Thaimaalaiset naiset

Simolin

Osaavat hymyillä, ovat yltiöystävällisiä, hyväkäytöksisiä!
Aivan erilaisia kuin suomalaiset, thaikut eivät juokse sossussa vinkumassa rahaa, koska heille on tärkeää että tienaavat itse rahansa. Heidän kodissaan on aina siistiä, osaavat kokata ja rakastavat lapsia.

Olen nyt viime kuukausina käynyt paikallisessa thai-hieromossa (Joo naurakaa ja säälikää vaan) ja huomannut kuinka kultaisia ihmisiä he todella ovat kun vertaa suomalaisiin. En vaan kerta kaikkiaan saa tarpeekseni heidän hymystään ja ystävällisyydestään! Tulee itselleni niin iloinen ja hyvä fiilis kun juttelee niitä näitä thaimaalaisen kanssa ja koko ajan saa hymyillä!
Kerta kaikkiaan rakastan hymyilemistä! Minä lähden kohta Thaimaaseen ja tuon sieltä itselleni vaimon Suomeen. Mulla on sen verran rahaa, että pystyn elättämään hänet niin kauan, kunnes hän saa töitä.

36

740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • China Dragon

      Joku taho on taas alkoittanut provoilun, eikö lukijamäärät ole enää riittäviä vai mistä moinen tarve.

      • Erkki Eräs

        Yritä saada naisesi ymmärtämään, että et sä Suomessa rahaa niin avokätisesti levittele, kuin Thaimaassa. Monesti lomamatkalla mällätään oikein kunnolla ja naiselle tulee väärä käsitys miehen elintasosta. Sitten totuus paljastuu vasta Suomessa.


      • reisille meni sorry
        Erkki Eräs kirjoitti:

        Yritä saada naisesi ymmärtämään, että et sä Suomessa rahaa niin avokätisesti levittele, kuin Thaimaassa. Monesti lomamatkalla mällätään oikein kunnolla ja naiselle tulee väärä käsitys miehen elintasosta. Sitten totuus paljastuu vasta Suomessa.

        Eiköhän vaimo ole tuon oppinut näinä 10 vuotena mitä on Suomessa asunut, ja onhan tuolla ihka oma tilipussi joka kuukausi tulee tilille, verot toki siitä otetaan päältä pois.


      • Hentun Liisa
        reisille meni sorry kirjoitti:

        Eiköhän vaimo ole tuon oppinut näinä 10 vuotena mitä on Suomessa asunut, ja onhan tuolla ihka oma tilipussi joka kuukausi tulee tilille, verot toki siitä otetaan päältä pois.

        Niin se vain on, että suomalaisissa miehissä on liikaa paskapäisiä idiootteja. Haetaan nöyrä ja kiltti nainen thaimaasta, kun on niin helppo kontrolloida ja pitää kotona vankilassa ihmistä, jolla ei uudessa kotimaassaan ole kielitaitoa, ystäviä eikä työpaikkaa. Suomalainen tasavertainen ihminen kun tuntuu olevan jonkinlainen uhka keskenkasvuiselle typerälle suomalaisäijälle. Sitten kun thaivaimo huomaa olevansa Suomessa eristyksissä vailla töitä ja ystäviä, hän ihan oikeutetusti ottaa eron, jotta voisi jatkaa normaalia elämää. Ikävä kyllä ero maksaa useimmiten sen, että lapset jäävät isälle.

        Sellainen toiminta pitäisi kieltää lailla. Kyllä jokaisen kuitenkin luulisi osaavan hankkia vierelleen tasavertaisen kumppanin. Kannattaisi hakea jotain apua, jos ajattelee toisia ihmisiä käyttövälineinä. Se ei ole normaalia.


      • niimpä niin
        Hentun Liisa kirjoitti:

        Niin se vain on, että suomalaisissa miehissä on liikaa paskapäisiä idiootteja. Haetaan nöyrä ja kiltti nainen thaimaasta, kun on niin helppo kontrolloida ja pitää kotona vankilassa ihmistä, jolla ei uudessa kotimaassaan ole kielitaitoa, ystäviä eikä työpaikkaa. Suomalainen tasavertainen ihminen kun tuntuu olevan jonkinlainen uhka keskenkasvuiselle typerälle suomalaisäijälle. Sitten kun thaivaimo huomaa olevansa Suomessa eristyksissä vailla töitä ja ystäviä, hän ihan oikeutetusti ottaa eron, jotta voisi jatkaa normaalia elämää. Ikävä kyllä ero maksaa useimmiten sen, että lapset jäävät isälle.

        Sellainen toiminta pitäisi kieltää lailla. Kyllä jokaisen kuitenkin luulisi osaavan hankkia vierelleen tasavertaisen kumppanin. Kannattaisi hakea jotain apua, jos ajattelee toisia ihmisiä käyttövälineinä. Se ei ole normaalia.

        "Kannattaisi hakea jotain apua, jos ajattelee toisia ihmisiä käyttövälineinä. Se ei ole normaalia."

        :)


      • Thaikun kanssa
        Hentun Liisa kirjoitti:

        Niin se vain on, että suomalaisissa miehissä on liikaa paskapäisiä idiootteja. Haetaan nöyrä ja kiltti nainen thaimaasta, kun on niin helppo kontrolloida ja pitää kotona vankilassa ihmistä, jolla ei uudessa kotimaassaan ole kielitaitoa, ystäviä eikä työpaikkaa. Suomalainen tasavertainen ihminen kun tuntuu olevan jonkinlainen uhka keskenkasvuiselle typerälle suomalaisäijälle. Sitten kun thaivaimo huomaa olevansa Suomessa eristyksissä vailla töitä ja ystäviä, hän ihan oikeutetusti ottaa eron, jotta voisi jatkaa normaalia elämää. Ikävä kyllä ero maksaa useimmiten sen, että lapset jäävät isälle.

        Sellainen toiminta pitäisi kieltää lailla. Kyllä jokaisen kuitenkin luulisi osaavan hankkia vierelleen tasavertaisen kumppanin. Kannattaisi hakea jotain apua, jos ajattelee toisia ihmisiä käyttövälineinä. Se ei ole normaalia.

        "Haetaan nöyrä ja kiltti nainen thaimaasta, kun on niin helppo kontrolloida ja pitää kotona vankilassa ihmistä, jolla ei uudessa kotimaassaan ole kielitaitoa, ystäviä eikä työpaikkaa."

        Ainakin minun kohtaamani Suomessa asuvat thainaiset, myös vaimoni, ovat aika itsepäisiä ja osaavat pitää puoliansa. Otaksun tämän liittyvän siihen rohkeuteen että ovat uskaltaneet edes lähteä kaukomaille miehensä perään, nöyrät nössykät jäävät kotimaahansa eivätkä uskalla lähteä mihinkään.

        Ainakin pääkaupunkiseudulla on niin paljon thaimaalaisia että he kyllä tuntuvat verkostoituvan todella nopeasti. Vaimonikin laskeskeli että häneltä olisi tulossa eräisiin kutsuihin jopa 30 ystävää Suomesta (pääasiassa thaimaalaisia, mutta on siinä muitakin maahanmuuttajia, joihin hän ystävystyi esim. suomenkielen koulussa). Ennen Suomeen tuloaan hän ei tuntenut täällä ketään minun lisäkseni.


      • ......
        Thaikun kanssa kirjoitti:

        "Haetaan nöyrä ja kiltti nainen thaimaasta, kun on niin helppo kontrolloida ja pitää kotona vankilassa ihmistä, jolla ei uudessa kotimaassaan ole kielitaitoa, ystäviä eikä työpaikkaa."

        Ainakin minun kohtaamani Suomessa asuvat thainaiset, myös vaimoni, ovat aika itsepäisiä ja osaavat pitää puoliansa. Otaksun tämän liittyvän siihen rohkeuteen että ovat uskaltaneet edes lähteä kaukomaille miehensä perään, nöyrät nössykät jäävät kotimaahansa eivätkä uskalla lähteä mihinkään.

        Ainakin pääkaupunkiseudulla on niin paljon thaimaalaisia että he kyllä tuntuvat verkostoituvan todella nopeasti. Vaimonikin laskeskeli että häneltä olisi tulossa eräisiin kutsuihin jopa 30 ystävää Suomesta (pääasiassa thaimaalaisia, mutta on siinä muitakin maahanmuuttajia, joihin hän ystävystyi esim. suomenkielen koulussa). Ennen Suomeen tuloaan hän ei tuntenut täällä ketään minun lisäkseni.

        Ninpä niin, tottakai verkostuvat saadakseen turvaa ja tukea samanhenkisistä. Sinä nimittäin et kuulu ns. samanhenkisiin vaan olet juntti ponnahduslauta suomiukko.


    • Kalle-Kustaa Korkki

      naimisissa nyt kolmatta vuotta thain kanssa, tuo mitä jupiset on niin kakkainen yleistys että sietäisit saada vaipat käyttöösi. Minä olen tavannut toistakymmentä avioparia enkä todellakaan allekirjoita oksentamaasi. Suomenssa on suhteellisen hyvin järjestetty kotouttamisohjelma jonka aikan on mahdollist oppia se "meirän kiäli nääs"

      Kielikurssilla tapaa muita thai tai muunmaalaisia ja varmasti tulee nitä ystäviäkin. Itseasiassa meillä taisi käydä niin että yhteinen ystävä ja tuttavapiiri on laajentunut huomattavasti siitä kun yhteistä elämää aloitimme.

      Vaimo on nyt toista kesää riistämässä jonkun soomalaisen työpaikkaa marjatilalla hurjalla 7,67 e pär tunti palkalla. Maistuis varmaa monelle työttömälle, ai ei vai, no ei sitten.

      Mitä tulee tasavertaiseen kumppaniin, voisitko hieman tarkentaa mitä tarkoitat? Olen tavannut elämäni varrella monia tasavertaisia naisia hyviä ja huonoja, rumia ja kauniita mutta kun ei napannut niin ei napannut. Kyse kai kuitenkin on siitä kunnioituksesta toista kohtaan, tykkäämisestä, ja loppupeleissä myös silkasta tuurista kuinka se elämä yhdessä sujuu joko suomalaisen tai ulkomaalaisen kumppanin kanssa. Minä ainakin toivotan onnea kaikille pareille sukupuoleen, etniseen taustaan, tahi ikään katsomatta.

    • thaikuuri

      Jos katselee katukuvaa, niin hyvin hyvin harvoin näkee suomessa thaimaalaisen kävelevän yksinään. Itse thaimaan ystävänä, olen saanut tutustua joihinkin suomessa asuviin thaitaustaisiin ihmisiin. Heillä kaikilla tuntuu olevan suuri ystäväverkosto.

      Tahdottomiksi niitä voi kutsua vain täysin thaikulttuuria tuntematon ihminen.
      Thaimaa ei esim ole koskaan ollut toisen valtaamana, päin vastoin kuin esim. suomi, joka nyt on ollut sekä idän että lännen hallitsemana. Eikö sitä voisi kutsua tahdottomuudeksi. Tänne kun voi tulla mistä suunnasta tahansa. Nyrkit taskussa toki tiettyjä mamujakin vihataan, mutta ongelmille ei kuitenkaan tehdä mitään. Thaimaassa sensijaan on erittäin kontrolloitua maahanmuutto. Jos et pysty elättämään itseäsi, et pääse maahan pysyvästi.

      Jos taas tahdottomuus koskee pelkästään naisia, niin sekin oletus on mielestäni väärin. Konstit toki lienee erilaiset saadakseen haluamansa. Siinä missä suomalainen nainen sulkee sylinsä saadakseen haluamansa, thaimaalainen avaa sylinsä. Molemmat konstit varmaan toimii, mutta miehen kantilta katsottuna budhalainen kulttuuri on miellyttävämpi. Budhalaisuus perustuu hyvän tekemiseen.

      Mielummin kyllä joutuisin suomalaisen naisen raivon kohteeksi kuin Thaittaren. Toki joku auer lienee poikkeus. Thaimaalaiset kuitenkin tarvittaessa hyvin tempperamenttisiä, eikä oikeasti suuttuessaan jää hymistelemään suomalaisten tavoin.

      Jos Thai-taustaisista suomessa jotakin negatiivista haluaa sanoa, niiin tuntemattomaan on erittäin vaikea saada kontaktia. Itselleni kun olisi mieluista kehittäätai ainakin ylläpitää vähäistäkin kielitaitoa.

      • Von Zinzerdon

        Minä taas näen thaimaalaisen naisen kävelevän lähes aina yksinään. Olisi mielenkiintoista tietää, minkälainen mies hänellä on. Onko kysymyksessä rakkausavioliitto suurin piirtein itsensä ikäisen kanssa, vai onko ostovaimo jollekin vanhemmalle miehelle. Vai onko tullut jostakin muusta syystä Suomeen, vai onko peräti syntynyt täällä.


      • Jaahassoo

        Tuntemattomilla ihmisillä ei ole velvollisuutta ryhtyä kieliopintojesi sparraajaksi. Ehkä tuntematon ei kaipaa kontakteja tai uusia ystäviä. Mistä tuntemattomasta edes näkee päältä päin, onko hän thai?


      • ??aika häpeällistä!!

        Eikö sinusta ole häpeä että monet tekevät 'hyvää' hieromoissa?


    • Onnellinen oon

      Ei minua naisena haittaa koska olenhan minä itsekin ulkomaalaisen kanssa. Mieheni on Kanadasta. Toivoisin samaa teiltäkin suomimiehet, jotka ottaa naisensa vaikkapa Thaimaasta tai Virosta, etteivät ala itkemään suomalaisen naisen ulkomaalaisesta miehestä. Monesti ikävä kyllä kuullut nuita itkuja mutta en tiedä sitten minkänlainen itku syntyypi kanadalaisista miehistä.

      Ei tämä mikään kilpailu ole. Vaikka oisinkin se suomalaisten miesten kuvailema 'läski, joka on kuin rekkalesbo eikä tiedä paikkaansa' nii silti oisin onnellinen kun joku on löytänyt sen oikean.

    • Liekö kiintiöitä

      30% managereista ja toimitusjohtajista Thaimaassa on naisia. Maailman korkein luku. Toisena tulee Kiina, 19%.

    • Ammattilaiset

      Niin varoituksen sana olisi varmaan ollut paikallaan kun tuotte niitä aasialaisia vaimoja joilla myöhemmin lapsia useitakin joille pitää lähettää rahaa.Ystävärenkaat myös käytettyjä kun rahasta puute niin sitten alkavat täällä rahastaa ammatikkseen.

      • quuppå

        Se on jokaisen oma asia antaako rahaa ja kelle ja mistä syystä, vai onko antamatta.

        Kumpi on parempi, ostaa suominaiselle auto ja maksaa asunto vai lähettää rahaa ruokaan ja sairaalakuluihin sitä kipeästi tarvitseville?

        En moralisoi enkä arvostele sitä miten joku muu elää kun se ei minua vahingoita.


    • pööpuu

      Olen suomalainen nainen ja minun tyttöystäväni on thaimaalainen. En ole koskaan viihtynyt kenenkään kanssa noin hyvin!

    • Kiinnostaisi tietää onko Thaimaalaisia, Suomessa jo asuneita mutta eronneita naisia paljon vapaana. Useimmat monikulttuuriset avioliitot kun päätyy eroon, niin varmaankin myös Thaimaalaisten kanssa.

      • Tittelin Tuure

        http://www.thaicupid.com/

        En tiedä, onko paljon, mutta jonkin verran on. Rekisteröidy tuonne ilmaiseksi ja katsele! Tietystikään kaikki eronneet ei ole tuonne profiiliansa laittaneet, mutta jos sua kiinnostaa, niin tuosta voit aloittaa. Siellä on myös Suomessa asuvia thaimaalaisia naisia.


      • Raaka Watson
        Tittelin Tuure kirjoitti:

        http://www.thaicupid.com/

        En tiedä, onko paljon, mutta jonkin verran on. Rekisteröidy tuonne ilmaiseksi ja katsele! Tietystikään kaikki eronneet ei ole tuonne profiiliansa laittaneet, mutta jos sua kiinnostaa, niin tuosta voit aloittaa. Siellä on myös Suomessa asuvia thaimaalaisia naisia.

        Joo, onhan tuolla kurttusukkaa. Ja ei ole sotanorsuja ei.


      • Tittelin Tuure kirjoitti:

        http://www.thaicupid.com/

        En tiedä, onko paljon, mutta jonkin verran on. Rekisteröidy tuonne ilmaiseksi ja katsele! Tietystikään kaikki eronneet ei ole tuonne profiiliansa laittaneet, mutta jos sua kiinnostaa, niin tuosta voit aloittaa. Siellä on myös Suomessa asuvia thaimaalaisia naisia.

        No, eipä pahemmin ole täällä asuvia.


      • Tittelin Tuure
        yesman61 kirjoitti:

        No, eipä pahemmin ole täällä asuvia.

        Mä ainakin laskin, että on 21 kpl sellaisia, jotka on olleet linkoilla viikon sisällä. Tiedä sitten, minkä ikäinen sinä olet ja minkä ikäistä etsit. Sitten on myös AsianDating.


      • Tittelin Tuure kirjoitti:

        Mä ainakin laskin, että on 21 kpl sellaisia, jotka on olleet linkoilla viikon sisällä. Tiedä sitten, minkä ikäinen sinä olet ja minkä ikäistä etsit. Sitten on myös AsianDating.

        Ikähaarukka 35-48 v. Ei se niin tarkkaa ole.
        Tuo AsianDating vaikuttaa "huijaukselta". Kaikki kuvat on ammattilaisten ottamia.


    • farangkhiinok

      Thaimaalaiset naiset ovat parhaita maailmassa. Itse olen ollut naimisissa jo kymmenen vuotta thainaisen kanssa ja rakkaus kukoistaa edelleen. Nyt olemme asuneet pari vuotta Thaimaassa jossa vaimollani on elintarvikealan yritys. Ainoa asia mikä tässä kaduttaa on että olisi pitänyt muuttaa jo paljon aikaisemmin tänne tuhansien hymyjen maahan. Suosittelen suomimiehelle thaivaimoa. Opiskelkaa kieli ensin ja sitten rohkeasti matkalle muualle kuin turistikohteisiin. Sieltä ne parhaat vaimot löytyy. Baarityttöjä en suosittele.

      • bjang

        Ihmeellinen ajatusmalli... jos se sopii sinulle, se sopii kaikille.
        Yleistät myös koko kansan samaan nippuun. Poissuljettuna yhden ammatin edustajat...?
        Kiva et oot löytänyt onnesi. Sun käsitys onnesta ei ole kaikkien onni.


      • bjong
        bjang kirjoitti:

        Ihmeellinen ajatusmalli... jos se sopii sinulle, se sopii kaikille.
        Yleistät myös koko kansan samaan nippuun. Poissuljettuna yhden ammatin edustajat...?
        Kiva et oot löytänyt onnesi. Sun käsitys onnesta ei ole kaikkien onni.

        No sitähän tekin teette täällä, kokemusta Turkkilaisesta, Gambista, Yhdysvaltalaisesta, Intialaisesta, ovatko uskollisia, sisäsiistejä päivästä toiseen, aivan kuin jotain koirarotuja kävisitte läpi. Ja yhteen hengenvetoon haukutte Suomalaisia miehiä. Kyllä olet ihan viimeinen kirjoittelemaan yleistämisestä. Äläkä vaan ala edes väittään, ettet ole moista kirjoitellut täällä.


    • Maria-m

      Tunnen useita thaimaalaisia hyvin, ja eihän he todellakaan ole aina iloisia , hyväntahtoisia jne. Kyllä totuus on ihan toinen. Lisäksi jos sattuvat jostain loukkaantumaan hiemankin, niin koko porukan saat niskaasi, ja anteeksi eivät anna koskaan, jos olet yhtä heistä loukannut, vaikka esim ettet antanut tarpeeksi huomiota tms. Mikä voi sattua kiireessä kenelle vaan. En nykyään voi kuin hymyillä kun joku ylistää heitä, tki itsekin aikoinani luulin toisin. Eivät he juokse sossussa tietysti, koska miehen täytyy maksaa, ja lähettää rahaa myös heidän jälkikasvulleen Thaimaassa, plus suvulle. Ja kyllä hekin vertailevat miesten arvoa palkkapussin kautta, siinä missä muutkin naiset. Heidän lähtötilanteensa vaan on monesti niin vaatimaton, että on aina iso etu saada eurooppalainen mies, ja mieluiten Yhdysvaltalainen.

      • kiitos ei tarvi

        No siinä taas Suomalainen nainen, joka on mennyt vähän ylempää kertomaan Aasian naisille miten eletään ja mitä tehdään, varmaan olet ihan hyvää alunperinkin ajatellut, mutta huomasivat sinun ylimielisen suhtautumisen ei valkoisiin naisiin. Niitä alkoi vituttaa sun naama ja maailmanparannus jorinat, valkoinen hienohelma persereikä kaikentietävä paskiainen.


    • lisäänäitävaan

      Suomalaisille miehille vaan lisää näitä nyrkkeilysäkkejä, niin päästään me suominaiset niistä eroon. Eniten katukuvassa näkyy joko yksin käveleviä thai naisia tai sit näitä mies 50v ja nainen 20v... pönkittää miehen itsetuntoa kivasti nuori thai tyttö, kun ei suomesta lohjennut :D

      • case closed

        Valitettavasti olet väärässä, perheparometrin mukaan, yleisin Thaimaalaisen ja Suomalaisen miehen ikäero oli n. 8 vuotta. Avioliiton solmimisikä taas naisella n. 30 vuotta ja miehellä siellä 38-39 paikkeilla.

        Myöskin Suomesta on lohjennut, sillä juuri Aasialaisten kanssa naimisiin miehillä oli huomattavan useilla toinen avioliitto kyseessä, eli Suomesta oli lohjennut.

        Kaikki väittämäsi siis ovat tilastojen ja tutkimusten valossa p.a.s.k.a. puhetta.


      • näitälisäävaan
        case closed kirjoitti:

        Valitettavasti olet väärässä, perheparometrin mukaan, yleisin Thaimaalaisen ja Suomalaisen miehen ikäero oli n. 8 vuotta. Avioliiton solmimisikä taas naisella n. 30 vuotta ja miehellä siellä 38-39 paikkeilla.

        Myöskin Suomesta on lohjennut, sillä juuri Aasialaisten kanssa naimisiin miehillä oli huomattavan useilla toinen avioliitto kyseessä, eli Suomesta oli lohjennut.

        Kaikki väittämäsi siis ovat tilastojen ja tutkimusten valossa p.a.s.k.a. puhetta.

        Thai tyttöjä silti, ja mihin tutkimuksiin sinum väittämät perustuvat..olen nähnyt paljon näitä pareja ja kyllä mies on ollut harmaantunut ja ryppyinen ja nainen pari- kolmekymppinen. Yhtäkään nuorta paria en ole eläissäni nähnyt.


      • case closed
        näitälisäävaan kirjoitti:

        Thai tyttöjä silti, ja mihin tutkimuksiin sinum väittämät perustuvat..olen nähnyt paljon näitä pareja ja kyllä mies on ollut harmaantunut ja ryppyinen ja nainen pari- kolmekymppinen. Yhtäkään nuorta paria en ole eläissäni nähnyt.

        http://vaestoliitto-fi-bin.directo.fi/@Bin/aab461d92a131ba890319d5a4909e879/1415696850/application/pdf/2007156/Perhebarometri 2012_net.pdf

        "Yhtäkään nuorta paria en ole eläissäni nähnyt"

        Tämähän johtuu siitä, että Aasialainen 30 v nainen näyttää lähes aina ikäistään nuoremmalta. Ja siitä, että siellä tuppuvaarassa ei juuri Aasialaisia liiku.

        Sivu 37: Yli kolmasosa suomalaismiehistä ja ulkomaalaisnaisista on joko eronneita tai leskiä.

        Sivu 39 Miesten (toista avioliittoa solmineet) keskimääräinen avioitumis-ikä 39,5 vuotta ja huomattavaa oli, että heidän ulkomaalaiset VAIMONSA OLIVAT IÄKKÄÄMPIÄ, KUIN SUOMALAISMIESTEN SUOMALAISPUOLISOT KESKIMÄÄRIN!!!!!!

        Sivu 41 Ensinmäistä avioliittoa solmineet suomalaismiehet ulkomaalaisen kanssa olivat keski-iältään 36 vuotta.

        Sivu 42 Keskimäärin ikäero oli 9 vuotta.

        Sivu 43 TUTKIMUKSEMME OSOITTAA, ETTÄ HYVIN NUORET ULKOMAALAISVAIMOT OVAT VARSIN HARVINAISIA

        KYSELYAINEISTOMME OSOITTAA, ETTÄ HYVIN TYYPILLINEN AVIOITUMISIKÄ ULKOMAALAISELLA NAISELLA OLI 26-31 VUOTTA.

        AASIALAISVAIMOT OLIVAT AVIOLIITTOA SOLMITTAESSA 26-37 VUOTIAITA.

        ITSEASIASSA ULKOMAALAISISSA SULHASISSA ON ENEMMÄN 18-21 VUOTIATA, KUIN MORSIAMMISSA.

        Ja sitten vastapainona tämän tutkimuksen kanssa on se, että sinä olet nähnyt, voi hoosianna!!


    • voi_voiss

      Jaa että ovat naiset ikäistään nuoremman näköisiä ja ovat huolineet ikäistään vielä vanhemman näköisen ruman suomiukon. hahahahaaaa

      • ethänhalua

        Kateus tekee katkeraksi ja rumentaa, ethän halua olla katkera, ruma vanha akka? Ethän?


      • thaibeauty

        Taidat olla laardiperse ja rumakin vielä, onneksi thaimaa on pullollaan kauniita naisia


    • suomikuva

      Tuttavaperheessä oli vuoden thaimaalainen lääketieteen opiskelija vaihto-oppilaana.
      Hänellä oli mukanaan äitinsä antamia naisten turvallisuutta takaavia tavaroita kuten esim. eräänlainen hälytin ja jonkinlaista pippurisumutetta jne.
      Miksiköhän?
      Miettikääpä sitä turistiherrat. Millainen kuva oli sillä thaimaalaisella äidillä kun tyttärensä suomeen lähetti? Mitä hän pelkäsi tyttärensä puolesta ja miksi?

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe