Nimesi?

J......

Tämä kysymys on sekä tiiteille että transsukupuolisille ja -taustaisille.

Millä perusteella valitset / olet valinnut nimesi? Haluatko nimen, joka on (ollut) jollain ihailemallasi henkilöllä vai sellaisen, joka on mielestäsi kaunis? Halusitko nimen joka on naisellinen (mtf) tai miehekäs (ftm)? Valitsetko nimesi sillä perusteella, että se symboloi sinulle jotain vai sillä, että se jostain syystä sopii sinulle? Oliko nimi helppo valinta vai oliko useita kilpailevia vaihtoehtoja?

Minä olen tyytyväinen omaani enkä halua paljastaa sitä, mutta se on mielestäni kauniisti sointuva, naisellinen, suomalainen. On paljon nimiä, joista tykkään. Helenasta, Sofiasta ja Mariasta olen aina tykännyt. Jos minun olisi pakko vaihtaa nimeni, valitsisin jonkun noista kolmesta. :)

10

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • strutyrt

      mita ovat tiitit ?

      • J......

        Transvestiitteja.


    • FTM

      Nimeni ei muistuta ollenkaan entistä nimeäni ja valitsin sen koska se tuntui minusta ainoalle oikealle. Ei ole kellään tuntemallani, eikä ole mikään miehekäs Jorma tai vastaava eikä mikään erikoinen. Ja valinta oli helppo. Pidän nimestäni ja itsestäni vaikka en olekkaan täydellinen keholtani.

    • thö mään

      Muokkaus juridisesta nimestä, mikä kuulostaa sinne päin mutta ei ole sitä ollenkaan ja sopii minulle paljon paremmin. Ei liian toispuoleinen vaan sopivan neutraali mikä ei kuitenkaan sekoita siihen "väärään sukupuoleen".

    • kkjklöj

      Valitsin nimen sen mukaan että se sopi minulle. Ei muistuta entistä. Yleisempi kuin vanha nimi.

    • Kallaela

      Itselleni nimen valitseminen oli hurjan vaikeaa ja pohdin sitä aktiivisesti monta vuotta ennen kuin sen keksin. Pidin syntymänimeni alkukirjaimesta ja valitsin siksi samalla kirjaimella alkavan nimen, ei kuitenkaan sen "tyttöversiota" tyyliin Martti -> Martta. Nimi oli lapsuusajan idolillani mikä varmasti vaikutti siihen, että pidin siitä niin kovasti. Koin sen sopivaksi itselleni muutenkin, sopivan naismainen muttei silti mikään ujo kukkaistyttö, mitä en itsekään ole. Hieman särmikäs siis. Toiseksi nimekseni valitsin juuri edesmenneen minulle tärkeän sukulaisen toisen nimen, joka on kaunis muutenkin ja nyt kantaa minulle merkitystä. :)

      • Vyx

        Onko Vyxsin tytön nimi? Mä tarviin apuuu. Oon tyttö joka on muuten siis poika ja rakastan tota nimee mut pelkään et se on tytön nimi *~*


      • Ei onnistu
        Vyx kirjoitti:

        Onko Vyxsin tytön nimi? Mä tarviin apuuu. Oon tyttö joka on muuten siis poika ja rakastan tota nimee mut pelkään et se on tytön nimi *~*

        Vyxin näyttää puhdasta nollaa väestörekisterin nimihaussa, ei yhtäkään Suomessa. Melko varmaa on että suomalaiselle henkilölle tuollaista nimeä ei hyväksytä etunimeksi.


    • Yskin Oxen Paxun

      Jos Vyxsiniä ei kelpuuteta, ota ladyboy nimeksesi Kuksin Yksin Käsin Kaksin.

    • lmaoooooooo

      omani ei muistuta syntymänimeä yhtään, selailin vaan luetteloa nimistä ja valitsin sen josta itse tykkäsin ja sopi sukunimen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe