Mies testaa naista parisuhteen alussa -kauanko tätä kestää??

Tinderella2

Tapailen yhtä miestä nyt toista kuukautta ja hän testailee minua jatkuvasti, tietysti minäkin häntä, mutta "helläkätisemmin".
Testailee puhumalla ihan palttuuria, arvostelemalla minua, testailee haluanko oikean vakavan parisuhteen ja perheen, olenko villi sinkku, tinderöi naisten kanssa koko ajan, pitää välillä viikolla taukoja ettei kuulu mitään moneen päivään.
Siis kauanko tälläinen jatkuu ja pitää sietää? Mies on siis ihana muuten ja sanookin testailevansa, mutta en tiedä kauanko tälläistä testailua jaksan kun usko jo loppuu kesken välillä ja tulee tunne olenko vaan joku leikkikalu. Kun ei tässä teinejäkään enää olla kun ikää on 39 v.

30

3160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa että kauanko? No vissiin niin pitkään kun annat moisen menon jatkua.

      • Tinderella2

        Olen kyllä jo sanonut, että hermot menee. On kuulemma hänen tapansa testailla. Vaikkei muita naisia panisikaan eikä välttämättä treffeilläkään käy (en tiedä missä välissä kävisikään), mutta silti.

        En halua hänestä luopuakaan, mutta joku raja. Eikö mies sitten usko mitä hänelle sanon ja suhteelta haluan, vai onko hänellä niin huono itsetunto, että testailee kestänkö hänen oikkujansa ja huonoja puolia??


      • Tinderella2 kirjoitti:

        Olen kyllä jo sanonut, että hermot menee. On kuulemma hänen tapansa testailla. Vaikkei muita naisia panisikaan eikä välttämättä treffeilläkään käy (en tiedä missä välissä kävisikään), mutta silti.

        En halua hänestä luopuakaan, mutta joku raja. Eikö mies sitten usko mitä hänelle sanon ja suhteelta haluan, vai onko hänellä niin huono itsetunto, että testailee kestänkö hänen oikkujansa ja huonoja puolia??

        Josko mies kokee tarpeelliseksi jonkinmoisen kaapin paikan katsomisen? Sano sille, että mielestäsi moinen testailu kertoo huonosta itsetunnosta ja laskee miehen pisteitä silmissäsi. Jos se ei ota onkeensa, ota hatkat.

        Minä olen aina ollut allerginen kaikenlaiselle testailulle ja muulle pelailulle. Olen siitä joillekin sanonut ja jos peli on jatkunut, olen ottanut hatkat. Tosin silloinhan nainen selittää asian niin, etten ollut tosissani, kun en kestänyt. Kyse ei vain ollut siitä, vaan siitä, että nainen itse teki itsestään epäkiinnostavan silmissäni.


      • Tinderella2
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Josko mies kokee tarpeelliseksi jonkinmoisen kaapin paikan katsomisen? Sano sille, että mielestäsi moinen testailu kertoo huonosta itsetunnosta ja laskee miehen pisteitä silmissäsi. Jos se ei ota onkeensa, ota hatkat.

        Minä olen aina ollut allerginen kaikenlaiselle testailulle ja muulle pelailulle. Olen siitä joillekin sanonut ja jos peli on jatkunut, olen ottanut hatkat. Tosin silloinhan nainen selittää asian niin, etten ollut tosissani, kun en kestänyt. Kyse ei vain ollut siitä, vaan siitä, että nainen itse teki itsestään epäkiinnostavan silmissäni.

        Voit hyvin olla oikeassa! Sitä jaksaa aikansa, kyllä minäkin testaan miestä vähän onko kovin toisten naisten perään tai onko mustasukkainen minusta yhtään terveellä tavalla, jos vaikka puhun toisista miehistä jne.
        Liikatestailu tekee kyllä hallaa, koska mies puhuu testaillessaan paskaa (ihan itse myöntää), niin enää en tiedä satavarmaski mikä on totta ja mikä ei. Haluaako suhteen vai ei. Olenko vaan joku ajanvietelelu vai en.
        Mitä olet mieltä siitä, että vaikka torstaista-maanantaihin ollaan yhdessä 247, niin tuossa välillä miehestä ei kuulu pihaustakaan? Sekin on kuulemma testausta.
        Tää tilanne on tosi veemäinen, koska olen ehkä hieman jo rakastunut mieheen, hän väittää samaa, mutta en jaksa tälläistä testailua enää kun ei hän osaa edes sanoa koska tää loppuu. Minäkin kyllä käännän tän asian niin, että jos ei testailu lopu ja osaa jo sanoa ollaanko vai eikö olla, niin ei sitten ole tosissaan ollutkaan.
        Kuinka kauan sinusta ja muistakin tapaillaan ennen kun aletaan sitten parisuhteeseen?


      • yksikaksi
        Tinderella2 kirjoitti:

        Voit hyvin olla oikeassa! Sitä jaksaa aikansa, kyllä minäkin testaan miestä vähän onko kovin toisten naisten perään tai onko mustasukkainen minusta yhtään terveellä tavalla, jos vaikka puhun toisista miehistä jne.
        Liikatestailu tekee kyllä hallaa, koska mies puhuu testaillessaan paskaa (ihan itse myöntää), niin enää en tiedä satavarmaski mikä on totta ja mikä ei. Haluaako suhteen vai ei. Olenko vaan joku ajanvietelelu vai en.
        Mitä olet mieltä siitä, että vaikka torstaista-maanantaihin ollaan yhdessä 247, niin tuossa välillä miehestä ei kuulu pihaustakaan? Sekin on kuulemma testausta.
        Tää tilanne on tosi veemäinen, koska olen ehkä hieman jo rakastunut mieheen, hän väittää samaa, mutta en jaksa tälläistä testailua enää kun ei hän osaa edes sanoa koska tää loppuu. Minäkin kyllä käännän tän asian niin, että jos ei testailu lopu ja osaa jo sanoa ollaanko vai eikö olla, niin ei sitten ole tosissaan ollutkaan.
        Kuinka kauan sinusta ja muistakin tapaillaan ennen kun aletaan sitten parisuhteeseen?

        ??? ehkä miehellä on arkisia tekemisiään... itse testasin kaverilta alkoholiasiat, ja muutenkin käytöstä ihmisten ilmoilla.
        Meille kävi niin, että alunperinkin salamarakastuttiin toisiimme-ja suhteessa on kipinää, syvenemistä, iloa yhdessäolosta- mutta kun ollaan keski-iässä, ja eletään omaa arkea eri paikkakunnilla, on pitänyt "muotoutua", sekin kävi itsestään... Minun kotini on parisuhteen päämaja, niinsanotusti. "Hieman rakastunut", olet??? Miksi alunperin yhteen menitte? Seksin takiako? Jos niin, ehkä mies ei tarttekaan muuta- ja häntä harmittaa, kun huomaa että rakastut?
        Ja miksette juttele asioita auki? Meillä puhutaan! Alunperinkin puhuttu... Tilanteemme kun ei ole yksinkertaisimmasta päästä, kun eri kunnissa asumme.
        Mies on kiva. Hyvä, just oikea- toivon, että kestää ja toteaakin usein, että meillä ei aika kulu hitaasti milloinkaan, aina sitä on jotenkin vähän, ja jää asioita niinkuin kesken... meitä luullaan pariskunnaksi usein.(aviopariksi!)


      • Tinderella2 kirjoitti:

        Voit hyvin olla oikeassa! Sitä jaksaa aikansa, kyllä minäkin testaan miestä vähän onko kovin toisten naisten perään tai onko mustasukkainen minusta yhtään terveellä tavalla, jos vaikka puhun toisista miehistä jne.
        Liikatestailu tekee kyllä hallaa, koska mies puhuu testaillessaan paskaa (ihan itse myöntää), niin enää en tiedä satavarmaski mikä on totta ja mikä ei. Haluaako suhteen vai ei. Olenko vaan joku ajanvietelelu vai en.
        Mitä olet mieltä siitä, että vaikka torstaista-maanantaihin ollaan yhdessä 247, niin tuossa välillä miehestä ei kuulu pihaustakaan? Sekin on kuulemma testausta.
        Tää tilanne on tosi veemäinen, koska olen ehkä hieman jo rakastunut mieheen, hän väittää samaa, mutta en jaksa tälläistä testailua enää kun ei hän osaa edes sanoa koska tää loppuu. Minäkin kyllä käännän tän asian niin, että jos ei testailu lopu ja osaa jo sanoa ollaanko vai eikö olla, niin ei sitten ole tosissaan ollutkaan.
        Kuinka kauan sinusta ja muistakin tapaillaan ennen kun aletaan sitten parisuhteeseen?

        Minä on ole koskaan pitänyt mistään kaveruuden ja parisuhteen välimuodoista. Harvoin ihmiset ymmärtävät, mitä "tapailulla" tarkoitetaan. Tai ylensä ymmärtävät niin, että toinen ei tapaile muita, mutta itse voi niin tehdä. Minusta joko ollaan tai sitten ei olla. Eli nopeasti suhteeseen, vaikka sitten lyhyeeseen sellaiseen, jos ei toimikaan.


    • pippelivainseisooko

      Niin ei ainakaan viikkoa ilman seksiä pitäisi olla muuten meno menee jo aika sairaaksi.

    • Kiltti mies.

      Minä olen 39 v ja en testaile mitään, en tinderöi en valehtele, en arvostele. Olen ihan unelma mies tuohon pettäjä miehees verrattuna.
      Lähdetko treffeille?

      • Tinderella2

        Eri paikkakunnilla mekin asumme. Seksin takia ei yhteen menty, ja pelkän seksin takia ei yhdessäkään olla. Kyllähän me puhutaan, puhutaan paljon, mutta kun se on sitä testailua, välillä toista mieltä ja välillä toista, ja tämän testailun takia en ota enää selvää mikä tässä on homman nimi. Aika menee siivillä kun olemme yhdessä ja hyvin tullaan toimeen. Minä en ole rakkaudesta edes puhunut, vaan mies välillä esim kun luulee että nukun, saattaa tokaista että taidan olla vähän rakastunut suhun.


      • N38
        Tinderella2 kirjoitti:

        Eri paikkakunnilla mekin asumme. Seksin takia ei yhteen menty, ja pelkän seksin takia ei yhdessäkään olla. Kyllähän me puhutaan, puhutaan paljon, mutta kun se on sitä testailua, välillä toista mieltä ja välillä toista, ja tämän testailun takia en ota enää selvää mikä tässä on homman nimi. Aika menee siivillä kun olemme yhdessä ja hyvin tullaan toimeen. Minä en ole rakkaudesta edes puhunut, vaan mies välillä esim kun luulee että nukun, saattaa tokaista että taidan olla vähän rakastunut suhun.

        Kuulostaa pelimieheltä. On paskamainen välillä, jottet rakastuisi ja jos niin teet, niin oma moka, koska hän vasta testaili sinua. Ja jos mitään ei kuulu moneen päivään, niin on todella törkeää käytöstä, jos kerran olette statuksella seurustellaan. Tuo käytöshän antaa sopivan verhon pitää siinä ohessa toista ja kolmattakin naista. Eikä niin tarvitse muistaa mitä on puhunut, kun voi vedota"testailuun".

        Lähtisin nopeasti tuollaisen venkulan luota. Parisuhteen pitää olla voimavara, eikä taakka, joka stressaa koko ajan.


      • Tinderella2
        N38 kirjoitti:

        Kuulostaa pelimieheltä. On paskamainen välillä, jottet rakastuisi ja jos niin teet, niin oma moka, koska hän vasta testaili sinua. Ja jos mitään ei kuulu moneen päivään, niin on todella törkeää käytöstä, jos kerran olette statuksella seurustellaan. Tuo käytöshän antaa sopivan verhon pitää siinä ohessa toista ja kolmattakin naista. Eikä niin tarvitse muistaa mitä on puhunut, kun voi vedota"testailuun".

        Lähtisin nopeasti tuollaisen venkulan luota. Parisuhteen pitää olla voimavara, eikä taakka, joka stressaa koko ajan.

        Mikä sitten on tarkoitus, kun mies hokee minulle, että en varmaan häntä halua vakavaan suhteeseen? Se on kuulemma sitä testailua. Pelimies voisi kyllä olla, on sen verran komea, että naisista ei olisi pulaa saada. Ei siis seurustella vaan vielä kattellaan seurustellaanko vai ei. Sitten kun hänen testailu on valmis, niin voidaan alkaa seurustella.

        Ja ratikkakuskille: minäkin olen kallistunut tässä iässä jo siihen, että mennään sitten vaikka nopeasti suhteeseen, nähdään toimiiko vai ei, ei turhia vetkutella, aina voi erota. Samaa on mies hokenut minulle, mutta ei tapahdu mitään.


      • Kommentti Keijo
        Tinderella2 kirjoitti:

        Mikä sitten on tarkoitus, kun mies hokee minulle, että en varmaan häntä halua vakavaan suhteeseen? Se on kuulemma sitä testailua. Pelimies voisi kyllä olla, on sen verran komea, että naisista ei olisi pulaa saada. Ei siis seurustella vaan vielä kattellaan seurustellaanko vai ei. Sitten kun hänen testailu on valmis, niin voidaan alkaa seurustella.

        Ja ratikkakuskille: minäkin olen kallistunut tässä iässä jo siihen, että mennään sitten vaikka nopeasti suhteeseen, nähdään toimiiko vai ei, ei turhia vetkutella, aina voi erota. Samaa on mies hokenut minulle, mutta ei tapahdu mitään.

        Mies testailee sen takia, koska hänellä on sitoutumispelkoja. Kenties hänet on jätetty joskus ja pelkää nyt, että sinäkin jätät hänet niin käyttää sen takia käänteispsykologiaa. Koska ei osaa muuten käsitellä sitä pelkoa.

        Toi kertoo vaan enemmän, että miehellä on huono itsetunto ja ei ole menneisyyden kanssa sujut.


    • dooris34

      Kyllä tuo on venkula joka kannattaisi jättää. Tosiasia on että pelimies toimii ja vain ainoastaan noin.
      Se että valehtelee suoraan ja kertoo testailleensa. Aivan kuin joku sanoikin sehän on hyvä selitys syylle että ei muista mitä on kenellekkin naiselle puhellut.

      Sissus kun sieppasi lauseesi että annat tuollasen pelaajan päättää seurusteletteko vai ette. Kyllä naisella pitää ollla sen verran päätä sekä ylhäällä että alhaalla että ei anna ihan noin rappu riepuna itseään pitää.

      Onko tämä kyseinen pelailija tyyppi joka käy töisssä sekä sinun että omassa paikkakunnassaan. Näille matkamiehille kun usein sattuu tuo kertomasi tyyli eleillä ja asustella ja testaillla näitä naisihmisiä omien työmatkojensa sivussa. Onhan se edullisempaa asustella ja kokeilla tapailua naisen kotona kun ei tule noita hotelli tai vuokra kulujakaan matkojen aikana.

      Vierestä seurasin sinun kuvaamaa suhdetta ystävättäreni suruja kuunnellen. Eihän siitäkään tapailusta muuta tullut. Ja mies paljastui vanhaksi ukkomieheksi eli ikä oli valehdeltu sekä avio sääty. Kun nainen kysyi miksi teet näin? Oli selitys että onhan sitä kiva että on tyttöystävä... siis sen vaimon lisäksi.. Että sellaista.

      • Tinderella2

        Ei se ukkomies ole eikä reissumies, sen tiedän 101 % varmaksi.
        Kun retkahtaa niin retkahtaa ja näemmä fiksukin tulee tyhmäksi. En tarkoittanut valehtelulla sitä, ettei muistaisi mitä on puhunut minulle. Vaan tarkoitan, että puhuu esimerkiksi päivällä, että haluan perustaa kanssasi perheen ja muuttaa yhteen ja illalla ei tiedä nähdäänkö huomenna vai ei, eli mieli menee laidasta laitaan ja tämä on sitä hänen testailuaan miten reagoin jne. Muita naisia ei ikinä vilkuile kun ollaan liikenteessä, ei vaikka tulisivat suoraan iskemään. Ehkä tosiaan on niin, että pitää nyt mua varalla kun olen lähes täydellinen hänelle pariksi, mutta pitää varalla jos tulisikin se täydellinen nainen vastaan joka olisi vielä parempi. Voi viude mua ketuttaa. Vaikka parempi se on kai nyt lyödä suhde poikki kun jatkaa tätä kuukausi tolkulla ja olla sitten ihan täysin rikki kun nyt on vaan osaksi.


      • _Sinkkunelli_
        Tinderella2 kirjoitti:

        Ei se ukkomies ole eikä reissumies, sen tiedän 101 % varmaksi.
        Kun retkahtaa niin retkahtaa ja näemmä fiksukin tulee tyhmäksi. En tarkoittanut valehtelulla sitä, ettei muistaisi mitä on puhunut minulle. Vaan tarkoitan, että puhuu esimerkiksi päivällä, että haluan perustaa kanssasi perheen ja muuttaa yhteen ja illalla ei tiedä nähdäänkö huomenna vai ei, eli mieli menee laidasta laitaan ja tämä on sitä hänen testailuaan miten reagoin jne. Muita naisia ei ikinä vilkuile kun ollaan liikenteessä, ei vaikka tulisivat suoraan iskemään. Ehkä tosiaan on niin, että pitää nyt mua varalla kun olen lähes täydellinen hänelle pariksi, mutta pitää varalla jos tulisikin se täydellinen nainen vastaan joka olisi vielä parempi. Voi viude mua ketuttaa. Vaikka parempi se on kai nyt lyödä suhde poikki kun jatkaa tätä kuukausi tolkulla ja olla sitten ihan täysin rikki kun nyt on vaan osaksi.

        Voi voi voi. Pelimies mikä pelimies.

        On kokemusta yhdestä tuollaisesta. Oli niin perheenisää, komea kuin mikä ja varsinkin aluksi hyvin sitoutumisintoinen, eikä todellakaan katsellut ketään muita naisia vaan sai minut tuntemaan itseni tärkeämmäksi kuin ikinä. Kyseli yhteisestä tulevaisuudesta sivumennen, eli oli olevinaan niin tosissaan.

        Teki kuitenkin ihan tuota samaa, että mitään tapaamisia ei esim. sovittu hyvissä ajoin etukäteen ja omia viikonloppumenoja kavereiden kanssa alkoi ilmaantua enemmän ja enemmän. Samoin lisääntyivät puheet vapauden kaipuusta. En viitsi kaikkia sanomisia ja tekemisiä palstalla kertoa, mutta hyvin samankaltaiselta touhu kuulostaa. Aloin kuitenkin alkuihastuksen jälkeen nähdä hänen lävitseen ja niinpä se tapailu, jota myöskään ei seurusteluksi kutsuttu, loppui melko lyheen. Parempi niin kuin riutua pitkään epävarmuudessa ja kenties kiintyä ja tottua vielä enemmän.

        Kyllä laastari pitää repäistä ajoissa pois, jotta haava sen alla saa ilmaa ja paranee kunnolla loppuun asti, eikä ala märkiä...

        Tsemppiä, tuo ei kaikesta järkeilystä huolimatta ole helppo paikka.


    • "Mies on siis ihana" - juu, tosi ihanalta kuulostaa. Vaikea uskoa, että kyse on nelikymppisistä. Itse en katsoisi minkäänlaista testailua enkä harrasta sitä itse, mutta ehkä ansaitsette toisenne.

    • " hän testailee minua jatkuvasti, tietysti minäkin häntä, "

      -Jos et olisi laittanut ikääsi olisin veikannut teitä kumpaakin teini-ikäisiksi.
      Sen verta lapsellista ja typerää tuollainen "testailu" on.
      Eikä mielestäni kuulu millään muotoa AIKUISEEN ja KYPSÄÄN parisuhteeseen.

    • sorry!

      Ap taitaa olla aika yksinkertainen kun tuollaista katselee ja täällä vielä kyselee...

    • näinkö?

      Mitä jos mies olisi vähemmän hyvännäköinen... antaisitko pelailla samaa peliä? Tuskin. Suhteessa pitää olla samat säännöt molemmille: opettele toimimaan itse samalla tavoin, hieman välinpitämättömästi ja ylimielinen p-mäisesti mutta sopivan koukuttavasti

    • kokemusta on

      "Testailee puhumalla ihan palttuuria, arvostelemalla minua, testailee haluanko"

      Onko hän todella sinkku, kun esittäytyi sinulle ? Ei suhteen alkuun kuulu tuollainen. Hän saa siten epävarmaksi ja huomiosi muualla siitä, mitä hän puuhaa tinderissä "kindereineen". Ei se ole arvostusta kohtaasi. Ja ettei kuulu moneen päivään? Onko hän varattu mies? Tai etsii "parempaa" ja 10 vuotta itseään nuorempaa? On naisia, nainen muualla? Miten valehtelevaan voisi jatkossa luottaa? Hän ei ole rakastunut? Katoaa päiviksi kertoo hänen kiinnostuksensa tason? Hakee seksiä vaan? Onko hänellä profiileja muualla ja elää edelleen sinkkuelämää. Ei ole sopinut suhteesta kanssasi? Kiertää kaartaa, etkä uskalla sanoa suoraan mitään? Leikkii, ei ota tosissaan? Älä ole hellä ja älä yritä miellyttää.. Pahimmillaan ruokkii huonoa käytöstä suvaitsevuudella. Ei tarvitse sietää tuollaista peliä. Joko häntä kiinnostaa tai sitten ei, hän kai osaa sen sanoa ja onko jo nainen kotona (tosin voi valehdella?). Toivottavasti ei ole narsistinen itsekäs tyyppi, koska yksi mies käyttäytyi noin ja hän oli varattu.. sekä hyvin itsekäs. Naisia oli monta. Seksin vuoksi yritti.

      Voisiko kumppanisi olla väkivaltainen? 7 varoitusmerkkiä
      http://www.iltalehti.fi/perhe/2014091218657678_pr.shtml

      4. Hän arvostelee sinua aina vain enemmän

      "Moitteet voivat koskea suurempia tai pienempiä asioita. Et käyttäydy oikein, hoida asioita oikein tai vain käytät vääränlaisia vaatteita."

    • Itse en sietäisi tuollaista testailua kovinkaan pitkään, en enää tässä iässä. Mies joko pitää minusta ja ilmaisee sen tai sitten annetaan olla. Sama pätee kumpaankin suuntaan.

      En ymmärrä minkä takia toista pitäisi testata, ei sellainen kuulu aikuiseen parisuhteeseen. Aivan kuin haluaisi toisesta eroon ennen kuin suhde on kunnolla edes alkanut...

    • haloo nainen

      Ei se testaa kun se on oikeesti PASKA. Jätä se nyt.

    • piparminttuli

      Jokin on pielessä. Jos on todella ihastunu toiseen ei testaile toista millään lailla vaan haluaa hemmoitella toista kaikin mahdollisin tavoin. Älytön juttu.

      • Tinderella2

        Olen pohtinut ja pohtinut ja tullut siihen tulokseen et olkoot, mua ei kohdella näin. Nyt vaan toivon, että saan pidettyä pintani, kun miehen näen.


      • liian vaikeeta

        Totta toinen puoli :-)


    • Kenkää

      Hyvä päätös. Muista se myös sillä hetkellä, kun ukko on ovellasi.

    • tsemppiä

      no miehissä nyt on vaikka minkälaista piipertäjää, itsekin tuon lauseen "testaan sinua" kuullut kerran eikä siitä hyvää suhdetta tullut, keskenkasvuinen oli kaveri, itse hänet jätin montakin kertaa, jonkinlainen vajakki nähtävästi, aina ei ole kysymys ns. pelimiehestä...joskus toisen luonne on vain kenkku. sit taas "pelimiehet", jotkut hyvinkin vaarattomia, mitä nyt flirttaavat jossain baaritiskillä pikkasen, mutta ei kaikki mee sänkyyn asti eikä haluukkaan, kokeilevat viehätysvoimaansa vain :) sinä sen silti päätät millaisen miehen sinä tarttet ja voiko tuollaiselle kaverille ja sulle muodostua ystävyyttä mikä on musta melko peruselementti suhteessa kuitenkin. Sinun mies on jo melko iäkäs..... hmm... ei osaa sanoa, varmaan hän ei ole varma teistä voi johtua monestakin syystä, mut heti jos susta alkaa tuntua että filis meni tai muuta niin voi jutun lopettaa ja tosiaan kannattaa miettiä millainen sun unelma mies on, millaiset arvot ja käytös, koska ihmiset EI juurikaan MUUTU.

    • tsip

      No ei varmaan kannattaisi nähdä miestä olleenkaan, muuten hyvä päätös

    • kdyusnj

      En sietäisi yhtään. On minutkin jätetty ja joskus petetty, en silti ole alkanut testaamaan. Pelimies tuo on. Etsii parempaa ja pitää sua varalla.

    • 20+17

      Nyt kyllä ap:tä vedätetään pahemman kerran... Ja 39v? Miksi ihmeessä käytät aikaasi tuollaisen miehen perässä juoksemiseen? Ja jos tämä "mies" todellakin vain "testailee", niin on kyllä varsin heikkopäinen tapaus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe