Elias on kusipää

harmony34

En ole hahmosta ikinä erityisen paljon tykännyt, mutta nyt vielä vähemmän, kun puuttuu exänsä tekemisiin ja menemisiin tuolla tavalla. Jätkä ei ajattele esimerkiksi... no, Miskan tunteita ollenkaan? Hän itse jätti Larin joten saisi kestää seuraukset nahoissaan ja lakata luulemasta olevansa maailman napa.

10

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hööööööööööö

      Samaa mieltä. Turhaan Elias parkuu että Kallen kanssa Lari on pääsemässä vaiheeseen jossa uskaltaa olla miehen kanssa julkisesti, varsinkin kun Elias tosiaan jätti Larin.

      Se että Elias pystyy kiehnaamaan kumppanin kanssa julkisesti ei ole mikään velvoite toiselle olla samanlainen, kun hän tajuaa suuntautumisensa. Niin kuin Larin tapauksessa.

    • Tiedän

      Ei se ajatellut Larinkaan tunteita silloin, kun sen kanssa seurusteli.

      Ihan on isänsä poika, samalla tavalla Sebastiankin välittää vain itsestään. Cindy myös vaihtoi miestä kuin sukkia fiiliksen mukaan.

    • Herätkää!

      Se Elias on vaan niin ääliö. Homo ja vähän sellanen yksinkertainen reppana. Ei tosielämässä noin tollo missään lukiossa opiskelisi, mutta toki tietennii tossa Salkkareitten maailmassa ihan kaikki on mahdollista - varsinkin kuolleistaheräämiset, niin nehän nyt on ihan tavallista arkea. Ja se näköjään, että 45:n ÄO:lla luetaan hyvään ammattiin.

    • Kaipa sitä jokaisella on ollut tilanne että on tulisesti rakastunut johonkin toiseen, mutta kun ei saa häntä heti, niin otetaan joku toinen väliin.

      Itsellänikin käynyt sama tilanne, tosin mun elämä ei ole "salkkareita" joten se todellinen ihastus ei ole saanut tietää muista säädöistä... Ja miten kävikään... noin 4 vuoden jälkeen ensi tapaamisesta olen yhdessä sen todellisen rakkauden kanssa, vaikka onkin 10 vuotta vanhempi ja tyttö.

      Ja tuo ihastukseni oli juurikin sellainen "hissukka" joka oli aina vain kotona, ei juuri ikinä liikkunut missään, ei halunnut tavata, ei käynyt baareissa, ei suostunut menemään pidemmälle yms.

      Pakko sanoa että jos noin vuosi sitten olisin nähnyt tuon tytön jonkun pojan kanssa pussailemassa baarissa, niin mulla olisi keittänyt yli vähintään yhtä pahasti kuin Eliaksella. Eli harvinaisen todenmukainen juonikuvio

      • hyvä yritys,

        mutta Elias sai Larin ja jätti hänet.


    • Häshtääk

      Ei kyllä täytyy sanoa että täysin samaa mieltä aloittajan kanssa. Joko näyttelijä ei osaa näytellä, tai Eliaksen hahmo on kirjoitettu noin typeräksi. Aina kun Elias puhuu, kuulostaa niin kuin se lukisi vuorosanoja suoraan jostain lapulta. Ei hitto se on niin inhottavan kuulosta.

      • annie **

        Elias ei ikinä pysty jatkaa eteenpäin, kun Lari on joka paikassa. Vähän niinkuin Miskakin sanoi. Miettikää nyt ite, pystyisittekö te unohtaa exän, jota olette oikeesti rakastanut, jos se asuisi vain parin oven päässä susta ja lyhyen ajan jälkeen huomaisit, että tunteita on yhä? Se, missä Elias on mokannut, on se, ettei se myönnä oikeita tunteitaan. Sitä, että se rakastaa Laria yhä.

        No, eipä Miskakaan kovin täydellinen ole. Silläkin on toinen mies! Siltä näytti uusimmassa jaksossa... Siis jos mun kihlattu pettäis mua, kyllä helkkari suuttuisin. Joten nythän Eliaksella olis oikeus olla vihainen Miskalle :) näköjään kaikki on mahdollista joo :D


      • emil ///////
        annie ** kirjoitti:

        Elias ei ikinä pysty jatkaa eteenpäin, kun Lari on joka paikassa. Vähän niinkuin Miskakin sanoi. Miettikää nyt ite, pystyisittekö te unohtaa exän, jota olette oikeesti rakastanut, jos se asuisi vain parin oven päässä susta ja lyhyen ajan jälkeen huomaisit, että tunteita on yhä? Se, missä Elias on mokannut, on se, ettei se myönnä oikeita tunteitaan. Sitä, että se rakastaa Laria yhä.

        No, eipä Miskakaan kovin täydellinen ole. Silläkin on toinen mies! Siltä näytti uusimmassa jaksossa... Siis jos mun kihlattu pettäis mua, kyllä helkkari suuttuisin. Joten nythän Eliaksella olis oikeus olla vihainen Miskalle :) näköjään kaikki on mahdollista joo :D

        On toi kyl paskaa, jos Miska todella pettää Eliasta. Mä luulen, et Elias jättää Miskan lopulta ja tajuu, et se voi ihan hyvin löytää jonku paremman. Miska on kauhee poni :-\

        Ainii, koskakohan Kalle pääsee sekstaa Larin kanssa sängyssä? Kyllä etenee hitaasti toikin, kun ei mitää tapahdu siinäkään... :-P


    • ihme ilmestys

      Miskalla on matala otsa, silmien etäisyys outo ja pää on kuution mallinen.

    • harmony34

      Miskan silmät ovat niin syvällä otsan alla, että näyttää melkein rumemmalta kuin Elias. Kaikki salkkarihomot ovat liian heteronoloisia, tiedä johtuuko siitä näyttelijät ovat heteroita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe