Usko pois, sun unohtaminen on ehkä vaikeinta mihin mä oon

jtpkcjt

eläessäni törmännyt. Mulla on sua ihan jatkuvasti ikävä, ja mitä enemmän mä koitan leikkiä ettei tunnu missään, sitä enemmän mä kaipaan sua.

35

1095

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Usko kohtaloosi

      Kohtalo vie sinut hänen luo. Se on väistämätöntä.

    • Niin paljon kun

      mä haluaisinkin tohon uskoa, niin ei, ei se mene niin. Jos molemmat jatkaa omaa elämäänsä omaan suuntaansa, on aika epätodennäköistä, että joskus tavattais.

      Ei tää ole mitään ydinfysiikkaa, jos kaipaa jotain ihmistä kannattaa ottaa siihen yhteyttä ja katsoa mitä tapahtuu.

      Ja jos kaipaa jotain ihmistä, eikä syystä jos toisesta voi tai halua ottaa siihen yhteyttä, on todennäköistä että toinen jatkaa elämäänsä omaan suuntaansa.

    • kohtaa tunteesi

      Vika onkin siinä, että kiellät tunteesi. Tunteet pitää kohdata, elää. Sitä varten on tääkin palsta, kirjoittaminenkin helpottaa.

    • ad vice

      Pistä tuo aloituskirjoituksesti suoraan hänen puhelimeensa, veikkaampa ettei sinun enää tarvitse sen jälkeen unohtaa.

      • Usko kohtaloosi

        Juuri noin.


    • Ota yhteyttä,

      sillähän varmistat onko se ikävä molemminpuolista.

    • cucjoj iik xuvocuxiu

      Mulla vähän sama tilanne. Kaikki meni niin pieleen, kaikki oli niin pielessä ennestään. Ei voitu sanoa mitään tästä. Hän näytti mulle millä tiellä kulkee, mä hölmö loukkaannuin, vaikka mulla ei ollut edes oikeutta siihen. Tunteet olivat silloin niin voimakkaat ja vieläkin kun muistelen ..sattuu. Milloin tämä menee ohi..mulla on ikävä!

    • 12+6

      Miksi pitäisi unohtaa joku joka on sinulle noin tärkeä? Kerro tunteesi hänelle!

    • niimpä täälläkin

      yrittänyt vähentää röökinpolttoa, ja muuta pyöri päässä, kuin rööki. ja yrittänyt olla ikävöimästä, ja plaaplaa samajuttu..

    • On olemassa

      eräs Petri jolle minäkin voisin sanoa kuten aloittaja.

    • minäkin jo unohdin

      sitten hän tunki kutsumatta itsensä uneeni ja saan taas aloittaa unohtamisen lähes alusta.

      • ei koskaan unohdu

        Tuo on minullekin tuttua. Se nainen joskus aina sipsuttelee uniini kevyin askelin ja sen jälkeen onkin monta päivää aina aivan sekaisin ajatukset taas.


      • unet vs. hereillä
        ei koskaan unohdu kirjoitti:

        Tuo on minullekin tuttua. Se nainen joskus aina sipsuttelee uniini kevyin askelin ja sen jälkeen onkin monta päivää aina aivan sekaisin ajatukset taas.

        Mulle käy ennemminkin niin, että pääsen johonkin järjestykseen kun ei nähdä, mutta sitten kun taas nähdään, ajatukset liimautuu taas häneen.


      • se...
        ei koskaan unohdu kirjoitti:

        Tuo on minullekin tuttua. Se nainen joskus aina sipsuttelee uniini kevyin askelin ja sen jälkeen onkin monta päivää aina aivan sekaisin ajatukset taas.

        mies oli minun unissani taas viimeyönä, sen pienen hetken jonka sain nukuttua. todella kummallinen uni, yhtä ristiriitainen ja pelottava kuin elämä todellisuudessa. mutta kärjistetymmin. miksi turva on aina siellä missä hän on? miksi siellä rauhoitun sisältä, vaikka muuten olen levoton?


      • unet vs. hereillä
        se... kirjoitti:

        mies oli minun unissani taas viimeyönä, sen pienen hetken jonka sain nukuttua. todella kummallinen uni, yhtä ristiriitainen ja pelottava kuin elämä todellisuudessa. mutta kärjistetymmin. miksi turva on aina siellä missä hän on? miksi siellä rauhoitun sisältä, vaikka muuten olen levoton?

        Sun täytyy opetella uudenlainen tapa elää. Silloin saat rauhan, vaikket olisi hänen lähellään (jos ette voi olla syystä tai toisesta yhdessä).


      • napsnaps
        unet vs. hereillä kirjoitti:

        Sun täytyy opetella uudenlainen tapa elää. Silloin saat rauhan, vaikket olisi hänen lähellään (jos ette voi olla syystä tai toisesta yhdessä).

        helpommin sanottu kuin tehty. tunteita ei voi sammuttaa katkaisijasta, jos voisi olisin varmaan kuunnellut järkeä ja painanut nappia.


      • unet vs. hereillä
        napsnaps kirjoitti:

        helpommin sanottu kuin tehty. tunteita ei voi sammuttaa katkaisijasta, jos voisi olisin varmaan kuunnellut järkeä ja painanut nappia.

        Kovin on tuttua minullekin, mutta en nyt tarkoitakaan tunteiden sammuttamista. Vaan uudenlaista tapaa elää, vaikka ne tunteetkin ovat olemassa. Nyt mulla ei ole aikaa alkaa tässä luentoa pitämään ;), mutta jospa löydät vielä tien :)


    • mun on ikävä yhtä ER

      Ottaisin yhteyttä jos tietäisin että kaipaa mua.

    • minä en sentäs

      nimikirjaimia tohdi tänne laittaa. :)

    • Ei tarpeeksi

      Uskon, että sua ei kiinnostanut.

      • En usko sitä

        Tuo ei ole varmaan koko totuus?


    • en minäkään

      Juu, tuskin kovin moni kai laittaisi noin tunnistettavia kirjaimia!

    • tunteen purkaus

      Unohtaminen voi olla vaikeaa, aina kannattaisi ottaa yhteyttä kyseiseen ihmiseen, mutta välillä se voi olla vaikeaa, varsinkin jos on joku ikävämpi tapahtuma tai väärinkäsityksiä mitä lie taustalla.
      Itsellä ainakin joskus aiemmin kun kummankin puolisia tunteita olin aistivinani otin yhteyttä ja halusin asioita selvittää. Toinen ei elämään muutoksia kaivannut, mutta ystävineen tämän jälkeen yritti erilaisia ilkeitä temppuja, vaikka itse oli muutakin jo aiemmin ehdotellut. En ymmärrä vieläkään miksi, sillä hänen täytyi tietää kuinka paljon tämä myös minuun koski. Minä todella luotin enkä hänestä mitään puhuisi.

    • Voi kamalaa

      Satua taas?

    • Saunatonttunsa

      Mulle kävi niin, et nainen heitti ulos vaikka edellisenä päivänä oli vielä, kuin just oltais ihastuttu.

      Olo oli kuin olis lyöty pölkyllä päähän. En oikein tajunnut tapahtunutta. Suhteessa puhuttiin kaikesta, tai luulin niin.

      Sit nappas heti uuden miehen hetkeksi. Sitä on vaikea unohtaa, tuli vähän käytetty olo.

      Aina ei ihmiset puhu samaa kieltä vaikka niin luulevat.

      Nyt olen onnellinen yksin ja niin on hyvä olla.

      • käyttäjiä

        Sellasia ne naiset on


      • kannattaa puhua

        Uskon, että olet väärässä saunatonttunsa. Anteeksi, että olen suorapuheinen. Kovinkaan moni nainen ei varmaan heivaa ulos ihan vain hetken mielijohteesta, jos kaikki on hyvin. Toinen on voinut yrittää puhua sinulle. Entä onko ollut kovaäänisiä riitoja vai oletko sattumaisin mököttäjäluonne. Tiesithän, että mököttäminenkin on pitkälle vietynä henkistä välivaltaa. Jotta pääset saunatonttu eteenpäin kannattaisi asiaa käsitellä ja miettiä, että ehkä sinussakin on jotain vikaa.


    • kirottu<3

      näin se taitaa olla

    • nainen hämeestä

      Kyllä se unohtaminenkin onnistuu, mutta vain ajan kanssa ja niin ettei toista koskaan näe. Pakko on vaan elämää jatkaa.
      Ikävöinti on aika turhaa hommaa itseasiassa. Jos olet tehnyt kaikkesi eikä asiat etene, niin on ihan ok luovuttaa. Mulla ei oikein edes ollut mitään mahdollisuuksia tehdä yhtään mitään, mutta jos teillä on, niin tehkää ihmeessä!

      Mulla on nyt kovasti hommia, olen päättänyt uppoutua nyt ihan ihmissuhdeasioiden ulkopuolelle, en vaan taida osata niitä hommia...

    • Mishallintalait

      Seisovalle Karhulle
      Hei, se väline on nyt sulle kaavoitettu...

    • Kenelle menee?

      Minne päin?

      Tunnisteita, kiitos!

    • anna mulle mahdollis

      onko sun sitten pakko unohtaa mut? ei se onnistu, kummaltakaan, eikö se oo jo nähty ja koettu??

    • Vilkunosiisul

      Sä löydät sen kyl...siel ei muit.

      • envoiodottaavaan

        Ihan oikeesti, auta nyt vähän enemmän


      • kauheaikävä
        envoiodottaavaan kirjoitti:

        Ihan oikeesti, auta nyt vähän enemmän

        Niin sama fiilis mulla..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe