Onko tämä yli rajan?

KuraaNiskaan

48

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuota noin...

      Millähän ilveellä tuo väittää vartalonsa mallia tiimalasiksi? Vyötäröä hänellä ei selvästikään ole... Kyllä on ihan liian lihava tuollainen nainen, mutta itsehän kilonsa kantaa ja jos on tyytyväinen omaan oloonsa, ja tyytyväinen siihenkin ettei ole kaikkien ihannenainen, niin aivan vapaasti. Kasvokuvissa taviksen näköisiä naisia, ei millään tavalla kauniita, mutta ei rumiakaan. Sellaisia jotka ei jää mieleen, eli aika neutraaleja. Tosin painoa liikaa, mutta jos ei itseään haittaa, niin aivan sama.

    • 456y7tu

      Kasvoista on paha sanoa mitään sivuprofiilin perusteella. Etuprofiili on useimmiten sivuprofiilia paljon paremman näköinen. Kyllä tuo kanssa voisi ulos lähteä siinä tapauksessa, jos on hauskaa seuraa ja osaa heittää läppää.

      • Aab001

        Ai, se on niinkin tärkeä miltä sivusta päin näyttää. Täällä oli samantapainen keskustelu aihe aiemmin ja sinne toivottiin kasvokuvaa, nyt täällä on kasvokuvia, mutta näköjään pitää olla joka suunnasta kuvattu ennen kuin voi sanoa noin mielipiteensä. Ovatko kaikki oikeasti noin tarkkoja kumppaninsa suhteen?
        Se kaunis jonka treffeiltä pyydystät kumppaniksi, voi hänestä tulla tuo "läskikasa" rumilus.


      • 456y7tu
        Aab001 kirjoitti:

        Ai, se on niinkin tärkeä miltä sivusta päin näyttää. Täällä oli samantapainen keskustelu aihe aiemmin ja sinne toivottiin kasvokuvaa, nyt täällä on kasvokuvia, mutta näköjään pitää olla joka suunnasta kuvattu ennen kuin voi sanoa noin mielipiteensä. Ovatko kaikki oikeasti noin tarkkoja kumppaninsa suhteen?
        Se kaunis jonka treffeiltä pyydystät kumppaniksi, voi hänestä tulla tuo "läskikasa" rumilus.

        Etuprofiili riittää hyvin. Muita profiileja ei tarvita.


      • Heh...
        Aab001 kirjoitti:

        Ai, se on niinkin tärkeä miltä sivusta päin näyttää. Täällä oli samantapainen keskustelu aihe aiemmin ja sinne toivottiin kasvokuvaa, nyt täällä on kasvokuvia, mutta näköjään pitää olla joka suunnasta kuvattu ennen kuin voi sanoa noin mielipiteensä. Ovatko kaikki oikeasti noin tarkkoja kumppaninsa suhteen?
        Se kaunis jonka treffeiltä pyydystät kumppaniksi, voi hänestä tulla tuo "läskikasa" rumilus.

        Tuohan sanoo että on "paha sanoa mitään sivuprofiilin perusteella"... Mieti tarkkaan mitä se tarkoittaa. ;)

        Hän ei ilmeisesti huomannut katsoa noita muita kuvia, joissa naamat edestäpäin.


    • mies..

      Kyllä on, reilusti yli rajan.
      Mun mielestä naisen maksimipaino on jotain 65kg luokkaa.

      • 10+2

        Riippuu varmaan naisen paino myös paljon siitä kuinka pitkä nainen on?
        Itse olen ~63 kg, mutta pituuttakin sitten on jo se 172 cm, ja olen kaikin tavoin normaalin kokoinen (joidenkin mielestä jopa hoikka).

        Mutta toki, ehkä 160 cm naisen maksimipaino voisi olla jotakuinkin tuon 65 kg luokkaa? En ole varma, en oikeastaan seuraa pituus-/painotilanteita terveyslehdistä tms.


    • KuraaNiskaan

      Jos treffeille pyytäisi, niin ette lähtisi?
      Et voisi kuvitella vaimosi olevan tuollainen?

    • orienni

      Jäisi väliin, olkoon kasvot millaiset tahansa. Väärässä suhteessa rasva. Ennemmin pienet tissit, ja iso peppu, silloin myös suuremman vatsan sietäisin. Toki isotissiselle aina löytyy tisseistä pitäviä.

    • awryawey

      Ei onnaisi. Ryhtikin jo pelkästään pelastaisi paljon, mutta nyt kun on paljon rasvaa vatsassa, kapea lantio ja huono ryhti niin en kyllä lähtisi treffeille vaan kieltäytyisin kohteliaasti.

    • jjvvhuuikjytghbbchju

      Ei ole ällöttävä kroppa, vaikkei mikään upeakaan mutta harvalla on. Ja kyllä voisin jos on mukava.

    • Kuukkonen

      Yksinkertainen totuus:
      Mies lähtisi treffeille mikäli luonne viehättää ja pitää fysiikaltaan tuhdimmista naisista. Niin simppeliä!
      Hoikista tai normaalipainoisista viehättyvä voisi kohteliaasti kieltäytyä.

      Se on aika hemmetin eri asia mitä vuosien varrella tapahtuu puolison kropalle (sairaudet, raskaudet ymym) ja tietyn luonteiset pitävät itsensä parhaansa mukaan kondiksessa eli ne, jotka oikeasti nauttii liikkumisesta eivätkä "osaa syödä" muuten kuin elääkseen.

      Sohvapotut ja huvikseen syöjät varmasti löytävät toisensa ja onhan niitä miehiä, jotka kiihottuu ylipainosta, joten ÄLÄ HUOLI ap joku sustakin menee sekaisin.
      Minä en tosin menisi mutta olenkin jo varattu ja omani löytänyt, päinvastaisen kropaltaa mitä tuo kuva esittää ja ei, ei ole luonnevikainenkaan.

      Veljeni mm.pitää tuhdimmista tytöistä tai nojoo, naisista siis. Mutta tarvii olla päässäkin kaikki ok eikä vertailla itseään muihin naisiin jne. Se on hirveää kuultavaa oikeasti kun nainen kalastelee kehuja ja jopa valheita, yrittää sättiä muita toisenmallisia ihmisiä. Kun hyväksyy itsensä ja sen ettei kaikki tykkää samasta niin sujuu se elämä helpommin!

      • Njääh, ei se nyt aina noinkaan mene, että kondiksessa olevat eivät nauti ruoasta ja läskit syövät huvikseen. Minä rakastan ruokaa, niin koti- kuin ravintolaruokaa, tykkään sen tekemisestä, syömisestä, tuoksuista jne. mutta nautin myös liikunnasta ja kroppa on tyytyväinen.


      • Kuukkonen
        triba kirjoitti:

        Njääh, ei se nyt aina noinkaan mene, että kondiksessa olevat eivät nauti ruoasta ja läskit syövät huvikseen. Minä rakastan ruokaa, niin koti- kuin ravintolaruokaa, tykkään sen tekemisestä, syömisestä, tuoksuista jne. mutta nautin myös liikunnasta ja kroppa on tyytyväinen.

        Tyypillistä perusnaisen logiikkaa lukea olemattomia rivien välistä, mutta laitettakoon se nuoruuden piikkiin.

        Missähän väitin ettei ruuasta voisi nauttia vaikkei huvikseen mättäisi karkkia, sipsiä, eineksiä ymym kunnon ruuan sijaan? Ehkä olisi pitänyt paremmin vääntää rautalangasta mutta ei tullut mieleen sillä hetkellä.

        Kaikki ylimääräinen energia on huvikseen syöntiä minun ja useimpien muiden käsityksen mukaan silloin kun se tarttuu kiinni ja tulee ongelmia. Erityisesti jos syö sellaista, mistä ei elimistölle pitemmän päälle ole hyötyä.
        Terveellinen ja hyvä ruoka on elinehto kondiksessa pysymiseen, siitä ei ollut kyse. Herkutellakin voi kohtuudella, sitäkään en laske pelkäksi huvikseen mättämiseksi mutta etköhän itsekin tajua mitä alkujaan tarkoitin tekstissäni, halusit vaan naputtaa jostakin ja se suotakoon.
        Jos esim.vaimoni tulisi tänne kertoilemaan kunnostaan ja ruokailutavoistaan jonkun ylipainoisen aloitukseen, niin pitäisin sitä kyllä ehdottomasti muiden pilkkaamisena ja turhana itsekorostuksena mutta kukin tyylillään.

        Kaikilla ei vaan ole hallussa se kohtuullinen herkuttelu, ruuasta nauttiminen ja terveellinen ruokavalio.


      • Kuukkonen kirjoitti:

        Tyypillistä perusnaisen logiikkaa lukea olemattomia rivien välistä, mutta laitettakoon se nuoruuden piikkiin.

        Missähän väitin ettei ruuasta voisi nauttia vaikkei huvikseen mättäisi karkkia, sipsiä, eineksiä ymym kunnon ruuan sijaan? Ehkä olisi pitänyt paremmin vääntää rautalangasta mutta ei tullut mieleen sillä hetkellä.

        Kaikki ylimääräinen energia on huvikseen syöntiä minun ja useimpien muiden käsityksen mukaan silloin kun se tarttuu kiinni ja tulee ongelmia. Erityisesti jos syö sellaista, mistä ei elimistölle pitemmän päälle ole hyötyä.
        Terveellinen ja hyvä ruoka on elinehto kondiksessa pysymiseen, siitä ei ollut kyse. Herkutellakin voi kohtuudella, sitäkään en laske pelkäksi huvikseen mättämiseksi mutta etköhän itsekin tajua mitä alkujaan tarkoitin tekstissäni, halusit vaan naputtaa jostakin ja se suotakoon.
        Jos esim.vaimoni tulisi tänne kertoilemaan kunnostaan ja ruokailutavoistaan jonkun ylipainoisen aloitukseen, niin pitäisin sitä kyllä ehdottomasti muiden pilkkaamisena ja turhana itsekorostuksena mutta kukin tyylillään.

        Kaikilla ei vaan ole hallussa se kohtuullinen herkuttelu, ruuasta nauttiminen ja terveellinen ruokavalio.

        Relax, relax...

        "tietyn luonteiset pitävät itsensä parhaansa mukaan kondiksessa eli ne, jotka oikeasti nauttii liikkumisesta eivätkä "osaa syödä" muuten kuin elääkseen. "

        Tuosta sain sellaisen käsityksen.


    • AAAppd

      Minulla on yksi mies kiikarissa ja mietin että uskaltaisiko lähestyä.
      Jos mies kaipaa lenkkiseuraa niin kyllä minä ulkoilla jaksan vaikkei se siltä näytä. En herkuttele koko ajan. Elän terveellisesti. En sitten tiedä miksi olen tuon näköinen.

      • "En sitten tiedä miksi olen tuon näköinen. "

        -Syöt väärin etkä liiku tarpeeksi.

        En edes jaksa alkaa miettimään kuinka monta kertaa olen kuullut vuosien varrella uudelta asiakkaalta tuon:
        "En herkuttele koko ajan. Elän terveellisesti"

        Ja 100% poikkeuksetta kun asiaan on huolella perehdytty ja ajan kanssa, niin ne suurimmat kardinaalivirheet ovat olleet ravitsemuksessa.


    • peili kertoo

      Minusta pikemminkin piimälasivartalo.

    • nykynuoriso

      Ryhti olis tosi kova sana!
      Roikkuva vatsa ja olematon takapuoli onkin sitten seuraavaksi työn alla. Miten nuori nainen saa itsensä tuohon kuntoon?

    • En kyllä lähtisi ketään kutsumaan "ällöttäväksi läskikasaksi", koska en ole enää 7v.

      Mutta koska ylipaino on itselleni totaalinen turn-off eivätkä kuvan kasvot miellyttäneet itseäni muutenkaan, niin rehellisesti vastaan:

      -Ei, en lähtisi treffeille.

    • ei j-umalauta

      tiituli; samaa laulua laulat kuin muutkin läskit.
      Tekosyitä riittää.
      Ei kelpaa niin ei kelpaa. Kai joku sellainen friikki voi jostain löytyä joka ottaisi, tai sellainen joka itsekin on hylkytavaraa.
      Mua suoraan sanoen etoo.

    • Ehkäpä näin

      "En sitten tiedä miksi olen tuon näköinen. "

      -Syöt väärin etkä liiku tarpeeksi.

      Ap tarkoitti varmaan sitä että hänen kertynyt paino on jäänyt tähän nykyiseen eikä hän ole laihtunut vaikka on alkanut syömään terveellisesti. Hänen pitäisi nyt liikkua paljon. Jos jättää herkut pois niin ei sillä laihdu. Vaikka syökin terveellisesti niin ei paino laskuun lähde?

    • Omegamies

      Ei sitä tiedä miltä tuo nainen näyttäisi hyvät vaatteet päällä. Alkkarit ovat kuvassa ainakin karseat, tuollaiset beiget rintsikat on niin epäseksikkäät kun olla vaan voi. Roikkovatsaa kyllä on vähän liikaa.

      Mutta hei, tuossa on jo 30kg ylipainoa. Minä olen omalla 11 kg ylipainollani jo omasta mielestäni hyvin epäseksikäs läski joka herkuttelee aivan liikaa, ja tuossa vartalossa sitä on kolminkertaisesti.

      Nuo kasvokuvat ei tainneet yksikään olla tuon vartalokuvan kasvot, ja olivat vielä eri ihmisistäkin? No, niistä ensimmäinen on kyllä vähän liian turpean oloinen, ja kolmannet on kolhot. Toisen kuvan nainen on sen sijaan todella ihana!

    • 1+1

      Tuossa on kyllä omaan makuun jo todella paljon liikaa. Ällöttäväksi läskiksi en silti kutsuisi muuten kuin jos omaa ikävän luonteen. Lihavahan tuo nainen rehellisesti ottaen on.

    • dkfjgh

      Kun kerran olette todenneet sen tosiasian että lihavahan tuo nainen on.. No, lihavuudesta huolimatta etkö voisi kuvitella hänenlaistaan vaimoksi? Katsoisitko kummissasi jos hänenlainen pyytäisi treffeille? Kieltäytyisitkö?

      • 1+1

        En voisi valitettavasti kuvitella vaimoksi ja kieltäytyisin kohteliaasti treffeistä.


    • ....................

      Ei se kasvojen kauneus kovin pajoa pelasta, jos on lihava. Mieluummin hoikka tavis kuin kauniskasvoinen lihava. Pieni ylipaino/tuhtius ei haittaa, mutta se raja menee siinä, onko vatsalla roikkuvaa läskiä. Kaikki eivät ole luonnostaan siroja. Voihan sitä isokokoinen ja vähän tanakka olla, mutta se on eri asia kuin lihavuus. Tuosta ensimmäisen kuvan naisesta tulee sellainen fiilis, että varmaan joka ilta mussuttaa karkkia ja keksiä. Vatsamakkaroita ei saa syömällä pelkkää terveellistä ruokaa. Siihen vaaditaan myös paljon sokeria ja epäterveelistä ruokaa.

    • töahjtha

      En minä ihan ymmärrä näitä tällaisia kyselyitä. Eiköhän ole selvää, että suurin osa ihmisistä haluaa normaalipainoisen kumppanin. Osalle heistä ylipaino on sivuseikka, joka ei haittaa, jos toinen on mukava, sopiva, mitä nyt ihmisessä arvostaakin. Sitten on ihmisiä, jotka haluavat ehdottomasti ylipainoisen tai vatsakkaan tai pepukkaan tai tissikkään tai anorektisen laihan. Eli joku lähtisi, joku ei.

      Itse olen melko lailla kuvan vartalon mallinen, samaan luokkaan minut varmaan moni luokittelisi. Rinnat on pienemmät, maha samanlainen, alavartalossa hiukan enemmän läskiä ja lihasta, pepussa erityisesti. Edestäpäin muuten näyttäisin aika tiimalasilta, mutta tietysti sivukuvassa maha sen vesittää, eli omena olen nykyisin. Kasvot erilaiset, tuskin kauniimmat juuri kenenkään mielestä. Ja kyllä, ottajia on. Jostain syystä enemmän kuin 10-20 vuotta sitten nuorena ja hoikkana.

    • sdfsdf

      "Pieni ylipaino/tuhtius ei haittaa, mutta se raja menee siinä, onko vatsalla roikkuvaa läskiä. "

      Minkähänlainen sellainen sitten on?

    • sdfsdf

      Eli löllöä saa olla, muttei vatsalla? Kuvissa olevilla naisilla on melko pyöreät reidet ja kädet. Minulla taitaa olla enemmän löllöä juuri mahassa, kun kädet ja jalat on ihan okei. :)

      • No vaikka tällainen

        No saa ja saa... Miten sen nyt kukakin ottaa ja mistä tykkää. Ei nuo mitään mun ihannenaisia ole, mutta ne oli esimerkkejä tuhdeista tytöistä, joilla ei ole isoa vatsaa... Jännä sinänsä miten eri tavalla se läsä kertyy eri ihmisten vartaloihin. Onko se pelkästään geeneistä tulevaa mihin rasva varastoituu, vai vaikuttaako siihen joku muu, tietäneekö kukaan..?


    • ...

      En taitaisi lähteä treffeille, vaikka naisihanteeni on sinänsä tuhdimman puoleinen. Kyse on siitä, miten rasva on jakautunut. Minun puolestani nainen saa olla jonkin verran pulska, mutta silloin hänellä täytyy olla iso perse, muuten ei sytytä. Mitä isompi maha, niin sitä isompi perse pitää olla. Isomahainen ja samalla pieniperseinen nainen on karsea näky, sen sijaan isomahainen (paitsi ei ihan jollain roikkuvalla säkkimahalla varustettu kuitenkaan) ja sitäkin isompiperseinen, leveälantioinen nainen voi näyttää minun silmissäni hyvinkin viehättävältä. On sitten kuinka pullea tahansa, niin lantiolla tulisi olla enemmän leveyttä kuin vyötäröllä ja pakaroissa pyöreyttä eikä mitään lättäpersettä.

      Se, miten rasva on jakautunut, kertoo hormonitoiminnasta. Jos läski kertyy naisella ensisijaisesti vyötärölle, niin se viittaa korkeaan kortisolitasoon (kortisoli on stressihormoni) ja matalaan estrogeenitasoon. Tämä taas viittaa siihen, ettei nainen pelkästään kerrytä liikaa kaloreita kehoonsa vaan ruokavalio on kokonaisvaltaisemmin pielessä ja/tai hänellä on muuten huonot elintavat (hormonitoimintaa sotkevat mm. tupakka, alkoholi, liian vähäinen nukkuminen ja stressi ihan yleisesti) ja hänen kehonsa on sairaassa kunnossa. Jos läski kertyy ensisijaisesti lantiolle, niin se viittaa korkeaan estrogeenitasoon ja matalaan kortisolitasoon eli siihen, että hormonit toimivat kuten terveellä, hedelmällisellä naisella.

      Jos siis on lihava, niin rasvan pitäisi jakautua naisella tähän tyyliin kuin näissä kuvissa, jotta hän olisi viehättävä:

      http://i50.tinypic.com/2l8i8tz.jpg
      http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/72/81/c3/7281c37d6de13b39c36807377e4c4cc2.jpg
      https://4.bp.blogspot.com/--hUSYiyRMXY/TwE9_9LPbNI/AAAAAAAAB7U/Z_7LsGAertI/s1600/DSC03572.JPG
      https://3.bp.blogspot.com/-Gu0CQrOLO5s/Uw1msvibSbI/AAAAAAADWSc/Yp9Fc8PZrGw/s1600/1.jpg
      http://cdn.ghanaweb.com/imagelib/pics/46382957.jpg
      http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/15/26/25/152625829e93130014604a689a8ae02c.jpg
      https://gs1.wac.edgecastcdn.net/8019B6/data.tumblr.com/b0f7f571ea134ffab574b760ebc7c505/tumblr_n6qz318oyX1saw2ojo3_1280.jpg

    • näin menee

      Henkilökohtaisesti en pidä häntä yhtään viehättävän näköisenä. Silti hänen mahatraanilippansa on hänen ihan oma asiansa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe