Olen aina ihmetellyt

syrjästä katsoen

naisten miesmakua.
Jännämiehistä riittää juttua, joten puhutaan nyt julkuista. Vaikka sama asia.
Matti Nykänen taisi mennä jo kuudennen kerran avioon vai oliko jo kuudesti eronnut. Ei saanut elämässään mitään hyödyllistä aikaan. Muutaman kerran linnassa istunut ja yleinen häirikkö mikäli lehtitietoihin on uskomista.
Ja silti niiiiiiin naisten mieleinen!

Olipa kuva toisestakin naisten mieleisestä: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288744014244.html
On ollut juttujakin. Aina on kuulemma naista riittänyt valittavaksi asti.
Anteeksi vain, mutta miten tuolla naamalla?
Tuollainenko se ihannemies onkin?
Vai määrääkö lompakon paksuus siitä riippumatta, mistä se paksuus on hankittu?

Totta. Kateelinenhan minä olen. Taatusti paremman näköinen ja tapainen kuin vaikka nuo, mutta yksin saan silti aina olla.
Toisaalta on tullut mieleen sekin, että nuo vetoavat vain sellaisiin naisiin, joita minä en huolisi.

Miten on, kertokaa te viisaammat. En enää aio hyödyntää oppejanne ja kokemuksianne, vaan ymmärtää maailman menoa.

50

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisikohan kohdallasi niin, että rakastat itseäsi liikaa.

      Vanha sanonta,jossain lauseessa anna arvo toisellekin,.
      Varmaan olet tietoinen, kuinka Thaimaalaiset naiset ovat
      Suomalaisten miesten mieleen,koska heillä on arvostus miestä kohtaan. Passaavat miehemme piloille, johan He ovat sen itsekin tajunneet,siksi -kirjeenvaihto ja kontakti palstat täyttyvät heidän tarjonnasataan.

    • Nuo kaksi

      Nuo kaksi esimerkkiä aloituksessa olen aina onnistunut väistelemään, kiertänyt kaukaa.

    • katso suoraan

      syrjästä katsoen

      Olisiko sinunkin täytynyt purjehtia yksin maapallon ympäri, rakentaa jäähalli ja ostaa pelijoukkue? Tai leiskautella mäessä maailman pisimmät hypyt ja monta kertaa, mennä laulamaan yleisön eteen ilman kokemusta ja nolata kunnolla itsesi?
      Nolauksesta huolimatta kansalaiset rakastaa Mattia ja menevät joukolla kuuntelemaan.

      Tekoja, tekojamies hyvä. Ei nynnyt pärjää.

      • syrjästä katsoen

        Tehnyt olen. Tuotetta jota sinäkin käytät ja jota nämäkin tyhjäntoimittajat ja toisten rahoilla elävät käyttävät. Siltikään en ole saanut rahaa kokoon niin paljon kuin nuo. Minulle ja melko monelle riittävästi kuitenkin.
        Tuskin kansalaisista monikaan näitä tyhjäntoimittajia rakastaa. Riittävän moni kuitenkin. Tai ainakin heidän lompakkoaan... Toivoen, että sieltä heillekin jotakin lohkeaisi. Kun ei oikeata työtä viitsisi leipänsä eteen tehdä.


      • Miesmaku ja henkilökohtaisuudet,jolloin otetaan joku urheilija räävittäviksi palstalle,eivät mielestäni kohtaa.
        Toi aloitus on niin altalipan,että luotsin pitäis poistaa heti.
        Vastakkainasettelu ei nyt mielestäni oikein kohtaa,vaikka puska suojaakin mielipiteen.

        Olen Matin kanssa ollut puhelinkeskustelussa ja hän on käynyt rantatilallani,kun olimme matkoilla.
        Matti on sympaattinen herkkä persoona,ehkä ne mitallit ja se julkisuus liian nuorena Mäkikotkana,eivät antaneet psyykelle tilaa kasvaa suosion mukana.


      • katso suoraan
        syrjästä katsoen kirjoitti:

        Tehnyt olen. Tuotetta jota sinäkin käytät ja jota nämäkin tyhjäntoimittajat ja toisten rahoilla elävät käyttävät. Siltikään en ole saanut rahaa kokoon niin paljon kuin nuo. Minulle ja melko monelle riittävästi kuitenkin.
        Tuskin kansalaisista monikaan näitä tyhjäntoimittajia rakastaa. Riittävän moni kuitenkin. Tai ainakin heidän lompakkoaan... Toivoen, että sieltä heillekin jotakin lohkeaisi. Kun ei oikeata työtä viitsisi leipänsä eteen tehdä.

        syrjästä katsoen

        Rituliini oli jo alempana kertonut asiani Matista, mutta mitä tarkoitat tuolla, että "ei oikeata työtä viitsi leipänsä eteen tehdä"?

        Sinähän olet kuin Päätalon Herkko, joka aina moitti Kallea, joka luki ahkerasti niitä kirjojaan ja kirjoitti muistiinpanojaan tukkikämpälläkin?

        Mitäpä Kallestakin tuli? Taisi jäädä useampikin kotikylän tyttö katumaan, kun ei kierosilmäistä ja likinäköistä Kallea hyväksyneet?

        ps. "Tuotetta jota käytän"? En ole koskaan käynyt katsomassa M.Nykästä, enkä Tuksua, vaikka porukat jonottavatkin sinne esityksiin. Rahaa minullakin on, mutta sitä ei laiteta "turhuuksiin", kuten Herkko poikaansa Kallea valisti.


      • katso suoraan kirjoitti:

        syrjästä katsoen

        Rituliini oli jo alempana kertonut asiani Matista, mutta mitä tarkoitat tuolla, että "ei oikeata työtä viitsi leipänsä eteen tehdä"?

        Sinähän olet kuin Päätalon Herkko, joka aina moitti Kallea, joka luki ahkerasti niitä kirjojaan ja kirjoitti muistiinpanojaan tukkikämpälläkin?

        Mitäpä Kallestakin tuli? Taisi jäädä useampikin kotikylän tyttö katumaan, kun ei kierosilmäistä ja likinäköistä Kallea hyväksyneet?

        ps. "Tuotetta jota käytän"? En ole koskaan käynyt katsomassa M.Nykästä, enkä Tuksua, vaikka porukat jonottavatkin sinne esityksiin. Rahaa minullakin on, mutta sitä ei laiteta "turhuuksiin", kuten Herkko poikaansa Kallea valisti.

        Nimenomaan me sensaationnälkäiset suomalaiset haluamme
        repiä jokaisen riekaleen idolistamme,oli hän urheilija tai povikuningatar.Povikuningattareksi pääsee silikooneilla,mutta Mäkikotkaksi vain taidoillaan ja uhkarohkeudellaan.

        Entisenä jyväskyläläisenä annan täydet tyylipisteet Matille
        ja urheilijoille yleensä.Elämänsä uhraaminen urheilulle on hatunnoston arvoista.Me suomalaiset vaadimme liikaa omiltamme,emme hyväksy tappioita,meille kelpaa vain voittjat


      • makimies
        rituliini_38 kirjoitti:

        Miesmaku ja henkilökohtaisuudet,jolloin otetaan joku urheilija räävittäviksi palstalle,eivät mielestäni kohtaa.
        Toi aloitus on niin altalipan,että luotsin pitäis poistaa heti.
        Vastakkainasettelu ei nyt mielestäni oikein kohtaa,vaikka puska suojaakin mielipiteen.

        Olen Matin kanssa ollut puhelinkeskustelussa ja hän on käynyt rantatilallani,kun olimme matkoilla.
        Matti on sympaattinen herkkä persoona,ehkä ne mitallit ja se julkisuus liian nuorena Mäkikotkana,eivät antaneet psyykelle tilaa kasvaa suosion mukana.

        Matti on ADHD henkilönä monelle suuri idoli - äidilleen aiheuttanut harmaita hiuksia.

        Mäkimiehistä ei ole mitään kolmen A:n menestyjää tainnut suomessa tulla. Veikko Kankkosella joku golg-urheiluun liittyvä yritys.

        Jos viestistäni pilkottaa pientä kateuden närää, Matin menestystä kohtaan, niin tottahan tuo on.


      • makimies kirjoitti:

        Matti on ADHD henkilönä monelle suuri idoli - äidilleen aiheuttanut harmaita hiuksia.

        Mäkimiehistä ei ole mitään kolmen A:n menestyjää tainnut suomessa tulla. Veikko Kankkosella joku golg-urheiluun liittyvä yritys.

        Jos viestistäni pilkottaa pientä kateuden närää, Matin menestystä kohtaan, niin tottahan tuo on.

        Kyllä minä naapurinpojan tunsin,mutta pitääkö noi ADHD nyt niin kirjaimellisesti ottaa makimies.
        Minä harrastin mäkihyppyä omasta tekemästäni hyppyristä pentuna ja itsensävoittaminen oli tavoitteeni ja sen tein,kun olin äitini hylkäämä "huorapentu" ja elämäneväät oli jo syöty alkutaipaleella.


      • sitroen.
        rituliini_38 kirjoitti:

        Nimenomaan me sensaationnälkäiset suomalaiset haluamme
        repiä jokaisen riekaleen idolistamme,oli hän urheilija tai povikuningatar.Povikuningattareksi pääsee silikooneilla,mutta Mäkikotkaksi vain taidoillaan ja uhkarohkeudellaan.

        Entisenä jyväskyläläisenä annan täydet tyylipisteet Matille
        ja urheilijoille yleensä.Elämänsä uhraaminen urheilulle on hatunnoston arvoista.Me suomalaiset vaadimme liikaa omiltamme,emme hyväksy tappioita,meille kelpaa vain voittjat

        Ja minä en arvosta ketään urheilijaa pätkänkään vertaa. Tekisivät oikeaa työtä, vaan kun ei. Tyhjää hössötystä, tyhjän perässä juoksua, vapaa-ajat menee juopotellessa. Kyllä, tutkimus tuosta juopottelusta tehty Suomessa olisko kymmenkunta vuotta sitten. Jossakin minulla on se lehtileike tallessa.
        Ja näkihän tuon työpaikallakin. Milloin minkäkin paikan teloneet rikki ja sairaslomalla. Ja kun urheilemaan piti päästä, niin ilman muuta töistä poissa keinoja kaihtamatta (sama muuten jehovilla heidän bileittensä aikaan, minulla oli kaksi jehovaa alaisina).


    • lehdestä luin

      Matti kehui viimeisimmästä hääyöstään, että kuusi kertaa rakasteli. Jos se potenssi yhä vaan uusien avioliittojen myötä nousee, niin olisiko tuo yksi syy suosioon.

      • 50-v avioliitto jatk

        lehdestä luin

        Kertoisit jotain omasta kokemuksestasi, etkä lehtikirjoitusten jutuista.

        Ei se "potensi" nouse useista avioliitoista, vaan ihanista naisista.

        Vein äsken kotiviiniä naapurin miehille , siis kahdelle ja sanoin viejälle, että arpokaa nyt, kumman kanssa saan rakastella?

        Toinen inhoaa (uusi asukas) minua ilmeisesti ikuisesti, mutta toinen (juoppo) toivotti minut heti tervetulleeksi, kun muutin tänne.

        Todellisuudessa en halua kumpaakaan, mutta onhan tuo jonkinlainen ihmistuntemuksen mittari sinänsä ihmisistä.


      • 50-v avioliitto jatk kirjoitti:

        lehdestä luin

        Kertoisit jotain omasta kokemuksestasi, etkä lehtikirjoitusten jutuista.

        Ei se "potensi" nouse useista avioliitoista, vaan ihanista naisista.

        Vein äsken kotiviiniä naapurin miehille , siis kahdelle ja sanoin viejälle, että arpokaa nyt, kumman kanssa saan rakastella?

        Toinen inhoaa (uusi asukas) minua ilmeisesti ikuisesti, mutta toinen (juoppo) toivotti minut heti tervetulleeksi, kun muutin tänne.

        Todellisuudessa en halua kumpaakaan, mutta onhan tuo jonkinlainen ihmistuntemuksen mittari sinänsä ihmisistä.

        Ihmeellistä että palstalle on virinnyt keskustelua sänkykammarin puolelta,kaiketi sitä aikaisemminkin on ollut,mutta kun ei minulla ole peitonalusleikkejä ollut,niin herää kysymys,kun kysyjä herää,voisko vielä olla jotain säpinää siellä peitonalla,kun elävänleskestä niin luullaan.
        Kaiketi mainoskikka,että saatais seksivaatteita kaupaksi mummoille,ettei lahkeenkautta olisi tarvetta enää yrittää


      • Entivanhanen

        Vai kuusi kertaa.
        Minulla vain kerran.
        Sitten olikin jo aamu...


    • *Kukkahame*

      Jos katsotaan vain 'keula'kuvaa ollan todella teini-ikäisiä.
      Ulkonäkö on täysin sivuseikka kun on miehestä kysymys, hänen sisimmäinen ja käytös ovat sata kertaa tärkeämpiä, miten hän käsittelee elämää ja läheisiään.

      Minusta Hjalliksen ulkonäössa ei ole mitään korjattavaa.

      Korvat, nenä ja suu paikoillaan, silloin hän on ulkonäkönsä puolesta täydellinen.
      Pään sisuskin on todella timmissä, yrittäköön kokeeksi joku toinen samaa!

      Kaikki mitä hän on tuossa elinaikanaan tehnyt, tekeeköhän kukaan toinen samaa??
      Mä niin epäilen.

      Me 'rusinaposket' osataan olla niin asiantuntijoita, hohhoijjaa!

    • kkkkk.

      Matti on kansakunnan uhri.
      Nuoruus meni mäenlaskussa, oli selkääntaputtajia.
      Nyt on helppo miestä halveksia, jos niin haluaa.
      Minä en halua.

      Harkimo ei kiinnosta pätkääkään.

      • Vai ei kiinnosta!

        Seuraa pikkusen Harkimon aikaansaannoksia, niin huomaat eron vaikka politiikkoihin.

        Ei Hjallis ole niinkään korkeasti koulutettu, mutta osaava ja aikaansaava kyllä.

        Jos meillä poliitikot osaisivat jotkin kuin Hjallis, voisivat maan asiat olla paljon paremmin.


    • nainen ja aivot

      En ole koskaan rakastunut renttuun, enkä koskaan lähetellyt murhamiehelle vankilaan kirjeitä, vaikka kuuleman mukaan moni nainen niin tekeekin.

      Minä vain en moista tajua.

      • paljon onnea!!

        Nykäsmatilla on paljon tukijoita. Moniavioisena hän edustaa enemmän luolamiesfilosofista mallia. Toivotaan, että uusi liitto kestää pitkälle ensi vuoteen.


      • onnea tarvitsee
        paljon onnea!! kirjoitti:

        Nykäsmatilla on paljon tukijoita. Moniavioisena hän edustaa enemmän luolamiesfilosofista mallia. Toivotaan, että uusi liitto kestää pitkälle ensi vuoteen.

        Eikös Matti yhden kanssa kerrallaan sentään avioliitoissa ollut. Kihlauksia ei lasketa eikä seikkailuja. Mati uskoo avioliittoon, tekee kunniallisen naisen siitä jota kulloinkin rakastaa. Onneksi jo ikänaisia nämä viimeisimmät, ei synny lapsia lisää ainakaan avioliitoissa.


      • Antakaa sen jo olla!
        paljon onnea!! kirjoitti:

        Nykäsmatilla on paljon tukijoita. Moniavioisena hän edustaa enemmän luolamiesfilosofista mallia. Toivotaan, että uusi liitto kestää pitkälle ensi vuoteen.

        Matti Nykästä ei kannata ottaa tällaisessa(kaan) keskustelussa esille ihan siitä syystä, että hän tekee asioita, jotta lehdet saavat otsikoita ja hän siitä rahaa. Ja naisia on juuri siitä syystä, että jotkut himoavat naamariaan lehtien kansiin, kun sitten on julkku. Muusta tuskin on kyse.


    • Matti Nykänen on ollut loistava mäkihyppääjä, eikä sitä arvoa oteta häneltä pois. Ei sittenkään, vaikka hän rahapulassaan
      myi mitalinsa, eikä senkään takia, että hän ei tunnetusti ole mikään järjen jättiläinen.
      Elämähän on Matin mukaan "laifia".

    • syrjästä katsoen

      Vanha kysymys kuuluu: Miksi naiset rakastuvat renttuihin?
      Tämäkin keskustelu loistavasti todistaa sen, että muutamaa poikkeusta lukuunottamatta naiset rakastuvat renttuihin. Mikä muu se sellainen on, joka ryyppää, hakkaa vaimonsa ja tekee muutakin naisten mielestä niin söpöä ja ihanaa, kuin renttu?

      Nyt on taas lehdessä uutta todistetta naisten renttuihin rakastumisesta: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014093018706884_ul.shtml
      Noin nelitoistavuotiaat lapsetkin rakastuvat renttuihin ja rikollisiin. Ja heti pimppi levällään, tottakai!

      • isän tyttö

        Sitähän sanotaan, että naiset rakastuvat isiensä tyylisiin miehiin.

        Ei pidä ainakaan minun kohdallani paikkaansa. Isä oli juoppo ja väkivaltainen, jota mieheni ei ole.
        Rakas isä siltikin.


      • hans ll
        isän tyttö kirjoitti:

        Sitähän sanotaan, että naiset rakastuvat isiensä tyylisiin miehiin.

        Ei pidä ainakaan minun kohdallani paikkaansa. Isä oli juoppo ja väkivaltainen, jota mieheni ei ole.
        Rakas isä siltikin.

        Vuosia sitten tanskalainen suomen poliisimiehet tappanut tyyppi sai kuulemma paljon naisilta ihailijapostia. Komeutensa takia myös ehkä.


    • syrjästä katsoen

      Tämäkin http://www.iltalehti.fi/viihde/2014100218713162_vi.shtml tapaus todistaa nais(t)en ihmeellisestä mausta puoliskoa valitessaan. Ei liene tuokaan mies kaikkein parhaimman näköisiä eikä raittiimpia, mutta noin kauniin vaimon vain sai. Minulle olisi kelvannut vaatimattomammankin näköinen.
      Kuinkahan paljon mahtoi valintaan vaikuttaa miehen asema ja mahdollinen omaisuus? Samaahan tietysti voisi kysyä monelta muultakin.

      Kuka ymmärtää naisen mieltä???

    • 15. yö

      Älykäs nainen nai älykkään miehen, silloin ulkonäkö ei ole pääasiassa.

      Juice oli varmasti huippuälykäs. Aivot on ihmisen seksikkäin elin.

      • Juice fani

        Juice oli myös hyvin itsekriittinen. Vitsaili, että naiset rakastavat häntä vaikka näyttääkin pohjoiskajralalaiselta emännältä.
        Älykkäänä miehenä hän saattoi olla pisteliäs ja piikikäs sanoissaan. Minulle Juice merkitsi aikansa viihde-elämän mestaria.


      • syrjästä katsoen
        Juice fani kirjoitti:

        Juice oli myös hyvin itsekriittinen. Vitsaili, että naiset rakastavat häntä vaikka näyttääkin pohjoiskajralalaiselta emännältä.
        Älykkäänä miehenä hän saattoi olla pisteliäs ja piikikäs sanoissaan. Minulle Juice merkitsi aikansa viihde-elämän mestaria.

        Sensuuri poisti viestini jossa oli linkki lehtiuutiseen, että sekä Juice että ainakin joku hänen vaimoistaan kulki vieraissa. Vaimo jo hääyönä.
        Ja sananlaskuhan sanoo, että moni on kakku kaunis päältä.
        Kauniita ovat nämäkin tytöt: http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288746448210.html joten sananlaskussa lienee vahvasti totuutta mukana.


      • Ei yhtään jännä mies
        syrjästä katsoen kirjoitti:

        Sensuuri poisti viestini jossa oli linkki lehtiuutiseen, että sekä Juice että ainakin joku hänen vaimoistaan kulki vieraissa. Vaimo jo hääyönä.
        Ja sananlaskuhan sanoo, että moni on kakku kaunis päältä.
        Kauniita ovat nämäkin tytöt: http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288746448210.html joten sananlaskussa lienee vahvasti totuutta mukana.

        Sieltähän niitä jännämiehiä saa...


    • kundi 5

      Edesmennyttä runoilija-toimittajaa Tommy Tabermania rakastettiin. Taustoistaan huolimatta hänen verbaalisuutensa ei mielestäni yltänyt Jari Tervon tasolle.
      Tässä tarkoitan sitä TV-1 ohjelmaa, jota nykyään Baba Barbara Lubeck juontaa.

      Kasvain aivoissa tuhosi lahjakkaan sanan käyttäjän liian aikaisin.

      • Ei rikas eikä rakas

        Varmaan joku rakastikin. Kuka naisen mielen ymmärtää?


    • Rudi.

      Ei miehen kiinnostavuus ole kuuluisudesta kiini, jotkin miehet vetävät vain mangneetin lailla toista sukupolvea. Itselläni on kokemuksia. Ehkä erikoisempiä. yhdeksän kymmentä vuotta jo täyttänyt mummo ryntäsi hiljan rutistelemaan niin, että tekohampaat lensi lattialle ja rikkoontuivat. En tiedä mikä vetää, vaikka olen seurassakin tulee tarjokkaita jotka voivat suoraan ehdottaa esimerkiksi, etkö vaihtaisi tuota mummoasi minuun nuorempaan tai kerholainen joka seurastani huolimatta ehdottaa voitaisiinko pussata. Naisia olen rakastanut kolmessa maan osassa väristä ja rodusta piittaamatta.
      Olin hiljan katsomassa musikaalia Cabaree, yksi viehkeistä naisnäyttelijöistä tuli lavalta ja antoi mojovan suukon sekös sitten seuralaisiani kismitti. Ammatti koulun jumpassa satutin kylkiluuni, kolme opiskelija tyttöä tuli silittelemään ja paijalemaan maatessani siinä jumppa matollatuli vielä neljäs tyttö ja sitten vielä opettaja joka ihmetteli mikä tässä miehessä vetää. Oisko ollut se mangneetti.

      • suhteellisuusteoria

        Ah, sinä onnenpoika. Onko yhtään pysyvää suhdetta?


      • Rudi.
        suhteellisuusteoria kirjoitti:

        Ah, sinä onnenpoika. Onko yhtään pysyvää suhdetta?

        Onhan niitä pitkiäkin suhteita ollut kalliksi ovat tulleet.Kihloissakin tuli oltua useamman kerran nuoruudessa tytöt tuppas pihistelemään Parikymmentä vuotta sitten tuomittiin vielä avio erossa syylliselle osapuolelle maksettavat korvaukset Ei ole vaikea arvata miksi olin syyllinen.
        Muutaman kymmenen vuotta olen taas ollut löysässä narussa.
        Maailma on muuttunut ja sen myötä myös sosiaallinen kanssa käyminen toisen sukupolven kanssa.


      • suhteellisuusteoria
        Rudi. kirjoitti:

        Onhan niitä pitkiäkin suhteita ollut kalliksi ovat tulleet.Kihloissakin tuli oltua useamman kerran nuoruudessa tytöt tuppas pihistelemään Parikymmentä vuotta sitten tuomittiin vielä avio erossa syylliselle osapuolelle maksettavat korvaukset Ei ole vaikea arvata miksi olin syyllinen.
        Muutaman kymmenen vuotta olen taas ollut löysässä narussa.
        Maailma on muuttunut ja sen myötä myös sosiaallinen kanssa käyminen toisen sukupolven kanssa.

        Polven vai puolen?


      • Rudi.
        suhteellisuusteoria kirjoitti:

        Polven vai puolen?

        suhteellisuusteoria


        Toisella sukupolvella tarkkoitin vanhimman poikani ikäryhmää, hänkin on jo täyttänyt viisikymmentäviisi vuotta. Isä hänkin ja poikamies,
        Ei pudonnut kauaksi puusta.
        Mummeleita voidaan voidaan silittää kädellä ja ja siinä kaikki.


    • Ajankohtaista 2

      Jännämiehet ovatkin näköjään kysytympiä kuin luulinkaan. Ihan toiselle pallon reunalle pitää matkustaa, että riittävän jänniä löytyy: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014100618721289_uu.shtml
      Ja täkäläisen jännämiehen kanssa avioituneet valittavat, kun joutuvat hellan ja nyrkin välissä elämään.
      Ei lopu ihmeteltävä meiltä vähemmän jänniltä.

      • Rudi.

        Onnen poika voisinkin sanoa itsestäni. Kotiuduin sairaalasta jossa kuntouduin ennätys ajassa kaatumis vammasta.
        nopeaa toipumista pidettiin ihmeenä, mikäpä oli toipuessa kolme nuorta hoitajaa hoiti ja kylvettikin vuorollaan, Kreikkalainen hoituri valvoi ajoittain yö uniani, havahduin yöllä hänen läsnä oloon, silloin keskustelimme pitkät tovit siinä keski yön hiljaisuudessa,ihana jumppari joka nosti minut sängynpohjata jaloilleen oli naimisissa Ranskalaisen miehen kanssa joka asui Pariisissa. Potilaistakin oli seuraa, erityisesti jäi mieleen nuorehko nainen joka näki suuren vaivan kohentaakseen ulko näköään tullakseen sitten sexikkäänä kertomaan olevansa sinkku. Sairaala kokemus, jonka kohtalo toi elämääni rikastuttaa elämääni. Rakkaudella muistan niitä helliä käsiä joiden hyväileminä olin.


      • Sama tahti on askelt
        Rudi. kirjoitti:

        Onnen poika voisinkin sanoa itsestäni. Kotiuduin sairaalasta jossa kuntouduin ennätys ajassa kaatumis vammasta.
        nopeaa toipumista pidettiin ihmeenä, mikäpä oli toipuessa kolme nuorta hoitajaa hoiti ja kylvettikin vuorollaan, Kreikkalainen hoituri valvoi ajoittain yö uniani, havahduin yöllä hänen läsnä oloon, silloin keskustelimme pitkät tovit siinä keski yön hiljaisuudessa,ihana jumppari joka nosti minut sängynpohjata jaloilleen oli naimisissa Ranskalaisen miehen kanssa joka asui Pariisissa. Potilaistakin oli seuraa, erityisesti jäi mieleen nuorehko nainen joka näki suuren vaivan kohentaakseen ulko näköään tullakseen sitten sexikkäänä kertomaan olevansa sinkku. Sairaala kokemus, jonka kohtalo toi elämääni rikastuttaa elämääni. Rakkaudella muistan niitä helliä käsiä joiden hyväileminä olin.

        Ja unen tässä vaiheessa eturauhasesi muistutti olemassaolostaan ja herätti sinut toisen kerran yövessaan...


      • pro-vaiva
        Sama tahti on askelt kirjoitti:

        Ja unen tässä vaiheessa eturauhasesi muistutti olemassaolostaan ja herätti sinut toisen kerran yövessaan...

        Miksi mennä vessaan asti. Homman voi hoitaa tyhjään öljykannuun, 4-litraseen. Näin olen tehnyt vuosia kun asun yläkerrassa, jossa ei ole vessaa.


    • Rudi.

      Poistatin tästä viestin joka oli liiaan tarka selvitys toipumisen kulusta. Tuskinpa siitä vahinkoakaan tuli. Kiitos Luotsin, joka edesauttoi viestin poistossa

      • minä vaan

        Aurinko laskee länteen...........

        Kesästä jäi vain hiipuva muisto, syksy hämärineen saapuu. Mitään merkittävää ei sattunut aika vaan on kadonnut, kun hiekka tiima lasista.


    • unten maille

      hellurei ja hellät tunteet.

    • tobbelmann

      Voisi aivan hyvin ihmeteä itseksesi!

      • minä vaan

        Uusipäivä uudet kujeet.
        Naapuri lähiössä on maalaismarkkinat jossa voi taas "ihmetellä" miten hepposilla tiedoilla olaan ja pyritään yhteisiä asioita hoitamaan. Yleensä kaiki puolueet ovat markkinoilla edustettuna.


    • lähde iltasanomat...

      Parin kauden jälken voi pistää rukkaet naulaan ja siirtyä nauttimaan sopeutumiseläkkeestä

      Sopeutumiseläkkeen lisäksi kansanedustaja voi nostaa rajattomasti pääomatuloja.
      Esimerkiksi kokoomuksen entinen kansanedustaja Juhani Sjöblomin tulot olivat vuonna 2011 yli 2,7 miljoonaa euroa. Lisäksi hän nosti sopeutumiseläkettä, mutta lahjoitti koko summan hyväntekeväisyyteen

      Muita sopeutumiseläkkeen nostajia ovat esimerkiksi entinen ministeri Tanja Karpela ja eduskunnan vuonna 2011 jättänyt Merikukka Forsius

    • Kyllä

      Eikös se ole sopeuttamis eläke ole jopa 4ooo euroa kk mitä nämä kansanedustajat kuten Merikukkakin saa kunnes tulee normaali eläke.

    • minä vaan

      Tauon paikka...
      Lukiessa vanhusten viestejä tunnen tulleeni väärälle palstalle. vaikka olen pian 80 nen olen viiskymppisen oloinen mieleltäni ja haluiltani niinpä jodunkin alituiseen todistanmaan ikääni. Viimeksi terveyskeskuksessa jossa istuin vastaapäätä uutta sairaan hoitajaa välillemme syntyi sähkösyys, antaessani hänelle kela korttini synkistyi hänen ilmeensä ja hän totesi sinähän olet jo vanha mies........

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe