Aamulla kirjoitteluani häirittiin.

Aivan siisti toisen ketjuun tarkoittamani viesti jäi pyörimään varttitunniksi koneelle. Peruutin ja kirjoitin rekatulla. Punaisella tekstillä errorilla herjattiin.
Vain luotsi voi tuollaista tehdä.

Epäilykseni kohdistuu pariin tiettyyn henkilöön. Toinen lähinaapissani asuvaan ja toiseen, joka on ollut parikin kertaa sefuna.

24

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salainen akentti 0,0

      Seuraa tarkasti lintuja, jotka käyvät ikkunalaudallasi.
      Niillä voi olla kaulassaan pieniä mikrofoneja.
      Myöskin kaikki asunnossa olevat sähkörasioiden johdot olisi syytä käydä läpi, ettei niihin vain ole liitetty mitään ylimääräisiä piuhoja, joilla sinua voidaan vakoilla.

    • Hei!

      Suomi24:ssa oli jotain häiriötä aamulla, joka koski varmaan kaikkia kirjoittajia. Luotsit eivät pysty manipuloimaan kenenkään viestejä joten ei meitä kannata syyttää joikaisesta häiriöstä.
      Emme myöskään tiedä mistä jokin vika johtuu jos sivut eivät toimi.

      • capt. cöpenick

        Luotsi tsihh
        Jokaista en ole epäillyt saati syyttänyt. Punainen error teksti ei tule koneelle sattumalta vaan vasiten lähetettynä.
        Sanot, ettei luotsit pysty panipuloimaan kenenkään viestejä. Hyvä tieto, kiitos.

        Moderaattoriksi hakeutunut tyyppi pystyy. Sellainen asuu tuossa kivenheiton päässä. Häiriköi viikoittain ohjelmisssani. Sinun kanssa välini, luotsi tsihh OK!


      • capt. cöpenick kirjoitti:

        Luotsi tsihh
        Jokaista en ole epäillyt saati syyttänyt. Punainen error teksti ei tule koneelle sattumalta vaan vasiten lähetettynä.
        Sanot, ettei luotsit pysty panipuloimaan kenenkään viestejä. Hyvä tieto, kiitos.

        Moderaattoriksi hakeutunut tyyppi pystyy. Sellainen asuu tuossa kivenheiton päässä. Häiriköi viikoittain ohjelmisssani. Sinun kanssa välini, luotsi tsihh OK!

        Kapu hei!
        Vahvistan Luotsin sanat, aamulla Suomi 24:n tekniikassa oli häiriö. Sivut eivät toimineet, täysin hidastunut oli tekniikka. Lataushyrrä pyöri ja pyöri.
        Nyt näyttää toimivan taas.

        Sinä tarvitset ulkopuolista apua tuohon harhaluuloosi, joka kohdistuu naapuriisi. Käänny tietokoneasiantuntijan puoleen, hän selvittää sinulle tosiasiat tekniikasta.
        Senjälkeen voit kääntyä oman lääkärisi puoleen.

        ystävyydellä katleija


      • sini-sirkku ek
        katleija kirjoitti:

        Kapu hei!
        Vahvistan Luotsin sanat, aamulla Suomi 24:n tekniikassa oli häiriö. Sivut eivät toimineet, täysin hidastunut oli tekniikka. Lataushyrrä pyöri ja pyöri.
        Nyt näyttää toimivan taas.

        Sinä tarvitset ulkopuolista apua tuohon harhaluuloosi, joka kohdistuu naapuriisi. Käänny tietokoneasiantuntijan puoleen, hän selvittää sinulle tosiasiat tekniikasta.
        Senjälkeen voit kääntyä oman lääkärisi puoleen.

        ystävyydellä katleija

        Tuo saattaa myös liittyä Aspergerin oireyhtymään, josta cc on kertonut palstallakin. Yleensä väärinkäsitykset selviää kun asianomainen itse tajuaa tilanteensa.

        Terkkuja vaan, on lähdettävä asioimaan!


      • katleija kirjoitti:

        Kapu hei!
        Vahvistan Luotsin sanat, aamulla Suomi 24:n tekniikassa oli häiriö. Sivut eivät toimineet, täysin hidastunut oli tekniikka. Lataushyrrä pyöri ja pyöri.
        Nyt näyttää toimivan taas.

        Sinä tarvitset ulkopuolista apua tuohon harhaluuloosi, joka kohdistuu naapuriisi. Käänny tietokoneasiantuntijan puoleen, hän selvittää sinulle tosiasiat tekniikasta.
        Senjälkeen voit kääntyä oman lääkärisi puoleen.

        ystävyydellä katleija

        Katleija hei! Arvelen syystä, että koneellani ei ollut luotsi vaan s-24 moderaattori. Vastasi kerkeästi puskista viestiini nimim. akentti 0.0.
        Ei viikkoakaan, ettei se luuraisi tiedostossani. Se on sitä paitsi sadistinen nettikiusaaja.
        Fetissi, joka saa seksuaalista tyydytystä aiheuttamastaan kiusanteosta. Huuhaa palstalla tämä pseudo-uskovainen on enemmän vinksahtanut mitä itse tietää.

        Minua se ei voi vahingoittaa - haistan sen kemiallisen hajunsa jo kaukaa.


      • salainen akentti 0,0
        capt.cöpenick kirjoitti:

        Katleija hei! Arvelen syystä, että koneellani ei ollut luotsi vaan s-24 moderaattori. Vastasi kerkeästi puskista viestiini nimim. akentti 0.0.
        Ei viikkoakaan, ettei se luuraisi tiedostossani. Se on sitä paitsi sadistinen nettikiusaaja.
        Fetissi, joka saa seksuaalista tyydytystä aiheuttamastaan kiusanteosta. Huuhaa palstalla tämä pseudo-uskovainen on enemmän vinksahtanut mitä itse tietää.

        Minua se ei voi vahingoittaa - haistan sen kemiallisen hajunsa jo kaukaa.

        Psst...täällä on taas salainen akentti o,o...
        olemme asentaneet koneellesi uuden Multi-Mikro-Media-suodattimen ja seuraamme tilannetta valkoisesta pakettiautosta, joka on pysäköity lähelle taloasi.
        Ovelasti olemme liimanneet auton kylkeen tarroja, joissa lukee isolla, että Sammalmettän Sähkö-Korjaamo RY.

        Olemme myös pukeutuneet avaruusmiesten käyttämiin suojapukuihin, joten meitä ei pysty haistamaan.
        Ollaan me vaan sitten niin maar eteviä akentteja...


    • rekkaamaton.

      Höpö, höpö, ihan samoin tekee kerran jos toisenkin minulle.

      Ei lähde, ratas pyörii ja pyörii. Panen viestin talteen, ja koetan hetken päästä lähettää uudelleen.

      Ihan turhia luulottelemisia moiset.

      • Kiva kun taas minuakin joku muisti , ja ihan lahjana --

        No meitä ulkosuomalaisia on paljonmaailmalla . --minulla on vielä siteitä Suomeen --maksan jopa veroja sinne --vaikka itse en niitä etuisuuksia ole saamassa mitä näilläkin rahoilla autetaan teitä -

        Joskus v 1985 kun muutin tänne ja 15 vuotta tein töitä ennenkun jäin 65
        vuotiaana eläkkeelle , niin odottelin kuinka sielä vanhusten asiat hoituu --minäkin tiesin että se on edessä vanhuus ja olen aina pitänyt huolen että elintasoni ei laske -- mutta jos olisin sinne tullut eläkepäiviäni viettään olisi tulleet ne savat valitukset joita luen täällä teiltä .
        Pitäkääpä nyt vanhuksistanne huolta -- en aio tulla omianikaan saamaan pois mitä sinne olen maksanut työssäoloni aikana - ja nytkin eläkkeestä otetaan sinne -- Hävytöntä veropolitiikkaa , se on oikea mafia maa -


      • rekkaamaton.
        ullamirjami kirjoitti:

        Kiva kun taas minuakin joku muisti , ja ihan lahjana --

        No meitä ulkosuomalaisia on paljonmaailmalla . --minulla on vielä siteitä Suomeen --maksan jopa veroja sinne --vaikka itse en niitä etuisuuksia ole saamassa mitä näilläkin rahoilla autetaan teitä -

        Joskus v 1985 kun muutin tänne ja 15 vuotta tein töitä ennenkun jäin 65
        vuotiaana eläkkeelle , niin odottelin kuinka sielä vanhusten asiat hoituu --minäkin tiesin että se on edessä vanhuus ja olen aina pitänyt huolen että elintasoni ei laske -- mutta jos olisin sinne tullut eläkepäiviäni viettään olisi tulleet ne savat valitukset joita luen täällä teiltä .
        Pitäkääpä nyt vanhuksistanne huolta -- en aio tulla omianikaan saamaan pois mitä sinne olen maksanut työssäoloni aikana - ja nytkin eläkkeestä otetaan sinne -- Hävytöntä veropolitiikkaa , se on oikea mafia maa -

        Sinua????

        Aloittajallehan viesti oli, kuin se näkyy!

        Kummastakaan vanhemmasta ei ikävä kyllä ehtinyt tulla vanhusta.


      • Luuloja on liikkeell
        rekkaamaton. kirjoitti:

        Sinua????

        Aloittajallehan viesti oli, kuin se näkyy!

        Kummastakaan vanhemmasta ei ikävä kyllä ehtinyt tulla vanhusta.

        Katsoppas kenelle ullamirjami vastasi, ei suinkaan sinulle , rekkaamaton!

        Täällä taitaa olla luulotautia liikkeellä.

        capulla on kyllä jotain vikaa koneessa, kukaan naapuri ei voi toisen koneella mitään tehdä, ellei seiso tai istu siinä capun koneella.

        Naapurista tai ei edes samasta talosta voi toisen koneella estää yhtään mitään.

        Katleija on oikeassa, nyt pitää puhua lääkärille tuosta epäilysten ristiaallokosta.
        Puhumalla asioista kahden kesken, ei täällä palstoilla.


      • rekkaamaton. kirjoitti:

        Sinua????

        Aloittajallehan viesti oli, kuin se näkyy!

        Kummastakaan vanhemmasta ei ikävä kyllä ehtinyt tulla vanhusta.

        rekkaamaton

        Tämä palstan systeemi on siitä huono että sekoittaa kelle vastauksen on tarkoittanut.
        ullamirjami tarkoitti selvästi viestinsä nim:lle ÄTSHII 25.9.2014 12.24.

        Jotta vastaus menisi oikeaan osoitteeseen kannattaa se mainita viestin alussa ikäänkuin otsikkona.


      • rekkaamaton.
        Luuloja on liikkeell kirjoitti:

        Katsoppas kenelle ullamirjami vastasi, ei suinkaan sinulle , rekkaamaton!

        Täällä taitaa olla luulotautia liikkeellä.

        capulla on kyllä jotain vikaa koneessa, kukaan naapuri ei voi toisen koneella mitään tehdä, ellei seiso tai istu siinä capun koneella.

        Naapurista tai ei edes samasta talosta voi toisen koneella estää yhtään mitään.

        Katleija on oikeassa, nyt pitää puhua lääkärille tuosta epäilysten ristiaallokosta.
        Puhumalla asioista kahden kesken, ei täällä palstoilla.

        En kärsi luulotaudista.
        Sinäkin näet halutessasi, että hänen viestistään on nuoli minun kommenttiini.
        Vai väitätkö vastaan?

        Minua ei kiinnosta palstatappelu.


      • rekkaamaton.
        katleija kirjoitti:

        rekkaamaton

        Tämä palstan systeemi on siitä huono että sekoittaa kelle vastauksen on tarkoittanut.
        ullamirjami tarkoitti selvästi viestinsä nim:lle ÄTSHII 25.9.2014 12.24.

        Jotta vastaus menisi oikeaan osoitteeseen kannattaa se mainita viestin alussa ikäänkuin otsikkona.

        Kertonet sen hänelle?


      • en rakattu miekään
        rekkaamaton. kirjoitti:

        En kärsi luulotaudista.
        Sinäkin näet halutessasi, että hänen viestistään on nuoli minun kommenttiini.
        Vai väitätkö vastaan?

        Minua ei kiinnosta palstatappelu.

        Sama kai se mihin nuoli viittaa, kun asia on oikea!

        Luulis järkevän osaavan asiat yhdistää ilman nuolia.


      • --->
        en rakattu miekään kirjoitti:

        Sama kai se mihin nuoli viittaa, kun asia on oikea!

        Luulis järkevän osaavan asiat yhdistää ilman nuolia.

        Riitele itseksesi.


    • joukko Suomalaisia

      Tyhmää tosi tyhmää on Ulla-maija ,täällä Suomen linjoilla Suomen elämämenoa.haukkua.


      Poi-pois arvostelemasta.

      • joukkoSuom;lle

        Minä, suomalainen, en ainakaan kuulu mainitsemaasi joukkoon!

        Olet valinnut nimimerkkisi huonosti.

        Ullalla on ihan sama oikeus olla täällä kuin kellä tahansa!

        Hajupoika nyt on taas kovin nälkäinen ja haluaa popsia kirjoittajan/ kirjoittajia poskeensa, mutta annetaan hänen rauhassa kalvaa, lihat jos vie, luuhun ei pysty.

        Ullamirjami ja muutkin joita täällä pois karhataan, täällä on ainakin minä ja minun kaverit sitä mieltä, että kaikki saavat kirjoittaa ja kaikille on tilaa, niin tälle "joukkoSuomalaisia!, kuin "rekkaamaton" nikillekin. Turhaan te täällä voimianne näytätte, pieniä ovat muurahaiset elämän polulla, kun ette tekään kuitenkaan isommaksi kasva.

        Lopettakaa jo tuollainen muiden karhaaminen!
        Kovin lapselliselta täällä taas porukka vaikuttaa, joten moiks vaazn ja riita päälle, pian on karvahatut korvilla ja haukkujen äänet hukkuu hatun toppauksiin.

        Mukavia syyspäiviä siitä huolimatta!


    • ylläpidolle

      Lintu-kattiketjuja monella palstalla vuodesta toiseen.
      Yksin pääasiassa rivin pari kirjoittaa ja linkkejä lataa.
      Eivät edes avaudu ja jos niin samoja vanhoja tulee.
      Ylläpito ei vastaa kun perättömiä syytteitä jakelee vuodesta toiseen.

    • fiiuliin*

      Minä vain näille lääkäriin kehoittajille huomauttaisin.
      Emme me heti lääkäriä tarvitse jos "kummia" puhumme. syitä voi olla monenmoisia.
      Usein erehtyy jonkun asian ymmärtämään vähän eritavoin mitä pitäisi ymmärtää. se ei ole vielä mikään "lääkärin juttu".

      Ajattelin kerran kirjoittaa katkelman "kauhusta" joka minulle sattui sairaala reissulla.
      Jos tuon olisin kertonut olisitte varmaan ehdottaneet suoraa reissua "pöpilään".
      Asia selvisi kuitenkin liian korkean kuumeen aiheuttamaksi "harhaksi"
      oliko näin, en tiedä vieläkään.

      • aina kone reistaa

        fiiuli

        Onkohan tuo "capteenin" menettely oikein, koska kirjoitti jo 20.8 menneensä huutelemaan herjauksia naapurilleen, kun oma kone ei toimi?

        Itse olisin jo varmasti hoitolaitoksessa, jos joka kerran menisin naapureita kiroamaan, kun koneeni ei toimi.

        Onneksi sinun "kauhusi" sattui lääkäri reissulla ja selvisit siitä, saaden myös varmuuden, mistä kauhusi johtui.


      • kihomatojakin

        Mene lääkäriin, kuka neuvois vaan kelle menisit!!


    • fiiuliin*

      En ole paljoa lueskellut kaikkien juttuja , ja menin liian äkkipikaisesti vastaamaan.
      Nyt kiertelin vähän näitä palstoja ja huomasin erheeni, tunnustan suoraan.

      Sepä vain minun kohdallani on kun en ole saanut pätevää selvyyttä mitä minulle oikein tapahtui.
      Kukaan ei selostanut kuinka asiat meni.

      Epäilyttää enkä saa asiaa pois mielestäni.

      Heh, heh, taidanpa mennäkin lääkäreille huutelemaan

      • aina kone reistaa

        fiiuliin

        Nyt sait minut kyllä uteliaaksi, jos olit sairaala reissulla, kovassa kuumeessa ja koi kauhuja? Kerroitko edes lääkärille? Mitä kauhua koit?

        Käsittääkseni et ole mikään viinamäen nainen, joten sellaisesta tuskin on kysymys? Minä olen nähnyt sellaisen, joka näki vieraita, laittoi niille ruokaa ja lämmitti saunankin? Ketään ei ollut kuitenkaan.

        Samanlainen tapaus oli Poliisi-TV:ssäkin, mutta siinä kaveri soitti poliisit häätämään asunnostaan vieraat pois. Kuumeesta ei ollut silloin kysymys.

        Entinen työkaverini kanssa näkee, ei kun olettaa, että häntä vakoillaan, tauluja varastellaan ja rotanmyrkyllä yritetään tappaa. Enää en vastaa hänen puheluihinsa, enkä itse soita.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe