Miksi thö rotta on kirjoitellut tänne yli 10 vuotta?

The Minä Minä

Pakkomielle? Välittäjä? Työtön? Eläkeläinen? Jos olisi mitä kertoo-valehtelee niin olisi varmaan muutakin tekemistä kuin spämmätä tänne.

41

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yllä uskoa

      Välittäjä. Yrittää pitää yllä palstalla uskoa jatkuvasta hinojen noususta

    • suodattimet käyttöön

      Tänne näkyy kirjoittavan useampikin asuntokaupasta tai asuntomarkkinoilta elantonsa saava vakikirjoittaja joilla on oma lehmä hyvin syvällä ojassa.

    • vielä ihmeellisempää

      Kertokaas te miksei romahdusta ole vielä 13 vuoden suolessa rommauttelun jälkeen näkynyt?

      Mitä te olette tehneet väärin kun hinnat eivät ole vielärään romahtaneet?

    • Vielä ihmeitä näette

      13 vuottako olet viettänyt täällä? Taitaa jollain olla monta persoonaa täällä? Jo on melkoinen pakkomielle, miksi?

      • ei romahda koskaan

        Tätä palstaa ei tarvitse lukea kuin vartti ja voi saada tietoonsa, että rommarit ovat riehuneet täällä aina vuodesta 2001 asti.

        Vanhoja viestiketjuja voi kaivaa esiin muutamassa sekunnissa. Ei siihen mitään pakkomielteitä tarvita.


    • Pitäähän ihmisellä harrastuksia olla. Kun töissä joutuu jopa ajattelemaan, niin tämä on hyvää vastapainoa.

      Joskin on myönnettävä, että niiden vuosien aikana mitä täällä olen ollut, keskusteluissa on tullut vastaan kymmenkunta viestiä, joita on joutunut jopa miettimään. Muutama enemmän, jotka ovat vaatineet vähän informaation kaivelemista netistä (googlettamista).

      • Paskan lotinaa

        "Töissä" Mielenterveyseläkeläinen aikaa on;D: Rotta


      • Paskan lotinaa kirjoitti:

        "Töissä" Mielenterveyseläkeläinen aikaa on;D: Rotta

        No niin, tässä on sitten esimerkki viestistä, joka vaati jonkin verran mietintää.

        Ei valitettavasti, siitä hulimatta, oikein auennut, mitä "Paskan lotinaa" yritti tässä viestiä.


      • Kotipsykologi 2
        Paskan lotinaa kirjoitti:

        "Töissä" Mielenterveyseläkeläinen aikaa on;D: Rotta

        Nyt näyttää sille, että joillakin rommareilla alkaa ns. hihna luistaa, eli eivät enää kestä odottelua. Ja kun hermo menee, niin joku syntipukkihan sille pitää löytyä, että oma elämä tuli vedettyä vessan pöntöstä alas. The Rat on näemmä joutunut näiden haukkujen kohteeksi.


      • Nisäkäs kaksoset
        Kotipsykologi 2 kirjoitti:

        Nyt näyttää sille, että joillakin rommareilla alkaa ns. hihna luistaa, eli eivät enää kestä odottelua. Ja kun hermo menee, niin joku syntipukkihan sille pitää löytyä, että oma elämä tuli vedettyä vessan pöntöstä alas. The Rat on näemmä joutunut näiden haukkujen kohteeksi.

        Kotipsykologi ja Rat yhtä aikaa palstalla, sattumaa, kuka se hännän nostaa ellei Rotta itse jne, jne..........................................................


      • Yes, yes!!
        Nisäkäs kaksoset kirjoitti:

        Kotipsykologi ja Rat yhtä aikaa palstalla, sattumaa, kuka se hännän nostaa ellei Rotta itse jne, jne..........................................................

        Kukakohan tässä alkaa olla lääkityksen tarpeessa, kun näkee The Ratin olemassaolon jokaisessa viestissä :D

        Eikun foliohattu päähän ja Terveystalolle kertomaan noita salaliittoteorioitasi lääkärisedälle - kyllä ne siellä sinua auttaa :)


      • minä, minä
        Yes, yes!! kirjoitti:

        Kukakohan tässä alkaa olla lääkityksen tarpeessa, kun näkee The Ratin olemassaolon jokaisessa viestissä :D

        Eikun foliohattu päähän ja Terveystalolle kertomaan noita salaliittoteorioitasi lääkärisedälle - kyllä ne siellä sinua auttaa :)

        Minä, minä, minä, taisi läsähtää monipersoonaa naamaan kunnolla kun jäi kiinni variaatioistaan, töissä tehdään töitä tänä päivänä, ei niccailla 24 tuntia/vrk suoli24.


      • multimegahyperperson
        minä, minä kirjoitti:

        Minä, minä, minä, taisi läsähtää monipersoonaa naamaan kunnolla kun jäi kiinni variaatioistaan, töissä tehdään töitä tänä päivänä, ei niccailla 24 tuntia/vrk suoli24.

        Onpa todella sattumaa, että palstalla saattaa kirjoittaa 2 eri henkilöä samaan aikaan. Onpa todella! No onpa kyllä aikamoinen sattuma.

        Onpa se kyllä. Aikamoista... siis aikamoinen sattuma!

        Aivan, todella!

        Siis anteeksi kuinka? Mitä tarkoitat? Ai muka sattumaa?

        Äläs nyt! Kuka sinä luulet olevasi? Minähän se tässä kirjoittelen!

        Mitenkä niin?!?!? Minä tämän viestin aloitin! Et sinä voi kesken minu viestini jatkaa!


      • aeaeaeaeaeaaa!
        multimegahyperperson kirjoitti:

        Onpa todella sattumaa, että palstalla saattaa kirjoittaa 2 eri henkilöä samaan aikaan. Onpa todella! No onpa kyllä aikamoinen sattuma.

        Onpa se kyllä. Aikamoista... siis aikamoinen sattuma!

        Aivan, todella!

        Siis anteeksi kuinka? Mitä tarkoitat? Ai muka sattumaa?

        Äläs nyt! Kuka sinä luulet olevasi? Minähän se tässä kirjoittelen!

        Mitenkä niin?!?!? Minä tämän viestin aloitin! Et sinä voi kesken minu viestini jatkaa!

        Ja nyt ne molemmat kirjoittaa jo samaan viestiin! Huh, aikamoista!

        Siis aikamoista sattumaa... vaiko vain aikamoista.

        Siis aikamoista vai sattumaa?

        Nyt kyllä....

        JO RIITÄÄ!!!!


    • Työsi on on siis

      Spämmätä tänne, kiitos rehellisestä vastauksesta.

    • 11222336666666666666

      Näin ilmeisesti on. Onhan valtamediassakin näitä asuntojen hinnoista saarnaavia jotka aina johonkin suuntaan näitä hintoja pyrkivät propakantapuheillaan saamaan. Nyt ollaan oltu erityisesti asuntojen hintojen alentamisen puolesta saarnaamassa. Se on selvä että kiinteistön välittäjät ja heidän edustajansa alkavat vimmatusti saarnata asuntojen hintojen alentamisen puolesta varsinkin silloin jos kauppa hiljenee, sillä nämä katsovat että hintatasojen laskemisella saataisiin kauppa taas käyntiin ja itselleen tulot siitä helposti juoksemaan.
      Mutta on niitä muitakin jotka asuntojen hintojen laskemisen puolesta saarnaavat. Esim. vuokra-asuntoja haalivat ovat liikkeellä samalla intressillä, kun ne haluavat hankkia asuntoja n.s. pilkkahintaan, Vuokraturvakin on yksi tällainen peluri. Myös Hypolla on intresseissä saada asuntojen hinnat laskemaan jo siksi koska heillä on näitä käänteisiä asuntolainoja missä vanhemmat ihmiset luovuttavat asuntonsa Hypolle sitä vastaan heiltä saadulla rahalla, ja sitä pienempi raha mitä pienemmät asuntojen hinnat, jopa lähes ilmaiseksi voisi asunnot saada jos onnistuisi propakannan keinoin hinnat lähes nollaamaan.

    • Luki.

      No nyt sinä sen myönsit ...

      "Joskin on myönnettävä, että niiden vuosien aikana mitä täällä olen ollut, keskusteluissa on tullut vastaan kymmenkunta viestiä, joita on joutunut jopa miettimään."

      Siksi sinä reppana oletkin ollut ihan pihalla tämän palstan Asioista.siis kymmen kunta jossa olet joutunut käyttämmään harmaita aivo solujasi.

      Ilmanko sinä et muista mistään mitään ,ja vääristelet kaikki asiat koska et ole käyttänyt aivojasi.

      Sulla raukalla on mennyt 13-15 vuotta ilmaan elämästäsi,

      NYT KÄYTÄ AIVOJA ELI MIETI TÄSTÄ ETEENPÄIN.

      Siis sinä tuhlasit prosentuaalisesti merkittävästi omaa elämääsi ja vielä erinimimerkeillä.

      Nyt näät mitä oli kun aivot eivät toimineet.

      Vaikka minullakaan ne ei ole aivan täydelliset, silti kumminkin käytän niitä.

      No onneksi nyt tiedetään ette sinä todellakaan tiedä mistään mitään,joten älä sössi täällä väärää inffoa.

      Sinä tyhjäpää ajoit ihmisiä vaikeuksiin,kun minä niitä sinun pas-ka juttujasi olen oikonut ja kertonut vuosia sitten tulevasta vaikeista ajoista.

      Niin sinä lössytit pas-kaa.Ja muut joutui ahdinkoon.(älä koskaan enään lässytä omiasi)

      Lue lue ja lue kaikki ensin ja ajattele ,ajattele ja sitten vasta voit toimia.

      Käytä niitä viimeisiä mitä päästäsi saattaa olla jäljelä eli 15 vuotta olet ollut sen me kyllä tiesimmekin koska sinut on jäljittety useista tuhansista eri nimimerkeistä.

      • Tässä on loistava esimerkki viestistä, joka ei vaadi minkäänlaista ajattelutoimintaa. Tai no, sen verran piti miettiä, että jaksaisiko korjata sinun harhakuvitelmiasi...

        ...mutta enpä jaksa. Ei siihenkään miettimiseen kovin montaa sekuntia mennyt.


      • lähe luki menemään
        The_Rat kirjoitti:

        Tässä on loistava esimerkki viestistä, joka ei vaadi minkäänlaista ajattelutoimintaa. Tai no, sen verran piti miettiä, että jaksaisiko korjata sinun harhakuvitelmiasi...

        ...mutta enpä jaksa. Ei siihenkään miettimiseen kovin montaa sekuntia mennyt.

        Jälleen taattua suoli24 scheissesa:

        "koska sinut on jäljittety useista tuhansista eri nimimerkeistä"

        Kyyneleet valuu joka kerta nauruisista silmistäni kun luen näitä juttuja :D


      • hyvä rotta
        The_Rat kirjoitti:

        Tässä on loistava esimerkki viestistä, joka ei vaadi minkäänlaista ajattelutoimintaa. Tai no, sen verran piti miettiä, että jaksaisiko korjata sinun harhakuvitelmiasi...

        ...mutta enpä jaksa. Ei siihenkään miettimiseen kovin montaa sekuntia mennyt.

        Rotta kirjoittaa monelle palstalle asiallisesti, kiitos siitä.


      • Rotan jutut
        hyvä rotta kirjoitti:

        Rotta kirjoittaa monelle palstalle asiallisesti, kiitos siitä.

        Kirjoittaa joo ja monella muullakin nimellä,,, kirjoittaa niin paljon, että turhaan yrittääkin uskotella olevansa työssä käyvä,, , äijä siis 15 vuotta asunut palstalla eri nimillä, yhteiskunnan tuella, tietenkään sairaus ei ole omaa syytä, mutta kun se menee noin pahaksi, niin pitäisi apuakin osata hakea.


      • Pata kattilaa soimaa

        "Sinä tyhjäpää ajoit ihmisiä vaikeuksiin,kun minä niitä sinun pas-ka juttujasi olen oikonut ja kertonut vuosia sitten tulevasta vaikeista ajoista."

        Sinähän tässä olet yli kymmenen vuotta jauhanut, että "ei kannata ostaa omaa, kun kohta rommaa". SINUN takia on monelta mennyt jo ohi tilaisuus omitusasunnon hankintaan, ja he ovat joutuneet elinikäiseen vuokrakurimukseen. EIKÖ YHTÄÄN HÄVETÄ, LUKI!


      • Olet hassu!
        Rotan jutut kirjoitti:

        Kirjoittaa joo ja monella muullakin nimellä,,, kirjoittaa niin paljon, että turhaan yrittääkin uskotella olevansa työssä käyvä,, , äijä siis 15 vuotta asunut palstalla eri nimillä, yhteiskunnan tuella, tietenkään sairaus ei ole omaa syytä, mutta kun se menee noin pahaksi, niin pitäisi apuakin osata hakea.

        Mistäköhän sinäkin tiedät, kuka täällä on oikeasti mitäkin. IP-osoitteen perusteellako? Ai niin, mutta eihän sitäkään näistä viesteistä näe.

        Nyt varmasti väität, että tämänkin viestin takana on The Rat :D


      • Olet hassu! kirjoitti:

        Mistäköhän sinäkin tiedät, kuka täällä on oikeasti mitäkin. IP-osoitteen perusteellako? Ai niin, mutta eihän sitäkään näistä viesteistä näe.

        Nyt varmasti väität, että tämänkin viestin takana on The Rat :D

        IP-osoite on muutenkin vähän huono tunnistuskeino. Töistä kun kirjoitan, niin Suoli24 tallentaa vain tuon jaetun IP:n, jonka kautta näyn maailmalle. Saman IP:n takana on "pari" muutakin tyyppiä.

        Kotoa kirjoittaessani ei auttaisi edes oman koneen IP:n tallentaminen, se kun sattuu olemaan privaatti ja aika yleinen sellainen. Operaattorin IP sielläkin tallentuu ja sieltä voi sitten löytyä useampiakin ihmisiä - ja saattaa vielä vaihtuakin aika usein.

        Minulla ei kuitenkaan ole tarvetta keskustella muilla nimimerkeillä. Parhaiten siis tunnistatte minut tästä nimimerkistä.

        Ja nyt takaisin töiden pariin.


      • Luki.
        Pata kattilaa soimaa kirjoitti:

        "Sinä tyhjäpää ajoit ihmisiä vaikeuksiin,kun minä niitä sinun pas-ka juttujasi olen oikonut ja kertonut vuosia sitten tulevasta vaikeista ajoista."

        Sinähän tässä olet yli kymmenen vuotta jauhanut, että "ei kannata ostaa omaa, kun kohta rommaa". SINUN takia on monelta mennyt jo ohi tilaisuus omitusasunnon hankintaan, ja he ovat joutuneet elinikäiseen vuokrakurimukseen. EIKÖ YHTÄÄN HÄVETÄ, LUKI!

        "Sinähän tässä olet yli kymmenen vuotta jauhanut, että "ei kannata ostaa omaa, kun kohta rommaa".

        Mitä siis minäkö olen ollut yli kymmennen vuotta palstalla?herää jo,minä en the rat jne...minä aloitin tuolla 2008 tietämillä silloin tällöin ottamaan kommentiia nimimerkillä Lukihäiriöinen ja kun sitten päätin osallistua hieman aktiivisemmin oli vuosi 2010 ja nimimerkki Luki alkoi hahmottua omaksi nimimerkiksi ,tällä nimi merkillä ojentelin täällä näitä tyhjäpäitä jotka siis huusivat ikinousua ainaisuuteen.

        Kaiken kaikkiaan olen palstalla ollut 4 vuotta hieman alle Lukina ahkerasti jos niin voi sanoa. ja 6 vuotta kokonaisuudessaan jolloin en ole ottanut kantaa aktiivisesti,olin tässä 2012 jonkin aikaa kuulolla samoin kun 2011 ,joten on aikoja kuukausia jolloin en ole ollut täällä kommentoimassa.

        Mitä tulee tuohon ei kannata ostaa mainintaan,niin yleensä en ole aikaisemmin juuri ottanut kantaa muutoin kun että kannataa ostaa jos halavalla saa mutta muuten ei kannata,erikoiseti tämä kanta on nykyisellään muutunut vasta nyt viime aikoina ettei enään kannata ostaa,koska hinnat laskee ja nousua ei ole näkyvissä..


      • Ei se asiaa muuta!
        Luki. kirjoitti:

        "Sinähän tässä olet yli kymmenen vuotta jauhanut, että "ei kannata ostaa omaa, kun kohta rommaa".

        Mitä siis minäkö olen ollut yli kymmennen vuotta palstalla?herää jo,minä en the rat jne...minä aloitin tuolla 2008 tietämillä silloin tällöin ottamaan kommentiia nimimerkillä Lukihäiriöinen ja kun sitten päätin osallistua hieman aktiivisemmin oli vuosi 2010 ja nimimerkki Luki alkoi hahmottua omaksi nimimerkiksi ,tällä nimi merkillä ojentelin täällä näitä tyhjäpäitä jotka siis huusivat ikinousua ainaisuuteen.

        Kaiken kaikkiaan olen palstalla ollut 4 vuotta hieman alle Lukina ahkerasti jos niin voi sanoa. ja 6 vuotta kokonaisuudessaan jolloin en ole ottanut kantaa aktiivisesti,olin tässä 2012 jonkin aikaa kuulolla samoin kun 2011 ,joten on aikoja kuukausia jolloin en ole ollut täällä kommentoimassa.

        Mitä tulee tuohon ei kannata ostaa mainintaan,niin yleensä en ole aikaisemmin juuri ottanut kantaa muutoin kun että kannataa ostaa jos halavalla saa mutta muuten ei kannata,erikoiseti tämä kanta on nykyisellään muutunut vasta nyt viime aikoina ettei enään kannata ostaa,koska hinnat laskee ja nousua ei ole näkyvissä..

        Joka tapauksessa tilanne on se, että olet ihan turhia piruja seinille maalailemalla onnistunut pelottamaan useat jäämään vuokralle. Ja nyt heillä ei enää välttämättä ole mahdollisuuksia ostaa omaa asuntoa. Heillä on edessä TODELLA laihat vuodet eläkeläisinä, kun vuokrat syövät kaikki tulot.


    • Luki.

      "Tässä on loistava esimerkki viestistä, joka ei vaadi minkäänlaista ajattelutoimintaa. "

      Tässä sinä todistit juuri itsestäsi muille.

      Et elä tässä maailmassa.

      • Hehehe...

        Hauska seurata vierestä tätä Lukin ja The Ratin välistä debattia. Hauskinta tässä on nähdä rivien välistä, kuinka kiusaantuneelta The Rat vaikuttaa vastatessaan näihin Lukin aivopieruihin; selvästi järkevän oloinen kaveri häpeää huomatessaan kinastelevansa hiukan... eh... miten sen nyt nätisti sanoisi... hmmm... no, sanotaanko vaikkapa, että vähälahjaisen kaverin kanssa.


      • Luki.
        Hehehe... kirjoitti:

        Hauska seurata vierestä tätä Lukin ja The Ratin välistä debattia. Hauskinta tässä on nähdä rivien välistä, kuinka kiusaantuneelta The Rat vaikuttaa vastatessaan näihin Lukin aivopieruihin; selvästi järkevän oloinen kaveri häpeää huomatessaan kinastelevansa hiukan... eh... miten sen nyt nätisti sanoisi... hmmm... no, sanotaanko vaikkapa, että vähälahjaisen kaverin kanssa.

        Onko se sinusta hauskaa?

        Minusta ei ole,opastaa nyt sinunkin kaltaisia idiootteja kuinka väärässä nämä oli.

        The rat joka on noin 15 vuotta valehdellut ja huuhaata selittänyt ikinousuineen,jäpä on elää vieläkin harhoissa,ei se ole mennytsinne aivokuoren sisään että nyt on lama.

        Se lama josta kerrottiin aikojen alussa 2008 ,nousua ei suomeen edes tule koko tällä vuosikymmenellä niin ikinousijat elää ihan harhoissa täällä,niin kuin sinäkin.


      • Anteeksi kuinka?
        Luki. kirjoitti:

        Onko se sinusta hauskaa?

        Minusta ei ole,opastaa nyt sinunkin kaltaisia idiootteja kuinka väärässä nämä oli.

        The rat joka on noin 15 vuotta valehdellut ja huuhaata selittänyt ikinousuineen,jäpä on elää vieläkin harhoissa,ei se ole mennytsinne aivokuoren sisään että nyt on lama.

        Se lama josta kerrottiin aikojen alussa 2008 ,nousua ei suomeen edes tule koko tällä vuosikymmenellä niin ikinousijat elää ihan harhoissa täällä,niin kuin sinäkin.

        "Minusta ei ole,opastaa nyt sinunkin kaltaisia idiootteja kuinka väärässä nämä oli."

        Puhutko rommauksesta? Kerro nyt, missä se näkyy? Aivan: ei missään. Ei ole Oikotiellä tai Etuovella hintapyynnöt -70% esim. vuoden takaiseen tilanteeseen, vaan samoilla hinnoilla mennään. Eli jos joku tässä on väärässä ollut, niin se olet ollut SINÄ.

        Ja joo, joo, tiedetään: vastaat tähän, että rommi on kyllä tulossa, mutta se siirtyi taas parilla vuodella eteenpäin. Kuinkakohan monta kertaa olet jo tehnyt näin?


    • Ei rahaa harrastaa

      Se tästä ainakin ilmi kävi, sääli ettei kaikilla ole varaa kunnon harrastuksiin.
      Kerätäänkö kolehti ettei täällä tarvitse harrastaa, ostetaan vaikka perhoshaavi tai kiikarit pulujen bongaamiseen.

    • Ainoa totuus
    • Talous kiinnostaa

      Itse seuraan tätäkin palstaa päivittäin. Muutamia muitakin palstoja on S24, joissa olen aktiivinen. Lukee näitä muutkin kuin "rommarit". Itsellä on kuva, että kaupungistuminen pitää hinnat jatkossakin kutakuinkin paikoillaan, joskaan nousujakaan ei välttämättä tule. Kaupunkiympäristössähän eläminen on halvempaa, kun voi kilpailuttaa kaupat, varsinkin ruoka- ja kulutustarvikkeiden osalta, liikkuminen halvempaa. Tunkua on siis kasvukeskuksiin työtömyysaallonkin aikana. Minusta ei ole mitään pahaa, vaikka lukee näitä ja kommentoikin näitä. Vielä luen muutkin talousjulkaisut.

    • 98765432

      Mitä sitten pitäisi tehdä? Katsella televisiosta jotain yhdenpäiväistä putous-vino-lallalaa-viisu-showta? Joillakin on harhaluulo että he elävät oikeaa elämää, kun he katselevat televisiosta valmiiksi pureskellutta viihdettä, kun taas omia mielipiteitä ja ajatuksia kirjoittavat ihmiset lähtökohtaisesti haaskaavat elämäänsä.

      Tiedättekö muuten että nettipalstoja seuraavista henkilöistä 1-10% kirjoittaa palstalle itse? Aktiivisuus vaihtelee aihepiiristä riippuen. He ovat siis ap:n mielestä turhia. Mitä sitten ovat ne 90-99%, jotka ovat seuranneet jotain palstaa yli kymmenen vuotta kirjoittamatta mitään?

    • Minä ainakin arvostan enemmän omalla nimimerkillään kirjoittavia, kuin tuulesta temmattuja heittoja tekeviä vaihtuvilla nikeillä kirjoittavia. Fakta nyt vain on se, että oman nimimerkin rekisteröityään miettii hieman tarkemmin mitä kirjoittaa. Helpommin joutuu myös vastuuseen kirjoituksestaan.

      Vaihtuvien nimimerkkien alta on sen sijaan helppo herjata ja tölväistä ilman mitään vastuuta kirjoituksistaan.

      Rehellisesti arvioiden häiriköintiä tai spämmäystä on sääntöjen vastainen toiminta. Säännöistä taitaa löytyä sellaisetkin kohdat kuin:

      - Ei saa hyökätä toisia käyttäjiä vastaan tai uhkailla toisia käyttäjiä

      - Ei saa esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista käyttäjistä

      - Ei saa esittää perättömiä väitteitä

      Aloituskirjoituksesi tarkoitus oli estää/vähentää nimimerkki "thö rotta" :n kirjoittelua palstalla. Sillä ei ollut mitään muuta tarkoitusta. Yrittäisit sinäkin mieluummin käydä asiakeskustelua vaikka juuri tuon nimimerkin kanssa etkä viitsisi raukkamaisesti huudella puskista. Ole mies äläkä hiiri!

      • Minä en viitsi...

        rekisteröityä. Kirjoittelen tänne usein huvikseni ja provosoidakseni hyvinkin ristiriitaisia viestejä - otan tämän palstan siis ihan viihteenä ja huumorilla.


      • Minä en viitsi... kirjoitti:

        rekisteröityä. Kirjoittelen tänne usein huvikseni ja provosoidakseni hyvinkin ristiriitaisia viestejä - otan tämän palstan siis ihan viihteenä ja huumorilla.

        Ehkä meitä kumpiakin tarvitaan (rekisteröityjä ja rekisteröimättömiä).

        Kyllä minäkin kirjoittelin kauan rekisteröimättömällä nimimerkillä. Kyllästytti hieman kiusanteko, kun joku kirjoitteli tahallaan potaskaa minun käyttämälläni nimimerkillä. Toisaalta halusin suojella yksityisyyttäni.

        Rekisteröityessä saa itse päättää, mitkä tiedot ovat julkisia ja kun pitää huolen siitä, että ei kirjoittele liian tarkkaan yksityisistä asioistaan henkilöllisyys nimimerkin takana pysyy piilossa.


      • 4455566633333333333
        Minä en viitsi... kirjoitti:

        rekisteröityä. Kirjoittelen tänne usein huvikseni ja provosoidakseni hyvinkin ristiriitaisia viestejä - otan tämän palstan siis ihan viihteenä ja huumorilla.

        Niin moni tapaa väittää että vain huumorilla keskustelupalstojen juttuihin suhtautuu, tai väittää että 'se oli vaan huumoria' tai 'ettekö idiootit huumoria ymmärrä' kun jälkeenpäin jotain typeriä huomaa kirjoittaneensa. Todellisuudessa sitä kuitenkin paljon vähemmän huumorilla mitä väitetään tällaisienkin palstojen kirjoitteluihin suhtaudutaan.


      • Luki.
        pundit kirjoitti:

        Ehkä meitä kumpiakin tarvitaan (rekisteröityjä ja rekisteröimättömiä).

        Kyllä minäkin kirjoittelin kauan rekisteröimättömällä nimimerkillä. Kyllästytti hieman kiusanteko, kun joku kirjoitteli tahallaan potaskaa minun käyttämälläni nimimerkillä. Toisaalta halusin suojella yksityisyyttäni.

        Rekisteröityessä saa itse päättää, mitkä tiedot ovat julkisia ja kun pitää huolen siitä, että ei kirjoittele liian tarkkaan yksityisistä asioistaan henkilöllisyys nimimerkin takana pysyy piilossa.

        "Kyllä minäkin kirjoittelin kauan rekisteröimättömällä nimimerkillä. Kyllästytti hieman kiusanteko, kun joku kirjoitteli tahallaan potaskaa minun käyttämälläni nimimerkillä. Toisaalta halusin suojella yksityisyyttäni."

        Minäkään en ole rekisteröitynyt ja silloin tällöin täällä eräs nimeltämainitsematta kirjoittaa eli käyttää Lukin nimeä,ja mollaa koska en kirjoita aina selvästi,sille ei mahda mitään Lukihäiriö on häiriö jota ei voi hallitta,jos kirjoitan hyvin tarkkaan se vie paljon voimavaroja jolloin vertaus on sama kuin useimat juoksi cooper testin ja alkaisi kirjoittamaan.


      • No se nyt...
        4455566633333333333 kirjoitti:

        Niin moni tapaa väittää että vain huumorilla keskustelupalstojen juttuihin suhtautuu, tai väittää että 'se oli vaan huumoria' tai 'ettekö idiootit huumoria ymmärrä' kun jälkeenpäin jotain typeriä huomaa kirjoittaneensa. Todellisuudessa sitä kuitenkin paljon vähemmän huumorilla mitä väitetään tällaisienkin palstojen kirjoitteluihin suhtaudutaan.

        tästä vielä puuttuisi, että ottaisi tosissaan nämä jutut. Minä kirjoittelen tänne milloin vuokralla asuvana ja milloin omistusasujana - aina mukamas hyvin perustellen, miksi juuri kyseinen asumismuoto on paras. Välillä, jos provo ei meinaa ottaa tuulta purjeisiinsa, niin vastaan itselleni ja avot, johan joku tarttuu syöttiin :)


      • heppistä heijaa!
        No se nyt... kirjoitti:

        tästä vielä puuttuisi, että ottaisi tosissaan nämä jutut. Minä kirjoittelen tänne milloin vuokralla asuvana ja milloin omistusasujana - aina mukamas hyvin perustellen, miksi juuri kyseinen asumismuoto on paras. Välillä, jos provo ei meinaa ottaa tuulta purjeisiinsa, niin vastaan itselleni ja avot, johan joku tarttuu syöttiin :)

        Minä taas tökin kepillä ainoastaan rommileiriä. Se aiheuttaa toisinaan todella mukavaa vilinää noissa pikku tyfferöisissä.

        On todella hauska härnätä uuvatteja kun itse on aina oikeassa. Siis oikeassa siinä, että romahdusta ei ole tullut :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe