Lieksaan POP Pankki on ihan Perseestä

TumppiTi

Tänne Lieksaan on tulllu Siilinjärven POP Pankki

Siksi koska tuo NORDEAN konttori loppuu olisin vaihtanut pankkia
Tähän Rahalaitoksen EI kannata pyrkiä asiakkaaksi tyhmyyttäni yritin avata sinne tilin jolla
hoitaisin netti pankin ja Visa elektron kortin , mutta kun mulla oli pari merkintää asiakastieto Oy:ssä
EI HUOLINEET ASIAKKAAKSI ihmettelen suuresti tuollaista asiakas palvelua se on kyllä
IHAN PERSEESTÄ eivät tule saaman ainakaan tuollaisella asiakaspalvelulla hyvää mainetta
jos olet Harkitsemasa tuota kyseistä Pankkia niin kierrä kaukaa ja OP .ssa toivotettiin tervetuleeksi
joten en viitsi tässä ääneen kertoa mitä haluaisin sanoa tälle POP Pankille EN ollut pyytämässä
lainaa yhtään euroa voiko joku mulle tyhjentävsti perustela tuon POP Pankin toiminna ko Pankista
että mitkä on perusteet kohdella asiakasta noin töykeästi

Tv Tuomo Immonen
Pankakoski

60

1292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naurava somali

      Älä laita rahojasi pankkiin vaan sijoita jokunen satanen koulutukseen. Tarkoitan oikeinkirjoituskoulutukseen ja alkaen alkeiskurssilta. Tietysti.

    • TumppiTi

      No hei minä EN ole Somali enkä muukaan ulkomaalainen enkä tarvitsee mittää koulutusta ikääkin
      on jo sen verran että odottelen tulevaisuudesa eläkettä vajaan 10 vuoden sisällä joten seainen on
      minun kohtani

      • naurava somali

        Sinun pitäisi jo nyt saada eläkettä.


    • köyhää ei tarvita

      Pankki ei halua ottaa riskejä, eikä se ole hyväntekeväisyylaitos, vaan voittoa tuottava yritys! Köyhistä kun ei ole pankille muuta kuin haittaa, tuovat suotta kengissään hiekkaa lattialle!

      • Soile Syväkurkku

        Niin, jos on edes kenkiin varaa.


      • TumppiTi

        No joo en ole kyllä köyhä enkä kipeä satun omistamaan ok talon omalla tontilla ja se on täysin velaton
        oli myös kesämökki muta vähäisen käytön vuoksi luovuin siitä ajopelini eli auto on myös oma ja ja velaton vuositulot on 30 000 € puolison tulot noin puolet siitä 15 000 € joten tulen toimeen paremmin kuin hyvin .mutta pitäköön tuo POP Pankin paska palveunsa en tule koskaa edes kusemaan sinne suuntaan ja sen mitä päätän pidän päätökseni hautaan asti ja se on varmaa kuin vanhan kuolema


      • elähän kötise joutav
        TumppiTi kirjoitti:

        No joo en ole kyllä köyhä enkä kipeä satun omistamaan ok talon omalla tontilla ja se on täysin velaton
        oli myös kesämökki muta vähäisen käytön vuoksi luovuin siitä ajopelini eli auto on myös oma ja ja velaton vuositulot on 30 000 € puolison tulot noin puolet siitä 15 000 € joten tulen toimeen paremmin kuin hyvin .mutta pitäköön tuo POP Pankin paska palveunsa en tule koskaa edes kusemaan sinne suuntaan ja sen mitä päätän pidän päätökseni hautaan asti ja se on varmaa kuin vanhan kuolema

        Ei luulisi noilla tuloilla olevan merkintöjä luottotiedoissa, taidat jutella potaskaa joutessasi, tai sitten ette osaa hoitaa asioitanne niinkuin pitäisi!


      • TumppiTiä
        elähän kötise joutav kirjoitti:

        Ei luulisi noilla tuloilla olevan merkintöjä luottotiedoissa, taidat jutella potaskaa joutessasi, tai sitten ette osaa hoitaa asioitanne niinkuin pitäisi!

        No ei se ole enää pitkän jäljellä oleva velkaa on 3000 ja sen olen päättänyt että se mitä en voi maksaa käteisellä en osta mitään näin ei tule vahingossakaan minkäänlaista merintää mihikään sen ole oppinut kantapään kautta


    • hommatoimii

      POP pankki on kyllä ollut asiakastyytyväisyydessä Suomen paras monena vuotena. Mutta kun olen tyytyväinen toistaiseksi nykyiseen pankkiini,niin en vaihda.

    • Aimo Kylkiäinen

      Olen hoitanut raha-asiani hyvin, eikä minulla ole negatiivisia merkintöjä missään rekisterissä.
      Siirryn POP:iin jahka ennätän.

      • TumppiTi

        No sitä vaan saamaan huonoa palvelua


    • 0-korko

      Pankit rynnivät Lieksaan. Ne tietävät, että täällä on iso määrä eläkeläisiä ja sitten vähemmän ajattelevia, joista melkoinen osa on valmis makuuttamaan rahojaan pankissa nollakorolla ja maksamaan vielä erilaisia palvelumaksuja.

    • Ryövärit

      ISOJA palvelumaksuja maksaa mummu tiskillä

    • Matias K

      Jopa on todella ihmeellinen juttu ei siitä olis ollu pankille mitää riskiä tai haittaa
      vaikka olisit ollut aikkaana minä tulen myös kiertämään tuollaisen rahalaitoksen
      kaukaa hyvä että komentoit asiasta julkisesti

    • nordean asiakas

      Eikös pop pankki aloita toimintansa sen jälkeen kun nordean konttori sulkeutuu lokakuun viimeinen päivä ?

      • TumppiTi

        Kyllä se on jo avattu ke 22.10.52014 siinä tuli samamalla kertaa hoidettua
        kaksi käyntiä ensimmmäinen ja viimmeinen


    • huijarilie

      Ahneen Vaalruusin Nordea pankki joutaa pois vaikka koko Suomesta,ei ole halua palvella tavallisilla kylillä,vaan haluaa rosvota lisää omaisuuksia isommista ympyröistä. Veronsakin tämä rotta maksaa muualle,kuin Suomeen. Valtavat maataloustuet kyllä kelpaa isoilta Suomessa olevilta tiluksiltaan.

      • TumppiTi

        Olen sinun kanssasi ihan sammaa mieltä Ei ole tavallisen ihmisen pankki porvareille ja suurpääoman omistajille sopii parhaiten mutta pittää kyllä kiittää
        Nordeaa yli 13 vuota kestänestä asikaspalvelusta siinä ei ole kyllä moitittavaa
        sain asunnon Nordean kautta hyvillä laina ehdoilla eikä olut niin tarkkaa jos oli tiukkaa aina sai sovittua maksun niin että sen pystyy kivuttomasti hoitamaan
        PALJON KIITOKSIA JA RUUSUJA NORDEA PANKILLE


      • ymmärrän aloittajaaa
        TumppiTi kirjoitti:

        Olen sinun kanssasi ihan sammaa mieltä Ei ole tavallisen ihmisen pankki porvareille ja suurpääoman omistajille sopii parhaiten mutta pittää kyllä kiittää
        Nordeaa yli 13 vuota kestänestä asikaspalvelusta siinä ei ole kyllä moitittavaa
        sain asunnon Nordean kautta hyvillä laina ehdoilla eikä olut niin tarkkaa jos oli tiukkaa aina sai sovittua maksun niin että sen pystyy kivuttomasti hoitamaan
        PALJON KIITOKSIA JA RUUSUJA NORDEA PANKILLE

        Itselläni on joskus epähuomiossa ja huolimattomuutta jäänyt joku lasku hoitamatta, tullut joltain lakiperinnältä ja lindfor perintä toimistolta lopulta, ulosottoon ei toki ole mennyt ja olen miettinyt onkohan jossakin merkintä " huonosta " maksajasta, kaitpa on.
        Samoin kuin aloittajalla omakotitalo on maksettu sekä 2 yksiötä vuokralla, auto arvoltaan noin 10 000 euroa, rahaa tilillä valtavia summia ole, ne meni niihin yksiöihin, luultavasti mulle kävisi samoin kuin aloittajalle jos vaihtaisin pankkia ?
        Ymmärrän närkästyksesi. Olisi varmaan sinunkin todistaa(!) että sinulla on velaton omakotitalo yms ?


    • faktaapukkaa

      Lieksassa on totuttu toimimaan sillä "kennenkäspoekkii sinä nyt olitkkaan" tunnistamisella. Tulee uusi henkilöstö ja pankki jonka väki ei tunne asiakkaita, on vain olemassa luottotiedot asiakassuhteen pohjaksi. Kyllä asiakkaan joka on tietonsa "liannut", pitää ymmärtää myös pankin näkökulma asiassa. Huonoa palvelu on jos ei edes vaivauduta keskustelemalla selvittämään asioita. Lieksalaiset vaan tunnetusti on niin herkkähipiäistä porukkaa, että ei ihme jos tulee tyrmäyksiä..

      • minäkii ymmärrän

        No kun se on siten ettei suomalainen rupea kehumaan pankin vaihon yhteydessä että on mulla sitä ja tätä ja niin edelleen.
        Aloittajan purkauksen ymmärrän.


    • Siilinpankkiin,,

      Hyvä että on kilpailua, ei tule monopoliasemaa kenellekkään! Taidan minäkin mennä siilinjärveläiseen kunhan nordea lakkautuu!

    • POP

      Nurmeksessa Siilinjärven POP pankki on toiminut pitkään,tuli asiakkaiden toivomuksesta. On myös muita pankkeja.

    • TumppiTi

      Joo olen tämän keskustelun aloittaja ja mietin tuossa että mistä nuo nekatiiviset merkinnät ovat tulleet ja saaneet alkunsa otin 6000 € luoton josta yksi erä myöhästyi niin että en kerennyt siirtää rahaa tuolle
      lainanhoito tilille se sitten meni koko laina loppu summa kerralla maksettavaksi eikä mulla tietenkään
      ollut sitä 5400 € joka olisi pitänyt maksaa yhdessä erässä niin sitten se 5400meni perintätoimistoon
      joka lisäsi omat prosenntinsa sumaan ja siitä tuo kierre sai alkunsa joka oli muutaman viikon perästä jo
      huimat melkein 7000 € nän se perittävä summa kasvoi enkä sanut enää mistää luottoa koaka oli perinnässä noin paljon nyt olen lyhentänyt joka tilistä sen 500 € kk mutta luottto tiedot ovat meneet
      ainakin 5 vuodeksi vielä eteenkin päin vaikka vaimolleni tulee asunto osake printönä sitten on tämä
      ok talo omalla tontilla velatomna kaikki mitä omistamme on maksettu mistään emme ole velkaa niin
      tuon parin masuhäiriö merkinnän vuoksi olen luoto kelvoton minut luetaan perseaukisten pummien
      joukkoon mikä EI todellakaan ole totuus on ivan sama tilanne kuin vaikka ryyrännyt joka ikisen lantin
      ja elättäisi itseäni sosiaali huollon avustuksella mulla on kuitenko vakituinen työ ollut jo 13 vuotta ja tulee olemaa näillä näkymin eläke ikään saakka jos en satu sitä ennen kuolemaan

      • velkaa jäin

        Tule nyt POP-pankki vähän vastaan jo, on se TumppiTi kunnon mies!


      • ymmärrän aloittajaa

        No minulla jäi joitain lehtimaksuja maksamatta, osin huolimattomuutta, osin sairastelun takia joten ne on mennyt perintätoimistoon, jossain mustalla listalla kait olen, luottokorttia tosin ei ole otettu, sillä olen tilannut esim. Amazonilta ynnämuilta ulkomaan yrityksiltä, ne luottokorttimaksut olen kyllä hoitanut ajallaan, lisäksi S-pankin kortti on ja siinä on myös luottokortti, OP on ollut pankkina 40 vuotta. Nyt olen eläkkeellä ja lisätulona vuokralaiset. Ei siitä kyllä paljon käteen jää, parempi kuitenkin kuin pankin nollakorko.
        Mutta on jäänyt maksuja rästiin. Ne olen heti maksanut mutta uskon että jollain mustalla listalla olen.


      • Rock on pop
        ymmärrän aloittajaa kirjoitti:

        No minulla jäi joitain lehtimaksuja maksamatta, osin huolimattomuutta, osin sairastelun takia joten ne on mennyt perintätoimistoon, jossain mustalla listalla kait olen, luottokorttia tosin ei ole otettu, sillä olen tilannut esim. Amazonilta ynnämuilta ulkomaan yrityksiltä, ne luottokorttimaksut olen kyllä hoitanut ajallaan, lisäksi S-pankin kortti on ja siinä on myös luottokortti, OP on ollut pankkina 40 vuotta. Nyt olen eläkkeellä ja lisätulona vuokralaiset. Ei siitä kyllä paljon käteen jää, parempi kuitenkin kuin pankin nollakorko.
        Mutta on jäänyt maksuja rästiin. Ne olen heti maksanut mutta uskon että jollain mustalla listalla olen.

        Jos tähän kylään tulee edes jotain yritystoimintaa muodossa tai toisessa ,on se pelkästään myönteinen asia.


      • Minäkin ymmärrän
        Rock on pop kirjoitti:

        Jos tähän kylään tulee edes jotain yritystoimintaa muodossa tai toisessa ,on se pelkästään myönteinen asia.

        Kyllä aloittajalla on varmaan vaikeaa ja vituttaahan se kun homma ei etene suunnitellusti.
        Kun luin tuon ketjun niin hymyilyttää ja hymyilyttää.
        Yllättävän paljon oli eri nimimerkeillä, jopa kirjoitusvirheitä myöten, samantyyppisiä kommentteja.
        Miten lie sattunutkin=)
        Tuosta pankkivaihdosta sen verran, että onhan täällä myös S-pankki ja jos on ollut Nordean asiakas niin eihän sitä tarvitse tilejä irtisanoa sen takia. Nettipankki toimii, vaikka lähin konttori olisi Joensuussa.


      • TumppiTi
        Minäkin ymmärrän kirjoitti:

        Kyllä aloittajalla on varmaan vaikeaa ja vituttaahan se kun homma ei etene suunnitellusti.
        Kun luin tuon ketjun niin hymyilyttää ja hymyilyttää.
        Yllättävän paljon oli eri nimimerkeillä, jopa kirjoitusvirheitä myöten, samantyyppisiä kommentteja.
        Miten lie sattunutkin=)
        Tuosta pankkivaihdosta sen verran, että onhan täällä myös S-pankki ja jos on ollut Nordean asiakas niin eihän sitä tarvitse tilejä irtisanoa sen takia. Nettipankki toimii, vaikka lähin konttori olisi Joensuussa.

        Niin kyllä Nordeassa on ollut niin hyvä palvelu että kyllä en irti sano tiliä
        tuosta Pankista jätän sinne jonkin verran pahanpäivän varalle vaikka
        onistuisin saamaan op.n nettipankki palvelun ja sen visaelekrokortin
        käyttööni op.pankissa on jo pankkitili ollut valmiina 8 vuotta oli muuten ainoa pankki joka onnitteli kun tuli puolivuosisataa täyteen siis 50 v


      • Erkki Eemeli
        TumppiTi kirjoitti:

        Niin kyllä Nordeassa on ollut niin hyvä palvelu että kyllä en irti sano tiliä
        tuosta Pankista jätän sinne jonkin verran pahanpäivän varalle vaikka
        onistuisin saamaan op.n nettipankki palvelun ja sen visaelekrokortin
        käyttööni op.pankissa on jo pankkitili ollut valmiina 8 vuotta oli muuten ainoa pankki joka onnitteli kun tuli puolivuosisataa täyteen siis 50 v

        Johan on aikoihin eletty jos EI kelpaa Pankille asiakkaaksi tuollainen
        Pankki pilaa oman maineensa jo alkumetreillä kun alkaa valita kenet
        ottaa asiakkaaksi hyvä tietää että siellä jaotellaan A ja B luokkaan
        kuuluvaksi kansalaiseksi suomessa on 12 % ihmisistä luotto häiriö
        merkintä eli useamalla sadallatuhannella ( huomio minulla ei ole)


    • heppi-turunen

      Mikäpä pankki juopon luottotiedottoman ottaisi. saa vaan syyttää itseään!

    • eiongelma

      Ei mitään ongelmia tule,kun pitää luottotietonsa kunnossa,eli huolehtii laskuistaan,joko sopimalla,tai maksamalla.

      • TumppiTi

        Yritin kylä sopia kun huomasin että nyt menee luottotietoihin merkintä että saisin maksu suunnitelman
        että välttyisin luottotietojen menetyksestä mutta jokainen osaa päätellä miten siinä kävi nimeni on
        mustalla listalla ainakin vielä sen 5-6 vuotta


    • ei auta itkut

      Pankilla on oikeus valikoida asiakkaansa, vaikka kuinka hullulta kuulostaa, ettei joku saa avattua tavallista tiliä. Nordean asiakkaaksi jään, vaikka asiointi joensuuhun vaatisi sitä. En ala vaihtamaan pankkia moisen takia. Se mitä olen lukenut POP pankin systeemistä, tuntuu minusta vieraalta. Joku tykkää, joku ei. Sääli niitä vanhuksia, joilla ei ole verkkopankkitunnuksia ja haluavat maksaa kassalle laskunsa tai nostaa rahansa pankissa. Sääli, että nordea joutuu lopettamaan lieksassa toimintansa.

    • kiitosta

      Näitä tekstejä lukemalla ei kyllä yleensä selviä mikään. Parempi kun itse käy tutustumassa palveluihin. Nordean palvelut pääjohtajan öykkäröinnin ja ahneuden vuoksi saa jäädä sivuun.

    • ymmärrän aloittajaa

      Tuollaista kuten aloittajalla on tapahtunut voi sattua kenelle tahansa. Minulle tapahtui niin, onneksi vain lehtimaksujen suhteen, joten älkää haukkuko aloittajaa!
      Onneksi Kerj.anteeksi Karjalainen ja Nurmeksen paikallislehti Yläkarjalan maksut menee suoraan tililtä, samoin vakuutukset, yhtiövastikkeet jne suoraan myöskin.
      Kyseessä oli joitain autolehtiä ja muitakin,ne hiiskatit jäi hoitamatta, kuten sanoin osin huolimattomuutta osin sairastelujen takia. Niin, olen Nurmeksesta, teidän sivuja seuraan päivittäin nyt kun eläkkeellä on aikaa. Ja teidän palstanne on paljon parempia kuin meidän, käykäähän katsomassa miten suuri ero voi olla!

    • tahallinen vahinko

      Sattuu niitä vahinkoja rikkaille ja hyvätuloisillekkin, ainakin jos ei muista laskuja maksaa? Mutta olihan jokunenvuosi sitten sekin nokian Kallasvuo näpistelyhommista julkisuudessa? Rikkailla on tapana ettei mistään pitäisi maksaa mitään, mieluummin saada lisää että omaisuus karttuu! Hyvä kun raskivat edes hengittää molemmilla kauhkoilla!

      • ymmärrän aloittajaa

        tahallinen vahinko, vastaus sulle! Muistan sen Kallasvuon tapauksen, ei "muistanut" että Sveitsi ei kuulu EU:n!
        Sitähän ei usko kukaan. Ite en ole mikään rikas, olisi ollut rahaa ne lehtimaksut maksaa kuitenkin, vaan maksamatta jäi.

        En ole rikas, keskitasoa kait? Wahlroosista en tykkää, haukkuu köyhiä ja huono osaisia...


    • ahneenkuuluisaloppu

      Nordean pääpomolla ahneus pani muuttamaan Ruotsiin. Rahat Suomesta ja verot Ruotsiin. Veronkiertäjä.

    • luottotiedoton

      itse olen danske bankin asiakas.eihän sitäkään nyt ole lieksassa enää mut kun on luottotiedot menny jo 8vuotta sitten ja lisää vaan tulee laskuja ulosottoon niin pakko pysyä vaan danske bankin asiakkaana.mutta kun on työtön niin hahhaa ei saa parintätoimistot omiaan ikinä pois.nykyään muotia olla luottotiedoton.lukekaapa lehtiä niin siellä vaan julkkisten pärstät komeilee etusivulla että sillä ja sillä julkkiksella sellaset velat .luottotiedot voi kyl mennä mutenkin ,ei tarvii olla juoppo kuten joku tuolla totesi.voit olla sairas ja sairaspäivärahalla ei kyl paljoo laskuja maksella.mulle kyl ihan sama.en tartte luottotietoja.hyvin menee muutenkin

      • vAANKYLLPÄVISTOTTAAN

        minäenkullämenepopiinpankkiinminullaonolluttilimonessapankisajaainaonolluttyhjämikälieneejalehtitlauskinonmaksamattaeikönevoiantaailamtteeksiminullepilluaeikunlehetäminäosaanlukeajakirjsiottee


    • vaikiapaikka

      Taisi olla tuossa pari luottotietonsa menettänyttä ja syykin ehkä selvisi.

      • Varmaan selvisi... ?

        Selvisi kenelle selvisi. Joillekin ei ikinä.


      • outo immeinen

        Niin selvisi. Eräshän ei osaa edes kirjoittaa miten sitten lukea?

        VAANKYLLPÄVISTOTTAAN TAI JOTAIN SEKAVAA KIRJOITTAVA NIMIMERKKI.


    • luottotiedoton

      kyllä mä osaan ainakin lukee aloittajan kirjoituksen.te muut muka jotka ette saa muka selvää menkää itte opettelemaan oikeinkirjoitusta .tai sit teillä on älyssä pahasti vikaa.olen samaa mieltä.et tänne käpykyään ei tarvita tollasia pankkeja jotka valikoi asiakkaat.aikoinaan oli täällä vanha kunnon säästöpankki ja siellä jos missä oli hyvä asiakaspalvelu.voi sanoa vaan voi niitä aikoja

      • outo immeinen

        En sinua tarkoittanut vaan sitä toista joka kirjoitti sanat ilman välejä.


    • TumpiTi

      Kiitos kannustavista yhteyden otoista tekstiini ja sekä kommenteista , kävin tänään Lieksan OP:ssa
      siis Osuuspankissa ja siellä otettiin asiani ymmärtäväisesti vastaan ja kun oli ne merkinnät siellä
      luottotiedoissa - merkkiset sanottiin että ei ole mikään este maksukortin ja pankkitunnusten saamiselle käännän vain palkkani OP:hen ja välittömästi kun näkyy että tililli tulee pallkka kerran kuussa saan käyttööni sellaisen kortin jota pyysin niin että tulkaa kaikki jotka haluatte hyvää ja laadukasta asiakaspalvelua pankkiasioissa Osuuspankkiin kontori on kulttuurikeskuksen talossa voin suositella
      lämpimästi siellä ei luokitella asiakasta A , B ja C luokkaan erittäin ystävällistä palvelua
      Paljon kiitoksia

      • ymmärrän aloittajaa

        Hienoa! Ja onnittelut että asiat on nyt ok! Otin kantaa sinun kirjoituksiisi sillä minuakin suututti saamasi kohtelu ja onhan sinulla maksettu omakotitalo joten muutaman tuhannen euron takia ei pitäisi hylkiä pankissa.
        Itsekin olen ollut tyytyväinen Osuuspankkiin.
        Silloin kun liityin niin muistelen että nimi oli Nurmeksen osuuskassa, sittemmin osuuspankki.
        Nythän OP:t on yhdistyneet.


    • katsottu on

      Voiko olla tympeämpää palvelua siellä, en varmasti tule! Nordean asiakkaana pysyn, laskut voi maksaa netin kautta, ei ongelmaa! Nordeassa aina ystävällinen palvelu!

    • vaihtoehtoja

      Netin kautta varmaan ei ainakaan palvelua pysty moittimaan. Suomalaista verotusta kiertävä upporikas pankin pomo ei kyllä minua saa asiakkaakseen,se on varma. Työntekiätkin on vain pelinappuloita tämän herran käsissä.

    • ymmärrän aloittajaa

      Kyllä OP on ollut hyvä pankki minua kohtaan, tarkoitan Nurmeksen OP:ta. Varmaan Lieksan OP on myös hyvä pankki.
      Nuorena ensimmäinen laina oli autolaina, silloin oli vuosi 1970, ja myönsivät lainan, silloinhan lainansaanti oli paljon vaikeampaa kuin nykyisin, muistelen että lainapäätöstä joutui odottelemaan viikon tai kaksi.
      Ja asuntolainan myös sain samasta pankista, joustivat jos ei pystynyt maksamaan sovittua summaa määräaikana.
      On varmaan muitakin hyviä pankkia, olen vain nyt ollut asiakkaana yhdessä pankissa.
      Niin, no nyt olen myös S-pankin asiakas, ihan vähän hätä vararahaa on siellä, ei paljon, sen verran kuitenkin että jos tulee yllättäviä menoja niin pystyy ne hoitamaan, jääkaappi, pesukone ynnämuut jos simahtaa.
      Ystävällistä palvelua on myös S-pankissa, en voi moittia.

    • OP_RYHMÄ

      Nordean jälkeen vaihdoin Op-Pohjolaan ei ikinä tulisi mieleen vaihtaa Siilinjärven
      Op:n ja katsokaa hyvät ihmiset mitä tappioita tekee pop-pankkien tytäryhtiöt, mutta
      jokainen vaihtaa sinne mikä mielestään paras

    • nettipankin asiakas,

      Miksi pitäisi vaihtaa pankkia kun laskut voi maksaa netissä ja rahaa saa samasta taikaseinästä kuin mamut, paitsi sill erotuksella että minä nostan omiani!
      Nordean asiakkaana pysyn edelleen!

    • piruvietaiei

      Siinä Nordean pääjohtajan EU-tukiaispankissa en ole. Kaiken lisäksi lähtenyt Suomesta veroja pakoon.

    • huonoa

      itselläni on TODELLA huonoja kokemuksia lieksan pop pankista.SURKEAA asiakaspalvelua, asiakasta väheksyvää ja ilkeää toimintaa niin pankintädeiltä kuin konttorinjohtajaltakin. en todellakaan voi suositella

      • lkjhgfghjk

        Ja palvelumaksut kovat noin 9-10euroa kuukausi,eli kannattaa menne tavalliseen op palvelumaksut noin 4euroa /kk


    • ymmärtäähän.tuon

      Hyvinhän nuo pitää asiakkaanaan kun on tilillä rahaa,,mitä valitatte? Ei ne välttämättä lämpene asialle jos on persaukinen juoppo perupäivärahalla!

      • jataasjataas

        Kokeile pystyisitkö edes yhden viestin kirjoittamaan muita haukkumatta.


      • taasjataas
        jataasjataas kirjoitti:

        Kokeile pystyisitkö edes yhden viestin kirjoittamaan muita haukkumatta.

        Ei piäis haukkua pankkiakaan jos on itsessä vika!


    • hahahahhahahaaa

      Mitä iloa pankille on persaukisesta ja luottotietonsa menettäneestä? Ja vielä pitäis palvella? :D :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe