Käytättekö strap-onia?

MallaMolla

Haluaisin tietää kuinka yleistä parisuhteessa tai miksei irtosuhteissakin on strappärin käyttö. Itse nimittäin en tykkää. Niin ja ihan anonyymisti voi vastailla eikä vakkarinimimerkillä, jos sellainen on, vaikka kai tää oli itsestäänselvyys ;-)

69

3162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ukulelelee

      Joskus käytetään, mut harvemmin. Kivaa vaihtelua.

      • ...

        Komppaan.


    • Taas tätä kysytää täällä

      No ei. Se ois vaan niin outoa jos joku pistäis lanteilleen pimppinsä tielle jotku ihme valjaat missä sojottaa kumipippeli.. Mitä ihmettä.. Kyllä tulis outo olo. Loppuis jutut siihen. Aika ällöttävää musta.

      Muutenki musta tuntuu että joku sama epävarma kumikulli lover tehtailee näitä alotuksia tänne strap oneista ja vastailee välillä itsekin itselleen todistellakseen että lesbot käyttävät jotain pippelivaljaita.. Mä en rehellisesti sanottunu usko että se on kovin yleistä..

      • bustedbiatch

        Mies painu sinä v****un täältä


      • MallaMolla

        En ole ikinä aiemmin kysynyt tätä kysymystä tällä palstalla enkä itse asiassa missään muuallakaan. Ihme paranoiaa.


      • taas tätä kysytään tääll
        bustedbiatch kirjoitti:

        Mies painu sinä v****un täältä

        Ootko tyhmä? Jos oisin mies sitähän mä just puoltaisin että lesbot käyttäis dildoja. Niinhän ne miehet kuvittelee kun toivovat hallitsevansa maailmaa ja avaimia naisen seksuaaliseen tyydytykseen vain koska heillä on kulli.

        Vaan näin ei ole. Ja minä olen ihan tyttö enkä mikään mies. Ja minua todella kuvottaisi jos joku käskisi minun pukea pippelivaljaat. Mulla on pimppi ja haluan myös naiseni pimpillä.

        Eikö joku tosiaan usko että on lesboja jotka EIVÄT käytä aivätkä halua käyttää mitään seksileluja? Todellako? Ja miten mua usein luullaan mieheksi täällä. Kai kun sanon suoraan.

        Ps. Tämä dildo -aihe on aina uudestaan ja uudestaan tällä palstalla.. Ei ehkä tämän aloittajan toimesta mutta aina jonkun joka haluaa jostain syystä kuulla että käyttäähän joku muukin tekopippeliä


      • miksi
        taas tätä kysytään tääll kirjoitti:

        Ootko tyhmä? Jos oisin mies sitähän mä just puoltaisin että lesbot käyttäis dildoja. Niinhän ne miehet kuvittelee kun toivovat hallitsevansa maailmaa ja avaimia naisen seksuaaliseen tyydytykseen vain koska heillä on kulli.

        Vaan näin ei ole. Ja minä olen ihan tyttö enkä mikään mies. Ja minua todella kuvottaisi jos joku käskisi minun pukea pippelivaljaat. Mulla on pimppi ja haluan myös naiseni pimpillä.

        Eikö joku tosiaan usko että on lesboja jotka EIVÄT käytä aivätkä halua käyttää mitään seksileluja? Todellako? Ja miten mua usein luullaan mieheksi täällä. Kai kun sanon suoraan.

        Ps. Tämä dildo -aihe on aina uudestaan ja uudestaan tällä palstalla.. Ei ehkä tämän aloittajan toimesta mutta aina jonkun joka haluaa jostain syystä kuulla että käyttäähän joku muukin tekopippeliä

        Niinkö ne miehet kuvittelee? Ihme miehiin oot tutustunu. Mun kaverimiehet ja isä ei ajattele niin.


      • dildomaisteri
        taas tätä kysytään tääll kirjoitti:

        Ootko tyhmä? Jos oisin mies sitähän mä just puoltaisin että lesbot käyttäis dildoja. Niinhän ne miehet kuvittelee kun toivovat hallitsevansa maailmaa ja avaimia naisen seksuaaliseen tyydytykseen vain koska heillä on kulli.

        Vaan näin ei ole. Ja minä olen ihan tyttö enkä mikään mies. Ja minua todella kuvottaisi jos joku käskisi minun pukea pippelivaljaat. Mulla on pimppi ja haluan myös naiseni pimpillä.

        Eikö joku tosiaan usko että on lesboja jotka EIVÄT käytä aivätkä halua käyttää mitään seksileluja? Todellako? Ja miten mua usein luullaan mieheksi täällä. Kai kun sanon suoraan.

        Ps. Tämä dildo -aihe on aina uudestaan ja uudestaan tällä palstalla.. Ei ehkä tämän aloittajan toimesta mutta aina jonkun joka haluaa jostain syystä kuulla että käyttäähän joku muukin tekopippeliä

        Kyl on rankkaa, kun jotkut käyttää strapii ja joitakuita se ottaa aivoon, et jotkut sitä käyttää :D


      • taas tätä kysytään
        MallaMolla kirjoitti:

        En ole ikinä aiemmin kysynyt tätä kysymystä tällä palstalla enkä itse asiassa missään muuallakaan. Ihme paranoiaa.

        Malla molla johtuiskohan tämä ihme paranoija siitä että tämä sama aihe nousee tälle palstalle tasaisin väliajoin, kenen toimesta tahansa, ihan kuin kirjoittajat eivät saisi aiheesta tarpeekseen


      • mietis ny vähä
        miksi kirjoitti:

        Niinkö ne miehet kuvittelee? Ihme miehiin oot tutustunu. Mun kaverimiehet ja isä ei ajattele niin.

        Mun isi ja kaverimiehet :D no hyvä ettei sun isi ajattele niin

        Jos et ole sattunut huomaamaan niin todella monella heteromiehellä ei ole edes käsitystä siitä, miten lesbot harrastavat seksiä ilman dildoja, koska penetraatio peniksellä on heille sitä ainoaa oikeaa seksiä.


      • kyllästyneet pyörittäjät
        dildomaisteri kirjoitti:

        Kyl on rankkaa, kun jotkut käyttää strapii ja joitakuita se ottaa aivoon, et jotkut sitä käyttää :D

        Lähinnä ottaa päähän se tosiasia että tämänkin strap on -aloituksen tarkoitus oli jälleen kerran vain provosoida ja on jonkun tylsistyneen dildonpyörittelijän käsialaa. Koska aina yhä uudelleen kun täällä joku kysyy että hei kai joku muukin käyttää dildoa niin siitä nousee keskustelua ja väittelyä ja dildonpyörittäjät haluavat aina yhtä ärhäkästi puolustella ja perustella seksilelujaan, jotta heitä ei leimattaisi kullinkipeiksi.

        Muuta virkaa tällä aloituksella ei ole


      • höhhöh
        kyllästyneet pyörittäjät kirjoitti:

        Lähinnä ottaa päähän se tosiasia että tämänkin strap on -aloituksen tarkoitus oli jälleen kerran vain provosoida ja on jonkun tylsistyneen dildonpyörittelijän käsialaa. Koska aina yhä uudelleen kun täällä joku kysyy että hei kai joku muukin käyttää dildoa niin siitä nousee keskustelua ja väittelyä ja dildonpyörittäjät haluavat aina yhtä ärhäkästi puolustella ja perustella seksilelujaan, jotta heitä ei leimattaisi kullinkipeiksi.

        Muuta virkaa tällä aloituksella ei ole

        Tällä palstalla on paljon aiheita, jotka tulevat aina uudestaan ja uudestaan, so what?
        Ja mitä tulee tähän ketjuun, niin dildojen vastustajat ovat olleet ihan yhtä ärhäkkäitä omassa kannassaan. Mä en edes tajua, miksi jostain makuasiasta edes kiistellään.


    • 5+8

      Meillä ei käytetä eikä aihe ole tullut puheeksikaan. Ajatuksena se ei tunnu aivan kamalalta jos tyttöystäväni semmoista haluaisi, mutta en itse haluaisi tulla kosketetuksi sillä tavalla ja uskoisin hänenkin pitävän huomattavasti enemmän sormista. Sen lisäksi voisin kuvitella, että se tunne, jonka itse saan tuottaessani nautintoa toiselle, ei tuntuisi samalta jos siinä olisi jokin ylimääräinen juttu välissä enkä minä itse siitä huolimatta, että hallinta olisikin minulla.

    • 2lesboo

      mun nainen panee mua aina välillä. Häna haluu panna ja mä haluun että hän panee... Näin se meillä toimii.

      • helulöqlqlq

        "'Mun nainen panee mua välillä" AIJAA mikä yllätys

        Joi munki naine panee mua välillä ja useemminki

        Mut ei millää dildolla vaan ihan oman käden taidoilla. Puhut niiku pelkällä dildolla jyystäminen olis ainoa keino "panna".. No ei mikään ihme tässä maailmassa jota vaikuttaa kikkeli pyörittävän. Ja ihmiset, etenki heterot tuntuu luulevan että ainoastaan se fallos on avain nautintoon

        Musta se on vaan osaamisen puutetta jos tarvii leluja makkariinsa


      • ohmygodzilla
        helulöqlqlq kirjoitti:

        "'Mun nainen panee mua välillä" AIJAA mikä yllätys

        Joi munki naine panee mua välillä ja useemminki

        Mut ei millää dildolla vaan ihan oman käden taidoilla. Puhut niiku pelkällä dildolla jyystäminen olis ainoa keino "panna".. No ei mikään ihme tässä maailmassa jota vaikuttaa kikkeli pyörittävän. Ja ihmiset, etenki heterot tuntuu luulevan että ainoastaan se fallos on avain nautintoon

        Musta se on vaan osaamisen puutetta jos tarvii leluja makkariinsa

        Mikä helvattu siinä on, että pitää tulla aina raivoomaan kuinka väärin ja epälesboa se on, kun joku kertoo käyttävänsä joskus strap-onia? Miten se sulta on pois, jos jotkut tykkää käyttää sitä tai vaikka porkkanaa?


      • 2lesboo
        helulöqlqlq kirjoitti:

        "'Mun nainen panee mua välillä" AIJAA mikä yllätys

        Joi munki naine panee mua välillä ja useemminki

        Mut ei millää dildolla vaan ihan oman käden taidoilla. Puhut niiku pelkällä dildolla jyystäminen olis ainoa keino "panna".. No ei mikään ihme tässä maailmassa jota vaikuttaa kikkeli pyörittävän. Ja ihmiset, etenki heterot tuntuu luulevan että ainoastaan se fallos on avain nautintoon

        Musta se on vaan osaamisen puutetta jos tarvii leluja makkariinsa

        mistä kohtaa sä luit, että se dildolla paneminen tekstissäni olisi se "ainoa keino panna"??? Vastasin vaan AP:n kysymykseen.
        Ollaan kyl aivan täysilesboja (jos näin voi sanoa) ..naiseni kanssa emmekä kaipaa mitään munaa. Se miten antaa toiselle nautinnon on aivan eri asia onko se porkkana/dildo/sormi VAI oikea miehen muna. YÄG!
        Miksi ihmeessä täällä on niin negatiivist porukkaa???


      • ehlöqöqö
        ohmygodzilla kirjoitti:

        Mikä helvattu siinä on, että pitää tulla aina raivoomaan kuinka väärin ja epälesboa se on, kun joku kertoo käyttävänsä joskus strap-onia? Miten se sulta on pois, jos jotkut tykkää käyttää sitä tai vaikka porkkanaa?

        Missä välissä sanoin että lelujen käyttäminen on "epälesboa"? En missään :D

        Keksit sen ihan itse. Taitaa epälesbous kummitella sulle jotenki..

        En oo raivonnu mitään, totesin vaan että se on taitojen puutetta jos pitää käyttää kumikikkeliä. Puuttuu tieto&taito, sominäppäryys, voimat loppuu jne :D byyhyy. Muovinen muna valjaisiin ja rynkyttämään.

        "Negatiivistä porukkaa" joopa joo, ainoo porukka täällä on nää huomiohuoraajat jotka tulee yhä uudelleen ja uudelleen kyselemään onko muillakin dildoja kun ne on niin epävarmoja omista sänkytaidoistaan


      • negikset
        helulöqlqlq kirjoitti:

        "'Mun nainen panee mua välillä" AIJAA mikä yllätys

        Joi munki naine panee mua välillä ja useemminki

        Mut ei millää dildolla vaan ihan oman käden taidoilla. Puhut niiku pelkällä dildolla jyystäminen olis ainoa keino "panna".. No ei mikään ihme tässä maailmassa jota vaikuttaa kikkeli pyörittävän. Ja ihmiset, etenki heterot tuntuu luulevan että ainoastaan se fallos on avain nautintoon

        Musta se on vaan osaamisen puutetta jos tarvii leluja makkariinsa

        Vähän sä oot ankeella asenteella varustettu lesbo. No, niitä tästä maasta löytyy, rumia ja tylyjä. Veikkaan että sä kuulut ensimmäiseen ja koitat siitä syystä boostata omaa lesbouttasi.


      • hqöqlqjq
        negikset kirjoitti:

        Vähän sä oot ankeella asenteella varustettu lesbo. No, niitä tästä maasta löytyy, rumia ja tylyjä. Veikkaan että sä kuulut ensimmäiseen ja koitat siitä syystä boostata omaa lesbouttasi.

        Itseasias oon aika vitun hyvännäkönen enkä mikään vanha elämäänsä kyllästynyt kääpä jonka seksisuhteet jäähtyy ku kylmä kahvi koska se on niin paska sängyssä ja tarvii kaalimadon surisemaa tyttiksensä pimpsalooraan..

        En oo ankeel asenteel varustettu vaan jos en tajuu dildolla hinkaamisen viehätystä ku voi panna oikeestiki


      • 4+12
        hqöqlqjq kirjoitti:

        Itseasias oon aika vitun hyvännäkönen enkä mikään vanha elämäänsä kyllästynyt kääpä jonka seksisuhteet jäähtyy ku kylmä kahvi koska se on niin paska sängyssä ja tarvii kaalimadon surisemaa tyttiksensä pimpsalooraan..

        En oo ankeel asenteel varustettu vaan jos en tajuu dildolla hinkaamisen viehätystä ku voi panna oikeestiki

        Aika mahtava vastaus, jatka samaa rataa!


      • höqöqööqöq
        4+12 kirjoitti:

        Aika mahtava vastaus, jatka samaa rataa!

        Kiitos, näin teen :)


      • mieltymyksiä vain
        höqöqööqöq kirjoitti:

        Kiitos, näin teen :)

        Ehkä ei kannattaisi, kun et tunnut tietävän mikä on dildo/strap-onin ja hieromasauvan ero.

        Mua ei erityisemmin mitkään seksilelut, mutta en ole myöskään sitä mieltä, että niiden käyttö olisi merkki siitä ettei osaisi petipuuhia tai, että seksistä olisi tullut tylsää.
        Suurin osa, jotka leluja käyttää, on se on vain yksi seksin osa muiden joukossa.
        Jos olisin sellaisen naisen kanssa, joka haluaa silloin tällöin käyttää seksileluja, niin en kokisi sitä mitenkään uhkana omalle osaamiselleni sänkypuuhissa.


      • mieltymyksiä vain
        mieltymyksiä vain kirjoitti:

        Ehkä ei kannattaisi, kun et tunnut tietävän mikä on dildo/strap-onin ja hieromasauvan ero.

        Mua ei erityisemmin mitkään seksilelut, mutta en ole myöskään sitä mieltä, että niiden käyttö olisi merkki siitä ettei osaisi petipuuhia tai, että seksistä olisi tullut tylsää.
        Suurin osa, jotka leluja käyttää, on se on vain yksi seksin osa muiden joukossa.
        Jos olisin sellaisen naisen kanssa, joka haluaa silloin tällöin käyttää seksileluja, niin en kokisi sitä mitenkään uhkana omalle osaamiselleni sänkypuuhissa.

        Piti sanoa: Mua ei erityisemmin mitkään seksilelut kiinnosta, mutta...


    • lesboleenat

      Meillä käytössä säännöllisesti. Mahdollistaa erillaisia asentoja ja tuntuu molemmista hyvälle.

      • :-------D pippelilesbot

        Sormillahan ne erilaiset asennot ei toki onnistu vai.. Toi on teidän kumikullilesbojen ainoo perustelu dildoille: mahdollistaa eri asennot. Ette tiiä seksistä mitään. Myöntäkää jo itellenne ettei vaa omat kyvyt riitä. Luuserit


      • Chillgiiirl
        :-------D pippelilesbot kirjoitti:

        Sormillahan ne erilaiset asennot ei toki onnistu vai.. Toi on teidän kumikullilesbojen ainoo perustelu dildoille: mahdollistaa eri asennot. Ette tiiä seksistä mitään. Myöntäkää jo itellenne ettei vaa omat kyvyt riitä. Luuserit

        Sinulle myös; sä oot ankeella asenteella varustettu lesbo. No, niitä tästä maasta löytyy, rumia ja tylyjä. Veikkaan että sä kuulut vähintään ensimmäiseen ja koitat siitä syystä boostata omaa lesbouttasi.


      • lesboleenat
        :-------D pippelilesbot kirjoitti:

        Sormillahan ne erilaiset asennot ei toki onnistu vai.. Toi on teidän kumikullilesbojen ainoo perustelu dildoille: mahdollistaa eri asennot. Ette tiiä seksistä mitään. Myöntäkää jo itellenne ettei vaa omat kyvyt riitä. Luuserit

        Jos panet tyttöystävääsi vain sormin ja hierot samalla hänen klitoristaan toisella kädellä, niin millä kädellä samalla halaat/silität/puristat tms. häntä?
        Sträppäreitä/dildoja tms. on niin monenlaisia nykyään, että mun on vaikee ymmärtää sun halua käyttää sanaa kumikulli.
        Sivistä ittees ja tuu pois sieltä suvaitsemattomuuslesbokolostas.


      • näin mä teen sen
        lesboleenat kirjoitti:

        Jos panet tyttöystävääsi vain sormin ja hierot samalla hänen klitoristaan toisella kädellä, niin millä kädellä samalla halaat/silität/puristat tms. häntä?
        Sträppäreitä/dildoja tms. on niin monenlaisia nykyään, että mun on vaikee ymmärtää sun halua käyttää sanaa kumikulli.
        Sivistä ittees ja tuu pois sieltä suvaitsemattomuuslesbokolostas.

        Kun nain tyttöä sormin ja hieron klitorista, samalla nuolen hänen rintojaan ja imen kaulaa ja näykin korvanlehtiä, välillä nuolen ja imutan klittaa jolloin toinen käsi vapautuu ja puristelen hänen pientä kiinteää rintaansa tai persettään tai tartun hiuksista tai pidän kätensä kiinni. Tai parhaassa tapauksessa painan kädellä alavatsan päältä niin että g pisteen hierominen tuntuu yhä enemmän tajuttomalta ja kaiken tämän seurauksena tyttö henkäilee ja tärisee ja tulee huutaen.

        Oikeesti dildolla soutaminen ei tunnu miltään kunnon käsityöhön verrattuna.


      • lesboleenat
        näin mä teen sen kirjoitti:

        Kun nain tyttöä sormin ja hieron klitorista, samalla nuolen hänen rintojaan ja imen kaulaa ja näykin korvanlehtiä, välillä nuolen ja imutan klittaa jolloin toinen käsi vapautuu ja puristelen hänen pientä kiinteää rintaansa tai persettään tai tartun hiuksista tai pidän kätensä kiinni. Tai parhaassa tapauksessa painan kädellä alavatsan päältä niin että g pisteen hierominen tuntuu yhä enemmän tajuttomalta ja kaiken tämän seurauksena tyttö henkäilee ja tärisee ja tulee huutaen.

        Oikeesti dildolla soutaminen ei tunnu miltään kunnon käsityöhön verrattuna.

        Mistä tiedät, mille "dildolla soutaminen" tuntuu? Jospa oot yrittäny ja ollut huono, koska tyttöystävä ei oo ollukkaan että vau.
        Oikeesti, makuja on monia. Sä et voi määritellä kenellekään oikeeta tapaa rakastella. Jos sä ja sun tyttis ette käytä leluja ja saatte omasta mielestänne mahtavaa seksiä, niin onko se sulta pois jos naapurin lesbot haluaa työntää vaikka perseeseensä kukkakaalia? Relaa vähän.


      • näin teen sen
        lesboleenat kirjoitti:

        Mistä tiedät, mille "dildolla soutaminen" tuntuu? Jospa oot yrittäny ja ollut huono, koska tyttöystävä ei oo ollukkaan että vau.
        Oikeesti, makuja on monia. Sä et voi määritellä kenellekään oikeeta tapaa rakastella. Jos sä ja sun tyttis ette käytä leluja ja saatte omasta mielestänne mahtavaa seksiä, niin onko se sulta pois jos naapurin lesbot haluaa työntää vaikka perseeseensä kukkakaalia? Relaa vähän.

        Naapurin leenat saa tungea perseeseensä niin paljon kaalia kuin haluavat. Vaan minä olen kyllästynyt siihen että tämä sama aihe ilmestyy tänne uudelleen ja uudelleen. Ties kuinka mones näkemäni otsikko "kuka muu käyttää dildoja, strap oneja?". Ettekö jo kyllästy tehtailemaan näitä? Oletteko niin epävarmoja itsestänne että pitää kokoajan olla hakemassa vertaistukea omalle dildonkäytölle?

        Senkun käytätte, mitä te siitä tiedosta hyödytte, kuinka moni muu tällä palstalla käyttää dildoa saatana?

        Mä en ole ollut huono sängyssä kovin montaa kertaa elämässäni.

        Tuntuu että te kullivyöllä nussivat lesbot ootte jotenkin niin turahautuneita siihen että ette saa muijaa tyydytettyä muulla kuin falloksella, ja siksi pitää täällä hakea keskusteluapa jatkuvasti


      • lesboleenat
        näin teen sen kirjoitti:

        Naapurin leenat saa tungea perseeseensä niin paljon kaalia kuin haluavat. Vaan minä olen kyllästynyt siihen että tämä sama aihe ilmestyy tänne uudelleen ja uudelleen. Ties kuinka mones näkemäni otsikko "kuka muu käyttää dildoja, strap oneja?". Ettekö jo kyllästy tehtailemaan näitä? Oletteko niin epävarmoja itsestänne että pitää kokoajan olla hakemassa vertaistukea omalle dildonkäytölle?

        Senkun käytätte, mitä te siitä tiedosta hyödytte, kuinka moni muu tällä palstalla käyttää dildoa saatana?

        Mä en ole ollut huono sängyssä kovin montaa kertaa elämässäni.

        Tuntuu että te kullivyöllä nussivat lesbot ootte jotenkin niin turahautuneita siihen että ette saa muijaa tyydytettyä muulla kuin falloksella, ja siksi pitää täällä hakea keskusteluapa jatkuvasti

        Kaikkia keskusteluja ei ole pakko lukea, saatikka niihin osallistua.
        Oman maun mukaan voi nekin valita, ihan niinku monen muunkin asian elämässä.


    • hula hulaa

      Henkilökohtaisesti mieluummin dildo tyttöystävän kädessä kuin vöissä, vaikka ymmärrän hyvin miksi jotkut pitävät sträppäristä.

    • Straaaaaap

      Kyllä käytetään, joskus kausittain enemmän ja joskus taas ei ollenkaan. Riippuu ihan siitä millaista seksiä halutaan, kultani sormia ei tietenkään strap on voita ;) mutta leikkimielellä kun ollaan, keksitään leikkejä stapon in kanssa, ja suosittelen!. Kultani käyttää sitä taitavasti, kokoajan tarkkaillen liikkeitäni ja tuntemuksiani, ja hyvin käyttää.. mutta orgasmit saan kyllä paremmin kun hän tyydyttää minut käsin/suulla...;)

      • Straaaaaaap

        siitä syystä, että kultani saa silloin kädet vapaaksi. Ei meillä muuten sitä varmaan oliskaan. Se kun hän saa kätensä vapaaksi, mahdollistaa niin paljon. Ei ymmärretä miks joku haluu sit taas dildoa käsin, musta jos käsin tehdään niin sormet on ehdottomasti parhaat. Henk.koht olis outoa jos kultani tyydyttäis mua käsin dildolla. Mielummin otan hänen sormet(?), tai sitten molemmat kädet.


      • huohhh
        Straaaaaaap kirjoitti:

        siitä syystä, että kultani saa silloin kädet vapaaksi. Ei meillä muuten sitä varmaan oliskaan. Se kun hän saa kätensä vapaaksi, mahdollistaa niin paljon. Ei ymmärretä miks joku haluu sit taas dildoa käsin, musta jos käsin tehdään niin sormet on ehdottomasti parhaat. Henk.koht olis outoa jos kultani tyydyttäis mua käsin dildolla. Mielummin otan hänen sormet(?), tai sitten molemmat kädet.

        No onko sitä sträppäriä sitten pakko käyttää jos haluaa pitää molemmat kädet vapaana?


      • korvaan vai
        huohhh kirjoitti:

        No onko sitä sträppäriä sitten pakko käyttää jos haluaa pitää molemmat kädet vapaana?

        Nii mihi ne sormet sit tungetaa jos pillus on jo dildo?


      • pervoooooo
        korvaan vai kirjoitti:

        Nii mihi ne sormet sit tungetaa jos pillus on jo dildo?

        Niillä voi hyväillä toisen vartaloa.


      • luuserille
        korvaan vai kirjoitti:

        Nii mihi ne sormet sit tungetaa jos pillus on jo dildo?

        tai peppuun yks ihan sama, mut ainakin on enemmän mahdollisuuksia ;)


    • likjjjuuyth

      Ollaan koitettu käyttää dildoa joskus, mutta en oikeen tiedä mitä siitä sanoisi. Itse en oikeen pidä siitä, mutta joskus tyttöystäväni haluaa saada sitä. Mikäs siinä? Käytän sitä hänelle samalla kun nuolen.
      Itse pidän siitä kun hän käyttää sormiaan ja kieltänssa. Meitä on niin moneen junaan ...

    • ellie.19

      Anteeksi. Oikeestaan tämä ei ole vastaus kysymykseen, mutta tuli vaan mieleen, kun näin kerran harrasteliavideon, jossa Äiti pani homopoikaansa srap-onella pyllyyn. Se jos mikä oli aitoa Äidinrakkautta, vai oliko?

      • luuserimiehet

        hahaha ihan oikein noille heteropojille jotka täällä kiusaa, hahaahahahh sait ne pelästymään ;) naurettavaa ettei noi kundit tajuu et tekstistä saa luettua niin paljon. Erityisesti kun lukija on lesbo.


      • lesboleenat
        luuserimiehet kirjoitti:

        hahaha ihan oikein noille heteropojille jotka täällä kiusaa, hahaahahahh sait ne pelästymään ;) naurettavaa ettei noi kundit tajuu et tekstistä saa luettua niin paljon. Erityisesti kun lukija on lesbo.

        Tekstiä voi tosiaan tulkita tai kuvitella tulkitsevansa, omien kokemuksien ja tietojen pohjalta. Toisilla ne kokemukset ja tiedot vaan ovat suppeammat kuin toisilla...


    • Uiuiuiui

      En jaksa muuten kommentoida muuten kuin tuohon toistuvaan "valjaat" juttuun. Meillä on ainakin käytössä semmonen missä ei ole mitään valjaita vaan toinen pää menee sen sisään kuka panee :) we like it :)

    • Erkki-Viljami

      Kangistuttavaa tekstiä täällä... Kiitti, likat!

      • kerroppa

        Miks kangistuttavaa? Pelkäätkö dildoja?


      • EV.
        kerroppa kirjoitti:

        Miks kangistuttavaa? Pelkäätkö dildoja?

        Mun liha ja veri kangistuu, you know.


    • jep jep

      Ei ole kokemusta. Haluaisin kyllä ehdottomasti löytää naisen, joka haluaisi "ottaa minut näin". Ehkä joku päivä vielä, näin sinkkuna on hieman vaikea saada kokemuksia, tai ei oikein ole haluakaan ihan pelkkään yhden yön juttuun.

    • Tididiiiii

      Ei olla kokeiltu, mutta ei täysin poissuljettuakaan tuo. Jotenkin vähän epäluuloinen oon, kun ei mikään miehen elintä muistuttava kiinnosta pätkääkään, mutta saattaisin suostua ainakin kerran jos tyttis kovasti haluais.

    • Kukajaksaa

      Mä oon miettinyt et onkohan nää heteromiehet täällä niitä joilla on se tunnettu "vitun pieni"? Ei pystytä elämään sen asian kanssa, että yks kukaan ei koskaan tuu haluumaan teitä, kaks, joka ikinen kumikikkeli tässä maailmassa on isompi kuin teidän pikkumiesteb heteropillit. Nyt erkkiviljamit ja muut rumat, tyhmät ja säälittävät pikkukikkelit sinne äidin helman alle.
      Säälittää muuten joka ikinen heteromuija suomessa, on nimittäi sen verran säälittävällä jengillä pilattu, et ei näitä tyyppejä voi ees miehiks kutsuu, eli miten on heteromuijat? Miten erotat miehen noista hiiristä?

    • sillontällön

      Mä nain bissenaistani dildolla, kun se siitä nauttii. Ite en halua mua naitavan sillä, mut musta on ihana kattoo, kun mun naisystävä nauttii. Tää nyt sattuu vaan kuulumaan meidän parisuhteeseen (kohta rekisteröityyn! Meinasin Jouluna koska!) ja on se ihme jos se jotain häiritsee! Ei olla vähemmän rakastuneita vaikka lelu onkin välillä mukana! Mitä toisten sänkyleikit ylipäätään mietityttää sua? Onko omaa kenties vajavaista....?

      • sillointällöin

        Siis koska meinasin..


      • sillontällön
        sillointällöin kirjoitti:

        Siis koska meinasin..

        Vittu! KOSIA!


    • ykshailee

      Kolme pitempää suhdetta on ollut, yhdessä kumppani halusi käyttää (tai myös niin että minä käytän), ja joskus tehtiin niin, vaikkei se minua suuremmin kiinnostanutkaan. Enimmäkseen harrastettiin kyllä ihan muunlaista seksiä. Toisessa suhteessa oli ehkä jotain mielenkiintoa siihen suuntaan, lähinnä kokeilunhalusta, mutta ei sitten hommattu välineitä kuitenkaan. Irtosuhteissa ei ole käytetty. Ei oikein minun juttuni, mutta mikäs siinä jos joku muu siitä iloa saa.

    • 14+6=20

      Nää tällaiset kyselyt nousee todennäköisesti sen takia aina uudelleen ja uudelleen palstalle kun Taas tätä kysytään, hqhqhöt ja muut vastaavat trollii nää ketjut aina sivupoluille. Että itseänne syyttää saatte mahdollisesta mielenne pahoittamisesta.

      Me ei olla käytetty, mutta halu kokeilla olisi molemmin puolista.
      Onko helppo löytää sopivia tai mukavia? Enkä tarkoita sitä sauvaosaa vaan vyötä/housuja.

    • kaikki käy

      Me käytetään joskus, koska naisystävä haluaa. Onhan se kiihottavaa sitten kun vauhtiin päästään, vaikka se remmien sitominen ja asettelu onkin niin koomista, että meinaa kuolla nauruun ennen kuin saa sen itse dildon kummankaan sisälle. Itse olen aina se joka on remmeissä kiinni. Hauskaa vaihtelua, yleensä rakastellaan ilman leluja. Sopivan kokoisia ei löydä kuin kokeilemalla, vastaus edellisen kysymykseen.

      En sitten millään ymmärrä tuota tuohtumusta tästä aiheesta. Otsikossa ihan selvästi lukee, mitä tässä ketjussa käsitellään, niin mitäs sitten avaa ja vielä vaivautuu kommentoimaan, jos kyllästyttää jo valmiiksi. Eikä ne varmaan sulje toisiaan pois, strap-onin käyttö ja sormilla paneminen. Joku neropatti oikein ohjeet laatinut...

    • kunnioitusta

      Aihe ja

      Aihe ihan mielenkiintoinen ja aloituskin asiallinen, mutta ihan hävettää kanssa siskojen karski kielenkäyttö!!!! En ole edes miesten suusta kuullut näin rumasti puhuttavan. Kun ottaa huomioon miten kauniista kahden ihmisen välisestä asiasta tässä keskustellaan. olipa sitten niitä "apuvälineitä" tai ei. En usko tuollaisten karskien kirjoittajien pystyvän sen parempaan fyysiseen kanssakäymiseenkään.

    • sipulia silmissä

      Ihmisiä on monenlaisia. Jotkut on siveyden sipuleita, toiset ei.

    • Floorislava

      Molempi parempi. Haaveilen suhteesta naisen kanssa, joka toisinaan tykkäisi jos minulla olisi strap on, toisinaan tykkäisi käyttää sitä itse ja joskus/usein pärjättäis ilmankin :D

    • yijcfykkbcgy

      Meillä on käytössä aina satunnaisesti. Ostettiin lovehoney nimisestä nettikaupasta sellaiset mukavat alushousut jotka tosiaan suunniteltu naisille strap-on seksiin. Merkki on Rodeo.

      tykkään kyllä.. ;)

    • Alkokintekeemieli

      Emäntä tykkää ratsastaa ja että mää oon päällä. Minä tykkään takaapäin sillon tällön :p eli onhan se käytössä mut usein ilmankin

    • Ghtij

      Itse tykkään käyttää isoa strap onia tyttöystävääni. Hän tykkää siitä

    • Niinettäsitävaanettä

      Asiaa sen kummemmin kommentoimatta totean vain että on kamalan koomista miten aikuiset (?) ihmiset saa näin tunteita pursuavan keskustelun aikaan kysymyksestä käyttääkö joku dildoa :DDDDDDDDDD

      Naurahdin useampaan otteeseen. Jatkakaa.

    • Vittuteitä

      En kans ymmärrä tätä raivoamisen määrää siitä miten jotkut harrastaa seksiä. Mitä vittua se muille edes kuuluu ja millä oikeudella te sitä arvostelette? Jos molemmat (useammat) osapuolet ovat yhteisymmärryksessä asiasta, ei muilla pitäisi olla sananvaltaa siinä, onko se nyt ehtaa lesboseksiä jos käytetään apuvälineitä. Itse voisin nuolla naista vaikka koko päivän, se on mun lempiharrastus. Ja käyttää niitä kuuluisia sormia myös. Se ei poissulje sitä ettenkö tykkäisi panna mun naisia myös sträppärillä. Jos toinen nauttii siitä, onko siinä jotain väärää? Mulle sträppärin käyttö antaa erikoisen vallantunteen, tykkään dominoida. Hui. Ragetkaa nyt tästäkin.

    • TarkkailevaMies64

      OLen katsellut paljon seksielokuvia ja monissa lesbo kohtauksissa naiset käyttävät strap onia. Se siis näyttää olevan varsin yleistä lesbojen keskuudessa

      • Hahah123

        Anna mun nauraa :’D vai olet elokuvissa nähnyt! Minäkin olen nähnyt hetskupornossa että naiset tykkää kuunnon ”pussy destroy” meiningistä joten se siis tarkoittanee että on varsin yleistä heteroiden keskuudessa :D


    • fhhrththhrhr

      Miesvihan voi haistaa tästä keskustelusta.

      Terveisin homo

      ps. ei oo tarvetta vihata muita sukupuolia, vaikken kaikista olekaan kiinnostunut.

    • huokauksiax2

      Joskus aikaa sitten käytetty on, ja hyvältä tuntu käyttää ja olla käytettynäkin, muttei enää... Yhessäolon aikaa jo kulunut, parisuhde vaiheessa ettei seksiä monestikaan harrasteta. Kovasti iho kauttaaltaan huutaa toiselta monenlaista kosketusta, suudelmia, pientä raapimista, kevyttä puremista, esileikkiä, eikä vaan sormet suoraan haarojen väliin... aikaa ja hyväilyjä. Strap-on on kiva, siinä jopa itsekin voi saada käyttäjänä orgasmin. Huippua olisi myös tuntea toisen huulet, kieli omassa pimpissä, edes joskus... huoh, eikä vaan olla antavana osapuolena.

      • Highflight

        Liikaa käytetty aikanaan strap-onia, niin noin on käynyt


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe