Naisen pitää olla 150-155 senttinen.

172 cm

Oma mielipiteeni on että naisen kuuluu olla 150-155 cm pitkä! Onneksi oma onkin 153 cm ja erittäin söpö

34

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei pidä.

      Olet väärässä. Naisen ei kuulu tai pidä olla yhtään mitään... Mutta sen sijaan sinulla saa olla ihanteena nainen, joka on 150-155cm pitkä ja sinä saat pitää sellaisista. Et voi kuitenkaan määrätä muita pitämään samasta mistä itse pidät, tai sanoa millainen kenenkin pitää olla.

    • ihannenainen

      170 cm

    • 6+6+5

      Joo, kannattaisi kirjoittaa joku valituskirje vaikka kuluttajasuojaan?? että nyt on asiat huonosti kun naiset eivät ole pätkiä, mitähän asialle voisivat tehdä.

    • Ei kai?!

      Täällä 148cm onks mussakin nyt vikaa?

      • 17+3

        Ei niin mitään. Kuten ei myöskään pidemmissäkään naisissa. Aloittaja lienee sama "tosimies", joka haukkui viimeksi pitkät naiset.


    • pöolikmjunhbgvf

      Sinällään ihan samaa mieltä että suhteellisen pienikokoiset ovat nättejä ja söpöjä. Ei tarvitse olla mitään 170 cm tai yli.

    • Loogista

      Onhan se ymmärrettävää että aloittaja tykkää lyhyistä naisista koska on itsekin lyhyt. Jos hän seurustelisi vaikkapa 170 cm pitkän naisen kanssa, ei hän näyttäisi miehekkäältä eikä pitkältä naisensa rinnalla. Ainoa keino lyhyellä miehellä on näyttää pitkältä naiseensa nähden on ottaa lyhyt nainen.

      • ...

        Joopa joo, miehekkyyshän onkin pelkästä pituudesta kiinni... Minulle 170 cm miehenä on kyllä joka tapauksessa ihan sama, mitä joku satunnainen vastaantulija minusta ajattelee ja miltä hänen silmissään näytän naiseni rinnalla. Täytyy olla aika paska itsetunto jos jotain sellaisia murehtii. Sama myös toisinpäin eli jos nainen kantaa kovasti huolta siitä, miltä hän muiden, sivullisten silmissä näyttää miehensä rinnalla tai miltä se mies siinä hänen rinnallaan näyttää, niin hänellä ei voi olla itsetunto kunnossa.


      • 190cm mies
        ... kirjoitti:

        Joopa joo, miehekkyyshän onkin pelkästä pituudesta kiinni... Minulle 170 cm miehenä on kyllä joka tapauksessa ihan sama, mitä joku satunnainen vastaantulija minusta ajattelee ja miltä hänen silmissään näytän naiseni rinnalla. Täytyy olla aika paska itsetunto jos jotain sellaisia murehtii. Sama myös toisinpäin eli jos nainen kantaa kovasti huolta siitä, miltä hän muiden, sivullisten silmissä näyttää miehensä rinnalla tai miltä se mies siinä hänen rinnallaan näyttää, niin hänellä ei voi olla itsetunto kunnossa.

        Ei kukaan ole sanonutkaan että pelkästään pituus kertoo miehekkyydestä mutta sitä ei voi kiistää etteikö se vaikuttaisi. Naiset alitajuisesti viehättyvät pitkistä miehistä, se on biologiaa. Pitkän miehen seurassa nainen tuntee itsensä naiselliseksi ja olonsa turvalliseksi. Mutta niinhän se sanonta kuuluu että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.


      • pöhpöhpöhpöh
        190cm mies kirjoitti:

        Ei kukaan ole sanonutkaan että pelkästään pituus kertoo miehekkyydestä mutta sitä ei voi kiistää etteikö se vaikuttaisi. Naiset alitajuisesti viehättyvät pitkistä miehistä, se on biologiaa. Pitkän miehen seurassa nainen tuntee itsensä naiselliseksi ja olonsa turvalliseksi. Mutta niinhän se sanonta kuuluu että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

        Olet kyllä väärässä. En tunne itseäni naiselliseksi ja oloani turvalliseksi 190cm pitkän kukkakepin vieressä. mutta vankkarakenteisen 170cm vierellä kyllä. Pituus ei ratkaise kaikkea, ja pitkä mies ei ole se vaistomaisesti ihanteellinen. Itse olen 168cm, usein korot, miehet joihin olen ollut ihastunut ovat olleet korkeintaan 174cm. Ja heillä sellainen itsetunto ettei koskaan haitannut vaikka laittaisin ne 12cm korot.


      • Kyllä...
        pöhpöhpöhpöh kirjoitti:

        Olet kyllä väärässä. En tunne itseäni naiselliseksi ja oloani turvalliseksi 190cm pitkän kukkakepin vieressä. mutta vankkarakenteisen 170cm vierellä kyllä. Pituus ei ratkaise kaikkea, ja pitkä mies ei ole se vaistomaisesti ihanteellinen. Itse olen 168cm, usein korot, miehet joihin olen ollut ihastunut ovat olleet korkeintaan 174cm. Ja heillä sellainen itsetunto ettei koskaan haitannut vaikka laittaisin ne 12cm korot.

        Samaa mieltä... En pidä pitkiä miehiä ollenkaan viehättävinä, vaan pikemmin he ovat yleensä rumia ja jotenkin epäsuhtaisia. Sellaiset 170 - 177cm rotevat ja harteikkaat on parhaan näköisiä. Itse olen 174cm pitkä.


      • Facts on the table
        Kyllä... kirjoitti:

        Samaa mieltä... En pidä pitkiä miehiä ollenkaan viehättävinä, vaan pikemmin he ovat yleensä rumia ja jotenkin epäsuhtaisia. Sellaiset 170 - 177cm rotevat ja harteikkaat on parhaan näköisiä. Itse olen 174cm pitkä.

        Naiset KESKIMÄÄRIN pitävät pitkistä miehistä, aina toki löytyy poikkeuksia. Tämä on se asia jota ei monet ymmärrä vaan tullaan lässyttämään "no en mä ainakaan tykkää". Ei muutama poikkeava mielipide muuta keskiarvoa miksikään, SUURIN osa naisista tykkää pitkistä miehistä, tätä asiaa on tutkittu ja kuten tuolla edellä mainittuun niin syyt ovat puhtaasti biologiset, toki henkilökohtaiset mieltymyksetkin vaikuttavat. Mutta näin kaiken kaikkiaan pitkiä miehiä pidetään fyysisesti puoleensa vetävämpänä kuin lyhyitä miehiä.


      • Kaikki ei pidä
        Facts on the table kirjoitti:

        Naiset KESKIMÄÄRIN pitävät pitkistä miehistä, aina toki löytyy poikkeuksia. Tämä on se asia jota ei monet ymmärrä vaan tullaan lässyttämään "no en mä ainakaan tykkää". Ei muutama poikkeava mielipide muuta keskiarvoa miksikään, SUURIN osa naisista tykkää pitkistä miehistä, tätä asiaa on tutkittu ja kuten tuolla edellä mainittuun niin syyt ovat puhtaasti biologiset, toki henkilökohtaiset mieltymyksetkin vaikuttavat. Mutta näin kaiken kaikkiaan pitkiä miehiä pidetään fyysisesti puoleensa vetävämpänä kuin lyhyitä miehiä.

        No edellisissä ei kylläkään sanottu että "keskimäärin" vaan esitettiin absoluuttisena totuutena, että naiset (=kaikki naiset) tuntevat vetoa pitkiin miehiin... Mutta sekin on oma juttunsa, että miten kukakin sen pituuden määrittelee, mikä on kenellekin pitkä. Jossain aasiassahan joku vähän reilu 170cm mies on pitkä, joidenkin mielestä länsimaissa noin 180cm on pitkä, kun joidenkin mielestä taas keskipituinen. Itse sanoisin että parhaan näköiset miehet löytyy noin 173 - 183cm mittaisista, jotka mielestäni ovat keskivertoja pituudeltaan. Yleensä paria metriä lähentelevät on vaan rumia tai vähintäänkin omituisen näköisiä.


      • Olenpahan huomannut
        Kaikki ei pidä kirjoitti:

        No edellisissä ei kylläkään sanottu että "keskimäärin" vaan esitettiin absoluuttisena totuutena, että naiset (=kaikki naiset) tuntevat vetoa pitkiin miehiin... Mutta sekin on oma juttunsa, että miten kukakin sen pituuden määrittelee, mikä on kenellekin pitkä. Jossain aasiassahan joku vähän reilu 170cm mies on pitkä, joidenkin mielestä länsimaissa noin 180cm on pitkä, kun joidenkin mielestä taas keskipituinen. Itse sanoisin että parhaan näköiset miehet löytyy noin 173 - 183cm mittaisista, jotka mielestäni ovat keskivertoja pituudeltaan. Yleensä paria metriä lähentelevät on vaan rumia tai vähintäänkin omituisen näköisiä.

        Mutta on selvä tosiasia että jos nainen saisi valita kahdesta muuten saman tasoisesta miehestä, toinen lyhyt ja toinen pitkä, niin nainen valitsisi mieluiten sen pitkän. 172cm miehellä on aika lyhyt mitta ja monet edes lyhyet naiset eivät huolisi tuon mittaista miestä. Pitkä mies koetaan miehekkäänä ja herättää naisessa turvallisuuden tunteen (se on alitajuista, sitä ei välttämättä edes itse tiedosta eikä tämä tarkoita sitä että nainen olisi heikko tai edes tarvitsisi suojelua).


      • Keskimittainen.
        Olenpahan huomannut kirjoitti:

        Mutta on selvä tosiasia että jos nainen saisi valita kahdesta muuten saman tasoisesta miehestä, toinen lyhyt ja toinen pitkä, niin nainen valitsisi mieluiten sen pitkän. 172cm miehellä on aika lyhyt mitta ja monet edes lyhyet naiset eivät huolisi tuon mittaista miestä. Pitkä mies koetaan miehekkäänä ja herättää naisessa turvallisuuden tunteen (se on alitajuista, sitä ei välttämättä edes itse tiedosta eikä tämä tarkoita sitä että nainen olisi heikko tai edes tarvitsisi suojelua).

        Nimen omaan lyhyille naisille se pituus on jotenkin tärkein juttu. He yleensä eivät valitsekaan lyhyttä, tai edes hieman keskimittaista lyhyempää. Keskimittaisen voi just ja just kelpuuttaa, jos on jotenkin "enempi" sitten muuten, joko rahaa tai ulkonäköä, mutta yleensä lyhyet naiset tahtoo tosi pitkän miehen. Muille naisille sillä ei tunnu olevan niin paljon merkitystä.


      • Kyllä vaikuttaa
        Keskimittainen. kirjoitti:

        Nimen omaan lyhyille naisille se pituus on jotenkin tärkein juttu. He yleensä eivät valitsekaan lyhyttä, tai edes hieman keskimittaista lyhyempää. Keskimittaisen voi just ja just kelpuuttaa, jos on jotenkin "enempi" sitten muuten, joko rahaa tai ulkonäköä, mutta yleensä lyhyet naiset tahtoo tosi pitkän miehen. Muille naisille sillä ei tunnu olevan niin paljon merkitystä.

        Kyllä on, nainen kuin nainen haluaa mieluiten pitkän miehen mutta lyhyempään ihastuminen ei ole poissuljettua, aina kun ei voi valita kehen tykästyy.


      • Tykkään pitkistä
        Kyllä vaikuttaa kirjoitti:

        Kyllä on, nainen kuin nainen haluaa mieluiten pitkän miehen mutta lyhyempään ihastuminen ei ole poissuljettua, aina kun ei voi valita kehen tykästyy.

        Komppaan edellisiä, pidän pitkistä miehistä ja myös monet kaverini pitävät, en tunne yhtäkään naista joka pitäisi lyhyistä. Sellainen 178-185 on hyvä pituus miehelle. Aloittaja pitää lyhyistä naisista siksi koska on itsekin lyhyt, pitkän naisen rinnalla hän näyttäisi aika koomiselta.


      • 199cm
        Tykkään pitkistä kirjoitti:

        Komppaan edellisiä, pidän pitkistä miehistä ja myös monet kaverini pitävät, en tunne yhtäkään naista joka pitäisi lyhyistä. Sellainen 178-185 on hyvä pituus miehelle. Aloittaja pitää lyhyistä naisista siksi koska on itsekin lyhyt, pitkän naisen rinnalla hän näyttäisi aika koomiselta.

        Eihän 178 - 185 ole mitenkään pitkä. Kyllä nuo on keskimittaisia... Nykyään ei ole edes ihmeellistä jos nainen on tuon mittainen.


    • 550+

      Aloittaja on miehksi lyhytkasvuinen. Kaikki naiset tykkää pitkistä miehistä. Leveät hartiat ja pituutta 180 niin jopas on komea ja miehekkään näköinen.
      Lyhyen miehen kannattaakin katsellaa lyhyitä naisia.

    • ehe pitkä!

      Hehe,,,...sama kääpiömies taas..

    • Hah hah!

      Tämä on provo. Kertoohan sen jo se, että aloittaja mukamas olisi kelvannut 153 cm naiselle. Kaikkihan tietää, että lyhyet naiset viimeisimpänä huolivat lyhyen miehen! Tämä on siis 99% varmuudella provo, tai sitten se aloittajan tyttökaveri on ihan susiruma, kun on kelpuuttanut lyhyen miehen.

    • 172 cm

      Omaksi harmiksenne, olette kaikki täysin väärässä.

    • Naisen unelmapituus

      170-172 cm

    • pitkä n

      Pätkäukko taas äänessä.Tarkoitan siis ap:tä.Pieni 150 cm kainaloinen, on se hyvä jos kaksi lyhyttä viihtyy yhdessä mutta pitääkö sitä ihan huutaa palstoilla vai oletko jollekin jostakin kade?

    • nihnäin

      172 cm mies on lyhyt. Jos mies on lisäksi siroluinen kuten suomalaiset miehet yleensä ovat niin :D Kunnon mies on miehen näköinen kun on 180 cm vähintään ja lisäksi harteikas, ei mikään pikkupoika:)

    • Loving tall men

      Samaa mieltä edellisen kanssa, pitkät miehet on parhaita ;) Sellainen 180-195 on hyvä pituus miehelle.

    • näin on

      Minä olen sellainen 150 cm nainen,vanhakin vielä,enkä kyllä haluaisi rinnalleni samanmittaista miestä.
      Vähintään parikymmentä senttiä minua pidempi mies saa minut tuntemaan itseni jo lähes normaaliksi,ainahan meitä lyhyitä on pidetty hiukan outoina tapauksina.
      Mutta on ollut ilahduttavaa huomata,että vientiäkin on ollut pituudesta,siis lyhyydestä,huolimatta ;)

      • Kuinka niin?

        Kuinka niin outoina? Itse olen kylläkin 174cm mutta esim. oma äitini on 154cm, täti 150cm, äidin puoleinen mummu 149cm ja isän puoleinen mummu 152cm eikä heitä ole kukaan koskaan kummastellut.


      • näin on
        Kuinka niin? kirjoitti:

        Kuinka niin outoina? Itse olen kylläkin 174cm mutta esim. oma äitini on 154cm, täti 150cm, äidin puoleinen mummu 149cm ja isän puoleinen mummu 152cm eikä heitä ole kukaan koskaan kummastellut.

        Lähinnä lapset ja nuoret tyttöset (tutut) kummastelee ja päivittelee,että "oletpa sinä lyhyt"....ja luovat samalla säälinsekaisia silmäyksiä.Eipä sitä aina tavatessa tarvitsisi mainita.Mitenkä sitä nyt yli viisikymppinen enää kasvaisi muuta kuin korkeintaan leveyttä.Jos itse saisin valita,ottaisin mielelläni kymmenen senttiä lisää pituutta,se helpottaisi kummasti arjen askareissa.Olisi turvallisempaa,kun ei aina tarvitsisi kiipeillä jakkaroilla.Toki meitä lyhyitäkin tarvitaan,vaikka keräämän tavaroita alahyllyiltä ;)


    • 186 cm mies

      Ymmärrän pätkä-miehen avauksen.

    • näin on

      Niin minäkin,vaikkei mies minun näkökulmastani niin pätkältä vaikutakaan.
      Mutta pituudet menee silmämääräisesti sopivassa suhteessa.
      Ja jos mies olisi paljon pidempi,niin johan olisi naisella aina niskat kipeinä.

    • gddghdhsd

      Ap joo teillä pätkillä on omanne

    • Kyllä jämpti on näin

      Kyllä naisen kuuluu olla tasan 160cm ja 60kg taskuveenus. Kaikki tuon alle olevat on rumia kääpiöitä ja kaikki tuon yli olevat on rumia sotanorsuja!

    • ----------

      Jaa. En tajua miksi aloittajalle ei tullut yhtään plussaa, mutta sitten puolestaan nämä kaikki lyhyitä miehiä haukkuvat naiset ja miehet saavat ketjussa jotain 15? Minustakin paras naisen pituus on 150-165 ja olen itse myös 172. Kyllä itseänikin pidempi toki kelpaa ihan hyvin, jos naisen itsetunto siihen vaan venyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe