Mies Sturenkadulla.

sumuista ja sateista

Hei!
Kävelit vastaani Sturenkadulla n. 16 aikoihin. Kävelin tyttäreni kanssa ja jäit mieleeni. Katsoit taaksesi, niin minäkin. Löytäisinkö sinut täältä?

19

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uubaa

      Kuvailiaitko miestä?

      • Dulladulla

        Olisin muuten kuvaillut, mutta kameras ei ollut. Hän huusi että hei hei stuur stuuure kaupppaneuvos tuura. Se tsrttu itseenikin, roikuin htken eräässä tangossa ja huusin että stuuuraaa stuuraa. Paidassanikin lukee että olen vain stuurakDulla


    • sumuista ja sateista

      Vastaan nyt ensimmäiselle. Kyseessä aika pitkä ja tumma mies. Tummat, kenties mustat vaatteet. Jotain valkoista päällä, ehkä :) En muista tarkkaan. Taisin vain keskittyä silmiin ja siihen mitä ajattelin :) Aika todennäköisesti ennen 16.

      • ...

        Valitettavasti en taida olla minä :(


    • sumuista ja sateista

      Niin kun sanoin, en muista tarkkaan :) Joten jos olet jotain katsellut niin: Olen itse vaalea hiuksinen. Pitkät/ puolipitkät. Päälläni oli musta takki, siniruskea kaulaliina. Tyttärelläni oli taas pinkki takki ja vaalean punainen kaulaliina. Vaaleat hiukset hänelläkin. Kuulostaako siltä jota itse katselit?
      Koska ilmeisesti olet niin tehnyt :)

    • sumuista ja sateista

      Tarkennan hieman kuvausta:
      Pitkä= kaikki yli 175cm on minusta pitkiä. Suhteutan tämän tietysti itseeni.
      Tumma= sellainen joka ei ole vaalea :)

      Toivottavasti näillä jo löytyisi oikea!

      • sumuista ja sateista

        Jatkan vielä hieman:
        Kannoit selässäsi (ehkä) jotain? Soitinta? Sinulla oli (taas ehkä) hattu/lippis päässä.
        Täytyy muistaa jatkossa, jos näin käy uudestaan. Kiinnittää enemmän huomiota, muuhunkin kun silmiin.


      • ubaa
        sumuista ja sateista kirjoitti:

        Jatkan vielä hieman:
        Kannoit selässäsi (ehkä) jotain? Soitinta? Sinulla oli (taas ehkä) hattu/lippis päässä.
        Täytyy muistaa jatkossa, jos näin käy uudestaan. Kiinnittää enemmän huomiota, muuhunkin kun silmiin.

        En taida olla kyseinen henkilö vaikka olinkin sturenkadulla. Olin työtehtävissä samaan aikaan hyvin tunnistettavassa työasussa :)


      • sumuista ja sateista
        ubaa kirjoitti:

        En taida olla kyseinen henkilö vaikka olinkin sturenkadulla. Olin työtehtävissä samaan aikaan hyvin tunnistettavassa työasussa :)

        Voi harmi :) Poliisi, palomies tai ensihoitaja kyseinen mies ei ainakaan ollut. Näihin työasuihin olisin jo kiinnittänyt huomiota, silmien lisäksi :)


      • uubaa
        sumuista ja sateista kirjoitti:

        Voi harmi :) Poliisi, palomies tai ensihoitaja kyseinen mies ei ainakaan ollut. Näihin työasuihin olisin jo kiinnittänyt huomiota, silmien lisäksi :)

        Kertoisitko vielä mitä arvioit miehen iäksi?


      • sumuista ja sateista
        uubaa kirjoitti:

        Kertoisitko vielä mitä arvioit miehen iäksi?

        Luulen että hän oli itseäni vanhempi. Olen 30. Hän n. 35-40. Voi olla kyllä hieman nuorempikin.
        Kuinka niin? :D


      • sumuista ja sateista kirjoitti:

        Luulen että hän oli itseäni vanhempi. Olen 30. Hän n. 35-40. Voi olla kyllä hieman nuorempikin.
        Kuinka niin? :D

        [email protected] otta yhteyttä. ....:-)


      • uubaa
        sumuista ja sateista kirjoitti:

        Luulen että hän oli itseäni vanhempi. Olen 30. Hän n. 35-40. Voi olla kyllä hieman nuorempikin.
        Kuinka niin? :D

        Lisätietoja :) jos kyseinen henkilö sattuisi lukemaan tätä ;)


      • sumuista ja sateista
        uubaa kirjoitti:

        Lisätietoja :) jos kyseinen henkilö sattuisi lukemaan tätä ;)

        Sähköpostiin reakoitu :D Kiitos uubaa, sinun avulla sain enemmän irti itsestäni :) Kuulostat muutenkin sellaiselta, että olisi ollut mukava juuri sinua tiellä katsella :)


      • uubaa
        sumuista ja sateista kirjoitti:

        Sähköpostiin reakoitu :D Kiitos uubaa, sinun avulla sain enemmän irti itsestäni :) Kuulostat muutenkin sellaiselta, että olisi ollut mukava juuri sinua tiellä katsella :)

        Voimmehan toki maileja vaihtaa? :)


      • sumuista ja sateista
        uubaa kirjoitti:

        Voimmehan toki maileja vaihtaa? :)

        Se käy :) Laitatko viestiä tuonne [email protected] :)


    • Höhlömies

      Tää on romanttista. Ihana lukee...

    • ujfejfaffaddas

      hah yh-äiti..... ei niistä ole kuin nielemään spermat.

      • Että kävelyllä.

        30 ikäinen ja jo yksinhuoltaja.
        Ei kuullosta lupaavalta. Etsii vain pintarakkautta eli hetken ihastumista?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe