Tunnustan.

fggbkh

Jos tilanteesi olisi toinen, se olisi menoa. Esitän välinpitämätöntä vaikka taidat tuntea väreilyn (lähes käsin kosketeltavan) välillämme kun niin avoimesti vihjailet... Mutta en luota sinuun. Oletan, että pelaat peliäsi sillä et ota ratkaisevaa askelta. Siksi en tunnusta muuta kuin täällä kuinka olet saanut pääni sekaisin taas.

10

850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+7

      Joissain peleissä on tarkat säännöt, mutta ei se sitä tarkoita ettet olisi siihen toiseen vaikuttanut yhtä paljon kuin hän sinuun. Toivottavasti tapaatte pian, ehkä saat tietää mistä pelistä on kyse.

    • Nainen...

      En pelaa mitään peliä, myös minulla on tunteita sinua kohtaan, mutta välillä on hieman esteitä... teidät sen itsekin. Haluisin kuitenkin tavata sinut uudelleen. Voitko kertoa vihjeeksi paikan jossa olemme tavanneet ? Jos todella olisi käynyt niin ihana tilanne että näiden useamman viikkojen etsintöjen jälkeen olen löytänyt sinut vihdoin..

    • Tule vastaan

      En pelaa peliä. Minulla on muurini, jotka olisin valmis edessäsi laskemaan. En ole koskaan tuntenut oloani näin epävarmaksi kenenkään edessä. Vaikka tiedän, että se on harhaa, välillä tuntuu melkein kuin rakastaisin sinua. Sinä sait minut taas tuntemaan. En halua ketään muuta, en uskalla sinua sinua itselleni. Olen jumissa.

    • Jos vähän

      En haluais pelata, mutta tilanne nyt on mitä on. Et ole näyttänyt mulle mitään, mihin luottaa tai tarttua, miksi paljastaa kortit. Mitä jos pelattaisiin yhdessä? Tehdään se (ja vain se) mitä voidaan ilman että kukaan polttaa näppejään. Halaa vaikka, kosketa vahingossa, katsellaan toisiamme silmiin. Lupaan, että kosketan takaisin.

      • jaaahaas

        Ok, sovittu ;)


      • näppinipoltiN

        kuka ehdottaa pelaamista? mä oon mukana-all in jos kohde on oikia. :)


      • Game on!
        jaaahaas kirjoitti:

        Ok, sovittu ;)

        Ensi kerralla odotan että sulla on ässä hihassa ;) haluan tietää kuinka kauan peliä voi pelata, ennenkuin alkaa polttaa.


    • jfnöjdfb

      Luulen tuntevani, mutta se voi kyllä olla mun oman mielikuvituksen tuotettakin :)
      Miksi en vihjalisi, en voi mitään sille mitä tunsin eikä siinä ole mitään hävettävää vaikka se olisi yksipuolistakin! En yksinkertaisesti suostu häpeämään tunteitani ;)

      Ymmärrän, ettet luota! Ei tämä hyvältä näytä ulkopuolisen silmin katsottuna! En varmasti luottaisi itsekään vastaavassa tilanteessa! Se on hyvä, että arvostat luottamusta, koska se on mullekin todella tärkeetä! Toivottavasti olet itsekin sitten sen luottamuksen arvoinen! Se mitä olen sanonut on kuitenkin totta, mutta mun elämäntilanne on nyt hieman hankala! Yksi iloinen asia tapahtui vihdoin ja se vapauttaa mut pian kaikesta mutta en mä ala siitä sen enempiä tänne tilittämään! Mua suorastaan harmittaa, että tämä kaikki saa mut näyttämään epäluotettavalta kun mä en kuitenkaa sellainen ole! Ehkä ajoitus meidän törmäämisellä ei ollut paras mahdollinen kun mulla on vielä tietyt asiat kesken...mutta toivottavasti ne kaikki ratkeaa niin pian kun mahdollista!

      Mulla on muutama syy siihen miksi en sitä ratkaisevaa akelta ota ja ihan ensimmäinen on se, että mä en ole 100 prosenttisen varma siitä kuka olet, vaikka vahva aavistus mulla kyllä on ;), toinen on se, et mä haluan ensin setviä tämän elämäntilanteen muutoksen loppuun ja muutama muukin "pieni kivi" kengässä hiertää tällä hetkellä ;)

      Mut kyllä me vielä tavataan jos niin on tarkoitettu ;)

      • Nussmiikiss

        Tuttua niin tuttua..en vaan voi uskoa että täällä kävisit. Ap anna joitakin tunnisteita? Mut en pelannut tarkoituksella vaikka siihen se menikin varmaan. En mä vaan uskonut sitä että pidit/pidät musta sellaisena kun oon. Varsinkin kun.. No pelasin niin että karkoitin sut silloin . Yritin korjata mutta eiii liian myöhään..tosin ollaan törmätty tämän tästä sattumalta..


    • piste

      Olet ällöttävä,ruma ihminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe