Rohkein aloite, jonka olet tehnyt?

Tuolla toisella palstalla oli kysymys. Kertokaa rohkein aloite, jonka olette tehnyt tai saanut ja tuottiko tulosta?

13

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuskilta kyytiä

      Annoin kerran bussikuskille lähtiessä puhelinnumeroni. Samana yönä harrastimme seksiä.

    • piiloalfa

      Sanoin eräälle erikoisliikkeen myyjälle, että haluaisin tavata hänet työajan ulkopuolella. Ei konkreettista tulosta (muka seurusteli), mutta kehui rohkeaksi.

    • Ex PUA

      Hetken juteltuani olen edennyt suuteluvaiheeseen, ja samaa on tehnyt nainen myös minulle. Joskus olen ilmaissut sen sanoin, joskus vain sanattomasti ollaan edetty siihen.

      Joten se ehkä lukeutuu näihin rohkeimpiin aloitteisiin joilla on saatu se, mitä niillä on haettukin.

      Teoriassa tuossa ei ole mitään sen kummempaa, sillä onhan sanottu että muutamassa sekunnissa nainen jo tietää että kokeeko miehen kelvolliseksi seksiin.

      Näin ollen jotkut sitten tuhlaavat hirveät määrät aikaa luullessaan "pelaavansa" naista.

    • 6+10

      Tämä ketju vajosi jo liian alas.
      Itse olin tänä vuonna sen verran rohkea että menin istumaan naispuolisen työkaverini pöytään lounastauolla ja aloitin juttelemaan, tuloksena sille oli että kyseinen nainen meni seuraavalle kerralla eri pöytään istumaan ihan huoneen toiseen reunaan..
      ei väkisin..

    • nöösi_poika

      Rohkeinta liene se, että pyysin samaa naista kolme kertaa ulos. Pyysin siis naista ulos, ja sain pakit. Pyysin pari kuukautta myöhemmin häntä ulos, ja sain taas pakit. Pari kuukautta myöhemmin pyysin taas ulos, ja sain silloinkin pakit!

      Kolmet pakit samalta naiselta. Kuka on yhtä rohkeasti ja sinnikkäästi yrittänyt tehdä aloitetta naiselle, ja joka kerta selvänä?

    • mies 86

      Tarjonnut oluen baarissa. Tyttö kivahti ja kysyi että miksi ihmeessä minun pitäisi hänelle tarjota olut, kai hänellä nyt itselläänkin on varaa maksaa sellainen. Hiton ämmä.

      • Tukehtukoon olueensa

        Se on sitä feminismiä, darling.


    • ht ...

      Yksikään aloitteeni ei ole ollut kovin rohkea. Eikä varmaan koskaan tule olemaankaan. Ei riitä itsevarmuus.

    • Mä en pidä omia aloitteitani mitenkään erityisen rohkeina. Juttelu luonnistuu aina ja melkein kenen kanssa vaan, joten se vaan menee niin.
      Ravintolassa ei kiinnostavan miehen tarvitse paljoa tehdä. Luoda muutama katsekontakti mun suuntaan ja jäädä lähistölle, kyllä mä sit hoidan loput :D

    • Drunksoul

      Rohkein aloite taitaa olla tekemättä.

    • nuorimies25.

      Rohkein, jonka olen saanut.... nuori nainen kertoi minulle baarissa, kuinka häntä panettaa. Tyttö oli ihan nätti, joten autoin ongelman ratkaisemisessa.

      Sitten on muutamia "lähdetkö mun luokse" aloitteita tullut ei-hyvännäköisiltä naisilta. Niistä olen kieltäytynyt, eli pakit on tullut annettua monellekin naiselle.

      Ja ite oon tehnyt rohkeita ja ei rohkeita aloitteita, epäonnistunut ja onnistunut.

    • piiloalfa

      Kaikille ketjuun kirjoittajille sitten tiedoksi: jos aloitetta tehdessä alkoholilla on ollut osuutta asiaan, aloite ei ole ollut rohkea. Tämä on Jumalan (eli minun) pyhä totuus.

    • Joku vaan

      Huomasin kuntosalilla naisen, joka olisi palstatotuuksien perusteella selkeästi YTN. Pyysin häntä treffeille ilman mitään kummempia pohjustuksia, ja hän suostui, ilman suostutteluja. Oli ilmeisesti niin häkeltynyt siitä, että mies tekee aloitteen selvin päin julkisella paikalla, ettei malttanut olla suostumatta :) Kävimme treffeillä, mutta ikäeroa (ja kypsyyseroa) oli niin paljon, että jatkoa ei tullut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1173
    Aihe