Yllätys käytettyjen autojen vikalistalla Saksassa
Peugeot vähävikaisin.
http://www.iltalehti.fi/autot/2014100818728722_au.shtml
Peugeot vähävikaisin
52
903
Vastaukset
- merci 1
Senhän oon tienny jo jonkin aikaa nää pellet ei oo vielä tajunnu sitä. Mulla ollut jo monta ranskista loisto pelejä.
- Toyota Corolla
kyllähän nuo ranmannin autot toimii lämpimissä maissa, mutta kun Suomessa on joskus kova pakkanenkin. Ranskikset ei toimi pakkasessaja ovat kylmiäkin ja lisäksi ne on surkeita ajaa vähänkin lumisella tiellä. Toyota on taasen tehty toimimaan kylmissäkin olosuhteissa ja suunniteltu niin, että se on huippuhyvä ajaa huonollakin tiellä. Sitä ei lumituiskun haittaa kuten muita autoja.
- Jaakko 1979
Toyota Corolla kirjoitti:
kyllähän nuo ranmannin autot toimii lämpimissä maissa, mutta kun Suomessa on joskus kova pakkanenkin. Ranskikset ei toimi pakkasessaja ovat kylmiäkin ja lisäksi ne on surkeita ajaa vähänkin lumisella tiellä. Toyota on taasen tehty toimimaan kylmissäkin olosuhteissa ja suunniteltu niin, että se on huippuhyvä ajaa huonollakin tiellä. Sitä ei lumituiskun haittaa kuten muita autoja.
406 ainakaan ole yhtään kylmä talvella, mulle on kehunut sen lämpimyyttä kymmenet ihmeset, kokeilisit ensin hyvä mies !!
- ei vikoja
Tota se tietää kun tojotan kanssa pelaa!
- eläköön YYA
PSA-yhtymälle on tehnyt oikein hyvää juuri ryhtyminen yhteistyöhön Toyotan kanssa.
Laadullinen paraneminen on ollut huomattavaa koko Ranskanmaalla.
Nyt enää VW-group kyntää syvällä suossa laatuongelmiensa kanssa.- Toinen ostaa
Muuten oikein, paitsi Toyota ostaa laatua ja tekniikkaa PSA:lta.
- gorillapappa
Toinen ostaa kirjoitti:
Muuten oikein, paitsi Toyota ostaa laatua ja tekniikkaa PSA:lta.
Kyllä on taas hupu npuppua että ransmannien räppänät olisi muka Toyotaa luottettavampia kun kaikki auto miehet ovat aina tienneet ettei ne viini päissään eurooppalaisista sekunta osista romu autoja kokoilevat patokin purijat mitään kestävää osaa tehdä. Ja kylllä kanssa on törkeä väite että maailman parhaimmat autot tekevä laatu merkki Toyota muka ostaa teknikkaa Peugeotilta kun sehän on ihan päin vastoin kun kaikki muut merkit haluaa ostaa tai törkeästi kopioida Toyotan tekniikkaa niin kuin nuo hyrspiidi autot joissa Toyota on monet vuodet ollut ylivoimainen markkina johtaja.
Toyota on vain liike talouden periaatteiden mukaan ostanut halvalla Peugeotilta aihion niin kuin tuon ProAce joka on aito Toyota ja samoin ostanut uuden ProAven joka ensi keväänä markkinoille tullessaan on varma myynti menestys kun sitä jo kyselevät ammatti autoilijat kuten taksi miehetkin ja ProAve ei ole mikään Peugoet 508 vaan sekin on aito Toyota jossa on Toyotan sähkö osat ja alusta osat ja ajo ominaisuudet on taattuua Toyota laatua ja se kootaa samanlaisella salaisella linjastolla kuten tuo ProAce eikä sinne päästetä lainkaan ranskalaisia pilaamaan Toyotan raudan lujaa mainetta auto markkinoilla. Ja kun uusi ProAve on markkinoilla niin kyllä Peugeot myyjien hymy hyytyy kun kukaan ei tahdo enää ostaa Peugeottia kun on tarjolla niin paljon parempi Toyota jossa on Toyotan takuu huolen pito. - ei ole Toyota
gorillapappa kirjoitti:
Kyllä on taas hupu npuppua että ransmannien räppänät olisi muka Toyotaa luottettavampia kun kaikki auto miehet ovat aina tienneet ettei ne viini päissään eurooppalaisista sekunta osista romu autoja kokoilevat patokin purijat mitään kestävää osaa tehdä. Ja kylllä kanssa on törkeä väite että maailman parhaimmat autot tekevä laatu merkki Toyota muka ostaa teknikkaa Peugeotilta kun sehän on ihan päin vastoin kun kaikki muut merkit haluaa ostaa tai törkeästi kopioida Toyotan tekniikkaa niin kuin nuo hyrspiidi autot joissa Toyota on monet vuodet ollut ylivoimainen markkina johtaja.
Toyota on vain liike talouden periaatteiden mukaan ostanut halvalla Peugeotilta aihion niin kuin tuon ProAce joka on aito Toyota ja samoin ostanut uuden ProAven joka ensi keväänä markkinoille tullessaan on varma myynti menestys kun sitä jo kyselevät ammatti autoilijat kuten taksi miehetkin ja ProAve ei ole mikään Peugoet 508 vaan sekin on aito Toyota jossa on Toyotan sähkö osat ja alusta osat ja ajo ominaisuudet on taattuua Toyota laatua ja se kootaa samanlaisella salaisella linjastolla kuten tuo ProAce eikä sinne päästetä lainkaan ranskalaisia pilaamaan Toyotan raudan lujaa mainetta auto markkinoilla. Ja kun uusi ProAve on markkinoilla niin kyllä Peugeot myyjien hymy hyytyy kun kukaan ei tahdo enää ostaa Peugeottia kun on tarjolla niin paljon parempi Toyota jossa on Toyotan takuu huolen pito.Ja höpöhöpö! ProAce nyt sattuu olemaa sama auto kuin Peugoetin ja Citikan pakut. Eikä se tuleva ProAve ole yhtään sen enempää Toyota kuin tuo ProAcekaan. ProAve on 100% sama auto kuin Pösön 508, vain Toyotan merkit keulassa ja perässä ja ratin keskiössä.
Gorillapapalla taas mopo keulii!
- työtäkorjaamoillehyv
selvähän se, että 1-3 vuotiaiden tilasto kertoo kaiken laadusta, hehheheh !
- japanparts
niin,...kaipa nuo etelä-euroopan keleillä pelaa ihan ok. -25 olikin jo sitten toinen juttu,..eipä täällä syrjäkylillä paljon leijonan logoja talvisin vastaan tule.
- roskaa Ranskasta
japanparts kirjoitti:
niin,...kaipa nuo etelä-euroopan keleillä pelaa ihan ok. -25 olikin jo sitten toinen juttu,..eipä täällä syrjäkylillä paljon leijonan logoja talvisin vastaan tule.
Aivan, ranskalaiset ovat aina olleet täysin kelvottomia talviautoja, kylmiä ja pehmytjousisia lullia ja kun kaikki on mitoitettu maksimissaan miinus viiden asteen pakkaselle niin eihän niillä tee Suomessa mitään. Toyota taas tekee autot kohdemaan mukaan ja näin on tehnyt jo alusta saakka eli sähköosat ja lämmityslaite mitoitetaan arktisiin olosuhteisiin ja myös ajo-ominaisuudet sellaisiksi että pärjää huonolllakin kelillä. Siksi se on Suomen luotettavin auto nyt ja aina. Ranskalaiset ovat ikuinen katsastustilaston murheenkryyni, jo ekassa syynissä liku puolet reputtaa.
- Romua Japanista
roskaa Ranskasta kirjoitti:
Aivan, ranskalaiset ovat aina olleet täysin kelvottomia talviautoja, kylmiä ja pehmytjousisia lullia ja kun kaikki on mitoitettu maksimissaan miinus viiden asteen pakkaselle niin eihän niillä tee Suomessa mitään. Toyota taas tekee autot kohdemaan mukaan ja näin on tehnyt jo alusta saakka eli sähköosat ja lämmityslaite mitoitetaan arktisiin olosuhteisiin ja myös ajo-ominaisuudet sellaisiksi että pärjää huonolllakin kelillä. Siksi se on Suomen luotettavin auto nyt ja aina. Ranskalaiset ovat ikuinen katsastustilaston murheenkryyni, jo ekassa syynissä liku puolet reputtaa.
Ajoin seitsemän vuotta Pösöllä ja oli erinomainen talviauto. Loistavat ajo-ominaisuudet ja lämmin. Toyota on huonoin talviauto joka on sattunut kohdalleni. Ajo-ominaisuudet ovat täysin ala-arvoiset ja huono kaikinpuolin.
- Totta turiset
Romua Japanista kirjoitti:
Ajoin seitsemän vuotta Pösöllä ja oli erinomainen talviauto. Loistavat ajo-ominaisuudet ja lämmin. Toyota on huonoin talviauto joka on sattunut kohdalleni. Ajo-ominaisuudet ovat täysin ala-arvoiset ja huono kaikinpuolin.
Tojoista ei ole Suomen talveen. Corollaan piti asentaa lämmityslaitteeseen lisäkenno kun oli niin kylmä.
Avensiksesta kestotestissä kertoivat näin:
"Suoraan ajamisen vaikeudet huipentuivat, kun sydäntalven vastatuiskuissa Avensis haki tietä kotiin. Kaista ei tahtonut riittää, maantie ajo meni tähtäämiseksi.
.Keulan huojahduksia haittasi tunnottomuus." - P S A
roskaa Ranskasta kirjoitti:
Aivan, ranskalaiset ovat aina olleet täysin kelvottomia talviautoja, kylmiä ja pehmytjousisia lullia ja kun kaikki on mitoitettu maksimissaan miinus viiden asteen pakkaselle niin eihän niillä tee Suomessa mitään. Toyota taas tekee autot kohdemaan mukaan ja näin on tehnyt jo alusta saakka eli sähköosat ja lämmityslaite mitoitetaan arktisiin olosuhteisiin ja myös ajo-ominaisuudet sellaisiksi että pärjää huonolllakin kelillä. Siksi se on Suomen luotettavin auto nyt ja aina. Ranskalaiset ovat ikuinen katsastustilaston murheenkryyni, jo ekassa syynissä liku puolet reputtaa.
Pösö valla verraton talviauto. Lämmin ja hyvä käynnistymään, tiedän sen, kymmenien vuosien kokemuksesta. Sitä ei muuta miksikään tyhjätoimiottaja sönkkääjät. Toki monet muut merkit samoin.
- tuskan hiki !!!
P S A kirjoitti:
Pösö valla verraton talviauto. Lämmin ja hyvä käynnistymään, tiedän sen, kymmenien vuosien kokemuksesta. Sitä ei muuta miksikään tyhjätoimiottaja sönkkääjät. Toki monet muut merkit samoin.
- passatmiljoona
Katotaan laatu sitten 200000-300000km kulkeneena ja mitä on mennyt aikaa ja rahaa ja oliko ylläreitä ja pääsikö joka kerta perille.
- fgykjgdd
tuskan hiki !!! kirjoitti:
Totta onhan se tuskaista noita foorumeita aina linkittää hikisenä :D
Ja kuka vttu valitsee merkin sen perusteella mitä tilastot ja testit kertoo ynnä myyntiluvut ja kaikki, kuinka tyhmä pitää olla ? - hullu mutta ei tyhmä
fgykjgdd kirjoitti:
Totta onhan se tuskaista noita foorumeita aina linkittää hikisenä :D
Ja kuka vttu valitsee merkin sen perusteella mitä tilastot ja testit kertoo ynnä myyntiluvut ja kaikki, kuinka tyhmä pitää olla ?" kuinka tyhmä pitää olla ? " ainakin jos pösön ostaa niin täysin aasi !!!
- Tojo<Peugeot
hullu mutta ei tyhmä kirjoitti:
" kuinka tyhmä pitää olla ? " ainakin jos pösön ostaa niin täysin aasi !!!
Täysi aasi on sellainen joka hommaa autoksi samanlaisen kuin sattuu edeltäjillä isillä ja papoilla olemaan. Muihin merkkeihin ei koskaan retkahdetakkaan ettei koko suku suutu. Nämä täydet aasit sitten peräsuoli ulkona seuraavat pelkästään testejä, tilastoja, uskovat wikipediaan ja sen perusteella hommaavat autonsa muka vakuuttuneina koska oli se merkki sentään eniten myyty ja käyvät mollaamassa muita merkkejä jatkuvasti minkä kerkeevät.
Täydet aasi Terot Tojoineen syyllistyvät usein tuollaiseen ja ennemmin Peugeot se on sentään auto joka opettaa Tojoa kädestä pitäen kuinka auto tehdään eikä yksitoikkoisia kulkuneuvoja. - pulteri
Tojo<Peugeot kirjoitti:
Täysi aasi on sellainen joka hommaa autoksi samanlaisen kuin sattuu edeltäjillä isillä ja papoilla olemaan. Muihin merkkeihin ei koskaan retkahdetakkaan ettei koko suku suutu. Nämä täydet aasit sitten peräsuoli ulkona seuraavat pelkästään testejä, tilastoja, uskovat wikipediaan ja sen perusteella hommaavat autonsa muka vakuuttuneina koska oli se merkki sentään eniten myyty ja käyvät mollaamassa muita merkkejä jatkuvasti minkä kerkeevät.
Täydet aasi Terot Tojoineen syyllistyvät usein tuollaiseen ja ennemmin Peugeot se on sentään auto joka opettaa Tojoa kädestä pitäen kuinka auto tehdään eikä yksitoikkoisia kulkuneuvoja.http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=36370.0
http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=34536.0
http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=15179.0
http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=58540.0
Näytä minulle hyvä pösö niin minä näytän sinulle selvän teekkarin vappuna !!!! - Linkki Terot
pulteri kirjoitti:
http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=36370.0
http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=34536.0
http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=15179.0
http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=58540.0
Näytä minulle hyvä pösö niin minä näytän sinulle selvän teekkarin vappuna !!!!Linkitä Tero linkitä, ei h*lvetti sun tapaisistasi justiin puhuttiin tuossa ylempänä ja voisit selventää vaihteeksi miksi PSA:n laatu kelpaa Tojohojolle ?
Tojoa paskempaa autoa ei olekaan :D - Linkki Terot
pulteri kirjoitti:
http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=36370.0
http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=34536.0
http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=15179.0
http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=58540.0
Näytä minulle hyvä pösö niin minä näytän sinulle selvän teekkarin vappuna !!!!Linkitä Tero linkitä. Sun tapaisistasi tuolla ylempänä justiin puhuttiinkin ja voisit samalla selventää kun tykkäätte niin linkittää, että miksi PSA:n laatu kelpaa Tojohojolle ??
- fransua skeida
Ranskalainen on aina ranskalainen pas.ka. Vaikka voissa paistaisi. Yksi voideltu huh haa kysely ei sitä miksikään muuta.
- Not katiskaa
Sinun katiskan paistamiseen ei kukaan tuhlais edes voita, jäteöljy ois varmaan parasta?
- Captivated
Ei voisi vähempää kiinnosta Toyotat tai Pösöt. Itse ajelen Volvolla, eikä tarvii laatuongelmien kanssa aikaansa tuhrata.
- P S A
Minua puolestaan ei kiinnosta pätkääkään Volvo, olen tässä nähnyt Volvon virittäjiä, jotka todella naurettavaa porukkaa.
- masa39
Joo. Tehkää tasapeli. Tojerot ja pösöttimet on yhtä paskoja ja yhtä syvältä ja samalla tasolla on myös Skoda Skeida.
BMW pesee 100-0 teidän leikki autot ja traktorit ja Tojero Teron ei tarvitse mitään tilastoja alkaa luettelemaan..- typerä bemarinilkki
Heh heh :D Munanjatkehan se vasta leikkiauto onkin, ei meinaan pese millään tasolla 100-0 yhtäkään noista mainitsemistasi merkeistä :D
Typerimmät kuskit tulee näköjään sieltä BMW:n ratin takaa nähtävästi ja sen kyllä huomaa tuosta lapsen tasoisesta kirjoituksestasi.
- kauhee auto
Älähän Elvistele. Katohan onko se sinun vähävikainen ranskanromu jo syttynyt palamaan. Niitähän paloi äskettäin yhtenään. Jopa laivayhtiöt niitä boikotoivat kun tanskan salmessa paloi koko laiva Pösön sytyttämänä.
- romua pukkaa
Tojo syttyä palamaan ja kaikenlaista harmia riittää
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288654807187.html
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288668326138.html - Hyvä Toyota!
romua pukkaa kirjoitti:
Tojo syttyä palamaan ja kaikenlaista harmia riittää
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288654807187.html
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288668326138.htmlToyota korjaa suunnitteluvirheensä,VW jättää asiakkaiden murheeksi.
Siinä on se ero. - Pakkohoitoa
Hyvä Toyota! kirjoitti:
Toyota korjaa suunnitteluvirheensä,VW jättää asiakkaiden murheeksi.
Siinä on se ero."Toyota korjaa suunnitteluvirheensä,"
Kun on pakko korjata viranomaisten vaatimuksesta. Ja satojen miljoonien sakot päälle.
- Kallista on
"Tällä viikolla on varmistunut, että Yhdysvalloissa Toyota joutuu maksamaan yli 860 miljoonan euron korvaukset Yhdysvaltain liittovaltiolle"
Nyt selvisi sekin miksi Tojoista joutuu maksamaan noin suolaisia hintoja. GT86:sta veloitetaan 12.000€ ja ProAceista pari tonnia ylimääräistä. Kuinkahan paljon muista?- Metkut tietävä
Hiluxissa on nelisen tonnia ylimääräistä, että kai liikutaan 3-5 tonnissa kun puhutaan Auriksesta ja Avensiksesta. Mutta liikehän hyvittää vaihdossa vastaavasti enemmän. Tähänhän koko homma perustuu, siis ylihintaan. Kilpailija ei voi hyvittää lähellekään samaa.
- epätoivoinen eino
Ottaako silja ja viikinki pösöjä autokannelle pitäs päästä ruottin puolelle, vai pitäskö vaihtaa skodaan ennen matkaa.
- Juttua piisaa
Nyt jos Toyotan hybridiauto saa Peugeotin paineilmatoimisen kompressorin ja siihen liittyvän hydraulisen voimansiirron, hyötysuhde nousee kymmeniä prosentteja.
Kolmenkymmenen asteen pakkasessa hyötysuhde tosin saattaisi laskea alle 60 % ajoajasta kaupungissa. Keskiarvoksihan eräässä jutussa on kerrottu 60 - 80 % ajoaika kerätyllä energialla kaupunkiajossa.
Kaksi litraa satasella tavoite, on naurettava, kun Fordin eco-moottorin kulutus ilmoitettuna on jo nyt litran luokkaa.
Tuona päivänä tosin lehmätkin taitavat lentää.- Peugeot technique
Mikäs Toyota on nyt saamassa Peugeotin tekniikan? Eikös tuo ProAce ole saanut ja mites se Aygo?
- Peugeot? ei vielä
Saksa on paskamaa. Saksassa on hiukka eri autokulttuuri kuin suomessa. Peugeot palaa aina.
- hy533m,
Vähävikaisin ja myynti nousee usein hurjasti, monenlaista sitä saa lukea.
mutta kun katsot totuutta, arvonklasku on todellisen hurjaa ja kun kysyt vaihtohintaa muusta kuin merkkiliikkeestä et saa mitään.
katsoppas autotalli.com niin saat helpolal tietoa arvosta, on vain käyttöarvo- Taidan ostaa
Hommaatko minulle ensi alkuun 10 kpl Pösö 508-mallia. Maksan 5 tonnia kpl jos niitä niin halvalla saa.
- pappatunturi87
Hyvää autoa ei ole olemassakaan ja kaikki mielipiteet pitäs pitää omana tietona eikä tänne tulla urputtamaan
- 321321
On olemassa sellainen Peugeot palstakin. Ilmeisesti et halua jutustaa Pösöstä vaan vain kinata. Osuinko oikeaan?
- Corolla pappa
Hoh hoh! Joulu pukkikin nauraa nuille baskeri päiden tekeleille. Ovat puna viini kännissä kyhänneet mitä oudoimpia värkkejä joiden vivuista ja vipstaakeista ei erkkikään ota aina selvää. Eivät nuo kestä pakkasia eikä sora teitä, ja sähkö vehkeet susia. Onneksi eivät pääse Proo acen tai Augon kimppuun sapotoimaan, kun on ne Toyotan vartiat suojaamassa linjastoa. Muuten tulis sutta ja sekuntaa. Toyotassa riittää kun vaihdattaa öljyt ensi huollossa että ei rauta silppu kuluta pyttyjä, tuulettaa perä luukun syksyllä ja ruoste suojauttaa uutena ja uusii sen kerran syksyllä ja keväällä. Luotto myyjänkin saa vain Toyotalta.
- Oula jängältä
Met täälhä Lapissa osaamma arvostaa Toyotaa. Minäkin ajan kerran viikosha Rovaniemhellle luothomyyjan luokse pullakahveille omalla Toyotalla, vaikka matkaa tulee täälthä Ivalostha melkoisesti. Ja ihan taivahan tosi se, että luothomyyjän saa vain Toyotalta.
Ja täälhä Lapissa on hyvä kelit tuulethaa peräluukkua, kun tulee ne pakkaset.
- rymmrymmm
Toyotalla pääsee sentään perille, muilla vaan korkeintaan levähdysalueelle paskalle.
- ex tojotero
Olen käynyt monesti levähdysalueella tosin en paskalle. Mutta voin kertoa, että ei kannatakkaan käydä levähdysalueella voi vaikka tohjo leipoa siinä paskoessa kun on tyhjäkäynnillä. Paree vaan, että ajaa suoraa päätä epäröiden kotia ym. vai meinaatko että paskalla käynnin jälkeen helpottaa niin, että tojo sutii tyhjää pskakasan päällä, kun sillä ei siellä levähdysalueella viitsi käydä ?
Onneksi ei enää ole tojotaa, sillä ei nimittäin päässyt pienen luminokareen ylitse viime talvella ja talvirenkaatkin oli melkeimpä uudet.
- Korjaamoiden onni
Peugeotkin on hyvä verrattuna Saksassa suosittuihin Saksalaisiin automerkkeihin nähden, suorastaan Über!
- laatu paranee
Toyotan laatu vain paranee kun alkavat tehdä enemmän bisneksiä fransujen kanssa vaikka joku ihmeen corollapappa muuta jauhaa!
- pösssöö
Nooo mistähän johtuu et Pösö jättää eniten tielle, saksmannien tutkimuksen mukaan. Lue lisää Moottori lehdestä.
Et se siitä hehkusta....- P S A
Itse en ole montakaan kertaa jäänyt tielle kymmenien vuosien aikana, joskus rengas menny eikä varagergasta ollut ,mukana. sentään Pösöillä ajettu 250tkm 630tkm.
- jffgki
Sakemannien tutkimukset vetää aina kotiinpäin. Tottakai saksalaisen tutkimuksen mukaan muut kuin sakemanni merkit jättää eniten tielle ym. tuon nyt pitäisi jokaisen tietää.
- Das autobahn
Kerrankin saatiin väännettyä uutinen!
1-3 vuotiaat. Se menee ongelmitta millä merkillä tahansa.
100000 kestää auto kuin auto sitten alkaa ihmeturbot porsimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita
Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p561876Persut petti kannattajansa, totaalisesti !
Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,481638- 521574
Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?
Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.51517Sinäkö se olit...
Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis61495Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat
Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin61405Hyvää yötä ja kauniita unia!
Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä81306Lepakot ja lepakkopönttö
Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta121281Revi siitä ja revi siitä
Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla41163Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä
Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni41138