Jokin on muuttunut

mikä on syynä?

Välinpitämättömyyttä vai mitä lie astunut kuvioihin vai liika huono kohtelu aiheuttanut jotain peruuttamatonta...? Pahinta on kun tulee tunne, et ihan sama :(

29

889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peruuttamattomasti

      Ihastuminen loppui, se on muuttunut joksikin syvemmäksi. Pelottaa ja väsyttää !!! Pakenen

      • rohkeutta

        Kannattaako paeta?


      • Tokkopa
        rohkeutta kirjoitti:

        Kannattaako paeta?

        Ei, mutta vaihtoehdot ovat vähissä.


      • 1 tie riittää
        Tokkopa kirjoitti:

        Ei, mutta vaihtoehdot ovat vähissä.

        Mitä ne mahtaa olla? Sinun ei tarvitse valita kuin yksi vaihtoehto, se riittää. Onko paljon esteitä tai muita mutkistavia tekijöitä?


    • Naisen vaisto

      Suljitko sydämesi? Kerrotko tunteistasi? Vältteletkö puhumista? Oletko selvittänyt tuon mainitsemasi huonon kohtelun seuraukset?

    • näin vastaisin

      Väsyttää nää palstat muuten kaikki on tunteet on ennnallaan,,,

      • ai on vai ?

        ei ainakaan eilisen jälkeen ihan omien sanojes mukaan !!


      • kuka sanoi?
        ai on vai ? kirjoitti:

        ei ainakaan eilisen jälkeen ihan omien sanojes mukaan !!

        Vai että ihan omien sanojensa mukaan. Missäs nämä sanat sanottiin?


    • kaikkihan muuttuu

      kaikki muuttuu, tyypit muuttuu joka sysäyksestä ei kaikkeen ole paluuta, kirkkauden hetket auttavat tajuamaan mielettömyyksiäkin

      • Kirkastunut

        Tai mielettömyyden hetket auttavat tajuamaan kirkkautta,


    • 23455141351345

      Kyllä, olet aivan oikeassa. Ei enää kiinnosta sinä ja lapselliset pelleilysi. Ei millään pahalla, oikeasti. Hyviä jatkoja vaan, toivottavasti joskus rupeat tajuamaan jostain jotakin. Etsin jonkun toisen ja jos sellaista ei löydy niin sitten teen jotain muuta. Rehellisesti, tällä elämänhistorialla, ei yksikään nainen pysty minun kanssani leikkimään, jos yrittävät niin heitän hanskat silmänräpäyksessä tiskiin tästä lähin. Meistä ei enää ikinä tule mitään, mutta jos joskus haluat purkaa sydäntäsi avoimesti ilman että syytät minua mistään, niin voidaan kahvitella.

      • katkerako?

        Mistä olet noin katkeroitunut? Kukaan sua mistään syytä, luulet vaan.


      • katkerako?

        Mistä olet noin katkeroitunut? Kukaan sua mistään syytä, luulet vaan.


      • 23455141351345
        katkerako? kirjoitti:

        Mistä olet noin katkeroitunut? Kukaan sua mistään syytä, luulet vaan.

        "En kommentoi" Ap tietää jos sattuu olemaan oikea henkilö. Liika huono kohtelu on aiheuttanut jotain peruuttamatonta siinä mielessä, etten ole enää hänestä kiinnostunut, missään mielessä. En ole mitenkään yleisesti katkera, en vaan halua että minun kanssani pelleilään enää vastaavalla tavalla.


      • Kukatekijamitä
        23455141351345 kirjoitti:

        "En kommentoi" Ap tietää jos sattuu olemaan oikea henkilö. Liika huono kohtelu on aiheuttanut jotain peruuttamatonta siinä mielessä, etten ole enää hänestä kiinnostunut, missään mielessä. En ole mitenkään yleisesti katkera, en vaan halua että minun kanssani pelleilään enää vastaavalla tavalla.

        Mitä on pelleily? Muutama hassu sana, tekoja, tekemättä jättämisiä, vai mitä?
        Jospa käsitit väärin?


      • 23455...............
        23455141351345 kirjoitti:

        "En kommentoi" Ap tietää jos sattuu olemaan oikea henkilö. Liika huono kohtelu on aiheuttanut jotain peruuttamatonta siinä mielessä, etten ole enää hänestä kiinnostunut, missään mielessä. En ole mitenkään yleisesti katkera, en vaan halua että minun kanssani pelleilään enää vastaavalla tavalla.

        Voi veeeeeeeee mitä tekstiä onkos sulle tullut mieleen miten itse olet mahdollisesti naistasi kohdellut vikaa kuule löytyy sinustakin.
        Oletkos tullut ajatelleeksi omaa kohteluasi häntä kohtaan jos toinen saa koko ajan paskaa niskaan niin mitään hyvää kohtelua siitä ei tule saamaan vastaan


    • kaik on muuttunna

      Huono kohtelu ja loukkaaminen, peruuttamatonta!
      Ja todellakin nykyään aivan sama! Oikein tunnet!

    • aloittaja.

      Kyse oli siis omista tuntemuksista. Kun vihdoin myöntää itselleen, ettei unelmien kohde ollutkaan se minä häntä alun perin pidin. Toisaalta vapauttava tunne, toisaalta pettymys itseeni, oma ihmistuntemus ei ollutkaan kohdallaan, näin jota mitä ei ollutkaan.

      • seen that been there

        Maahan rysähtäminen sattuu.


      • 29148901248021

        Onpa itsekeskeisesti ajateltu :D Ehkä se oli siellä, mutta et halunnut ikinä ottaa selvää. Tai sitten mokasit liian paljon ja se kätkettiin sinun silmistäsi. Mietipä sitä kuule.


      • aloittaja.
        29148901248021 kirjoitti:

        Onpa itsekeskeisesti ajateltu :D Ehkä se oli siellä, mutta et halunnut ikinä ottaa selvää. Tai sitten mokasit liian paljon ja se kätkettiin sinun silmistäsi. Mietipä sitä kuule.

        Mietin..............

        Ei sitä ollut.


      • oioioioi
        29148901248021 kirjoitti:

        Onpa itsekeskeisesti ajateltu :D Ehkä se oli siellä, mutta et halunnut ikinä ottaa selvää. Tai sitten mokasit liian paljon ja se kätkettiin sinun silmistäsi. Mietipä sitä kuule.

        Voi teitä. Toisilla on päinvastoin ja yhtä kusessa kuin tekin. Tai oli.


      • selvittäkää asianne
        29148901248021 kirjoitti:

        Onpa itsekeskeisesti ajateltu :D Ehkä se oli siellä, mutta et halunnut ikinä ottaa selvää. Tai sitten mokasit liian paljon ja se kätkettiin sinun silmistäsi. Mietipä sitä kuule.

        Selvittäkää välinne! Puhukaa puhukaa puhukaa niin kauan ettei siitä ole enää puhuttavaa.


    • Muuttuu varmasti

      Välinpitämättömyyden ja huonon kohtelun seurauksena.

    • Mikäkö syynä?

      Eiköhän huono kohtelu ja välinpitämättömyys ole sellaien yhdistelmä mikä muuttaa
      varmasti asioita mutta eikö ole hyvä asia jos on niin pitkällä ettei se enään vaikuta mitään? Eikö se kerro että alkaa olla päässyt asian ylitse?

    • epävarmat tunteet

      Näin on jokin on todella muuttunut...ja syyn tiedätkin.

    • yksinkö

      Onpa tuttua tämäkin ketju. Alussa minulle mies kertoi kaikki miten on samanlainen ja miten mahtavaa on ollut tavata minut. Nyt vuoden jälkeen on ihan toista ja kysyy aina että "jos et kerran hyväksy tallaisena, jätä". Välillä on hellää, mutta hetkessä hyvin välinpitämätön. Yhtään ei kestä haavoittuvaisuuttani. Alkaa jo tuntua että todellakin se alkaa vaikuttaa tunteisiin. Vaikka hyvääkin on, mutta mihin saakka pitäisi hyväksyä... Ja syy on aina minussa... Ja sitten kysyy että mikä on ja suuttuu jos yhtään epäilee meidän suhdetta. Ja sekin on sitten minun vika. Joko pitää olla tai ei kyseenalaista, ettet vaan leikittele hänellä. ?? Miten sitten voisi olla että tunteisiin ei vaikuta tuollainen, miten?

    • KipeääTekee

      Oho. Taidat ollakin exäni uusi nainen kolmen lapsesi kanssa. Joko alkaa totuus pikkasen paljastua sullekin. Ja hei...tuo on vasta alkusoittoa. Ole viisaampi ja vahvempi kuin minä.

    • aloittaja.

      Olin tänään pitkästä aikaa onnellinen. Ympärilläni oli vain hyväntahtoisia ihmisiä. Huomasin, kuinka sellaisia olen kaivannut, ihmisiä, jotka ei pelaa, kieroile, ovat kanssaihmisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe