jako liian monelle

tyllerö87

Nyt kyllä pitää ihmetellä ulosottomiehen toimintaa. Olen yli kaksi vuotta ollut ulosotossa ja aina on palkasta perittävästä summasta jaettu 2-3 velkojille osuutta. Mutta nyt kun otettiin vähän isompi summa 525e se jaettiin 11 velkojan kesken. Eipä siitä montaa euroa mennyt kullekkin. Pienin summa mikä jäi jaon jälkeen vielä ulosottoon niin 49e. Miksihän sitä ei voitu kuitata pois niin olisi taas yksi velka vähemmän korkoa kasvamasta, huoh.. Totta kait pitää olla jokaiselle tasapuolinen mutta tätä vauhtia en saa koskaan ulosottoa maksettua :/

8

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nfkfkfkf

      No et joo jos tuo on ajatuksesi isosta lyhennyksestä

      • tyllerö87

        Oli tuo minulle iso lyhennys koska suojaosuus on yhdestä lapsesta ja palkka tosi pieni. Normaalisti on mennyt 100-300e ulosottoon tunneista riippuen. Sain lopputilin josta tuo 500e vietiin. Nyt on parempi palkkainen työ entiseen verrattuna ja jatkossa joka kk menee noin 400e ulosottoon joka tuntuukin jo aika hyvältä summalta mitä lyhennellä entiseen verrattuna. Taulukkomaksut ovat loppuneet joten ehkäpä tuo 23000e saisin joskus kuitattua pois.


    • Stt

      On tuo kyllä vähän kummallista, että 11 eri velkojalle meni rahat. Minulla on joka kuukausi mennyt vain muutamalle tai sitten kokonaan jonkun ison jutun lyhentämiseen. Hyvin on lyhentynyt, tässäkin kuussa kaksi on nollautunut eli loppuun maksettu.

    • 2+8

      Itse olen huomannut sellaisen, että suunnilleen joka toinen kuukausi lyhennetään mulla yhtä tai kahta mutta maksimissaan kolmea velkaa kerrallaan ja sitten toisena kuukautena useampaa eli yli kolmea. Näin kun on toimittu, olen saanut kivasti ilmoittaa melkein joka kuukausi asiakastietoon suoritetusta maksusta. Ei ne ref-merkinnät toki merkintää poista mutta itseäni lämmittää kun tiedän että niitä alkaa olla luotoissa enemmän ja enemmän, se tarkoittaa siis sitä että kyllä se uo-velkakin sieltä loppuu ajan kanssa.

      • se loppui syyskuussa

        Eikö uo ilmoita Asiakastietoon, kun velka maksettu ? Jäin sellaiseen käsitykseen, kun uo-mies pyysi Asiakastiedon listaa.


    • 12+16

      Ei mulla ainakaan UO ilmoita asiakastietoon joka velan jälkeen. Sanoi että ilmoittaa vasta kun UO on kokonaan tyhjä. Eli itse ilmoitan kaikki.

    • Lyllerö

      Tuota olisi kannattanut ihmetellä paljon aikaisemmin Olet hävinnyt selvää rahaa taulukkomaksuissa ison summan.
      Valitusosoite löytyy niistä papereista Menetettyjä rahoja et sillä takaisin saa, pitäisi nostaa vahingonkorvauskanne valtiota vastaan Sekään ei itse asiassa ole monimutkaista ja kunhan joku rohkea sen ensimmäisenä tekisi niiin loppuisi tuo hölmöily niissäkin voidinkonttoreissa jossa sitä vielä harrastetaan

    • ghk745

      Minulla lyhensi ulosoton alkaessa tämän vuoden alussa kaikki siellä olleita velkoja, joku 10 kpl. Mutta nyt on elokuusta lähtien mennyt aina kahdelle per kuukausi, en kerinnyt ottamaa asiasta yhteyttä

      Hyvä juttu..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe