Mikä saa ykköstyneen

ei masokisti

luulemaan, että petturi olisi tervetullut takaisin exänsä hoteisiin? Kertokaapa se minulle.

37

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------

      Miksi tuollaista pitäisi miettiä? Eikö kannattaisi jo unohtaa koko exä?

      • Sitä sattuu

        Ehkä siksi, että sellaistakin sattuu... Mitä sitä miettimään, jos on 'ykköstynyt', niin eikö se mies siinä vierellä pysy, kun kerran on jo pois exän luota lähtenyt?
        Kummallista, yleensä kakkoset kirjoittaa täällä, että vaimot on kauheita ja ahdistavia miesten mielestä. Miksi moinen epävarmuus sitten, kun on ykköstynyt? Eivätkö sittenkään luota omaan viehätysvoimaansa ja siihen SUUREEN RAKKAUTEEN, joka voittaa kaikki esteet?
        Moni mies kaipaa takaisin exänsä luo, harva huolii takaisin.


      • Telemark
        Sitä sattuu kirjoitti:

        Ehkä siksi, että sellaistakin sattuu... Mitä sitä miettimään, jos on 'ykköstynyt', niin eikö se mies siinä vierellä pysy, kun kerran on jo pois exän luota lähtenyt?
        Kummallista, yleensä kakkoset kirjoittaa täällä, että vaimot on kauheita ja ahdistavia miesten mielestä. Miksi moinen epävarmuus sitten, kun on ykköstynyt? Eivätkö sittenkään luota omaan viehätysvoimaansa ja siihen SUUREEN RAKKAUTEEN, joka voittaa kaikki esteet?
        Moni mies kaipaa takaisin exänsä luo, harva huolii takaisin.

        Aivan itsekkö keksit tuon, että mies palaisi tai haikailisi exänsä luo? Joo varmaan 0,0001 promillea miehistä. Loput ei. Jos mies päättää lähteä, niin silloin se päätös on 100 pros. varmaa. Miehet eivät ihan pienestä fiiliksestä lähde, mutta kun se lähtö päätös on tehty, niin turha toivo, että haikailisi takaisin. En tiedä myöskään yhtään ykköstynyttä, joka pelkäisi, että mies haikailisi exänsä perään. Miksi haikailisi? Ei mitään järkeä. mies itse päättänyt lähteä, ei miehet lähde ellei ole 100 % varmoja. Johan ovat jo kituuttaneet ihan tarpeeksi kauan exänsä kanssa, tuskin haikailemiseen jää sijaa. Jonkun vaimon oman pään sisäisiä haaveita!


      • Puhu itsestäsi vaan
        Telemark kirjoitti:

        Aivan itsekkö keksit tuon, että mies palaisi tai haikailisi exänsä luo? Joo varmaan 0,0001 promillea miehistä. Loput ei. Jos mies päättää lähteä, niin silloin se päätös on 100 pros. varmaa. Miehet eivät ihan pienestä fiiliksestä lähde, mutta kun se lähtö päätös on tehty, niin turha toivo, että haikailisi takaisin. En tiedä myöskään yhtään ykköstynyttä, joka pelkäisi, että mies haikailisi exänsä perään. Miksi haikailisi? Ei mitään järkeä. mies itse päättänyt lähteä, ei miehet lähde ellei ole 100 % varmoja. Johan ovat jo kituuttaneet ihan tarpeeksi kauan exänsä kanssa, tuskin haikailemiseen jää sijaa. Jonkun vaimon oman pään sisäisiä haaveita!

        "Miehet eivät ihan pienestä fiiliksestä lähde, mutta kun se lähtö päätös on tehty, niin turha toivo, että haikailisi takaisin."

        Et voi tietää kaikkien päätöksistä. Käy vanha suola janottaa palstaa lukemassa, on tuhansia ja tuhansia katuvia on ja takaisin yhteen palaavia ex-pareja.


      • ``&&¤¤
        Telemark kirjoitti:

        Aivan itsekkö keksit tuon, että mies palaisi tai haikailisi exänsä luo? Joo varmaan 0,0001 promillea miehistä. Loput ei. Jos mies päättää lähteä, niin silloin se päätös on 100 pros. varmaa. Miehet eivät ihan pienestä fiiliksestä lähde, mutta kun se lähtö päätös on tehty, niin turha toivo, että haikailisi takaisin. En tiedä myöskään yhtään ykköstynyttä, joka pelkäisi, että mies haikailisi exänsä perään. Miksi haikailisi? Ei mitään järkeä. mies itse päättänyt lähteä, ei miehet lähde ellei ole 100 % varmoja. Johan ovat jo kituuttaneet ihan tarpeeksi kauan exänsä kanssa, tuskin haikailemiseen jää sijaa. Jonkun vaimon oman pään sisäisiä haaveita!

        AP:n salainen haave. Hänkin tietää ettei tule koskaan toteutumaan.
        Mielessään kuvitteleen ykköstyneen miettivän tuollasta.
        Kituuttaneet vai kituneet...


      • Elämä on
        ``&&¤¤ kirjoitti:

        AP:n salainen haave. Hänkin tietää ettei tule koskaan toteutumaan.
        Mielessään kuvitteleen ykköstyneen miettivän tuollasta.
        Kituuttaneet vai kituneet...

        Tässä yksi, jonka mies lähti kakkosen matkaan pitkän salasuhteen jälkeen, mutta ei mennyt kuin hetki arjessa, kun exääni alkoi tympimään arki ykköstyneen kanssa. Ei jatkunut enää ihana salasuhteen huuma, vaan toki nainen elää arkea kuten muutkin.
        Sitten alkoi minun pommitus kaipausviestein ja kaikenlaisin muin keinoin. Ykköstynyt sai selville ja vannotti miestä, ettei jatka moista.
        Suhde meni karille, en ottanut takaisin.
        Nyt mies haikailee edelleen perääni. Elämä on...


      • se unta olla saattaa
        Elämä on kirjoitti:

        Tässä yksi, jonka mies lähti kakkosen matkaan pitkän salasuhteen jälkeen, mutta ei mennyt kuin hetki arjessa, kun exääni alkoi tympimään arki ykköstyneen kanssa. Ei jatkunut enää ihana salasuhteen huuma, vaan toki nainen elää arkea kuten muutkin.
        Sitten alkoi minun pommitus kaipausviestein ja kaikenlaisin muin keinoin. Ykköstynyt sai selville ja vannotti miestä, ettei jatka moista.
        Suhde meni karille, en ottanut takaisin.
        Nyt mies haikailee edelleen perääni. Elämä on...

        Haaveissa vainko oot mun ;)


      • ei masokisti
        se unta olla saattaa kirjoitti:

        Haaveissa vainko oot mun ;)

        Olen aloittaja ja se jätetty. Otin takaisin kaksi kertaa mutta koskaan ei petturi pysynyt lupauksissaan.Jokakerta otti myös kakkonen takaisin.
        Exäni omaiset kertovan ykköstyneen pelkäävän petturin haluavan palata.
        En kuitenkaan ole masokisti enkä huolisi takaisin joten ykköstyneen pelko on aivan turha.


      • se unta olla saattaa
        ei masokisti kirjoitti:

        Olen aloittaja ja se jätetty. Otin takaisin kaksi kertaa mutta koskaan ei petturi pysynyt lupauksissaan.Jokakerta otti myös kakkonen takaisin.
        Exäni omaiset kertovan ykköstyneen pelkäävän petturin haluavan palata.
        En kuitenkaan ole masokisti enkä huolisi takaisin joten ykköstyneen pelko on aivan turha.

        Ei ne kerro ne omaiset sää vain kuvittelet.
        Eksäsi on varmasti liian onnellinen ja sen vuoksi nyt kuvittelet tyttö liikoja.


      • ei masokisti
        se unta olla saattaa kirjoitti:

        Ei ne kerro ne omaiset sää vain kuvittelet.
        Eksäsi on varmasti liian onnellinen ja sen vuoksi nyt kuvittelet tyttö liikoja.

        se unta olla saattaa. Kuvittele sinä ihan rauhassa. Minun ei tarvi kuvitella, asialle on nimittäin todistajia.
        Ykköstynyt kuvittelee kylläkin ihan liikaa ja turhaan.


      • se unta olla saattaa
        ei masokisti kirjoitti:

        se unta olla saattaa. Kuvittele sinä ihan rauhassa. Minun ei tarvi kuvitella, asialle on nimittäin todistajia.
        Ykköstynyt kuvittelee kylläkin ihan liikaa ja turhaan.

        Noinko huonosti nyt on asiat? Ei voi mitään jos näkee rivien väliin.
        Mutta mun puolesta saat kuvitella ja sepitellä jos se sua helpottaa tuskassasi.

        Kyllä se siitä ohi menee...


      • ei masokisti
        se unta olla saattaa kirjoitti:

        Noinko huonosti nyt on asiat? Ei voi mitään jos näkee rivien väliin.
        Mutta mun puolesta saat kuvitella ja sepitellä jos se sua helpottaa tuskassasi.

        Kyllä se siitä ohi menee...

        se unta olla saattaa.
        Toista halveksivalla kommentillasi paljastit turhat pelkosi.


      • se unta olla saattaa
        ei masokisti kirjoitti:

        se unta olla saattaa.
        Toista halveksivalla kommentillasi paljastit turhat pelkosi.

        No mutta sinähän olet kipakalla päällä, en minä sua halveksi, en ketään.
        Kerro mitä MINÄ pelkään? Voin sanoa että tällä hetkellä ainoa pelko on että en saa yhtä tärkeää tenttiä läpi...että sillä tasolla.
        FYI en vastaa enää, yritin todella vain heittää herjaa että huomaisit kuinka olet läpinäkyvä ja ymmärtäisit lopettaa ajoissa nuo kirjoitukset joista paistaa kaikki muu läpi mitä kirjoitat. piste

        Haaveet, kaikki turhat haaveet, minut on jo saaneet..


      • sivuhuomautus
        se unta olla saattaa kirjoitti:

        No mutta sinähän olet kipakalla päällä, en minä sua halveksi, en ketään.
        Kerro mitä MINÄ pelkään? Voin sanoa että tällä hetkellä ainoa pelko on että en saa yhtä tärkeää tenttiä läpi...että sillä tasolla.
        FYI en vastaa enää, yritin todella vain heittää herjaa että huomaisit kuinka olet läpinäkyvä ja ymmärtäisit lopettaa ajoissa nuo kirjoitukset joista paistaa kaikki muu läpi mitä kirjoitat. piste

        Haaveet, kaikki turhat haaveet, minut on jo saaneet..

        Näin sivusta nyt huomaisin, että sinulla on kova tarve puolustaa reviiriäsi siltä exältä. EIköhön olisi ollut parempi, jollet olisi sekaantunut varatun ihmisen suhteeseen. Ei tarvitsisi olla vakuuttelemassa pettämispalstalla miehen uskollisuutta. Mutta hyvin itsekkäitä tapauksia ovat useimmat kakkosista. Epärehellisin keinoin toisen omaan kajottu ja varastettu. Ja kuten sinkin, siitä kynsin ja hampain koppavana tappelemassa. Niinpä niin...


      • helvattu sentään
        se unta olla saattaa kirjoitti:

        Haaveissa vainko oot mun ;)

        just näin. haaveissa on hyvä elää! voi helvattu näitä keksittyjä tarinoita. Tän palstan otsikoksi pitäisi laittaa, oletukset ja kuvitelmat. vaimot kuvittelevat, että kakkonen tuli väliin, kakkonen kuvittelee, että vaimo ei anna eroa, ja mies on se keisari josta tapellaan. Jengi tulee tänne satuileen sitä ja tätä, ja vielä luulevat että joku uskoo. toki täällä on paljon myös hyviä kirjoituksia, mutta helppo nähdä näitä keksittyjä tarinoita, joihin vielä ite vastaillaan. Luulisi jo ihmisen omassa päässä alkaisi raksuttaan, että kaikki ei ole ok, jos tulen tänne satuileen ja vielä vastaileen omille jutuille:) hankkikaa elämä


      • kolme peetä
        helvattu sentään kirjoitti:

        just näin. haaveissa on hyvä elää! voi helvattu näitä keksittyjä tarinoita. Tän palstan otsikoksi pitäisi laittaa, oletukset ja kuvitelmat. vaimot kuvittelevat, että kakkonen tuli väliin, kakkonen kuvittelee, että vaimo ei anna eroa, ja mies on se keisari josta tapellaan. Jengi tulee tänne satuileen sitä ja tätä, ja vielä luulevat että joku uskoo. toki täällä on paljon myös hyviä kirjoituksia, mutta helppo nähdä näitä keksittyjä tarinoita, joihin vielä ite vastaillaan. Luulisi jo ihmisen omassa päässä alkaisi raksuttaan, että kaikki ei ole ok, jos tulen tänne satuileen ja vielä vastaileen omille jutuille:) hankkikaa elämä

        päivän paras pläjäys!


      • sivuhuomautus
        helvattu sentään kirjoitti:

        just näin. haaveissa on hyvä elää! voi helvattu näitä keksittyjä tarinoita. Tän palstan otsikoksi pitäisi laittaa, oletukset ja kuvitelmat. vaimot kuvittelevat, että kakkonen tuli väliin, kakkonen kuvittelee, että vaimo ei anna eroa, ja mies on se keisari josta tapellaan. Jengi tulee tänne satuileen sitä ja tätä, ja vielä luulevat että joku uskoo. toki täällä on paljon myös hyviä kirjoituksia, mutta helppo nähdä näitä keksittyjä tarinoita, joihin vielä ite vastaillaan. Luulisi jo ihmisen omassa päässä alkaisi raksuttaan, että kaikki ei ole ok, jos tulen tänne satuileen ja vielä vastaileen omille jutuille:) hankkikaa elämä

        helvattu sentään lopeta tinkaaminen itsesi kanssa. Et saanut yhtä kommenttia aikaiseksi ilman ettetkö jo jankannut itsesi kanssa.


      • @saara
        helvattu sentään kirjoitti:

        just näin. haaveissa on hyvä elää! voi helvattu näitä keksittyjä tarinoita. Tän palstan otsikoksi pitäisi laittaa, oletukset ja kuvitelmat. vaimot kuvittelevat, että kakkonen tuli väliin, kakkonen kuvittelee, että vaimo ei anna eroa, ja mies on se keisari josta tapellaan. Jengi tulee tänne satuileen sitä ja tätä, ja vielä luulevat että joku uskoo. toki täällä on paljon myös hyviä kirjoituksia, mutta helppo nähdä näitä keksittyjä tarinoita, joihin vielä ite vastaillaan. Luulisi jo ihmisen omassa päässä alkaisi raksuttaan, että kaikki ei ole ok, jos tulen tänne satuileen ja vielä vastaileen omille jutuille:) hankkikaa elämä

        helvattu.olet oikeassa.on niin helppoa laukoa *totuuksia* kpalstalla.kirjoittaja on aina altistanut ja kyseenalaistanut kirjoituksensa tänne kirjoittaessaan.halu keskustella.aina on eriäviä mielipiteitä johtuu kokemuspohjasta.ap hänen muut nikit ei siedä sitä.tuttua muista keskusteluista.sama ex.jää meille ehkä ikuiseksi arvoitukseksi miksi täällä kirjoittaa.miksi halu todistaa jotakin täysin absurdia asiaa.esim.mitä joku luulee tai kuulee.hanki elämä on hyvä ja ytimekäs ohje hänelle.kannattaisi hankkia elämä elämästäkin ei vain somesta.


      • sivuhuomautukselle
        sivuhuomautus kirjoitti:

        Näin sivusta nyt huomaisin, että sinulla on kova tarve puolustaa reviiriäsi siltä exältä. EIköhön olisi ollut parempi, jollet olisi sekaantunut varatun ihmisen suhteeseen. Ei tarvitsisi olla vakuuttelemassa pettämispalstalla miehen uskollisuutta. Mutta hyvin itsekkäitä tapauksia ovat useimmat kakkosista. Epärehellisin keinoin toisen omaan kajottu ja varastettu. Ja kuten sinkin, siitä kynsin ja hampain koppavana tappelemassa. Niinpä niin...

        sivuhuomautus tuolle ykköstyneelle olis paras elää omaa elämäänsä eikä luulla turhia
        Varmaan olis elämänsä tasapainoisempi jos katselisi eteenpäin eikä taaksepäin ja muutenkin miettisi kenelle pelkojaan--- luulojaan tunnustaa.
        Uskottomuuspalstalla kehumassa ja puolustelemassa petturin uskollisuutta. Se on yksinäistä sotaa tuulimyllyjä vastaan.


      • Tosiasioita
        Telemark kirjoitti:

        Aivan itsekkö keksit tuon, että mies palaisi tai haikailisi exänsä luo? Joo varmaan 0,0001 promillea miehistä. Loput ei. Jos mies päättää lähteä, niin silloin se päätös on 100 pros. varmaa. Miehet eivät ihan pienestä fiiliksestä lähde, mutta kun se lähtö päätös on tehty, niin turha toivo, että haikailisi takaisin. En tiedä myöskään yhtään ykköstynyttä, joka pelkäisi, että mies haikailisi exänsä perään. Miksi haikailisi? Ei mitään järkeä. mies itse päättänyt lähteä, ei miehet lähde ellei ole 100 % varmoja. Johan ovat jo kituuttaneet ihan tarpeeksi kauan exänsä kanssa, tuskin haikailemiseen jää sijaa. Jonkun vaimon oman pään sisäisiä haaveita!

        Hei Haloo!!!! Mies jos joku lähtee pienestä fiiliksestä hei. Tunnen montakin jopa yhden joka meni naimisiin ihan pelkästään sen takia että naisella oli isot tissit. Moni mies menee ihan mihin vaan niin kauan kun nainen jaksaa sitä miellyttää. Miehet ei juurikan itse päätöksiä tee vaan suuri osa lentää pihalle vaimon aloitteesta tiedäthän sinä sen. Joku osa odottaa kakkoselta varmistusta siitä että hän ottaa varmasti miehen luokseen ettei ihan yksin jää. Vain harvat tekevät päätöksen itse lähteä. Vielä harvemmat miehen pystyvät vielä siinä entisen ja uuden välissä käsittelemään eron niin että siinä tulee myös itse katsottua peiliin. Eli olemaan hetken yksin. Tuunnen monta jotka on hetken ihastuksenkin takia lähteneet kun kakkonen on pyytänyt ja yhtä monta on vuoden sisällä sanonut että eihän se vaihtamalla parantunutkaan?? No exän haikailu on varmasti turhaa mutta moni on halunnutkin olla yksin jokusen vuoden että pytyy oikeasti uuteen suhteeseen ilman exän vaikutusta missään muodossa. Lentovaihdoissa se ei onnistu. Mies ei kykene näkemään uutta naista omana epätäydellisenä itsenään jos on lähtenyt naisesta hakemaan parempaa kuin entisestä. Se parempi olo pitää ensin löytyä yksin muuten ei exät unohdu.


    • ei masokisti

      Olen ap. Ihmettelen tätä mentaliteettia. Kysyin alussa mikä saa ykkösen luulemaan että petturi olisi tervetullut exänsä hoteisiin?
      En sanallakaan väittänyt asian olevan niin vaan pyysin mahdollista selvitystä ja eri näkökantoja sekä asian avautumista itsellinikin, että miksi joku voi tuhlata kallista aikaansa noin turhiin pelkoihin.
      Sain ryöpyn syytöksiä joiden mukaan asia olisi oma toiveeni.
      Siis ihmeellistä. En kai tuhlaisi omaa nykyistä elämääni ja suhdettani petturin vuoksi.
      Toivoin ainoastaan keskustelua siitä kuinka hullunkurisesti voivat jotkut ajatella päivänselviä asioita. En osottanut ketään sormella mutta minua osotellaan.

      • kopioin

        . Sitähän kakkoset huutavat, että ketään ei voi omistaa. Tässä todella puhutaan toisen tuntemuksista kuin omista. heh. Sanoisin myös tähän kirjoitukseen liittymättä, että miehelle ja myös ykköstyneelle näyttää olevan vaikeaa olla iloinen, kun se ex sitten menee eteenpäin löytää uuden rakkauden ja menestyy sosiaalisesti ja taloudelliseti. Itketään mm. sitä, että piti puolensa osituksessa ja sillä rikastui:)), vaikka kysymys on viisaasti tehdyistä sijoituksista, tosin niillä rahoilla.


      • sivuhuomautus
        kopioin kirjoitti:

        . Sitähän kakkoset huutavat, että ketään ei voi omistaa. Tässä todella puhutaan toisen tuntemuksista kuin omista. heh. Sanoisin myös tähän kirjoitukseen liittymättä, että miehelle ja myös ykköstyneelle näyttää olevan vaikeaa olla iloinen, kun se ex sitten menee eteenpäin löytää uuden rakkauden ja menestyy sosiaalisesti ja taloudelliseti. Itketään mm. sitä, että piti puolensa osituksessa ja sillä rikastui:)), vaikka kysymys on viisaasti tehdyistä sijoituksista, tosin niillä rahoilla.

        Kakkoset kadehtivat miehen pulison elämää ja hyvää - ja heille tulee tarve varastaa toiselta ihmiseltä hänelle kuuluva elämä ja omaisuus. On se varmaan karvas pettymmys, kun se hyvä katooakin exän mukana.


      • tosielämä
        kopioin kirjoitti:

        . Sitähän kakkoset huutavat, että ketään ei voi omistaa. Tässä todella puhutaan toisen tuntemuksista kuin omista. heh. Sanoisin myös tähän kirjoitukseen liittymättä, että miehelle ja myös ykköstyneelle näyttää olevan vaikeaa olla iloinen, kun se ex sitten menee eteenpäin löytää uuden rakkauden ja menestyy sosiaalisesti ja taloudelliseti. Itketään mm. sitä, että piti puolensa osituksessa ja sillä rikastui:)), vaikka kysymys on viisaasti tehdyistä sijoituksista, tosin niillä rahoilla.

        Tiedän tapauksen, jossa mies oli niin helpottunut kuin pääsi narsisti-vaimonsa kynsistä. Sanoi, en ole koskaan minuuttiakaan ylimääräistä sekuntia hänen kanssaan tekemisissä. Löysi uuden ja on onnellinen. Ei todellakaan jäänyt miettimään mitä exä nyt ajattelee tai miten sillä menee. Toinen tapaus oli nainen. Pitkäaikaisen henkisen väkivallan kokeeneena oli onnellinen, että pääsi eroon. Ei jäänyt omaisuudesta tappeleen eikä kadu sitä yhtään. Nyt naisella pyyhkii enemmän kuin hyvin. Sattu löytämään todella rakkaan ja rikkaan miehen. Eikä jäänyt ne exälle jätetyt pennit kalvamaan. Eiköhän nämä ole ihan kuvitelmaa nämä kaipaukset. Joo varmasti jotkut, jotka eivät pääse omassa elämässään eteenpäin, ei jää muuta vaihtoehtoa kuin jäädä kaipaamaan exäänsä. Tosielämä on tarua ihmeellisempää!


      • tosielämää
        tosielämä kirjoitti:

        Tiedän tapauksen, jossa mies oli niin helpottunut kuin pääsi narsisti-vaimonsa kynsistä. Sanoi, en ole koskaan minuuttiakaan ylimääräistä sekuntia hänen kanssaan tekemisissä. Löysi uuden ja on onnellinen. Ei todellakaan jäänyt miettimään mitä exä nyt ajattelee tai miten sillä menee. Toinen tapaus oli nainen. Pitkäaikaisen henkisen väkivallan kokeeneena oli onnellinen, että pääsi eroon. Ei jäänyt omaisuudesta tappeleen eikä kadu sitä yhtään. Nyt naisella pyyhkii enemmän kuin hyvin. Sattu löytämään todella rakkaan ja rikkaan miehen. Eikä jäänyt ne exälle jätetyt pennit kalvamaan. Eiköhän nämä ole ihan kuvitelmaa nämä kaipaukset. Joo varmasti jotkut, jotka eivät pääse omassa elämässään eteenpäin, ei jää muuta vaihtoehtoa kuin jäädä kaipaamaan exäänsä. Tosielämä on tarua ihmeellisempää!

        kerronpa tosielämästä minäkin. Minä ihmettelenkin suuresti ykköstynyttä joka tietää tai ainakin luulee tietävänsä olleensa miehen elämän pelastus pelkää sitten että tuo petturi jota on itsekin haukkunut ja mollannut yleisesti jopa sille petetylle ihan livenä kelpaisi vielä petetylle. Huh sanon minä. Pitäisi ykköstyneen senverran käsittää, että kun petturi on onnellinen kanssaan niin hän myös on; vai eikö luota?


      • ei masokisti
        sivuhuomautus kirjoitti:

        Kakkoset kadehtivat miehen pulison elämää ja hyvää - ja heille tulee tarve varastaa toiselta ihmiseltä hänelle kuuluva elämä ja omaisuus. On se varmaan karvas pettymmys, kun se hyvä katooakin exän mukana.

        sivuhuomautus. En alkaisi syyttelemään kakkostakaan, olen vain ihmeissäni turhista luuloista/väitteistä joita jotkut totena esittää. Kuten edellä kerroin asialle on todistaja joten ei ole minun toiveunta eikä myöskään keksittyä juttua.
        Mistä sitten tuollaiset tyhjät jutut ja väitteet saavat alkunsa. Juu.. koska ykköstyneellä on kokemus petturin petollisuudesta ollessaan on/off kakkonen. Kokee tulleensa petetyksi kun petturi palasi puolisonsa luokse niin pelkää saman toistuvan.
        Vaikka kuten sanoin en huolisi petturia koska elämä on nyt hyvin. Se vain että exälläni on useampia exiä ja kakkosia sekä kolmosia että onhan tosiaan kovasti pelättävää jos alkaa kuvitella turhia.
        Sanoisin tuollaiselle turhaa pelkäävälle ykköstyneelle, että niinkauan kun petturi on puolisosi eikä aihetta epäillä pettämisestä niin turhaan siitä jätettyä syytät, ja turhaan tuhlaat elämääsi moista murehtimiseen.


      • mitähh?
        ei masokisti kirjoitti:

        sivuhuomautus. En alkaisi syyttelemään kakkostakaan, olen vain ihmeissäni turhista luuloista/väitteistä joita jotkut totena esittää. Kuten edellä kerroin asialle on todistaja joten ei ole minun toiveunta eikä myöskään keksittyä juttua.
        Mistä sitten tuollaiset tyhjät jutut ja väitteet saavat alkunsa. Juu.. koska ykköstyneellä on kokemus petturin petollisuudesta ollessaan on/off kakkonen. Kokee tulleensa petetyksi kun petturi palasi puolisonsa luokse niin pelkää saman toistuvan.
        Vaikka kuten sanoin en huolisi petturia koska elämä on nyt hyvin. Se vain että exälläni on useampia exiä ja kakkosia sekä kolmosia että onhan tosiaan kovasti pelättävää jos alkaa kuvitella turhia.
        Sanoisin tuollaiselle turhaa pelkäävälle ykköstyneelle, että niinkauan kun petturi on puolisosi eikä aihetta epäillä pettämisestä niin turhaan siitä jätettyä syytät, ja turhaan tuhlaat elämääsi moista murehtimiseen.

        Kuka täällä on murehtimassa " ei masokisti"?


      • laaja perhe
        tosielämä kirjoitti:

        Tiedän tapauksen, jossa mies oli niin helpottunut kuin pääsi narsisti-vaimonsa kynsistä. Sanoi, en ole koskaan minuuttiakaan ylimääräistä sekuntia hänen kanssaan tekemisissä. Löysi uuden ja on onnellinen. Ei todellakaan jäänyt miettimään mitä exä nyt ajattelee tai miten sillä menee. Toinen tapaus oli nainen. Pitkäaikaisen henkisen väkivallan kokeeneena oli onnellinen, että pääsi eroon. Ei jäänyt omaisuudesta tappeleen eikä kadu sitä yhtään. Nyt naisella pyyhkii enemmän kuin hyvin. Sattu löytämään todella rakkaan ja rikkaan miehen. Eikä jäänyt ne exälle jätetyt pennit kalvamaan. Eiköhän nämä ole ihan kuvitelmaa nämä kaipaukset. Joo varmasti jotkut, jotka eivät pääse omassa elämässään eteenpäin, ei jää muuta vaihtoehtoa kuin jäädä kaipaamaan exäänsä. Tosielämä on tarua ihmeellisempää!

        Anteeksi, mutta piti naurahtaa kirjoituksellesi. Mieleen tuli: Olipa kerran jne. Koskaan ei pitäisi kummankaan puolison lähteä yhteisestä pesästä tyhjin käsin, jos omaisuus on yhteistä. Selvä ositus, vaika asiantuntijan tekemänä ja sitten eroon. Naurettavaa ajatella rikasta ja rakasta miestä, rahat ovat hänen ja voivat tuoda lisä lamouria elämään, mutta omistaan on pidettävä suoraselkäisesti ja jalat maassa kiinni. Tuo hetkeäkään ei narsisti vaimon kanssa enää yhteistä, onnistuu lapsettomalle parille. Jos on lapsia, paras pysyä väleissä. Lasten hoidon järjestely on yhteistyötä, myös sille ykköstyneelle. Ja jokainen, joka on asian kanssa elämässä, tietää, että siihen liittyy myös isovanhemmat lasten molemmilta puolin. Siinä on ykköstyneen ja ex:n sompailtava. Veri on vettä sakeampaa, isovanhemmille lapset ja usein myös ex ovat tärkeää tärkeimpiä, yhteinen historia. Uusikon on vain se hyväksyttävä ja vähän ehkä nöyrryttäväkin. Liika koppavuus ennustaa, että olet tuleva ex.


    • Karrasta selvä

      Ykköstynyt voi olla luonnollisen mustasukkainen tai epävarma itsestään. Toisinaan tapahtuu välikaikaisia palaamisia entiseen, mutta lopulta useimmiten uuden kumppanin kaipuu on suurempi.

      Ykköstynyt voi olla siis perinteisesti mustasukkainen, vaikka kumppani ei exää haikailisi eikä exä aiempaa kumppaniaan. Pakko tunnustaa, etä en juuri arvostaisi exäni kumppania, jos olisi minusta mustasukkainen. Exän ja minun suhde oli kaunis, mutta mennyt on mennytttä eikä uusintaottoja ole.

      • ProPro

        Aivan mieletön ajatuskin, et ykköstynyt miettisi nyky puolison paluuta eksän luo, eksän jonka mies itse jätti.
        Hän menettäisi täydellisesti omat kasvonsa, ei todellista sanon minä.
        Mistä näitä ajatuksia tulee eksien päähän?
        Aivokapasiteetille luulisi olevan muutakin käyttöä...vai eikö ole?


      • ProPro
        ProPro kirjoitti:

        Aivan mieletön ajatuskin, et ykköstynyt miettisi nyky puolison paluuta eksän luo, eksän jonka mies itse jätti.
        Hän menettäisi täydellisesti omat kasvonsa, ei todellista sanon minä.
        Mistä näitä ajatuksia tulee eksien päähän?
        Aivokapasiteetille luulisi olevan muutakin käyttöä...vai eikö ole?

        kasvojen menettäjä olisi siis tuo mies tarkennus


      • ei masokisti
        ProPro kirjoitti:

        kasvojen menettäjä olisi siis tuo mies tarkennus

        Tarkennus vielä, että mistä noita ajatuksia ja pelkoja tulee ykköstyneen päähän.

        Olen ap enkä haikaile pätkääkään. En edes aukaisisi ovea jos ilmestyisi oven taakse
        Ihmettelen nytkin että miten sinäkin ProPro yrität väittää jätetyllä olevan tuollaisia luuloja/toiveita. Hui hai ei todellakaan.ei minulla. Toisten jätettyjen ajatuksista ja luuloista en voi tietää. Omani tiedän ja olen vahva tiedossani.'

        En suostuisi pilaamaan omaa turvallista elämää exän vuoksi. Se pitäisi jo jokaisen ymmärtää myös ykköstyneen ja exän suvun. (koska tuokin väite oli tullut exsuvusta niin onkohan heillä salainen toive jonka ihan varmasti tietävät olevan turha)

        Yleensäkin luulo ei koskaan ole tiedon väärtti. Saahan ne luulla mutta kait itse tiedän mitä elämältäni haluan.

        Kuten ProPro tuossa edellä sanoit kukaan ei halua menettää kasvojaan, jokaisella jätetyllä suurin syy olla uskomatta ja pitää kiinni siitä mitä nyt on.


      • itsetuntoulostus
        ei masokisti kirjoitti:

        Tarkennus vielä, että mistä noita ajatuksia ja pelkoja tulee ykköstyneen päähän.

        Olen ap enkä haikaile pätkääkään. En edes aukaisisi ovea jos ilmestyisi oven taakse
        Ihmettelen nytkin että miten sinäkin ProPro yrität väittää jätetyllä olevan tuollaisia luuloja/toiveita. Hui hai ei todellakaan.ei minulla. Toisten jätettyjen ajatuksista ja luuloista en voi tietää. Omani tiedän ja olen vahva tiedossani.'

        En suostuisi pilaamaan omaa turvallista elämää exän vuoksi. Se pitäisi jo jokaisen ymmärtää myös ykköstyneen ja exän suvun. (koska tuokin väite oli tullut exsuvusta niin onkohan heillä salainen toive jonka ihan varmasti tietävät olevan turha)

        Yleensäkin luulo ei koskaan ole tiedon väärtti. Saahan ne luulla mutta kait itse tiedän mitä elämältäni haluan.

        Kuten ProPro tuossa edellä sanoit kukaan ei halua menettää kasvojaan, jokaisella jätetyllä suurin syy olla uskomatta ja pitää kiinni siitä mitä nyt on.

        salainen toive


    • ei masokisti

      Tarkennusta vielä. Ymmärrän, että ykköstyneen exsuvulle kertomat luulot, pelot ym eivät ole tarkoitettu minun korville, mutta koska niin näkyy kerta kerran jälkeen käyvän niin toivoisin itsekin olevani senverran kylmä että en korvaani loksauttas moiselle. Mutta koska tiedän monen muunkin taistelvan pääsystä elämään ilman nyxän ja exsuvun varjoa yllään niin ajattelin alkaa aiheesta ketjun.

      Näyttää vain olevan turhaa koska täällä kirjoittelevat kakkoset/ykköstyneet eivät voi myöntää heissä olevan mitään vikaa. Parjaamista tapahtuu jatkuvasti ja livenä ei haluta kohdata, mutta aina on kuitenkin ihmisiä/kuulijoita jotka ihmettelevät ja tuovat asiat perille.(ei tarvitsi olla niin ystävä)

      Sanoisinkin kakkosille/ykköstyneille, että jos ette halua jätetyn kyselevän ja ihmettelevän teidän lausuntoja jätetystä ja tämän elämästä, niin älkää lausuko niitä ainakaan henkilöille joiden tiedätte olevan ystäviä myös jätetyn kanssa.
      Vai onko tarkoituskin saattaa kaikki jätetyn tietoon? Ihmettelen kyllä.

      Olen näinä vuosina ihmetellyt todella monia ykköstynen ystävillenikin esittämiään väitteitä minusta, että eipä tuo enää liioin kolahda. Olisin ainoastaan halunnut keskustelua siitä miksi ykköstynyt syyllistyy jätetyn parjaamiseen? Miksi hän LUULEE sitä sun tätä?

      Kuten edellä sanoin luulo ei ole tiedon väärtti ja minä tiedän paremmin oman elämäni, toivomukseni ja haluni, kuin ykköstynyt luulee tietävänsä.

      Tämä ketju oli osaltani tässä. kiitos kannanotoista.

      • äksäneksännyksännoksa

        ja.. to be continued..


      • draamakuningatar
        äksäneksännyksännoksa kirjoitti:

        ja.. to be continued..

        Ap on aivan oikeassa ykköstyneiden luuloista tai ehkä oikeammin halusta aiheuttaa ja levittää draamaa. Alla eräs esimerkki juuri sellaisesta ykköstyneestä. Lisää varmaan löytyy tältä palstalta.

        "Jeeps,minä myös olen kokenut kuinka suosittu olen :D minut on vihittykin kerran ihan tietämättäni... Olen nyt toista kertaa aviossa mutta totuuden vääristäjän laskujen mukaan tämä on kolmas kertani. Kantsis mennä kouluun....

        Saman henkilön (nainen heh) toimesta sain treffipyyntötekstareita prepaidliittymästä. Yritti tehdä mieheni mustasukkaiseksi. Mieheni tunsi vain myötähäpeää ja pettymystä itseensä koska oli joskus tuntenut tuon totuuden vääristäjän joka yritti/yrittää pilata meidän liittomme.

        Onhan tämä ollut hauskaakin, olemme kyllä nauraneet ja paljon tuon hölmön kustannuksella mutta se on hänen omaa syytään, olisi jättänyt viestit ym. lähettämättä"


        .


    • vouhakkeet

      Tuossa ketjussa toistuu, mieshän jätti vaimon. Suurimmassa osassa nainee käskee miehen lähteä ja järjestelee eroasiat. Mies jäisi ilman tätä kuin tatti kotiinsa. Sitten se oli mies, joka jätti vaimon ja tuli minun "ihanaisen "luo .Uuden luulo. . Sen anelun vaimon luo olen nähnyt, kun ei ottanut, jatkoi kuin ei mitään uuden vaimon kanssa. Viimeksi perhejuhlilla eri mies harmitteli kuinka turha heidän eronsa oli. Juhlissa oli nyxä ja exä. Minä perheen vanha matroona, jolle herkästi puhutaan. Minulla on herkät vaistot ja suuret korvat. Autan mielelläni aikuisia lastenlapsiani. Mutta teennäiset kimittäjät kierrän kaukaa, itseään tyrkyttävät uudet tulokkaat, jotka vielä erehtyvät puhuttelemaan minua vanhuksena. .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe