Profeetan vaatimaton kaksio...

Pukkeli

... oli luksushuoneisto tässä morkkukirkon omistamassa kiinteistössä:

http://www.moroni10.com/prophets_homes/Gordon_Hinckley.html

Vuodesta -95 aina kuolemaansa asti Hinckley siis eli ylellisyydessä kirkon (=jäsenten) kustannuksella.
Tapani on väittänyt, että "profeetta" asui vaatimattomassa kerrostalokaksiossa, eikä kukaan elä ylellisyydessä kirkon kustannuksella.

28

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pukkeli

      Nykyään Monson asuu samassa sviitissä ja elää yltäkylläisyydessä kymmenysrahoilla.

      • Luolassako

        Monsonin pitäisi asua, niin kuin oikeat profeetat?


      • Pukkeli
        Luolassako kirjoitti:

        Monsonin pitäisi asua, niin kuin oikeat profeetat?

        Kysehän ei ole siitä, vaan Tapanin valehtelusta. Miksei voinut myöntää, että "profeetat" elävät ylellisyydessä jäsenten varoilla?


      • to..
        Luolassako kirjoitti:

        Monsonin pitäisi asua, niin kuin oikeat profeetat?

        miksi ei - jos olisi ollut oikea profeetta. Kai profeetan myös pitäisi saada edes joku profetia toimintansa aikana, vai kuuluuko asuntoetu hommaan vaikka ei saisi yhtään ilmoitusta? Tässäkin mainostamassaan erikoisyhteydessä mormonismi epäonnistuu, kun kuuluu pelkkää hiljaisuutta Kolobin läheltä .


    • M.E.L.

      Ei tarvi olla lähetyspresidenttiä kummempi kun voi elää kuten sika vatukossa noiden pölvästien kustannuksella!

    • Selkeyttä

      Erehdyin, sillä tarkoitin profeetta Kimbalia, kuten jo toisalla olen kertonut. Vasta myöhemmin tuo edustusasunto hankittiin kirkon johdossa olevan käyttöön. Se on todella tarpeen monien edustustehtävien vuoksi.

      • !!!

        Älä Tapani valehtele! Kymmenisen vuotta sitten vakuutit tällä palstalla (preesenssissä), että HINCKLEY elää vaatimattomassa kerrostalokaksiossa!

        Vastoiin valhettasi "profeetat" elävät ylellisyydessä kirkon kustannuksella.


      • M.E.L.
        !!! kirjoitti:

        Älä Tapani valehtele! Kymmenisen vuotta sitten vakuutit tällä palstalla (preesenssissä), että HINCKLEY elää vaatimattomassa kerrostalokaksiossa!

        Vastoiin valhettasi "profeetat" elävät ylellisyydessä kirkon kustannuksella.

        HYVIN monet Utahin upseerit elävät ylellisyydessä kirkon kustannuksella.


      • manivesti

        Pitääkö Monson asunnossaan coctailjuhlia? Edustaako kirkon presidentti todella kotonaan? Kyllähän Johtajanne voisi edustaa vaikka kirkon hallintorakennuksessa, Joseph Smith memorial buildingissä, BYU:n tiloissa, Suuressa ja Avarassa Konfferenssikeskuksessa tai jossain miljardiostarin ravintolassa. Paikkoja riittäisi edustamiseen. Miksi hänen pitää saada iso ilmainen asunto kun papistonne on olevinaan palkatonta? Mikä on tuon asumisedun verotusarvo Utahissa?


      • Pukkeli

        Kuten huutomerkki tuossa totesikin, et erehtynyt, vaan valehtelit täysin tietoisesti! Olen lukenut palstaa kymmenisen vuotta, ja monta monituista kertaa olen nähnyt väitteesi siitä, että Hincley asui profeetanvirkansa aikana "vaatimattomassa kaksiossa".
        Kuten todistettua, hän eli koko virka-aikansa ylellisyydessä jäsenten kustannuksella. Samoin tekee Monson.


      • Selkeyttä
        !!! kirjoitti:

        Älä Tapani valehtele! Kymmenisen vuotta sitten vakuutit tällä palstalla (preesenssissä), että HINCKLEY elää vaatimattomassa kerrostalokaksiossa!

        Vastoiin valhettasi "profeetat" elävät ylellisyydessä kirkon kustannuksella.

        Olen myöntänyt erehtyneeni nimessä. Minulla on taipumus olla huolimaton yksityiskohdissa, koska kokonaisuus ja itse asia on tärkeämpi.


      • !!!
        Selkeyttä kirjoitti:

        Olen myöntänyt erehtyneeni nimessä. Minulla on taipumus olla huolimaton yksityiskohdissa, koska kokonaisuus ja itse asia on tärkeämpi.

        Älä valehtele!!!! Et sinä niin uuno ole, että olisit luullut kymmenisen vuotta sitten mormonikirkon profeetaksi Kimballia!


      • pöljä no. 1
        Selkeyttä kirjoitti:

        Olen myöntänyt erehtyneeni nimessä. Minulla on taipumus olla huolimaton yksityiskohdissa, koska kokonaisuus ja itse asia on tärkeämpi.

        Ilmankos sinut onkin ollut helppo huijata MAP-kirkkoon kun olet huolimattomasti tarkastanut yksityiskohdat.


      • to..
        Selkeyttä kirjoitti:

        Olen myöntänyt erehtyneeni nimessä. Minulla on taipumus olla huolimaton yksityiskohdissa, koska kokonaisuus ja itse asia on tärkeämpi.

        Missä piru onkaan?


      • Pukkeli

        Luulin, ettei kukaan voi kirjoittaa tuollaista petosmielessä, mutta valheella on lyhyet jäljet. Soo soo, Tapani! Tuollainen on rumaa.


    • mieitteee

      Tuo kerrostaloko kuvastaa käsitystäsi "ylellisyydestä"....

      • Pukkeli

        Sen sisällä on kokonainen kerrossviitti palvelijoineen "profeetan" käytössä. Kyllä - minusta se on ylellistä. Itse asun vaatimattomassa rivarikolmiossa, joten kyllä kelpaisi tuollainen.


      • kymmenykset

        Onko sinulla kuvia sisältä? Voi hyvinkin olla ylellistä.Ja kyllä se aika ylellistä on kun ei tarvitse omia asumiskustannuksiaan maksaa.


      • :) !! ;)
        Pukkeli kirjoitti:

        Sen sisällä on kokonainen kerrossviitti palvelijoineen "profeetan" käytössä. Kyllä - minusta se on ylellistä. Itse asun vaatimattomassa rivarikolmiossa, joten kyllä kelpaisi tuollainen.

        Mutta sinäpä et olekaan profeetta.


      • Pukkeli
        :) !! ;) kirjoitti:

        Mutta sinäpä et olekaan profeetta.

        Aivan yhtä pätevä kuin Monson - ehkä parempikin. ;)


      • M.E.L.
        kymmenykset kirjoitti:

        Onko sinulla kuvia sisältä? Voi hyvinkin olla ylellistä.Ja kyllä se aika ylellistä on kun ei tarvitse omia asumiskustannuksiaan maksaa.

        Joo. Siellä on varmasti todella hieno baari jossa kelpaa pössytellä havannalaista Bourbon-lasi somasti kännyssä.


      • Onko?
        Pukkeli kirjoitti:

        Sen sisällä on kokonainen kerrossviitti palvelijoineen "profeetan" käytössä. Kyllä - minusta se on ylellistä. Itse asun vaatimattomassa rivarikolmiossa, joten kyllä kelpaisi tuollainen.

        Mistä sen tiedät?

        Tai jos onkin, niin mitä sitten.


      • Pukkeli
        Onko? kirjoitti:

        Mistä sen tiedät?

        Tai jos onkin, niin mitä sitten.

        "Antisivustoilta" - tietenkin. ;)
        Eipä siinä mitään. Asukoon niinkuin haluaa. Pöhköt rahoittakoot hänen mieltymyksensä.
        Tämän ketjun punainen lanka oli kuitenkin Tapanin tietoinen valehtelu - ei niinkään Monsonin lukaali. Minun puolestani hörhöt voivat majoittaa hörhöjen kuninkaan vaikka minkälaiseen palatsiin.


      • Tykkäät siis
        Pukkeli kirjoitti:

        "Antisivustoilta" - tietenkin. ;)
        Eipä siinä mitään. Asukoon niinkuin haluaa. Pöhköt rahoittakoot hänen mieltymyksensä.
        Tämän ketjun punainen lanka oli kuitenkin Tapanin tietoinen valehtelu - ei niinkään Monsonin lukaali. Minun puolestani hörhöt voivat majoittaa hörhöjen kuninkaan vaikka minkälaiseen palatsiin.

        sinäkin kiusata Tapania?

        On teillä huvit!


      • Pukkeli
        Tykkäät siis kirjoitti:

        sinäkin kiusata Tapania?

        On teillä huvit!

        En tykkää, enkä kiusaa.
        Tapanilla on kuitenkin tietty vastuu väitteistään - kuten meillä kaikilla.


      • M.E.L.
        Tykkäät siis kirjoitti:

        sinäkin kiusata Tapania?

        On teillä huvit!

        Huijarit saavat pataan - ilman säälin häivää. Näin se on!


      • Ei sinusta
        M.E.L. kirjoitti:

        Huijarit saavat pataan - ilman säälin häivää. Näin se on!

        ole siihenkään.


      • M.E.L.
        Ei sinusta kirjoitti:

        ole siihenkään.

        Katos vaan, mielensäpahoittaja on päästetty buntikselle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe