Onkohan miehellä toinen tai toisia??

Epäilevä elli

Millaisia kokemuksia teillä on siitä, että voisi aavistella onko miehellä toinen nainen tai toisia vaikka koko haaremi? Onko jotain hyviä vinkkejä kysymyksiin millä voisi vähän selvittää ja katsoa mitä toinen vastaa? Suoraan kysymykseen onko sulla toinen on helppo vastata ei.
Miten miehet piilottelette asiaa ja naisetkin jos tapailette useita?

24

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vili.

      En kerro. Hä-hä!!!

    • BEM

      Kylläne on ne peritnteiset.

      Puhelimen vahtaaminen, äänettömällä olo. Viihtyminen tietokoneen ääressä. Selittämättömät ylityöt yms muut menot.

    • Kysy häneltä suoraan.

      Jos rakkaus tuntuu kadonneen ja sanoo ettei mikään ole pielessä, niin ota selvää mikä on.

    • Mikä epäilyksesi on herättänyt?

    • perhehelvetti

      Kyllä huomaa kun toinen on paljon poissa ja keksii mitä ihmeellisempiä valheita ollakseen pois kotoa.Työpaikka voi tarjota salarakkaille oivan mahdollisuuden suhteelle järjestämällä yhteiset työajat ,teatteri ,retket yms. mutta jääkö työt tekemättä tai käytetään epämääräisiä keinoja tämähän on todettu Pohjois-savossa.

      • Savolainen

        Ei täällä Pohjois-Savossa tuollaista tapahdu. Pohjanmaalla ehkä.


    • Epäilevä Elli

      Ei siis asuta yhdessä ja ollaan tapailtu kuukausia ja nyt seurustellaan. Asutaan vierekkäisissä kaupungeissa, joten toisaalta en voi tietää mitä mies tekee silloin kuin ei nähdä. Mies pitää kyllä puhelinta ihan ääntä päällä eikä piilottele sitä ja näyttääkin viestejä. Ei ole ylitöissäkään. Ennen mies vastasi viesteihin samantien, nyt menee välillä puolivuorokautta tai sitten voi tulla hetikin. Yhtenä päivänä kysyin nähdäänkö, niin mies ei oikein ollut halukas ja keksi ihan hatusta syyn, mikä ei siis pitänyt edes paikkaansa. Aiemmin ei ole tälläistä ollut, joten on tullut vähän epäilyksiä.

    • Liina6

      Mies vastasi ennen tekstareihin heti, nyt menee puoli vuorokautta jne.... Arki on tainnut alkaa suhteessanne. Jos puoliso tekee pitkää työpäivää, ei ole ihme jos ei aina jaksa eikä ehdi heti vastata jokaiseen tekstariin. Toisilla arki alkaa nopeammin toisilla myöhemin. On voinut kyllästyä suhteeseennekin eikä siksi enää vastaa yhtä pian. Tai sitten kyse on arjen alkamisesta, miehesi on saanut jo parisuhteen itselleen.

    • tyhmä.

      Ku itselläni oli toinen nainen, piti järjestää aikaa kummallekin tytölle. Eli joutui keksimään syyn viettää aikaa muualla. Se oli rasittavaa ja kadun koko säätöä. Valitsin naisista toisen ja suhde hänen kanssaan jatkuu. Seuraa ajankäyttöä, tee yllätys vierailuja jne. Joskus mies jää kiinni, ellei ole tarpeeksi ovela ja pelimies.

      • tyhmälle

        Jospa teet sitä nykyistäsi kohtaan myös rehellisesti ja kerrot, että sulla on ollut toinen nainen, niin osaa hänkin tehdä päätöksesi sinun suhteen, että jatkaako kanssasi seurustelua. On hänelläkin oikeus tietää, että minkälaisen ihmisen kanssa meinaa loppuelämäänsä viettää ja sillä perusteella tehdä ratkaisunsa.


    • jepulissss

      Tuskin sillä toista on. Taidat olla vaan mustasukkanen. Ootte tapaillu monta kuukautta jo joten arki iskee päälle. Kesken työpäivän viestittely on monen mielestä söpöä tapailun alussa mutta myöhemmin se alkaa käymään ärsyttäväksi. Varsinkin jos oletetaan että vastaus on tultava samantien. Kokeileppa yllättää kumppanis ja luoda vähän uutta mielenkiintoa. Suhde ei toimi itsestään, sen eteen pitää tehdä töitä.

    • miettivä n

      Kysymyksillä et juuri saa selville, ellet ole mestaritulkitsija koska ihmiset valehtelevat tai peittävät. Eli sun on ryhdyttävä muihin tutkimuksiin, jos oikeasti haluat selvittää. Palstalla on vinkkejä aiemmissa keskusteluissa.

      • 14+17

        Niinpä. Mun ex ei myöntänyt, mä en myöntänyt, nykyinen ei myönnä enkä mäkään myönnä todellakaan ennen kuin toisella on mustaa valkoisella. Et ihan turha antaa ainakaan näitä kysy ja keskustelkaa neuvoja :D Kyllä se vaatii murtautumista sähköpostiin, faceen, kännykkään, tietokoneelle ym. Sittenkin täytyy osata lukea ilmiselvän lisäksi se mitä ei näy.


      • Ajatus
        14+17 kirjoitti:

        Niinpä. Mun ex ei myöntänyt, mä en myöntänyt, nykyinen ei myönnä enkä mäkään myönnä todellakaan ennen kuin toisella on mustaa valkoisella. Et ihan turha antaa ainakaan näitä kysy ja keskustelkaa neuvoja :D Kyllä se vaatii murtautumista sähköpostiin, faceen, kännykkään, tietokoneelle ym. Sittenkin täytyy osata lukea ilmiselvän lisäksi se mitä ei näy.

        Mutta miksi? Siis ymmärränhän tunteesi - mutta silti, mitä se urkkiminen auttaisi. Jos sulla on tunne, ettet voi luottaa toiseen, niin tuskin se katoaisi. Vaikket löytäisi facesta mitään, niin voisiko urkkimisesta tulla tapa?

        Entä jos miettisit, antaako suhde sinulle sitä,mitä kaipaat? Mistä se epävarmuuden tunne tulee - eikö mies tunnu sitoutuneelta? Vai onko se tunne vaan sinusta lähtöisin, eli oletko epäluuloinen kaikkia kohtaan?

        Miksi sinun täytyisi löytää todisteita? Eikö sun tunteesi toimi mittarina, se onko sulla hyvä olla. Mikä tarkalleen ottaen herättää epävarmuutesi?


    • Tylsä mies

      Toi arjen alkaminen on niin pas*aa! Kun parisuhteeseen ryhtyy, niin sittenhän vasta pitäisikin yrittää toisen eteen olla ihana ja saada toinen tuntemaan itsensä rakastetuksi. Oma mies ei ole tätä vieläkään tajunnut.

      Itse olen vasta nyt tajunnut ettei tilanne tule koskaan muuttumaan.

      Ja että se on tätä hamaan tulevaisuuteen. Ja että joillekin se riittää. Minulle ei riitä.

      Voi olla ettei petä. Ehkä on vaan tyypillinen mies. Jossain on niitä erilaisiakin, tiedän. En omasta kokemuksesta, mutta lähipiirissä on miehiä jotka oikeasti huomioivat vaimoaankin.

      • Huonosuhdeonhuono

        Niin että älä eroa sen takia että pettäisi. Eroa siksi että suhde ei kuumota enää. Jos on "arjen alkaessa" jo tuollaista niin mieti millaiseksi se menee sitten vuosien kuluttua ja sitten kun on perhe ei sitä niin vaan lähdetäkään vaihtamaan.


      • kohta ex

        minulla tuorehko suhde joka kestänyt vajaa 3 kk, tavataan vkl välimatkan takia joka on 130 km/suunta, ensimmäinen kuukausi oli ihanaa jatkuvia yht.ottoja, tavattiin viikollakin, hellää ja intohimoa kun oltiin yhdessä.

        ekan kk jälkeen kaikki loppu kuin seinään, hän väittää että tunteet jäähty kun aloin kyselemään onko muita naisia koska hänen kotona oli muiden naisten tavaroita-outoa mielestäni. ei kelpaa selitykseksi, puhelut nopeita ja harvakseltaan tosin joka pv mutta ei mitään asiaa, seksi nopeata ei mitään intohimoa.....

        olen sanonut näistä hänen mielestä ei ole mitään, mutta en hyväksy tälläistä suhdetta jossa pitäisi kaiken olla upeaa ja ihana tässä alkuvaiheessa!


      • Uusia tuulia kohti
        kohta ex kirjoitti:

        minulla tuorehko suhde joka kestänyt vajaa 3 kk, tavataan vkl välimatkan takia joka on 130 km/suunta, ensimmäinen kuukausi oli ihanaa jatkuvia yht.ottoja, tavattiin viikollakin, hellää ja intohimoa kun oltiin yhdessä.

        ekan kk jälkeen kaikki loppu kuin seinään, hän väittää että tunteet jäähty kun aloin kyselemään onko muita naisia koska hänen kotona oli muiden naisten tavaroita-outoa mielestäni. ei kelpaa selitykseksi, puhelut nopeita ja harvakseltaan tosin joka pv mutta ei mitään asiaa, seksi nopeata ei mitään intohimoa.....

        olen sanonut näistä hänen mielestä ei ole mitään, mutta en hyväksy tälläistä suhdetta jossa pitäisi kaiken olla upeaa ja ihana tässä alkuvaiheessa!

        Sulla on näköjään ihan konkreettisia todisteita asiasta ja muutenkaan suhde ei kirjoituksesi perusteella sinua tyydytä, niin ihan oikeaa ratkaisua olet tekemässä.


      • miesvm_1967x
        Uusia tuulia kohti kirjoitti:

        Sulla on näköjään ihan konkreettisia todisteita asiasta ja muutenkaan suhde ei kirjoituksesi perusteella sinua tyydytä, niin ihan oikeaa ratkaisua olet tekemässä.

        "hänen kotona oli muiden naisten tavaroita-outoa mielestäni"

        No, on tuollainen muidenkin mielestä melko outoa :P

        Taita olla pelimies, valitettavasti, joka pyörittelee vähintään kahta naista, sinua ja sitä toista. Mutta luoja paratkoon että on tyhmä pelimies ellei tajua siivota jälkiään. Tietty jos ne muiden naisten tavarat on aina samat ja samassa paikassa niin voi tosiaan olla ovat vain jäänteitä historiasta. Mutta jos vaihtuvat tai vaihtavat paikkaa niin selkeä looginen merkki.

        "seksi nopeata ei mitään intohimoa....."

        Mun mielestä toi on ihan täsmällisen varma merkki ettei kannata jatkaa tuon kundin kanssa, tuskin homma paranee, ennemminkin surkenee :(


    • Vilppisw

      Ei kukaan suoraan kysymykseen vastaa.

      Parasta on saada kiinni valehtelusta esim. Väittää olleensa X paikassa/seurassa vaikka olikin Y paikassa/seurassa.

    • Viirupää

      Meillä on vaimo syytellyt, kysellyt, penkonut tietokoneen ja puhelimenkin löytämättä koskaan yhtään mitään. Epäilys silti kalvaa hänen mieltä, vaikka olen vakuutellut ettei mitään ole menossa. Ei usko niin ei usko.

      Olen lähes kaiken vapaa aikani kotona, kun hän taasen harrastuksissaan. Silti ei luottoa ole.

      Kaikki tämä vaikka hän tietää minun olevan täysin sitoutunut liittomme ja sen käytännössä osoittanut. En ole lipsunut edes työmatkoilla.

      Hän on mielessään kehittänyt minulle suhteita ja tiukannut tunnustusta. Eräskin epäiltytapaus oli sen verran viirupää, etten kuuna päivänä olisi vaihtanut yhtä viirua toiseen.

      Mikä saa toisen noin kipeäksi? En ymmärrä lainkaa.

      • Elämän suola

        Hän on joko sairaalloisesti mustasukkainen tai hänellä itsellään on aikomuksia, ajatuksia tai suhde johon kuhun muuhun. Tuollainen jatkuva epäilyksenlaisena olo ja oman rehellisyyden kyseenalaistaminen on aika rankkaa ja ei ole siis normaalia parisuhdetta ja todellakin voi ajaa sinua ottamaan etäisyyttä koko suhteeseenne. Oisko parisuhdeterapiasta jotain apua, kannattaa miettiä tai kokeillakin.


      • Viirupää
        Elämän suola kirjoitti:

        Hän on joko sairaalloisesti mustasukkainen tai hänellä itsellään on aikomuksia, ajatuksia tai suhde johon kuhun muuhun. Tuollainen jatkuva epäilyksenlaisena olo ja oman rehellisyyden kyseenalaistaminen on aika rankkaa ja ei ole siis normaalia parisuhdetta ja todellakin voi ajaa sinua ottamaan etäisyyttä koko suhteeseenne. Oisko parisuhdeterapiasta jotain apua, kannattaa miettiä tai kokeillakin.

        Kiitos ajatuksesta. Kyllä hän mustasukkainen on ja tulos on henkinen eriytyminen, eli välinpitämättömyyden kasvaminen. En usko hänellä olevan mitään kissan hännän vetoa mihinkään. Ei ole sellainen luonne.

        Mitä tuohon terapiaan tulee, niin hän vihelsi kyseisen prosessin poikki, kun ei pystynyt pyörittämään sitä sirkusta tahtonsa mukaan.


      • Pronssitee

        Tää on kuin mun omasta elämästäni n. 10 vuotta sitten. Siellä oli vaimollani oma säätö menossa. ihan samat temput, suhteiden kehittelyä ja tunnustuksen tiukkaamista ja tosiaan sellasten huithapelien kanssa, ett ei edes minkäänlaisessa puutteessa olis tullu pieneen mieleenkään. Erohan siitä tuli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe