Narsistin harjoittama vaino ja mustamaalauskampanja

mielikuvitusvainraja

Millaisin eri tavoin olette huomanneet narsistin vainoavan ihmisiä? Entäpä millaisia valheita narsisti levittelee uhreistaan saadakseen nämä "hullun" maineeseen ja epäsuosioon?

Tuntemani narsisti tykkää levittää valhetta, jonka mukaan hänen vainoamansa kohde haastaa ihmisiä jatkuvasti oikeuteen, tehtailee rikosilmoituksia ja perättömiä ilmiantoja.
Aika hauskaa miten pitkälle mustamaalaaminen voi mennä. Uskomatonta suorastaan. Vaikka asiat eivät noin olekaan.

Tuleekohan tuohon koskaan loppua?

29

2688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyypillinen heijastamine

      Onko nasse itse kenties rampannut oikeudessa?

      • imagination

        :-) Projektio on kyllä niin säännönmukaista nassikalla, että jo niistä syytöksistä mitä hän heittää niskaasi, voit päätellä hänen oman luonteensa laadun.

        Ikävää vain, että on ihmisiä, jotka uskovat noita puheita. Niillä luodaan ikävää mainetta ja tunnelmaa eri puolilla. Jos vain nassikan otsassa lukisi "patologinen valehtelija", niin ehkä joku penaalin terävämpi kynä älyäisi mikä hän on laatuaan.


      • nasse = elävä trolli
        imagination kirjoitti:

        :-) Projektio on kyllä niin säännönmukaista nassikalla, että jo niistä syytöksistä mitä hän heittää niskaasi, voit päätellä hänen oman luonteensa laadun.

        Ikävää vain, että on ihmisiä, jotka uskovat noita puheita. Niillä luodaan ikävää mainetta ja tunnelmaa eri puolilla. Jos vain nassikan otsassa lukisi "patologinen valehtelija", niin ehkä joku penaalin terävämpi kynä älyäisi mikä hän on laatuaan.

        Heidän kanssaan on toisinaan kuin pahimpien nettitrollien kanssa - et oikein tiedä, onko henkilön piuhat todellisessa epäjärjestyksessä, uskooko hän itse ilmasta vetämiään tarinoita eli onko liikaa demoniradiota kuunnellut hullu, hölömö... vai tietoisesti aivan tahallinen vedättäjä, hämääjä, manipuloija, joka nauraa partaansa vedellessään ihmisten naruja tahtomiinsa irrationaalisiin kulmiin.

        Kunpa nasset voisikin ottaa vain viihteenä. Aina ei pysty, viimeinen kappaleesi kertookin, miksi.


      • ikäviä otuksia
        nasse = elävä trolli kirjoitti:

        Heidän kanssaan on toisinaan kuin pahimpien nettitrollien kanssa - et oikein tiedä, onko henkilön piuhat todellisessa epäjärjestyksessä, uskooko hän itse ilmasta vetämiään tarinoita eli onko liikaa demoniradiota kuunnellut hullu, hölömö... vai tietoisesti aivan tahallinen vedättäjä, hämääjä, manipuloija, joka nauraa partaansa vedellessään ihmisten naruja tahtomiinsa irrationaalisiin kulmiin.

        Kunpa nasset voisikin ottaa vain viihteenä. Aina ei pysty, viimeinen kappaleesi kertookin, miksi.

        Mutta onneksi me ITSE tiedetään kuitenkin omalta ja lähimmäisen kohdalta miten asiat ovat. Antaa nassikoiden kuvitella ja hykerrellä käsiään yhteen tyytyväisenä. Valitettavasti heidän vahingonilonsa on sikäli turhaa, että ovat aivan väärillä poluilla luulojensa kanssa, mutta jos siitä elävät, niin antaa mennä vaan.

        Asiat eivät kuitenkaan tule menemään heidän haluamallaan tavalla, toivovathan mahdollisimman pahaa kohteensa kannalta. Ikävää elää tuollaisen kateellisen ja katkeran otuksen maailmassa, jossa kokee, että toisen ruokakuppi on jotenkin parempi, kauniimpi ja täynnä herkkuja - ja se pitäisi saada toiselta pois hinnalla millä hyvänsä - vaikkei olekaan heidän ruokakuppinsa kyseessä.


      • Ramppaaja

        Jep. Narssusta pitäisi tehdä ihan virallinen mielenterveysluokitus, jonka oikeus voisi ja osaisi ottaa huomioon narssun sepityksiä kuullessaan. Koska muuten niihin suhtaudutaan vakavasti kuin ne olis todenperäisiä. Voi vitsi. Siis itse en ole rampannut oikeudessa itseni vaan narssun vuoksi. Ja kyllä, narssu on valmis menemään hyvin pitkälle mainettaan suojellakseen.


    • StatusRiippuvainen .

      Kirjeen lähettämiseen kannustaminen, ei silleen että itse lähettäisi, vaan pistää toisen vainoomaan...

      Sitten juoruaa itse, vaikka sanoo ettei siedä juoruilijoita x)

      Ihailijat pidetään lähellä joille kerskutaan 'saavutuksia'.

      Jos aiheutat täydelliseen illuusioon pienenkin raon, saat kuulla kunniasi...

    • black cat

      Minä en uskalla kertoa mitä valheita narsku levitteli minusta koska jos hän tai joku hänen hovistaan tunnistaisi kuka olen niin olisin oikeudessa!

    • -tytär-

      Olen narsistin aikuinen tytär. Vanhempani vei taloudestani tiettyjä asioita. Ja kun hänelle huomautin asiasta puhelimessa. Koska vastaavaa oli tapahtunut useamman kerran aikaisemminkin.
      Ensin hän syytti minua näiden asioiden hävittämisestä, tai piilottamisesta johonkin!!??
      Ja sitten lopulta sanoi ottavansa virkavaltaan yhteyttä, koska olin kuulema loukannut hänen kunniaansa ja kutsunut häntä "varkaaksi". Vaikka näin ei ollut tapahtunut. Varoin käyttämästä sanaa "varastaa". Seuraavaksi hän soitti minulle ja "määräsi", että tästä asiasta ei saa puhua kenellekkään mitään.
      Kyseiset esineet löytyvät isäni taloudesta tälläkin hetkellä. Mutta hän on sitä mieltä, että hänen käytös on täysin oikeutettua.

      Myös hän kertoi sisarukselleni, kuinka hän elättää minua pienestä eläkkeestä. Vaikka todellisuudessa en koskaan ole saanut minkäänlaista taloudellistatukea vanhemmiltani. Laitoin sisarukselleni kopiot kuiteista ja omista maksuista, joissa näkyi myös maksut vanhemmalle. Ja pyysin häntä tarkastamaan isäni tilitiedoista minun "elättämiseen" menneet "kulut". Narsisti on tosi kiero ja häikäilemätön. Kun asia paljastui sisarukselleni, narsisti syytti minua "pikkumaiseksi" ja sisarusta valehtelijaksi, joka oli keksinyt koko jutun. Miksi muka?

    • Masa18

      Tuntemani narsisti on työllistänyt poliisia ja psykiatreja / lääkäreitä koko elämänsä. Hänessä ei omasta mielestään ole mitään vikaa vaan kaikki muut ihmiset tekevät hänen elämänsä hankalaksi. Kaikesta mahdollisesta hän tekee poliisi-ilmoituksen ja on joutunut itsekin monta kertaa oikeuteen. Siitä hän on kuitenkin selvinnyt rahalla eli hyvän asianajajan avulla pystynyt selvittämään, että vika on yksin vastapuolessa. Sama koskee lääkintähenkilökuntaa. Hän juoksee psykiatrilta / lääkäriltä toiselle ja todistaa, miten toiset ihmiset sotkevat hänen elämänsä. Hän osaa olla niin vakuuttava, että ammatti-ihmiset uskovat kaiken. Hän jättää kertomatta, että jatkuvasti seuraa ihmisiä niin kävellen kuin autollakin ja lähettää anonyymiviestejä eli syyllistyy vainoamiseen. Parisuhteessa aina välillä ollessa, hän pitää narsistin tavoin yhteyttä kaikkiin entisiinkin, joihin voi palata, kun nykysuhde ehtyy. Siitä sitten käryttyä hän syyttää nimenomaan entisiä, jotka häiritsevät hänen elämäänsä. Normaali ihminen ymmrätää sen, ettei yhteydenpitoa ole vuosia jollei molemmat sitä jotenkin ruoki.

    • ninni34

      oma ex narsisti aloitti siinä kohti kun ei minulta enää saanut mitään huomiota.
      hullu olen ja ihan kylmä yms.
      viha on ilmeisesti niin rajua minua kohtaan koska en enää suostunut olemaan lähteenä.
      hyvin yritti kyllä.
      nyt kun olen kuivilla kaikesta terapian avulla niin ymmärrän paremmin että viha toista kohtaan (uhria) on raivoisa siitä eteenpäin kun uhri ei anna enää itsestään mitään narsistille.
      oma ex kyllä jaksoi kerjätä huomiota pitkään mutta nyt on lopettanut onneksi.
      jokaisen irtaantuvan uhrin pitää ymmärtää tuo lopullisuus irti päästämisvaiheessa, että mitään ei saa antaa enää itsestään sanaakaan tai tunneloukusta ei pääse koskaan.
      narsistit ovat erittäin taitavia valheen verkossaan!!
      ja suosittelen ammattiapua irtaantumisvaiheessa.

    • koitan vain kestää..

      Vaino voi jatkua ja jatkua,,,,,, varsinkin jos sinulla on yhteisiä lapsia narsun kanssa. Lapset narsisti ottaa työkaluikseen, välinikseen, esineikseen, vain kostaaksesi sinulle. Valitettavasti, Tämä on niin nähty..... ties kuinka monetta oikeudenkäyntiä tässä odotellessa...... tähän asti narsu on on hävinnyt ne kaikki.

    • nasse satusetä

      Kun huomaat patologisen valehtelevan narsun lähipiirissäsi, niin juokse. Älä jää edes miettimään, mitä hän saa aikaan. Sillä hän tulee saamaan pahaa aikaan. Hän tulee myös valehtelemaan sinusta kaikin tavoin. Hän valehtelee hovilaisista ja ihan kaikesta. Siinä sivussa hän juo itsensä hengiltä, sillä kukaan ei selvinpäin jaksa kuunnella tuollaisia satuja. Narsut ei yleensä huomaa, että satuillessa heistä tulee alkoholisteja. Siihen alkoholiin sitten päättyykin monen narsun tie. Ja omalta osaltani voin sanoa, että hyvä niin, sillä ei näitä satusetiä pysäytä poliisi tai yhteiskunta, tai mikään muukaan.

      • lyhyt matka...

        Joskus tuon alkoholin tilalla voi olla muunlainen addiktio narsistilla, kaipa tuo valehtelu ja paskan puhuminen on eräänlainen addiktio sekin, joka tuottaa suurta mielihyvää ja nautintoa.

        Tuossa olen täysin samaa mieltä kanssasi, että hän valehtelee kaikin tavoin kaikesta.

        Olen vain sitä mietttinyt, että eikö narsistilla ole mitään itsesuojeluvaistoa? Entä jos hän saa vainoamansa ihmiset ovensa taakse?


      • liinuksia
        lyhyt matka... kirjoitti:

        Joskus tuon alkoholin tilalla voi olla muunlainen addiktio narsistilla, kaipa tuo valehtelu ja paskan puhuminen on eräänlainen addiktio sekin, joka tuottaa suurta mielihyvää ja nautintoa.

        Tuossa olen täysin samaa mieltä kanssasi, että hän valehtelee kaikin tavoin kaikesta.

        Olen vain sitä mietttinyt, että eikö narsistilla ole mitään itsesuojeluvaistoa? Entä jos hän saa vainoamansa ihmiset ovensa taakse?

        Hän ei avaa ovea.Tai laittaa lapsensa kipaisemaan ovelle,et kysy mitä tol on asiaa. Hän jankuttaa varmaan itselleen kokoajan mielessään"en oo tehny mitään,en oo puhunu pahaa,en oo tehny mitään, minä ole paras, minä olen täydellinen..." Mutta kyllä hän sisimmässään tietää mitä kaikkea on tehnyt, läheisilleenkin,ja aivan satuttamistarkoituksessa. Pahan tekeminen ja puhuminen on hänelle kuin huume,josta hän mielettömät kicksit ja virtaa omaan elämäänsä. Mutta narsistit EI KOSKAAN ,missään tilanteessa tunnusta tehneensä mitään väärää. He katkaisevat välit. Ja unohtavat asian. Ja jatkavat vihellellen seuraavan uhrin etsimistä.


      • hän on reppana
        lyhyt matka... kirjoitti:

        Joskus tuon alkoholin tilalla voi olla muunlainen addiktio narsistilla, kaipa tuo valehtelu ja paskan puhuminen on eräänlainen addiktio sekin, joka tuottaa suurta mielihyvää ja nautintoa.

        Tuossa olen täysin samaa mieltä kanssasi, että hän valehtelee kaikin tavoin kaikesta.

        Olen vain sitä mietttinyt, että eikö narsistilla ole mitään itsesuojeluvaistoa? Entä jos hän saa vainoamansa ihmiset ovensa taakse?

        "Olen vain sitä mietttinyt, että eikö narsistilla ole mitään itsesuojeluvaistoa? Entä jos hän saa vainoamansa ihmiset ovensa taakse?"

        Narsistilla onkin kaikkialla paljon vihamiehiä ja poltettuja siltoja. Ex-sukulaiset, entiset ja nykyiset naapurit sekä työkaverit, palvelutyöntekijät lukemattomissa eri paikoissa levittävät tietoa narsistista. Hänelle ei ole paljoakaan tukea tarjolla elämässään. En lainkaan ihmettele, että nasse säpsähtää aina, kun puhelimen näytössä näkyy tuntematon numero. Narsisti on hyvin säikky oman turvallisuutensa suhteen, joten hän yrittää vaatia viranomaisia tutkimaan jokaista oksan risahdusta.


      • Anonyymi
        lyhyt matka... kirjoitti:

        Joskus tuon alkoholin tilalla voi olla muunlainen addiktio narsistilla, kaipa tuo valehtelu ja paskan puhuminen on eräänlainen addiktio sekin, joka tuottaa suurta mielihyvää ja nautintoa.

        Tuossa olen täysin samaa mieltä kanssasi, että hän valehtelee kaikin tavoin kaikesta.

        Olen vain sitä mietttinyt, että eikö narsistilla ole mitään itsesuojeluvaistoa? Entä jos hän saa vainoamansa ihmiset ovensa taakse?

        Niinpä


    • hauskaa työpäivää

      "Tuntemani narsisti tykkää levittää valhetta, jonka mukaan hänen vainoamansa kohde haastaa ihmisiä jatkuvasti oikeuteen, tehtailee rikosilmoituksia ja perättömiä ilmiantoja."

      Narsun perustoimintapoihin kuuluu kuvailla sopiville tahoille, että kohdehenkilö tekee juuri sitä, mitä hän itse todellisuudessa tekee. Niinpä minun väitetään valehtelevan, haukkuvan esimiehiä ja työkavereita sekä tekevän kaiken aikaa virheitä, joita sankarinarsu joutuu korjaamaan. Tietenkin olen myös tavattoman huono ihminen ihan henkilönäkin. Ei siis ihme, että minun kerrotaan olevan kiviriippa työyhteisön jaksamiselle. Maineeni on esimiesten sekä monien työkavereiden silmissä niin karmea, että minun ei kannata sanoa juuri mitään. Valoa pimeään touhuun on tullut vain siten, että osa porukasta on päässyt omakohtaisesti jyvälle narsistin toimista. Nasse manipuloi kaikkea joka puolella, joten jossain kohtaa totuus aina pilkahtaa esiin. Näihin valaistumisiin olen pannut toivoni. En voi tehdä mitään puolustaakseni itseni tai muita. Voin vain odottaa, että ajan kanssa narsisti temppuilee itse itsensä pussiin. Toisaalta narsisti voi onnistua pelaamaan uhrinsa ulos ennen kuin hänen oma vuoronsa tulee.

      • projektiontajuaminen

        Siis tuo on just niin uskomatonta! :-D

        Minustakin hän on väittänyt mm. etten hoitanut työtehtäviäni, vaikka käsittääkseni työtehtävieni hoidossa ei ollut mitään sanomista. Tarpeeksi pitkälle mentäessä olen tajunnut tuon projektiohomman todella hyvin, kaikki miksi hän sinua väittää on vain heijastus hänestä itsestään. Omat viat ja puutteet toiseen.

        Kun väittää sinua työpaikkakiusaajaksi - hän itse on.
        Väittää sinua patologiseksi valehtelijaksi ja kateelliseksi kaikille ja kaikesta - hän itse on.
        Kuinka manipuloit ihmisiä - hän itse tekee.

        Jne. Aivan tajutonta kertakaikkiaan. :-D No hän on pussiin itsensä vetänytkin monesti, mutta ilmeisesti pitää toisia niin tyhminä, että yhä uskovat hänen juttuihinsa ja jatkaa samaa rataa aina vaan.

        Kun sanot häntä narsistiksi niin asia kääntyy välittömästi niin, että sinä olet narsisti. Heh heh, hauskaa on, ainakin johonkin pisteeseen saakka.
        Aika raskasta kohdata narsisti, etenkin työelämässä.


      • lauriniinistö uj

        Olet erehtynyt, ei ole narsisti. Sinulla vain ei ole hajuakaan millainen on narsisti. Kuvaamasi henkilö on vain normaali kokoomuslainen, mielenterveys ongelmainen kuitenkin.


    • projekt. laatu?

      No joopa kai
      - kaikilla ihmisillä ei suosion tavoittelu ole elämän päällimmänen juttu,
      eikä murskavoittojen ottaminen jostain vastukseksi koetusta.

      Ne kaikki tunnepuolen jututhan on semmoisia, että kun olet kokenut vastakkaisia tunteita -- kylmyydestä lämpöön tai ilosta suruun jne
      - johonkin ideologiaan sitoutuminen on just tota nimittelyä kuin politiikassa,
      kuka mun takin kähmi... lällättelyä.

      Mitä sinulle sanoisi semmoinen kansanviisaus, joka sanoo että kun mies sotaan lähtee, hän jättää sydämensä kotiin.
      Lainaus päivän mietelauseista - kai niitäkin kuultuja saa teksteihin lainata.

    • Yassica

      Hervannassa asuu valehteleva narsku,on leimannut läheisiään hulluiksi narkeiksi kun peittelee omia huijauksiaan,ja narsistihuijari äitinsä mokia.

    • projektio tässäkin

      En luultavasti tiedä puoliakaan jutuista, joita minusta leviteltiin. Valehtelijoiden klubin tavoitteena oli kuitenkin viedä minulta työ sekä uudelleen työllistymisen mahdollisuudet keinolla millä hyvänsä. Näin jälkeenpäin muistellen eräs hersyvimmistä tapauksista oli passitus työterveyshuoltoon, koska olin mukamas voimakkaiden särkylääkkeiden väärinkäyttäjä. Narkomaniastani ei kuitenkaan löytynyt todisteita. Päihdeongelmaiset taisivat itse olla toisella suunnalla.

      • Anonyymi

        Sairasta


    • Liisa ihmemaassa

      Kyllä narsistin uhrina olon muistaa loppuikänsä. Itse olen ollut narskun kynsissä muutaman vuoden. Se jätti jälkensä, mutta sen voi kuitenkin jättää toisaalta taakseen ja elää normaalia elämää. Tämä narsisti, joka minua vainosi, on sukulainen, jonka kanssa en ole enää ikinä tekemisissä. Jotkut sanovat, että pitäisi unohtaa tai antaa anteeksi ja sovitella. Sen narsistin kohtelun jälkeen mikään ei ole ennallaan, eikä niitä asioita voi kokonaan unohtaa. Varmaan tämä narsisti voisi tehdä sovinnon, mutta ei hän oikeasti mitään katuisi, koska sitä katumusta eivät narsistit tunne, heillä ei ole ns. omaa tuntoa, he ovat suorastaan paholaisia.

      • Antaa anteeksi kyllä

        "Jotkut sanovat, että pitäisi unohtaa tai antaa anteeksi ja sovitella. "

        Antaa anteeksi kyllä... Se on osa omaa luopumista ja osa surutyön päätösprosessia. Anteeksiantamisesta on eniten hyötyä itselle, koska se mahdollistaa todellisen irtaantumisen voimia syövästä suhteesta.

        Mitään sovitteluja en ole kuullutkaan että kukaan narsistin kanssa suosittelisi. Eipä sellaisen kanssa kannata yhtään enempää olla tekemisissä kuin on ihan pakko.

        Anteeksianto kannattaa tehdä ihan vain sisällään, niin, että narsisti ei siitä edes tiedä mitään. Ei heikäläisten ymmärrys riitä mihinkään sellaisiin, kun eivät ymmärrä edes mistä on kyse.


      • niskalaukaus
        Antaa anteeksi kyllä kirjoitti:

        "Jotkut sanovat, että pitäisi unohtaa tai antaa anteeksi ja sovitella. "

        Antaa anteeksi kyllä... Se on osa omaa luopumista ja osa surutyön päätösprosessia. Anteeksiantamisesta on eniten hyötyä itselle, koska se mahdollistaa todellisen irtaantumisen voimia syövästä suhteesta.

        Mitään sovitteluja en ole kuullutkaan että kukaan narsistin kanssa suosittelisi. Eipä sellaisen kanssa kannata yhtään enempää olla tekemisissä kuin on ihan pakko.

        Anteeksianto kannattaa tehdä ihan vain sisällään, niin, että narsisti ei siitä edes tiedä mitään. Ei heikäläisten ymmärrys riitä mihinkään sellaisiin, kun eivät ymmärrä edes mistä on kyse.

        Narsistin kanssa ei voi sovitella, koska hänellä ei ole omatuntoa eikä moraalia. Unohtaa ei voi eikä anteeksi antaa, mutta asiat tietoisesti taakseen jättämällä pääsee eteenpäin. Keskittää ajatukset ja tekemiset aivan muualle.

        Ja jos ei jätä rauhaan, niin niskalaukaus lopettaa vainoamisen. :-)


      • Tuosta nyt jo voi
        niskalaukaus kirjoitti:

        Narsistin kanssa ei voi sovitella, koska hänellä ei ole omatuntoa eikä moraalia. Unohtaa ei voi eikä anteeksi antaa, mutta asiat tietoisesti taakseen jättämällä pääsee eteenpäin. Keskittää ajatukset ja tekemiset aivan muualle.

        Ja jos ei jätä rauhaan, niin niskalaukaus lopettaa vainoamisen. :-)

        "Ja jos ei jätä rauhaan, niin niskalaukaus lopettaa vainoamisen. :-) "

        Tuosta nyt jo voi nähdä, mihin anteeksiantamattomuus voi johtaa... Oma tuhohan tuo olisi myös, ainakin itselläni on ja on ollut menetettävää... Että niin loppuun narsisti ei ainakaan minua ajanut.

        Mielestäni nuo niskalaukausihmiset ovat sellaisia, jotka eivät niinkään erottele edes kenelle kostavat pahaa oloaan loppupeleissä, pääasia, kun saa itseään korostettua ja sitä, että pitää puoliaan. Pitää puoliaan asioissa, joitka eivät ole edes sen sorttisia, että olisi syytä.

        Tuollaisten patoutuneitten kanssa joutuu olemaan varuillaan aina muutkin.

        Alahan vain sinäkin miettimään anteeksiannon merkitystä itsellesi muista puhumattakaan. Jos ajatus ei taivu tuohon suuntaan, niin itse olen siinä kohtaa hakenut ihan ammattiapua ja sanonut tuon ongelman, että en pystynyt antamaan anteeksi. Ei se siinä sillä istumalla korjaantunut, mutta ajan kanssa.

        Sitä ei voi korostaa liikaa, kuinka suuri merkitys sillä on ollut itselle. Ja kuten kaikesta näkee, anteeksianto ei merkitse muistin menetystä. Tässä kirjoitellaan ja muistellaan ; )


    • Anonyymi

      Heh itse sellaisen kohteena ollut juuri. Seuraan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe