miese en kyllä taija olla

olenkhan mie

miese en kyllä taija olla saamelainen kun ei ole kippurat jalat,enkä haise paskhole, en ole ahne , en laiska, en elä toisten verorahoila, en kahehi, en tappele, mutta kyllä mie joskus nukun ja juon kiljua, se se pannee eppäilemähän että olenko mie sitteki saamelainen

17

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naim aslak

      Kylläse sie vaa saamelaine oot. Saamelaine mikä saamelaine!

    • sekasikiö

      Kyllä mekki kiljua juomma ja saatama met nukkuakki jos liikaa juomma. Vaikka mie luulen että mie olen sekasikiö.

      • olen saamelainen

        Kylläse miekhin olen saamelainen haisen P a s k o l l e ja vanhalle Wiskille


    • olenkhan mie

      kyllä mie sitte saathan olla saamelainen, no voi hoolalailuilahuulailalailalöileilaajaleilalöilailaa holalaluilaahuuluilaa.

      • iloinensaamentyttö

        Vai semmosia me ollaan? Miten pystytkään asumaan meidän maillamme ja meidän kanssamme?


      • olen aitosaamelainen
        iloinensaamentyttö kirjoitti:

        Vai semmosia me ollaan? Miten pystytkään asumaan meidän maillamme ja meidän kanssamme?

        olenkohan miiekin saamelainen käythän kyllä nunnukkaa ja heihnäkenkiä joikhaan myös olen aitosaamelaihen länkisääret on kansha kippuranokka nuama on nokinen


    • sekasikiö

      Olet sie kyllä hyvä joikhmhan kyllä sie varmhan olet saamalanen, niin mie ainaki luulen.

    • olenkhan mei

      mutta ossaan mie Popetaaki se kaksoiselämää on kyllä hyvä, tiiä nyt mikä mie oikein olen,alkoi oikhein vaivaahman nyt.

    • korvat kangen takkaa

      Sie hän voisit olla vaikka ruotsalaistunut saamelainen joka kärsit sellaista identiteetti kriisiä No hurrit harvoin juo kiljua.....varsinkaan riisiin tehtyä

    • olenkhan mie

      voi herranjumala..det lider in....olenkokhan mie vielä ruottallainenki...saamelainensuomenruottalainen voi kauhia kuinka monta kansalisutta minun veressä saattaa virrata..detliderinholajaluijaajuuuilaaleilalöilailaajalailalöileilaholakkaluijaauuuutuskinjaksantätäyhtäkääkunpajokutuntisiminutparemmin..loppuishi tämä arvailu

    • sekasikiö

      En mie muuta tiiä mutta olet sie kuiten hyvä joikkaamhan, mutta saatat sie vain ollakki jotenki sekkainttunnu hurhin ku sie puhut jotenki kummasti.

    • olenkhan mie

      mutta ikke varmasti mie luulen etten ole norjalaishin sekkaavantunut , so vakker svaikka kyllä mulle seki soppii nehän ossaa sitä englanttia paremin kun suomensaamelainenruottalainen, onko sinusta sekasikiö kummalista porukkaa net hurrit eikö net ole niitä ruottalaisia rajantakkaa että niilä on se gevali ja nuuska vielä tarjousessa vai ovakko jo nostanhet hintoja tai niitä ruunuja,no helpompi se on tietysti ruunukla maksaa ku orahvia alkaa tappamhan,se on niin kauheta vaikka jokku sannoo ett6ä oravannahat on lakintupsuna komeita,en mie vain siitä niin tiiä. Mutta joikhaama taas holalujaalulijaaminnesehävisiselynxinjälkiholalaluijauijaauuuhaajalailalöitaasleilaajaleilalöilailaaholalaaluijlaaaellerhur semmosia mies taas ajettehen jouvun että olisinkohan mie vielä norjan ikkeso nöjä

    • sekasikiö

      Et sie kyllä norjelainen ole sen mie kyllä tiiän eihän sinula ole sivakoitakhan ja eikö net ole kovat hihtaamhan. Mennee tuo kilju niin päähän, mutta joikkaappa taas

    • olenkhan mie

      On mulla sivakhat,oikhei semmoset itte tehtyt puusukset oikhein koivusta,länget poronnahasta,se oli yksi ahmantappama poro siitä mie otin palasen kun löysin tuolta mettästä, hyvhin siistist liukhaksi, hyvin mennee alamäkehen mutta lipshuu ylämäesä pahasti riivatut. Saapiiko sieltä Norjasta sitä Petersonin sätkätupakkia vielhä,olise joskus mukava vettää vielä Petersonin savut ja miettiä nuita sukujuurhia kun askarhutta kokoajan mutta jospa joikhaaminen auttais holalauilalahuilaajuiuuuhholalaiuilaajuuaajukahuuljolajuuiaiajolakkaluijaaluujaajaauulatunturistaholkakkaluijaauuleolalöilailaajallailalöileilaaholakkaluillaajuuu kathela taas jos nuot asiat jotenki selkenis ...jooiolaauilaaholakkaliuijhholkkiukjaaholallauijjaaa joku sano että olisinkho kiinalisilekhi sukuha kun olen näin läntäksi jäänhy tiiä sitäkhän

    • sekasikiö

      Hui ko on kohmelo ko loppu tuo kiljukin, onneksi panin uuven käyhmän jokhan solis valmis. Jaa kiinalaiseksikki itteäs luulet no saatat vain ollakki ko sulla on nuin vinot silmäkki, mutta joikahata sie vain ossaat.

      • hörösaamelainen

        te mithän saamelais olethan mie ole sekasikiö saamelainen nuama ihan saamelainen
        hörökorvanen sekhin todistaa ja luonnevähän kiphurainen äkhiväärä kelmi täsä on kyllä itenttiiteetihiä tarpeheksi olen mie saamelainen en ossaa lukea enkhä laskea
        hyvin alkuperhäinen mie varmasthi olen saamelainen


    • olenkhan mie

      olekko sie sekasikiö ratkenu taas ryyppähmän, ekkö sie tiiä että kohmelo siitä tulhee jos kiljun kanssa alkhaa leikkimhän,se ei ole lasthen homhaa. Mutta jotenkhi se päiväki tietysti on saatavha kulumhan, parempi se kiljuva juuva kun työlä myrkyttäishi ittenshä,niin mie olen ajatelhu, kiljussakho olen niin ei haittaa niin tuo sukujuurikhan, maasthan se kuitenki ponnisthaa. Silmät mulla ovat pikkusethet ja kiiluvat kokoajan, no jos en ole nukkumasha että saatan mie olla kylhä kiinalainehenki,sitä vain ei tiiä. Mutta on se aika rikhas tunhe kun mie luulen että mulla on monta kansalisuutta ja säpäkhet taas märkänä kun olin nukahtanu liiterhin,se käyphii niin voimile tuo puittenhaku että välilä on leväthävä että jaksaa joikhata holalailulakaaluuholaluilaaleilalöilailaajalailalöileilaaholalaluilaaluiaalaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe