Ns. kiltti tyttö

mies25v

Unelmanaiseni olisi sosiaalinen, ystävällinen kanssa ihmisilleen ja perusasenteeltaan iloinen nuori nainen (20-25). Lisäksi olisit kouluttautunut, urheilullinen, savuton ja alkoholinkäyttösikin olisi hyvin vähäistä. Ja mitä vähemmän olisit harrastanut irtosuhteita, sen parempi.

Onko Suomessa vielä tällaisia helmiä? :(

16

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 21vnainen

      Vastaan muuten kuvaustasi, mutta käytän alkoholia muutaman kerran kuussa.

    • mies25v

      Miksi juot?

      • 21vnainen

        Lähinnä sosiaaliset paineet velvoittaa siihen. Ei vaan. Yksikseni en juo viikonloppuisin koskaan alkoholia, mutta olen aika menevä ihminen ja tykkään käydä ulkona kavereiden kanssa pari kertaa kuussa. Alkoholia tulee nautittua porukalla ja se on mielestäni kivaa.


    • 21vnainen

      löysyyttääkseni ahteriani. no eik un ei osaa olla sosiaalisesti ilman. ihan turhaahan se on.

    • 20N

      Ehkä me joskus törmätään..

    • 17+12

      Minä olen tuollainen mutta olen 29 ja parisuhteessa miehen kanssa joka ei löydä minusta oikeastaan muuta kuin arvosteltavaa. Että tasan ei käy onnen lahjat.

      • mies25v

        No jos kumppanisi ei oikeasti arvosta sinua tuollaisena, niin lähde meneen vielä kun voit! Joillekin meille olisit se unelmanainen, jonka saamiseksi tehtäisiin melkeinpä mitä vain.


    • hed0n

      Ei kiinnosta tuollaiset naiset. Unelmanaiseni kännää, pajauttelee ja on aina munaa vailla eikä todellakaan häpeile mieltymyksiään, vaan pikemminkin romantisoi niillä.

      • 568568

        yöks siiderivalas ja työkärin metrimahaörisijä alebasssa kaljaa hakemassa


    • <<<<

      TOLLANEN OIS JUST MUNKI UNELMA

    • viipalees taas

      No kaikki miähet haluu ennemmin kassialmaks kypsyneen rattoteetan. Ylipainoisen Vanhan hampaattoman mätisäkin.

    • good girls

      Turhauttaapa lukea tällaisia keskusteluita, sillä ainakin itse lukeudun juuri mainitsemaasi "harvinaiseen" ryhmään ja lisäksi moni nainen tuttavapiiristänikin. Yleensä kohdillamme ongelmaksi muodostuu se, että mies kokee naisen korkeamman koulutuksen olevan ongelma, raittiuden olevan ylemmyyden tunnetta (vaikkei sitä toiselle tuputa) tai muuten vain se, että "kiltti tyttö" ei ole yhtä kiinnostava ja dramaattinen, kuin mysteeriset, kiehtovat ja seksikkäät "pahistytöt".

      • mies..

        Olette tavanneet sitten vääriä miehiä.
        Itse en pitäisi naisen koulutusta, raittiutta ollenkaan huonona juttuna ja kiltit tytöt on paljon kiinnostavampia kuin pahistytöt.

        Missä teitä kilttejä tyttöjä tapaa? Kelpaako teille ylipäätänsä kiltti mies, tuosta sun kuvailusta kun voi päätellä että itse yritätte saada renttuja mikä olisi aika tyypillistä naisten toimintaa.


    • good girls

      Ikää on jo sen verran (26), etten kuvittele muuttavani renttua kunnolliseksi, joten jätän heidät mieluusit rauhaan. Ehkä suurin ongelma on ympäristö, jossa liikun. Kirjastot, lenkkipolut jne eivät varmaan ole niitä helpoimpia paikkoja lähestyä kiinnostavaa ihmistä. Tai sitten vaikuttaa ainakin pimahtaneelta, jos uskaltaa:D Pari kertaa olen kirjastossa mennyt juttelemaan niitä näitä vieraalle, mutta on luonut ei hyvällä tavalla kummastuneen katseen. Toki se saattaa liittyä muuhunkin, kuin lähestymistapaan.

    • mies vm64

      Aloituksessa mainitut kriteerit kelpaavat minullekin.
      Ei tarvitse olla liian kiltti, luonnettakin saa olla, mutta terveellä tavalla.

    • Revi siitä

      Kyllä sellaisia tyttöjä varmasti on, mutta paljon relevantimpi tarkastelun aihe on se, onko sellaisia miehiä olemassa, joille kannattaa elämänsä ja hyvät puolensa uhrata. Kilttiä haet siksi, että kiltti uhrautuu. Hyvä, oikeudenmukainen ja tasapuolinen tyttötyyppi jää rannalle sitä varten, että hän sanoo sinulle, miten asiat ovat ja menevät eikä anna pomottaa eikä pompottaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe