Kokemuksia Efexorista

kuka muu muka

Olen nyt syöny 5 päivää 37.5 vakavaan depiksee ei hetkauta suuntaan ei toiseen, ei myöskään haittoja......

Kertokaahan ihmeessä onko jeesiny ja miten?

15

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen käyttänyt

      5 päivää ei ole aika eikä mikään. Voi viedä kaksikin kuukautta ennenkuin vaikuttaa, jos vaikuttaa ikinä. Mulle tuli aikoinaan niin järkkyjä päänsärkyjä ja oksentelua siitä, että lopetin aika lyhyeen.

    • Ei ole lääke

      Ei jeesiny ei,aiheutti aivan mahdottoman unettomuuden.Tosin minulla annos nostettiin hyvin nopeasti 225mg/päivä.Lopetin "lääkityksen" heti kun pääsin hoidosta pois.

    • e-fex-or-health

      roskaa on.

    • venlafaksiini

      Minulle yksi parhaista masennuslääkkeistä. Ei tullut mullekaan mitään sivuvaikutuksia aluksi, vaikka aloitin 75 mg (Efexor depot). Annos nostettiin 150 mg ja olo oli ihan ok. Vähitellen tuli jonkinlainen kohtuullisempi tunne-elämä, kaikki ei ollut pelkkää epätoivoa ja paskaa.

      "Sivuvaikutuksena" erittäin vauhdikkaat, värikkäät ja eloisat unet, joista aloin jopa nauttia elämyksinä. Samaan ei Hollywood pysty.

    • kuka muu muka

      Eli kannattaa jatkaa....

      • ...........

        No eihän viisi päivää eikä välttämättä viisi viikkoakaan ole näiden lääkkeiden käytössä aika eikä mikään. Annoksesikin on aloitusannoksena alakantissa, tätä lääkettä käytetään yleensä (depot-muotoisena) 75 - 375 mg/vrk. Minulla nostettiin kolmeen kapseliin eli 225 mg, kaksi aamulla, yksi iltapäivällä.


    • Entinen käyttäjä

      Noin pieni annos on vakavaan masennukseen tosi pieni. Minä söin lievään tai keskivaikeaan 150mg. Ei se vaikutus viidessä päivässä näy. Hyvä jos edes aloitusoireet alkavat siinä ajassa helpottaa. Ainakin kolme viikkoa kestää ennen kuin alkaa kunnolla vaikuttamaan.

      Ei se kaikille sovi, mutta minulle sopi. Huonoina puolina olivat hikoilemisen lisääntyminen ja alkuvaiheessa päänsärky. Jos lääkkeen ottaa liian myöhään, on vaikea saada unta. Pupillit olivat alussa kuin narkkarilla, mutta se meni onneksi ohi.

      Hyvänä puolena on se, että lääke ei lihota kuten useimmat masislääkkeet, eikä vaikuttanut minulla pahemmin seksuaalisuuteenkaan. Lääkkeen lopettaminen on aika inhottavaa ja sitä ei tosiaankaan kannata tehdä kerralla, vaan hitaasti annosta laskemalla. Mutta kuten sanottua: eri lääkkeet voivat toimia ero tavalla ihmisestä riippuen. Ei kannata väkisin syödä pitkään jos ei tunnu toimivan tai tulee ikäviä sivuvaikutuksia.

      • Sama taas

        Niistä vaikutuksista vielä. Minulla oli ennen lääkettä aika pahaa ahdistusta iltaisin ja se helpotti. Ei tullut enää sellaisia toivottomuuden tiloja. Hymyilin myös enemmän kuin ennen. Olen myös ujo ja huomasin että lääkkeen kanssa minun oli helpompi puhua ihmisille, käydä harrastuksissa jne.


    • kuka muu muka

      Ei sopinukkaa , kuudentena päivänä olin ko humalainen lekuri sano että harvinainen haitta ja nyt vaihto cipralexii, mä oon lääkkeille todella herkkä, joten oon aika toivoton tapaus eli eläke eessä sitä oon itkeny ja hävenny ym ym

      • No jos et saa noilla

        lääkkeillä terveyttä hajalle, niin et sitten millään.


      • Haulikolla esim.?
        No jos et saa noilla kirjoitti:

        lääkkeillä terveyttä hajalle, niin et sitten millään.

        Voi, mikä Ajatusten Tonava siellä taas vuodattaa viisauttaan.


    • Aivanperseestä...

      ei muuta vaikutusta kuin että tuhoaa elmistön terveyden.

    • toimiiiiiiiii

      Venlafaxiinia 75 mg menee päivittäin , jo monen vuoden ajan, eikä mulla ole lääkkeestä mitään negatiivisia kokemuksia.

    • kahjo...

      kuukauden päästä rupee tapu vaikutamaan, itse aloitin samalla määrällä ja kävi korkeimmillaan 300mg nyt lopetin käytön kokonaan monen vuoden popsimisen jälkeen, mutta annosta pikku hiljaa pienentäen ja nyt kaikki ok!

    • Silkkii135

      Tuttu lääke ja tullut syötyä sekä 37,5mg ja 75mg. Tällä hetkellä 37.5mg menee päivässä ja toimii mielestäni ihan ookoosti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe