Vittuako tässä, älkää valittako.

Shadow.

Niin, älkää valittako elämästä, ei siitä ole mitään apua. Eläkää kuin olisitte kuten muut toisten ihmisten joukossa ja heikkouksianne ei edes nähdä.

Tai vaihtoehtoisesti opetelkaa olemaan välittämättä kaikesta kurasta ja keskittykää positiivisiin asioihin, mikään ei kestä ikuisesti.

Ainoa asia joka itseä vituttaa, on se kun ei tiedä mitä elämältään haluaa. En minä sitä silti joka päivä valita ja siihen aina keskity, hulluksi olisin jo tullut.

Voisin leikkiä satujen prinsessaa kotonani ja katsoa ikkunasta ulos, ilmaantuuko ihminen josta olen kiinnostunut ikkunani alle. Harmi vain, että sitä en tee koska tämä ei ole satu, tämä on tosielämää ja täällä tarvitsee ottaa itsekunnioituksensakin tosissaan.

Kaikki ihmiset, keihin olet yhteydessä eivät ole mukavia sinulle, he saattavat kuunnella sinun elämäsi kännimokat ja sinun tulee vain olla välittämättä siitä mitä on sattunut ja lopettaa selittely, hyväksyä kyseiset mokat ja jatkaa eteenpäin selkä suorassa. -Vittuako kukaan tulee minulle kertomaan mitä mokasin tuomitsevalla äänellä koska minua ei voisi vähempää kiinnostaa hänen mokansa ja voin olla hänen seurassaan silti? Kuten tapahtui tänä iltana, lähdin ja otin riskin ja jäin loppuunasti seuraan siltikin enkä siitä piitannut.

Asioidensa eteen täytyy nähdä vaivaa tai muuten tyydyt omaan tilanteeseesi, se on aikuisuutta ja sitä se tarkoittaa, että hyväksyt sen jos et sitä hoida. Itsekin tajusin, että ei asioita voi paeta.

Lopettakaa valittaminen ja tehkää asioillenne jotakin. Nykyelämässä vit.uttaa kun ihmiset puuttuvat toisten asioihin, vaikka omat eivät ole kunnossa.

19

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse valitat

      No itsekkin sorrut moiseen, valitata kuin toiset valittavat ja viimeinen lause, joka raapustit on oikein valituksen prototyyppi.

    • reino aukusti

      "satujen prisessaa"?
      Olet siis tyttö-shadow. Säädylliset tytöt eivät sano sitä v-alkuista. Minuu taas moititaan, että kiroillessasi lisään v:n vielä kirosanoja. Häpeän tätä jätkänä.
      Siks, että kunnioitan ja pyhitän naisen mystisintä aluetta, kuten naista kokonaisena persoonallisuutena.

      • lisäys fiksulle

        Kunnioittava mies ei kyllä nimittele Jumalan luomia ruumiinosia kirosanoin. Se on vain alatyylistä rivoilua.


    • Shadow.

      Sana -v.ittu- on voimasana, jonka tarkoituksena on ilmaista vitutusta eikä se liity millään lailla siinä tarkoituksessa esitettynä naisen sukupuolielimiin.

      Älkää viitsikö päteä, kun tiedätte pointin.

      Kerran koulussa opettaja sanoi oppilaille, jotka viljelivät v.ittua, että sanokaa mieluummin: ''Voi emätin!'', tämä ihminen ei ollut kokenut varmaankaan tilannetta jossa joskus nostetaan kissa pöydälle ja käytetään voimasanoja jotka kuvaavat todellista tunnetilaa, en usko että olisin saanut tähän aloitukseeni edes kahta tykkäystä jos en olisi ilmaissut asiaa tavalla joka oli mielessäni, näitä voimasanoja käyttäen.

      Enkä minäkään kokoaika puhu vi.ttu sanaa käyttäen, mutta nyt ilmaisin turhautumiseni. Tottakai minä valitin lopussa, ja tiesin että tähän ilmaantuu kommenttia: ''Itse valitit tuossa.'' Se nyt ei ollut kuitenkaan asian ydin, jos valitin asiasta josta puhuin, koska se todella ärsyttää minua. Jotkut ihmiset valittavat -kokoajan-.

      ''Kunnioittava mies ei kyllä nimittele Jumalan luomia ruumiinosia kirosanoin. Se on vain alatyylistä rivoilua. '' -Olenko haukkunut jonkun ihmisen sukupuolielintä henkilökohtaisesti osoittamalla ja sanomalla sitä vitu.ksi? EN. Joten miksi lähteä analyysiin?

      Niitä ketkä ei kiinnosta asian sisältö, voivat itse lähteä valittamaan muualle ja leikkimään herrasmiestä. ;)

    • älkäävalittako!

      Hienoa jos olet saanut asioitasi parempaan. Saanen vaan huomauttaa sinun itse valittaneen jo alotusviestissä pariin kertaan :D

    • Shadow.

      Sanoin vain mielipiteeni, onko se mielestänne valittamista? :D

      Nojoo, Saattaahan se olla.

    • Shadow.

      Mutta ilmaisemalla asian joka ei liity asiayhteyteen, voisin lyödä päätäni patteriin puolestanne koska väitän teidän olevan tyhmiä. :D

    • uhriko

      Sinä varmaan tunnet kaikki tänne kirjoittavat ihmiset niin henkilökohtaisesti että pystyt määrittelemään ovatko he turhasta valittajia vai ihan aiheesta? Onko tullut mieleen että joskus on hyvä valittaa ja purkaa angsteja joita näytät itsekin purkavan. Olen samaa mieltä siitä että kaikista rasittavampia ovat tyypit jotka ottavat uhri- ja marttyyriroolin ja leikkivät etteivät voi vaikuttaa mihinkään. Kuitenkaan en ole täällä sellaista paljon nähnyt vaan ihan oikeasti huonosti voivia ihmisiä jotka haluavat purkaa sydäntään.

    • Shadow.

      En yrittänyt olla ketään vastaan, yritin vain tuoda pointtini selväksi. Enkä edes tiedä miksi, sillä täällä ei ketään näyttänyt kiinnostavan kuin päteminen.

      Itseasiassa, tiedän miksi: Koska turhauduin ihmisiin kun he eivät kuunnelleet, vain valittivat.

      Olenko kenties väittänyt tuntevani kaikki? EN. Joten miksi ottaa aiheeksi koska on päivänselvää, että kenestäkään meistä ei näe parin kirjoituksen perusteella, ''valittavatko'' ihmiset turhaan vai onko heillä oikeita ongelmia, pointti oli siinä, että edes yrittää rohkaistua kirjoitukseni perusteella.

      Kirjoitin tämän aloitusviestin oikeastaan siksi, että olisin saanut itseäni vakuutettua ja rohkaistua, psyykattua ja sitäkautta saada paremman tuntuman asenteella muiden suoniin.

      Mutta ketään ei nähtävästi päässyt jyvälle.

    • 7iugkhjhlkjö

      No, vittuako sinä luet näitä yksinäisten osaston viestejä, jos kerta häiritsee noin paljon. Etsi joku toinen nettisivu, apina.

    • kokeillaan ...

      Kyllä totta on että kaikenlainen negatiivisuus ja asuminen narinakujalla masentaa, tarttuu ja passivoittaa myös ympäristöä. Enemmän positiivisuutta.
      Asia on muuten vain niin, että toisia ei voi muuttaa, mutta itseään voi. Kannattaa alkaa itse ajattelemaan, puhumaan ja toimimaan positiivisesti: ei vain jäädä odottamaan toisilta. Metsä vastaa niin kuin sille huudetaan.

    • Shadow.

      Voi helvetti, tokihan juuri siksi tänne kirjoitan kun nämä viestit masentavat minua ja koska silmäni eivät niitä kestä katsella. :DD -Jos otamme sarkasmin mukaan.

      Huh, huh!

      Apina olet sinä, joka kuvittelee asioita muttei vaivaudu joko ymmärtämään tai lukemaan kaikkea.

      • uhriko

        Kuvitteletko että tuollaisella asenteella puhuessasi ihmiset haluat kuunnella sinua?


    • Shadow.

      Kuvitteletko asenteesi olleen parempi? :D

      Itsehän en kuvittele mitään. Tulin vain kertomaan asiani.

    • pazkojen pazka

      Suoli24 kriminaali feikkiämmä taas suoltaa täällä tulemaan niitä hourupäisen mielensä tuotoksia keksittyine feikkihahmoineen ja houruiluineen.

      Sörkkikäähän lisää pentujanna, että saaraan lisää tällaisia.

    • Shadow.

      Sinuahan minä odotin, kaltaisiasi tosikkoja provosoitumaan tänne lisää. :D

    • säolet itse pashka

      Sää et nettisittiäis sontiais ämmä sitä tuu koskaan ymmäärtään, mä olen
      sun kannaltas erittäin vaarallinen ihminen.
      Jos mä eläisin kaupunkimaisessa ympäristössä, samankaltaisessa
      olotilassa kuin nykyisin ja joku sun kaltaises häiriintynyt kriminaali nettipashkasittisontija stalkkeri alkais mun kans mätäpeliään pelaamaan,
      mä järjestäisin sut luultavasti pois päiviltä, tavalla tai toisella.

      Ja pyrkisin jatkamaan elämääni niin kuin ei mitään.
      On tavallaan sunkin elämänmuotosi jatkumisen kannalta sulle onneksi,
      et mä elän siellä missä elän ja niiin kuin elän.

      Sä olet nettisittiäissontiainen osa tätä laajempaa kriminalisoitunutta ongelmaa, tätä pashkateknologiaa mikä aukaisee sun kaltaisilles mätiläjille mahdollisuuden alkaa pelaamaan sitä läpeensä kieroutuneen mieles tuottamaa mätäpeliäs.

      Tämä sontateknologia ja nämä paschkalaitteet nostavat sun kaltaises tämän eliölajin mädän aineksen ylemmäs, pintaan enemmän kuin mitä pashkan osuus muuten olisi.

      Toisaalta minä nautin juuri siitä, kun on luotu tällainen mätäpashkaurkinta systeemi, se mahdollistaa tämän eliölajin kuona-aineksen nousun pintaan
      juuri sun ja muiden kaltaistes tavoin, mikä puolestaan tulee tuhoamaan tämän lajin lopulta. Eli kaikki menee juuri suunnitelmien mukaan.

      Eli se olet juuri sinä ja sun kaltaises vastaavat nettisittiäisontiaiset,
      kriminaalit stalkkeri mätöpashkat sontateknologian haittaohjelmineen, ketkä ajaa omalla mätöpanoksellaan tämän kaiken lopulta tuhoon.
      Katsos kun täältä tulee löytymään ihmisiä, jotka katsoo että sun kaltaistes ei pidä selvitä, teidän on parempi tuhoutua, ja jos se vaatii kaiken menoa
      siinä samalla niin olkoon sitten niin.
      Myöskin nämä organisaatio mätästalkkerit, mikä minkäkin aatteen tai opin tai mahtihenkilön toimesta toimien, ne tulee saamaan saamaan kohtelun.

      Tämä rapakon takaa yleistyvä robotiikalla tappaminen tulee vain kiihdyttämään prosessia. Että kun on luotu rikollinen, kriminaali pashkasysteemi, sitä yritetään väkipakolla pitää toiminnassa.
      Vaikka sitten niillä kauko-ohjatuilla roboteilla tappamisia suorittaen.
      Tämäkin on osa tätä lopullisen tuhon prosessia.

    • Shadow.

      Okei ?

      Nyt voisin todeta, että sinä hourit.

      Kuvitteletko itsestäsi nyt pikkasen liikoja, kun itsekin tuhlaat aikaasi tasan samoilla sivuilla?

      Tiedän voimani, joten mun ei tarvitse vakuuttaa tuonkaltaiselle yhtään mitään. Kuten ei sinunkaan, joten miten olisi jos rajoittaisit hiukan noita outouksiasi koska puhut vertauskuvallisesti joihin ei realiteetit päde?

      • jöpöttää

        Just kuka jaksaa ees kommentoida jonkun random sekopään juttuja ei oo sullakaa ilmeisesti kaikki himas? tai mulla? hmm pistää miettii.. internet tuo esiin kaikkia hulluja ku sienii sateella!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe