TATUOINTI ALAIKÄISELLE

mietteliäsaiti

Hei, tiedättekös tekeekö kukaan Rovaniemellä tatuointeja alaikäiselle, jolla on kyllä vanhempien lupa? 15 vuotiaasta olisi kysymys, ja jos tekee, niin onko tietoa minkä kokoisia tatuointeja suurimmillaan?

6

1105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä oon 18 v

      Joo, ilman muuta pitää tatuointi saada kun toisillakin on!!!! Käy ihmeessä kinuamassa jokaisen tatuoitsijan luona, kyllä joku tekee!! Pitäähän se olla kun muillakin. Ei ole enää mitään muuta rahanreikää kuin kuvat, vaikkei ois kunnon kenkiä jalassa ja ruokaa mahassa, tatuointiin löytyy rahaa. Voi pyhä yksinkertaisuus tuota pöljyyden määrää.......tatuoinnit on jo out. Miksi vanhemmat edes suostuu rahoittamaan tolloutta - no siksi kun kullanmuru tahtoo, kun muillakin on. Eikö nykyteinit osaa olla yksilöitä vaan menee massan mukana? Jos on kyllin hyvä itsetunto, uskaltaa olla oma itsensä eikä tee niinkuin suurin osa massasta tekee.

      • tatuoituämmä

        Ite en mee massan mukana, enkä siis ottanu tatuointia 18 -vuotiaana siks että sulautuisin joukkoon. Mulla oli (ja on edelleenkin) ihan omat syyni ottaa ikuinen kuva iholleni, mutta sitä mä tässä ihmettelen että onko se sulta jotenkin pois? Et sä tuu mun tatuointia koskaan näkemään, vaikka törmättäiskin koskikadulla niin et tuu tietämään että multa monen muun tavoin tatuointi löytyy. Hehe, joten pidä varasi! >:D
        "Tatuoinnit on jo out", no mitä sitten? Mua ei kiinnosta mitä massa tekee eikä kiinnosta muoti, niin ei kyllä myöskään kiinnosta onko tatuoinnit sun (tai maailman tärkeimpien muoti-ihmisten mielestä) in vai out. Sinä voit olla ilman tatuointia jos tykkäät, minä en ole. Ainakin siinä mielessä Suomi on vielä vapaa maa.
        Se on totta, että jotkut ottaa tatuoinnin koska se on "coolia" tai "koska muillakin on" ja se on sinänsä huvittavaa. No, lähinnä siks että tollanen asenne on huvittavaa. Ei osata kulkee omia polkuja, tehdä omia päätöksiä. Mutta ei se oo multa pois, ottakoot ihoillensa mitä haluavat.
        Ja itse aloitukseen sen verran, että eikö lapsesi oikeasti malta odottaa kolmea vuotta sen tatuoinnin kanssa? Koko elämänsä ajan hän sitä kuvaansa saa tuijottella, eihän kolmen vuoden odotus siis ole homma eikä mikään? Ehtiipähän ainakin valita juuri sellaisen kuvan mistä tykkää, mihin ei kyllästy. Itellä olituo mun tatuointi tiedossa jo pari vuotta, pidin kuvaa seinällä. Kun sitten täytin 18 -vuotta ja muutin omaan kämppään odotin vielä sopivaa hetkeä ennen kuin sen kuvan lopulta kävin ottamassa. Ja siinä vaiheessa tiesin etten ainakaan kyllästyisi kuvaani. Että jaksan oikeasti sitä ihossani tuijotella. Etten tule katumaan. Että teen oikean valinnan. Että juuri se kuva kuuluu ihooni.


    • Tatuoitupentti

      Rovaniemellä kukaan ei tee tatuointia 15vuotiaalle! Tyttäresi on todennäköisesti ottamassa jotain typerää lausetta itseensä, joten ihan hyvä että saa odottaa vielä 3vuotta. Siinä ajassa nuorella kyllä ideatkin muuttuvat!

    • Heh.,

      Ei helkkari.
      Tais olla kyseessä trolli.

      • Ei alaikäisille

        Voisko joku huomauttaa 15-vuotiaalle , että se tatuointi
        on nahkassa kiinni vielä 55-vuotiaanakin.
        Siinä vaiheessa lapsellinen kuva saattaa olla todella ärsyttävä.
        Poistaminen on hankalaa , kallista ja tuskallista.


    • leimattu1

      Partanen tekee, ei se ikää kysele. Mutta en kyllä itekkään menis rahoittaan alaikäisen päähänpisto tatuointia, antaa miettiä vielä muutaman vuoden kuvaa. Täysi-ikäisenä voi sitten rauhassa katsoa itelle sopivaa artistia kuvaa tekemään :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe