Mihin hänessä ihastuit?

question

Mikä sai sinut ihastumaan häneen?

56

2075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surullinen mies

      Ulkonäköön ja siihen miten hän katseli minua, hymyili aina ja punasteli hymyilessään. Harmi vain että ei edennyt flirttailuja pidemmälle koska hän ei halunnut alkaa seurustelemaan.

    • haluan tutustua

      Naiselle menee… Aivan mieletön hymy ja ne silmät jotka oikein leimahtaa hymyilemään sen hymyn myötä. Hieman flirtti ja viehko. Kauniit silmät, siinä katseessa on jotakin todella lämmintä, viisasta ja turvallista. Aivan ihastuttava kaikin puolin muutenkin. Niin iloinen ja huumorintajuinen. En voi olla hymyilemättä kun katson häntä, hänen olemuksessa on jotakin tarttuvaa hyvää

      • minullekko

        minnepäin menee,-annas nimi;)


      • edellinen
        minullekko kirjoitti:

        minnepäin menee,-annas nimi;)

        Hehe.. Menin juttemaan tänään lyhyesti. Valitettavan asiallinen ja lyhytsanainen keskustelu. Ei puhettakaan aiemmasta suhtaurumisesta. Juna meni jo, jahkailin aivan liian kauan. Aika ääliöksi tunnen itseni nyt.


      • hmmm...
        edellinen kirjoitti:

        Hehe.. Menin juttemaan tänään lyhyesti. Valitettavan asiallinen ja lyhytsanainen keskustelu. Ei puhettakaan aiemmasta suhtaurumisesta. Juna meni jo, jahkailin aivan liian kauan. Aika ääliöksi tunnen itseni nyt.

        mistä juttelitte?


      • edellinen
        hmmm... kirjoitti:

        mistä juttelitte?

        Kerro sinä ;)


    • Kauniiseen sieluun, josta näkee ajoittain häivähdyksen kun häntä katsoo silmiin.

    • miehelle

      Aluksi ulkonäköön, tuoksuun ja tapaansa olla.
      Sitten hänen tunnollisuuteensa ja määrätietoisuuteensa.
      Sitten yhteisiin mielenkiinnon kohteisiimme.
      Sitten keskusteluun hänen kanssaan ja hiljaisuuden helppouteen.
      Sitten hänen taitoonsa pitää hyvänä ja siihen ihanaan hyvänolontunteeseen , mitä hänen lähellään tunnen.

      Jaksan kyllä odottaa, kunpa hän vain minut huolisi...

    • 4321

      Tampereen Miehelle menee.

      En tiedä mikä se oli. Hän vain hiipi sydämeeni, hiljaa ja varkain - ja huomasin olevani ihastunut. Sen jälkeen olen havainnut maailman kauneimmat silmät joihin hukkuu, hurmaavan äänen jota voisi kuunnella loputtomiin, jalat alta vievän naurun, turvallisen hiljaisen läsnäolon, suloisimmat varpaat ikinä, pitkät hiukset jotka tekevät polvet veteliksi, vastustamattomat huulet joita haluaa koskettaa, mahtavan huumorintajun.... voisin jatkaa listaa loputtomiin...

    • numero.

      1) vatsalihaksiin, jotka "näkyvät" paidan läpi
      2) voimakkaaseen rintakehään
      3) hyvään ryhtiin
      4) miehekkyyteen
      5) poikamaiseen ujouteen, joka tulee esiin arkana pälyilynä

    • tihrustaja.

      Leveisiin hartioihin, ryhtiin, itsevarmuuteen ja värikkääseen luonteeseen. Ja ne silmät:3

    • Ihavviksu naikkonen

      Leveisiin hartioihin, jämäkkään niskaan ja siististi leikattuihin vaaleisiin hiuksiin, rennon turvalliseen ja miehekkääseen olemukseen sekä ihan ihanaan ja syvään hymykuoppaan poskessa. On aika kiva katella sinua ja oon tainnut jäädä jo kiinnikin tuijottelusta. Voisiksää tehdä jotain, kummää jäädyn aina sinun edessä ja päästelen suustani älyttömyyksiä?

    • *****

      Miehekäs ja ihana ääni ja tapa puhua. Katsoo minua silmiin niin että heikottaa.. katseesta näkee että hänkin minusta tykkää.. 08 alue.

    • varattukaiketi

      rentoon olemukseen,aitoon hymyyn joka irtoaa helposti,

    • rumuus

      Tosi itsekeskeiseen ajattelu tapaan ja miten huomio vain itsensä eikä välitä muiden mielipiteistä, hymy joka saa rypyt silmien alla näkyviin ja hänen henkensä haisee aina pahalle, suihkussakin voisi joskus käydä.

      • tuunsunviereentaas

        toihan on mä


    • All you need is love

      Näin katseessa hänen sieluunsa, kai hänkin minun. Itsevarmuus, tilannetaju ja tietynlainen empaattisuus. Samanlainen sielunmaisema.

      • Toi sopisi muuten

        mutta en ole itsevarma. Oikeastaan täysin päinvastoin.


    • Kiinnitti huomion

      Ujo mutta suora, kysyvä katse. Ja oli heti jotenkin tutunoloinen vaikka en tuntenut. On sellainen ristiriitainen, ambivalentti? Olen mennyttä kauraa.

      • jotain tuttua

        Tämä voisi olla minulle ;)


    • hymyillään taas

      Nmimerkki Edellinen, kerro mihin päin menee ;) Tunnistin itseni kuvauksesta, myös juttelimme lyhyesti eilen. Ehkä juna ei mennyt vielä

      • menee

        es


      • Edellinen

        Tässä alkup. nimim. Edellinen/Haluan tutustua...

        Toivon todellakin ettei juna mennyt. Mä haluaisin edes mahdollisuuden selittää miksi käyttäydyin niin oudosti, nihkeesti ja torjuvasti. Sitä mä oikeastaan tulin sulle eilen kertomaan. Jos en muuten niin pyytäkseni anteeksi.

        Varmasti hymyilen sulle kun seuraavan kerran nähdään.


    • Hurmaantunut

      Ihastuin hänen miehekkääseen charmikkuuteensa. Sekä ihastuttavaan tunteiden peittelyyn. Kyllä se ihastus näkyy sittenkin....

      • Sinä päivänä

        Miten havaitsit hänen ihastuksensa? Ehkä hänen piti olla korrekti eikä voinut olosuhteiden takia tuoda sitä ihastusta julki, paitsi hitusen


    • vihdoin vapaa

      Mä en enää muista.... mikä tarkoittaa sitä että olen vihdoin vapaa :)!

    • Mies31v.

      Oli siinä ja hymyili mulle, lähdettiin bussilla alueelle, sitä ennen tuli sinne ihanasti höpsönä, itsekin.

      Bussissa pääsin viereen(kaverinsa järkkäsivät), miten lumoava nuori ja radikaalinen helmi sinäkin olet. Ooooihh.
      Ensimmäinen ilta nättiä teltta-rakastelua.
      Alkoi teinimäisesti kikkailemaan. Sanoin että lopeta.

      Mut iski nainen toisena päivänä ja näin.

      Kolmantena päivänä näin hänet ja hän oli ollut koko ajan yksin. Kysellyt missä minä olen. Halattiin ja näin ja tunsin sen kaiken. Pyysin että mentäisiin kaljalle, ja hän sanoi vaan, snoop dogg toimii sullekin, mitä vittua!!!!

      Sinne meni nainen johon aivan täysin ihastuin ja siis(

    • Onneks meni ohi

      En todellakaan tiedä tänä päivänä :D

    • 20+10

      Vastenmielinen akka, mutta ajeli hienolla autolla. Ajattelin hyötyä hänestä taloudellisesti.

      • Vauhtimimmi

        Mielen vastainen ihastus.... Ottiko kyytiinsä? Todella mielenkiintoista.


    • Sielun side

      Mies säväytti kauniilla sielullaan. Ihmettelen yhä sitä vetovoimaa.

    • minXsin

      Kauniit pitkät vaaleat hiukset veivät ensin huomioni. Hän nuolaisee söpösti ylähuoltaan aina välillä jutellessaan. Pilke katseessa ja toisaalta ilmeen ajoittainen vakavuus, jonka murtaminen hymyksi on aina niin palkitsevaa. Uu la laa!

      • ...............

        Missä näette?


      • minXsin
        ............... kirjoitti:

        Missä näette?

        Lännessä


      • nainen5.
        minXsin kirjoitti:

        Lännessä

        Etelässä lännessä vai pohjoisemmassa lännessä?


      • .............
        minXsin kirjoitti:

        Lännessä

        Niin juuri;)


      • minXsin
        nainen5. kirjoitti:

        Etelässä lännessä vai pohjoisemmassa lännessä?

        No kummassako pitäis?


      • ed.
        minXsin kirjoitti:

        No kummassako pitäis?

        pohjoisemmassa


      • minXsin
        ed. kirjoitti:

        pohjoisemmassa

        Harmi, tämä menee alemmaksi.


    • tyttö

      Siihen hymyyn ja muutenki ulkonäköön :3 Siihen miten hyvin hän käyttäytyi minua kohtaan ja herrasmiesmäisyyteen... Oikeastaan lyhennettynä kaikkeen hänessä

    • ihastunut nainen

      hänen hymyyn!

    • küsimärk

      Utelias katse ja pilke silmissä. Olisko vähän ilkikurinen? Kaikinpuolin hyvännäköinen mies. Siihen nähden vaatimaton :)

    • Liisan lähellä

      Hiukan salaperäinen, tumma parrakas mies. Käveli rauhallisen miehekkäästi. Hieman ujohko.

      • no ee ; )

        Tää vois oll mull ; D.


    • Miehelle

      Ulkonäköön, kauniisiin silmiin ja k a t s e e s e e n :)

      Kohteliaisuuteen, tuntuu hyvältä ihmiseltä.

    • asiakas lähikaupan

      Hän on aina niin säteilevä siellä kassan takana. Jotenkin vaikuttaa ettei itsekään tiedä omaa kauneuttaan ja viehättävyyttään. Harmi vaan kun kaupassa ei voi tehdä mitään aloitteita oikein vaikka haluaisi tutustua enemmän.

    • koskakohantaasnäemme

      Miehen charmikkuuteen, seksikkääseen ylävartaloon, hymyyn, ruskeisiin silmiin, silmien ympärillä oleviin naururyppyihin, sänkeen, ja vasta hänen näyttäessään ''
      vakavamman puolensa olin täysin myyty. Aluksi pidin häntä lähinnä vain seksikkäänä, mutta luonne sai minut täysin sekoamaan..

      • Mistäköhän

        tämä mies mahtaa aikuttaa? Olisihan kiva se tietää.


      • Pallo on sinulla nainen

        Sinustahan se on kiinni. Milloin tulet sinne :)?


    • Ihastuin aina siihen

      samaan asiaan... Kun joku oli oikeasti mukava ja huomaavainen. Siihen vielä silmät ja lämpöiset kädet, valmis. Ei ole ollenkaan ajankohtaista, mutta muistaahan nämä tämmöiset.

    • surusilmä

      Ihastuin niihin surumielisiin silmiin. Se tietty katse, sydän menee väärinpäin siitä surusta mitä se pitää sisällään.

    • endofstory

      On pakko kirjoittaa tämä ylös jonnekin. Nyt tiedän, että maailmassa on yksi tyttö, joka pystyi yhden illan aikana laittamaan minut täysin polvilleen ja kuvainnollisesti riisumaan panssarini. Pari hetkeä ja katsetta, se oli menoa. Mitään fyysistä ei välillämme tapahtunut, mutta sydän heitti kuperkeikkaa. Tyttö on toisaalta helvetin ärsyttävä, itsetietoinen ja naiivi. Siellä sisällä on kuitenkin jotain niin aitoa ja hyvää, että hän tulee tekemään niin monia ihmisiä ympärillään onnelliseksi. Tänään ymmärsin, että hän se oli, joka oli jo päiviä häirinnyt keskittymistäni ja ajatuksiani. Minun tieni on kulkenut tähän hetkeen välillä synkkiäkin polkuja, joten tänään hänet nähdessäni osasin taas sulkea kuoreni ja antaa hänen jatkaa matkaansa. Hymyilen muistellessani sitä iltaa, kun jotain loksahti sisälläni. Joskus on hyvä lopettaa silloin, kun vielä hymyilyttää :)

    • sekaisin sinusta

      Ihastuin uuteen työkaveriini heti ensimmäisenä päivänä, kun näin hänet töissä. Hänen hymynsä, silmänsä, katseensa, puheensa... se koko ihana kokonaisuus. Tuntuu, että olen todella onnekas, kun saan tehdä töitä niin ihanan ja kauniin naisen seurassa. Menen vaan aina jännittyneeksi hänen seurassaan, sydän rupeaa hakkaamaan, käyttäydyn hänen mielestään varmaan jopa vähän oudosti. Haluaisin tutustua häneen paremmin, mutta keskustelun aloittaminenkin on todella vaikeaa, en keksi mistä jutella ja jännitän aivan liikaa.

      • jokusemmonenvaan

        Mihin suuntaan Suomea tämä menee? Kiinnostaa vaan.... :)


      • 5+5
        jokusemmonenvaan kirjoitti:

        Mihin suuntaan Suomea tämä menee? Kiinnostaa vaan.... :)

        Kohteliaisuuteen


      • sekaisin sinusta
        jokusemmonenvaan kirjoitti:

        Mihin suuntaan Suomea tämä menee? Kiinnostaa vaan.... :)

        Pääkaupunkiin :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe