Valmentaja yrittää jotain??

Ihmettelijä

Moi olen 15v nuori naisenalku ja aattelin kertoo asiasta mikä mua häiritsee ja mietityttää...en ole varma kuuluuko tänne mutta:


Harrastan fudista ja valmentajana on sellane 30-40v mies. Kieltämättä hyvännäkönen ja pidän hänestä,MUTTA hän on joka pelin jälkeen ruvennut kehumaan mua että olet todella kehittynyt ja etevä futari se on nyt normaalia, mutta aika usein on ruvennut kyseleen kun ei oo enää muita että mitä ajattelit tehdä tänään...ja missäs päin asut? (olen siis aina halunnut jäädä treenien jälkeen puhumaan tälle) No tietenkin sanoin missä asun mutten tarkkaa osoitetta...Peleissäkin on aina kehunut mua ja sanonutkin että "Voi kun muut olisivat samanlaisia kuin sinä"!.....

Yksi juttu mikä on oikeesti vaivannut kun valmentaja on yrittänyt että pääsiskö teidän kyydillä jonnekkin...tämä ei ole vitsi...
Aina treenien jälkeen hän tulee liian lähelle ja alkaa hymyillä sillain ihmeellisesti niin ku hän haluisi tehdä jotain...On käynyt mielessä että mitä hän oikee haluu musta..? Selvennän että tämä ei ole vitsi!!

Pahoittelen sekavaa tekstiä mutta toivottavasti vastaisitte asiallisesti...:)

16

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • are u idiot?

      Valmentajas haluis tehä sun kanssas jotaki intiimii:) Mitä et siinä tajuu?

    • tee jotain

      sun kannattaa kertoa jollekin...! Tai vaihda joukkuetta! Tuo mies on sairas..normaali valmentaja ei ole tollanen...oli kuinka hyvännäkönen tahansa!

      • Ihmettelijä

        Pitäisi ehkä mutta kun ei ole tapahtunut vielä mitään niin hälyttävää..kun ei ole kumminkaan koskenut muhun vaikka nuo puheet mitä se on sanonut ja miten hän on tähän mennessä toiminut on aika ahdistavia...


    • pidä varasi

      Sinun kannattaa elein ja sanoin antaa ymmärtää, ettet halua tutustua läheisemmin. Yleensä flirttailu loppuu jos ei saa vastakaikua. Älä missään nimessä lähde tyypin kanssa kahdestaan, voi sattua ihan mitä vain. Ihan vanha äijä sinulle,

      • Ihmettelijä

        Hän on antanut niin kivan kuvan itsestään ja kumminkin pidän hänestä ja tulemme toimeen..Mutten kauheesti tykkää kun hän kyselee missä asutkaan? Mitä teet tänään ja kenen kanssa? Missäpäin liikut?...


      • Noita riittää
        Ihmettelijä kirjoitti:

        Hän on antanut niin kivan kuvan itsestään ja kumminkin pidän hänestä ja tulemme toimeen..Mutten kauheesti tykkää kun hän kyselee missä asutkaan? Mitä teet tänään ja kenen kanssa? Missäpäin liikut?...

        Kai sinä nyt ymmärrät mihin hän pyrkii ? Aivan oikein,sinun pöksyihisi.


      • Sinuna minä....
        Noita riittää kirjoitti:

        Kai sinä nyt ymmärrät mihin hän pyrkii ? Aivan oikein,sinun pöksyihisi.

        sinuna vaihtasin joukkuetta! ☺


      • Noita riittää
        Sinuna minä.... kirjoitti:

        sinuna vaihtasin joukkuetta! ☺

        Minun mielestä tuo ukko pitäisi saada pois tuosta duunista!


    • ihmettelijä

      En tiedä menenkö enää tämän joukkueen treeneihin..Ja olen vaan miettinyt että miten sanoisin etten pidä siitä miten hän toimii mua kohtaan. (Olen nimittäin aika arka....) Tuo jatkuva henk.koht kyselyt ja kehuminen ja ylistäminen ja se miten valkkumme hymyilee ja katselee minua...

      No ehkäpä se joukkueen vaihtoehto on parasta.

    • ole varuillas..

      tollanen mulkku pois valmennus virasta! Pysy kaukana..

    • Jotain muuta..?

      Onko ollu mitää muuta?? sun kannattaa kertoo tosta!!!! :(

    • Ihmettelijä

      No on niitä silmäniskuja tullut jotaki kertoja..Myös sillon kun on MUITAKIN! Ja kaverit ovat huomauttaneet että valkku kattelee sun persettäs. No luulin että se olis ollu joku sairas vitsi muttei kun aloin itse aavistaan tällästä.

      Vanhemmillekaan en viittis kertoa:/ Tää tilanne on oikeesti aika mutkikas ja ahistava !

    • ...

      Eihän tossa oo mitää. Ihan luonnuollista valkun on iskeä silmää ja kysellä henkilökohtasia asioita. Onhan se ihan jees tiedustella missä asut =) Tee hyvä tyttö jotain! Vai ajattelitko odottaa että se mies tekee kohta jotain ??

    • Ihmettelijä

      Selvennykseksi tämä valmentaja on ihan suomalainen...

    • annettava on

      Se haluaa selvästi nussia sua ja lennättää lastinsa sun sisuksiis =) Sitten sun on annettava !

    • ethte

      Ahdistuspalstalle hiukan vääränlaista tekstiä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe