Tunkeroinen menettänyt hampaita "onnettomuudessa"

Spuge se on

Seuraavassa kopio Hymyn Tunkki-palstalta:


Leegot rikki
Töhnö on hiljaa, koska perjantainen hääkeikka vei Kviiniltä Leegot. Kirjaimellisesti siis. Tunkero kivenkovaan väittää, että Aitolehti olisi kateuspäissään lyönyt Tuhnun kauniit valkoiset hampaat rikki, mutta todistajien mukaan olisi kuitenkin häiden ilmainen viina tarjoilu tehnyt tepposet. Eli siis muisti mennyt ja todellisuudessa Leegot lähti paljon ei glamourisemmalla tavalla, juopuneena ja lääkehöyryissä lyöty leuka katukivetykseen. Mutta etu leegot tosiaan lähti ja seuraavat shöyt ovat varmasti entistäkin laadukkaampia kun paikalle saapuu hampaaton Leidi jo muutenkin huikeassa habituksessaan.

Tänään, 13:11
NäädistäNäädin

204

5622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KateusVieLegotkin..

      Milloinkas sillä olisi seuraava keikka? :D

      • että joo

        On se vaan näky näin hienolle ladylle jos hampaatkin putoavat...


      • ile tee joskus miehe
        että joo kirjoitti:

        On se vaan näky näin hienolle ladylle jos hampaatkin putoavat...

        Jospa Ile tekis kerrankin, edes yhden miehen teon ja ostas entiselle morsiamelleen uudet hampaat


      • kato, kato katua,
        ile tee joskus miehe kirjoitti:

        Jospa Ile tekis kerrankin, edes yhden miehen teon ja ostas entiselle morsiamelleen uudet hampaat

        Mikä syyllinen Ike on Tunkin kompurointiin??


      • syyllinen löytyy
        kato, kato katua, kirjoitti:

        Mikä syyllinen Ike on Tunkin kompurointiin??

        1 tunti, 20 minuuttia sitten | Livekäyttäjä11175

        Ei voida varmuudella sanoo että on pahoinpidelty??????? Mitäpä jos alkaisit kulkemaan kamerakypärä päässäs kuten noilla ryssillä kojelaudalla....näkisit miten toilailet tuolla yössä ,jäis paljon paskaa huutamatta julki


    • Hampaaton ruutana

      Se on varmaan se karma. Tuksu on vuosikaudet ulvonut kuinka Arto on hampaaton ruutana ja nyt suomen kansa sai toisen mokoman..

    • ergf

      Onko linkkiä?...

    • Johanna:

      Ai kauheeta, mitenkä se tämän tulee selittämään? Olisko nyt viimeinkin niiden OMIEN silmien avauduttava?

      • Aina muiden syy

        Käyhän se jo avauksesta ilmi, että Martinaa syyttää!


      • Itse kompuroinu
        Aina muiden syy kirjoitti:

        Käyhän se jo avauksesta ilmi, että Martinaa syyttää!

        Itse se on kompuroinut kännissä.....on paha, ku menee muisti....
        Ei nyt kyllä vika Marsussa..


      • Silminnäkijät kertoo
        Itse kompuroinu kirjoitti:

        Itse se on kompuroinut kännissä.....on paha, ku menee muisti....
        Ei nyt kyllä vika Marsussa..

        10 minuuttia sitten | Livekäyttäjä20910

        Mitä ihmettä sinä nillität? Paikalla olleet ovat kertoneet, että v*****lit koko illan ihmisille siellä häissä hirveässä kännissä. Suututti kai kun et ollut pääosassa. Sitten tosiaan kaaduit patteria päin. Kukaan ei sinua ole lyönyt, usko jo!


        2 minuuttia sitten | Livekäyttäjä20910

        Lisäksi itse yritit käydä käsiksi niihin ihmisiin, joita syyttelit. Ymmärrä nyt, että paikalla oli paljon ihmisiä, jotka näkivät ja muistavat tapahtumat toisin kuin sinä, joka olit kaatokännissä sananmukaisesti.


    • voi ei!

      Ei ristus. Onko tää totta!? Voi Johanna : ( En tiennyt että vielä voisin tuntea sääliä sinua kohtaan, mutta nyt tunnen. Kukaan ei ansaitse sellaista häpeää mitä puuttuvat hampaat tuo. Ja rahattomana niitä ei ihan heti korjatakaan. Tästäkö alkaa sitten se lopullinen alamäki? Jos ei keikoille kehtaa ilman hampaita, masentuu ja juo ja käyttää lääkkeitä vaan lisää ja lisää pahaan oloonsa kun "ura" katkeaa. Pian siltäkin on sitten henki pois.

      Toivottavasti ei näin huonosti käy. Ehkä vanhemmat pulittavat korjauksen?

      • Näädistä näädin

        Pitää täysin paikkaansa
        Molemmista etuleegoista puuttuu n. 75%. Näky on karmaiseva ja melkeinpä kävi sääliksi.. Onneksi havahduin todellisuuteen, että kyseessä on Tunkki, niin meni säälin tunne nopeasti ohi..


      • On ne katki
        Näädistä näädin kirjoitti:

        Pitää täysin paikkaansa
        Molemmista etuleegoista puuttuu n. 75%. Näky on karmaiseva ja melkeinpä kävi sääliksi.. Onneksi havahduin todellisuuteen, että kyseessä on Tunkki, niin meni säälin tunne nopeasti ohi..

        Jatkuuu


        Hammaskeiju
        On täyttä totta. Itse omin silmin pääsin (jouduin) näkemään tämän kaunottaren purukaluston (en tule nukkumaan viikkoon).. Niin kyllä, molemmista etuhampaista on jäljellä enää vain pienet rikkinäiset palikat.. Mutta tämäkin on varmasti muotia Hollywoodissa ja kaikki muutkin maailmanluokan tähdet ovat ainakin kerran ollut ilman hampaita, joten tämäkin kuuluu Kunnon Glämöyriin.


      • tynkäsuu
        On ne katki kirjoitti:

        Jatkuuu


        Hammaskeiju
        On täyttä totta. Itse omin silmin pääsin (jouduin) näkemään tämän kaunottaren purukaluston (en tule nukkumaan viikkoon).. Niin kyllä, molemmista etuhampaista on jäljellä enää vain pienet rikkinäiset palikat.. Mutta tämäkin on varmasti muotia Hollywoodissa ja kaikki muutkin maailmanluokan tähdet ovat ainakin kerran ollut ilman hampaita, joten tämäkin kuuluu Kunnon Glämöyriin.

        Minkä takia Tunkero sulle suutaan aukoi? Normaali-ihminen ainakin luikkisi kämpilleen ja olisi siellä, kunnes pääsee hampilekurille.

        Jonkinlaiset korvikehampaat se saa tai on jo saanut pikaisesti, jos on osannut etsiä palvelua.

        Muutenhän juttu naurattaa minuakin.


      • Korppi10

        Karma taisi nyt olla asialla ja teki Tuksusta hampaattoman ruutanan.


      • Vt. Valuuttakauppias
        tynkäsuu kirjoitti:

        Minkä takia Tunkero sulle suutaan aukoi? Normaali-ihminen ainakin luikkisi kämpilleen ja olisi siellä, kunnes pääsee hampilekurille.

        Jonkinlaiset korvikehampaat se saa tai on jo saanut pikaisesti, jos on osannut etsiä palvelua.

        Muutenhän juttu naurattaa minuakin.

        "Minkä takia Tunkero sulle suutaan aukoi"

        Eihän se mitään tuolle kirjoittajalle näyttänytkään. Kuvat vaurioista on jo julkaistu, eivätkä vauriot ole tuon kuvaajan kertoman kaltaisia. Huomionhakuinen hämmentäjä kyseessä.


      • metropoli uutisoi
        Vt. Valuuttakauppias kirjoitti:

        "Minkä takia Tunkero sulle suutaan aukoi"

        Eihän se mitään tuolle kirjoittajalle näyttänytkään. Kuvat vaurioista on jo julkaistu, eivätkä vauriot ole tuon kuvaajan kertoman kaltaisia. Huomionhakuinen hämmentäjä kyseessä.

        metropoli.fi

        Hymy-lehti kertoi tänään, että Johanna Tukiainen on poikkaissut hampaansa, saanut leukaansa mustelmia ja ruhjeita myös otsaansa. Tuksu väittää vammojen syntyneen tappelusta ja on nimennyt muutamia suomalaisia julkisuudenhenkilöitä niiden aiheuttajaksi.

        Yleisesti arvellaan Tuksun kompuroineen kännissä.

        Tänään Tukiainen on uhitellut itsetuhoisilla viesteillään.

        Moni on lohduttanut Tukiaista ja yrittänyt vedota tämän uskovaisuuteen.

        -Haista paska. Kyllä uskovainenkin voi tehdä itsemurhan, Tukiainen kommentoi.


      • justiisa
        metropoli uutisoi kirjoitti:

        metropoli.fi

        Hymy-lehti kertoi tänään, että Johanna Tukiainen on poikkaissut hampaansa, saanut leukaansa mustelmia ja ruhjeita myös otsaansa. Tuksu väittää vammojen syntyneen tappelusta ja on nimennyt muutamia suomalaisia julkisuudenhenkilöitä niiden aiheuttajaksi.

        Yleisesti arvellaan Tuksun kompuroineen kännissä.

        Tänään Tukiainen on uhitellut itsetuhoisilla viesteillään.

        Moni on lohduttanut Tukiaista ja yrittänyt vedota tämän uskovaisuuteen.

        -Haista paska. Kyllä uskovainenkin voi tehdä itsemurhan, Tukiainen kommentoi.

        Jee, mahtavaa lukeeko joku Hymyä tai Seiskaa, ääliöt


    • yttyhythyt

      Buahaaaaa...toivottavasti karman laki on kostanut. Tosin ne etulegot oli miitenkin niin mädäntyneet, että olisivat muutenkin ironneet.

      • Suuri nauraja

        Juuri näin!!! Karman Laki kostaa kamalalle ämmälle!!!:-):-):-)


    • ryhöhähä

      Eikö airbagit suojanneet... tuon takia ois ollut hyvä saada lisää sitä huultentäytettä.

    • hähhöö?

      Kamala ämmä? Minä en osaa vihata katkerana Tukiaista koska hän selkeästi on sairas ihminen. Lähinnä sääliksi käy kun elämänsä on aivan sekaisin eikä osaa vetää itseään kuiville tai hakea apua alkoholismiin, lääkeriippuvuuteen, mielenterveysongelmiin. Kuin ei edesmennyt siskonsakaan. Ja sen lopputuloksen jo ehdimme nähdä.

      Varmasti olisin toista mieltä jos itse olisin jollain tapaa tukiaisen "uhri", jos hän olisi lyönyt minua tai puhunut minusta pahaa, mutta enpä ole juossut keikoilla kuvaamassa ja solvaamassa häntä tai tuppautunut seuraansa vain myöhemmin levitelläkseni hänen asioitaan julkisuudessa silmät kiiluen ja itse sairaalloisesti huomiota himoten.

      Onhan Johanna tehnyt paljon rumia asioita, mutta jos ne ovat sairaan ihmisen tekosia niin voiko häntä niistä läpeensä kamalaksi ihmiseksi tuomita?

      • THT4HT4HT4HT4

        HEHEHHHEEE..ELI KAIKKI RIKOLLISET OVATKIN SAIRAITA. EI SAA TUOMITA. VOI VITTU..PAHIN LÄSSYTYS MITÄ OLEN IKINÄ LUKENUT. TUKIAINEN ON PSYKOPAATTI JA PAHAKSI SYNTYNYT.


      • Just saying...
        THT4HT4HT4HT4 kirjoitti:

        HEHEHHHEEE..ELI KAIKKI RIKOLLISET OVATKIN SAIRAITA. EI SAA TUOMITA. VOI VITTU..PAHIN LÄSSYTYS MITÄ OLEN IKINÄ LUKENUT. TUKIAINEN ON PSYKOPAATTI JA PAHAKSI SYNTYNYT.

        Onhan se sekasin, mutta ei psykopaatti. Ei kukaan psykiatrian erikoislääkäri oikeasti antaisi tuksulle sitä diagnoosia. Monia muita kyllä. Joku persoonallisuushäiriö ehkä, mutta ei psykopaatti.


      • oikeustajuttomuutta
        Just saying... kirjoitti:

        Onhan se sekasin, mutta ei psykopaatti. Ei kukaan psykiatrian erikoislääkäri oikeasti antaisi tuksulle sitä diagnoosia. Monia muita kyllä. Joku persoonallisuushäiriö ehkä, mutta ei psykopaatti.

        Aina saa joku viattomampi lähistöllä ollut kärsiä, kun syyttelee jälkeenpäin ties mistä. Sekö on oikein ja pitää vaan kestää? Johanna on ensimmäinen tietämäni henkilö jolle jotkut ovat valmiita antamaan vapauden tehdä mitä vaan koska on muka niin sairas.


    • 3+9

      Mitähän kassialma itse selostaa tapahtumasta.

      On se niin glamouri-kaikki. dddd xlD

      • fuomen mafilyn

        No tietenkin näin: Ei fe ollut minun fyy, vaan Marffina löi fuaraan , annan jufistini hoitaa tän afian, teen fiitä rikoftutkinnan :DDDDDDD


    • voi voi Tuksua

      Tässä vaiheessa voinee jo todeta, ettei Tunkki ole enää kykenevä huolehtimaan itsestään. Näin jälkiviisaana voi miettiä, että ehkä olisi ollut parempi, jos Tuksu olisi päässyt turvaan valvottuihin ja suht päihteettömiin olosuhteisiin, eli vankilaan. Vaan voi se päivä vieläkin koittaa, kuinka mahtaa nyt selviytyä yhteiskuntapalveluksesta??

      • epäselvätunkki

        Mitenköhän Tunkki nyt lukee vanhuksille? Ohlispa hkehkerrak sshuurihi jha vlhlkohnen? Ei saa mummot mitään selvää.


      • pimpparauta
        epäselvätunkki kirjoitti:

        Mitenköhän Tunkki nyt lukee vanhuksille? Ohlispa hkehkerrak sshuurihi jha vlhlkohnen? Ei saa mummot mitään selvää.

        Joku mummeli voi lainata tekohampaitaan.


      • Kovat ajat

        Suomessa on lottovoitto päästä vankilaan.


      • teretulemasi
        Kovat ajat kirjoitti:

        Suomessa on lottovoitto päästä vankilaan.

        Noo sittenhän kannatta lotota ja päästä sinne vankilaan. Ei tarvii kun käydä tyksyä vähän näpelöimässä tyrpään. Tervemenoa lottovoittajan paratiisiin.


    • 12+17

      Ei se mitään haittaa vaikka hampaita olisikin ehkä irronnut, uusia kasvaa tilalle.

      • Näätätyttö

        Haillehan itse asiassa kasvaa uusi hammas rikkoutuneen tilalle, joten Johannalla ei pitäisi olla hätää. Asia hoituu itsestään.

        (Tässä humoristisessa (niin varmaan) kommentissa loukattiin syvästi uljaita vesien eväveikkoja. Pyydän täten anteeksi näiltä kunnioitusta herättäviltä (joskin jollain tapaa suloisilta) fisuilta.)


    • Glamour Blowjob

      Eduksi tuollainen hampaattomuus vain on. Artokin oli Tunkin mukaan hyvä suuseksissä nimenomaan vähien hampaidensa johdosta. Nyt on Tunkilla miljoonan taalan paikka löytää se karismaattinen yritysjohtaja.

      • Lopettakaa potkiminen!

        Jättäkää sairas ihminen rauhaan,
        maassa makaavaa ei potkita, se
        sääntö erottaa ihmisen roistosta.


      • pitkin pituuttaan
        Lopettakaa potkiminen! kirjoitti:

        Jättäkää sairas ihminen rauhaan,
        maassa makaavaa ei potkita, se
        sääntö erottaa ihmisen roistosta.

        Pötköttääkö Tunkki jo jossain pientareella reva paljaana ilman hampaita? Onkohan se joku uusi Glamour Dolls koreografia?


      • itsehän on syyllinen
        Lopettakaa potkiminen! kirjoitti:

        Jättäkää sairas ihminen rauhaan,
        maassa makaavaa ei potkita, se
        sääntö erottaa ihmisen roistosta.

        Tuksu itse lyö maassa makaavaa. Mitä tuota Tuksua kohtelemaan yhtään jalommin.
        http://i39.tinypic.com/wbpflu.jpg


    • Emänäätä

      Tekarit kai olisi nyt halvempi vaihtoehto, jos tää pitää paikkaansa. Eli tekarit vaan, osatekari riittänee tässä vaiheessa! Voi taivas. Toivottavasti ei pidä paikkaansa, kun tää on kuin viimeinen niitti sen elämässä.... Ja hammaslääkäriltä tuskin saa isoja operaatioita laskuun ja tuskin Seiskakaan suostuu maksamaan, kun isomman vahingon korvaus on todella kallista.... Ei riitä muutama satku vaan lasku on tuhansia Euroja riippuen vahingon laajuudesta.

    • Emänäätä

      Sen verran vielä tuosta Martina-väitteestä, niin vaikka Martinasta olen montaa mieltä, mutta vaikea nähdä Martinaa kateellisena ryntäämässä Tuksun kimppuun... Varmaan voi tinttaista takaisin, jos toinen päälle käy, mutta muuten luulisin Martinankin asettuvan Tuksun yläpuolelle. Ja miksei asettuisi? Martinahan on suorastaan menestystarina verrattuna Tuksun nykytilaan.

      • Ei mene nyrkillä

        Pelällä nyrkillä ei saa etuhampaita poikki.
        Ja tää on fakta.
        Lisäks marsu on senverran monta keissii ollut sakotettavana väkivallasta, että eiköhän ole oppi mennyt perille...


      • on nähty
        Ei mene nyrkillä kirjoitti:

        Pelällä nyrkillä ei saa etuhampaita poikki.
        Ja tää on fakta.
        Lisäks marsu on senverran monta keissii ollut sakotettavana väkivallasta, että eiköhän ole oppi mennyt perille...

        No ihan varmasti saa kun lyö tarpeeksi kovaa.


      • Kuvista näkee
        on nähty kirjoitti:

        No ihan varmasti saa kun lyö tarpeeksi kovaa.

        No, noita ei ole kyllä nyrkillä lyöty.
        Katuun on kännissä pamahtanut.....


    • ghoiohöi

      no, tuskin kauheesti etuhampaattomuus vaikuttaa ulkonäköönsä (kipu tietysti eri asia), en muista milloin olis jossain kuvassa näkynyt etuhampaiden kohdalla jotain muuta kuin mustaa..niin mädät ne on tainnut olla jo alunperinkin.

    • Allah tukassa

      Pirun ikävä juttu varsinkin naispuoliselle henkilölle tuollainen tapaus, jos huhu osoittautuu todeksi. Mikään tapaturmavakuutuskaan ei korvanne proteettista hoitoa, jos turmahetkellä on ollut alkoa veressä. No niqab-huivi ylle ja uusi musliminimi kotimaisen ristimänimen tilalle, niin elämä jatkuu.

      • Heil Satan

        Ilmeisesti tukka-Jeesus lopetti suojelemisen? Onko Tunkki nyt Saatanan omaisuutta?


      • Luulisin näin.....
        Heil Satan kirjoitti:

        Ilmeisesti tukka-Jeesus lopetti suojelemisen? Onko Tunkki nyt Saatanan omaisuutta?

        Viinapiru tais viedä....


    • Luuseri mikä luuseri

      Ei sossu korvaa Tunkille mitään hammashoitoa, muutenhan kaikilla juopoilla olis niilläkin tekarit ellei suorastaan implantit! Akka saa nyt elää etuhampaattomana loppuelämänsä, implantit maksaa monta tuhatta, tuskin kukaan yksinkertainen tuksufanikaan sellaisia rahoja pystyy irrottaan. Ja luultavasti hampaat olis taas kohta katuojassa.

    • kakkahammas

      Mikä häpeä se nyt on ilman hampaita olla. Lätkäpelaajat ovat alituiseen ilman leegoja
      eikä ketään kiinnosta. Tunkki ei häpeile edes esiintyä kakkaisissa stringeissä eikä asemalaiturille kusemista, niin mitäs nyt parista hampaasta..

      • tuxutin

        Mä en kyl kestä ajatusta Tunkista ilman hampaita.
        En oikeesti tuu selviämään hengissä siitä näystä kun jo nyt oon naurukuoleman partaalla sen kuvista.
        Keikkamyynti kyllä lisääntyy Tunkilla, pakkohan hampaaton Tuksu on päästä näkemään.


    • xuxkxnxmcl

      Jumala antaa, Jumala ottaa. Eiköhän Jumala saa tästä syyt niskoilleen.

    • Suuri Hekottelija

      Ihana uutinen!!! Tunkki varmaan röhnöttää tänään pilleri-päissään ja krapuloissaan Albertinkadun yksiössä saatuaan eilen ensiavun. Jo loppui se pihvien popsiminen. Saa akka opetella imemään pillillä liemiruokia :-D :-D :-D :-D

      • Tekari

        Ei tuollaisessa uutisessa ole oikein mitään ihanaa. Kummallinen maku sulla kun pidät ihanana sitä että joltakin katkeaa hampaat. Mietippä jos sulle kävis samoin? Olisko mukavaa jos sulle tultas kertomaan että ihanaa kun sulta katkes Legot? Häh?


      • Suuri nauraja
        Tekari kirjoitti:

        Ei tuollaisessa uutisessa ole oikein mitään ihanaa. Kummallinen maku sulla kun pidät ihanana sitä että joltakin katkeaa hampaat. Mietippä jos sulle kävis samoin? Olisko mukavaa jos sulle tultas kertomaan että ihanaa kun sulta katkes Legot? Häh?

        Se ON hyvä uutinen, että hampaat ovat katkenneet!!! Karman Laki kostaa hirveälle ämmälle ja kaikki on ansaittua!!!:-):-):-)


      • zazeeni
        Suuri nauraja kirjoitti:

        Se ON hyvä uutinen, että hampaat ovat katkenneet!!! Karman Laki kostaa hirveälle ämmälle ja kaikki on ansaittua!!!:-):-):-)

        Ajatteletko itse olevasi immuuni karmalle?


      • Karma hoitaa joo
        zazeeni kirjoitti:

        Ajatteletko itse olevasi immuuni karmalle?

        Ei varmaan ole kukaan immuuni, mutta kun itse ei alennu NOIN PAHAAN kuin tuksu, niin selviääkn vähemmällä.


    • verovapaa tienesti

      Nythän Tunkki tienaa kun lyö irtohampaat tyynyn alle ja hammaskeiju tuo niitä vastaan muutaman lantin.

    • RIP hampaat

      Nyt sitä ulkomaille muuttoa suunnittelemaan taas. Maijamin glamour kutsuu!!

      • nimi kohilleen

        No nythän sitä voi huoletta kutsua hampaattomaksi puliämmäksi!


    • Tunkerorulz

      AAhhahhahhahhhahha!!!!!

    • purukalusto

      Ihan ilman sarvia ja hampaita, Tunkki on suomen kuumin glamourtähti.

    • HYVIÄ UUTISIA!

      Nyt se ei ainakaan pysty hetkeen puremaan ketään naamasta. Vielä kun räveltää kännissä molemmat kätensä poikki niin keskustassakin voi liikkua jo turvallisin mielin.

    • jahvetti j

      Linnassa Tunkkikin saisi valtion piikkiin hammashoidon tekareineen.

      Ei muuta kuin yhdyskuntapalvelu nyt poikki ja vankilaan.

    • Karman laki

      Hlyvä juttu

    • J Ripuliainen

      Taitaa loppua "keikkailut" Tunkilta vähäksi aikaa. Fattan jono kutsuu glamour matamia. Viinan juonti tuskin loppuu, päinvastoin lisääntynee vain entisestään. Kohta se on hampaattomana sössöttämässä jonkin räkälän nurkka pöydässä. "Foi fittu shaatana, ettefte tiiä kuka mä oon?!"

    • Harvahammas

      Eihän ne Johannan hampaat edes näy sieltä paksujen huulien takaa, kun sinne suuhun ei pääse valoa. Voisi olla huoletta ilman hampaitakin, mutta ei hätää, yläleukaan voi laittaa uudet kruunut.

    • TunkkiShow 2.0

      Mitäpä tuo Tunkin hampaattomuus keikkoihin vaikuttaa? Tuskin kukaan käy Tunkin keikoilla katsomassa Tunkin kauneutta tai kuuntelemassa laulua. Melkein antaa lisäarvoa showlle hampaiden puuttuminen lisääntyneenä huumorikertoimena.

      Nyt vaan Tunkki myymään pikkujoulukeikkaa, ankeina aikoina hammasvapaa Glamour Dolls Show piristää rajuimmatkin yt-neuvottelut läpikäynyttä henkiköstöä.

      • True Tux

        Nyt olet asian ytimessä. Uusi, hampaaton Tunkki voisi uudistaa dolls-konseptia juuri tuohon suuntaan. Jopa keikkatarjouksia voisi sadella vähän tiuhempaan tahtiin jos Tuksu saapuisi räkälöihin rip(J)uliat reittä pitkin valuen huutaen yleisölle uhkauksia ja haukkuja hampaattomalla, ulkosynnyttimiä muistuttavalla turvallaan.


    • Itsekin hampaaton

      Itse tiedän kokemuksesta,että se on turhaa puhetta etteikö ikenilläkin saisi leipää purtua,alussa vain kuolan eriys on runsasta,mutta ajanoloon se vähenee huomattavasti.

    • Iloinen nauraja

      Olen niin onnellinen tästä uutisesta!!! :) Toivottavasti on totta! Juurihan tuo päivitti Seiskan blogiaan häistä, että ompa ihanat häät ja katsokaa mun pukua ym. roskaa. Ilmeisesti vähän tuon blogin jälkeen on opamoxit kolahtaneet alkon yhteisvaikutuksesta tuttuun tapaan ja sekoilu on alkanut kuin kellon lyömällä yhtä totuttuun tyyliin - ja tässä sitten tämänkertaiset seuraukset :)
      On se vaan perkelesoikoon, että mistä se nuo huumaavat lääkkeensä hankkii. No siinäpähän taas kärsii seurauksista.

    • 31öäpkläp

      Siis mistä näitä huhuja sikiää? Ja kellään ei todisteita. Sama keksitty tekohammashuhu liikkunut jo kesällä (http://keskustelu.suomi24.fi/node/12371336#comment-71734193) ja nyt joku valopää sen taas aloittaa uudestaan.

      Pientä rajaa hei näihin tuulesta temmattuihin huuhaajuttuihin! Mitä keksitte seuraavaksi?

      Paskapuhetta kunnes on esittää todisteet.

      Keskittykää nyt niihin asioihin mitä se on oikeasti tehnyt. Kyllä sieltä ihan tarpeeksi viihdettä irtoaa ilman että tarvii keksimällä keksimään ruveta!

      • Yleensä nämä

        tuksuun liittyvät juorut ikävä kyllä lopuksi pitävät paikkansa. Ei tämän ihmisen kohdalla tarvitse mitään keksimään alkaa vaan akka sekoilee huumepäissään ja tulos on yleensä negatiivinen. Todisteita odotellessa haistele vaikka tuksun pas-kasia stringejä idiootti.


      • Siinä todisteet
        Yleensä nämä kirjoitti:

        tuksuun liittyvät juorut ikävä kyllä lopuksi pitävät paikkansa. Ei tämän ihmisen kohdalla tarvitse mitään keksimään alkaa vaan akka sekoilee huumepäissään ja tulos on yleensä negatiivinen. Todisteita odotellessa haistele vaikka tuksun pas-kasia stringejä idiootti.

        Minut pahoinpideltiin vkloppuna häiden jatkoilla

        Käyttäjältä Johanna Tukiainen
        13.10.2014 19:52
        Kaksi etuhammastani on rikottu katki, toinen puoleen väliin ja toinen lähes kokonaan. Leukani on murrettu, toinen silmäkulmani on auki. Olen seurannut paljon rikossarjoja, ihminen ei pysty yksin tekemään näin itselleen, että sekä hampaat, että leuka ja silmäkulma ovat hajoitettu. Mut pahoinpideltiin ja tiedän pahoinpitelijäni. Turha valehdella!!!


      • kukaan ei usko
        Siinä todisteet kirjoitti:

        Minut pahoinpideltiin vkloppuna häiden jatkoilla

        Käyttäjältä Johanna Tukiainen
        13.10.2014 19:52
        Kaksi etuhammastani on rikottu katki, toinen puoleen väliin ja toinen lähes kokonaan. Leukani on murrettu, toinen silmäkulmani on auki. Olen seurannut paljon rikossarjoja, ihminen ei pysty yksin tekemään näin itselleen, että sekä hampaat, että leuka ja silmäkulma ovat hajoitettu. Mut pahoinpideltiin ja tiedän pahoinpitelijäni. Turha valehdella!!!

        Kummassakaan silmässä ei haavaa näy, joten pakko olettaa kohteen olevan perseesssä.

        Turha valehdella sopisi tuksunkin muistaa, kun AINA JÄÄ KIINNI JUTUISTAAN !!!


    • Niin metsä vastaa...

      Tuksustakin siis tullut hampaaton ruutana! Se karma, se karma...

    • fonduetekarit

      Nythän Tunkki pääsee nauttimaan mainostamastaan syksyisestä fondue-illallisesta ihan uudella tavalla. Pläjäyttää juustopataan tekohampaansa ja tällää takaisin suuhun. Hyvänmakuinen juustokuorrutus ryyditettynä tekareihin kertyneillä mahdollisilla sattumilla antaa korkeatasoisen kulinaristisen elämyksen.

    • sattuu

      Totta tai ei, ainakin sain elämäni naurut tästä viestiketjusta.
      Huhhuh, oikeen päätä särkee, niin paljon huutonauroin.

    • Kuinka jotkut voivat oikeesti nauttia tuollaisesta "onnettomuudesta"? Päähän kohdistuva isku on aina vakava juttu. Nauraa rätkätätte, kun toinen on loukkaantunu. Olette oikeesti hirviöitä.

      • oliko se karman laki

        Ei siinä mitään ole kivaa. Mutta kohtalon ivaa. Tuksu kun on Arton purukalustoa niin moneen kertaan julkisesti mollannut.


      • sattuu

        En kenenkään muun kohdalla nauraisikaan.


      • oliko se karman laki kirjoitti:

        Ei siinä mitään ole kivaa. Mutta kohtalon ivaa. Tuksu kun on Arton purukalustoa niin moneen kertaan julkisesti mollannut.

        Ja höpöti höö mihinkään Karman lakiin usko. Täällä nyt kuitenkin jotkut tuovat sitä Karman lakia jatkuvasti esille, eli oletettavaa on, että jotkut siihen oikeesti uskovat. Entäs nyt sitten, kun Johannaa on mollattu kaikin tavoin, niin eikö se Karma sitten iske sen kostonsa niihin mollaajiin aivan samoin, kuin Johannaan on iskenyt? Välttyvätkö nämä mollaajat Karman kostolta? Voiko ne menettää purukalustonsa ja iskeä päänsä kivetykseen ja vaikkapa vammautua vakavasti?


      • nyt rauha

        On se pahuutta.
        Olen hämmästynyt kun hän itse on pilkannut hampaattomia ja lyönyt ihmisiä päähän tai päätä betoniin, ja nyt itselleen käy noin.

        Paha kierre pitäisi katkaista.


      • herra karma
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ja höpöti höö mihinkään Karman lakiin usko. Täällä nyt kuitenkin jotkut tuovat sitä Karman lakia jatkuvasti esille, eli oletettavaa on, että jotkut siihen oikeesti uskovat. Entäs nyt sitten, kun Johannaa on mollattu kaikin tavoin, niin eikö se Karma sitten iske sen kostonsa niihin mollaajiin aivan samoin, kuin Johannaan on iskenyt? Välttyvätkö nämä mollaajat Karman kostolta? Voiko ne menettää purukalustonsa ja iskeä päänsä kivetykseen ja vaikkapa vammautua vakavasti?

        Tuksu on jo vuosia huudellut karman lakia apuun. Täällä tuskin kaikki edes tiesivät mitä karma tarkoittaa, mutta tuksu on sen kaikille selvittänyt. Joka paikassa muistuttaa siitä että karma kostaa hänen pilkkaajilleen. Tämä kävelevä paskakasa haukkui vuosia Artoa hampaattomaksi ruutanaksi ja hups kuinkas kävikään. Sitä paitsi jos tunkki löisi päänsä katuun niin ei se vammautuisi siitä mihinkään. Sen aivot ovat olleet jo vuosia tasolla kokkelipiimä. Johtuen huumeista ja alkoholin viihdekäytöstä. Andyn kanssa samalla levelillä.


      • Korppi10
        herra karma kirjoitti:

        Tuksu on jo vuosia huudellut karman lakia apuun. Täällä tuskin kaikki edes tiesivät mitä karma tarkoittaa, mutta tuksu on sen kaikille selvittänyt. Joka paikassa muistuttaa siitä että karma kostaa hänen pilkkaajilleen. Tämä kävelevä paskakasa haukkui vuosia Artoa hampaattomaksi ruutanaksi ja hups kuinkas kävikään. Sitä paitsi jos tunkki löisi päänsä katuun niin ei se vammautuisi siitä mihinkään. Sen aivot ovat olleet jo vuosia tasolla kokkelipiimä. Johtuen huumeista ja alkoholin viihdekäytöstä. Andyn kanssa samalla levelillä.

        Nimenomaan, karmahuutelut tulee ihan Tuksulta itseltään. Ja tuo jatkuva Arton hampaattomuuden mollaaminen... Että silleen.


      • 18+16
        Korppi10 kirjoitti:

        Nimenomaan, karmahuutelut tulee ihan Tuksulta itseltään. Ja tuo jatkuva Arton hampaattomuuden mollaaminen... Että silleen.

        Miksi Raili Suominen ei saanut Tuksulta koiria pois?


      • Taasko raili avautuu
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ja höpöti höö mihinkään Karman lakiin usko. Täällä nyt kuitenkin jotkut tuovat sitä Karman lakia jatkuvasti esille, eli oletettavaa on, että jotkut siihen oikeesti uskovat. Entäs nyt sitten, kun Johannaa on mollattu kaikin tavoin, niin eikö se Karma sitten iske sen kostonsa niihin mollaajiin aivan samoin, kuin Johannaan on iskenyt? Välttyvätkö nämä mollaajat Karman kostolta? Voiko ne menettää purukalustonsa ja iskeä päänsä kivetykseen ja vaikkapa vammautua vakavasti?

        Tuksu on ihan itse jatkuvasti toitottanut, kuinka karma tulee ja kostaa.
        No, nyt iski sitten.

        Kyllä sinäkin olet ne lukuisat kerrat karmasta lukenut kun olet näätinyt tuksua.
        Älä taas valehtele, että tulee uutena asiana.....

        Silloinkin huusi karmasta, kun koirat vietiin Viikkiin.


      • Näätätyttö
        herra karma kirjoitti:

        Tuksu on jo vuosia huudellut karman lakia apuun. Täällä tuskin kaikki edes tiesivät mitä karma tarkoittaa, mutta tuksu on sen kaikille selvittänyt. Joka paikassa muistuttaa siitä että karma kostaa hänen pilkkaajilleen. Tämä kävelevä paskakasa haukkui vuosia Artoa hampaattomaksi ruutanaksi ja hups kuinkas kävikään. Sitä paitsi jos tunkki löisi päänsä katuun niin ei se vammautuisi siitä mihinkään. Sen aivot ovat olleet jo vuosia tasolla kokkelipiimä. Johtuen huumeista ja alkoholin viihdekäytöstä. Andyn kanssa samalla levelillä.

        Karmalta kesti kumman kauan kypsyä Johannan kommentteihin Arton purukalustosta. Mutta näemmä pitkä hauduttaminen viimein tehosi ja karma tuumasi, että nyt voisi keksiä jotain mukavan ironista. Ja nyt olemme tässä.

        Toisena hajatelmana heittäkäämme, että kohta Johanna varmaan alkaa haukkua karmaa selkään puukottavaksi ******* ******* ******* ******* ***** ******** *******ksi. Ylläripylläri ja juonenkäänne: karma ei ollutkaan eksklusiivisesti Tuksun puolella! Taitaa olla näätä!


      • Jätti leikin kesken
        18+16 kirjoitti:

        Miksi Raili Suominen ei saanut Tuksulta koiria pois?

        Kovasta uhosta huolimatta, jätti leikin kesken.
        Tekosyitä löytyi kyllä roppakaupalla ;)


      • Ei aivotärähdystä

        Hampaiden lyöminen katuun ei todellakaan aiheuta edes aivotärähdystä.
        Hampaat siinä kyllä menee katki.
        Jos otsansa lyö, niin silloin onkin toinen juttu...
        Mutta otsassa ei hampaita sitten olekaan....

        Ja kuka käskee dokaamaan itsensä tuollaiseen tärviöön?
        Tuskin kukaan on sitä ILMAISTA viinaa sen kurkkuun kaatanut.


      • Herää kysymys toinen

        Kunka joku voi vuodesta toiseen puolustaa ihmistä, joka surutta haukkuu julkisesti kaikki?
        On väkivaltainen ja siitä tuomittu?
        Rattijuoppo, kahdesti tuomittuna?
        Rääkkää jatkuvasti koiriaan, kieltämällä niiltä ihan perusaktiviteetit, kuten ULOSVIEMISEN???
        Jättämällä ne yksin kotiin pidemmäksi aikaa kuin vuorokausi?

        MILLAINEN IHMINEN tuollainen puolustaja on??

        No, railiLaki24Lääkäri24 Suolinenhan se.

        Tuksussa kun ei ole mitään vikaa......


      • Herää kysymys toinen kirjoitti:

        Kunka joku voi vuodesta toiseen puolustaa ihmistä, joka surutta haukkuu julkisesti kaikki?
        On väkivaltainen ja siitä tuomittu?
        Rattijuoppo, kahdesti tuomittuna?
        Rääkkää jatkuvasti koiriaan, kieltämällä niiltä ihan perusaktiviteetit, kuten ULOSVIEMISEN???
        Jättämällä ne yksin kotiin pidemmäksi aikaa kuin vuorokausi?

        MILLAINEN IHMINEN tuollainen puolustaja on??

        No, railiLaki24Lääkäri24 Suolinenhan se.

        Tuksussa kun ei ole mitään vikaa......

        Missä mä olen puolustellut Johannan tekemisiä? Päinvastoin olen sanonut, että tuollainen eläminen ei ole mistään kotoisin. En kuitenkaan toivo Johannalle mitään pahaa, enkä varsinkaan mitään loukkaantumisia.

        Mä olen loukkaantunut vakavasti kaatuessani (en päähän), joten aivan varmasti tiedän, miltä kipu tuntuu ja miten pitkältä tuntuu minuutti, kun oottaa pelastuslaitosta paikalle. En toivo vastaavaa kokemusta edes pahimmalle vihamiehillenikään (onkohan niitä edes?).

        En ymmärrä sellaisia ihmisiä, jotka toivovat päivästä päivään jollekin sairaalle vaan pelkkää pahaa.


      • En ymmärrä minäkään
        RailiSuominen kirjoitti:

        Missä mä olen puolustellut Johannan tekemisiä? Päinvastoin olen sanonut, että tuollainen eläminen ei ole mistään kotoisin. En kuitenkaan toivo Johannalle mitään pahaa, enkä varsinkaan mitään loukkaantumisia.

        Mä olen loukkaantunut vakavasti kaatuessani (en päähän), joten aivan varmasti tiedän, miltä kipu tuntuu ja miten pitkältä tuntuu minuutti, kun oottaa pelastuslaitosta paikalle. En toivo vastaavaa kokemusta edes pahimmalle vihamiehillenikään (onkohan niitä edes?).

        En ymmärrä sellaisia ihmisiä, jotka toivovat päivästä päivään jollekin sairaalle vaan pelkkää pahaa.

        Ihan samoin jossu toivoo kaikille pahaa, päivästä toiseen...

        Se on ilmeisesti ymmärrettävää?


      • En ymmärrä minäkään kirjoitti:

        Ihan samoin jossu toivoo kaikille pahaa, päivästä toiseen...

        Se on ilmeisesti ymmärrettävää?

        No miksi sitten te toivotte Johannalle pahaa, jos kerta te tuomitsette "Johannan päivästä toiseen tapahtuvan pahan puhumisen"? Jos kerta ihminen on sairas, niin ei se välttämäti ymmärrä ihan kaikkea. Oletteko tekin sairastuneet?


      • Itseaiheutettu
        RailiSuominen kirjoitti:

        Missä mä olen puolustellut Johannan tekemisiä? Päinvastoin olen sanonut, että tuollainen eläminen ei ole mistään kotoisin. En kuitenkaan toivo Johannalle mitään pahaa, enkä varsinkaan mitään loukkaantumisia.

        Mä olen loukkaantunut vakavasti kaatuessani (en päähän), joten aivan varmasti tiedän, miltä kipu tuntuu ja miten pitkältä tuntuu minuutti, kun oottaa pelastuslaitosta paikalle. En toivo vastaavaa kokemusta edes pahimmalle vihamiehillenikään (onkohan niitä edes?).

        En ymmärrä sellaisia ihmisiä, jotka toivovat päivästä päivään jollekin sairaalle vaan pelkkää pahaa.

        Ei jossulle ole muuta pahaa toivottu, kuin, että saisi VIHDOIN maksaa ihan omaa lääkettään muille.
        Nyt on vaan sellainen ero, että jossu on tyrinyt itse.
        Kukaan ei ole sitä pätkinyt pataan, niinkuin HÄN tekee....
        On ihan oma onnettomuus, itseaiheutettu, siis.

        Karma on antanut siis takaisin.

        Koiratkin menetti, kun ei niistä huolehtinut ja nyt edelleen itkee, kuinka ne on pöllitty...että se jaksaa jauhaa passkaa....jessus sentään.

        Jos se ei olisi tuollainen sika itse kaikille, niin voisi sitä myötätuntoakin löytyä.
        Nyt ei löydy.
        Valitettavasti.


      • Huutonaurut päälle
        RailiSuominen kirjoitti:

        No miksi sitten te toivotte Johannalle pahaa, jos kerta te tuomitsette "Johannan päivästä toiseen tapahtuvan pahan puhumisen"? Jos kerta ihminen on sairas, niin ei se välttämäti ymmärrä ihan kaikkea. Oletteko tekin sairastuneet?

        Tuksu muka ei ymmärrä?
        Nyt joutuu laskettamaan huutonaurua.
        Se pahansuopaisuus ja ilkeys joka johannan jutuista paljastaa ihan selvästi, että kyllä ymmärtää.
        Ainoa, mitä se ei ymmärrä on hygienian tarpeellisuus.
        Tai
        Sitten se ei vaan välitä.

        Mutta puolusta ja ymmärrä sä vaan jossuu hamaan tappiin.....
        Meidän ei tarvitse.


      • Pieni ero on
        RailiSuominen kirjoitti:

        No miksi sitten te toivotte Johannalle pahaa, jos kerta te tuomitsette "Johannan päivästä toiseen tapahtuvan pahan puhumisen"? Jos kerta ihminen on sairas, niin ei se välttämäti ymmärrä ihan kaikkea. Oletteko tekin sairastuneet?

        Ei johannalle ole tuollaista toivottu....toivottiin, että joku lätkäsisi sitä pataan, samoin kuin se muillekin tekee.....

        Sinä se pikkuinen ero on.

        Nyt meni vetämään överit ja hoiti ihan itse itselleen vamman....tosin Martinaahan se tuostakin syyttää.....

        Mutta sun mielestäs sekin on ok, että syyttää viattomia, omista jutuistaan......


      • Kerros se raili

        Kuinka joku voi hyväksyä tämmöisen käytöksen????

        Kohujulkkis Johanna Tukiaisen ja Viidakon tähtösistäkin tutun päätoimittaja Susanna Ingerttilän välillä nähtiin erikoinen episodi viime viikonloppuna.

        Kumpainenkin osallistui takavuosien silikonijulkkiksena muistettavan Johanna Kareen (Salkkaritähti Oona Kareen äiti) häihin. Häitä tanssittiin Helsingin Hermannissa Agroksenmäen Holvikellarissa. Johanna ilmestyi juhlapaikalle nauttineena, vaikka kirkossa häntä ei nähtykään.

        Tilanne oli silminnäkijöiden mukaan nopeasti ohi.

        -Martina Aitolehti ja Susanna Ingerttilä juttelivat kahdestaan, kun Tukiainen tupsahti siihen väliin ja yritti käsiksi Ingerttilän kasvoihin, Hymylle kerrotaan.

        Aiemmin Tukiainen oli pyrkinyt Ingerttilän juttusille seisovassa pöydässä.

        -Tilanne päättyi yhtä nopeasti kuin alkoikin. Ingerttilä poistui paikalta tuhahdellen, Hymylle kerrotaan.


      • 17+7
        Jätti leikin kesken kirjoitti:

        Kovasta uhosta huolimatta, jätti leikin kesken.
        Tekosyitä löytyi kyllä roppakaupalla ;)

        Mistä syystä Raili Suominen on sitten alkanut puolustella Tuksua joka kohtelee kaltoin pikkukoiriaan. Maksaako joku Raili Suomiselle siitä että hän puolustelee täällä Tuksua? Raili Suomine ensin haukkuu täällä Tuksua koirien rääkkäämisestä ja sitten alkaa yhtä äkkiä puolustella Tuksun tekemiä rikoksia. Kuvottava ämmä!


      • Ihmettelen kans
        17+7 kirjoitti:

        Mistä syystä Raili Suominen on sitten alkanut puolustella Tuksua joka kohtelee kaltoin pikkukoiriaan. Maksaako joku Raili Suomiselle siitä että hän puolustelee täällä Tuksua? Raili Suomine ensin haukkuu täällä Tuksua koirien rääkkäämisestä ja sitten alkaa yhtä äkkiä puolustella Tuksun tekemiä rikoksia. Kuvottava ämmä!

        Sitä on muutkin ihmetelleet ja löytyy kehujia railillekin......täysin käsittämätöntä, sanoisin.


      • Suuri nauraja
        Ihmettelen kans kirjoitti:

        Sitä on muutkin ihmetelleet ja löytyy kehujia railillekin......täysin käsittämätöntä, sanoisin.

        Raili se vaan kehuu itse itseään anonyymina!!! Vit-tu se on aivan varma asia!!! :-):-):-)


      • 17+7 kirjoitti:

        Mistä syystä Raili Suominen on sitten alkanut puolustella Tuksua joka kohtelee kaltoin pikkukoiriaan. Maksaako joku Raili Suomiselle siitä että hän puolustelee täällä Tuksua? Raili Suomine ensin haukkuu täällä Tuksua koirien rääkkäämisestä ja sitten alkaa yhtä äkkiä puolustella Tuksun tekemiä rikoksia. Kuvottava ämmä!

        En koskaan puolustele Johannan tekemisiä ja tekemättä jättämisiä. Mä en vaan voi sietää sitä, että ihminen teilataan ilman, että todellisia todisteita on toteen näytettävissä. Onhan tuo nähty oikeuksissakin, että kaikki ei ole olleet sitä mitä ns. näädät ovat hehkuttaneet. Johannan syyksi lasketaan kaikkea shittiä, vaikkei niillä olisi mitään totuuspohjaa.

        Mulla on kaksi puolta. Ainakin mä kuvittelen olevani oikeudenmukainen ja osavani sooloilla noiden kahden "minän" välillä. Kunnioitan eläinten arvoa ja samoin kunnioitan ihmisarvoa. Jos eläimiä kohdellaan kaltoin, niin multa nousee niskavillat pystyyn. Rakastan koiria ja tuun aina rakastamaan. Koira oikein kohdeltuna on jotain sellaista mitä ne ihmiset, ketkä eivät koiria ymmärrä, eivätkä ole niitten kanssa tekemisissä, eivät tule koskaan kokemaan. Se on jotenkin vaan niin huikaiseva tunne, kun koiraan voi luottaa ja se luottaa muhun. Paremmasta kaverista voi vaan haaveilla. Kun mä silloin pari vuotta sitten loukkaannuin vakavasti, niin koira pysy vierellä. Ei lähtenyt, kun vasta sitten, kun mun sponsori tuli sen hakeen. Pisti hanttiin vielä palokunnalle ja ambulanssimiehistölle "että mammaa ette vie".

        Taas toisaalta elämää kunniottava ja siihen nöyrästi suhtautuva ihminen ymmärtää, että ihmiselämä on yhtä ainutkertainen, kuin eläimenkin elämä. Jokaisella ihmisellä on ihmisarvo ja sitä ei pidä loukata.

        Johanna on mikä on. Se töpeksii ja senkin jälkeen vielä töpeksii, mutta ei se tarkoita sitä, että sille saa toivoa aina vaan kaikkea pahaa.


      • Laidasta laitaan löy
        RailiSuominen kirjoitti:

        En koskaan puolustele Johannan tekemisiä ja tekemättä jättämisiä. Mä en vaan voi sietää sitä, että ihminen teilataan ilman, että todellisia todisteita on toteen näytettävissä. Onhan tuo nähty oikeuksissakin, että kaikki ei ole olleet sitä mitä ns. näädät ovat hehkuttaneet. Johannan syyksi lasketaan kaikkea shittiä, vaikkei niillä olisi mitään totuuspohjaa.

        Mulla on kaksi puolta. Ainakin mä kuvittelen olevani oikeudenmukainen ja osavani sooloilla noiden kahden "minän" välillä. Kunnioitan eläinten arvoa ja samoin kunnioitan ihmisarvoa. Jos eläimiä kohdellaan kaltoin, niin multa nousee niskavillat pystyyn. Rakastan koiria ja tuun aina rakastamaan. Koira oikein kohdeltuna on jotain sellaista mitä ne ihmiset, ketkä eivät koiria ymmärrä, eivätkä ole niitten kanssa tekemisissä, eivät tule koskaan kokemaan. Se on jotenkin vaan niin huikaiseva tunne, kun koiraan voi luottaa ja se luottaa muhun. Paremmasta kaverista voi vaan haaveilla. Kun mä silloin pari vuotta sitten loukkaannuin vakavasti, niin koira pysy vierellä. Ei lähtenyt, kun vasta sitten, kun mun sponsori tuli sen hakeen. Pisti hanttiin vielä palokunnalle ja ambulanssimiehistölle "että mammaa ette vie".

        Taas toisaalta elämää kunniottava ja siihen nöyrästi suhtautuva ihminen ymmärtää, että ihmiselämä on yhtä ainutkertainen, kuin eläimenkin elämä. Jokaisella ihmisellä on ihmisarvo ja sitä ei pidä loukata.

        Johanna on mikä on. Se töpeksii ja senkin jälkeen vielä töpeksii, mutta ei se tarkoita sitä, että sille saa toivoa aina vaan kaikkea pahaa.

        Jossulla on ihan tarpeeksi tuomioia takanaan, todistamassa, millainen sika se on.
        Piste.


      • Ellanen raili
        Kerros se raili kirjoitti:

        Kuinka joku voi hyväksyä tämmöisen käytöksen????

        Kohujulkkis Johanna Tukiaisen ja Viidakon tähtösistäkin tutun päätoimittaja Susanna Ingerttilän välillä nähtiin erikoinen episodi viime viikonloppuna.

        Kumpainenkin osallistui takavuosien silikonijulkkiksena muistettavan Johanna Kareen (Salkkaritähti Oona Kareen äiti) häihin. Häitä tanssittiin Helsingin Hermannissa Agroksenmäen Holvikellarissa. Johanna ilmestyi juhlapaikalle nauttineena, vaikka kirkossa häntä ei nähtykään.

        Tilanne oli silminnäkijöiden mukaan nopeasti ohi.

        -Martina Aitolehti ja Susanna Ingerttilä juttelivat kahdestaan, kun Tukiainen tupsahti siihen väliin ja yritti käsiksi Ingerttilän kasvoihin, Hymylle kerrotaan.

        Aiemmin Tukiainen oli pyrkinyt Ingerttilän juttusille seisovassa pöydässä.

        -Tilanne päättyi yhtä nopeasti kuin alkoikin. Ingerttilä poistui paikalta tuhahdellen, Hymylle kerrotaan.

        Railin mielstä johanna ei pysty tuollaiseen...
        Silminnäkijöistä ei väliä.....


      • Laidasta laitaan löy kirjoitti:

        Jossulla on ihan tarpeeksi tuomioia takanaan, todistamassa, millainen sika se on.
        Piste.

        Ei niin pahoja, mitä näädät ovat uneksineet ja harhoissaan uumoilleet.


      • Kerros se raili kirjoitti:

        Kuinka joku voi hyväksyä tämmöisen käytöksen????

        Kohujulkkis Johanna Tukiaisen ja Viidakon tähtösistäkin tutun päätoimittaja Susanna Ingerttilän välillä nähtiin erikoinen episodi viime viikonloppuna.

        Kumpainenkin osallistui takavuosien silikonijulkkiksena muistettavan Johanna Kareen (Salkkaritähti Oona Kareen äiti) häihin. Häitä tanssittiin Helsingin Hermannissa Agroksenmäen Holvikellarissa. Johanna ilmestyi juhlapaikalle nauttineena, vaikka kirkossa häntä ei nähtykään.

        Tilanne oli silminnäkijöiden mukaan nopeasti ohi.

        -Martina Aitolehti ja Susanna Ingerttilä juttelivat kahdestaan, kun Tukiainen tupsahti siihen väliin ja yritti käsiksi Ingerttilän kasvoihin, Hymylle kerrotaan.

        Aiemmin Tukiainen oli pyrkinyt Ingerttilän juttusille seisovassa pöydässä.

        -Tilanne päättyi yhtä nopeasti kuin alkoikin. Ingerttilä poistui paikalta tuhahdellen, Hymylle kerrotaan.

        Paha sanoa sitä sun tätä. Mikä tuossa on totta ja mikä taas ei? Mikä on liioiteltua ja mikä taas ei? Eikö tuo ole vaan toisten osapuolten näkemys? Missä Johannan näkemys asiasta on? Jos Johanna kommentoi tapahtunutta jotenkin, niin uskotaanko häntä?

        Tollasissa kärhämissä on aina kaksi osapuolta. Ei tulta ilman savua. En oikeesti usko, että Johanna tuosta vaan hyökkää kenenkään kimppuun ihan ilman syytä. Jotakin sellaista on pitänyt tapahtua, että homma on "revennyt käsistä". Onko Johannaa ärsytetty, haukuttu, vähekystty yms..? Miksi ylipäätään Johanna on kutsuttu häihin, jos hän ei ole ollut tervetullut jo alkujaankaan tapahtumaan? Ai siksi, että jotain hauskaa on tarjolla häävieraille?


      • Ei pahoja vai
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ei niin pahoja, mitä näädät ovat uneksineet ja harhoissaan uumoilleet.

        Oletko ihan sekaisin???


      • täh
        RailiSuominen kirjoitti:

        Paha sanoa sitä sun tätä. Mikä tuossa on totta ja mikä taas ei? Mikä on liioiteltua ja mikä taas ei? Eikö tuo ole vaan toisten osapuolten näkemys? Missä Johannan näkemys asiasta on? Jos Johanna kommentoi tapahtunutta jotenkin, niin uskotaanko häntä?

        Tollasissa kärhämissä on aina kaksi osapuolta. Ei tulta ilman savua. En oikeesti usko, että Johanna tuosta vaan hyökkää kenenkään kimppuun ihan ilman syytä. Jotakin sellaista on pitänyt tapahtua, että homma on "revennyt käsistä". Onko Johannaa ärsytetty, haukuttu, vähekystty yms..? Miksi ylipäätään Johanna on kutsuttu häihin, jos hän ei ole ollut tervetullut jo alkujaankaan tapahtumaan? Ai siksi, että jotain hauskaa on tarjolla häävieraille?

        Kyllä sinä puolustat Tukiaista, kerro millaisin sanankääntein puhumista pitäisit hänen puolustamisenaan ja mitä eroa sillä on sinun kirjoittamiin mielipiteisiin. Jotkut on vaan niin sekaisin. Bb-Tuulikki sanoo ettei arvostele kanssakilpailijoitaan vaan kertoo heistä mielipiteensä. Kun häntä syytettiin jatkuvasta ilkeästä arvostelusta. Ketkut akat.


      • ei ole
        Näätätyttö kirjoitti:

        Karmalta kesti kumman kauan kypsyä Johannan kommentteihin Arton purukalustosta. Mutta näemmä pitkä hauduttaminen viimein tehosi ja karma tuumasi, että nyt voisi keksiä jotain mukavan ironista. Ja nyt olemme tässä.

        Toisena hajatelmana heittäkäämme, että kohta Johanna varmaan alkaa haukkua karmaa selkään puukottavaksi ******* ******* ******* ******* ***** ******** *******ksi. Ylläripylläri ja juonenkäänne: karma ei ollutkaan eksklusiivisesti Tuksun puolella! Taitaa olla näätä!

        Mitään karmaa ei ole olenassakaan, vaikka hindut niin väittävätkin.


      • Lopettaisi valehtelu
        RailiSuominen kirjoitti:

        En koskaan puolustele Johannan tekemisiä ja tekemättä jättämisiä. Mä en vaan voi sietää sitä, että ihminen teilataan ilman, että todellisia todisteita on toteen näytettävissä. Onhan tuo nähty oikeuksissakin, että kaikki ei ole olleet sitä mitä ns. näädät ovat hehkuttaneet. Johannan syyksi lasketaan kaikkea shittiä, vaikkei niillä olisi mitään totuuspohjaa.

        Mulla on kaksi puolta. Ainakin mä kuvittelen olevani oikeudenmukainen ja osavani sooloilla noiden kahden "minän" välillä. Kunnioitan eläinten arvoa ja samoin kunnioitan ihmisarvoa. Jos eläimiä kohdellaan kaltoin, niin multa nousee niskavillat pystyyn. Rakastan koiria ja tuun aina rakastamaan. Koira oikein kohdeltuna on jotain sellaista mitä ne ihmiset, ketkä eivät koiria ymmärrä, eivätkä ole niitten kanssa tekemisissä, eivät tule koskaan kokemaan. Se on jotenkin vaan niin huikaiseva tunne, kun koiraan voi luottaa ja se luottaa muhun. Paremmasta kaverista voi vaan haaveilla. Kun mä silloin pari vuotta sitten loukkaannuin vakavasti, niin koira pysy vierellä. Ei lähtenyt, kun vasta sitten, kun mun sponsori tuli sen hakeen. Pisti hanttiin vielä palokunnalle ja ambulanssimiehistölle "että mammaa ette vie".

        Taas toisaalta elämää kunniottava ja siihen nöyrästi suhtautuva ihminen ymmärtää, että ihmiselämä on yhtä ainutkertainen, kuin eläimenkin elämä. Jokaisella ihmisellä on ihmisarvo ja sitä ei pidä loukata.

        Johanna on mikä on. Se töpeksii ja senkin jälkeen vielä töpeksii, mutta ei se tarkoita sitä, että sille saa toivoa aina vaan kaikkea pahaa.

        10 minuuttia sitten | Livekäyttäjä20910

        Mitä ihmettä sinä nillität? Paikalla olleet ovat kertoneet, että v*****lit koko illan ihmisille siellä häissä hirveässä kännissä. Suututti kai kun et ollut pääosassa. Sitten tosiaan kaaduit patteria päin. Kukaan ei sinua ole lyönyt, usko jo!


        2 minuuttia sitten | Livekäyttäjä20910

        Lisäksi itse yritit käydä käsiksi niihin ihmisiin, joita syyttelit. Ymmärrä nyt, että paikalla oli paljon ihmisiä, jotka näkivät ja muistavat tapahtumat toisin kuin sinä, joka olit kaatokännissä sananmukaisesti.


      • Hieno jossu
        RailiSuominen kirjoitti:

        Missä mä olen puolustellut Johannan tekemisiä? Päinvastoin olen sanonut, että tuollainen eläminen ei ole mistään kotoisin. En kuitenkaan toivo Johannalle mitään pahaa, enkä varsinkaan mitään loukkaantumisia.

        Mä olen loukkaantunut vakavasti kaatuessani (en päähän), joten aivan varmasti tiedän, miltä kipu tuntuu ja miten pitkältä tuntuu minuutti, kun oottaa pelastuslaitosta paikalle. En toivo vastaavaa kokemusta edes pahimmalle vihamiehillenikään (onkohan niitä edes?).

        En ymmärrä sellaisia ihmisiä, jotka toivovat päivästä päivään jollekin sairaalle vaan pelkkää pahaa.

        Tässä näkyy sun idolis luonne.
        Ihanaa kun jaksat tuollaista saastaa puolustaa jatkuvasti.
        Voi kun olisi sun lapsesi, niin vois olla toinen juttu.......

        10 minuuttia sitten | Livekäyttäjä20910

        Mitä ihmettä sinä nillität? Paikalla olleet ovat kertoneet, että v*****lit koko illan ihmisille siellä häissä hirveässä kännissä. Suututti kai kun et ollut pääosassa. Sitten tosiaan kaaduit patteria päin. Kukaan ei sinua ole lyönyt, usko jo!


        2 minuuttia sitten | Livekäyttäjä20910

        Lisäksi itse yritit käydä käsiksi niihin ihmisiin, joita syyttelit. Ymmärrä nyt, että paikalla oli paljon ihmisiä, jotka näkivät ja muistavat tapahtumat toisin kuin sinä, joka olit kaatokännissä sananmukaisesti.


      • Paikkalolijan kertom
        RailiSuominen kirjoitti:

        Paha sanoa sitä sun tätä. Mikä tuossa on totta ja mikä taas ei? Mikä on liioiteltua ja mikä taas ei? Eikö tuo ole vaan toisten osapuolten näkemys? Missä Johannan näkemys asiasta on? Jos Johanna kommentoi tapahtunutta jotenkin, niin uskotaanko häntä?

        Tollasissa kärhämissä on aina kaksi osapuolta. Ei tulta ilman savua. En oikeesti usko, että Johanna tuosta vaan hyökkää kenenkään kimppuun ihan ilman syytä. Jotakin sellaista on pitänyt tapahtua, että homma on "revennyt käsistä". Onko Johannaa ärsytetty, haukuttu, vähekystty yms..? Miksi ylipäätään Johanna on kutsuttu häihin, jos hän ei ole ollut tervetullut jo alkujaankaan tapahtumaan? Ai siksi, että jotain hauskaa on tarjolla häävieraille?

        10 minuuttia sitten | Livekäyttäjä20910

        Mitä ihmettä sinä nillität? Paikalla olleet ovat kertoneet, että v*****lit koko illan ihmisille siellä häissä hirveässä kännissä. Suututti kai kun et ollut pääosassa. Sitten tosiaan kaaduit patteria päin. Kukaan ei sinua ole lyönyt, usko jo!


        2 minuuttia sitten | Livekäyttäjä20910

        Lisäksi itse yritit käydä käsiksi niihin ihmisiin, joita syyttelit. Ymmärrä nyt, että paikalla oli paljon ihmisiä, jotka näkivät ja muistavat tapahtumat toisin kuin sinä, joka olit kaatokännissä sananmukaisesti.


    • Ike ja Ikenet

      Kelpaisikohan Tuksu vielä Kanervalle? Olisivat komea pari!

      • KARMA KARMA

        KARMA KARMA KARMA KARMAKARMAKARMAKARMA.Railille joko riittää,,,,,,


    • kuka hoitaa

      Jos on hampaansa saanut katkottua, niin omapa on häpeänsä. Siitä ei tipu ämmälle säälipisteitä.
      Asia mikä v*tuttaa todella paljon, on taas epäilys että josko asia onkin totta niin kuka on tällä hetkellä pitämässä huolta koirista? Turmio varmaan makaa vahvojen särkylääkkeiden kourissa Albertin yksiössään.

      • lässynlää yök

        No voi koira parat. Hah. Olisi siinäkin pari ilmastonmuutosta nopeuttavaa turhaketta maailmassa vähemmän jos tunkki unissaan kierähtäisi taskuotustensa päälle ja laskisi niistä ilmat pihalle.


        http://www.theguardian.com/sustainable-business/reduce-pets-sustainable-future-cats-dogs

        The short, if unpopular, answer is probably not. Two German Shepherds use more resources just for their annual food needs than the average Bangladeshi uses each year in total. And while pet owners may disagree that Bangladeshis have more right to exist than their precious Schnookums, the truth is that pets serve little more societal purpose than keeping us company in an increasingly individualistic and socially isolated consumer society.

        But our pet population consumes a huge amount of resources which, in our climate constrained reality, are no longer available. With a human population of 7.2 billion and a dog and cat population now in the hundreds of millions (it's estimated at 179m in the US alone), the Earth cannot sustain these populations – especially as a growing percentage of pets live their lives as ravenous consumers.

        So fast forward to a climate disrupted future, which the new IPCC report suggests is coming faster than we thought. Where do pets fit in? When climate change disrupts grain supplies, shoots food prices through the roof and also eviscerates the global consumer economy, pets may be abandoned in droves, as families suddenly can no longer afford their upkeep. We've seen this happen in times of economic crises, hence the large feral dog population in Detroit today. But perhaps at that point the pet issue will solve itself – as these packs of dogs become a bridge food for the hungry unemployed masses.


    • 6+0

      Jos niin ikävästi on päässyt käymään, haveri on hyvin valitettavaa, sattui kelle hyvänsä. Leegojen kun pitäisi kestää koko eliniän, niitä ei ole varaa menettää.

      • kgfffh

        Ei sillä ole ollut suussa kuin mädät keltaisen ruskeat tikut enää moneen vuoteen. Olivat jo muutenkin puolituhoutuneet kun ei se ämmä pese niitä, niinkuin ei peseydy muutenkaan.


    • näyttöä kiitos

      Turhaan ilakoitte kun näistä huhuista ei ole toistaiseksi vielä näytön häivääkään.

      Voi olla että kulutatte naurukalustojanne siellä ihan turhaan.

      • fffjh

        Tuo on totta. On erittäin harmillista jos huhu ei pidäkään paikkaansa. Toivottavasti pitää.


    • karma täs päivää

      Aertoa on haukkunut vuosia ja ilkkunut että menetti hampaansa saatuaa turpaansa. Tästä on jaksanut nauraen kertoa. Se parhaiten nauraa kun viimeeksi nauraa.

    • steakhouse dolls

      Mitenkä Tunkki nyt syö lempiruokaansa eli sisäfilepihviä? Nieleekö kokonaisena vai ottaako peräaukon kautta suppona?

    • täyttä totta

      Kyseinen huhu pitää täysin paikkaansa, joten naurakaa vaan rauhassa. Itsekin pääsin näkemään nämä puuttuvat palaset. Toki Töhnön onneksi turbohuulet peittävät hammaskaluston suht hyvin, mutta etuhampaista puuttuu ylipuolet ja sen voi kuulla myös Töhnön äänestä.

      • 19+20

        Uskomatonta! Se on pari kolme tuhatta euroa per hammas kun niitä aletaan fiksaamaan entisenlaisiksi, jos vaan massia jostain löytyy. Ei tuollaista soisi kenellekään.


      • Nastat joutuu laitta
        19+20 kirjoitti:

        Uskomatonta! Se on pari kolme tuhatta euroa per hammas kun niitä aletaan fiksaamaan entisenlaisiksi, jos vaan massia jostain löytyy. Ei tuollaista soisi kenellekään.

        Ei vo enää paikata noita jämiä millään....vanhat jämät pois ja nastat tilalle.....ainoa keino.
        Meikäläiseltä lohkesi muutama milli etunökön kulmasta ja eka paikkaus ei kestänyt viikkoakaan...
        Seuraavaksi jouduttiin laittamaan kunnon pala ko kohtaan ja levittämään koko hampaalle, että kestää paremmin. Nyt on luojan kiitos kestänyt jo vuoden. Hammas on kielellä kokeiltaessa toista paksumpi, mutta who cares...pää-asia on että ei ole terävää koloa enää riesana......


    • grgrgrgrgr

      Meinaatko, että et edes Jammu-sedälle tmv??? Oletko sellainen, ettet soisi kenellekkään??? Oletko ihan terve?

      • hth12

        Tunkkihan saa keikkapalkkioita.. about yksi keikka ja sillä saa yhden keinojuuren. seiskan palkkiot riittää helposti ruokaan ja ämmähän loisii ilmaiseksi Albertilla. Ei siis hätäpäivää sen suhteen.


      • Tarkotitko tuon mulle? Jammu-setä ei ole ollut vihamiehiäni. Ne keitä sen hirmuteot koskee ovat täysin oikeutettuja tuntemaan vihaa ja tuskaa. Jos mun lapsille olisi tehty noin, niin tuskinpa tekijä olisi pitkään elänyt. Yritä nyt kuitenkin tehdä jonkinlainen pesäero tuomioissasi Johanna ja Jammu-sedän välillä. Mitä Johanna sulle on tehnyt?Onko se on lätkinyt sua turpaan?


      • Jammusetä vai???
        RailiSuominen kirjoitti:

        Tarkotitko tuon mulle? Jammu-setä ei ole ollut vihamiehiäni. Ne keitä sen hirmuteot koskee ovat täysin oikeutettuja tuntemaan vihaa ja tuskaa. Jos mun lapsille olisi tehty noin, niin tuskinpa tekijä olisi pitkään elänyt. Yritä nyt kuitenkin tehdä jonkinlainen pesäero tuomioissasi Johanna ja Jammu-sedän välillä. Mitä Johanna sulle on tehnyt?Onko se on lätkinyt sua turpaan?

        Jammu ol hirviö.
        Jammu ei myöntänyt tehneensä niille pikkutytöille ikinä mitään VÄÄRÄÄ.
        Jammu oli oikeasti vaaraksi kaikille lapsille ja hirvö.

        Ja sun mielestäs vain Jammun uhreilla oli oikeus tuntea jotain sitä kohtaan?
        Jessus.

        Onneks se ei ikinä päässyt vapaaksi, vaan oli pytyssä ja sinne kuolikin......sai turpaansa yleisellä muutamaan kertaan ja aiheesta.
        Lapsien raiskaajat pahinta pohjasakkaa....


      • Ihme soopaaaa
        RailiSuominen kirjoitti:

        Tarkotitko tuon mulle? Jammu-setä ei ole ollut vihamiehiäni. Ne keitä sen hirmuteot koskee ovat täysin oikeutettuja tuntemaan vihaa ja tuskaa. Jos mun lapsille olisi tehty noin, niin tuskinpa tekijä olisi pitkään elänyt. Yritä nyt kuitenkin tehdä jonkinlainen pesäero tuomioissasi Johanna ja Jammu-sedän välillä. Mitä Johanna sulle on tehnyt?Onko se on lätkinyt sua turpaan?

        Jammusetä ei ollut kenenkään vihamies.
        Onko se ainoastaan oikeus vihata jotain ??
        Pitää olla vihamies.

        On kumma ajattelutapa.


      • Jammusetä vai??? kirjoitti:

        Jammu ol hirviö.
        Jammu ei myöntänyt tehneensä niille pikkutytöille ikinä mitään VÄÄRÄÄ.
        Jammu oli oikeasti vaaraksi kaikille lapsille ja hirvö.

        Ja sun mielestäs vain Jammun uhreilla oli oikeus tuntea jotain sitä kohtaan?
        Jessus.

        Onneks se ei ikinä päässyt vapaaksi, vaan oli pytyssä ja sinne kuolikin......sai turpaansa yleisellä muutamaan kertaan ja aiheesta.
        Lapsien raiskaajat pahinta pohjasakkaa....

        Haluat tahallasi ymmärtää sanomani väärin. Jammu oli hirviö sanan varsinaisessa merkityksessä. Kuitenkaan sulle ei ole annettu mandaattia käyttää ylintä tuomiovaltaa. Vain ja ainostaan ne henkilöt, joita ne hirmuteot koskivat ovat oikeutettuja tuntemaan sen vihan ja koston himon. Jos sinä olet näiden lasten omainen/läheinen, niin ymmärrän kostonhimosi. En muuten.

        Mutta kerrohan sinä, että miksi rinnastat Johannan Jammu-setään? Onko sun vihasi Johannaa kohtaan noin suuri? Miksi? Johanna toheloi, törttelöi ja tekee kaikkea ei niin kivaa kännispäissään, mutta tukinpa se nyt mikään pedofiili/murhaaja on. Miksi toivoa toiselle loukkaantumisia ja nauttia siitä, että toinen menettää hampaansa tai lyö päänsä katukivetykseen?


      • Suuri nauraja
        RailiSuominen kirjoitti:

        Haluat tahallasi ymmärtää sanomani väärin. Jammu oli hirviö sanan varsinaisessa merkityksessä. Kuitenkaan sulle ei ole annettu mandaattia käyttää ylintä tuomiovaltaa. Vain ja ainostaan ne henkilöt, joita ne hirmuteot koskivat ovat oikeutettuja tuntemaan sen vihan ja koston himon. Jos sinä olet näiden lasten omainen/läheinen, niin ymmärrän kostonhimosi. En muuten.

        Mutta kerrohan sinä, että miksi rinnastat Johannan Jammu-setään? Onko sun vihasi Johannaa kohtaan noin suuri? Miksi? Johanna toheloi, törttelöi ja tekee kaikkea ei niin kivaa kännispäissään, mutta tukinpa se nyt mikään pedofiili/murhaaja on. Miksi toivoa toiselle loukkaantumisia ja nauttia siitä, että toinen menettää hampaansa tai lyö päänsä katukivetykseen?

        Vit-tu, Raili, että osaatkin olla kamala ihminen!!! :-):-):-)


      • Suuri nauraja kirjoitti:

        Vit-tu, Raili, että osaatkin olla kamala ihminen!!! :-):-):-)

        Muistithan laittaa lupsat ittellesi? No näköjään et ainakaan unohtanut. Oikeesti musta on melkoisen säälittävää, että joku laittaa omaan viestiinsä plussat heti kirjoitettuaan viestin. Ai mistä tietää? Ihan parissa sekunnissa sulle tuli tsemppaajia (lue; ite tsemppaat itseäsi). Oota seuraavaksi joku tollanen kymmenen minuuttia, mieluusti tunti tai pari, niin uskottavuus säilyy.


      • Samat sanat
        RailiSuominen kirjoitti:

        Muistithan laittaa lupsat ittellesi? No näköjään et ainakaan unohtanut. Oikeesti musta on melkoisen säälittävää, että joku laittaa omaan viestiinsä plussat heti kirjoitettuaan viestin. Ai mistä tietää? Ihan parissa sekunnissa sulle tuli tsemppaajia (lue; ite tsemppaat itseäsi). Oota seuraavaksi joku tollanen kymmenen minuuttia, mieluusti tunti tai pari, niin uskottavuus säilyy.

        Ihan samat sanat itsellesi.
        Älä kirjoita niitä kehupostauksia itsellesi.
        On äärimmäisen noloa.


      • Mandaatit jakoon
        RailiSuominen kirjoitti:

        Haluat tahallasi ymmärtää sanomani väärin. Jammu oli hirviö sanan varsinaisessa merkityksessä. Kuitenkaan sulle ei ole annettu mandaattia käyttää ylintä tuomiovaltaa. Vain ja ainostaan ne henkilöt, joita ne hirmuteot koskivat ovat oikeutettuja tuntemaan sen vihan ja koston himon. Jos sinä olet näiden lasten omainen/läheinen, niin ymmärrän kostonhimosi. En muuten.

        Mutta kerrohan sinä, että miksi rinnastat Johannan Jammu-setään? Onko sun vihasi Johannaa kohtaan noin suuri? Miksi? Johanna toheloi, törttelöi ja tekee kaikkea ei niin kivaa kännispäissään, mutta tukinpa se nyt mikään pedofiili/murhaaja on. Miksi toivoa toiselle loukkaantumisia ja nauttia siitä, että toinen menettää hampaansa tai lyö päänsä katukivetykseen?

        Onko sulle joku antanut mandaatin päättää saaks Jammuu vihata?
        Mä en ainakaan ole sellaista sulle antanut.

        Vieressä asuneena voin sanoo, ett li karseeta aikaa, kun tytöt oli kadonneena.

        Mutta mitäpä sä sellaisesta välität...hauku jälleen sukulaises vaan narkkarihuoraks.
        Sellaisen mandaatin olet ilmeisesti kyllä saanut.

        Ei vaan tietoa, keneltä......


      • Jammusetä vai???
        RailiSuominen kirjoitti:

        Haluat tahallasi ymmärtää sanomani väärin. Jammu oli hirviö sanan varsinaisessa merkityksessä. Kuitenkaan sulle ei ole annettu mandaattia käyttää ylintä tuomiovaltaa. Vain ja ainostaan ne henkilöt, joita ne hirmuteot koskivat ovat oikeutettuja tuntemaan sen vihan ja koston himon. Jos sinä olet näiden lasten omainen/läheinen, niin ymmärrän kostonhimosi. En muuten.

        Mutta kerrohan sinä, että miksi rinnastat Johannan Jammu-setään? Onko sun vihasi Johannaa kohtaan noin suuri? Miksi? Johanna toheloi, törttelöi ja tekee kaikkea ei niin kivaa kännispäissään, mutta tukinpa se nyt mikään pedofiili/murhaaja on. Miksi toivoa toiselle loukkaantumisia ja nauttia siitä, että toinen menettää hampaansa tai lyö päänsä katukivetykseen?

        En ole rinnastanut jossuu jammuun....
        Haukut kylä nyt väärää puuta.

        Kovasti luulottelet.
        Tietoa vaan ei ole.


      • Samat sanat kirjoitti:

        Ihan samat sanat itsellesi.
        Älä kirjoita niitä kehupostauksia itsellesi.
        On äärimmäisen noloa.

        Oikeesti mä en kehtais edes kirjoittaa mitään mainitsemiasi kehupostauksia ittelleni. Mä oikeesti häpeisin ja painuisin maan rakoon, jos mä toimisin, kuin sinä.


      • Hhgfft
        RailiSuominen kirjoitti:

        Oikeesti mä en kehtais edes kirjoittaa mitään mainitsemiasi kehupostauksia ittelleni. Mä oikeesti häpeisin ja painuisin maan rakoon, jos mä toimisin, kuin sinä.

        Etpä niin...
        Kiinni olet sellaisesta jäänyt kiinnikin;)

        Selittele vaan....


      • Hhgfft kirjoitti:

        Etpä niin...
        Kiinni olet sellaisesta jäänyt kiinnikin;)

        Selittele vaan....

        Näytä toteen. Sellaista ei ole, mutta yritä väärentää.


      • Suuri nauraja
        RailiSuominen kirjoitti:

        Näytä toteen. Sellaista ei ole, mutta yritä väärentää.

        Raili, vit-tu, olet säälittävä rikollisia puolusteleva ja ymmärtävä luuseri!!! :-):-):-)


      • pöllllllö
        RailiSuominen kirjoitti:

        Näytä toteen. Sellaista ei ole, mutta yritä väärentää.

        Tuksu on hakannut ihmisiä, omaa isäänsä ja Juliaakin. Lisäksi on ainakin 2 kertaa ajanut kännissä, ties miten monta kertaa muutenkin, muttei vain jäänyt kiinni. Puhumattakaan pilleripäissään ajelusta.
        Siskonsa Julian vei sairaalasta suoraan räkälään ja jätti ilman puhelinta moneksi päiväksi yksin kuolemaan.
        Ja valehtelee jatkuvalla syötöllä.
        Ja tällaista ihmistä pitäis sun mielestä vain taputella päähän?
        Mun mielestä paha ansaitsee palkkansa ja saa nauraa.
        Tuksu ei tiettävästi ole mitenkään sairas, toimii kyllä sairaan ihmisen tavalla koska vetää lääkkeitä ja viinaa sekaisin.


      • jolku
        Suuri nauraja kirjoitti:

        Raili, vit-tu, olet säälittävä rikollisia puolusteleva ja ymmärtävä luuseri!!! :-):-):-)

        Suuri nauraja, sinut paljastettu ylilihavaksi naisluuseriksi, joka ei ole saanut munaa yli 10 vuoteen. Älä noki ittees parempia.


      • älä nyt puhu soopaa
        RailiSuominen kirjoitti:

        Muistithan laittaa lupsat ittellesi? No näköjään et ainakaan unohtanut. Oikeesti musta on melkoisen säälittävää, että joku laittaa omaan viestiinsä plussat heti kirjoitettuaan viestin. Ai mistä tietää? Ihan parissa sekunnissa sulle tuli tsemppaajia (lue; ite tsemppaat itseäsi). Oota seuraavaksi joku tollanen kymmenen minuuttia, mieluusti tunti tai pari, niin uskottavuus säilyy.

        muista vaan vastata itsellesi.

        Niin olet tehnyt aiemminkin JA JÄÄNYT KIINNI!!
        Ilhan turhaa selittelet, että todista.
        Se todistettiin siinä ketjussa, jossa jäit jutuistas kiinni.........

        Ei ole meidän syy, jos vanha akka ei muista, mitä on konjakkihuuruissaan kirjoitellut.


      • älä nyt puhu soopaa kirjoitti:

        muista vaan vastata itsellesi.

        Niin olet tehnyt aiemminkin JA JÄÄNYT KIINNI!!
        Ilhan turhaa selittelet, että todista.
        Se todistettiin siinä ketjussa, jossa jäit jutuistas kiinni.........

        Ei ole meidän syy, jos vanha akka ei muista, mitä on konjakkihuuruissaan kirjoitellut.

        Näytä toteen väittämäsi. En varmasti vastaa ittelleni. Mulla ei ole yhtä kieroa mieltä, kuin sinulla. Kuten sanoin, niin häpeäisin, jos tollaseen sortuisin. Ei kiitos koskaan.


      • Et ole kieroko????
        RailiSuominen kirjoitti:

        Näytä toteen väittämäsi. En varmasti vastaa ittelleni. Mulla ei ole yhtä kieroa mieltä, kuin sinulla. Kuten sanoin, niin häpeäisin, jos tollaseen sortuisin. Ei kiitos koskaan.

        Sieltä ketjusta löyty ja uups, myönsitkin sen siellä vielä...

        Että sellainen raili :)

        Mitä tulee kieroon mieleen, niin MINULLA ei takuulla ole niin kieroa mieltä läheskään kuin sinulla....luojan kiitos.
        Mulla ei olis pokkaa haukkua sukulaista narkkarihuoraksi, niinkuin sä teet.
        Mun sukulaiset ei onneks ole yhtä törppöjä kun sun sukulaises, myöskään.

        Tekopyhä olet kyllä niissä mittakaavoissa mitä ollaan huomattukin ja senkin kiistät.
        Takkia käännät aina kun se vain sulle sopii.


    • no ei

      Jos hampaista on katkennut vain osa pois ja jäljelle jäänyt hampaan osa ja juuri kunnossa, ei tarvii laittaa mitään keinojuurta eli implanttia.
      Omaan hampaaseen tehdään vain puttuva osa keinoaineesta.
      Huomattavasti halvempi operaatio kun keinojuuren laittaminen. Maksaa ehkä tonnin huitteilla kappale, keinojuuri n. 2.500 - 4000 e /kpl

      • Nysiin ei rakennella

        Hahhaa, meinaatko ihan oikeasti että tuollaiseen nysään saadaan rakennettua yhtään mitää, mikä kestäisi PURUVOIMAA.....ei kuule saada.
        Se on implantti ainoa vaihtoehto, jos on vain nysä jäljellä.

        On täällä jumalaut hammasteknikot taas asialla......
        Kuoriinkin pitää jäädä x-määrää hammasta.
        Noissa ei taida olla edes sen vertaa jäljellä. Ei niihin silloin voi mitään "rakennella".

        Lisäksi nyt kun juuri on paljastunut, alkaa laihis.
        Ei pysty siltä säryltä kuule syömään yhtään mitään......toivottavasti pääsee kunnaliseen ja äkkiä vedättämään ne nysät veks.
        Loppuu sitten se särky.


      • Asiantintija vastaa
        Nysiin ei rakennella kirjoitti:

        Hahhaa, meinaatko ihan oikeasti että tuollaiseen nysään saadaan rakennettua yhtään mitää, mikä kestäisi PURUVOIMAA.....ei kuule saada.
        Se on implantti ainoa vaihtoehto, jos on vain nysä jäljellä.

        On täällä jumalaut hammasteknikot taas asialla......
        Kuoriinkin pitää jäädä x-määrää hammasta.
        Noissa ei taida olla edes sen vertaa jäljellä. Ei niihin silloin voi mitään "rakennella".

        Lisäksi nyt kun juuri on paljastunut, alkaa laihis.
        Ei pysty siltä säryltä kuule syömään yhtään mitään......toivottavasti pääsee kunnaliseen ja äkkiä vedättämään ne nysät veks.
        Loppuu sitten se särky.

        Mikäli pysyvästä hampaasta on lohjennut pala kärjestä, hammaslääkäri hioo terävät reunat tai korjaa puuttuvan osan paikkaamalla. Joskus voidaan myös liittää hampaan irronnut osa takaisin kiinni paikka-aineiden avulla.

        Jos pysyvä hammas on katkennut syvemmältä tai jopa niin, että koko näkyvä kruunuosa on irronnut ja hampaan ydinontelo näkyy, se hoidetaan juurihoitamalla ja paikkaamalla tai kruunuttamalla.


    • yöksivesilasiin

      Sattuu noita muillekin: naispuolinen kirjailija kertoi toikkaroineensa huppelissa matkalla kotiin ja vasta seur. päivänä huomasi peilistä kauhean näyn - etuhampaat poissa -. Häpeissään oli kotona lymynnyt monta päivää.
      Kyllä mami tai broidi Tuksulle hammasremontin maksaa.

    • hitu-Himanen

      Tunkeron pitää päästä vanhainkotikeikoillaan pehmeän leivän pöytään.

      • Selvä ku ABC:n pihvi

        Pehmeän leivän ja vellin lisäksi sieltä voi löytyä ylijäämätekareita jostain komerosta.


    • Tukfu täffä tehve

      Tuksu osaa "asennot ja huohotukset" tarkalleen. Olisikos liian hooceeta kuvata jynkkyleffa jossa etuhampaaton tähtönen esiintyy. Kehuihan Tuksu menevänsä Vividille töihin.

    • ???

      MItkä häät nyt on edes kyseessä?

    • kalanruoto hampaat

      Tällaista se glamour systersien kadehdittava luksus elämä on. Toinen makaa montussa ja toinen on hampaaton, huumeita ja alkoholia raivolla kiskova rikollinen. Ja kun tämän totean, olen luonnollisesti vain kateellinen.

    • toothless glamour
    • niiiin

      En usko tätä ennen kuin näen kuvat puuttuvista hampaista. Tuksun hampaattomuudesta on ennenkin liikkunut paikkaansapitämättöiä juoruja. Hampaat eivät ehkä vaan näy turbohuulien takaa.

    • Näin se menee

      Tällä voisi rikastua.Maksan ko.henkilölle x e,että saan kuvata yksinoikeudella hampaattomia hymykuvia ja myyn nämä kuvat x e yksinoikedella jollekkin näistä pahimmista p...a lehdistä.Kansa janoaa näitä kuvia.

      • Suuri nauraja

        Minä maksan ilomielin uudesta Seiskasta torstaina jos hammasdamage on oikeasti totta ja lehdessä on meheviä kuvia aiheesta!!! :-):-):-)


    • 3=1?

      Saisikohan yhden täyden purukaluston jos lyötäiisiin yhteen Mäntylän paapan, Arton ja Tunkin jäljellä olevat hampaat?

      • tuomiopäiväkeinosenn

        Palan kyllä tästä hyvästä helvetissä mutta nyt nauroin remakasti ääneen!!!


    • DOKUMENTIT KEHIIN

      Täälläkin jotkut paskanaamat tunkki fanit itki että ei ole todisteita. Aina huhut merilehmästä pitävät melkein 100% paikkansa. Niin kuin tämäkin. Että haistakaa tunkki paskaaivo fanit tunkin P E R S E.

      • On se kaatunu katun

        Minut pahoinpideltiin vkloppuna häiden jatkoilla

        Käyttäjältä Johanna Tukiainen
        13.10.2014 19:52
        Kaksi etuhammastani on rikottu katki, toinen puoleen väliin ja toinen lähes kokonaan. Leukani on murrettu, toinen silmäkulmani on auki. Olen seurannut paljon rikossarjoja, ihminen ei pysty yksin tekemään näin itselleen, että sekä hampaat, että leuka ja silmäkulma ovat hajoitettu. Mut pahoinpideltiin ja tiedän pahoinpitelijäni. Turha valehdella!!!


      • metropoli kertoo
        On se kaatunu katun kirjoitti:

        Minut pahoinpideltiin vkloppuna häiden jatkoilla

        Käyttäjältä Johanna Tukiainen
        13.10.2014 19:52
        Kaksi etuhammastani on rikottu katki, toinen puoleen väliin ja toinen lähes kokonaan. Leukani on murrettu, toinen silmäkulmani on auki. Olen seurannut paljon rikossarjoja, ihminen ei pysty yksin tekemään näin itselleen, että sekä hampaat, että leuka ja silmäkulma ovat hajoitettu. Mut pahoinpideltiin ja tiedän pahoinpitelijäni. Turha valehdella!!!

        Hymy-lehti kertoi tänään, että Johanna Tukiainen on poikkaissut hampaansa, saanut leukaansa mustelmia ja ruhjeita myös otsaansa. Tuksu väittää vammojen syntyneen tappelusta ja on nimennyt muutamia suomalaisia julkisuudenhenkilöitä niiden aiheuttajaksi.

        Yleisesti arvellaan Tuksun kompuroineen kännissä.

        Tänään Tukiainen on uhitellut itsetuhoisilla viesteillään.

        Moni on lohduttanut Tukiaista ja yrittänyt vedota tämän uskovaisuuteen.

        -Haista paska. Kyllä uskovainenkin voi tehdä itsemurhan, Tukiainen kommentoi.


      • Netissä todisteet
        metropoli kertoo kirjoitti:

        Hymy-lehti kertoi tänään, että Johanna Tukiainen on poikkaissut hampaansa, saanut leukaansa mustelmia ja ruhjeita myös otsaansa. Tuksu väittää vammojen syntyneen tappelusta ja on nimennyt muutamia suomalaisia julkisuudenhenkilöitä niiden aiheuttajaksi.

        Yleisesti arvellaan Tuksun kompuroineen kännissä.

        Tänään Tukiainen on uhitellut itsetuhoisilla viesteillään.

        Moni on lohduttanut Tukiaista ja yrittänyt vedota tämän uskovaisuuteen.

        -Haista paska. Kyllä uskovainenkin voi tehdä itsemurhan, Tukiainen kommentoi.

        Ei tullut tarpeeksi kannatusta....
        Itsari peruutettiin tuntii myöhemmin...

        Niin tuksuu, niin tuksuu....


    • Artoa kehiin

      Hampaatkin katosivat kallioon. Nyt ois hyvät tsäänssit tesmailla yhteenpaluuta sen paremman puoliskonsa kanssa kun niillä viimein on jotain yhteistä : puuttuvat legot

    • Railiin kyllästynyt

      Lopettakaa toi Raili-jauhaminen ja Raili mee pois koska hyvät ja mehevät jutut ja juorut menee AINA pilalle kun yhtäkkiä koko keskustelun pitää pyöriä SINUN ympärillä.

      • Yksinäinen vanha

        Ei se mene, kun saa samanlaista huomioo, kuin tuksukin...sillä on päivät niin tylsii, kun ei saa rähjätä kekenkään muun kanssa...tosin sen ukko on vaan tyytyväinen...

        Sellainen on railin tarina.
        Yksinäinen vanha akka, ilman tätä palstaa ja sitä, että saa täällä räyhätä.....ja olla keskipisteenä.


    • Tunkki tantereeseen!

      Hymy 13.10.14:

      ”JUURI NYT: Johanna Tukiaisen etuhampaat tohjona ja leuka muusina!

      Johanna Tukiainen viestittää Facebook-tilillään kamalia:

      - Kaikki etuhampaani on rikottu palasiksi, leukani on lyöty rikki, toisen silmäni kulma on lyöty.

      - Hampaat ovat vakavin asia. Kuvamateriaalia kyllä löytyy! Tekijänä on joko Susanna Ingerttilä (ex-Sievinen) tai joku heidän piiristään. Myös Martina Aitolehti ja hänen kaverinsa ovat epäiltynä, nainen kirjoittaa.

      Hymy kertoi aiemmin tänään erikoisesta välikohtauksesta, joka sattui viime viikonloppuna hääjuhlissa Helsingissä. Tilaisuudessa olivat vieraina Ingerttilä, Aitolehti ja Tukiainen.

      Tukiainen hyökkäsi häiden juhlapaikalla Ingerttilän kimppuun käyden käsiksi hänen kasvoihinsa, mutta Ingerttilä kertoo poistuneensa paikalta. Hän kiistää ehdottomasti tietävänsä mitään Tukiaisen vammoista.

      - Aion nostaa kunnianloukkaussyytteen perättömästä vihjailusta, päätoimittajana työskentelevä Ingerttilä sanoo ykskantaan.

      Hymyn tietojen mukaan hääjuhlissa ei tapahtunut mitään Ingerttilän ja Tukiaisen lyhyttä episodia kummempaa. Keskustelupalstoilla ounastellaankin yleisesti Tukiaisen kaatuneen humalassa.”

      Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/juuri-nyt-johanna-tukiaisen-etuhampaat-tohjona-ja-leuka-muusina

      • Karmaa ei nyt huudet

        Toivottavasti toi tyhjäpää sitten kanssa tekee sen rikosilmoituksen, eikä vaan lesoo asialla.
        Viduttaa sellaiset tyhjänpuhujat, kun uhoo, mutta mitään ei saada aikaiseksi.
        Ja nyt VIHDOIN joku laki tunkillekin ja sen jatkuville paskanjauhamisille!
        Ikiä ei ole hänessä mitään vikaa, mutta syyttää ja haukkua kyllä osataan.....
        Viime yönäkin on pitkään jaksanut netissä riehua ja taas on kotiväki haukuttu.

        Itsemurhalla uhkaillaan ja kun porukat nauroi itsensä tärviölle, niin itsari peruutettiin.....
        On se sellainen tapaus että, ymmärtäjiä löytyy kuitenkin jatkuvasti....sekä selään taputtelijoita.

        Onneks ei ollut Kalunainen paikalla, olisi sekin saanutsyyt niskoilleen.....


      • mielenkiinnolla odot
        Karmaa ei nyt huudet kirjoitti:

        Toivottavasti toi tyhjäpää sitten kanssa tekee sen rikosilmoituksen, eikä vaan lesoo asialla.
        Viduttaa sellaiset tyhjänpuhujat, kun uhoo, mutta mitään ei saada aikaiseksi.
        Ja nyt VIHDOIN joku laki tunkillekin ja sen jatkuville paskanjauhamisille!
        Ikiä ei ole hänessä mitään vikaa, mutta syyttää ja haukkua kyllä osataan.....
        Viime yönäkin on pitkään jaksanut netissä riehua ja taas on kotiväki haukuttu.

        Itsemurhalla uhkaillaan ja kun porukat nauroi itsensä tärviölle, niin itsari peruutettiin.....
        On se sellainen tapaus että, ymmärtäjiä löytyy kuitenkin jatkuvasti....sekä selään taputtelijoita.

        Onneks ei ollut Kalunainen paikalla, olisi sekin saanutsyyt niskoilleen.....

        Olet aivan oikeassa, nyt sitten odotellaankin jatkoja.

        kuinka tämäkin episodi päättyy ja kuka viedään kuulusteluihin......


    • ...

      "muutenkin huikeassa habituksessaan."

      Ei pеrkеlееn jätkä, nyt on kahvit näppiksellä ja hämmästystä herättänyt päivän huutonaurupyrskähdys avokonttorissa saatu - kiitti heIvetisti!

    • Itsesarjamurhaaja

      Onko yritys rangaistava, siis itsensä murhata? Alb. Hampaaton Ruutanalla pari lohkeemaaetuhampeissa ja leuassa punoitusta...... Ei oo glourista ....... Pikku juttu, pintahaava.

    • ei saa väistää

      Kuka onneton meni väistämään kun hippo hyökkäs täysillä? Hippo mätkähti asfalttiin?
      Väistäjän syy ihan selkeesti.

      • kissatappelu

        Eiköhän joku Tunkkia ole ystävällismielisesti taputtanut selkään ohi kävellessään.


      • tunkkiluukku
        kissatappelu kirjoitti:

        Eiköhän joku Tunkkia ole ystävällismielisesti taputtanut selkään ohi kävellessään.

        Ei o mitää karmoja, jeesuksia ja muita hörhötyksiä, on teot ja seuraamukset. Luuleeko tämä raili suominen että tuksun herjaajat kokevat jonkun tuomion ja päläpälä, ihminen selittää itselleen maailman juuri sellaisena kuin se itse harhoissaan haluaa se olevan ja koskaan,ei koskaan se ole sitä. Tuksu on pahimman luokan narsisti,onneksi on doku,raittina saisi varmaan pahempaa jälkeä aikaan,niin tyhmä ja kouluttamaton,ahne ja lapsellinen se on. Tuksu on aikamme tuote,vitun tyhmä ihminen.kukaan mitään tuomioita saa mistään,jos saisi maailma olisi toisenlainen paikka.


      • kakkastring
        tunkkiluukku kirjoitti:

        Ei o mitää karmoja, jeesuksia ja muita hörhötyksiä, on teot ja seuraamukset. Luuleeko tämä raili suominen että tuksun herjaajat kokevat jonkun tuomion ja päläpälä, ihminen selittää itselleen maailman juuri sellaisena kuin se itse harhoissaan haluaa se olevan ja koskaan,ei koskaan se ole sitä. Tuksu on pahimman luokan narsisti,onneksi on doku,raittina saisi varmaan pahempaa jälkeä aikaan,niin tyhmä ja kouluttamaton,ahne ja lapsellinen se on. Tuksu on aikamme tuote,vitun tyhmä ihminen.kukaan mitään tuomioita saa mistään,jos saisi maailma olisi toisenlainen paikka.

        Ihmisellä on ikävä ja tyhmä tapa lohduttaa itseään valheilla ja valmiilla maailmanselityksillä.uskonnolla ja huuhaalla,kattokaa ympärillenne missä vitussa täällä näkyy karmanlaki!?!?!? Kun ei uskalla katsoa elämää suoraan silmiin tukeutuu ismeihin,horoskooppeihin ja muuhun paskaan.


      • Tuks valehteli taas
        kakkastring kirjoitti:

        Ihmisellä on ikävä ja tyhmä tapa lohduttaa itseään valheilla ja valmiilla maailmanselityksillä.uskonnolla ja huuhaalla,kattokaa ympärillenne missä vitussa täällä näkyy karmanlaki!?!?!? Kun ei uskalla katsoa elämää suoraan silmiin tukeutuu ismeihin,horoskooppeihin ja muuhun paskaan.

        10 minuuttia sitten | Livekäyttäjä20910

        Mitä ihmettä sinä nillität? Paikalla olleet ovat kertoneet, että v*****lit koko illan ihmisille siellä häissä hirveässä kännissä. Suututti kai kun et ollut pääosassa. Sitten tosiaan kaaduit patteria päin. Kukaan ei sinua ole lyönyt, usko jo!


        2 minuuttia sitten | Livekäyttäjä20910

        Lisäksi itse yritit käydä käsiksi niihin ihmisiin, joita syyttelit. Ymmärrä nyt, että paikalla oli paljon ihmisiä, jotka näkivät ja muistavat tapahtumat toisin kuin sinä, joka olit kaatokännissä sananmukaisesti.


    • Joopa joo

      On todellakin törkeää käyttää sairasta ihmistä hyväkseen niinkuin nämä
      ravintolat joihin otetaan tällainen alkoholisoitunut kansanpelle"viihdyttämään "
      asiakkaita!Myös Hymy lehtihän on kunnostautunut koko olemmassa olo aikansa
      näiden reppanoiden avulla levikkinsä parantamisesta!

      • tunkkiluukku

        Voivoi ja nämä pellet on sitten ilman mitään omaa tahtoa..se on paskaa viihdettä ja sillä on hintansa,thats it


    • helmi hammas
    • Voivoi Tuksua

      Voi Tuksua.. Kuka auttaisi tämän naisen takaisin maan pinnalle. Tuksun käytös on ollut jo pitkään sairasta, ja pahemmaksi menee. Ei mitään käsitystä normaalielämästä, ja sormi ojossa syytellään muita omista virheistä, ja sitten vielä ihmettelee kun kritisoidaan. Ekaa kertaa sääliksi käy, humalanhuuruinen elämä jolla ei ole tarkoitusta. Mahtavat harhakuvitelmat omasta itsestään, ja vielä kuvittelee että joku on kateellinen. Psykiatrinen pakkohoito, saisikohan se Tuksun silmät aukeamaan?

      • no way

        Ei. Niin vahvoja lääkkeitä ei olekaan.


      • silari puhkes patteriin
        no way kirjoitti:

        Ei. Niin vahvoja lääkkeitä ei olekaan.

        Tuksu vetää loppuun asti samoilla silmillä. Tämä herjaaminen eittämättä ei ole eettistä mutta sitä saa mitä tilaa.maailma ei ole ymmärtäjä,elämä ei ole armahtaja,sitä makaa kuten petaa,säälittävää elämää tunkeroisella,ihan vitun hirveetä,kammoa,rumaa,tyhjää,ei mitään, se ei osaa mitään,tee mitään,ole mitenkään hyödyksi missään kenellekkään,irvikuva ihmisestä. Ainoastaan sylkykuppina saa olla ja niin tosiaan niitäkin tarvitaan.


      • näin muuten on
        silari puhkes patteriin kirjoitti:

        Tuksu vetää loppuun asti samoilla silmillä. Tämä herjaaminen eittämättä ei ole eettistä mutta sitä saa mitä tilaa.maailma ei ole ymmärtäjä,elämä ei ole armahtaja,sitä makaa kuten petaa,säälittävää elämää tunkeroisella,ihan vitun hirveetä,kammoa,rumaa,tyhjää,ei mitään, se ei osaa mitään,tee mitään,ole mitenkään hyödyksi missään kenellekkään,irvikuva ihmisestä. Ainoastaan sylkykuppina saa olla ja niin tosiaan niitäkin tarvitaan.

        1 tunti, 20 minuuttia sitten | Livekäyttäjä11175

        Ei voida varmuudella sanoo että on pahoinpidelty??????? Mitäpä jos alkaisit kulkemaan kamerakypärä päässäs kuten noilla ryssillä kojelaudalla....näkisit miten toilailet tuolla yössä ,jäis paljon paskaa huutamatta julki....


    • habituu

      Ravintoloiden pitäisi nyt laittaa täysi stoppi tuksun keikoille.Ei yhtään vetoa missään.Mitään hyvää niistä ei ole seuranut muuta kuin hullut kyttääjät käy katsomassa ja odottamassa seuraavaa mokaa.Tuksu hoitoon ihan suljetulle vähintään 6 kk eritys kaikista.Jos ei auta niin tervemenoa sitten vaan.Ihminen on sairas, tyhmä ja alkkisnarkki.Mutta hoitoon pitäisi löytyä rahat,mielestäni seiska voisi maksaa hymyn kanssa kimppaan,yhteiskunnan velvollisuus se ei enää ole.Lehdet ottavat kaiken irti kuten Nykäsestäkin aikoinaan,ihan sairasta.

      • mistä apu?

        samaa mieltä habituu, sairashan tuksu on ollut jo pitkään.


    • Nooh:D

      Olen edeellkin sitä mieltä,että tämä mokailija glamour pimatsu,on jymähtänyt teini ikään,vaaleanpunaisine ulelmineen...kroppa vanhenee,Tuksun aivot ei!?

      • Näätätyttö

        "Kroppa vanhenee, aivot ei." Tuosta irtosi hyvät ilot. Kiitos. :D


      • viinan voimalla
        Näätätyttö kirjoitti:

        "Kroppa vanhenee, aivot ei." Tuosta irtosi hyvät ilot. Kiitos. :D

        tuolla menolla ainakin ne aivosolut vanhenevat ja kuolevat viinan voimasta.


    • tuksun tarinoita

      Vielä yksi todistusaineisto viime vklopun tapahtumista

      Käyttäjältä Johanna Tukiainen
      17.10.2014 21:59

      Huomasin tämän vasta nyt, silmäkulmani oli kipeä jo aiemmin mutta nyt mustelma tuli esiin myös. Aika erikoinen "kaatuminen" matalissa ballerinoissa patteria vasten!!! Ensinnäkin etuhampaani murtuivat pahasti, leuka on täysin hakattu ja nyt tämä silmääni esille tullut mustelma. Asia ei todellakaan jää tähän, sen voin sanoa! Vaikka mulla onkin nyt hienot uudet etuhampaat, niin hakkaajani joutuu vastuuseen tavalla tai toisella! Lääkäreiden mukaan minut on ihan hyvin voitu iskeä tajuttomaksi jonka jälkeen hampaat on rikottu jne. Tämä maa on väkivaltatilastoiden kärjessä eikä mikään ihme! Mut laitetaan aina syylliseksi kaikkeen mutta eiköhän nämä kuvat puhu puolestaan! Hampaat olivat vakavin asia.

      https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/47558_294285267342595_385406480_n.jpg

      http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Viela-yksi-todistusaineisto-viime-vklopun-tapahtumista/1056039

      • muisti mänj

        On se vaan ollut aivan käsittämättömässä soseessa!


    • mautonta!
      • Tuota tuota. Onko toi sitruunan kuori? Tai ehkä lime?

        Johannalle ihan vaan kohteliaisuutena tiedoksi, että tollaset sitrushedelmän kuorilla tai itse hedelmillä koiran kanssa pilaileminen on perseestä. Koirat ja kissat inhoavat sitrushedelmiä yli kaiken. Mm. kissat saa pysymään pois salaattipenkistä laittamalla penkkiin sitrushedelmän kuoria.

        Sitruunaa käytetään koirien koulutuksessa (mm. sitruunapanta) halutessa eroon jostain koiran pahasta tavasta (huonekalujen ja kenkien järsiminen, väärään paikkaan kuseksiminen tai tarpeiden tekeminen, turha haukkuminen yms. rassaava paha tapa). On väärin tehdä tuollaista, koska koira ja kissa tekevät kaikkensa etteivät joudu tekemisiin sitruunan kanssa.


      • Koiraparat, oikeesti
        RailiSuominen kirjoitti:

        Tuota tuota. Onko toi sitruunan kuori? Tai ehkä lime?

        Johannalle ihan vaan kohteliaisuutena tiedoksi, että tollaset sitrushedelmän kuorilla tai itse hedelmillä koiran kanssa pilaileminen on perseestä. Koirat ja kissat inhoavat sitrushedelmiä yli kaiken. Mm. kissat saa pysymään pois salaattipenkistä laittamalla penkkiin sitrushedelmän kuoria.

        Sitruunaa käytetään koirien koulutuksessa (mm. sitruunapanta) halutessa eroon jostain koiran pahasta tavasta (huonekalujen ja kenkien järsiminen, väärään paikkaan kuseksiminen tai tarpeiden tekeminen, turha haukkuminen yms. rassaava paha tapa). On väärin tehdä tuollaista, koska koira ja kissa tekevät kaikkensa etteivät joudu tekemisiin sitruunan kanssa.

        Ootsä lukutaidoton?
        Se sanoo ihan itse, että kyseessä on MANDARIINI.
        Noin se rääkkää niitä elukoitaan jatkuvasti.

        Kyllä kuvasta äkee, kuinka pieni on peloissaan ja huurut käyvät silmiin.
        Jossu on hirviö ja sillä ei pitäisi olla minkään sortin elukkaa.
        Noin käsittelee eläimiään siis eläinrakas johanna tukiainen.

        Mutta, tuohan on susta ok, koiran omistaja.....


      • Säälixäy.....
        Koiraparat, oikeesti kirjoitti:

        Ootsä lukutaidoton?
        Se sanoo ihan itse, että kyseessä on MANDARIINI.
        Noin se rääkkää niitä elukoitaan jatkuvasti.

        Kyllä kuvasta äkee, kuinka pieni on peloissaan ja huurut käyvät silmiin.
        Jossu on hirviö ja sillä ei pitäisi olla minkään sortin elukkaa.
        Noin käsittelee eläimiään siis eläinrakas johanna tukiainen.

        Mutta, tuohan on susta ok, koiran omistaja.....

        14 tuntia, 6 minuuttia sitten | Peikkopeipe

        Olenko ainoa jonka mielestä näyttää siltä että tämän pienen koiran pään ympärille on kiedottu mandariinin kuoret? Mitä vittua?


        13 tuntia, 44 minuuttia sitten | Livekäyttäjä17897

        Siltähän se näyttää, sit vielä tökätään sormet kurkkuun, et saatais pää käännettyy kameraan. Känniääliöt liikkeellä. Voi koiraparkoja.


      • Koiraparat, oikeesti kirjoitti:

        Ootsä lukutaidoton?
        Se sanoo ihan itse, että kyseessä on MANDARIINI.
        Noin se rääkkää niitä elukoitaan jatkuvasti.

        Kyllä kuvasta äkee, kuinka pieni on peloissaan ja huurut käyvät silmiin.
        Jossu on hirviö ja sillä ei pitäisi olla minkään sortin elukkaa.
        Noin käsittelee eläimiään siis eläinrakas johanna tukiainen.

        Mutta, tuohan on susta ok, koiran omistaja.....

        No ei tuossa kuvassa, minkä mä klikkasin auki mainittu mitään mandariinista. Ei mulla siinä lue mitään tekstiä. Pelkkä kuva vaan. Näätkö sinä siinä tekstin?

        http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2014/10/17/p194fputjqm5h1ph11om31laeeaq4.jpg


      • Ylhäällä on...

      • Ylhäällä on... kirjoitti:

        Hei tollo.
        Tuossahan se mandariinijuttu on laitettu....

        Piti sitten kuitenkin 2 minuuttia myöhemmin rääpiä päätään asiasta....
        Hohhoijaaaaa

        Siis momentto? Jos olen kirjoittanut viestini klo 14.15, niin miten olisin voinut lukea kommentoidessani viestin, mikä on kirjoitettu klo 15.49?


    • Uristi ruotsista

      69 on kivempaa kun ei ole hampaat tiellä.

    • Siippi1234

      Itku tuli kun näki ton pikkusen jotkut kuoret päässä. En ole kertaakaan nähnyt onnellista koiraa ton kamaluuden käsissä. Tossa "keikkajulisteessakin" Nassu näyttää olevan jo kuollut. Itselläni koira, joka näyttää "nauravan" joka päivä kun sen kanssa puuhastelee. MIKSI tällä ihmisrauniolla annetaan olla koiria koska ne joutuvat AINA johonkin huostaan. En ole hesalainen, mutta miksi siellä ei eläinsuojeluviranomaiset tee mitään? Ei ko. naikkonen kiinnosta millään tavalla, mutta edelleen MIKSI häneltä ei saada eläimiä pois?
      Flunssassa sängyssä ja siksi tsekkailin sivuja, en enää ikinä. Hyi helvetti kun etoo; ainoastaan eläimet surettavat. Kun olisi valtaa, että saisi poliisit, heidänkin tehtävä on huolehtia huonosti kohdelluista eläimistä sinne, mutta ei taida olla meitsin käsissä tämä asia kun en henk. koht. tiedä asiasta. Yrittäkää pliiiis saada ne huostaan tolta ihmiseltä.

    • Tunkki 4.11.14

      Tunkki 4.11.14:

      ”Nyt olen sitten pitkäkyntinen! ;)

      Päätin hankkia tänään monen vuoden tauon jälkeen rakennekynnet takaisin. Tosin ripsienpidennys ja hiukset ovat mulle vielä tärkeämpiä, puhumattakaan esim. hampaista, jotka voivat oikein hyvin tällä hetkellä.

      Tiedoksi vaan pahoinpitelijöilleni, että onneksi mulla on tapaturmavakuutus yms. kunnossa! Ja kyllä aina paha saa palkkansa, vaikka en itse teitä saisikaan oikeuteen asti.

      Lääkäreidenkin mukaan on lähestulkoon mahdotonta, että edes humalatilassa olisin "kaatunut" patteria vasten matalissa ballerinoissa niin, että molemmat etuhampaani olisivat katkenneet niin pahasti, molemmat silmät mustana ja leuka ihan vereslihalla. Koko tilanne oli lavastettu jotta minä saisin taas yksin syyt niskaani.

      No kohta se lähtö ulkomaille koittaa täältä kiusaajien yhteiskunnasta, vaikka Suomessa on hirveän paljon hyvääkin. Itseasiassa tosi paljon hyvää mutta en halua enää yhtäkään siipeilijämiestä tai huijaria. Ulkomailla ihmisillä ei ole ennakkoluuloja minua kohtaan ja he pääsevät tutustumaan minuun aidosti. Rattoisaa illanjatkoa kaikille! :)”

      Kuva: http://aijaa.com/ABqN81

      7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Nyt-olen-sitten-pitkakyntinen-/1057575

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe