    • Seksiolihyvää

      Pyörin kauan sitten huomattavan ylipainoisen, mutta muuten ihanan naisen kanssa, olimme tuolloin molemmat päälle parikymppisiä. En tiedä oliko se seurustelua, mutta ainakin olimme keskenämme. Kyllä tunteitakin häntä kohtaan oli, yllättävänkin paljon.

      Mutta se läski.. Vihasin itseäni, mutta se läski ei kiihoittanut. Se suorastaan latisti. Näimme ehkä 1-2 krt/vk, ja siinä ajassa sitten puute varmasti kantoi osan. Häpesin häntä ja en esitellyt kaverilleni vasta kuin yhdessäolon puolivälin jälkeen.

      En voinut sille mitään ja yksi raja ylitettiin, kun käyttäydyin kerran vähemmän ystävällisesti ja syy ei ollut mikään muu kuin se, että inhosin itseän, kun inhosin hänen ulkomuotoaan.

      Lihava nainen voi olla ihana nainen, mutta ei ikinä kiihoittava. Anteeksi.

    • Ossi (kokenut)

      Faktaa: Lihava nainen on tuhat kertaa parempi sängyssä, mutta seurusteluun ei. Hoikkaa naista kiva esitellä, mutta seksitaidot tunnetusti surkeat. Molempia ei voi nainen saada.

      • kokeneempi

        Typerä yleistys joka ei edes pidä paikkaansa. Sama kun sanoisi vaikkapa että lihavat ei osaa laittaa ruokaa.....


      • Olet harhainen

        Haiseva kankea läski ei ole hyvä missään.


      • kehkehkehkeh
        kokeneempi kirjoitti:

        Typerä yleistys joka ei edes pidä paikkaansa. Sama kun sanoisi vaikkapa että lihavat ei osaa laittaa ruokaa.....

        Eihän ne osaakaan laittaa oikeata ruokaa, jos kerta ovat lihavia.


    • erkka_er 1987

      en kyllä lähtisi lihavan naisen kanssa treffeille mistään hinnasta toki ainahan hinnoista, voi etukäteen myös neuvotellakkin..

      • ön päinöä

        Kül pänöst vöi mäksääki jös hälüää


      • menisit...
        ön päinöä kirjoitti:

        Kül pänöst vöi mäksääki jös hälüää

        menisit niitten ääkköstesi kanssa järveen ja jäisit sinne.


    • Oikea_Äijä

      Lähtisin tottakai. Isot tytöt ovat mukavia :-D

    • 11+3

      Lähtisin toki.

    • tarkkapoika

      Sellainen yleisläski tynnyri ei kertakaikkiaan käy.
      Muuten voi olla isokin per-se mutta sitten pitää olla hoikka vyötärö.

      • Istu naamalleni BBW

        Jos hillitön, eli megapeppu, niin leveämpikin vyötärö näyttää hoikalta. Se on se suhde. Kyllä pyllyn pitää olla iso, jopa megalomaaninen, tissit saa olla pienet, korostaa pepun isoutta entisestään.


    • santeriksi

      Kyllä pistin lihoneen vaimokkeeni pihalle!

      En enään jaksanut seurata sivusta kun toinen löhöää sohvalla kaiken vapaa-aikansa television edessä. Eikä tuo näky enään mieltä ylistänyt.

      8 vuotta sitä kesti ja n.30kg lisäänty paino, suurin kynnys oli kun ohitti painossa minut.

      • myös lihva

        Jokainen lihava nainen/vaimo on surkimuksen miehen syy. Amerikassa saa puoliso syyn, jos puoliso lihava. Esim seksittömyys lihottaa naista.


    • All About Thoughts

      Itselleni terveellinen ruoka ja sen kautta terveys on sen verran tärkeä osa elämää, että en voisi kuvitella eläväni miehen kanssa, joka syö mitä tahansa. Voin kyllä kuvitella rakastuvani sellaiseen mieheen, mutta varmasti tekisin kaikkeni muuttaakseni miehen ajatukset ruoasta ja muutenkin terveysasioista. Suurin osa ihmisistä on aivan pihalla ko. asioista, ja siksi täällä onkin niin paljon sairaita ja lihavia.
      Ennen kaikkea haluan kumppanin joka kykenee ajattelemaan omilla aivoillaan (epäterveellinen ruoka/alkoholi ei ole vielä tuhonnut niitä), ja joka ymmärtää kuinka tärkeää on kohdella kehoaan hyvin.

      Itse ulkomuodolla ei ole mitään merkitystä.

    • Läski löyhkää

      Possunaisia joutuu aina pettämään. Hikoilevaa silavapalloa ei kukaan halua lähelleen. Yhdessä tyhmät porsaat ovat asuntolainansa vuoksi.

    • Impulsiivinen Sonni

      Hah, kun alettiin seukkaamaan, muija painoi 84 ja minä 69.
      Nyt on lukemat toisin päin.

      Jos on nätti pullukka miksei treffeille voisi lähteäkin.

      Ainakin tuo otsikossa keikistelevä punapää näyttäisi ihanalle.

    • Miehinenmies

      Pitää pitää mielessä, että mihin toisessa alun perin rakastu/ihastu? Oliko se pelkästään kapeakatseiseti seksikkyys? Vai oliko siihen muita tekijöitä? Luonne, Kemia, kauneus, samat mieltymykset tai arvostit hänen jotain puolta? Itse katson kokonaisuutta, monet pintaliitäjät kattoo vaan että seksikäs misu... panisin... Mutta sen varaan ei vaan voi pitkässä juoksussa rakentaa. Itse katson sitä kokonaisuutta, eikä se ole että kuka vaan käy ei todellakaan, vaikka olis millanen kroppa tahansa.

    • Näins se on

      Ulkonäköön ihastutaan luonteeseen rakastutaan

      • kova ja kalu

        Onx niin jottei kondomilla lihavaa ..... siitä saa nauttia alastomasti täysin --- oi, kertokaa se minulle?


    • Jes.s.s.

      Miksi helvetissä ottaisin eron? Typerintä mitä kuullut. Oikeaan rakkauteen EI kuulu vaatiminen. Se on raju fakta mitä ei moni pysty sisäistämään koska voi tulla ilmi että oma rakkauden määritelmä onkin täyttä paskaa tai, että luulee intohimon olevan rakkautta.

    • Lihoo ne miehetkin

      Yhtä paljon on lihavia miehiäkin, istuvat vaan perseellään sekä työssä että kotona. Se on kumma, että nettiprofiileissa kaikki miehet ovat niin liikunnallisia, että mistä se kaikki aika riittääkin siihen jokapäiväiseen liikuntaan monta tuntia. Ei todellakaan ole uskottavaa. Katsokaa ympärillenne kaupassa, kadulla, missä vain - lihavia miehiä on todella paljon.

    • Kylläpyöreät on nätt

      Itseäni on alkanut ajan myötä muodokkaat eli ns. hieman pyöreät naiset kiinnostamaan paljon enempi kuin laihat/hoikat. Olen 22v mies

    • pälä lälä

      Jonnekin painoindeksiin 26 asti kelpaa ihan, riippuen rasvan jakautumisesta, luuston muodosta, "kauniit" kasvot tuo paljon plussaa, toisaalta luonne on tärkein, toisaalta jostain useimmiten pitää tinkiä.

    • xxx-l nam

      Kyllä lähtisin ja olen lähtenytkin reilusti yli 100 kiloisen kanssa ja Häntä olen vähän ikävöinytkin, kun aikoinaan jänistin, enkä malttanut kunnolla tutustua. Taidan olla läskifetissi?

    • kurapersehh

      Läskeiltä saa persettä helposti.

      • Pihtaava läski

        Nyt puhut kurapersehh paskaa!


      • vanha vanha vanha
        Pihtaava läski kirjoitti:

        Nyt puhut kurapersehh paskaa!

        laihduttamisexi naimalla dildolla ja vakinalla --------- otaax kokeex


    • hämmästyttääkummastu

      ei nyt ole oikein ilo silmälle jos ittensä on päästäny lihomaan oikein kunnolla. en lähtis!

      • Mikä on

        lihomaan kunnolla? Esim, 165cm nainen (ei hirveesti lihaksia) ja on 70kg vai on 90kg? Mikä on se kunnolla lihonnut ?


    • Hah hah

      Jos voi saada kenet haluaa, on varaa valita se kenet tahtoo. Eli jos sattuu kemiat toimimaan, niin ei se paino ole mikään juttu. Olen mies, 187\80 ja oman lajini puoliammattilainen, olen myös komea ja seuraa siis riittää.

    • Tasa-rvoa.

      Tasa-arvoa vanhemmuuteen

      Tasa-arvovaltuutettu tiedote.

      Isilläkin on oikeus vanhemmuuteen - myös eron jälkeen

      17.02.2011
      - Aika on ajanut vanhemmuutta koskevan lainsäädännön ohi. Tätä kuvaavat tasa-arvovaltuutetulle tulleet, syrjityiksi itsensä kokeneiden isien yhteydenotot, totesi tasa-arvovaltuutettu Pirkko Mäkinen torstaina puhuessaan Tasa-arvoa erovanhemmuuteen - isät pois paitsiosta -projektin avoimessa foorumissa Tampereella.

      Lainsäädännön ja viranomaiskäytäntöjen näkökulmasta ongelmalliseksi on muodostunut esimerkiksi etävanhemman, useimmiten isän, asema. Tasa-arvovaltuutettu on tuoreessa lausunnossaan vastannut yhteishuoltajana olevalle etäisälle, joka ei saanut tietoja lapsensa esikoulun aloittamiseen liittyvistä asioista. Päivähoidossa yleisesti käytössä olevassa asiakastietojärjestelmässä ei kysytä tietoja etävanhemmista.

      Tasa-arvovaltuutettu pitää tilannetta kestämättömänä.
      - Etävanhemmalle on annettava mahdollisuudet myös käytännössä seurata oman lapsensa arkielämää. Asiakastietojärjestelmiä tulee kehittää niin, että ne ottavat huomioon yhteishuoltajuuden edellyttämät käytännön vaatimukset.

      Moni valtuutettuun yhteyttä ottanut isä on myös epäillyt, että erotilanteissa sosiaaliviranomaiset suosivat naisia epäasiallisin perustein. Tunnetta on vahvistanut se, että enemmistö sosiaalityöntekijöistä on naisia ja että nykyään yhä useammin myös asiaa tuomioistuimessa käsittelevä tuomari on nainen.

      - Mielestäni olisi paikallaan tehdä sosiaaliviranomaisten palvelujen osalta selvitys siitä, onko sukupuolella merkitystä ja suositaanko äitejä viranomaiskäytännöissä, kuten epäillään. Tuomioistuinten huoltajuusratkaisuista on jo olemassa vastaava tutkimus, Pirkko Mäkinen sanoi.

      Lisäksi tasa-arvovaltuutettu toteaa, että vanhempainvapaasäännökset kohtelevat äitejä ja isiä eri tavoin. Sairausvakuutuslaissa määritellään, että vanhempainvapaan voi käyttää joko lapsen äiti tai isä, riippuen siitä, mitä vanhemmat keskenään sopivat. Oikeus työntekoon ja vanhempainrahan nostamiseen kuitenkin vaihtelee sukupuolen mukaan. Lapsen isällä on oikeus vanhempainrahaan, jos hän osallistuu lapsen hoitoon eikä ole tänä aikana ansiotyössä tai muussa omassa työssä. Äidille sitä vastoin voidaan maksaa vähimmäismäärän suuruista vanhempainrahaa, vaikka hän on samanaikaisesti ansiotyössä tai omassa työssä taikka opiskelee päätoimisesti ja saa opintotukilain mukaista opintorahaa.

      Valtuutettu on useita kertoja vuodesta 2003 lähtien pyytänyt sosiaali- ja terveysministeriötä selvittämään mahdollisuudet sairausvakuutuslain muuttamiseksi siten, että vanhempainrahasäännökset olisivat samanlaiset isien ja äitien osalta. Asiaan ei kuitenkaan ole saatu muutosta. Kelan ohjeistus perustuu voimassa olevaan lainsäädäntöön, ja moitteet onkin usein suunnattu Kelaa vastaan.
      ---------------------------

    • ihan ok

      Lihava muodoton nainen on vastenmielinen ja puistattava, hyi. Tulee kylmänväreitä kuin ajatteleekin sellaista, mieluummin vaikka narkki tai puliakka kuin läskipää.

      • hUllulle

        Hyvä hyvä sulle välttää juurikin narkki, puliakka tai pähkähullu, olet itsekin päästäsi viallinen.


    • nipottajah

      Mä olen ahdasmielinen varmaankin, mutta en voisi ajatellakaan muuta kuin samankaltaista kuin itse olen, hoikkaa.

    • hoikkaaaaaaa

      En nai lihavia en tatuoituja lorttoja!

    • juuri

      En todellakaan lähtisi lihavankanssa treffeille, lihava nainan / mies on laiska kun ei pidä huolta itsestään.
      Miten hän jaksaisi lähteä kanssani pyöräileen tai vaellusreissulle.

      Makaisi vain sohvalla ja söisi sipsiä / suklaata.

      Lihavan naisen / miehen puoliso pettää jonkun hoikan kanssa. Elämä on julmaa minkäs teet.

      • entinen laiheliini

        Tottapuhuen, minä lihoin mieheni takia, koska hän on "kotihiiri" eikä pelituolista nouse muualle kun kalaan ja töihin. Itse ennen liikuin kävellen ja pyörällä ja mieheni seurassa laiskistuin.
        Vaikka lihoin mieheni takia ja eroaisin hänestä, nimenomaan haluaisin uuden ja tekevän miehen, kenen kanssa käydä pyöräilemässä ja vaeltamassa! Näin saisin "entisen" elämäni takaisin! Koko sukuni on hoikkaa kansaa ja liikunnallista, meillä ei suvussa ole ns. lihavuusgeeniä, saisin tämän läskin pois heti jos joku urheilullinen mies huolisi minut ja auttaisi minut takaisin kuntoon. Siis JOS olisin eroamassa ja hankkisin uuden miehen.


      • 5+2
        entinen laiheliini kirjoitti:

        Tottapuhuen, minä lihoin mieheni takia, koska hän on "kotihiiri" eikä pelituolista nouse muualle kun kalaan ja töihin. Itse ennen liikuin kävellen ja pyörällä ja mieheni seurassa laiskistuin.
        Vaikka lihoin mieheni takia ja eroaisin hänestä, nimenomaan haluaisin uuden ja tekevän miehen, kenen kanssa käydä pyöräilemässä ja vaeltamassa! Näin saisin "entisen" elämäni takaisin! Koko sukuni on hoikkaa kansaa ja liikunnallista, meillä ei suvussa ole ns. lihavuusgeeniä, saisin tämän läskin pois heti jos joku urheilullinen mies huolisi minut ja auttaisi minut takaisin kuntoon. Siis JOS olisin eroamassa ja hankkisin uuden miehen.

        Tuo kuulostaa niin tekosyyltä. Jos se miehesi ei kahlitse sinua siihen sohvaan niin voit liikkua yhtä paljon kuin ennenkin. Itse olin suhteessa monta vuotta jonka alussa kumpikin liikkui paljon, mutta nainen laiskistui loppua kohden ja tästä johtuen alkoi myös lihoamaan. Itse kuntoilin samalla tavalla kuin ennenkin eli lähes joka päivä.


    • hjklöä

      Voi tätä ihmisten pinnallisuutta ja tyhmyyttä - ei voi muuta kuin ihmetellä!

    • Tuttu ja turvallinen

      Mulla on käynyt se klassinen, että lihosin suhteemme aikana 30kg ja rakastetaan toisiamme edelleen. En ole siis vieläkään mikään yltölihava, vaan suhteen alussa olin mieheni mukaan "jäätynyt pulkananaru" joka on saanut muotoja, mutta on sitä ylipainoa kertynyt kuitenki.. Ja jos totta puhutaan, minä en haluaisi erota koska olen nyt hyvässä suhteessa ja jos eroaisimme, pelkäisin jääväni lopunikää yksin, koska häpeän vartaloani ja en uskalla näyttää sitä edes omalle äidilleni, joka on hyvä kroppainen ja liikkuu jatkuvasti. Mieheni on ainoa kelle uskallan vartaloni näyttää ja minusta tuntuu,. että olisi vaikeaa löytää sellainen mies kenelle uskaltaisin sen näyttää.

    • ...

      "Nainen on saattanut olla laiha suhteen alussa, mutta nyt on lihonut. Mies ei kuitenkaan ota eroa sen takia että oma nainen on hieman pyöristynyt. Tässä kohtaa on se mitä en tajua. Treffeillä se nainen ei onnistu saamaan kumppania. Miksi? Koska hän on lihava? Kuitenkin monet pariskunnat elävät onnellisesti yhdessä vaikka puoliso onkin lihava."

      Tunteet ovat sinulle ilmeisesti vieras asia? Yleensä parisuhdetta edeltää tutustuminen, jonka aikana kummallakin osapuolella syttyy tunteita sitä toista osapuolta kohtaan, ihastusta ja rakkautta. Vain harva (yksinkertaisesti sanottuna vain surkean epätoivoiset sekä tunnevammaiset narsistit ja psykopaatit) ryhtyy parisuhteeseen sellaisen henkilön kanssa, joka ei niitä tunteita herätä. Suurimmalla osalla ne tunteet ovat siis se asia, mikä johtaa parisuhteeseen ja ne ovat myös asia, jotka pitävät suhdetta yllä.

      Eli yksinkertaisesti: Parisuhdetta ei lopeteta kumppanin lihomisen takia, koska tunneside estää sen ja pitää yhdessä. Mutta jos ihmiset eivät edes tunne toisiaan tai ovat vasta tutustumassa, niin ei siinä mitään tunnesidettä ole pitämässä heitä yhdessä. Jos joku vieras ihminen kysyy sinua treffeille, niin ei sinulla ole häntä kohtaan mitään syviä rakkauden ja kiintymyksen tunteita. Tämän vuoksi voit olla haluton lähtemään hänen kanssaan treffeille sellaisesta syystä, minkä takia et jättäisi häntä jos olisitte parisuhteessa ja teidän välillenne olisi kehittynyt se tunneside.

      "Olet sinkkumies. Joku puolituntematon lihava nainen pyytäisi sinua treffeille. Hän on ihastunut sinuun ja kuvittelee että olet hänen elämänsä mies. Lähtisitkö?"

      Tällä hetkellä olenkin sinkkumies. Vastaus riippuu siitä, kuinka lihava nainen olisi ja miltä hän näyttäisi, vaikuttaahan ulkonäköön moni muukin asia kuin läskin määrä. Tietyissä rajoissa lihava nainen voi olla minusta hyvinkin viehättävä, ja sellaisen viehättäväksi kokemani pullukan kanssa varmasti lähtisinkin treffeille. Pidän enemmänkin sellaisesta pyöreähköstä kuin hoikasta vartalosta naisella, vaikka itse olen aika hoikka (mutta en mikään ruipelo, vaan lihasta kyllä löytyy, kuntoilen säännöllisesti). Liika on kuitenkin liikaa, sairaalloinen lihavuus ei ole viehättävää.

    • seksiä saa jokainen

      Jos vain saan pillua niin mikä et ei, ihan sama onko lihava vai loaiha kun vain on antava.

      • Massamomentti

        Sänky ei taida kestää sellaista röykytystä, jos lihava nainen on siinä varren päällä.


      • OMG
        Massamomentti kirjoitti:

        Sänky ei taida kestää sellaista röykytystä, jos lihava nainen on siinä varren päällä.

        Siinä on jo aikamoinen norsu


      • oikkeen kaaniist

        sviittaa googlee Honky Tonk Woman, juuri Leon Russell


    • yhteinen elämä

      No juu, mistäpä tiedät että ovat onnellisia? Mies ei välttämättä koe vaimoa puoleensavetäväksi ja nainen ei muuta tee kuin sohvalla syö karkkia ja sipsiä, koska söi ainakin viiden edestä raskausaikana eikä ne muutamat kymmenet kilot lähteneetkään kuukaudessa pois. Tai sitten on niin tossun alla ja jumittunut ettei enää usko muuta saavansa.

      Näitä puolisoihinsa tyytymättömiä niin miehiä kuin naisiakin on vaikka kuinka paljon. Jossain kohtaa he huomasivat, että miten tähän pisteeseen tultiinkaan, ei tästä oltu sovittu.

      En aktiivisena ihmisenä ottaisi rasvaista kumppania. En halua, että lenkille lähtiessä toinen jää esimerkiksi koneen ääreen jumittamaan. Suhteessa on kuitenkin kyse yhteisestä elämästä.

    • 23+3
      • Waterland bimbot

        Monella laihalla tuntuu se läski löytyvän lähinnä korvien välistä. Kannattaisi kysyä mieluummin, miksi monet materialisti bimbot ovat niin vajaita yläkerrastaan. Kyselepä huviksesi joskus jotain yleissivistykseen liittyvää näiltä Vuittonin merkkikasseja kantavilta rättinukeilta ja hämmästy tietämättömyyden ja ohuen ymmärryksen määrää! En ymmärrä miehenä miehiä joille riittää aivoton seksinukke elämänkumppaniksi.. Anteeksi, mutta mielestäni ihmisessä joka arvostaa toista ihmistä pelkästään ulkoisten seikkojen perusteella ei ole paljoa ihailemista.


    • kffkalÖ*GKv

      Ero on siinä, että suhde on jo syventynyt ja sisäinen "kauneus" tiedossa sekä suhteeseen on sitouduttu. Ikävä kyllä ensikontaktissa ulkonäkö on se houkutin haluun tutustua.

    • Rale

      Kun ei tunnu kelpaavan normaalipainoinenkaan. Pitäisi olla 170 cm ja 45 kg. Vanhempi nainen ei saa olla elämää eletyn näköinen, vaikka olisi muuten nätti, pitäisi olla mannekiinin näköinen. Ulkonäön perusteella tunnutaan arvioivan myös älykkyys. ´Deittipaltalla mies yleensä ensimmäisenä pyytää kuvaa, jos ei kuvaa profiilissa. Kuvan perusteella sitten arvotetaan ihminen.

    • Kyllä ylipainoinen nainen voi olla hyvinkin seksikäs. Jos kasvot ovat kauniit ja ylipainoa on sopivasti osaa pukeutua oikealla tavalla, niin kyllä sellaisen naisen kanssa mielellään lähemminkin tutustuu.

      Sopivasti ylipainoinen ei kuitenkaan ole sama asia kuin sairaalloisen lihava.

    • Kokenut hivelöijä

      Hieman tuhdimmat tytöt tuntuvat mukavammilta sängyssä kuin pelkät luuviulut. Sopiva pyöreys korostaa feminiinisyyttä.

    • arsee

      Tottakai lähtisin ja olen ollutkin treffeillä sekä lihavien että hoikkien naisten kanssa.
      tosiiaankin on sanottava että pyöreät on parempia sängyssä, eivät niin täynnä itseään kuin hoikat jotka kuvittelee olevansa jotain malleja yms.

    • Justteeri

      Lihaville suihin ja sopusuhtaisille haaroväliin.. pitkällä paksulla punapää pulikalla jalakojen välliin jutkuttaa. Olen ollut pari kertaa kuppilasta sunnuntaipanolla, siis krapulapanolla lihavan naisen kämpillä, niin suihin oilen pannu, Eihän niitä voi muuten nusasta kun kääntää päälaellleen nurkkaan että rasvat ja roippeet valuu pois edestä. Siitä sitten korkeesta takaapäinasennosta peräreikeliin.

    • Sopusuhtainen mies

      Yksinkertaisesti läski nainen ei jaksaa innostaa eikä ole seksikäs! Kurvikas saa olla muttei sellainen läski, jonka läskit lilluvat puolelta toiselle ja tissit roikkuvat polvissa. Senkään takia en menisi lihavan kanssa ikinä avioon, koska tällaisen ihmisen elinikäennuste on aika heikko. Alkaa sairastella ennen viittäkymmentä ikävuottaan ja lihavan kanssa ei voi harrastaa lenkkeilyä puhumattkaan, että saisi innostumaan seksistä. Siis: Lihavat seurustelkoot lihavien kanssa. Sillon voi yhdessä miettiä lähtemistä joihinkin laihdutusryhmiin jne...

    • peterbild1

      edelleen olen sitä mieltä että mieluummin paljon liikaa kun pikkasen liian vähän, pitää naisessa pehmeyttä olla ja muodotkin on kyllä eduksi.

    • Treenaava mies

      On tullut opittua kantapään kautta.
      Jos tiedän etukäteen, että nainen on lihava, niin jätän poikkeuksetta väliin. Turha tuhlata molempien aikaa. Lihava on lihava, ei muodokas, pyöreä, "runsaanpuoleinen" tms kiertoilmaisu, jolla pyritään välttämään totuus. Sama pätee varmasti miehiinkin. Läski on ällöttävää, lähes yhtä paljon kuin liiallinen laihuus, mutta eri tavalla. Normaalipainoinen on oikein hyvä, liikunnallinen hyvä.

      Erektiota ei voi pakottaa, ei sille mitään voi. Ei se ole tahdonalaista, jos ei kiihoita.

    • Donkzis

      Aikoinaan yhdellä työkaverilla oli lihava vaimo. Oli jotenkin kiusallista kuinka kaveri kaikille vähän väliä oma-aloitteisesti selitti siitä kuinka he olivat aikoinaan tavanneet ja kuinka vaimo oli silloin ollut hoikka kuin pajunvarsi. Kauhea todistelu ihan puolitutuillekin, "kyllä minä kauniin naisen silloin sain vaikka siitä tommonen on tullut". Sitä itseä hävetti ja vaivasi se kamalasti, vaikka emme me muut välittäneet asiasta tuon taivaallista.

    • 170cm pätkä

      Lihava nainen pääsee 100x helpommin treffeille kuin lyhyt normaalipainoinen mies...

      • HÖPÖHÖPÖHÖPÖ

        Kyllä pääset helposti jos vaan löydät itseäs lyhyemmän muijan, et sinäkään itseäs pidempää naikkosta ottaisi.


    • piIIuhaukka

      Kaikki riippuu kaikesta, eli millainen nainen on ja synkkaako meillä yhteen. Jos naisella on alemmuuskompleksi koska minä olen timmikuntoinen, niin tilanne on hankala.
      En välittäisi alkaa psykiatriksi, mutta yrittäisin tehdä selväksi, että jos juttu muuten alkaa mukavissa merkeissä, niin kiloista ei kannata välittää tuon taivaallista.

      Kukaan ei ole täydellinen ja joku fyysinen poikkeavuus on vioista loppujen lopuksi niitä merkityksettömimpiä.
      Luonnevika on jotain mitä ei voi edes korjata, mutta aina voi halutessaan yrittää laihduttaa jos siltä tuntuu.

      Jos treffit eivät suju hyvin, niin ainakaan minun kanssani ei kannata syyttää omaa ulkonäköään, eikä muutenkaan itseään. Niin vain useimmiten käy, että treffaileva pariskunta ei päädy naimisiin, eikä siitä kannata ottaa stressiä.

      Jos olen lähtenyt treffeille, niin olen jo hyväksynyt ulkonäön, kuten kaikki muutkin. Johonkin muuhun se sortuu jos on sortuakseen.

      Olen deittaillut paljonkin "isoja tyttöjä" ja useimmiten fyysinen puoli on ollut molempia hyvinkin tyydyttävää.
      Moni osaa liikkua sulavasti ja se tuntuu ihanalta kun on paljon ihokosketusta.

      Sama juttu se on meillä miehillä kun tapailemme kevytrakenteisia naisia, meidän on varottava murjomasta heitä allemme.

      Minusta miehen on kohdeltava naista kuin naista kuten prinsessaa jos olemme treffeille lähteneet.
      Jokainen kanssasi ulos lähtevä nainen on sen arvoinen, että yrität parhaasi mukaan viihdyttää häntä ja joistain ulkonäköseikoista huomauttaminen on niiin moukkamaista että saisit vetää itsesi kiikkuun jos sellaista erehdyt tekemään.

      Jos et halua uusille treffeille, niin siitäkin on kerrottava hienotunteisesti, että sinusta vain ei tunnu siltä että teitä ei taida olla luotu toisillenne ja otat syyn omille niskoillesi jos kerran olet niin v-mäinen että kilot painavat sinulle enemmän kuin luonne. Näinhän asia on, eikä sinun tarvitse todellakaan mainita niistä missään vaiheessa.

      Jos olet yhtään fiksu, niin pyrit pitämään treffikumppanisi ystävänä, sillä jonain päivänä saatat muuttaa mieltäsi. Jos et siihen pysty, niin pysy sitten kaukana, koska olet muIkku.

    • Jumalan kuva

      Eikö lihavakin ole ihminen, jjoka haluaa tulla huomatuksi ja rakastetuksi?

      • vivahteikkaast

        nytten näette sen googlelta Leon Russell Honky Tonk Woman


    • hylätärzän

      Kyllä lihävääkin sää räkästää jös hälyää!

    • JaapaJoo

      Voisin veikata tähän väliin, meidän suomalaisten Arvo maailma on kääntynyt aivan päälaelleen Globalisaation myötä. Kaikki ajattelevat että vähemmän kuin Brad Pitt tai Joku PTähtönen ei kelpaa, varmaankin pohja syynä sille sanoisin olevan pelko siitä mitä lähipiiri ajattelee uudesta miehestä/naisesta. Lihavaksi Tullaan, ei synnytä, muistakaa ihmiset se. Sen vielä sanon että kostautuu tämä ulkonäön perusteella valikointi, kuihtunee tämä kylä vielä kasaan tällä menolla.

    • Piparia1

      Kyllä jos saa piparia:)

    • Eiköhän luonteenpiirre ja kiinnostuksen kohteet sanele paljon enemmän. Jos natsaa niin natsaa, sen jälkeen on vaikea vastustaa ihmistä.

    • No problem

      Itse ainakin tykkään kovasti jos nainen ei ole kovin laiha. Voi olla ihan hyvin pulska mutta ei kuitenkaan sellainen ihan valtava tankki että vaikea liikkua.

      • bbwssbbwlover

        Itseäni viehättää muodokkaat ja lihavat naiset enemmän kuin hoikat yleensä ja laihat ei edes oikein kiinnosta. Mielestäni on naisellisuutta omata kunnolla muotoja ja läskiä. Luonne on kuitenkin se mikä ratkaisee.


    • rubens

      siis suomalainen haiseva lihava nainen? en pane, vaikka humalassa olisin. paksut isopesaiset suomalaiset naiset ovat inhottavia. punavalkoiset laskit, isot jalat ja karvaiset siat, jos semmoinen lehma mua lahestyy niin ma vedan turpaa. ei muija saa olla 160cm pidempi eika yli 50kg. tammoiset ovat sikoja, haisevia ja arsyttavia.

      • eo talipallo

        ikävää kun ei päältä arvaa kuka näistä pikku knääpiöistä suomalaismiehistä on tämä ..Rubes niin eipä niitä uskalla lähestyä, kun voi olla alle arvostelun hänen mielestään..


    • Laihtunut rouva

      Olin hyvin lihava nainen ja elin huonossa suhteessa. Erosin ja muutin Helsingistä Meriporin Kaanaaseen Yyterin lähelle. Keskustaan noin 10km. Merenrantaan alle kilsa. Yli 80 m2 neliön asunnon vuokra vain 360€/kk Yksiöiden vuokrat siellä Kaanaassa noin 250€/kk. Löysin asunnon Torista. Porissa on satoja tyhjiä halpoja vuokra-asuntoja. Kävelen yyterin hiekkarannalla joka päivä ja pyöräilen upeaa maisematietä pitkin Reposaareen. Hölkkäilen myös merenrannassa. Kylpylässä ja Pihlavan uimahallissa käyn usein uimassa, kun kaikki rahat ei mene vuokraan. Kylpylä on upea ja laadukas. Porin keskustassa on upea uusi uimahalli, jossa poreamme ja höyrysauna. Helsingissä kaksion vuokra oli 900€/kk. Töissä olen marketissa ja veroäyri on Porissa pieni. Paremman/laadukkaamman elämän vuoksi laihduin yli 30 kg reilussa vuodessa. Rannassa on baari-karaokea viikonloppuisin. Lähikauppa ja terveysasema vieressä Suosittelen kaikille eläkeläisille ja lapsiperheille muuttoa poriin laadukkaampaan ympäristöön. Siellä on tila hengittää ja ihmiset on ihania. Keskustaan ruuhkaton suora tie noin 15 minuttia, myös ruuhka-aikaan.

    • Aito kiinnostus

      Lihavuuteni on suojamuuri, nopeasti selviää, ollaanko minusta kiinnostuttu aidosti.

    • Lihava nainen voi aina kysyä itseltään lähtisikö treffeille lihavan ja muutenkin keholtaan samantasoisen miehen kanssa.

    • Luonnon valinta!

      Tieteellinen tutkimus kertoo että:

      Nainen etsi raamikasta kaveria, josta olisi sekä turvaksi että ruoantuojaksi.

      Mies mittaili uumaa, sillä sen kapeus varmisti, ettei kumppaniehdokas ollut raskaana toiselle.

      Eli kukaan mies EI halua ottaa vyötärölihavaa, koska EI voi olla varma onko se JO paksuna jollekin toiselle.

      Vaikka ihminen kuinka kuvittelee olevansa moderni ja sivistynyt, silti kymmeniä tuhansia vuosia vanhat luonnon valinnat pätevät edelleen.

    • SeLuonneSeLuonne

      Media ja netti nyt antava hyvin ahdasmielisen kuvan aina, niissä kun täydelliset ihmiset pääsevät aina oikeuksiinsa. Tosielämässä ei ikinä kannata ahdasmielisen kanssa vaivautua edes treffeille. Sellaisia riittää.

      Sitten asiaan. Minua viehättävät tuhdit tytöt. Ovat seksikkäämpiä ja ovat luonteeltaan kivoja. Eivät tosin kaikki, mutta sellaisia "perus huono itsetunto" ihmisiähän on nyt muutenkin tämä maa täynnä. Missit ovat alkaneet ällöttää. Mieluummin katsoisin Miss XL-kisoja.

      Tietysti on niin, että luonne on se tärkein. Mutta kyllä muhun tekisi vaikutuksen jos isompikin nainen pyytäisi treffeille. Kertoisi se ainakin sen, että tuolla ihmisellä on luonnetta ehdottaa... Hoikat naiset ovat ihme narisijoita nykyään kaikki: Tuntuu olevan pelkkää kilojen kyttäämistä ja tekopirteyttä koko elämänsä. Mutta tuhdit tytöt... Oih. Nautinnot sallittu. ja hyvä niin.

    • höpöttelijä
      • Lihavuus on in

        Lihavuus on ollut läpi vuosisatojen naisellisuutta. Se viestii hedelmällisyydestä ja varallisuudesta. Siksi miehet lihavista naisista on aina pitänytkin vaikka nykyaikana koitetaan toisenlaista kuvaa maalata ja istuttaa ihmisten mieliin.


      • herää päiväuniltasi
        Lihavuus on in kirjoitti:

        Lihavuus on ollut läpi vuosisatojen naisellisuutta. Se viestii hedelmällisyydestä ja varallisuudesta. Siksi miehet lihavista naisista on aina pitänytkin vaikka nykyaikana koitetaan toisenlaista kuvaa maalata ja istuttaa ihmisten mieliin.

        En tiedä millä planeetalla elelet mutta läskiys ei todellakaan ole naisellisuutta eikä kieli mistään muusta kuin itsekurin puutteesta ja huonosta elämäntavoista. Läskiys on nykyaikana vain tabu josta ei saisi puhua. Lisäksi yritetään maalata valheellista mielikuvaa että läski olisi jotenkin suosittua nykyään. Jokainen joka kykenee ajattelemaan omilla aivoillaan, näkee kyllä kyseisen propagandan läpi.


      • huhuh
        herää päiväuniltasi kirjoitti:

        En tiedä millä planeetalla elelet mutta läskiys ei todellakaan ole naisellisuutta eikä kieli mistään muusta kuin itsekurin puutteesta ja huonosta elämäntavoista. Läskiys on nykyaikana vain tabu josta ei saisi puhua. Lisäksi yritetään maalata valheellista mielikuvaa että läski olisi jotenkin suosittua nykyään. Jokainen joka kykenee ajattelemaan omilla aivoillaan, näkee kyllä kyseisen propagandan läpi.

        Nykyään kylläkin koitetaan maalata mielikuvaa, että pitäisi olla vain laiha ja vain laihuus olisi viehättävää. Tämä on sitä mustaa propagandaa mitä syötetään joka tuutista. En tiedä miten olet noin ulkona todellisuudesta.


      • 54621hhh
        huhuh kirjoitti:

        Nykyään kylläkin koitetaan maalata mielikuvaa, että pitäisi olla vain laiha ja vain laihuus olisi viehättävää. Tämä on sitä mustaa propagandaa mitä syötetään joka tuutista. En tiedä miten olet noin ulkona todellisuudesta.

        Laihuutta ei ole missään maalattu positiiviseksi asiaksi.

        ja lihavuus on juuri niinkuin yllämainittiin, itsekurin puutetta ja laiskuutta, siinä ei ole mitään positiivista.

        Normaalipaino on se ihanne miltei kaikille, poikkeuksena ne joilla on fetissi.


    • Yleinen harhaluulo on myös että liikunta automaattisesti laihduttaisi. Tämähän ei pidä paikkaansa. Toki se on tärkeää hyvinvoinnin ja olon kannalta, mutta laihduttamisessa se ei ole niin tärkeää. Kaikkein tärkeintä on säännöllinen, monipuolinen ruokavalio ja kohtuullinen määrä. Näillä opeilla olen itse laihduttanut parissa kuukaudessa 73 kilosta 67 kiloon enkä juurikaan ole lisännyt liikunnan määrää. Jotain pientä lihasjumppaa olen tehnyt ettei ihan kaikki lihakset surkastuisi.

      Eli ruokailut 3-4 tunnin välein pieniä määriä ja myös muistaa joskus vihanneksia ja hedelmiä nauttia. Eikä vedetä yötä vasten sitä perhepitsaa.

      Ja mitä deittailuun tulee niin en kyllä mitään älyttömän lihavaa naista ottaisi. Lievästi pyöreä on ihan ok. Täytyy myös miettiä että jos tulee perhettä niin minkälaisen mallin lapsilleen antaa äiti, joka ei jaksa edes kunnolla kävellä?

    • Nainen 49v.

      Käsitykseni on, että enemmistö tänne kirjoittavista ei ole niitä fiksuimpia ihmisiä. Tässäkin ketjussa on uhottu niin kovasti, mutta ei osata edes kirjoittaa tavallisimpia yhdyssanoja oikein. Tulee "yhdys sanoja".

      Nettideiteissä ihmiset usein keskittyvät liikaa yhteen puoleen. Toisaalta, itse olen ollut muutamalla nettideittipalstalla, viimeksi täällä suomi24:ssä. Kerroin olevani xl, mutta niin vain niitä yrittäjiä riitti. Minua vain harmitti, kun suurimman osan kohdalla vaikutti, etteivät olleet lukeneet mitä etsin. He olivat aivan muuta kuin mitä muutamalla keskeisellä kriteerillä hain. Ehkä paino ei ollut ongelma, kun olen työssäkäyvä, koulutettu, lapsi jo muuttanut kotoa pois. Osa yrittäjistä saattoi olla sellaisia, jotka yrittävät kaikkia, jos joku tärppäisi.

      Omat tapaamiseni netin perusteella ovat olleet aika järkyttäviä. On tullut kyllä mieleen, että mies on netissä, kun on ns. vaikeasti pariutuva. Ajattelin, ettei tällaiseen törmää kuin netissä. Yksi tosin oli kivannäköinen, koulutettu, hyvässä työssä ym., mutta siitäkin huolimatta hän osoittautui jollain tapaa epävakaaksi. Lisäksi hän melkein vainosi minua tekstarein, onneton kun alkuun en ollut varovainen ja annoin numeroni.

      Joku väitti, etteivät lihavat naiset käy salilla ym. Höpö höpö. En ole ainoa xl, joka käy salilla, tosin käyn naisten salilla. Mutta alhaalla miehet kyllä näkeyvät, että on xl tulossa. Käyn myös reippailla kävelyillä ja teen kaikkea. Muita aktiviteetteja minulla on ollut niin paljon, että moni hoikka ei pystyisi samaan. Sitä vaan vedetään pinnallisia johtopäätöksiä ilman että toisista tiedetään mitään.

      • PiIIuhaukka

        En tiedä nettideittailusta kun en ole koskaan kokeillut, mutta luen joskus näitä juttuja ja jos deittipalstoilla on samanlaista väkeä, niin en yhtään ihmettele, että ei ole oikein tärpännyt.

        Voisin kuvitella, että netissä metsästävät vain epätoivoiset, mutta taidan olla väärässä? Ilmeisesti siellä on paljon naisiakin ja harva nainen kai on niin epätoivoinen, että kuka tahansa netistä löytyvä karju kelpaisi? Miehissä sellaisia varmaan on paljonkin, koska meitä joitakin on "siunattu" kovalla seksinhimolla.

        Kun olen seurannut joitaitain kavereitani miten he etsivät kapakoista (seksi)seuraa, niin melkein käy sääliksi heidän alkeelliset käytöstapansa ja sen myötä huono onni seuranhaussa.

        Haen itsekin mielelläni seksiseuraa, mutta en koskaan livenä aloita puhumalla siitä, mutta annan kyllä selkeästi ymmärtää, että sänkyseura kyllä kelpaisi.

        Sen verran olen vanhanaikainen, että ensin kummankin täytyy jollain tasolla ihastua, että hormonit alkavat hyrräämään.

        Niin puutteessa en ole koskaan, että jos joku mukava nainen haluaa vain jutella ja ehkä tutkailla, että olisiko meistä ehkä ihan seurustelevaksi pariksi, niin olen otettu ja ylpeä itsestäni jos olen sillä tasolla kiinnostava.
        Lähden mielelläni mukaan tällaiselle "tutkimusmatkalle" ja saatan tapailla vaikka kuukausia ilman seksiä, sillä olen mielelläni parisuhteessa, mutta sen on oltava molempia tyydyttävä ja sellainen että sillä voisi olla tulevaisuutta vaikka hamaan hautaan saakka.

        Naisen ulkonäöllä ei ole merkitystä kun saavun jonnekin ja alan juttelemaan sellaisen kanssa joka näyttää edes hiukan kiinnostuneelta.
        Joskus kukaan ei oikein noteeraa, mutta en halua olla hiljaa ja itsekseni, niin alan rikkomaan jäätä ikään kuin urheilumielessä kaikkein epätodennäköisimmän naisen kanssa.

        Suurella osalla tyly ilme on vain ulkokuorta ja jos minun ei käsketä painua heIvettiin, niin pienen tovin jälkeen ollaankin jo syvällisissä jutuissa.

        Joskus tällainen tyly on hoikka ja kaunis, mutta usein myös ei niin hoikka ja tylyys on vain masennusta, että "en minä kuitenkaan täältä seuraa löydä". Stop tykkänään tuollaiset ajatukset.
        Netissä kai jokaista naista vongataan, mutta kyllä me livenäkin mieluummin haluamme olla jonkun kanssa mieluummin kuin ilman seuraa.

        Rakastan naisia ja seksiä, mutta kokemukseni mukaan naiset haluavat seksiä vähintäänkin yhtä paljon, kunhan osaa kysyä oikeat kysymykset.
        Täällä netissä en osaa, koska tämä on sanatonta viestintää tavallisen jutustelun lomassa.

        Moni juttu on jäänyt yhteen iltaan tai viikonloppuun, mutta olen kaikkien kanssa hyvä ystävä, joten olen kai osannut esittää asian oikein, että kenellekään ei ole tullut väärää käsitystä ja pettymystä siitä että olisin antanut ymmärtää haluavani heti vähintään kihloihin.

        Tavallaan olenkin "kihloissa" kaikkien kanssa, koska niin moni ilahtuu nähdessään minut ja vuosien jälkeenkin päädymme viettämään taas ihanan illan viinin ja pikkusuolaisen kanssa ja tietenkin sen herkullisen "jälkiruoan".

        Kerroin näin paljon itsestäni vain osoittaakseni, että miten tavattoman tärkeitä te naiset olette, ihan jokainen, kokoon ja näköön katsomatta.

        En tiedä sainko ajatukseni tehtyä selväksi Sinulle jolle vastasin, mutta voisin melkein näkemättä Sinua sanoa, että "Rakastan Sinua". Olet ainutlaatuinen.


      • PiIIuhaukka kirjoitti:

        En tiedä nettideittailusta kun en ole koskaan kokeillut, mutta luen joskus näitä juttuja ja jos deittipalstoilla on samanlaista väkeä, niin en yhtään ihmettele, että ei ole oikein tärpännyt.

        Voisin kuvitella, että netissä metsästävät vain epätoivoiset, mutta taidan olla väärässä? Ilmeisesti siellä on paljon naisiakin ja harva nainen kai on niin epätoivoinen, että kuka tahansa netistä löytyvä karju kelpaisi? Miehissä sellaisia varmaan on paljonkin, koska meitä joitakin on "siunattu" kovalla seksinhimolla.

        Kun olen seurannut joitaitain kavereitani miten he etsivät kapakoista (seksi)seuraa, niin melkein käy sääliksi heidän alkeelliset käytöstapansa ja sen myötä huono onni seuranhaussa.

        Haen itsekin mielelläni seksiseuraa, mutta en koskaan livenä aloita puhumalla siitä, mutta annan kyllä selkeästi ymmärtää, että sänkyseura kyllä kelpaisi.

        Sen verran olen vanhanaikainen, että ensin kummankin täytyy jollain tasolla ihastua, että hormonit alkavat hyrräämään.

        Niin puutteessa en ole koskaan, että jos joku mukava nainen haluaa vain jutella ja ehkä tutkailla, että olisiko meistä ehkä ihan seurustelevaksi pariksi, niin olen otettu ja ylpeä itsestäni jos olen sillä tasolla kiinnostava.
        Lähden mielelläni mukaan tällaiselle "tutkimusmatkalle" ja saatan tapailla vaikka kuukausia ilman seksiä, sillä olen mielelläni parisuhteessa, mutta sen on oltava molempia tyydyttävä ja sellainen että sillä voisi olla tulevaisuutta vaikka hamaan hautaan saakka.

        Naisen ulkonäöllä ei ole merkitystä kun saavun jonnekin ja alan juttelemaan sellaisen kanssa joka näyttää edes hiukan kiinnostuneelta.
        Joskus kukaan ei oikein noteeraa, mutta en halua olla hiljaa ja itsekseni, niin alan rikkomaan jäätä ikään kuin urheilumielessä kaikkein epätodennäköisimmän naisen kanssa.

        Suurella osalla tyly ilme on vain ulkokuorta ja jos minun ei käsketä painua heIvettiin, niin pienen tovin jälkeen ollaankin jo syvällisissä jutuissa.

        Joskus tällainen tyly on hoikka ja kaunis, mutta usein myös ei niin hoikka ja tylyys on vain masennusta, että "en minä kuitenkaan täältä seuraa löydä". Stop tykkänään tuollaiset ajatukset.
        Netissä kai jokaista naista vongataan, mutta kyllä me livenäkin mieluummin haluamme olla jonkun kanssa mieluummin kuin ilman seuraa.

        Rakastan naisia ja seksiä, mutta kokemukseni mukaan naiset haluavat seksiä vähintäänkin yhtä paljon, kunhan osaa kysyä oikeat kysymykset.
        Täällä netissä en osaa, koska tämä on sanatonta viestintää tavallisen jutustelun lomassa.

        Moni juttu on jäänyt yhteen iltaan tai viikonloppuun, mutta olen kaikkien kanssa hyvä ystävä, joten olen kai osannut esittää asian oikein, että kenellekään ei ole tullut väärää käsitystä ja pettymystä siitä että olisin antanut ymmärtää haluavani heti vähintään kihloihin.

        Tavallaan olenkin "kihloissa" kaikkien kanssa, koska niin moni ilahtuu nähdessään minut ja vuosien jälkeenkin päädymme viettämään taas ihanan illan viinin ja pikkusuolaisen kanssa ja tietenkin sen herkullisen "jälkiruoan".

        Kerroin näin paljon itsestäni vain osoittaakseni, että miten tavattoman tärkeitä te naiset olette, ihan jokainen, kokoon ja näköön katsomatta.

        En tiedä sainko ajatukseni tehtyä selväksi Sinulle jolle vastasin, mutta voisin melkein näkemättä Sinua sanoa, että "Rakastan Sinua". Olet ainutlaatuinen.

        Vaikka nimimerkki "Pilluhaukka" voisi antaa eri kuvitelman niin loistavaa tekstiä siitä, että olit sitten laiha tai lihava niin tärkeetä on silti kohdella toista hyvin. Jos toinen ei miellytä niin asian voi aina ilmaista nätisti tai rumasti.

        Minusta tärkeintä on se, että miten itsensä näkee ja miten sen tuo esiin. Jos tunnet olosi hyväksi, seksikkääksi ja kauniiksi niin sen huomaa vaikka olisi kiloja tullut liikaa. Myös iso tyttö voi olla todella seksikäs, tyylikäs ja kaunis. Ulkonäkö koostuu niin ruumiinrakenteesta kuin myös siitä, että miten pukeudut, meikkaat, hiuksesi laitat ja miten kannat tuon kokonaisuuden. Samalla tavalla voi laiha ihminen olla myös ruma ja kuvottava. Tämä pätee myös miehiin.
        Ei ole rikos yrittää näyttää hyvältä niillä edellytyksillä mitä sillä hetkellä itsellä on.
        Ja jos ulkonäkö häiritsee toista niin hän ei se seura, missä haluat olla.


    • minä99

      saattaisin vaikka lahteä kunhan ei ihan ns. sota norsu ole

    • antti rokka

      No huh huh!
      Me miehet ollaan kunnon miehiä suomessa.
      Jos oma akka muuttuu rumaksi, niin käydään vieraissa. Tosin käytiin jo sitä ennenkin:)
      Mutta uutta "pommia" ei tietenkään kukaan ota!

    • ei ryhävalasta

      JOo en lähtis. Sen verran pitää olla selkärankaa, että laihduttaa.

    • k.ilot

      Minun rakkaani oli aikoinaaan yli satakiloinen ja meillä nautinnollista rakastellessamme. Hän halusi helliä minua ja minä häntä...fällykäärmekin löysi armaani hekuman kähjteille...hmm

      • Riemunkirjava

        Eipä paljon huvita treffailla ketään timmikuntoista tenunenää, kun just olen itseni saanut anoreksian jälkeen kunnon lihaan. Että siirry vaan suoraan seuraavaan nykyiseen kukkakeppiin.


    • Haistakaa

      kaikki jotka arvostelette toisia ihmisiä uttivnoveh.

      • syelun pèyli

        Käy site süopi ärvöstellä jos ei tükaeae?


    • nimimerkki123

      En lähtisi koska lihava on oksettava katsella ja kosketella. Se myös kertoo naisen itsekurista jos ei saa pidettyä kroppaansa kunnossa. Kyllä naisen pitää olla naisellinen eikä mikään michelin-ukkoa muistuttava otus.

    • sdgfdfgdfge

      Muutama vuosi syömishäiriöisenä on kyllä opettanut sen, että ihmisen paino ei koskaan merkitse mitään. Siinä vaiheessa kun itse on ollu luuta ja nahkaa ja kyvytön edes pysymään jaloillaan on kyllä jonkun toisen ylipaino ollut maailman pienin ja mitättömin seikka eikä se siitä ole sen suuremmaksi pulmaksi minulle koskaan tullutkaan.

    • 16+8

      "Hän on ihastunut sinuun ja kuvittelee että olet hänen elämänsä mies."

      Pelkästään tämä olisi enemmän kuin huolestuttavaa ja riittävä katkottamaan miehen, ihan sama sille lihavuudelle.

    • Runsaspovinen

      Mitäpä jos kumppani suhteen aloittamisen jälkeen joutuu rollaattoripotilaaksi ja autettavaksi monissa elämän arkipäivän asioissa? Onko se hylkäämiseen syy? Sanoisin, että ihmiset ovat mitä ovat ja rakkaus monesti määritellään sen jälkeen kun ensimmäiset vastoinkäymiset hiipivät suhteeseen. Lohduksi lihaville rouville, teillä on ainakin tiukka tavara, se on kysyttyä. Ne jotka siitä jotain ymmärtävät. Laihalla on usein suuri ja tilava.
      Aikuiset ihmiset ja teille on tullut pakkomielteeksi se, että joku on lihava. Antaa olla, ihan samat jyvät sillä on korvien välissä kuin ennenkin mutta teillä ketkä täällä tätä puitte, on ilmeisesti reikä välillä josta jyvät vähenvät vähenevät...

      • Kuten lihavatkin

        Rollaattoripotilas kuuluu laitokseen tai hänelle pitää hankkia kotiapua. Ei se ole kumppanin asia hoitaa toista.


      • 6k63q2r

        Mikä ihmeen logiikka on alkaa kehua lihavia ja haukkua laihoja? :D Ei kumpikaan ole yhtään suotavampaa tai oikein.
        Kannattaa myös tarkistaa se oma korvien väli varsinkin kun alkaa puhua muiden "tavaran" väljyydestä :DDDDDD

        Se että joutuuko joku rollaattoripotilaaksi tai mikä tahansa asioita muuttava seikka, on ihan sen pariskunnan välinen asia miten se hoidetaan siitä edespäin.

        Pelkästään avioliiton pitäisi tarkoittaa sitä ettei ikinä erota, mutta kuinkas jatkuvasti käykään? Asiat muuttuvat, "runsaspovinen" hermannitäti.


    • Ensin täytyy määritellä mikä on lihava. Tarkoittaako aloittaja sellaista joka on omasta mielestään rankasti ylipainoinen vai sellaista jonka painoindeksi menee nippa nappa yli 25:n?

      Saattaa olla, että en lähtisi jos itsetunto on niin heikko, että pitää itseään jokinorsuna. Sellaisen kanssa voisin aivan hyvin lähteä jonka painoindeksi on punaisella, mutta hän ei korosta sitä joka käänteessä.

      On tietysti vähän outoa, että puolituntematon olisi päättänyt, että olisin hänen elämänsä mies. Saattaisin kavahtaa sitä, riippuen miten hän sen tuo esiin, pilke vai hullunkiilto silmässä?

      Elämä on seikkailu johon kannattaa hypätä mukaan. Päättele siitä.

    • Sporty&sixpäck

      En ikinä. Läskin naisen kasvonpiirteet ovat niin etovia ja se löysä, täynnä muhkuroita oleva levee perse. Hyi helvetti, että ei pysty, ei kykene.

      • Kkkkkkf.

        Pėrse ja hėlvetti


    • Molopää

      Raskauskilot lähtevät kuulemma imettämällä.

      Pitääpä rouvalla imettää.

    • Slimman

      Ei se ole mitään syrjintää tai egoistista jos ei lihava nainen miellytä. Jos ei miellytä niin ei miellytä. Kai niitäkin miehiä löytyy joita miellyttää, toivottavasti. Omalla kohdallani lihavuus on ehdoton turn-off, enkä edes voisi kuvitella seurustelevani sellaisen kanssa.
      Tämä ei johdu siitä että häpeäisin lihavaa kumppania, vaan kun ei lihavuus kiihota, päinvastoin. Itse olen liikkuva ja urheilullinen, joten en varmasti myöskään löytäisi paljonkaan yhteistä lihavan kanssa.
      Ja tosiasia on se, kuten jo joku totesikin, että lihominen HARVOIN on mitään mystisen geneettistä. Sitä lihoo jos syö liikaa ja huonosti. Ei muuten. Eikä ne lihavat ole oikeasti lepposia. Toki moni liikalihava kompensoi esittämällä rehvakasta ja ylipirteää, kun itsetunto on lihavuuden takia heikko. En oikeasti myöskään usko YHTÄÄN sellaista lihavaa joka sanoo että on tyytyväinen lihavuuteensa. Kakkapuhetta.

    • Ön lyöntejä

      Kyl ääkköshömöä sää lyödä tyrpään jös hälyää

    • ARDEEEEEE

      No en lähtis !!!!!

      Ja ärsyttää kun on muutaman kerran vahingossa joutunut tosi fläsän kanssa kun ei ole ollut kun kuvaa....vain naamasta.

      Täytyy olla tosi varovainen palstoilla,

      KUN LÄSKITKIN ON OMASTA MIELESTÄÄN NORMAALEITA TAI SOPIVAN PEHMEITÄ.

      EN KÄY ENÄÄ TREFFEILLÄ KUIN HOIKKIEN KANSSA, TAI JOS ON KUNNON KUVA MISSÄ NÄKEE ETTEI OLE FLÄÄSH DÄÄNSERI

    • Määrittele lihava?

    • Hyi!

      Lihavat haisee.

      • lihava=naisellinen

        Itse rakastan muodokkaita, pulleita ja lihavia naisia. Pidän myös hoikista jos on edes muotoja jossain määrin, mutta luonne on se joka lopulta ratkaisee kenen kanssa suhteeseen siirtyy!


    • oma vika/asia

      Miks en lähtisi? Mutta se on totta, että nainen antaa itsensä levitä suhteessa. Tietty raskaus jättää jäljet ja se on ok. Mutta vois sitä vähän yrittää, eiks vaa, laihtua. Jos äijäkin on läski niin mitä sitten on väliä, heille vaan hyvää ruokahalua ja verisuonitauteja. ;D

    • Laiha

      Miksi moraalisoidaan sillä että lihavat eivät kelpaa. Yhtä kaikki eikö olisimparempi moraliosoida lihavia? Miksi päästät itsesi plösähtämään, miksi et pidä itsestäsi huolta onko elämänhallinnassa ongelmia? Lihavuuskin kertoo ihmisestä jotain.

      • laiha lihottaja

        Laihuus kuvottaa minua.


    • Kauneus ei ole riippuvainen painosta. Niin lihava, kuin laiha voi olla kaunis....... tai ruma.

      Kaunis bbw nainen on oikein upea ilmestys. Esim. xxl mallit oikein kauniita....

      • feedeemies

        lihavat naiset tuntuu sekä näyttää paremmalta kuin laihat usein. itse olen feedee ja rakastan kun naisen muodot kasvaa :)


    • Kyllä lihava kelpaa treffeille ja seuraksi. Mutta silloin tulee muiden ominaisuuksien olla lähes täysin kunnossa.

      Edellinen kumppanini oli noin 90kg ja alle 160... JOS hänen luonne olisi ollut kunnossa, niin olisimme taatusti yhdessä, mutta kun ei muutaman päivän jälkeenkään alkanut tapahtumaan, niin annoimme asian olla. Hänellä on päälimäisenä mielessä selvinpäin (muutaman kaljan juonti) oleminen ja se että koittaa väkisin keksiä juttua, ihan kuin koittaisi vältellä minua jotenkin... Viimeinen pisara oli se kun istuimme pikkukännissä meidän kotona, ja hän totesi "tää tuoli natisee" silloin tuli lähtö niin nopeasti ettei mitään rajaa, jos ei mitään muuta keksi kuin tommosta tyhjänpäiväistä juttua.

      Eli jos homma olisi hänen kanssaan toiminut kuten pitääkin, olisimme edelleen pariskuntana.

      Edellinen oli taas todella napakka ja kivan näkönen tytteli, ja kun juotiin, niin juotiin kunnolla, toki meni viikkoja että päästiin "hommiin" mutta ei haitannut.

      Eli pointti on se, että jos on joku "huono puoli" niin se pitäisi korvata toisella "hyvällä puolella"... Täydellistä ihmistä kun et tule maailmasta löytämään

    • Jepsisst

      Me on oltu miehenkaa 11 v yhdessä, molemmat vieläkin alle 30 mutta läheltä liippaa. Mää painoin 68 kg 11 v sitten, oon 179cm pitkä, nyt painan 130 kg. Mies paino 11 v sitten 70kg, on 178 cm pitkä, nyt painaa 90 kg. Määhän tässä oon lihonut eniten. Pari vuotta sitten kyllästyin näihin läskeihin, otin Personal Trainerin, painoin sillon 140 kg, vaatekoko oli 50. Cm karis kropasta kyllä, sain erinomaisen lihaskunnon, nyt vaatekoko on 44, paino tuli vaan 10 kg alas, edelleen 130 kg mittarissa. Vaikka kuinka aerobista tehtiin ni paino heittelei 1-3 kg välillä 2 aikanakin. Aivan uskomatonta, että mulla on vieläkin ylipainoo 50 kg mutta se ei tuu sieltä kunnolla alas. Enään en pistä tuhansia euroja Trainereihin vaan päädyn lihavuusleikkaukseen, mitä lääkärikin ehdotti.


      Tottakai se on hienoo, että sain 3 vaatekokoo pois, kunto koheni, lihaskunto erinomaiseks mutta pääsääntösesti lähin sitä painoo pudottaa. Eipä mies mua jättänyt vaikka olin kuinka läski, nyt pelkää leikkauksen myötä, että menettää mut kun kuihdun kokonaan pois.

    • Lihavahkot

      naiset ovat tosi hyviä sängyssä ,antautuvat estoitta seksiin.

    • Vain nainenko lihoo?

      Eräs tuttavani totesi, että kun nainen on onnistunut PÄÄSEMÄÄN naimisiin, alkaa hän nopeasti lihomaan, koskapa ei tarvitse enää sen jälkeen mitään välittää ulkonäöstään. Mutta miehet sen sijaan säilyvät nuorekkaina ja paremman näköisenä vuodesta toiseen. Ja että avioliitto on varmastikin naisten keksimä instituutio. Naimisiin päästyään nainen sitten voi alkaa rauhassa löhöillä kotona ja syömään suklaata salkkareita katsellessaan. Ja hänen havaintojensa mukaan pariskuntia katsellessa huomaa selvästi, että nainen on lihava ja mies hoikka ja nuorekas. Ajattelin itse jalkautua kaupungille kesätapahtumaan puolueettoman henkilön seurassa, paperi ja kynä varusteina. Teimme arvioita pariskunnista, sormukset? Iät? Arvioimme suhteen pituutta keskinäisen käytöksen perusteella, vastatavattu, vai vuosia yhdessä. Vyötärönympärys? Pukeutuminen ja yleinen ulkoasu, trendikkyys? En huomannut ollenkaan, että asia olisi ollut niin kuin tuttavani väitti. Kyllä miehissä ja naisissa oli suunnilleen yhtäpaljon lihavia ja laihoja, nuoripari yleensä oli hoikka, kumpikin osapuoli siis, keski-ikäiset muistuttivat aika paljon toisiaaan, poikkeuksia toki oli, molempiin suuntiin, joissakin tapauksissa lihava mies ja laiha nainen, joissakin lihava nainen ja laiha mies.

      No, tämä meni vähän aiheen vierestä, mutta luulen, että mies ei aina tarkastele itseään niin kriittisesti kuin hän tarkastelee naista tai kuin nainen tarkastelee itseään. Tämän tuttavapariskunnankin kohdalla molemmat ovat ylipainoisia mutta mies pitää itseään sopivana ja nuorekkaana ja kommentillaan naisen lihomisesta avioliitossa hänen oli tarkoitus vihjailla oman vaimonsa ylipainosta. Naisen vartaloa yleensä tarkkaillaan kriittisemmin kuin miesten vartaloa. Olisi kyllä kiva tietää, onko joku kartoittanut näitä juttuja vähän suuremmillakin aineistoilla. Ja tarkemmilla menetelmillä

    • Mieluummin muutama kilo ylipainoa kuin alipainoa.
      Kuivahko alipainoinen nainen on sairaan näköinen,kun taas pikkuinen ylpaino vain usein korostaa naisen kauneutta.
      Makuasioitahan nämä vain on.

    • Nainen 60 v...

      Äly hoi älä jätä :D
      Olen jo 60 v vanha nainen ja katselen silti miehiä pilke silmäkulmassa :)
      Nyt oli pakko kirjoittaa tähän viestiketjuun minunkin.
      Minä olen hieman pyöreä ja treffipalstoilla saan kovasti tarjouksia jopa hieman yli 40 v miehiltä.
      Ei vain naiset ole lihavia, katsokaa tutkimuksia mitä on tehty esim. armeijaan menevistä nuorista miehistä kuinka paljon heissä on ylipainoisia !!!
      Kuinka paljon on miehiä jotka ovat pallomasuisia tai isomman repun omaavia miehiä tuolla kadulla sen huomaa etenkin kesäisin.
      Kamalaa on katsella miestä joka ei saa mahtumaan jalkaansa kuin gollari- tai sali housut :D ja sen lisäksi jalassa on nahkakengät ja nahkatakki.
      En huolisi tuollaista miestä edes hopea vadilla jos hänet minulle tuotaisiin.
      Ihan turha on miesten naisia mollata, teissä on itsessänne yhtä paljon lihavia kuin meissä naisissakin ..
      Muuten pikku kommentti vielä näin lopuksi :
      Kun katsoo esim. niitä treffipalstoja niin miehet vaativat missiä jota voi tavata ja naiset haluaa tavallisen miehen.
      Samoin huomaan että miehet kun täyttävät 50 v he haluavat naisen tai melkein tytön jonka ikä on 25-45 ja itse ovat jo kaljuuntuvia ukkoja.
      Miksiköhän ?
      Taas miehet jotka ovat noin 40-50 haluavat useimmat 50-60 v naisen..
      Miksi siis pitää tulla Suomi sivulle haukkumaan naisia tai naiset miehiä.
      Jokaiselle on joku jossain jota rakastaa, joskus sen löytäminen vain vie hieman kauemmin :
      Hymy päiväänne..

    • kokemusta on

      Jos mies ei ole miljonääri, prinssi tai isomunainen... sekään ei pääse treffeille.

    • 40+

      Painolla on merkitystä vain, jos muita, paljon isompia taakkoja ei ole. Ja näinhän se ei enää ole, kun siirrytään kolmenkympin toiselle puolelle. On mahdollisia arkeen vaikuttavia sairauksia, talosvaikeuksia, lapsia edellisistä liitoista, työttömyyttä, kenties rikeosrekisteri, addiktioita, mahdollinen täydellinen syrjäytyminen jne.

      Nuorena pöytä on kaikilla puhdas ja siksi painon kaltaisiin asioihin kinnitetään suhteettomasti huomiota. Vanhempana repussa on jo muuta ja siihen verrattuna lisäkilot eivät paina.

    • bird89

      Niin klassinen kysymys. ja annan hieman erinlaisen vstauksen.

      itse olen nainen 170cm ja painan vähän päälle 90kg tällä hetkellä olen kihloissa erään nyrkkeilijän kanssa, mutta on mulla ollut suhteita, kilpa ajajien kans, kehonrakentajien ja kolmisen vuotta sitten ammatti painijan kanssa. Olen ollut mukana esim kisoissa ja kaikki ovat mut aina "komeillen esitellyt" esim pomolleen tms. :) Et tällee täällä.. :)

      • heheehehhe upeeta

        Oot freelanseri.


      • bird89
        heheehehhe upeeta kirjoitti:

        Oot freelanseri.

        hheheehheh taidat olla kateellinen ;) jos mulle siis ton kirjotit ^^


    • setämiäs

      Kyllä lihavan naisen kanssa voi lähteä ihan huoletta treffeille, jos läski maksaa viulut, ottaa hyvin suihin ja sillä on kiree reva.

    • bbw no ssbbw

      Oma tyttöystävä on pikkasen pyöreä 163/65 mutta se näkyykin F sarjan tisseissä ja isossa perseessä. Mutta kyllä minä nostaisin älämölöä jos se tuosta rupeis vielä lihoomaan. Nyt on erittäin muodokas ilman että maha roikkuu tai on doubleshottia. Perseessä sillä on selluliittia mutta koittanut puristella sitä säännöllisesti niin on tasaantunut.

    • Pulleahko

      Lopettakaa kohkaaminen ja katsokaa Rubensin maalauksia.

      • fuckbuddyman

        Rubensin naiset ovat hoikkia tyttöjä suomalaisiin jokinorsuihin verrattuna.

        https://www.google.fi/search?q=rubens women&espv=2&biw=1242&bih=606&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=HnlHVKrELKnhywOc_IHoAw&ved=0CAYQ_AUoAQ

        Lihavalla ihmisellä on muitakin ongelmia kuin vain paino. Miksi hän on päästänyt itsensä pahaan kuntoon? Psyykkisiä vaikeuksia?

        Lihavuus aiheuttaa kaikenlaisia kerrannaisvaikutuksia ja se, (lihavuus) on koko ajan alitajunnassa kalvamassa, koska jokainen haluaisi olla normaalipainoinen, mutta kun se ei onnistu, niin ajattelee väistämättä ehkä tiedostamattaan, että "olen tyhmä".

        Jos ihminen on lihava jo suhteen alussa, niin paino lisääntyy hallitsemattomasti parisuhteen aikana.

        Lihavan ihmisen elämä pyörii ruoanlaiton ja syömisen ympärillä. Jos hän ei ole syömässä tai laittamassa ruokaa, niin hän ainakin suunnittelee sitä.

        Lihavan kanssa on kehno harrastaa mitään, koska ruokailun takia ei voi lähteä kauas ruokapöydästä. Matkalle, lyhyellekin, täytyy ottaa eväät mukaan.

        Saunaan menokin täytyy suunnitella syömisen mukaan. On syötävä vähintään välipala ennen saunaa ja päälle sitten kunnolla.

        Ei sellainen ole oikeaa elämää.


    • Tyhmyys pois

      "nainen...alkaa hän nopeasti lihomaan...miehet sen sijaan säilyvät nuorekkaina ja paremman näköisenä". Pliis, ei jaksaisi lukea tyhmyyksiä, kun tietoa on olemassa.

      Tilastot kertovat, miehet ovat keskimäärin hieman enemmän ylipainoisia kuin naiset, ero ei silti ole oleellisen suuri.

      • Vain nainenko lihoo?

        Niin siis minun tekstiäni siteerasit? Ja luulit että olen tuota mieltä? Lue uudestaan! Ja loppuun, mikä oli kommenttini pointti!


    • Proud Hetero!

      Lihava nainen on lämmin. En ole koskaan pitänyt luisevista naisista. Laihat naiset ovat biseksuaalimiehiä varten.

    • toivonsamenettänytm

      ei kiinnosta lihavat, eikä laihat naiset.

    • Soopaa

      Ei pidä paikkansa!

    • sporttaja

      En lähtisi lihavan kanssa treffeille.Lihavuus kertoo ihmisestä sen että on laiska eikö välitä itsestään.

      Jos oma muija alkais lihoon selvästi,huomauttasin kyllä asiasta moneen kertaan.Jos ei sana mene perille niin sitten tarvii alkaa miettiin muita keinoja.Onneksi oma muija on sporttitypy joak vihaa läskejä :p

    • Tasokas M

      Voihan sitä treffeillä käydä, jos nainen pyytää (pyytäjä tarjoaa treffeillä). Sänkyhommat se kyllä saa unohtaa.

    • kokenut m

      toki lähtisin. Tosin en maksa syömisiä.

    • Mies . . ......

      Ei se mua ainakaan haittaa :)

    • ex alkkis

      kyllä lähtisintreffeille .mulle on tärkeää et kemiat kohtaa

    • komea mies vastaa

      Tarpeeton kysymys. Lähtisin ilman muuta jos tuntuu sopivalta ihmiseltä. Lihava nainen kelpaa minun treffikumppaniksi yhtä hyvin kuin muutkin.

    • ulkoläski :O)

      Missäs lakipykälässä taas määriteltiinkään lihavuus?! Ei muista...

      Aivoläskiyttä on maailmassa isompana ongelmana kuin suoranaisesti näkyvää läskiyttä. Em. termillä tarkoitetaan aivojen toimintaa vakavasti haittaavaa ainetta, joka aiheuttaa ahdistusta eniten aivojen ns. käyttäjälle. Muita angstisia aineita aivoille ovat mm. urea. Oireina ainakin itsensä sulkeminen pois kritiikiltä ja toisten mielivaltainen kritisointi. Johtaa hoitamattomana kuolemaan (sosiaaliseen, siis)...

      Vakavasti puhuen: hylkää rumat ihmiset (sisäisesti rumat), ole tekemisissä vain kauniiden ihmisten (sisäisesti kauniiden) kanssa, ja sulje silmäsi ulkoisilta tekijöiltä!

    • fgfdgdfg

      miksi ottaa ylipainoinen jos voi saada normaalipainoisen ? miksi tyytyä vähempään jos voi saada parempaa?

      käyn kuntosalilla, syön terveellisesti, en polta tupakkaa ja juon harvoin alkoholia.

      Miksi minua kiinnostaisi naiset, jotka eivät urheile, syö terveellisesti tai esim. polttavat tupakkaa.

    • Tässä hieman kokemuksia omasta elämästäni. Olen itse melko pitkä ja normaalivartaloinen ja omasta mielestäni ihan mukavan näköinen raamikas mies, jolle liikunta on erittäin tärkeä osa elämää ja oma naispreferenssini ovat nimenomaan ne pyöreämmät naiset. Toisin sanoen jos joutuisin valitsemaan 50 kiloisen ja 100 kiloisen välillä, niin valitsisin hyvin suurella todennäköisyydellä jälkimmäisen. Kuten aikaisemmatkin seurustelukumppanini, on nykyinenkin puolisoni sitä pyöreämpää sorttia ja aktiivisen suurta kehonhallintaa vaativan liikunnan myötä hän on myös huomattavasti paremmassa ja terveemmässä kunnossa kuin iso osa hoikemmista naisista ja arvostankin suuresti hänen energisyyttä, fyysistä voimaansa ja kehonhallintaansa. Hänen terveydentilansa on ensiluokkainen, hänen kestävyytensä esim. kävelyn ja uinnin suhteen on merkittävästi suurempi kuin omani ja kaikenkaikkiaan hän on aivan pirun seksikäs pakkaus.

      Olen jo vuosia seurannut sivusta ylipainoisia kohtaan esitettyä kritiikkiä, joka on usein todella loukkaavaa ja aggressiivista. Aivan kuin toisten ihmisen ylipaino jotenkin loukkaisi "normaaleja" ihmisiä, jotka ilmeisesti kokevat olevansa jollain lailla parempia kuin nuo kuvottavat läskit. Olen myös havainnut tämän vuoksi tuntemissani ylipainoisissa ihmisissä suuria määriä häpeää ja itseinhoa, joka puhuu melko suuresti sitä seikkaa vastaan, että paino olisi jotenkin heidän oma valintansa. Isot naiset voivat olla ja usein ovatkin ihan hemmetin kuumia kissoja ja toivoisinkin, että muutkin kanssani samaa mieltä olevat kertoisivat tämän muillekin hieman useammin, koska meitä on aika paljon.

      • lihavako-hah

        Niin, se että on hoikka ei tarkoita sitä, että on hyvässä kunnossa. Tai päinvastoin. Minulla on painoindeksi 28, eli olen lihava. Juoksen kuitenkin täysmaratoneja joka vuosi 2-4 kpl. En voi olla kovin rapakunnossa.

        Toisaalta hoikka (painoindeksi


    • ota uuuutuubista "Honky Tonky Woman ... ..... Russel"

      • lihisvihiskihis

        ottaa googlee ................... leon russell honky tonk woman .................................


    • No ei tarvi enää tän ketjun jälkeen miettiä miksi olen yksin :)
      Kiitos tästä!

      • vinkki..

        Jos tuntuu, ettei parisuhdemarkkinoilla ole vipinää sinun kohdallasi, voit ottaa itseäsi niskasta kiinni, ja muuttaa tilanteen päinvastaiseksi. Mutta se edellyttää tekoja sinulta. Eli vie se suklaalevy ja karkkipussi piharoskikseen, ja lähde tunnin kävelylenkille. Mielikin piristyy, kun ei vain istu kellon ympäri kotona.


    • Mooses11

      Riippuu vähän..
      Kyllä 20kg ylipaino vielä menee, mutta sen yli ei enää. Pinnallistahan tämä on, mutta kuitenkin..:( Esim 40kg ylipaino vain on liikaa. Vielä kun olen aina ollut sillä asenteella, että mut "täytyy olla se paksumpi" osapuoli näiden 15 liikakiloni kanssa.
      Tosin onhan ylipainoisissakin naisissa tosi upeankin näköisiä tapauksia ja mieluummin kyllä hieman pulska nainen, kuin sellainen luurangonlaiha riivinrauta. Mitä nykynaiset tuntuu lähes järjestäen olevan.

    • Lihavuuden raja..

      Olisi hauska tietää mikä on lihava, missä se raja kulkee?
      Esim. jos nainen on vaikka 165 cm pitkä, mikä on lihavuuden raja painossa?
      PItääkö muidun painaa silloin 50 kiloa vai 55 kiloa ja onko tällöin vaikkapa 70 kiloinen lihava?

      Itse ajattelisin näin, jos nainen olisi esim 165 cm pitkä, hän voi painaa... no sanotaan maksimissaan 80 kiloa. Silloin on jo ylipainoinen mutta ei niin pahasti vielä. Mutta sitten jos painaa vaikka 120 kiloa niin ei kiitos.
      En pidä liian hoikista ja laihoista. eli 165 cm varmaan ihannepaino minusta olis jotain... 65-70 kiloa.

      Ja muuten yksi tyttökaverini oli joku noin 165 cm pitkä ja painoi noin 70 kiloa ja hänellä oli upea vartalo, sopivalla tavoin pehmeä, tosi naisellinen, kuitenkin kapee vyötärö, oli peppua ja rintaa ah..... Vähän semmonen hiukan muhkeempi Jennifer Lopez vartalo.

      • serftgyhujiklo

        >>Vähän semmonen

        Se vaan, että läheskään kaikki naisten vartalot eivät osu tuollaiseen sweet spottiin, harmi.


      • Liikkuva M

        Lihavuuden rajaa en määrittelisi kiloissa vaan arkielämässä. Jos sopivien vaatteiden löytäminen tavallisesta kaupasta on vaikeaa.
        Jos joutuu istuessaan miettimään, kestääkö tuoli alla, tai bussissa mahtuuko siihen vapaalle paikalle istumaan, vai tarvitseeko kaksi istumapaikkaa.
        Jos ei jaksa kävellä muutamaa kerrosväliä portaita pitkin. Jos pyöräily ei oikein onnistu, eikä tahdo edes pyörän selkään päästä.
        Onko selkä hiestä märkänä, kun tekee normaaleja kotihommia, kuten imurointi.
        Jos useimpiin noista vastaa kyllä, sanoisin että on liian lihava.
        En voisi katsella päivääkään hiessä kylpevää sohvaperunaa, jolle pienikin liikunta on kauhistus. Muutenkin laiskat vätykset on sellaisia, etten halua niitä edes kaveripiiriini.


    • jenferi

      Hei vaan. Tottakai itsestä täytyy pitää huolta ja samanlaisia unelmia kaikilla. Kauneus on kuitenkin katsojan silmissä.

    • naiva naivi naima

      Mamas and the Papas ... leon russel ...... honky tonk woman .......... aaaaahhhhhhhhhrghhhhhhhhhh

    • askelia

      Puoliso myös ryppyyntyy ja harmaantuu, ja kelpaa silti, näinhän se menee.

      Naisilla tuppaa paino vaihtelemaan lastentekovaiheessa, yöunet jää lyhyiksi eikä oikeaa liikuntaa pienten kanssa aina ehdi harrastamaan, hiekkalaatikolle kävely kun ei riitä. Auttaisi tietysti, jos mies viitsisi katsoa lapsia, että vois mennä kunnolla lenkille tai salille. Toisaalta mieskin nukkuu huonosti ja käy töissä, niinpä sitä aikaa ei aina löydy tasapuolisesti.

      Jos saa nauttia helposta vauvasta ja kaikki menee muidenkin lasten kanssa hienosti, ei näitä ongelmia välttämättä tulekaan, niin on erilaiset tilanteet perheissä. On liian helppo sanoa, että katso mitä syöt, kun aiemmin toiminut ruokavalio onkin yhtäkkiä liian kaloripitoista, yksi ylimääräinen juustosämpylä vuorokaudessa tuo puolessa vuodessa viitisen lisäkiloa. Mutta kun jaksaa vain yrittää niin se vanha kuosi tulee kyllä.Liikunta ja terve ruokavalio on tärkeämpää kuin omaan painoon tuijottaminen.

      Mutta jokainen valitsee treffiseuransa sen mukaan mikä miellyttää, miksi kenenkään miehen tai naisen pitäisi tapailla omasta mielestä epäviehättävää ihmistä?

    • näin kävi

      Naapuri teki nettitrefit normaalipainoisen naisen kanssa joka kutsui
      häet vierailulle. Kun naapuri meni trefeille niin se normaalipainoinen oli ollut
      parvekkeella tupakalla ja oli hirveä tynnyri. Trefit oli loppunueet siihen paikkaan. Läsko oli vielä soitellut perään mutta naapuri oli jyrähtänyt et älä p....le
      valehteleva läski soittele.

    • rehevästä tykkäävä

      Kyllä minä tykkään rehevästä tai sanotaanko lihavasta naisesta, olen aina pitänyt rehevästä enempi kuin laudan laihasta ja vastaisuudessakin haen rehevää.
      En ole vielä katunut kun olen ollut rehevän kanssa.
      Ei rehevässä mitään vikaa ole, opetelkaa olemaan....

    • jos se lihavuus on se este että ei pääse treffeille ni eikö se ole aika kova kannustin laihduttamaan?parisuhde,seksi,terveys? mikäsitten jos nuokaan ei riitä motivoimaan.kuinka lihavaa pystyy ees naimaan. osataan pohtia kaikkia maailman asioita ja käydään kouluja pitkästi hyvillä arvosanoilla, mutta tällaiseen yksinkertaiseen asiaan jonka kivikauden ihminenki ymmärsi ni ei riitä itsekritiikki myöntää missä on vika ja mitä on tehtävä. keksitään kaikki tekosyyt tilalle.

      • pulskashop oy

        Läskit on niin saamattomia, ettei ne edes jaksa ajatella laihduttamista. Ne ennemmin tilaa ostosteeveestä vaatteen, joka saa näyttämään hoikemmalta. Sitä ostosta näpytellessä voi samalla nauttia limua ja sipsiä, ja pari levyä suklaata.


    • Kattokaapa

      kaljan kittaajat ja makkaran mössöttäjät sitä omaa painoindeksiä ennekun ryhdytte muiden kehoa arvostelemaan.

    • Kipeä aihe

      En jättäisi rakastamaani ihmistä muutaman ilmantuneen lisäkilon vuoksi, mutta jos en tunne fyysistä vetoa toista kohtaan, silloin en näe mitään syytä olla yhdessä.
      Täydellinen ei tarvitse olla, mutta jos en koe toista viehättäväksi ja halua tätä, niin miksi pysyä yhdessä vain syyllisyydentunteesta.

    • luikki...

      läski on luun vierestä makkeempoo sanotaan, joku tykkää joku ei, maku asiosta ei voi kiistellä!

    • anon111

      Voisin vaikka lähteä koska osa lihavista naisista tietävät mitä tekevät sängyssä miehen kanssa, jotkut näistä on kyllä aika hyviä panoja ja osaavat ottaa suihin todella hyvin. Näillä seksitaidoillaan lihavat paikkaavat omia puutteitaan,

    • Lähtisin

      Tottakai lähtisin,sisin on kuitenkin se tärkein asia ihan oikeasti, kuinka paljon on solakoita ja hyvännäköisiä kurvikkaita pimuja tullu vastaan mutta sisältä ne on monasti pelkkää kovaa ja ilkeää kiveä,ja muuten miksi kauniit naiset usein kokee olevansa jotain prinsessoja siis jotain uniikkeja spesiaali tapauksia,olen 34-vuotias mies ja mieluummin lähtisin viisaan ja järkevän kanssa treffeille kuin jonkin pintaliitäjän joka luulee itsestänsä enemmän kuin mitä oikeasti on riippumatta siitä onko tämä pyöreä vaiko solakka aivan sama, sisin ratkaisee.

    • whowants datewith me

      Itseäni kiinnostaa enemmän pyöreät naiset kuin tikut/lihaksikkaat (oma mielipide on että lihaksikas nainen on.. epämiellyttävä.) Ei naisille sovi lihakset samalla tavalla kuin miehille. Miehen tehtävä on jaksaa kantaa taakkoja, kauppakasseja ja vaikka mitä. Itse pidän siitä periaatteesta kiinni että naisen ei pidä antaa kantamuksia kantaa.

      Olen 22v mies päijät hämeestä. Haluaisiko joku pyöreä nainen tutustua :) ?

    • 13+15

      Kyllä mukava nainen saa vähän pulleampanakin aina treffiseuraa. Varsinkin kauniilla kasvoilla, kun puhutaan pinnallisista nettireffeistä. Saattahaan se turhauttaa, kun niitä viestejä ei satele joka päivä, mutta kannattaa olla itse aktiivinen miesmetsällä. Ja jos vastapuoli vaikuttaa ulkonäkökeskeiseltä ja hoikkuutta suosivalta, niin aina voi siirtyä seuraavaan profiiliin. Eli jos mahdut vaikka ns. ihannekumppanin kriteereihin eikä profiilitekstissä mainita mitään fitneskissojen yms. ihannoinnista, niin viestiä vaan perään. Siitä ne miehet tykkää.... :)

      Itse ihan tavallisen näköisenä heppuna sain huomata sen, että TAVALLISEN näköisiä heppuja tuolla ei lähesty kukaan. Etenkin jos olet hieman vertikaalisesti rajoittunut. Naiset kun usein vaativat vähintään 10cm itseään pidempää kumppania. Noin oletusarvoisesti... Mutta omalla aktiivisuudellani pystyin hyvin vaikuttamaan tilastoihin, ja eipä tuo pituuden puuttuminenkaan loppujen lopuksi este ollut itseäni pidemmällekkään mimmille.

      Sinänsä olen onnellisessa asemassa, että enää ei tarvitse näitä miettiä. Oma kulta löytyi kainaloon. Onhan hänelläkin muutama kilo ylimääräistä, mutta jos hän ei tee siitä itselleen ongelmaa, niin en minäkään. Tsemppaan tarvittaessa pudottamaankin, kun timmi mimmi on ollut joskus. Mutta nyt ollaan keskitytty olennaisempaan.

    • 20+8

      "Te joilla on lihava nainen kuvitelkaa tilanne:
      Olet sinkkumies. Joku puolituntematon lihava nainen pyytäisi sinua treffeille. Hän on ihastunut sinuun ja kuvittelee että olet hänen elämänsä mies. Lähtisitkö?

      Samaa olen kysynyt täällä Suomi24 ja oikeastaan kukaan ei lähtisi. Kuitenkin suhteen aikana pyöristynyt nainen on mukava kumppani. Mitä eroa sillä sitten on että treffeille ei lähdetä lihavan kanssa vaikka kuitenkin kumppanista saattaa tulla sellainen?"

      Jos pullukka olisi muuten miellyttävän näköinen ja mukava niin mikä ettei? :) Itse tunnen helposti vetoa naisiin painosta riippumatta, jos hän muuten miellyttää silmää ja mieltä. Ja kiloista oikeasti pääsee myös eroon jos tahtoa löytyy. Itse en siihen rupea ketään painostamaan, mutta tsemppaan kyllä jos painoa on oikeasti liikaa ja mimmi itse haluaa laihtua. Mitään projektia toisen onnellisuudesta / muuttamisesta ei voi ottaa, mutta jos halua löytyy niin kyllä se muutos lähtee itsestä.

    • Lordi Cockula

      Olen itse normaali vartaloinen mies. Olen tapaillut sekä supermallinmittaisia, normaaleja ja vähän tukevampia. Minusta ne normaalit ovat niitä parhaimpia, tai no saa niitä muotoja lantioilla olla jos on ylhäälläkin:) Kyse on tasapainosta..Isot rinnat ja iso lantioa=jees. Läski ja pienet rinnat, ei!!..

    • hoikkamoikka

      heissan
      olen hoikka, mutten ole naimisissa, vaikka eron jälkeen on mennyt jo 5 vuotta, eikä ole miesystävä. näikin joskus tapahtuu.

    • Ufo13

      Pikkupoikia nää, jotka naisen painoa liikaa tuijottavat. Eikä lihavia pidä yleistää, on siellä joukossa hyvinkin aktiivisesti liikkuvia, ja jos nainen itse on sinut kilojensa kanssa, niin silloin sillä aivokapasiteettia vapautuu muihinkin asioihin kuin painon murehtimiseen.

    • Ön Läskejä

      Kyllä vöi treffäillä virtähepöä jös hälyää

    • äiti_

      Voi miten surullista, mietin selatessani läpi keskuteluketjua!

      Mieltäni ei harmita kenenkään ylikilot tai timmikropat, vaan se törkeä parjaaminen, ilkeys ja ruma kielenkäyttö, jolla ihmiset täällä toisilleen viestittelevät. Tässäkö on suomalainen mielenmaisema?!?! Hävetkää ihmiset!!

      Kannatan keskustelua kaikista aiheista, ja jopa väittely on hyväksi, mutta fiksu ihminen tekee sen aina asiallisesti - jopa anonyyminä.

      Luultavasti tähänkin kommenttiin tulee haistattelua, mutta antaa tulla, sillä en aio olla sitä lukemassa.

      Ja kyllä, olen normaalipainoinen!

    • Tavistavis

      Seurustelin lihavan naisen kanssa 3 vuotta.
      olimme onnellisia. Sitten erottiin pariksi vuodeksi.
      Sovittiin taas treffit ja olin ostanut sormuksen valmiiksi jos vaikka mentäisi kihloihin
      nainen oli laihduttanut sinä aikana kymmeniä kiloja eikä meille syntynyt yhteistä säveltä et voi se käydä näinkin päin..

    • antti rokka

      Pannaas päätös tälle tarinalle ja narinalle!
      Keskitysleiriltä ei tullut ulos yhtään lihavaa.
      Juice lauleli taannoin jotain keskitysleirin ruokavaliosta.
      Tässä bisnesidea joillekin.
      Hyvää yötä, yötä...!

    • vierailijapa

      Heheh. Täällä yksi 166cm ja 100kg nainen. En koko viestirimpsua jaksanut lukea, mutta kyllä lähtisin hölkkälenkille ihan koska vaan ja salillekin, jos joku kiva mies lähtisi seuraksi. Yksin ei nääs kauheesti huvita punnertaa. Ja kyllä varmaan herkutkin jäis vähemmälle. Avioliiton ja kahden lapsen myötä tuli lihottua lähes 30kg, kun mies oli niin urpo, että ainoastaan syömällä tuli jotensakin hyvä olo. Vaikka sit jälkeenpäin tuli huono olo. Mutta!
      En koe olevani läski, vaikka tuo numero vaa'assa aika reippaasti hirvittääkin, sillä kävelen ihan normaalisti, ei ole kipuja eikä sydänoireita. Terve olen ja kyllä liikkua tykkään, jos siihen vaan tulee sopiva tilaisuus. En ole mikään lyllerö, mutten siltikään uskalla kertoa painoani kellekään, jos yleinen ajatus on se, että 80kg on jo lihava.
      Aika naurettavaa.

      • er45

        166cm pitkä on jo 69kg painaessaan ylipainoinen. Ihan vaan tiedoksi jos et sitä muuten tiennyt.

        Hyvä nyrkkisääntö vanhan kansan peruilta on että vähennä 100 pituudestasi ja siitä vielä 5, niin siinä on paino mikä on ns. normaalipaino. Eli tuollainen 166cm painaisi normaalisti 61kg,

        Oma emäntä on 160cm, ja painaa tuon 60kg, ja kyllä välillä katselen kuinka hänen vatsa on kasvanut, eikä paljon tee mieli heilutella lakanoitakaan juuri nyt. Onneksi hän kuitenkin on ryhdistäytynyt ja tekee asialle jotain parhaillaan. Itse näkisin että parhaimmillaan hän pudottaisi tuon painonsa sinne 50kg hujakoille, ehkä vähän alle. Tai jos hän haluaa lihaksia, niin sitten siirtää tuon painon sieltä vatsasta lihaksiin ja pysyttelee tuossa nykyisessä painossaan.

        Ja oikeasti. 166cm ja 100kg on todellakin läski. Mutta saat olla juuri sellainen kuin haluat, mutta älä nyt ihan pokerinaamalla väitä meille tai itsellesi ettet olisi läski.


    • rubens

      Nainen yli 165cm on isojalkainen ja isopesainen, joten en pane. Nainen yli 55kg on haiseva, vaan elain niita panee. Sen jalkeen kun on valkattu nama normaalit (165cm/55kg) katsotaan onko kaunis, hampaat kunnossa, meikattu ja puhdas eika pitka tukka. Luonteesta en valita yhtaan mitaan. Ongelma on se etta Suomessa suurinosa naisista ovat isoja, paksuja ja haisevia. Pitaa panna ruotsalaisia ja venalaisia.

    • Itse olen sitä mieltä että ei sillä lihavuudella ole väliä. Ihastuin, tykästyin, ja rakastuinkin. Kaunein nainen mitä tiedän :) Rakastan edelleen! Tämän hänen painonsa suhteen on tehty paljon, uhrauksia puolin ja toisin vaikka olisin jatkanut ilmankin. Aikaisemminkin olen seurustellut lihavan kanssa. Rehellisesti sanon että ei se ulkoinen olemus riitä aina. Exäni on Kaunein nainen jonka tiedän lihavuudesta huolimatta. Muut asiat ajoivat meidät eroon :`(
      Vinkkinä jos tunnistat itsesi niin keskity siihen mitä nyt on, älä roiku entisissä. ;-)

    • Lihava pari

      No kelpaako sulee itsellesi lihava mies? Mikset ota yhteyttä treffipalstalla lihavaan mieheen ja ilmoita että haluat tutustua. Vai meinaatko ettei lihaville miehille kelpaa lihava nainen vai eikö sulle kelpaa lihava mies?

    • tsuutuumailin

      mä lähtisin treffeille ihan ekaksi ihmisen kanssa.
      sit lähtisin treffeille tokaksi naisen kanssa.
      ...mutta sit tuliskin ihan varmasti joku insinööri paikalle ja pilais kaiken.

    • normaali mies

      Jos nyt puhutaan selvästä ylipainosta, niin ei se mikään etu ole. Hikoilu, puuskutus ja hygieniaongelmat eivät yleensä ketään viehätä. Suoranaiset terveysongelmat rajoittavat tekemistä ja olemista.

      Se on tietysti hieno asia jos on "sovussa kilojensa kanssa" ja varmasti naistenlehdistä ja keskustelupalstoilta saa saa xxl-rohkaisua mutta totuus on että ei vakavaa ylipaino-ongelmaa itsetunnolla kuitata. Olkaa ihmeessä sellaisia kuin haluatte olla ja vaatikaa toki ihmisarvoanne mutta sorry, voi olla etten istu viereenne bussissa, voi olla etten hae teitä tanssimaan ja voi olla etten katsele teitä kaupungilla.

    • KOKEMUS riittää.

      "Olet sinkkumies. Joku puolituntematon lihava nainen pyytäisi sinua treffeille. Hän on ihastunut sinuun ja kuvittelee että olet hänen elämänsä mies. Lähtisitkö?"

      Kuullostaa sairaalta.


      "Samaa olen kysynyt täällä Suomi24 ja oikeastaan kukaan ei lähtisi. Kuitenkin suhteen aikana pyöristynyt nainen on mukava kumppani. Mitä eroa sillä sitten on että treffeille ei lähdetä lihavan kanssa vaikka kuitenkin kumppanista saattaa tulla sellainen? "

      Kyseessä ei ole lihavuus vaan että joku hulllu akka tulee tilittää, et on ihan rakastunu ja löytänyt elämänäsä miehen, vaikka ei edes tiedä, että mies on homo :-)

    • lean
    • kaikuvasta

      Luonne ratkaisee. Jokainen tiedostava ihminen ymmärtää tämän.

    • Kyllä olen treffeillä ollut monet kerrat, vaikka olen pyöreä... Jatkoakin olis seurannut jos olis minua kiinnostanut. KYllä miehet katsoo kasvoja myös ja olemusta yleensä. Hapannaamat tuskin treffeille saavat kutsua vaikka kuinka hoikkia olis.
      Monet miehet ilmoittavat palstalla olevansa normaalimitoissa ja sitten ovatkin huomattavasti ylipainoisia...
      Olen monesti kuullut kommentin mielummin pyöreä ja muodokas nainen ....
      Ja joitkut lääkkeet lihottavat myös vaikka miten liikkuisi ja söisi terveellisesti.
      Mukavaa syksyä lihaville kuin laihoille :)))

      • kaikissa tilanteissa

        Miehille ei samalla tavalla tule ehdottelijoita kuin naisille. Sen takia mahdollisuudet päästä treffeille ovat paremmat naisille kuin miehille - kaikissa tilanteissa ja ulkonäöstä riippumatta.

        On toki yksittäisiä miehiä, jotka saavat paljon vastauksia, mutta tämä lukema lasketaan muutamissa prosenteissa.


    • No just

      Ja taas puhutaan vaan naisten lihavuudesta..Suomessa on lihavia miehiä enemmän kuin lihavia naisia..ottakaa selvää!

      • sporttiM-

        Totta. Ei ihme että varatut naiset tulee iskemään rohkeasti, kun näkevät sporttisen miehen. Ovat totaalisen kyllästyneitä läskiin puolisoon.


    • aina hoikka
    • nohuhhuh1

      kierrän sellaiset kaukaa! ällöjä!

    • ylivoimainenalipaino

      Pidempi aikainen kumppanuus johtuu yleensä sopivista luonteista ja siitä, että on jo toiseen tottunut. Sen takia pienet tai isotkaan ulkomuodon muutokset eivät välttämättä erikoisemmin vaikuta.

      Jos ylipainoa on todella paljon, niin silloin sillä on selvä vaikutus eli kiinnostavuus vähenee merkittävästi. Pieni ylipaino ei ole niin suuri ongelma, mutta tietenkin ulkoiset tekijät vievät aina ensisijaisesti huomion.
      Monet naisetkin saattavat olla tosin vielä pinnallisempia kuin miehet noin ylipäätään ja tuo saattaa johtua tarjonnan määrästäkin.

      Luonteen merkitystä naisella ei pidä aliarvioida. Todella ylipainoinenkin nainen voi hyvällä ja rauhallisella luonteella olla mukavampi kuin mallin mitoissa oleva ylimielinen nainen.

    • Ei käy

      Ei kiinnosta....haluan terveen ja hoikan tyttöystävän enkä ylipainoista syöppöä. Eläminenkin maksaa enemmän kun pitää kokoajan olla ostamassa jotain herkkuja ja muutenkin jos koko elämä pyörii kokoajan ruoan ympärillä, niin mihin sitä voi lähteä. Päivän retkelle tarttee pari sherbaa kantamaan eväät.

      • Liikuva lihava

        Ei käy:
        Entä sellainen ei-hoikka, joka ei kuitenkaan syö herkkuja ja haluaa olla paljon ulkona?


    • happyinusa

      Mitä tätä nyt luki niin oon onnellinen et löysin nykyisen aviomieheni ulkomalita ja asun hänen kanssa onnellisesti!
      Alkaa vain tuntumaan että ulkomailta löytyy miehet lihaville naisille. Ja sitten te suomalaiset miehet ruikutatte ku ulkomaalaset vie teidä naiset... vois johtuu iha teidä oman mielen ahtaudesta!
      Mulle se ulkonäkö ei oo se syy rakastua ja rakastaa, vaan se mitä löytyy sisältä. eli enimmäkeen se luonne ja millane on toista kohtaan.

    • Lihava nainen voi olla todella seksikäs joten todellakin kelpaa!

    • rubens

      lihavat naiset tekevat paljon enemman paskaa. joten pitaa ostaa enemman paperia. vessapontto voi menna rikki jos lihava nainen siina istuu. ja kuka sen korjaa? ja lihavaa naista ei jaksa nostaa syliin ja muuttaa seksiasentoa. ja ei varmaan stondaa lihavella naisella, etenkin oksentaa...

    • Ylipainoinenlievempä

      Monesti lihavasta puhutaan noin, kuin olisi hirveän iso. Entä jos on hieman ylipainoinen?

    • nuun.

      Olen ylipainoinen nainen. En sairaan lihava enkä merkittävän lihava. Tavallinen läski. Isot rinnat ja pyöreä peppu. Yhden illan suhteita en ole koskaan harrastanut enkä muutenkaan lenunnu eri miesten kanssa. Ei ole ollut tarvetta.
      Treffeille olen päässyt ja joskus on jopa pitänyt karsia osa kutsujista. Jostain syystä kaikki mieheni ovat olleet pitkiä ja tikissä kunnossa sekä hyvässä yhteiskunnallisessa asemassa. En erityisesti ole sellaista etsinyt, mutta näin on käynyt.
      Nyt olen parisuhteessa ja nettideittailut ovat onneksi takana mutta ihmettelen näitä lihavien naisten elämään liitettyjä stereotypiota ja ihmisten luokittelua ulkoisen olemuksen perusteella. Mieheni on hyvin ylpeä minusta puolisonaan kuten minäkin hänestä.
      Rakastakaa ja arvostakaa elämää ja ihmisiä. Samaa ilmaa me kaikki hengitetään kuitenkin. Lihaville naisille vaan rohkaisuja... menkää ulos ja nauttikaa elämästä. Tutustukaa rohkeasti erilaisiin ihmisiin. Positiivisuus ja elämänhalu näkyvät ulospäinja se on aina kauniimpaa kuin negatiivisuus.

    • jooh

      Ite kävin vähän aikaa sitten treffeillä erään netissä tapaamani naisen kanssa. Profiilikuvissaan hän oli selkeästi paremmassa kunnossa, kuin mitä oli paikanpäällä häntä tavattaessani. Itse olen urheilullinen mies ja olen melko hyvässä kunnossa. Hassua kyllä en häiriintynyt hirveästi siitä, että nainen ei ollut ihan niin timmissä kunnossa kuin luulin vaan oli ylipainoinen. Näen hänessä silti potentiaalia ja olisin valmis menemään hänen kanssaan uudestaan treffeille. Toivon vain että hän haluaa vielä tavata minut. Ainakin ollaan keskusteltu treffien jälkeen ihan normaalisti, mutta ei vielä ole tullut puheeksi mahdollinen seuraava tapaaminen.

    • Anonyymi

      Riippuu siitä kuinka lihava oot. Minun mielestä nainen saa olla olla pyöreä, mutta kyllä se raja menee jossain kohtaan.

    • Anonyymi

      Itse lihotettu on kai mukava, ja ei lähde sitten niin helposti kun muita miehiä ei kiinnosta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe