Sotatila sopii ylläpidolle

Kylmät kädet

Jos teillä olisi yhtä isot aivot kuin minulla, niin tajuaisitte, että meidän kannattaisi pikemminkin liittoutua keskenämme, kuin sotia toisiamme vastaan. Käytän poikkeuksellisen paljon sanoja, että tajuaisitte, mistä puhun.

30

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylmät kädet

      Tämä ajatus tuli mieleeni, kun joku feikki-kylmis teki tappouhkauksia alkkis-palstalla ja rupesi myymään jopa spermaansa täällä S24:lla. Mua vain huivittaa, en koe uhkana.

      • fjdifkkl

        Minuakin huvitti se yksi kirjoitus. Kukakohan se mahtoi olla joka sen laittoi.


    • Kylmät kädet

      En puhu joistain yksittäisten osioiden luotseista, vaan oikeasta ylläpidosta, johon itsekin kuulun. Se sopii heille, että sodimme toisiamme vastaan. Mitäs, jos liittoutuisimme?

      •  K 

      •  V 

      • Kylmät kädet
         V  kirjoitti:

        Kylmäkäsi hyökkää aina kopioita/covereita vastaan, mutta kerrankin voin saada Kylmiksen maistamaan omaa lääkettään! Verratkaa:

        http://www.youtube.com/watch?v=l4BKAF9HWW8

        Toi oli kova isku. En ole täydellinen ihminen. En ole edes ihminen, tiedän sen itse.


      • The Troll Slayer

        Juu. Ylläpidossa olet kyllä, mutta et Suomi24.fi ylläpidossa. Seriffinä ehkä...(epävarma, vaatii vahvistuksen) Yksi profiili ainakin lähti liukkaasti, kun aloin vähän hörkkimään... Minulla on myös pari muuta saittia tarkassa seurannassa, erittäin tarkassa seurannassa. Kiristin myös tietoturvametodeja. ei siitä sen enempää.


    • Kylmät kädet
      • Kylmät kädet

        Ihmisten reaktiot nimimerkkiä 'Kylmät kädet' kohtaan kertoo äärimmäisestä vihasta ja katkeruudesta. Jos voitaisiin jotenkin kohdata ja keskustella, mistä se viha johtuu? Oikeasti olen sympaattinen. Mulla on kummilapsiakin.


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Ihmisten reaktiot nimimerkkiä 'Kylmät kädet' kohtaan kertoo äärimmäisestä vihasta ja katkeruudesta. Jos voitaisiin jotenkin kohdata ja keskustella, mistä se viha johtuu? Oikeasti olen sympaattinen. Mulla on kummilapsiakin.

        Nimimerkilläni myydään huumeita, spermaa ja mua väitetään jatkuvasti kuolleeksi. Mistä se johtuu? Ketä olen loukannut?


      •  V 
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Nimimerkilläni myydään huumeita, spermaa ja mua väitetään jatkuvasti kuolleeksi. Mistä se johtuu? Ketä olen loukannut?

        Suomi24:lla kirjoittaa vähintään 4 eri Kylmistä. En ottaisi siis henk.koht.


      • dkdidlg
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Ihmisten reaktiot nimimerkkiä 'Kylmät kädet' kohtaan kertoo äärimmäisestä vihasta ja katkeruudesta. Jos voitaisiin jotenkin kohdata ja keskustella, mistä se viha johtuu? Oikeasti olen sympaattinen. Mulla on kummilapsiakin.

        No kohdatAan ja keskustellaan.


      • Kylmät kädet
        dkdidlg kirjoitti:

        No kohdatAan ja keskustellaan.

        Otanko moran, vai tarvitsenko järeämpää? Painissa et tule pärjäämään.


    • Kylmät kädet

      Olen valmis sotatilaan, oletteko te?

      •  V 

        Mitä se tarkoittaa käytännössä?


      •  K 
         V  kirjoitti:

        Mitä se tarkoittaa käytännössä?

        Miltä automatisoitu tor-node-hyökkäys kuulostaa? Häiriköt saisivat maistaa omaa lääkettään kymmenkertaisesti.


    • istuinrengastippa

      Kylmäkäsi on todella vihamielinen alkuperäisiä vakioita kohtaan. Esim. ne ohjeet, mitä se antaa aloitteleville kirjoittelijoille. Tulee kuva, kuin se vihaisi meitä täydestä sydämestään.

      • Kylmät kädet

        Ette ansaitse vihaani. Pidän teitä saastana.


      • didlflgdkuf
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Ette ansaitse vihaani. Pidän teitä saastana.

        Nakkisormi kuului puhelimesta. Kaikkea sen kaljun homon mielessä liikkui. Häntä kuitenkin pidän edelleen kovempana tyyppinä kuin kylmäkättä. Toki muistan että saatoit olla jarppa nimimerkki mm palstalla.


    •  WASP

      Kato kylmiski oli täällä eilen yöllä... touhusin ihan muuta. Jos olisin tiennyt että hän oli täällä olisin oitis rientänyt koneelle ja oltais taas vaihdettu muzakipaleita.

      Teen toki automatisoitu kotkonen-hyökkäys. Tutustun itsekin siihen ohjelmaan, jonka laitoit kesällä tänne. Vähän vaikeaa, koska en ymmärrä hirveesti noista, mutta olen nopea oppimaan.

      ps. Palkkamurha maksaa viisinumeroisen summan. Velaperintäänkään ei lähdetä mistään satasista, kun puhutaan ammattilaisista. Asekin maksaa hiuka enemmän kuin 200€.

      ps2.kylmis on hengissä ja välillä nauttii nobiskaa. Kiva tyyppi, mitä minä olen sen kanssa "jutellu" Tule toki illalla ylex chattiin. En ole wasp jos näin toivotaan.

    • fanni ja alexandra

      Ei sinulla ole isot aivot, sinulla on muuten vaan turvoksissa oleva iso pää. Mitä tulee aivoihisi, ne on ryyppäämällä ja sekakäytöllä käytännössä entiset. Myönnä jo, olet kumipää.

      •  V 

        Näkisitpä sen tyypin selvinpäin sillain, ettei edes edellisenä päivänä ottanut mitään. Hoipertelee kuin heikkopäinen ja tuijottaa silmiin kummallisesti, kuin apua pyytäen.


    • uhduihds

      Kylmäkäsi puhui niin toisin sanoin kuin olla ja voi. Hän esim. sanoi tietokoneetonta ja netitöntä juoppoakin ylläpitäjäksi. Eli tässäkin tapauksessa varmaan tarkoitaa meitä kirjoittajia.

    • ratatatata

      Niin sopii että vit.tuttaako kun sopii sota

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe