Vain Elämää 3. kausi

ida17

Samuli Edelmann aivan turha tyyppi ohjelmassa, mutta muuten aivan loistava ohjelma ja joka kerta saa pyyhkiä kyyneleitä.. :)

Tuleekohan tämä kausi blu ray:na? Ostaisin.

14

581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmiset tykkää

      Samuli taisi kyllä viime viikolla olla toiseksi suosituin Elastisen jälkeen. Ihana tunteellinen Tulkitsija.

    • joutsenetjäätyypaiko

      Itkiävollotin: Joutsenet...Oooo siellä jossakin. Hyvä ohjelma, jos ei ole muuta syytä kyynelehtiä. Kaikki patoutumat nousee pintaan ja ajatuksiin nousee tarve hakeutua mielenterveystoimistoon tai soittaa aa-puhelimeen tms. Yksin kotona - jätettynä - ahdistaa. "ei mikään mee niin...."

      • naurua silmät kyynelissä

        Vedä kossua samalla, se helpottaa! Moinen pska alkaa lopulta naurattaa....


      • ei-itkuiikka

        Niin. Itket omia surujasi, tuskin niitä biisejä! Johan on hitto jos joku biisi voi itkettää, kuunneltuaan sen vaikka 20 kertaa, aina yhtä 'herkkää'. Itse kuuntelen nyt Lumiperhosta. Tarina on koskettava, artistin ääni sopii hyvin kappaleeseen, mutta pisaraakaan en ole saanut tiristettyä! - Itselläni on vakava sairaus. Olisi muutakin itkettävää, muttei itketä! Loppuun asti vaan samalla rempseällä tyylillä kuin tähänkin asti!


      • vainelämääfani
        naurua silmät kyynelissä kirjoitti:

        Vedä kossua samalla, se helpottaa! Moinen pska alkaa lopulta naurattaa....

        Anteeksi! Mitä vttua! Vain ainut ilo elämässäni. Olen rakastunut Samuli Edelmaniin. Miten joku kehtaakin halveerata moista ohjelmaa. Olen syvästi kauhuissani. Ei naurata.


    • Mestarien parhaat

      Minä en ymmärrä koko 'Vain elämää'-ohjelmaa! En ymmärrä miksi aikamiehet vetistelee siellä kuin akat kirkossa ennenvanhaan. Minua ei itketä yksikään biisi ja enkä viitsi katsoa toisten esittämänä artistin biisejä - eivät ole mistään kotoisin!
      En ole pystynyt katsomaan yhtään osaa sarjasta loppuun!
      Yleensäkin, joku tunnepitoinen biisi voi tuoda tipan linssin, kun kuulee sen ekakertoja. Myöhemmin ei jaksa itkettää.
      Onko tämän ohjelman jaksojen päätarkoitus tuo vetistely?
      Onko kaikilla sipulia mukana että saa 'itkeä'?
      Vai itkeeko ne sitä, että tuo toinen esittää mun biisin paremmin kuin minä itse?
      - Ainoita artisteja, jotka tuovat melkein kyyneleet silmiini, ovat Mestari Olavi Virta, Laila Kinnunen ja Taisto Tammi. - Suren heidän kohtaloaan, tässä kovassa maailmassa ja kuuntelen mielellään heidän jäljittelemätöntä loistavaa laulutapaansa! Ihmiskohtalo- se itkettää minua!

      • Tyrade

        Minäkään en pillitä ohjelmaa katsoessani, mutta ymmärrän että artisteille saattaa nousta tunteet pintaan, kun joku toinen esittää heidän biisejään. Ja aika kyyninen ja kylmä saa olla, jos esim. Kovemmat kädet tai Armo ei mitään fiiliksiä herätä.
        Sen sijaan, itku meinaa tulla jos joskus joutuu kuuntelemaan näitä 50-60 luvun tähtiä. Virtaa, Kinnusta ym. ym. Huomaa miten paljon musiikki on kehittynyt niin sanoitusten, melodian, sävellysten kuin sovituksen suhteen. Ja minkälaista, aivan käsittämätöntä huttua ennen julkaistiin ja kuunneltiin. Jos entisaikojen iskelmäkappaleita joku tarjoaisi tänä päivänä levy-yhtiöön, hänet todennäköisesti naurettaisiin pihalle.


      • iiiiii
        Tyrade kirjoitti:

        Minäkään en pillitä ohjelmaa katsoessani, mutta ymmärrän että artisteille saattaa nousta tunteet pintaan, kun joku toinen esittää heidän biisejään. Ja aika kyyninen ja kylmä saa olla, jos esim. Kovemmat kädet tai Armo ei mitään fiiliksiä herätä.
        Sen sijaan, itku meinaa tulla jos joskus joutuu kuuntelemaan näitä 50-60 luvun tähtiä. Virtaa, Kinnusta ym. ym. Huomaa miten paljon musiikki on kehittynyt niin sanoitusten, melodian, sävellysten kuin sovituksen suhteen. Ja minkälaista, aivan käsittämätöntä huttua ennen julkaistiin ja kuunneltiin. Jos entisaikojen iskelmäkappaleita joku tarjoaisi tänä päivänä levy-yhtiöön, hänet todennäköisesti naurettaisiin pihalle.

        Saahan sitä itkeä, mutta en tiedä miksi kokeneet laulajat liikuttuvat siitä, että heidän biisejään esittää joku muu. Eivätkö he ole muka ennen kokeneet sellaista?
        Ja nykyajan musiikin tasosta olen päinvastaista mieltä. Nykyään tehdään aivan naurettavia iskelmiä, ilmeisesti kuvitellen että iskelmien kuuntelijat ovat tyhmiä ja heille kelpaa mikä vain. Parempia ne Virran ja Kinnusen laulut olivat. Toki rockmusiikki on nykyäänkin hyvää.


    • Pro V.E.

      Jos tämä saa jatkoa niin ketkä neljä mieslaulajaa ja ketkä kolme naisartistia haluaisitte nähdä siinä?

      Meikäläisen Vain Elämää Dream Teamissä olisivat Frederik, Pate Mustajärvi, Tuure Kilpeläinen, Samu Haber (Sunrise Avenuen nokkamies), Meiju Suvas, Anna Puu ja Haloo Helsingin laulaja Elli. :-) ♥

      • haasteita

        Tuo oliskin nähtävä, mitä tunteita Frederik saa irti ? Itkua ja kyyneleitä? Iso haaste.


    • ...

      Ihme jos ei jatku. Tuota jatketaan niin kauan kun katsojaluvut pysyy hyvinä.

      Mutta alkaa olemaan vaikea jo saada hyviä kokoonpanoja enää.

    • Pro V.E.

      10.11.2014 klo 00:37 ehdottamani kombinaatio olisi aika mielenkiintoinen.



      Tai miltä kuullostaisi seuraavanlainen kokoonpano?

      - Irina
      - Matti Esko
      - Antti Tuisku
      - Vicky Rosti
      - Olli Lindholm
      - Terhi Kokkonen
      - Ville Valo

      Myös Michael Monroe, Jonna Tervomaa, Riki Sorsa, Marion Rung, Tero Vaara, Suvi Teräsniska ja Aki Tykki (Happoradion laulusolisti) olisi varsin mielenkiintoinen artistisikermä :-) ;-)

      Ja jos Reetun, Paten, Meijun, Tuuren, Ellin, Samun ja Anna Puun tähdittämä comboni olisi ensi vuoden jaksoissa mukana, niin uskon että varsinkin Reetu ja Pate tulisivat hyvin juttuun. Olisi myös mielenkiintoista kuulla miten heidän kaltaisilta karskeilta äijiltä taipuu Anna Puun biisit. Siinä sitä olisi kontrastia kerrakseen.

      • ehdotusvain

        En seuraisi, jos tuo 1. kombo olisi ohjelmassa. Kenenkään heidän biisit tai artistius ei ainakaan minua hlö.koht. kiinnosta. Mutta makuja on monia, joten joku voisi seurata. Itse kyllä uskon, että mukana täytyy olla "suurempia" nykyajan valtavirran laulajanimiä, jotta suuri yleisö innostuu seuraamaan...


      • Menoa ja meininkiä
        ehdotusvain kirjoitti:

        En seuraisi, jos tuo 1. kombo olisi ohjelmassa. Kenenkään heidän biisit tai artistius ei ainakaan minua hlö.koht. kiinnosta. Mutta makuja on monia, joten joku voisi seurata. Itse kyllä uskon, että mukana täytyy olla "suurempia" nykyajan valtavirran laulajanimiä, jotta suuri yleisö innostuu seuraamaan...

        Eivätkös Frederik ja Pate ole suuria nimiä ja tuttuja tähtiä?

        Nykyajan tunnettuja nimiä on ainakin Tuure ja Elli. Haloo Helsingin biisit soi tiuhaan radiossa ja levyt ovat myyneet jalometallia. Tuure Kilpeläisellä ja hänen Kaihon Karavaani-yhtyeellään on myös menekkiä. Levyt myy hyvin, keikkaa pukkaa täysille tuville ja kappaleet soivat paljon radiossa.

        Konkareiden ja nuoren polven kohtaamiset menisivät varsin kiintoisaksi. Pate ja Elli, Frederik ja Tuure, Meiju ja Anna Puu. Samu Haber on taas ammatillisesti melko kokenut sotaratsu mutta hänellä on vielä kosolti kirittävää Pateen, Meijuun ja Frederikkiin nähden.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe