Sensuuri alkoholi keskustelulle.

alkoholionmyrkkyä

Alkoholi ei ole kenellekkään hyväksi ja se tulisi kieltää lailla Suomessa, ellei laittomuus aiheuttaisi isompia onglmia kuin laillisuus. Ainoiksi keinoiksi meille jää kitkeä alkoholin kulutus niin pieneksi kuin mahdollista laeilla ja veroilla. Verot ovat jo niin suuret että niitä ei voi enään nostaa, kiitos eu:n ja tämän paholaisenlitkun vapaan liikkuvuuden vuoksi. Keinot alkavat pikkuhiljaa olla käytetty loppuun ja jäljelle jää mainonnan rajoittaminen. Mielestäni alkoholista keskustelu internetissä positiiviseen sävyyn tulisi kieltää lailla. Myös alkolin käyttö ja siitä keskustelu alaikäisen kuullessa tulisi olla laitonta. Voitte olla sitä mieltä että tämä on sanavapauden rikkomista, mutta nyt tarvitaan rankkoja keinoja että saataisiin tämä juopotteleva luuserikansa kuriin! Olen saannut kannatusta idealleni ja aionkin perustaa asiasta nettiadressin lähiaikoina.

15

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KristillisetArvot!

      Just näin ! Viinan ohella myös tupakkatuotteet tulee kieltää ja alkoholin tai tupakan salakaupasta tulee määrätä kuolemanrangaistus !

      Tässä maassa kaikki vaan juopottelee, käyttää huimausaineita ja on kaikenmaailman rasisteja ja persuja, semmonen peli ei enää vetele ! Pakkotyötä kaikille työttömille heti saatava , vaadimme tätä !

      • Tsiisus

        Kyllähän sille Jessellekin viini tais maistua. Ja taisipa tarjota kavereillekin, sitä viiniä jonka oli itse muuttanut viiniksi, Olen muuten itsekin tehnyt saman "ihmeen". Ei siihen tarvita kuin vettä, hiivaa, marjoja ja sokeria. Raamattu ei myöskään kiellä mitään huimausaineita. Suomen laki tosin kieltää. Ihme jeesustelua!


      • tenu_keppi

        Nyt minä kyllä rrryyyyppään tölkin keppanaa


    • sd kunniaan

      Mielestäni voisimme hakea eu:lta poikkeuslupaa alkoholin ja tupakan tuonnin kieltämiseselle. Verot voisimme nostaa pilviin ja verorahoilla palkata kunnollinrn arsenaali tulliin valvomaan alkoholin tuontia. Oikeastaan tämän jälkeen verojen nostolla ei olisi minkäänlaista kipurajaa, vaan veroja voitaisiin nostaa vaikkapa 300%.

      • onneksi eu:ssa

        Entäs jos matkustaa viroon tai saksaan ja juo siellä tai sitten muuttaa kokonaan pois suomesta jos moiset ehdotukset astuisivat voimaan. Ihme kieltäjiä ja rajoittajia täällä suomessa. Onneksi ulkomailla ei ole vastaavanlaisa kieltäjiä ja tämähän näiden rajoitusten ja veronkortuksien ongemaksi tuleekin kun kansa hakee juomat virosta jossa ei ole vastaavia kieltoja ja alkoholilait ovat paljon löysempia kuin suomessa. . eikä niitä myöskään ole Saksassa,Espanjassa,Latviassa,Italiassa, Puolassa,Venäjällä, Ranskassa. Ranskassa muuten juodaan päivittäin viiniä ja vero 0%

        Näin Lauantaina ulkomailla paljon käyvänä ihmetyttää miksi kaupatkin pitää laittaa jo 18.00 kiinni? Tähänkään en ole ulkomailla törmäänyt ja myös suomessa kauppiaden pitäisi itse saattaa mihin asti ovat auki.


    • Siitä vaan

      Onnistuu. Tarvitset vain ajatuksillesi äänestysikäisten kansalaisten enemmistön kannatuksen.

      Perusta raittiuspuolue. Saatuasi sen taakse ehdottoman enemmistön voitkin huudattaa itsesi Suomen diktaattoriksi (vrt. Hitler, Stalin, Putin...)

      Autoritaarinen meininki kunniaan! Mahdollisuutesi ovat rajattomat!

    • muhametti

      Alkoholin lisäksi myös seksi tulee kieltää... nuoret tytöt tuolla puolialasti juoksee napapaidoissa, se ei käy minulle alkaa jöpöttämään ja ne ei kuitenkaan anna minulle.

      Näinollen ehdotan vaikka semmoista että mitenkä jos lailla pakotetaan kaikille tytöille hunnut... ja kun minua kuitenkin ne nuoret tytöt jöpötteleepi ja ne ei edelleenkään minulle anna, niin lailla myös säädetään pakko avioliitot siinä sanotaanko 10 vuoden iässä !

    • eionnistukieltämien

      Ei alkoholia voi kieltää mitenkään. Pitää muistaa sekin, että sitä voi tehdä myös itse ja kieltäminen pelkässä suomessa ei auttaisi yhtään mitään kun muut maat sen kuitenkin sallisi. Maapallo kun on rajattu eri valtoihin joissa on eri lait. Varsinkin alkoholilaki on erillainen eri maissa.

    • kielletäänkaikki

      Rasvainen ruoka,punainen liha, kala, sokeripitoiset virvoitusjuomat, suola, ruisleipä, leipä, ruoka ylipäätään, jne.jne. Kaikki listalla olevat epäterveellisiä ja fataaleja kohtuuttomasti nautittuina, kielletään samalla nekin.

    • Asiaa täällä!
      • Sanna Kanninen

        Täällä uskovaiset luulevat pääsevänsä taivaaseen jos kielletään alkoholi, tupakka, seksi jne jne..
        Itse asiassa tollainen kielto kiellon päälle on niin typerää ja lapsellista, tää on kun venäjällä, et saa sanoa sitä etkä tehdä tätä. Onko ihmiset oltava jonkin hihhuloiden talutusnuorassa, onko meidän elettävä kuin zombiet neljän seinän sisällä.
        Minä en juo holtittomasti, enkä tupakoi. Lapseni eivät juokse ulkona kaljakassien kera puistossa iltaisin. Kaikki on kiinni vaan omasta selkärangasta, viitseliäisyydestä ja lasten kasvatuksesta. Ei se kieltämällä muutu, jos ihminen ei itse tajua parhaansa, antaa mennä suohon, omapa on valinta! Katsokaa esimerkiksi välimeren kansoja, juovat viiniä ruoan kanssa päivittäin, lapset näkevät sitä eikä rupee juopoiksi, harvemmin mekastavat kylillä pahanteossa. Missä vika? Sanoisin, että tutkikaa sitä omaa peilikuvaanne! Olen kuullut ravintolapäälliköstä, joka sanoo, että ei jaksa kuulla lastensa kiljumista kun tulee kotiin, hän on mielummin töissä. Ja tarjoaa lapsilleen " äitien tekemää" ruokaa suoraan mikrosta. Siinä on esimerkki tulevien hörhöjen elämästä. Ei se vika ole alkossa tai sen nimestä! Välinpitämättöjen vanhempien kasvatusten laiminlyönnistä ja laiskuudesta on kyse. Mutta onpa helpompaa sysätä syyt yhteiskunnan niskaan ja vaatia muutoksia verorahoin joita ei loppupeleissä auta hevonkukkua!


    • mietippä

      "tulisi kieltää lailla Suomessa" kuinkas meinais toteuttaa? Muistatko kieltolain seurauksia?

    • 20-20

      Jos avauspostin kirjoittaja sinun mielestä alkoholi on niin haitallista niin suosittelen sinua lopettamaan sen käytön. Ei kukaan pakota sinua juomaan.

      • ponunhäntäpoika

        Lopetetaan viinakeskustelu ja viinanjuonti, sen tilaaminen ulkomailta ja sen ostaminen kotimaasta; lopetetaan viinapalstojen lukeminen ja lakkautetaan lehtitilaukset ja sammutetaan tietokoneet. Lopetetaan äänestäminen ja valittaminen. Maksetaan veroa ja ollaan hiljaa eikä vastata, kun puhelin soi tai gallupkyselijä kyselee. Ketä äänestäisit -kysymykseen vastataan että "en tiedä", eikä äänestetä. Sitten, kun aika on kypsä... ei tehdä mitään.


    • internetylittääsuomenra

      Mainostuskielto SUOMESSA toimii, Vai toimiiko??. Entäs internet?. Sen kauttahan pääsee katsomaan viron ja muun maan mainoksia. Mitä ihmettä? Eikö virossa olekkaan samanlaista mainostuskieltoa. Senhän piti olla joka maassa`? Mites kun löysin tälläisen mainoksen. mitä ihmettä?
      https://www.youtube.com/watch?v=E29Vltnod0E

      Olikos tämä se Ranskalainen juomatapa jossa juodaan vain lasi viiniä aterian yhteydessä ja senjälkeen korkki kiinni? Jonka vuoksi Ranska Espanja ja muut maat ei nosta veroa viiniin ja muihin alkoholeihin.

      https://www.youtube.com/watch?v=oe-oBcUdHhw

      Tämä ei kyllä siltä näytä. Nyt Ranskassa äkkiä vero ylös tämän yhden poikkeus tapauksen vuoksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe