Varoitus: Pentax k-5 yms..

pentaksi on jaskaa

Pentaxin kamerat kannattaa olla hankkimatta vaikka halavalla sais. Ensinnäkin 645 mallit jo kaksi mennyt vaihtoon ja k-5 kaksi mennyt vaihtoon salaman takia joka ei toimi. Samaten elektroninen vesivaaka on kummassakin päin persettä ja 645 jää laukasin jumiin joten jos oikeesti olet ostamassa pentaxia, laitat taatusti kätesi paskaan ja et saa asialle mitään hyvitystä. Mieti sitä !

23

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärä palsta

      Mee kameraosastolle, tää on ihan väärä paikka puhua kameroista!

      • xctryvuyjb

        Kyllä noi nykykameraat vaan aika elekroonisia ovat...


      • Toinen harrastaja
        xctryvuyjb kirjoitti:

        Kyllä noi nykykameraat vaan aika elekroonisia ovat...

        No mene sitten tutkimaan niitä, taitaa olla liian teknisiä kapistuksia sinulle jos et edes löydä muiden valokuvaajien joukkoon. Täällä ihmisiä ei kiinnosta sinun kamerasi toiminta tai toimimattomuus vituttaa vain.


      • OH-kolmonen

      • väärä palsta
        xctryvuyjb kirjoitti:

        Kyllä noi nykykameraat vaan aika elekroonisia ovat...

        No hei haloo, ei tämä silti ole mikään kamerapalsta. Suomi24:llä on muutenkin erikseen kamerapalstat joten ei tänne kaikesta elektroniikasta tarvii kirjoitella! Tää on tarkoitettu niille itserakennetuille laitteille ja tehdasvalmisteisen korjaamiselle (siis se korjaaminen tarkoittaa todellakin että vaihdat komponentteja juotin toisessa kädessä ja tina toisessa)!

        http://keskustelu.suomi24.fi/debate/45


      • joopa joo
        OH-kolmonen kirjoitti:

        Esim. optinen kuvanvakain ON valokuvaukseen sovellettua elektroniikkaa - ihan siinä kuin akku tai luistonesto autoissa .. no, jos hajotat radion, niin mistä tulisi apua kysellä?

        http://www.vistaview360.com/photography/photo_images/vc-diagram.jpg

        Jaaha, OH-kolmonen alias huru-ukko pääsi taas viilaamaan pilkkuja..


      • sesese321

        Se on minun syy...........


      • hele
        Toinen harrastaja kirjoitti:

        No mene sitten tutkimaan niitä, taitaa olla liian teknisiä kapistuksia sinulle jos et edes löydä muiden valokuvaajien joukkoon. Täällä ihmisiä ei kiinnosta sinun kamerasi toiminta tai toimimattomuus vituttaa vain.

        Mua kiinnostaa...


      • pottuw
        väärä palsta kirjoitti:

        No hei haloo, ei tämä silti ole mikään kamerapalsta. Suomi24:llä on muutenkin erikseen kamerapalstat joten ei tänne kaikesta elektroniikasta tarvii kirjoitella! Tää on tarkoitettu niille itserakennetuille laitteille ja tehdasvalmisteisen korjaamiselle (siis se korjaaminen tarkoittaa todellakin että vaihdat komponentteja juotin toisessa kädessä ja tina toisessa)!

        http://keskustelu.suomi24.fi/debate/45

        Myykkö mulle perunoita,,,


      • OH-kolmonen
        joopa joo kirjoitti:

        Jaaha, OH-kolmonen alias huru-ukko pääsi taas viilaamaan pilkkuja..

        Itse kun pyyhkii alusastialla käynnin jälkeen saa jo äidiltä pisteitä - lienee syy siihen, että vastaukseni teille poistettiin ..

        :D ...


      • syy poistoon
        OH-kolmonen kirjoitti:

        Itse kun pyyhkii alusastialla käynnin jälkeen saa jo äidiltä pisteitä - lienee syy siihen, että vastaukseni teille poistettiin ..

        :D ...

        Syy miksi viestisi poistettiin oli se että herjasit toista kirjoittajaa sosiopaatiksi!


      • OH-kolmonen
        syy poistoon kirjoitti:

        Syy miksi viestisi poistettiin oli se että herjasit toista kirjoittajaa sosiopaatiksi!

        Mitä muutakaan hän on?

        Lukemalla hänen viestejään, luulisi seikan jo selvinneen vähäjärkisillrekin.

        Eikö?


      • OH-kolmonen
        syy poistoon kirjoitti:

        Syy miksi viestisi poistettiin oli se että herjasit toista kirjoittajaa sosiopaatiksi!

        Ps. Vanhassa laissa tunnettiin rikosnimikkeenä 'herjaus' ja sillä tarkoitettiin julkisesti esitettyyn väitteeseen rikoksesta, jota herjauksen kohde ei ollut tehnyt - esim. MURHAAN.

        Nykyinen rikoslaki tuntee vain KUNNIANLOUKKAUKSEN, ja kaavailut ovat sen suuntaisia, että siitäkin luovutaan.

        Anonyymi, nimimerkillä, ei ole oikeustoimikelpoinen henkilö - ymmärrättehän?

        :)


      • jopas oot
        OH-kolmonen kirjoitti:

        Mitä muutakaan hän on?

        Lukemalla hänen viestejään, luulisi seikan jo selvinneen vähäjärkisillrekin.

        Eikö?

        Et SINÄ voi tietää mitä hän on eikä herjaava nimittely ole sopivaa! Sinä teet jotain ihmeolettamuksia heti jos joku on kanssasi eri mieltä! Sellainen on hei sairasta!


      • jopas oot
        OH-kolmonen kirjoitti:

        Ps. Vanhassa laissa tunnettiin rikosnimikkeenä 'herjaus' ja sillä tarkoitettiin julkisesti esitettyyn väitteeseen rikoksesta, jota herjauksen kohde ei ollut tehnyt - esim. MURHAAN.

        Nykyinen rikoslaki tuntee vain KUNNIANLOUKKAUKSEN, ja kaavailut ovat sen suuntaisia, että siitäkin luovutaan.

        Anonyymi, nimimerkillä, ei ole oikeustoimikelpoinen henkilö - ymmärrättehän?

        :)

        "Nykyinen rikoslaki tuntee vain KUNNIANLOUKKAUKSEN, ja kaavailut ovat sen suuntaisia, että siitäkin luovutaan."

        No sehän sulle sopiskin, pääsisit loukkaamaan toisten kunniaa oikein urakalla!

        "Anonyymi, nimimerkillä, ei ole oikeustoimikelpoinen henkilö - ymmärrättehän?"

        Ehkei, mutta toisen ihmisen sopimaton nimittely on silti LOUKKAAVAA! Tai kenties siihen sä pyritkin, loukkaamaan toisia!


      • OH-kolmonen
        jopas oot kirjoitti:

        "Nykyinen rikoslaki tuntee vain KUNNIANLOUKKAUKSEN, ja kaavailut ovat sen suuntaisia, että siitäkin luovutaan."

        No sehän sulle sopiskin, pääsisit loukkaamaan toisten kunniaa oikein urakalla!

        "Anonyymi, nimimerkillä, ei ole oikeustoimikelpoinen henkilö - ymmärrättehän?"

        Ehkei, mutta toisen ihmisen sopimaton nimittely on silti LOUKKAAVAA! Tai kenties siihen sä pyritkin, loukkaamaan toisia!

        "Sitä saa mitä tilaa".

        :)


      • jopas oot
        OH-kolmonen kirjoitti:

        "Sitä saa mitä tilaa".

        :)

        ""Sitä saa mitä tilaa"."

        Toiset ei tietääkseni ole harrastanut samaa, eli ei ole "tilattu"! Sinä itse vaan olet sellainen persoona joka tykkää loukata ja solvata muita!


      • OH-kolmonen
        jopas oot kirjoitti:

        ""Sitä saa mitä tilaa"."

        Toiset ei tietääkseni ole harrastanut samaa, eli ei ole "tilattu"! Sinä itse vaan olet sellainen persoona joka tykkää loukata ja solvata muita!

        Tarkoitatteko 'sarkasmia, en tykkää siitä, vaan ilman sitä en voi elää.

        Suurta nautintoa js mielihyvää.


      • OH-kolmonen
        jopas oot kirjoitti:

        ""Sitä saa mitä tilaa"."

        Toiset ei tietääkseni ole harrastanut samaa, eli ei ole "tilattu"! Sinä itse vaan olet sellainen persoona joka tykkää loukata ja solvata muita!

        Mitä minä teiltä odotan - en mitään .. te, ette minua vakuuta mitenkään, muuten kuin havaita kykynne ilmaista itseänne on jotain kypsymättömän lapsellista.

        Nyt jätän teidät rauhaan muutamaksi kuukaudeksi.


      • Goodbye!
        OH-kolmonen kirjoitti:

        Mitä minä teiltä odotan - en mitään .. te, ette minua vakuuta mitenkään, muuten kuin havaita kykynne ilmaista itseänne on jotain kypsymättömän lapsellista.

        Nyt jätän teidät rauhaan muutamaksi kuukaudeksi.

        "Nyt jätän teidät rauhaan muutamaksi kuukaudeksi. "

        Luojan kiitos! Toivottavasti jättäisit meidät rauhaan vaikka loppuiäksi etkä enää koskaan palaisi tänne trollaamaan ja nimittelemään ihmisiä!

        PS. Mitä lapsellisuuteen tulee niin sietäisi sun katsoa peiliin, sieltä se lapsellinen ihminen sua kurkistaa!


      • Don't feed the troll
        OH-kolmonen kirjoitti:

        Mitä minä teiltä odotan - en mitään .. te, ette minua vakuuta mitenkään, muuten kuin havaita kykynne ilmaista itseänne on jotain kypsymättömän lapsellista.

        Nyt jätän teidät rauhaan muutamaksi kuukaudeksi.

        OH-kolmonen taas trollausvauhdissa, eikä hänen extra large egonsa mahdu hänen omaan nahkaansa!

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12750957

        http://oh3ad.fi/galleria/rayskala-1985/kuva-17.-oh3ma-ja-10-ghz-antennin-viritys/image

        OH3MA
        Uramontie 22
        11100 RIIHIMÄKI
        Postiosoite: Uramontie 22
        11100 RIIHIMÄKI
        Puhelin: 35 8505612731
        Sähköpostiosoite: [email protected]


      • OH-kolmonen agn

    • 55000 kuvaa K5:llä

      Taitaa suurin ongelma olla tuossa tapauksessa sen kameran takana, koska selatessa mm. ulkomaisia forumeita on kovin kehuttuja laitteita esimerkiksi noihin kopiokonefirman tekeleisiin verrattuna...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe